NKorda - Profil | Po 15.6.2009 12:56:35
Ondra (tloušťák) >> No já si je tam narozdíl od tebe připínám:-))))))))))))) Tak už mi seš jasnej.Přečti si návod:-)))
NLadiis - Profil | Po 15.6.2009 11:12:17
Wright >> jasně, já to nepopírám.. Ono to záleží na jaké trefíš kusy.. Já jsem ty Esoxy měl 3 roky a neměl jsem s nima žádnej problém.. Ale už jsem také dospěl k originálům.. Cena 1800,- i s kufříkem už se dá přežít...
NWright - Profil | Po 15.6.2009 11:08:07
Ladiis >> ano, jde to, proč ne? Vezmu-li v úvahu, že MKII v origoši vyjdou lehce nad 2 litry (3 kusy) a vydrží mi až do důchodu, raději sáhnu po těch originálech. Každého věc a každého pohled na věc...
NLadiis - Profil | Po 15.6.2009 11:03:46
m.kindl >> ano kolego, mate pravdu:-D Ale chtel jsem ukazat ze za tretinovej peniz a trosicku olejicku to jde taky;-)
btw: chtěl jsem měnit za Foxe eura, ale když jsem viděl jak to soudruzi od lišky mají odfláknutý ty plastový hlavičky, tak jsem se na to vykašlal.. To je k tomu, že Fox taky není dokonalej.. MKII jsou bez problémů, ale ty eura...No a když už teda fox, tak nakonec jdu do těch MKII;-) Ale to nic nemění na tom, že esoxy jsou v pohodě použitelný...
NOndra (tloušťák) - Profil | Po 15.6.2009 11:01:28
Korda >> No ono je to u tebe těžký, když na začátku rybolovu swingery připneš a za týden je zase vycvakceš bez toho aby se za ten týden pohly :)
Jinak, taky mám esoxy ve výbavě ... :)
NKorda - Profil | Po 15.6.2009 10:52:35
Fakt že mám i ve své výbavě ty poslední kopie MKII a můžu říct že nemám s něma problém, ale i přesto jsem se už nechal zlanařit na FOX Euroswingery-cena byla mooc dobrá a tak mám oboje:-)Určitě bych se těch posledních kopii nebál i když člověk za ty peníze nemůže čekat to co od origošů.Ta doba kopírování šla ve všem dopředu:-))))
Nm.kindl - Profil | Po 15.6.2009 10:32:19
b.gun >> Ale jo já ti to neberu...:-)
NMartin... - Profil | Po 15.6.2009 10:16:28
b.gun >> s tím můžu taky jen souhlasit. Mám i kopie od Gullu a ty mě taky ještě nezklamaly
Nb.gun - Profil | Po 15.6.2009 9:35:07
m.kindl >> No, nedá mi to ... Mám kopie od Esoxu cca pátým rokem, nic jsem na nich nikdy nemazal, přesto nekorodují a fungují tak, jak mají. Nelámou se ... neuřezávají vlasce ... nic jsem na nich nemusel nahřívat, ani ohýbat ...
Nm.kindl - Profil | Po 15.6.2009 8:20:19
Ladiis >> Ukážu ti rozdíl mezi kopíí a originálem....originály nemusíš mazat aby nekorodovali :-)))
Nelámou se...neuřezávají vlasce...nemusíš nic nahřejvat a ohýbat..atd...stačí ?
Nkalaban - Profil | Po 15.6.2009 7:36:56
Tři roky zpět jsem si taky koupil kopie od Esoxa a hned první záběr, do padáku, znamenal okamžité uříznutí vlasce a ztráta ryby.....možná moje nešikovnost, ale nevím o tom, že bych něco udělal nestandardně. Od té doby tomu zámečku obecně moc nevěřím, takže sem si pořídil od Foxe swingery dle obrázku a více než maximální spokojenost! Koupil jsem je oba v jednom nejmenovaném brněnském obchodě v akci za cca 650, - Kč a byl to jeden z mých nejlepších kupů!
