Můj lov - nic neříkající zápisy

Rubriku Můj lov považuji za velmi zajímavou a užitečnou. Ne všichni ale asi chápou její význam.

Nedávno se tam někdo chlubil, jak pochytali několik set pstruhů, nesdělili revír ani nepřidali fotku. Jak si mám takový příspěvěk vyložit? Prostě si tahají triko, nadto obtěžují nic neříkající informací, která nikomu nic nedá. Dnes příspěvek, jak někdo na neuvedém revíru viděl dědky sakovat víc kaprů, než je povoleno, a že to přítomná RS ignorovala. Opět zpráva bez uvedení do souvislostí, které by někoho mohly trknout, k ničemu... A dalo by se pokračovat.

Pokud nechci prozradit svůj top revír, mlčím. Když už jsem tak paranoidní, že někdo třeba na 20 kilometrovém toku najde zrovna to moje místo (to právo, mlčet, nikomu neberu).

Vždyť je tak parádní, že v Mém lovu mohu vidět, že někdo na konkrétním revíru ulovil pěknou rybu, mohu se rovnou podívat (kliknutím), kde ten revír leží na mapě, jaká jsou tam pravidla atp. Fotka potom udělá radost, stejně jako způsob lovu a nástraha, okolní podmínky...

Navrhnul bych povinné zadávání údajů o lovu včetně konkrétního revíru, nástrahy... jinak to z Mého lovu vyhazovat. Současně by mohla vzniknout nová funkce, kde by si každý mohl pro svou potřebu evidovat svůj lov v libovolné formě (a eventuelně ji volitelně zpřístupnit na kartě profilu).

Možná je nic neříkající můj příspěvěk, stejně jako to, co kritizuji. Ale s tímto rizikem musí počítat každý, kdo něco na MRK napíše :)
Autor diskuse: eL - Profil , 21.5.2009 všeobecné - ostatní

Zpřísnit pravidla v Můj lov?

A) Ano, souhlasím34%

B) Ne, ať si píše kdo chce co chce66%

Od 21.5.2009 hlasovalo 91 čtenářů.

eL - Profil | Pá 22.5.2009 8:20:30

Jak jsem uvedl, nevyjádřil jsem se úplně přesně, uznávám, že ne vše byl dobrý nápad. Šlo mi hlavně o eliminaci NIC neříkajících příspěvků, případně o ML, který by uváděl maximum užitečných informací (které ale nemusí nutně prozrazovat naše konkrétní genius loci). Smysl to kvůli převažujícímu strachu z "pátračů" nemá stejně jako další debata. Díky všem za příspěvky.

GUGU - Profil | Pá 22.5.2009 2:48:19

eL - ® : Hele, když budu lapat drobotinu, klidně ti vyfotím i celý úsek řeky i s mostama atd., když budu lapat na zakrmeném fleku 60 a něco +, nafotím jen rybu a napíšu tam nějakej revír asi, noo, tak zhruba skoro přibližně, abyste po tom fleku nerozjeli pátračku :-), nebo abych tam zítra vůbec zasedl, a pozítří taky, a když už se tam budou motat i 70++ a je to zakrmený ( krmil jsi vůůůbec někdy ?!??!! ) , tak to nenapíšu ani revír ani nic, pač byste pátračku mohli rozject i po mně :-D --a tak to beru i od ostatních normálních rybářů...---je to, kámo, jako kdybys po novinářích žádal aby povině vykecali fšecko co za měsíc nebo rok investigativní novinařinou pozbírali, dřív než li za to vzali peníze...chápeš co vůbec chceš po nás, chytáš ryby na svazovce nebo jedeš na fejdrarský závody ?? co ?, víš co je svazovka vůbec?...je to horší než závod nákej blbej :-), ne na 20ti km úseku ale na 40km úseku to najdou !!! voni ti tam zejtra najedou maringotkama, karavanama, stanama 10 krát 15m, s rodinkou i s familii, i se psama i kočkama, a koupou se tam a chytaj a ti tam jezdíš každej den abys se na podzim dočkal že ti uvolnej flek tebou vykrmenej :-D, (tam už ani neprojdeš, nedovoli ti ani průchod pač jim rušíš soukromí...taký zajimavý když ti tam najede karparus team, a střídaj se s kamarádama, vole a je to eště jeden měsíc co utek...a asi nejhorší je když tam najedou hladový hejna masařů, že kormoráni jsou proti jím směšný ptáčkové, masaři ty kapři na místě stáhnou z kůže, a nechají ti to tam jak vizitku smradlavou...a chytal jsi někdy na blbým fleku??, chytal jsi někdy a věděl jsi že tam ryby nenajížděj???, chytal jsi někdy a věděl jsi předem že nic nelapnéš???? (jako z radosti přiblblé lapačka, nebo co )-protože na ten svůj flek se nedostanéš.A víš kolik je do toho času, nervů a peněz narváno...nebo aspon tušíš to ?, ti a tobě podobní co píšou takový debílní otázečky????? a takovidle blbci co tě asi podporujou ve tvém snažení se najít "svatou pravdu"...----je tady sposta magorů a chytráků co se snaží vlézt do "cizích" fleků !!!, to myslím "ohospodařovaných", vykrmovaných, ...víš kolik stojí kvalitní boili, ba i ta kuku, řepka , pšenice atd, vařit to , nosit a vozit tam pak gumákem nebo i ze břehu, v noci, jak ouchylák, za deště, atd. šoupat to tam a tobě a podobným říct : hele, je to tady připravený, hotový, prostě dokonale zakrmený, ted už tam můžete pánové zasednout svejma línejma prdelkama, co?----hele, abys to fšecko co tady padlo řek svejma doma, širší familii, kamarádům, známejma, aj fšem vychytralejm co skoro každodeně zamořujou MRK takovejma volovinama...-no, tvůj příspěvek je , bohužel, "říkající"...-------------a ne abys mi tohle vymazal...zopakuju ti to každej týden, ve všech rubrikách MRKu, dokud to všem nedojde, dokud to nepochopí !!!!!!!---hodně rybárckých úspěchů, pokud ryby chytáš. ( nechal bych vás fšeci podobné pořádně prošetřit Mudr Hnátkem a jeho odborním týmem, a to po všech stránkách, a do hloubky :-D ) A dej tohle, mnou sepsané, do různejch časáků, at se blbci naučí co je " Nic neříkající zápis v rubrice Můj lov ", a budte rádi že jsem vam řek že vůbec braly, a jaký druh ryb, v jakým množství a jaké velikosti...i to už je až-až...a fotka celýho místá ?...dochází ti to, nebo ne ???-jestli ti nedošlo hned, jsou důvody že ti to nedojde nikdy :-D Petrův zdar. Svatej Petr@.

