MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Nechat či nenechat?

Po pěti letech se opět vracím k rybařině a to díky feedru, který jsem nikdy nezkoušel. V pátek jsem koupil svůj první QUICK STICK FEEDER od D.A.Mu. Prodavač mě ujišťoval, že je to medium, ale mě se to díky gramáži 80-150g nezdá. Nevím, zda-li si ho mám nechat a nebo ne. Hodlám chytat převážně na Berounce a Orlické nádrži.

Autor diskuse: Pinďa2 ®
Zařazeno do: feeder - náčiní, doplňky, 1.3.2009

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 3 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N jirazabr - ® Út 3.3.2009 12:34:27
Takira >> Ahoj...taky mam robinson diplomat medium od Habakuka z Plzně...nemuzu si ho vynachvalit...
N Pinďa2 - ® Út 3.3.2009 12:00:48
Jsem chlapi rád, že jsem vybral dobře a dnes ráno před šichtou jsem ho i pokřtil. Sice jsem byl u vody pouze půl druhé hodiny, ale přišla plotka tak kolem 20 cm. To bylo radosti..........O víkendu zkusím něco většího.
N an-old-fuddy-duddy - ® Po 2.3.2009 21:22:07
Pinďa2 >> myslím, že teď máš konečně medium a dobrý médium, rozhodně nesrovnatelně lepší než ten topol, co ti vecpali předtím
N an-old-fuddy-duddy - ® Po 2.3.2009 21:20:51
Takira >> dobrý, není zač, to bylo jen tak pro doplnění ;) já mám od Mivardi půl roku naviják a budu ho muset vyhodit:)) taky podběrák a ten jsem už vyhodil:)) a taky pár háčků, ale ty mám někde zahrabaný, protože jsou tlustý jak poleno:))co se týče prutů, tak ty neznám, často na ně slyším chválu, Imperium jsem měl v hledáčku při koupi média, vypadal jako dost slušnej proutek, ale nakonec zvítězil colmic:)
N hraji - ® Po 2.3.2009 21:09:20
Pinďa2 >> jo, teď jsi zvolil dobře, s tím prutem budeš spokojený a určitě nachytáš dost hezkých ryb. ta odhozová zátěž 35 až 70 gramů je v pohodě.
N Takira - ® Po 2.3.2009 20:53:28
an-old-fuddy-duddy:
Máš pravdu,díky za doplnění či opravu.Na imperium jsem nevzpomněl,ale také mi ho nabízeli. A co se týká značek si moc nevybírám,spíše soudím podle toho jak mi sedne. A od Mivardiho mám jen 1 naviják a špičky k feederům.
Pinďa2: Mnoho lidí si Semu Therapy chválí,osobně tento proutek neznám. Každopádně teď už to medium máš.Přeji ti dobré zažitky s feederem.
N Pinďa2 - ® Po 2.3.2009 11:13:00
Nakonec jsem zvolil českou značku díky dostupnosti špiček a oprav. Líbí se mi i do ruky, tak uvidím u vody zda-li jsem neudělal špatně. Jedná se o Sema Therapy, 3,6 m z 35-70g .
N samotm - ® Ne 1.3.2009 22:58:35
Pinďa2 >> Ahoj.Šáhl jsi špatně. Pokud chceš DAM, tak mají taky QUICK STICK Feeder, alejemnější. Není v oficiálním katalogu. Je vyráběnej speciálně pro ČR. Dvoudíl. Mně by měl přijít v úterý, ve středu. Najdeš ho na http://www.damialba.cz/akce.htm (skoro až dole).
N an-old-fuddy-duddy - ® Ne 1.3.2009 20:11:58
Takira >> za peníze toho jeho DAMU by mohl mít i Mivardi Imperium a to mi přijde jako mnohem lepší než Universum, i když nejsem moc zastánce značky Mivardi
N Takira - ® Ne 1.3.2009 19:15:32