Nsadraj - Profil | Po 15.6.2009 6:41:00
fakt je ten že jsem si u znamýho vybiral asi z 10 kusu na kramě nežli jsem vybral takový aby jim fungoval zameček jak má je to o nahodě jak se jim kterej kolíček podaří na koncii udelat zakulacenej na hraně a nebo jestli nezbyde na středu po upichutí spička ktará pak drhně
Ale není to zase takovej problem opatrně rozebrat (bacha na pružinku ) vylisivanim kolíšku a konec ohladit a trochu zakuopatit hrany količku co dosedaj na ten druhej co je vevnitřku nad pružinkou a vyleštit do pružiny nacpat vazelinu nejlip řisší silikonovou nebo molybden a složit to zpatky dohromady a pak chodeji jak z praku
Apíš jsem měl jinej problem koupil jsem backleady jako plova ke břehu na vypnutí vlasce a u obou ten zamek keterej je uplně stejněj šel tak lehce otevčít že se pomalu nedali ani po vlsci spustit do vody aniž by se neotevčřely jak byly jemný
NPavol sk - Profil | Ne 14.6.2009 19:58:06
Čau swingre mám 4 roky a funguju super....Raz za rok premastím zamok a hotovo
Nkexpal - Profil | Ne 14.6.2009 19:32:27
ja mam tie swingery 2 roky a vobec to tam nevadi jednoducho ten vlasec prechadza cez to. ale myslim ze keby si to odcvakol tak to tiez nejak nevadi.
NJSOB - Profil | Ne 14.6.2009 19:03:53
Já mám Esoxy a zatím bez problémů. Na jednom mi moje ratolest ulomila ten zobáček a funguje stejně. Nepozoruju rozdíl.
NBoban-Pulec - Profil | Ne 14.6.2009 17:10:53
S těmahle diskusema nesouhlasím swingry používám asi 4 výpravu a totálně na hov.. začínají se křivit atd... a když už tak tu plastovou cipovinku celou upilovat swinger jinak nemá tu správnou funkčnost. Myslel jsem si že do drahších swingrů nepudu ale vypadá to že je lepší připlatit. Můj názor!
Nkaprr - Profil | Po 12.1.2009 23:32:06
Ladiis >> já s nima nic nedělal tak jak jsem je koupil je používám a funguju už bezmála 3 roky... a žádný rozdíl jsem oproti originálu neshledal...
NDunik - Profil | Po 12.1.2009 23:08:51
Taky jsem si před dvěma roky zakoupil tyto swingry a hned na první výpravě se mi zlomil.Za příčinou bylo špatné vypnutí a proto jsem pro menší upravu co tady nafotil Fullnek,ale s tím nahříváním opatrně!!!!!!!!Jinak jsem s nima i přes tuto skušenost spokojenej.Dál je používám i nekteří kamoši a v poho!!
NLadiis - Profil | Po 12.1.2009 21:12:08
Mám Esoxy dvě sezony a zatím bez jediného problému.. Na počátku jsem jen zakápl pružinku kvůli korozi a fungujou na 100%... Nemám důvod měnit za originál, esoxy fungují tak proč? Ukažte mi někdo rozdíl mezi originálem a kopií (funkční).. Mám akorát světlejší hlavu a možná měkčí tu patku:-/ Jinak je to totožný..
m.kindl: Když Fox, tak jedině euro...;-)
NFullnek - Profil | Po 12.1.2009 20:32:09
taky vlastním tyto swingery a opravdu bez chyby nejsou, ale s menšími upravami se s nimi dá lapat a odpadávají jak originály, vlastním je třetím rokem stačí jen mírně nahřát plast a ohnout směrem nahoru a zámek se samozřejmně musí mazat
NPetr Koch - Profil | Po 12.1.2009 19:28:41
Já bych to upiloval až k patce a raději upiloval i tukladečku, aby to náhodou nezůstalo neotevřený.
Nmaryo - Profil | Po 12.1.2009 19:26:36
Nic ti do prutu mlátit nebude je to blbost, jestli chceš chytat bez obav z toho, že zasekneš a urazíš swingr, tak to upiluj. Pak to teprve bude fungovat perfektně... věř mi...
Ndosec - Profil | Pá 9.1.2009 18:26:22
Čenda22 >> čenda22 >> myslíš ty svítící?