mascha - Profil | Pá 22.5.2009 1:44:17

Já se přidávám k eL s prosbou o vyplňování revíru. Přiznám se, že samozřejmě proto, abych si mohl vytipovat místo na další výlet. Hrozně rád totiž chytám na neznámé vodě, na neznámém místě, ale zase mám rád aspoň naději, že v tý vodě něco plave. Chytit to nemusím, nikdy mi nevadil den u vody bez šupiny, navíc ryby nejím. Stačí jen vědět, že ta voda je živá, že tam něco je a je možný to dostat. Takže sleduju rubriku Můj lov pravidelně, s tím že tam třeba bude nějaké zajímavé místo, na který si budu moct zajet. No a na revanš i já do ML zadávám všechny údaje, včetně revíru. Letos jsem udělal jen jednu vyjímku, nenapsal jsem a nenapíšu malinkej rybník na kterým jsou krásný amuři. Jde opravdu o tak malej revír, že by mohl přijít zvýšenou návštěvností k úhoně.

Nemyslím, že by bylo k něčemu dělat vyplňování revírů povinné. Ten kdo by ho nechtěl uvést by napsal jiný nebo nedal příspěvek vůbec. Každý ať si píše co chce. Ale přál bych si, aby bylo vyplňených revírů co nejvíc...

strejka - Profil | Pá 22.5.2009 0:15:11

"Pokud nechci prozradit svůj top revír, mlčím. ... (to právo, mlčet, nikomu neberu). " - naštěstí pravomoci tvé a tobě podobných demokratů končí právě s touto otázku, fakt nebudu říkat jen to, co mi velkoryse dovolíš...

Maco - Profil | Čt 21.5.2009 23:51:07

Drozďák: já myslím, že sem to napsal jasně a pokud nevíš o co mi jde, tak spíš popřemýšlej ty.
Rozhodně by diskuze na MRKu neměly být o napadání se, ale o tom aby si rybáři navzájem pomohli.

Do Můj lov přispívám už pár let a nezaznamenal jsem, že by některý revír z těch co jsem tady zveřejnil,vychytali nájezdníci, kteří si to právě tady přečetli, nebo si tam nebylo kde sednout.




Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 23:37:04

Hugo Fisher >> :-)))))

Hugo Fisher - Profil | Čt 21.5.2009 23:33:21

ludek 73 >> chybne ctes...

ludek 73 - Profil | Čt 21.5.2009 23:32:40

Hugo Fisher >> proč povinně je to o tom at každý napíše co uzná za vhodné

Hugo Fisher - Profil | Čt 21.5.2009 23:23:07

B

"Navrhnul bych povinné zadávání údajů o lovu včetně konkrétního revíru, nástrahy... jinak to z Mého lovu vyhazovat" - muheeeeheheee :o)

Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 23:22:46

drozďák 30,42 >> a......řekl bys bezdomovci:"Běž domů"?:-)

jindraŠ - Profil | Čt 21.5.2009 23:21:08

Maco >> Platných čísel revíru Ti napíšu mraky.Jedině to ošetřit tak,že by byla platná pouze fotka ryby vyfocená pod cedulí s názvem revíru:-)

drozďák 30,42 - Profil | Čt 21.5.2009 23:17:06

Maco >> velmi hluboká myšlenka.

