Výroba podložky na ryby

Zdravím rád bych si přes zimu ušil podložku na ryby menší velikosti se zvýšeným okrajem ,ale nemůžu nikde sehnat pogumované plátno .Nemáte někdo typ kde ho sehnat.
Třeba ještě nějaký komunistický ležák v nějaké ještě živořící fabrice barva,zelená,hnědá černá případně i šedá.
Šusták, a zpevnované igelity laminát vlákny nesháním , budu to šít,svařování nemám možnost. Staré diskuze mám projíté ,tam nic není.
Autor diskuse: DanX - Profil , 21.10.2008 kaprařina - náčiní, doplňky
63 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ntrolikovic - Profil | Ne 14.2.2016 18:11:00

Nieco na ozivenie

    NRadek Š - Profil | Pá 14.1.2011 16:21:37

    Taky jsem si jí vyrobil a jsem maximálně spokojen :-)

      Ndejff - Profil | Pá 14.1.2011 16:05:34

      sice je to stará diskuze ale zbíral jsem zde návod jak vyrobyt podložku po delším přemíšlení jak na to ji konečně mám vyrobní cena 250kč za povrch molitan jsem měl doma a stačí mít někoho kdo umí s mašinou a je to vypadá celkem dobře

        Nklobas - Profil | Čt 30.10.2008 14:43:37

        http://carpdevil.cz/eshop.php?exe=3&sortiment=ostatni carpdevil ju ma za 449kč
        DOC ji má nak za 850kč
        http://www.chytapust.cz/products/61-Podlozky-Other/00986--Podlozka-mala/ tandem ju ma za 630kč
        no zaleží to na tom asi ajkej je to material atd... jinak ymslím že sou skoro vsehcny stejný ta moje je od naky neznamí zancky ani tu znacku neznám

          Nklobas - Profil | Čt 30.10.2008 14:39:38

          oskus - ® daljí jí hodne výrobců i si troufám říct že je to nejprodavanejší podložka hodím sem naky odkazi dej mi pár minutek.

            Noskus - Profil | Čt 30.10.2008 14:38:19

            klobas : značka a cena ? a kde se dá sehnat? dík

              Nklobas - Profil | Čt 30.10.2008 12:51:58

              Bezproblémová podložka rychle schne dobre skladná da se srulovat do malinkyho valecku je plovoucí je za par kacek dá se v ní i vážit ale na važení je 100%lepsí

                NDanX - Profil | Čt 30.10.2008 10:51:49

                All: všem díky za příspěvky

                  Nexori - Profil | Pá 24.10.2008 20:14:18

                  chlapi ja mam todle normalně tam kapra zapnu a pak mam dost času vše nachystat a stala 899kč což není moc

                    Nwena - Profil | Pá 24.10.2008 19:47:29

                    Karči: Teď jsem chytrej ale když jsem si jí objednával z netu tak jsem netušil že to tam je až poté jsem toto ocenil.

                      NKarči - Profil | Pá 24.10.2008 19:44:31

                      wena: máš pravdu, i tak se to dá řešit.

                        Nwena - Profil | Pá 24.10.2008 19:43:18

                        Karči : Pro tento důvod mám na podložce takovou kapsu tam šupíka zasunu a než si vše připravím tak je v klidu.

                          NKarči - Profil | Pá 24.10.2008 19:33:17

                          DanX. Můj názor podložený několika negativními zkušenostmi je asi takový. Pokud jezdíš na ryby většinou sám jako já a chceš se s rybou fotit (např. pomocí samospouště) je většina podložek se zvýšeným okrajem nepoužitelných, jelikož než se ti podaří vše připravi pár čilejších ryb se ti bude válet po zemi. Věř tomu, že jsem viděl hodně rybářů, kteří sice podložku měli ,ale ryby se jim mrknutím oka váleli v prachu
                          Pokud jezdíš s parťákem a budeš mít možnost rybu kontrolovat tak ti bude stačit pomalu jakákoliv....

                            NSp. - Profil | Pá 24.10.2008 19:08:20

                            tak nech sa ti podari ..a hoď potom foto sem ....