Jednoznačně je to heavyna.Medium je tak do 70-80g odhozovky,90 g bych už dával do medium-heavy. Pokud se ti to povede vrátit a dostat zpátky prachy můžeš popřemejšlet o něčem jiném. A pokud nechceš přidávat prachy navíc tak se mi jeví jako slušné medium proutek Mivardi universum 3,6 m s vrhačkou do 70g (Na netu okolo 1200,na začátku roku přidávali i naviják jako bonus. Chtěl jsem ho,ale v heavyně,medium feeder mám) nebo Robinson Diplomat 3,6m medium s vrhačkou do 80g. V porovnání se srovnatelným shimanem mi sedí lépe a je levnější. V Plzni v prodejnách U Habakuka stojí 1780,-. A navíc,pasují sem běžně dostupné špičky Mivardi v ceně cca 170,-. I tohle se mi líbí. Toho Diplomata jsem koupil v heavyně a teď si půjdu i pro medium. Myslím si, že šímo je dost drahé na pořízení i na náhradní díly (špičky). A konkrétně Habakuka mohu jen chválit,zlomený light vláčák opraven do 4 dnů!!! Možná by ti stálo za hřích se sem zajet podívat.
N Pinďa2 - ® Ne 1.3.2009 17:38:00
Díky Vám všem za Vaše rady, hned zítra ráno utíkám do prodejny s tím, že mi ho vymění.
N sven - ® Ne 1.3.2009 14:02:45
Pinďa2 >> pokud není na výměnu pozdě, pokusil bych se prut vyměnit za light-medium, max. do 70 - 85 g, tj. asi 2,5 - 3 oz. To by mělo na Orlíku i na Berounce stačit. Sám chytám převážně s lightem i v proudu a vyhovuje mi to. Např. na Ohři i v slušném proudu vystačím i s 1 oz (28g). Podmínkou je nahazovat nedaleko břehu, šikmo po nebo proti proudu. Samozřejmě špice k nebi aby bylo vlasce ve vodě co nejméně. Tím spíš na stojáku jako je Orlík, Ti bude stačit něco lehčího. Rozhodnutí je ale samozřejmě na Tobě.
N Pinďa2 - ® Ne 1.3.2009 13:32:33
MADOK >> Hmm, zajímavé myslíš Dražovku jako poslední ráj línů? A co Záskalská nádrž a candáti, dřív jich tam bylo poměrně dosti.
N MADOK - ® Ne 1.3.2009 13:02:47
Pinďa2 >> tak tam pstruh určitě už hoodně dlouho nebyl a ani nebude.Je o dost silně zabahněné, ostatně Dražovka je to samé. Povedou se tam pěkní kapři. Já tam mám z loňska 4 ks přes 50 cm na medium. A kolega z práce za jeden den dva 61 a 62 cm, ale na položenou. Když si poprvé povodíš takovou rybu, feeder tě chytne a už nepustí:). Pak jsou zde pěkní amuři, osobně bych je typoval tak na 60-70 cm. Na ně bych se chtěl zaměřit letos.Už mím v hlavě jakostakous strategii, ale víme jak je to poom ve skutečnosti:). Jinak mraky plotiček, perlínů a z jara berou i ty větší cejni. Jo a hlavně ja o poslední ráj Línů na okrese.
N Pinďa2 - ® Ne 1.3.2009 12:43:50
MADOK >> Ještě se tě optám, pamatuji dobu, kdy se Krejcárek otevíral a já tam jezdil snad celé prázdniny a chytal duhové pstruhy. Zůstal tam vůbec ještě nějaký a nebo co se tam v současné době dá chytnout?
N MADOK - ® Ne 1.3.2009 12:40:42