Jenže v reálu to tak jednoduše nefunguje. Zkus víc přemýšlet.

M@1r - Profil | Čt 21.5.2009 23:16:04

eL >> to mas pravdu...jsem rad ze jsi me pochopil...ono ja chodim na sumecky americky a taky nereknu kde protoze uz jen to ze to chtely vedet kolegove z prace ze si na zajedou....a tady jich moc neni...znam jen 2reviry kde jsou...nebo na ostroretky taky chodim na jeden flek a jinde nejsou...to je jedno...pochopil jsi me ja tebe tak je to ok ne?

Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 23:15:51

eL >> smekám před Tebou za to,že se dokážeš zamyslet a nehájíš blbost i když jsi jí vymyslel.

eL - Profil | Čt 21.5.2009 23:13:05

M@1r >> nj, to se naneštěstí stát může :( Pokud je revír malý, a chci něco zveřejnit, tak neřeknu nic, nebo si dám holt pozor. Ale tím pádem je jasné (i z diskuse), že povinný revír je hloupost. To jsem asi přestřelil a separovat nějaké dva druhy ML neprojde. Tak kéž aspoň ubude zbytečných "prázdných" příspěvků v ML...

jindraŠ - Profil | Čt 21.5.2009 23:11:49

Azbest >> :-)))

Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 23:10:41

Vidíš,to by se dalo zkombinovat.
Nechat masaře udřít xmrti při opravě udírny.To zní elegantně:-)
No ale on by moh přežít...
Tak ne.
Ty tři ryby za rok holt upravím jinak.

jindraŠ - Profil | Čt 21.5.2009 23:07:37

Azbest >> V opravu udírny,nebo povolení zabíjet?:-)

Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 23:05:39

jindraŠ >> no to si nejsem jistej.Mě tam pak ty ryby chyběj a moje udírna chátrá...:-(
Navíc se na to musím koukat z okna a střílet se lidi zatím nesměj.
Doufám však ve změnu.

M@1r - Profil | Čt 21.5.2009 23:04:57

eL >> uvedom si ze nejsou pouze poctivy rybari typu UU DESETIKILOVEJ KAPR NA MORAVE 11 JEDEM TAM A TAKY NEJAKY CHYTNEM A VYFOTIME SE....jsou lidi kteri zneuziji nejen misto ale i rybu...ukazes kde se da pekne nachytat karasci a do roka tam nebude ani jeden protoze nejaka banda sumcaru(nechci tim rict ze mi vadi sumcari) vytaha celou osadku...nebo reknes kde jsi chytl pekny par parem a HRMRDC HNATEK HERBERT ti ty parmi ukaze u sebe doma na taliry.Taky nezverejnuji ulovene rybi protoze chodim na male reviry kde kdyz reknes revir tak je jedno kam si sednes...

jindraŠ - Profil | Čt 21.5.2009 22:59:43

Azbest >> A tak je to správný,tak to má být:-)

Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 22:58:31

jindraŠ >> každej,kdo mě zná a ví,jak jsem línej,tak nahodí u mě před barákem kolínko máchaný ve strouhance a tahá lipani vod metru nahoru:-)

Maco - Profil | Čt 21.5.2009 22:56:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

eL: nezbývá než s Tebou plně souhlasit!
Já vyplňuju revír vždy a nechápu proč s tím dělat nějaké tajnosti.Nikdy se mi nestalo, že bych po zveřejnění revíru a úlovků na něm, přijel k vodě a nebylo kam sednout.
Možná to vadí leda těm, kteří na onen revír chodí s tím, aby si zaplnili mražáky :o(

Bylo by určitě dobré, aby šel vložit příspěvek do Můj lov pouze tehdy, když bude platný název revíru.

jindraŠ - Profil | Čt 21.5.2009 22:48:18

Azbest >> No jo, ale každej není stejně šikovnej jako Ty.Takže tam třeba nenachytá:-)

eL - Profil | Čt 21.5.2009 22:48:13

Azbest >> I s tímto souhlasím. Buďto jak říkáš - vůbec NIC - nebo aspoň něco, co dává smysl a je užitečné, přitom to nemusí prozradit to nejdůležitější.

Azbest - Profil | Čt 21.5.2009 22:45:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Spousta lidí prostě chodí na svoje revíry.
Když napíšu,že jsem chytal parmy,kapry,lipany,tak se zvídavý masař podívá do mé karty,kde bydlím.
Pokud revír zná,protože bydlí taky blízko,tak už může tušit,kdeže se může zejtra nažrat.
Pokud ještě přihodím neopatrně vyfocenej obrázek,tak začne roztápět udírnu.
Nikomu nic!

eL - Profil | Čt 21.5.2009 22:43:01

Pavouk‌ >> Pavouk28 >> Domovská řeka je něco jiného - tu samozřejmě zná skoro každý domácí rybář a stejně tak zná většinu nejlepších a použitelných míst, tak těžko budu překvapen, když jej potkám občas na svém oblíbeném místě. Ale jinak OK, je to argument.