                              Nsven - Profil | Pá 24.10.2008 13:35:39

                              Minnow67 : díky .

                                NMinnow67 - Profil | Pá 24.10.2008 13:32:31

                                sven: Je to určitě lepší než nic a je chválihodné, že se rybáři snaží chovat k rybě slušně, ať už je podložka jakákoli.

                                  Nsven - Profil | Pá 24.10.2008 13:09:16

                                  Minnow67: to máš pravdu ,že to asi moc nevydrží. Mě na pokládání ryby v podběráku stačí kus silného PVC. Ryby nefotím a z podběráku vyndám, jen pokud si nějakou chci vzít . Jinak překlopím podběrákem zpět do vody. Opravdu to vypadá příšerně ale už jsem u vody něco podobného viděl.

                                    NMinnow67 - Profil | Pá 24.10.2008 12:48:44

                                    sven: Ono je potřeba, aby to taky něco vydrželo a kapr se po prvním mrsknutí neplácal na prázdném igelitu. Pod takovou podložkou aby člověk nejdřív uklidil, aby se neměla o co propíchnout. A vypadá to příšerně. :-))

                                      Nsven - Profil | Pá 24.10.2008 12:13:51

                                      Fishky : a co bazének bez vody ?

                                        NFishky - Profil | Pá 24.10.2008 11:14:23

                                        DanX: tak když rybu zdokumentuješ a následně pustíš bez zbytečných odkladů, tak nepotřebuješ žádný bazénky na ryba, s rybama se nekoupu, max. foto v rychlosti, a šupem zpět, jednou jsem dal rybu k vyháčkování kolegům do podložky ala akvárko a sprcha od ocasní ploutve v bazénku byla fakt luxusní, takovou zažít v lednu, tak je to tak na odchod od vody... v jednoduchosti je síla ;-)

                                          NDanX - Profil | Pá 24.10.2008 10:40:42

                                          Fishky: v současnosti mám v igelitu zavařený mileron ale na nerovném terénu kapr sjíždí .
                                          Nafukovačku jsem měl kdysi taky jakýsi plovák s dvěmi komorami střed + celý obvod vnitřek jsem nefoukal,nebo lze sehnat malý dětský bazének za pár kaček .
                                          supr bazének službu splní ale na fotkách nic moc. nebyl ve vhodných barvách. Kdysi nabízel nafukovací podložku Bohemia jacht ale tu již nemají. A tu co nabízí fox je super ale 2000 za ni nedám.
                                          All: Místo molitanu je lepší karimatka nebo mileron nenasáká vodu a tak brzo nesteří a lépe plave.

                                            NFishky - Profil | Pá 24.10.2008 9:29:05

                                            ...tedy nevím jak kolegové, ale osobně bych raději šel do šusťáku. Důvod celkem jednoduchý, ušít v domácích podmínách obdélník kde natvrdo sešiješ tři strany a do čtvrté všiješ zip tak, aby bylo možné dovnitř dát cca 5 cm vysoký molitan /jinak rozměrově shodný se šusťákovou "kapsou"/ zvládne opravdu každý. Výhody jsou v tom, že tahle podložka vyschne při vyjmutí molitanu v podstatě v každém počasí během půl hoďky - pakliže nemrzne a doma nám poté již "nevoní". Údržba nulová ostatně stejně jako pořízovací náklady = v podstatě nula nula nic ;-) // na obrázku podložka v "akci" :)))

