Masaři na Větřkách či Štramberku...:-((((

Co se dalo čekatje tady:Na podzim vysadil kraj na tyto revíry krásné kapry pyšnící se někdy míramy i okolo 80cm a váhami k 10 kilům.Místo toho,aby rybáři využili této situace k tomu,že si konečně budou mít možnost potahat pěkného kapra,tak většina(BOHUŽEL)pojala tuto skutečnost jako vynikající možnost naplnit své mrazící boxy...A tak nás opět za pár týdnů či měsíců čeká tradiční kapří osádka jako sme byli v minulosti tady zvyklí a to kapři kolem 40cm.A proto (děkuji) všem řezníkům rybářům za plundrování těchto vod a příště až budou brečet že tam nic není tak jim řeknu ať se nad sebou zamyslí amožná přijdou na příčinu tohoto problému,který je v nich!!!
Autor diskuse: špaky - Profil , 2.5.2009 kaprařina - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKrvulii - Profil | So 9.6.2012 22:50:26

Ať si bere kdo chce co chce pokud na to má právo a je to v souladu s RŘ :-) Já jsem jen napsal, že by mi nevadilo chytit si párkrát do roka trofejní rybku na svazový vodě. S tím co jsi napsal Kozič částečně souhlasím. A vím co tím myslíš, nejsi hloupej, píšeš to dobře vtipně a vím, že to myslíš zcela vážně :-) Měl by jsi začít psát nějaké sci-fi povídky :-D

    NCarpeater - Profil | So 9.6.2012 22:50:05

    nofish >> svaz už dělá výhradně to, co mu káže veřejnost. Sype kapry a duháky.
    Teď je ale svaz konfrontován se zajímavým fenoménem - existují jedinci, kteří si myslí, že mají právo chytat kapry velké a prsit se s nimi. No, a pokud někdo toho kapra chytí a vytáhne ho z vody, tento jedinec soudí, že byl na svých právech zkrácen a okraden tím, který si kapra ponechal.

    Zní to teda pěkně úchylně, ale je to bohužel tak.

      NKrvulii - Profil | So 9.6.2012 22:45:39

      Kozič origin >> Já se nebojím nic přiznat :-D

        NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 22:45:00

        LosPafkos >> Jenže co je ona rovnováha? Kde seženem tabulky na to, co je normální?
        Normální je to, co je přirozené a to nespravíme sazením. To si příroda určí sama a ryby budou takové, jaké budou mít hlavně podmínky.
        Takže tak. Ten ideální stav by neměl být výjevem naší fantazie, protože to co je přirozené nemusí být kolikrát pěkné.
        Příkladem budiž úhoř. Dokud nebude mít ten tvor podmínky, aby zde sám pronikal a žil, tak zde prostě nemá místo. Ale my si jej alibisticky sadíme, protože ho jako chcem chytat a taky pro ty jednodušší, aby neplakali, že je něco v nepořádku.

          Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:39:26

          LosPafkos >> Každý revír je živý. Je na nic sypat do vody to co chtějí lidi. Jenže lidi svaz živí a tak udělá to co chtějí... Je to složité, na jednu stranu mě to se*e, na druhou chápu proč se děje to co se děje. Ono to nějak dopadne. Otázka je jestli špatně, nebo ještě hůř.

            NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 22:37:57

            špaky >> Co tě štve? To co nebo kdo jsem já, nebo ten pocit, že jsi marný sám? Ty keci mi teda nežer. Já mám tedy zajímavý způsob vyjadřování, ale to neřeš. Důležitý je především způsob přemýšlení a to je zas můj důvod, proč jsem u tebe také rezignoval. Asi právě proto, že jsem tě opravdu rozsekal.

              NLosPafkos - Profil | So 9.6.2012 22:36:15

              nofish >> to máš pravdu,ale sadit dle možnosti revíru a né furt kapře. U mě teď do jedné louže 8,5 ha 90% kapře, 5%bílá,5% dravec a to není normální a je to furt dokola,ale MO mě řekne lid chce kapře tak mu ho dáme :--((( Ta rovnováha ve vodě je v hajzlu a bude hůř.

                Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:33:24

                Kozič origin >> tak nějak to asi bude. Bohužel. Ale i proto možná byla kdysi třeba u toho kapra míra 35. Pamatuju si když padesátka byl "megakapr". Vždyť v letech minulých se nesypaly do vody padesátky kapři aby se lid nažral. Ryb bylo dost, ale běžně jsem chytal i 20cm kapříky (jako malý)

                  Nšpaky - Profil | So 9.6.2012 22:32:41

                  Kozič origin >> Po přečtení tvé karty už je mi jasno.Ty to budeš mít v životě asi těžké....:-)Ale neboj se,určitě můžeš někoho zaujmout,ale já ti ty kecy žrát nebudu sory...V sedm a dvaceti letech máš zajímavý způsob vyjádřování.Ty vypadáš na toho borce,co se dí věčně u compu a buď se realizuje psaním podobných nesmyslů viz tvá karta,nebo něco podobného.Ale jak říkám,já ti to nežeru.Od tétochvíle přestávám na tebe raeagovat,protože určo budeš mít vždy poslední slovo a já takové lidi nemusím.Tak si užívej svůj live a hlavně buď svůj....:-)))))))

                    Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:31:14

                    LosPafkos >> no jo, dravci budou mít co žrát, ale to je teoreticky ono. Tohle je ten přirozený cyklus (nevím co použít za slovo). Velkých rozměrů se dožije minimum ryb. Jenže tohle nevysvětlíš lidem co chtějí pořád větší a těžší kapry.....
                    Futr tvrdím, že kdyby se do vod dávaly jen malé ryby (plůdek, slabá násada), že by to možná bylo lepší, než tohle "krmení lidí velkou rybou". Ona by si ta voda totiž už nějak poradila, příroda není blbá... - vím, je to trošku spekulace, ale celkem tomu věřím

                      NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 22:26:41

                      nofish >> Jenže oni si chcou potahat hned. Je nezajímají souvislosti a příroda. Na to ti diletanti serou. Chcou prostě tahat.

                        NLosPafkos - Profil | So 9.6.2012 22:24:01

                        nofish >> dobrej nápad,dravá bude mít co žrát a kapř konečně najde své uplatnění a okouni pěkně porostou :--)))

                          Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:20:27

                          LosPafkos >> To určitě. No tak jsou holt i jiné zájmy no, nejsou jenom ryby a rybáři.... Hele ono by stačilo, když lidi věří přirozené reprodukci a růstu od váčkového plůdku až po megakapra, nakoupit teda do každého revíru o pár kapřů méně a za zbytek peněz (ty ušetřené) nakoupit kapří embryo (váč. plůdek). Pak se uvidí, kolik toho plůdku a průběžně dorůstajících ryb bude.

                            NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 22:19:35

                            Babuč >> Když ryby pouštíš, tak můžeš všechno.
                            Když si vezmeš tři candáty, nejsi masař.
                            Když si někdo vezme víc, než ty, tak je masař.
                            Pokud je někdo masař, třeba jako dědek na babetě, tak ho můžeš i zabít, ale jen za předpokladu, že pouštíš, nebo že nechytáš víc jak on.
                            Nebo musíš mít aspoň háčky bez protihrotu, to je takový talisman do kápézetky.

                              Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:16:34

                              špaky >> Jestli to má ryb. stráž na háku tak je třeba ji obměnit. K70 není záruka ničeho. Když jsi psal s tou reprodukcí. Ony se totiž ryby které jsou teoreticky geneicky potřebné, nevybírají podle délky, ale podle určitých morfologických znaků.
                              Kaprů je všude dost a když na to přijde, není problém vysazovat i kapry okolo 70cm.
                              Nevím co s tím furt máte (kaprolovci). Je to velká ryba, je to občas i celkem pěkná ryba, ale tím že přeroste 70cm se z něj nestává "nadryba". Nejde prostě chránit rybu, přitom ji lovit a ještě veřejně psát návody jak na to.

                                NBabuč - Profil | So 9.6.2012 22:13:11

                                špaky >> A ty myslíš že to je dobře? Tak kde jinde chceš mít nějakou záruku, půjdeš masařovi natlouct? slušnost je základ.

                                  NCarpeater - Profil | So 9.6.2012 22:11:39

                                  nofish >> na rybách se nemá co sportovat všeobecně, ryba že živej tvor, kterej se loví.