Pinďa2 >> Tak to se toho vážně moc nezměnilo.Loni jsem byl s kamarádem na Krejcárku. Přisšl jeden starší děda (porybnej) na kontrolu.Já měl vše v pořádku a kamarád zapomněl proškrtnout jedno políčko z před týdne na Orlasu.Tos neviděl co ten Id..t vyváděl, že mu všechno sebere a tak. Nakonec jsme to uhádali a on v klidu odešel cca 20 m od nás a nahodil si. Odcházeli jsme od vody asi v 9 hodin večer, proože se dýl nemohlo a on si ram klídku seděl ještěpůl hodiny než jsme zabalili věci do aua a určitě am sedel jestě dýl.
N Pinďa2 - ® Ne 1.3.2009 12:34:32
MADOK >> Díky a drž palce. Jinak co se týká porybných v Hořovicích neznám současnou situaci, neboť jsem již 17 let pryč, ale onehdá to byli snad největší pytláci, kteří se neštítili ani toho použát jako nástražní rybičku 6cm kapříka.
N MADOK - ® Ne 1.3.2009 12:19:48
Pinďa2 >> Tak o jsem se spletl,omlouvám se:). Je o možný, že už jsem ho u vody viděl, ale k porybným u nás mám prochu výhrady. V tom Pemu asi Shimana nemají nebo o tom nevím. Většinou Gammarus nedodává zboží pro dvě prodejny ve stejném místě. Přeju hodně úspěchů s výměnou, většinou o bez hádky nejde:). Měj se
N Pinďa2 - ® Ne 1.3.2009 12:12:05
MADOK >> Díky za radu, bohužel musím řešit výměnu zboží přímo na danné prodejně. Pochybuji, že mi vrátí zpět peníze aniž bych nic jiného nekoupil. Jinak s Hoffmanovou příbuzný nejsem. Možná budeš znát tátu. Dělá porybného a jezdí k vodě se starou bílou škodovkou a černým pudlem.
N MADOK - ® Ne 1.3.2009 12:06:25
Pinďa2 >> Anýž je en vybranej, zboží bude objednávat až během tohoto měsíce. Jinak o Alivio seženeš na netu už za 1399 Kč plus 100 Kč poštovný což je hodně slušná cena. Pokud bys ho chtěl mít v ruce můžu ti ukázat svůj, ale je to heavy, takže bude trochu silnější a hlavně o 30 cm delší. Můžu se jen zeptat, nejsi náhodou příbuzný s Martinou Hoffmanovou?
N Pinďa2 - ® Ne 1.3.2009 12:01:33
MADOK >> Jasně,mám to v kartě, ale v Hořovicím jsem pouze v organizaci.Byl jsem tam od roku 1981 a odešel v roce 2003. Od té doby jsem nechytal a letos opět začínám. Jinak s tou paní máš pravdu, člověk chce poradit a ona ani neví co má na krámě. Jinak na roh k Anýžovi chodím také, ale má tam jen velmi malý výběr a pro mou peněženku dost omezený od 2300 Kč a výše. Pro začátek hledám něco levnějšího. Ten dam stál 1 600Kč.

[ otázky | feeder | náčiní, doplňky ]

Co je nového - feeder + obecné
Oznámení - feeder
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - feeder
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniMS-Range Econ Feeder MH - 360cm

Za 2599
Velmi kvalitní feederový prut z vysoce komprimovaného uhlíku se štíhlým blankem. Korková rukojeť je zčásti opatřena protiskluzovým materiálem EVA.

akce, rybareniNash ball maker 60mm

Za 458
Nový geniální výrobek od firmy Kevin Nash bude mít velký přínos pro váš rybolov. Jednoduché kompaktní zařízení, které vám vyrobí dokonale kulaté koule methodmixu, nebo krmítkové směsi či vlhčených pelet.

Doporučujeme cestovku
Rubrika Cestovky
Penzion Soroya Penzion Soroya

Poskytujeme ubytovanie a člny pre morsky a sladkovodny rybolov, turistiku na ostrove Soroya v mestečku Sorvaer v severnom Norsku. Jedna sa o...