                                              NPetr P - Profil | Pá 24.10.2008 9:04:57

                                              Pro inspiraci sem vložím samo-domo podložku. Jelikož v obchodě jsem si nevybral dle svých požadavků ( větší, skladná, plovoucí, použitelná i pro případné vážení ) vyrobil jsem minulou zimu tuto. Jako materiál jsem měl doma nevyužitou zakrývací plachtu na auto ( koupeno v Lídlu za 120, - Kč ) slabou hliníkovou karimatku ( nenasává vodu ) tři 60 cm zipy ( 60, - Kč ) a nafukovací lehátko ( 40, - Kč ). Plachtu jsem sestříhal, poskládal, do obvodových stěn vložil karimatku a SÁM sešil na stroji ( byla to fuška ale povedlo se ), všil zipy a popruhy. Do jedné kapsy vložím nafouklé zkrácené lehátko, zapnu zip a plovoucí podložka je hotova. Když chci případně vážit, zapnu další dva ( vznikne taška ) zvážím a odnesu rybu k vodě. Když balím, jednoduše vyfouknu lehátko, tašku sroluji a bezproblémů se mi vejde do futrálu k prutům, nebo do ní naskládám hafo krámů a používám ji na přenášení věcí. Píchnout se mi zatím nepodařila ( měla by tomu zabránit všitá karimatka ), ale pokud se tak stane, tak to buď zalepím, nebo vyměním nafukovačku. Když už začne smrdět, jednoduše ji hodím do pračky a je ,, jako,, nová. Po necelé jedné sezóně zatím spokojenost ...

                                                Ndujáč - Profil | Pá 24.10.2008 8:39:50

                                                DanX:zkus se poptat po stanové podlážce,já mám podložku z toho..

                                                  NMinnow67 - Profil | Pá 24.10.2008 8:35:28

                                                  Quo: A snadno propíchnutelné :-)

                                                    NQuo - Profil | Pá 24.10.2008 8:22:31

                                                    Taky nevím kucí kaprařský, proč nepoužíváte něco nafukovacího, jak níže píše Sven - skladné, lehké, omyvatelné, plovoucí....možná ta barva by mohla být lepší.

                                                      NDanX - Profil | Pá 24.10.2008 6:19:09

                                                      čík: tak to bude to co potřebuji a cena taky ok. Supr vytrhl jsi mi trn z paty. Měl jsem sehnanou bočnicu od deštníku ale tento mat bude ok.
                                                      Sp: díky 1ks a kolik by to vyšlojen pro zajímavost.Byla by taková jak je dole vyobrazená od semy se zvýšeným okrajem ale menší 110 x 70 a místo kuliček mileron a tubusy na trubky pro větší skladnost a s kapsičkou na hlavu kapra jako je u vápeníkové, Máme tu starou šlapací a myslím že s mat od číka to pude,kdysi mi máti šila z něčeho takového pytlíky na papuče a lyže.

                                                        NČík - Profil | Čt 23.10.2008 20:21:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                        Já jsem si koupil tohle a je to super. http://www.rempo.cz/produkt/1129/Tkanina-nepromokava-PAD-barevna.aspx
                                                        Tkanina nepromokavá PAD barevná Popis: š.150 cm
                                                        Jednotka: m
                                                        DPH(%): 19
                                                        Cena: 84,03 Kč
                                                        Cena s DPH: 100,00 Kč
                                                        Rozšířený popis: PAD (polyamid) tkanina se vyrábí v mnoha pastelových odstínech, je z jedné strany pogumovaná a impregnované, nepropouští vodu. Je vhodná k výrobě např. obalů lyží apod. Dodává se v šíři 150 cm

                                                          NSp. - Profil | Čt 23.10.2008 19:30:19

                                                          Danx no až mysliš krajčirsku mašinu tak jedinu tu staru šlapaciu.ta ti to prešije bez problemov.ja to šijem na velkej priemyselnej mašine.
                                                          a kolko by si toho chcel?a aku podložku by si chcel.možno by som ti ju aj ušil.

                                                            Nmarty101 - Profil | Čt 23.10.2008 14:11:33

                                                            A kdyby ho u vás neměli, tak tady: http://www.armyshop.cz/zbozi.asp?id=41&DTM=759903862353 ho mají na 100 procent. Je to tohle:http://www.armyshop.cz/foto.asp?strLang=&Pic=C013.jpg&PicName=Pončo vinyl , za pár kaček. Mají to i ve sportovních, outdoor a pod. prodejnách.

                                                              NDejF - Profil | Čt 23.10.2008 13:54:52

                                                              DanX: dojdi do rybářskej potřeb a kup si pončo za pár kaček ... je to ten samej matroš ... a ani vodu to nepropustí ...

                                                                NBadimura - Profil | Čt 23.10.2008 11:14:12

                                                                Čau kluci,mám možnost tu plachtu sehnat.Bydlím kousek od Technolenu,prodávají ji na kila a to pouze ve středu ráno.