                                    NBabuč - Profil | So 9.6.2012 22:11:26

                                    nofish >> Moje řeč!! Moje řeč!

                                      NLosPafkos - Profil | So 9.6.2012 22:11:16

                                      nofish >> když už se ryby vytře,tak se nevykulí v důsledku hejbání(kupčení) s vodou :--(((

                                        NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 22:10:41

                                        špaky >> Bože. Fakt jsem psal zbytečně.

                                          Nšpaky - Profil | So 9.6.2012 22:09:39

                                          nofish >> Stejně jsou veškeré kecy naprosto zbytečné,protože si každý člověk udělá co uzná za vhodné.Zazlívat určitě není co,když je to legální, stím s tebou souhlasím.Stejně K70 není záruka vrácení takových ryb zpět.Když budu hovado,tak toho kapra upytlačím a může tam být horní míra jaká chce.Rybářská stráž to má stejně na háku.

                                            Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:06:07

                                            Carpeater >> Ona by ta přirozená reprodukce nemusela být zanedbatelná, ale revíry by musely být v jiném stavu a nesmělo by se na jikernačkách před sportovat...

                                              Nnofish - Profil | So 9.6.2012 22:04:51

                                              špaky >> Když budu chytat na revíru s K70 tak ho pustím. Když ne, tak pouvažuju co s ním. Jestliže na revíru neplatí horní míra, není komu co zazlívat. Že je to pěkná ryba a zážitek nepopírám, ale to je i určitě stopování a odstřel medvěda. Reprodukci bych radši neřešil, tam je to trošku jnak než si většina kaprolovců myslí. Na jídlo je velký kapr dobrý (vyzkoušeno a ne jednou) a jak říkával kamarád kuchař "i houno se dá upravit tak aby bylo dobré a host zaplatil, jen se to musí umět".
                                              A mimichodem, psal jsem že raději pustím menší ryby a vezmu větší. Ryba, neznamená kapr :-)

                                                NCarpeater - Profil | So 9.6.2012 21:58:21

                                                špaky >> já pořád vidím, že se upínáš na tu reprodukční schopnost velkejch kapři, ale to je s prominutím ptákovina. Všichni ví, že kapři se množej v sádkách ... :-)

                                                Někde tady na to byla diskuse. Přirozená reprodukce kaprovepřů ve vodě je zanedbatelná.

                                                  Nšpaky - Profil | So 9.6.2012 21:56:43

                                                  MAXXSKATER >> Přesně stručně a výstížně.

                                                    Nšpaky - Profil | So 9.6.2012 21:54:26

                                                    nofish >> No a vidíš to,já to dělám přesně opačně.Raději pustím větší kapry,než klasickou padesátku a víš proč? Já ti to povím. Za prvé má větší ryba pro mne větší hodnotu z pohledu lovce(většinou pěkný souboj).Za druhé určitě reprodukční schopnost.Za třetí velký kapr není na jídlo tak dobrý,jako 2-3kilový násaďák.Za čtvrté jsem ohleduplný v podstatě i k ostatním rybářům,kteří si toho kapra co pustím, můžou taky potahat,vyfotit atak.prostě mít zážitek,chápeš?Já to aspoň jako zážitek beru,když vytáhnu na svazovce kapra kolem osmdesáti cenťáků.

                                                      NMAXXSKATER - Profil | So 9.6.2012 21:51:17

                                                      Je to smutné, ale bohužel taková je realita i u nás na revírech ve Východních Čechách. To, co se nasadí, tak se z drtivé většiny vymlátí první měsíc a pak tam každej chodí k vodě úplně stejně jako u Vás a nadává, že nic nechytaj ... Chyba bude na obou stranách - rybáři i svaz. Většina rybářů říká, že by tak nemasili, když by se zarybňovalo pravidelně, ale jestli je to pravda, tak to si musí sáhnout do svědomí oni. :-)