Nčenda22 - Profil | Pá 9.1.2009 15:54:24
Venca.Mo-ty od mivardy nejsou vůbec špatné byl jsem až překvapenej
Nbart179 - Profil | Pá 9.1.2009 7:50:03
ty swingwry mam as ou uplne v pohode i za prijatelnou cenu a ten drat je opravdu dost silnej :-) neboj se o ne
Nkam!kaze - Profil | Pá 9.1.2009 0:37:17
koni >> Prostě to znamená,že to dáš do hajzlu za použítí pilníku :-)
Nkoni - Profil | Čt 8.1.2009 22:55:21
kobr.d >> :-) .... nič také som neskúšal! Máš s tým skúsenosti ?
Nkobr.d - Profil | Čt 8.1.2009 22:48:40
koni,no vezmeš rašplu (nebo jak se říká pilníku u vás?) a urašpluješ to :o))
Nkoni - Profil | Čt 8.1.2009 22:39:29
kobr.d >> upiloval jsi to? :o)) - co to je ? Prosím o vysvetlenie slovíčka - upiloval :-)
Nkobr.d - Profil | Čt 8.1.2009 22:29:40
koni a upiloval jsi to? :o))
NKillBill - Profil | Čt 8.1.2009 22:27:48
Esoxy-používám třetí sezonu a absolutní spokojenost.
Nkoni - Profil | Čt 8.1.2009 22:21:46
Mal som asi 2 roky Esox MK II, boli super, absolútne žiaden problém. Musím sa ale priznať, že som si asi pred 2 mesiacmi kúpil originály od Foxu ( Euro swinger ). Neviem konkrétny dôvod, proste som to chcel si vymeniť :-)
Noskus - Profil | Čt 8.1.2009 21:43:54
Proč to řešíte?Když to tam je, tak to tam má asi být ne?
NVenca.MO - Profil | Čt 8.1.2009 21:42:18
Čenda22 >> taky jsem to řešil, nakonec jsem to tam nechal
Nčenda22 - Profil | Čt 8.1.2009 21:37:30
kapr-fanatic.-podívej se na swingry od mivardy hodně slušný
NKarp-fanatic - Profil | Čt 8.1.2009 20:11:59
Tak všem díky za reakce, no mít prachy tak je jasný že koupim foxe, ale zase tolik peněz nemam, a zatim si myslim že jsou důležitější věci. Ale to neni závist ani nic proti foxum. Ale jak řikám teď jsou pro mě přednější jiný věci =)) , takže když to shrneme, když to neupiluju bude to fungovat tak jak má. Když to upiluju bude to mlátit do prutu, tak to tam teda nechám
Nm.kindl - Profil | Čt 8.1.2009 18:50:13
Moje zkušenost je že kdo má originál a koupí si k němu z lakoty (jako já) třetí a čtvrtej kopii tak jí za chvíli zahodí a koupí zase originál....Prostě zpracování,funkčnost a výdrž jsou dost markantní...
Nfishmen17a - Profil | Čt 8.1.2009 18:35:49
pro to mam radsi klasicky kulickovy klip. at uz z kovu,plastu. mam od carpsystemu 4roky a spokojenost. tady ty klipy se mi moc nelibi, pripadami to zbytecne slozite,a nemusim se bat ze to v zime muze zamrznut. atd..
Nmaryo - Profil | Čt 8.1.2009 18:29:10
Rozhodně upilovat!!! Já to upiloval hned po první návštěvě u vody a max. spokojenost. Kdybych kupoval foxe upiluju to taky. Je to k ničemu a hlavně se občas stane, že se ti kvůli tomu neotevře zámek, a to pak letí i vidle, v horším případě se ti zlomí... Když to upiluješ, rozhodně nemusíš mít strach, že ti swingr oklepe blank prutu. Ono to ani nejde. Když napneš vlasec, nikdy se prutu nedotkne...