                                                                  NDanX - Profil | Čt 23.10.2008 10:37:06

                                                                  Sp: díky v CZ to nikde nemají ,pokusím se domluvit s nějakým slovenským dodavatelem.jak se to šije jde to na běžním šicím stroji?

                                                                    NMaRTy854 - Profil | St 22.10.2008 20:05:45

                                                                    na zacatku roku jsem si koupil plovouci s PE kulickama a se zavesnyma raminkama za 600 ROZMERY: 160x80 jsem sni spokojen dote doby jsem pouzival nafukovaci podlozku(polstarek) z clunu a na soukromich rybnicich kde jsou tyto podlozky nutnosti tak ani nepiply :)

                                                                      NSp. - Profil | St 22.10.2008 17:12:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                      v byvalich rempach(obchod s remeselnickymi potrebami) to kupiš.vola sa to plastex a stoji to okolo 120sk.širka je tušim okolo 150cm.až to chceš vedieť presne tak ti to môžem zajtra zmerať.mam to v dielni.už som par podložiek šil kamošom....tu je ukažka podložky takeho väčšieho rozmeru(už som to sem aj vkladal).

                                                                        Nsven - Profil | St 22.10.2008 17:03:18

                                                                        DanX : mám nějaký problém ,nejdou mi posílat odkazy. Zkus www.army-shop.cz tam najdeš spací pytle,karimatky ,stany. Je tam plachta z pogumované tkaniny Bundeswehr za 85,- Kč

                                                                          NJitkagold - Profil | St 22.10.2008 16:28:04

                                                                          Tondis - aha,tak to jsem asi nepochopila.:-)

                                                                            NTondis - Profil | St 22.10.2008 16:02:33

                                                                            Jitkagold - jde o ten pocit ze si neco vyrobil sam, neznam nic lepsiho nez kdyz se me nekdo u vody zepta - kde si to koupil? A clovek muze rict - to sem si vyrobil sam a vystrcit prsa jako holub :)

                                                                              NJitkagold - Profil | St 22.10.2008 15:44:07

                                                                                NDejF - Profil | St 22.10.2008 15:36:58

                                                                                Mafi: aspoň mi neni zima a neprochladnu :-))

                                                                                  NMafi - Profil | St 22.10.2008 15:27:12

                                                                                  Dejf - s tvejma schopnostma je ti stejně na nic ??!! dyk jí používáš jako dečku pod prdel !!

                                                                                    NDejF - Profil | St 22.10.2008 14:20:43

                                                                                    Já vzal pončo (80 kč), nastříhanej miralon (10 kč), kus nitě a karimatku (50 kč) ... mamka s tim byla hotová za hoďku ... podložka luxusní, dle mých požadavků ... výrobní hodnota 140 kaček a jsem s ní spokojenej ... nejde o to, že bych chtěl ušetřit ... ale o to, že se mi ty věci stejně válely doma a neměli využití, tak jsem z toho vymyslel podložku ...

                                                                                      Nsven - Profil | St 22.10.2008 14:11:03

                                                                                      Nevím co to mají za stránky ale nejde mi poslat přímý odkaz. www.penryvan.cz - nafukovací lehátka

                                                                                        Nsven - Profil | St 22.10.2008 14:01:07

                                                                                        DanX : Díky za poděkování. Vím ,že ten pokus o vtip určitě nebyl originální ale trochu přiblblý. Abych to trochu odčinil, zkus se podívat na něco jiného. Už jsem něco podobného u vody viděl a myslím ,že by to mohlo také posloužit. http://www.penryvan.cz/imgs/PD490815000.jpg http://velkosklad.cz/outdoor-camping/baseny/nafukovaci-basen-intex-114-x-25-cm-1125472/

                                                                                          NBOBIKA - Profil | St 22.10.2008 9:08:43

                                                                                          wena: tuto podložku ale nesmíš dát na vodu, protože výplň střední části tvoří molitan a ten je nasákavý. Já jsem tento problém vyřešil zavařením molitanu do igelitového pytle.