                                                        Nšpaky - Profil | So 9.6.2012 21:43:23

                                                        Kozič origin >> No ty bláho,tak to je mazec...:-))))))))) Totálně jsi mě rozsekal....:-))))) Já se s tebou vůbec nebudu pouštět do polemiky,protože to stejně nemá cenu,každý si bude stát za svým a bude obhajovat své myšlenky,názory apod.Já jsem jen chtěl poukázat na to,že by se větší (v tomto případě konkrétně kapři) měli pouštět zpět.Ty mi píšeš ,že je kaprů všude tři prdele,ale mi jde o velké kapry a to minimálně 70+.Můžeš mi popřípadě napsat svazovku,kde jsou velkých kaprů tři prdele...?Rád bych si tam zajel zachytat,ale bohuželo žádné tkové nevím.Neberu soukromáky.To je jiná kapitola.Candát přes šedesát je pro mě už pěkná ryba,a jestli vzít,tak to už ať si každý udělá jak chce.Poslední věc se sportovním rybolovem je taky na tom,jak se to vezme.Je jasné,že ten kapr,který se chytne na háček z toho není určitě zrovna dvakrát nadšený,ale jiná cesta není,pokud chceš rybařit,tak musíš nějak tu rybu vytáhnout z vody,že? Existují šetrnější způsoby třeba s háčkama bez protihrotu,které určitě rybě tu tlamku tak moc nepoškodí.Zkrátka pro mne je sportovní rybářten,který ryby vrací zpět.Tečka,nic víc nic míň.Jestli máš rád rybí maso,nebo to prodáváš po hospodách apod. tak to je tvá věc....Je to v lidech a o lidech.Pokud bude většina rybářů brát vše co chytí,tak nikdy v těch vodách nevyrostou pěkné kousky o které mi jde.Každopádně beru tvé otázky a názory.Máš na ně právo.Aspoň nejsi vulgární a neurážíš...Měj se a ať se ti daří.

                                                          NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 21:30:33

                                                          moskyt >> A pak ten diazepan zapiješ pivem. Ale radši se našlehej přímo v posteli. Na zahrádce už bys mohl prochladnout.

                                                            Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 21:26:29

                                                            Kozič origin >> Ještě chvilku pokračuj a vezmu si Xanax. Můj nerv je již trochu opotřebovaný.

                                                              Nnofish - Profil | So 9.6.2012 21:23:16

                                                              špaky >> Nesnažil jsem se tě urazit, nýbrž trošku uklidnit. Zbytek ti napsal kolega Kozič origin. Ać pan kolega není "já" tak napsal přesně to co bych řekl i já. Názor říci můžeš, každý z nás na to má právo, stejně tak jsem řekl já svůj.
                                                              (mimochodem, jestli já jsem klasický bobkař a sežeru vše co chytím tak v tom případě věřím i tomu, že ve středu vyhraju ve sportce první i s jackpotem ... )
                                                              Větší ryby většinou nevracím, je to proti přírodě a principu lovu. Radši pustím tři malé, než jednu velkou, když budu mít možnost té volby.

                                                                NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 21:16:44

                                                                moskyt >> Čili jdeš na zahrádku dát si další pivo.

                                                                  Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 21:14:08

                                                                  Kozič origin >> Dochází mi argumenty, tudíž se odsud potupně stahuji ... Měj se :-).

                                                                    NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 21:08:04

                                                                    moskyt >> Tak to by nešlo. Ještě by si vzpomněla, že chce ty prášky a jak bych jí vysvětloval, že už nejsou prášky.
                                                                    Ona prostě ví, že je dobrá. Nebudu ji rušit jen kvůli tomu, abych jí řekl, že je dobrá. Já jsem třeba taky dobrý. Jím za ni právě ty škaredé prášky.

                                                                      Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 20:59:57

                                                                      Kozič origin >> Vyklepni jí to opatrně morseovkou na hlavu, bude ráda... a ty si připíšeš dobrý skutek :-).

                                                                        NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 20:57:11

                                                                        moskyt >> Je i hluchá.

                                                                          Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 20:56:25

                                                                          Kozič origin >> V tom případě pozdravuj babičku, moudrá žena.

                                                                            NLosPafkos - Profil | So 9.6.2012 20:55:30

                                                                            Kozič origin >> do sklepa s tebou.

                                                                              NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 20:52:21

                                                                              moskyt >> Ne, to psala moje slepá babička. Když jsem v rauši a slintám na zemi, tak nemůžu psát na MRK. Pro všechny případy to mám ale takhle ošetřeno. Dříve za mě zaskakovala za úplatu pouliční mládež. Takové akce ovšem dopadly fiaskem, když výrostci byli zanedlouho v rauši taktéž.