Nd.divin - Profil | Čt 8.1.2009 18:04:15
Take vlastnim swingery od ESOXU,mam je dve sezony a vubec s nima nejsem spokojeny.,Jeden se mi zlomil v patce pri zaseku...A nebylo to nejaky spatnym zachazenim,proste jak sem prut zvedal,jen to kruplo a bylo po swingru.Dale chod tech zamku mi pripada take spatny.Pri sekani musim hodne trhnout aby se mi vubec vyply a kdyz sem mel padak,tak se mi hodnekrat stalo to,ze kdyz sem priskocil k prutu a sekl sem,otocil se mi vlasek kolem zamku,takze sem stracel drahocene sekundy,nez sem se z toho vymotal....Proste tento system nebrat,sou lepsi....A uz se tesim az se mi zlomi i ten druhy:-)
NTomajo - Profil | Čt 8.1.2009 17:16:28
Petr Koch >> no co se dá dělat........ještě že jsem si koupil řetízkáče :-)
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 17:12:13
Tomajo >> vidíš co dokáže menší příděl rýže, fatální chybu. A je to venku.
NTomajo - Profil | Čt 8.1.2009 17:11:29
Petr Koch >> tak to je paráda a byl za cenu Esoxů
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 17:03:07
Tomajo >> ty tvoje asi v tý fabrice z toho pásu dali omylem do krabičky Esox, páč to je jasnej origo FOX :o)))
Nmacin - Profil | Čt 8.1.2009 17:03:06
Petr Koch >> Nedovalím moc zkoušek málo času
tulo: lidi ví co je dobrý:)
NTomajo - Profil | Čt 8.1.2009 17:01:22
Petr Koch >> i ty moje???
NTulo - Profil | Čt 8.1.2009 17:00:37
Petr Koch >> asi jo ,ale hlavně to není esox-ten má každý.......
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 17:00:21
macin >> jo tak proto? :o))) no tak to jo...
Dojedeš?
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 16:59:56
Tulo >> Ty mají lepší odstín? Víc se blíží originálu? :o)))
Nmacin - Profil | Čt 8.1.2009 16:59:10
Petr Koch >> Mi to neva, jsem barvoslepej:)
NTulo - Profil | Čt 8.1.2009 16:58:53
Petr Koch >> proto jsem šel do kopie všech kopii-Gull:))
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 16:57:26
macin >> nemám, ale zrušil jsem tuším oba. Byla to první chytačka v mrazech kolem -5st na začátku roku 2006. Možná byl ten plast křehkej mrazem, nebudu se dohadovat, tobě šlapou, já je nechci ani vidět
PS: jo a mají vyblitou hnusnou barvu :o))))))a všechny!
Nmacin - Profil | Čt 8.1.2009 16:54:19
Petr Koch >> Máš pravdu já tam nebyl, ale info se šíří rychle. tyhle swingery má kolem mě asi 7 lidí a jsi jediný komuse něco takového povedlo. Já ESOXY nepromazávám, nepiluji, neoýbám žádný drátky, mám je hozeny v báglu. Pokud mi odejdou tak to bude právě díky tomu, že je mám na volno v báglu a kolikrát na ně naskládám věci. je škoda že nemáš fotky jak se těm swinger "rozletěl".
Nmároš - Profil | Čt 8.1.2009 16:51:37
tenhle swinger vlastním v pohodě už 4 roky a zatím jsem neshledal nějaký nedostatek oproti originálu.....
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 16:47:15
macin >> tys tam byl? Žádnej vlasec jsem o nic neomotal Fox MKII používám úplně stejně a chovám se k nim stejně a tři sezóny bez vady. Žádný šetrný zacházení, žádný promazávání, žádný pilování a ani ohýbání drátku. Prostě stojí ty kopie dle mého názoru za hovno. Tečka.
NTulo - Profil | Čt 8.1.2009 16:46:09
ja jsem to trochu upiloval, ale né celé.
Nmacin - Profil | Čt 8.1.2009 16:43:29
Mám tyto swingry už čtvrtou sezonu a jsem s nimi naprosto spokojený. Spousta lidí má spojeno slovo "KOPIE" se šmejdama, ale u tohodle výrobku se to rozhodně říct nedá. Pokud je někdo Lamela a dá vlasec (Technium) do swingru tak nešikovně že omotá část kde je zámeček a při záběru tohle zařízení uřízne vlascem, určitě to nevědčí o špatné kvalitě swingeru, ale o jeho levosti. Jestli je nějaká patka tohoto swingeru dutá, ať klidně je, protože ten swinger drží tak jak má. K otázce: Nic nepiluj nech to tak jak to je.