                                                                                NBabuč - Profil | So 9.6.2012 20:52:01

                                                                                Až vyhraju pár mega ve sportce, tak je taky vrátim, neb někomu udělají radost jako mně, když jsem vyhrál. bude mi stačit moje výplata, za kterou jsem si koupil nikoli levný tiket......

                                                                                Asi takovou paralelu vidím. A na druhou stranu, v seznamu revírů je tolika K70, že je to jen věc rybářské stráže. Prostě chodit a dávat po koulích. Kde neni žalobce, není soudce.

                                                                                A pro rýpaly, nikdy jsem nevzal rybu pod míru a nad ní. A platím za vše v čas!! A hlavně -- chodím na brigády, pánové!!!!!!!--

                                                                                Slunce v duši.

                                                                                  Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 20:47:27

                                                                                  Kozič origin >> Absťák ? .....samozřejmě souhlas s tím, co jsi napsal :-).

                                                                                    NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 20:43:27

                                                                                    špaky >>
                                                                                    1)Proč by se měly větší ryby vracet zpět? Čistě teoreticky. Když budu pouštět větší ryby a všechny malé zabiju, tak nebudou žádné větší ryby. Pokud teda větší ryby nežijou věčně. Já si nemyslím, že větší ryba žije věčně.
                                                                                    2) Nemáš problém si vzít candáta, protože je pro tebe megaúspěch tři. Co kdybys jich chytil padesát? Proč ti nedělá problém vzít candáta, kterého tedy moc nechytáš a vadí ti, že někdo bere kapř, kterého jsou všude třiprdele? Je candát šedesát už větší ryba, nebo je to ještě malá ryba, která se může vzít?
                                                                                    3)Co je ta snaha o sportovní chytání? Je to něco víc, než chytit živého tvora? Jako třeba že takový lov rybám pomáhá? Já si fakt nejsem vůbec jistý.

                                                                                      Nšpaky - Profil | So 9.6.2012 20:29:26

                                                                                      nofish >> Neznám tě a ani ty mě,tak dle čeho mě soudíš...?O co ti jde? Chceš mě urážet? Meleš nesmysly,protože ti co mě znají,tak vědí co beru a neberu.Navíc ty jsi klasický bobkař co chytí to sežere....Nebo se snad mýlím?Každý má právo říct svůj názor a je to o lidech,jak se u vody chovají.Já osobně chodím na štramberk vláčet a nemám problém si vzít candáta,ale je rozdíl jestli mám za rok dva tři kolem šedesáti(což je mega úspěch),nebo jich mám třeba dvacet.Snažím se chytat sportovně a sem tam si vezmu nějakou rybu domů,to nepopírám a nevyvracím.Každý má na to právo.Ale větší ryby,by se měly vracet zpět.To je to co bych chtěl,aby dělalo více rybářů ať je možnost si sem tam vytáhnout i něco většího,než pořád dokola ty násaďáky.Toť má odpověď na tvou reakci.

                                                                                        NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 19:25:04

                                                                                        Krvulii >> Ne. Ty mi rozumíš, ale bojíš se přiznat, že jsem ti svým hovním projevem poradil a pomohl.

                                                                                          NKrvulii - Profil | So 9.6.2012 18:42:35

                                                                                          Kozič origin >> Já zase nerozumim tobě. Asi jsi prohnal až moc kvalitní materiál žilou. Protože styl jak píšeš je fakt hovní. Vim kam míříš, děláš si z toho legraci, to je celý :-D

                                                                                            NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:34:22

                                                                                            moskyt >> Jestli dojdeš.

                                                                                              Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 16:32:54

                                                                                              pajagogo >> :-), jdu si dát jedno pivko na zahrádku :-)

                                                                                                Npajagogo - Profil | So 9.6.2012 16:32:20

                                                                                                Kozič origin >> :O))

                                                                                                  NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:31:06

                                                                                                  pajagogo >> Nedošly argumenty. Prostě na MRK se chodí radit a pomáhat a tento sdílný kolega mi otevřel oči a jednou mu poděkuju.

                                                                                                    NLosPafkos - Profil | So 9.6.2012 16:30:43

                                                                                                    Hoří hovno ?

                                                                                                      Npajagogo - Profil | So 9.6.2012 16:29:11

                                                                                                      moskyt >> když dojdou argumenty, jak se hovno hodí -:))

                                                                                                        NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:27:39

                                                                                                        Kub1s >> Namaluj mi ten obrázek. Myslím, že to bude opravdu jediný arugment, který by měl váhu. Prostě taková srdcovka mezi těmi našimy slinty.

                                                                                                          NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:26:21

                                                                                                          LosPafkos >> Ne, já chci obrázek. Fotku velkého kapř už má každý ňouma, to neberu.

                                                                                                            Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 16:25:11

                                                                                                            Kub1s >> Jsi milý :-). I to hovno má někdy vypovídací hodnotu :-).

                                                                                                              NKub1s - Profil | So 9.6.2012 16:22:23

                                                                                                              moskyt >> ty budeš taky asi jeden z těch chytrej tady co??víš o mě hovno tak nepiš krávoviny!

                                                                                                                Npajagogo - Profil | So 9.6.2012 16:22:13

                                                                                                                Kub1s >> slinty? ano, ale jak pro koho -:)) Dobře děláš, kapř už se nemůžou dočkat -:))

                                                                                                                  NKub1s - Profil | So 9.6.2012 16:19:42

                                                                                                                  pajagogo >> nechci se s tebou bavit.reagoval sem pouze na ty slinty co jste tady s kolegou Kozou vypotili.měj se.jdu na ryby.

                                                                                                                    NLosPafkos - Profil | So 9.6.2012 16:19:03

                                                                                                                    Kozič origin >> Bych ti poslal fotku dnešního,ale nic jsem nechytl,tak budu muset sníst toho včerejšího a tím se dostávám do skluzu v těžbě kapře,sakra :--(((

                                                                                                                      Nmoskyt - Profil | So 9.6.2012 16:17:16

                                                                                                                      Kub1s >> Klidně si potahej třeba pytle s pískem nebo kýble s vodou, nebo běž do posilovny. Ono totiž chytit násaďáka s jemnou výbavou pro někoho zážitek i je, ale ty znáš zřejmě pouze velké kapři :-).

                                                                                                                        Npajagogo - Profil | So 9.6.2012 16:15:12

                                                                                                                        Kub1s >> mám obavu, že to hned tak jinak nebude, protože český rybář si nic jiného než tahat jen násaďáky nezaslouží, co si třeba ty osobně udělal pro to aby se něco změnilo, kromě toho že nadáváš na netu a pouštíš kapry -:))

                                                                                                                          NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:13:40

                                                                                                                          Kdo mi namaluje pěkný obrázek velkého kapř?

                                                                                                                            NKub1s - Profil | So 9.6.2012 16:09:43

                                                                                                                            Kozič origin >>už to neber, prosim tě...

                                                                                                                              NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:08:31

                                                                                                                              Kub1s >> Ale to už je dávno a ty hluboké rány se zahojily. Od těch dob všude žijou jen pěkní velcí kapři a jestli nedostali nějakou škaredou plíseň či pohlavní chorobu, žijí dodnes.
                                                                                                                              Ano. Potahat si násadu je jako dostat ten blbý dárek.

                                                                                                                                NKub1s - Profil | So 9.6.2012 16:05:47

                                                                                                                                pajagogo >> no jasně že sežrat!!co s nima taky, že jo.potahat si násadu to je prostě zážitek!!!

                                                                                                                                  NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 16:05:30

                                                                                                                                  Mery >> Nemusíme rozumět přírodě. Vždyť stačí jen sadit, tahat a pouštět. Základní podmínkou k životu je totiž sazení a puštěná ryba žije věčně.
                                                                                                                                  Pokud se nebude sadit zbytečné množství kapř, nebude toto zbytečně nadbytečné množství kapř noseno domů. Co by ti kapři jako v té vodě dělali?