NHamon - Profil | Čt 8.1.2009 15:23:59
Mam tieto swingre uz asi 4 roky, kupil som ich hned, ked vysli a od vtedy funguju, ako maju. Nic som nenatieral, nic som nepiloval. Odvtedy, co niekolko mojich znamych ich videlo u mna, tak si kazdy kupil, bohuzial teraz nemam cas, ale hned by som nafotil, kedy sa dany swinger da zlomit. A je to jediny okamih. Takto ho dokonca aj jeden moj znamy zlomil, ale dalsich 10 ludi si ich pochvaluje. Najvecsia sranda je, ze ani neviem akym nedopatrenim ich uz mam doma 6 :)
NTomajo - Profil | Čt 8.1.2009 15:16:09
Mám Esox a jsem spokojenej. zatím jsem na něm neschledal jedinou chybu. Vše funguje tak jak má. A k otázce: rozhodně nepilovat, je to tam hlavně kvůli ochraně prutů. Aby při razantním záběru nebouch zámek do blanku prutu a nepoškodil jej.
Ndosec - Profil | Čt 8.1.2009 14:18:57
Petr Koch >> třeba mě to nezrezlo kvůli tomu že jsem to hned máznul a ten film tam drží do teď:)))
NKubánec - Profil | Čt 8.1.2009 14:10:34
sobolman: Ne, všechny dělá Čína!
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 14:07:58
dosec >> jsou, taky bych to nezjistil, kdy se mi nerozletěl. Možná je dobrý to namazat už jenom kvůli té korozi. Kolegové od Foxe ji asi mají nerez a třeba taky ne, ale ty zkušebně rozklepávat nebudu :o)))
Ndosec - Profil | Čt 8.1.2009 14:05:41
Petr Koch >>nenič věci co fungujou.
Jinak máš pravdu sire,při bližším ohledání místa činu jsem ji objevil aniž bych ho musel ničit,ale ty půlkulatý rolisy tam jsou taky:))))))
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 13:51:29
dosec >> ružinka je mezi osičkou a válečkem uvnitř toho plastu, není vidět dokud to neurveš :o)) jeden ten starej Esox doma mám, tak ho rozlomím a nafotím ti to...
NKubánec - Profil | Čt 8.1.2009 13:41:36
dosec: No já ho v reálu urval, protože swingr nebyl dost nahoře. Tak budu nepatrně brousit.
Ndosec - Profil | Čt 8.1.2009 13:36:36
Kubánec >> ani ten drátek nepřihíbej,fakčí to bezvadně i bez toho.Až to vyzkoušíš v reálu tak uvidíš že to není potřeba.Když přihneš ten drátek tak ti zas pude hůř posouvat závaží.
Ndosec - Profil | Čt 8.1.2009 13:32:43
Petr Koch >> schováná uvnitř čeho?Ten váleček je na osce která je pevně nalisovaná v zámku a nepohybuje se,To znamená že pružinka je nesmysl jedině,že by byla zabudovaná v tom válečku:))))))))))))
Když si ten zámek důkladně prohlídneš tak uvidíš že má takový nepatrný půlkulatý prolisy(nebo jak bych to napsal)v místě otevření a zavření, tudíž se tam ten váleček pohybuje volněji.Mrkni se na ty tvoje foxácký je to stejnej princip(prostě kopie)
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 13:22:49
Přihnout drátek, promazat, rozpohybovat..... :o)
NKubánec - Profil | Čt 8.1.2009 13:20:35
Tak aspoň přihnout drát krapet nahoru.
Ndosec - Profil | Čt 8.1.2009 13:17:24
Karp-fanatic >> vůbec nic nebruš,nepiluj,neřež.Je to blbost.Při jízdě,nebo záběru se swingr zastaví o doraz vlasec normálně prochází zámkem a nemlátí ti do blanku prutu a jak psal bill2 při razantnějším záběru,nebo jízdě se právě sekne swingr o doraz a sám se vypne.Jen bych ten zámek teď před použitím promázl a rozpohyboval pro hladší chod jak jsem už psal.
NPetr Koch - Profil | Čt 8.1.2009 13:16:22
dosec >> že bych se spletl? No už je nemám, ale pružinka tam byla, je schovaná uvnitř a dotláčí ten kovovej váleček. Až se ti to rozskočí porhlídneš si ji .o)))