                                                                                                                                    Npajagogo - Profil | So 9.6.2012 16:00:19

                                                                                                                                    Kub1s >> a co s nima proboha měli dělat když jim to bylo umožněno, uzavřít s nima registrovaný partnerství a po svatební noci je pustit zpátky? prostě někdo ryby jí a někdo je pouští tak to je a pokud to má požehnání Svazu tak to tak i bude a nezbyde než se s tím smířit, jenže tady jsou dvě party extremistů, jedna kapra prostě zbožňuje a pouští a druhá je masaří, přitom si troufnu tvrdit, že ve skutečnosti je tak 90% rybářů někde uprostřed, kde si rybu prostě veme pro sebe a zbytek pustí

                                                                                                                                      NKub1s - Profil | So 9.6.2012 15:52:41

                                                                                                                                      Kozič origin >> nebrečel.to že svaz nasadil kapry okolo 80 čísel a masařky je sežraly tak to je k pláči.

                                                                                                                                        NMery - Profil | So 9.6.2012 15:49:49

                                                                                                                                        Kub1s >> souhlas.. některý lidi jsou fakt divný.Některým lidem nevysvětlíš nic. oni si melou to svoje a přes to nejede vlak, já ryby nejím ale občas si kapříka beru. ale lidi co mají za rok přes 200 kaprů a nebo ty co berou velký kapry bych mlatil klackem, takovej človek nemá co dělat u vody. takovej člověk bere vodu jen jako sámošku do který si zajde pro maso když tam není jde jinam.at si každej bere kapra ale jen to co sní. já vezmu max. 5 kaprů za rok.ti co jich mají přes 200 těm musí růst šupiny na zádech :D "catch and release";-)

                                                                                                                                          Npajagogo - Profil | So 9.6.2012 15:48:19

                                                                                                                                          čeman 29 >> to je prosté když tě to nebaví tak na mě nereaguj, pokud to děláš rád bych, aby jsi mi své reakce vysvětlil, protože jsem přesvědčený, že moje reakce narozdíl od tvých byly k tématu a to jestli jsem tam byl nebo ne je má věc, navíc se nediskutuje o rybách ale o tom jak se chovají lovci tam lovící

                                                                                                                                            NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 15:48:05

                                                                                                                                            Kub1s >> Je to možné, ale ty dárky pod stromek si nedávám. Dokonce ani žádné nečekám. Ani stromek nemám.
                                                                                                                                            Když chci chytat ryby, chytám co je.
                                                                                                                                            Brečel bys hodně, kdyby se nesadilo?

                                                                                                                                              NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 15:44:00

                                                                                                                                              Tichej >> Nesadit nic nemůže být extrém, neboť nesadit nic je přirozené.Úplně stejně jako nechytit nic, tam kde nic není, nebo přirozeně být nemůže.
                                                                                                                                              Sadit je tedy nepřirozené, sadit jen kapry je špatné a sadit jen velké kapry je úchylné.

                                                                                                                                                NKub1s - Profil | So 9.6.2012 15:39:50

                                                                                                                                                Kozič origin >> ty si fakt magor..

                                                                                                                                                  NKozič origin - Profil | So 9.6.2012 15:36:07

                                                                                                                                                  Krvulii >> Já nevím. Od té doby, co beru drogy, mi připadnou lidi takoví divní. Třeba jako ten pohled na věc mám jiný, takový deformovaný.
                                                                                                                                                  Kdybych byl rozumný a střízlivý, určitě bych chtěl taky sadit ryby a hlavně sadit nejvíc největších ryb, aby na mě taky nějaká ta trofej zbyla. Je to přece logické. Úplně stejně, jako těšit se z dárku, který si pod stromek sám strčím.
                                                                                                                                                  Když chytáš přemíru kapř a nechceš je brát, tak je haž do keře. Pokud jsi čistotný jako já, haž je do popelnice.

                                                                                                                                                    NTichej - Profil | So 9.6.2012 15:32:14

                                                                                                                                                    Libor1 >> fuj kdo by to jedl :-) na řízky 2-3 kg do udírny max 5-6kg , pak už to nejní k jídlu.Stejně ovšem nejlepší masíčko maj kolem 1,5 kg :-))) ale to si dovolím jen z vlastní zahrádky :-))

                                                                                                                                                      Nčeman 29 - Profil | So 9.6.2012 15:32:11

                                                                                                                                                      pajagogo >> No nebavi me se bavit o nicem ....diskuze je o rybach na vetrkovicich a stramberku tak ji nehodlam zasirat a ani ty bys nemel pochybuji ze jsi tu nekdy lovil ...