                                                                                            Njardasmen - Profil | St 22.10.2008 9:03:01

                                                                                            wena: Tuhle podušku máme asi 4 roky. Má už něco za sebou. Když je nová, tak celkem ujde, ale časem (cca po 2 sezonach) začala tvrdnout a jde z ní špatně omývat sliz. Potah začne praskat a ty ušiska, co se s nimi poduška zapíná, jsou trošku ošulená a nevydrží. Zvýšený okraj super, ale už máme v podušce pár dírek a z toho okraje vypadávají polystyrenové kuličky. Další nevýhodou je nasákavost podložky, uvnitř je molitanová deska, která dlouho vysychá. Podložka je dobrá tak na 2 sezony a pak hurá pro novou. Ale za ty prachy to zase není tak velká cenová položka.

                                                                                              NDanX - Profil | St 22.10.2008 7:33:39

                                                                                              Sven: poděkování za skvělý for ale už to tu bylo nejsi originální a pak ryby většinou pouštím.
                                                                                              All díky všem za rady :Všechny varianty jsem v minulosti zvažoval i tu koupi nové a bazarové . jen pokud někdo půjde do těch vojenských pláštů ,pláštěnek berte jen nylonové ty pvc co se z toho dělají pláštenkové komplety ty levnější cca po 2 letech tvrdnou a praskají tak by to byla zbytečná práce. Koupit menší jsou kolem litru, od starbaitsi se mi nelíbí materiál podle mne odře rybu a pak je tak vypolstrovaná že je pak okraj naprd. Sema mi připadá jako jedinná schůdná , dokonce i bazar jsem zkoušel ale bohužel jednou si to majitel rozmyslel a podruhé to pošta nedoručila přesto že jsem si to udajně nevyzvednul tak u nás na poště nebyl o tom záznam jak pošta skvěle funguje.Kombinace s taškou je jistě skvělá ale musí být rovný terén. Nakonec jsem se ale vrátil k sama domo , mám na to nakoupené věci až na ten potah. Jinak vnitřek mileron je tenší než karimatka, a obvod místo kuliček mileronová izolace na trubky , bude více skladná.
                                                                                              Jo jinak nejlepší ,nejskladnější , nejlevnější podložka a vážicí taška je taška z ikey za 30 kč jen škoda že je modrá .

                                                                                                Nsven - Profil | St 22.10.2008 0:37:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                Je na ryby menší velikosti a má i zvýšený okraj

                                                                                                  NJozka - Profil | Út 21.10.2008 23:51:04

                                                                                                  Pokud Ti poslouží moje stará už bohužel rozervaná podložka od jetfishu tak Ti rád pomůžu,ale je již za svá léta opravdu odsložená.

                                                                                                    Nwena - Profil | Út 21.10.2008 19:12:56

                                                                                                      NPatrik - Profil | Út 21.10.2008 18:22:10

                                                                                                      Zdá se mě to jako hovadina, podložku koupíte za pár korun, nemá cenu si to šít sám, pokud nechce někdo něco speciálního, co se neprodává. Docela slušnou podložku vycpanou polystyrenem a se zvýšeným okrajem má i Sema za 650, - Připadne mě to stejně zbytečné vyrábět, jako třeba policajty a podobné věci, které jsou za pár korun. nebo si dejte inzerát tady na mrku a koupíte nějakou za pár korun

                                                                                                        Nwena - Profil | Út 21.10.2008 18:08:33

                                                                                                        U vody jsem viděl jednoho ten to měl prej ze starýo rozervanýho bivy a do vnitř dal karimatku.Vypadala jak koupená ale kde sehnad starej rozervanej bivy?

                                                                                                          NKurka - Profil | Út 21.10.2008 14:37:17

                                                                                                          Slamakos:Ok ...tak sem si to asi špatně vysvětlil.....

                                                                                                            Nslamakos - Profil | Út 21.10.2008 13:49:42

                                                                                                            Kurka : vždyt jsem to psal !!!!!

                                                                                                              NkukkYn_ - Profil | Út 21.10.2008 13:41:55

                                                                                                              Mafi-taky si myslim ze to vyjde na stejno kdyz si tam zapocitas cestu,pracu,atd... (c:

                                                                                                                NMafi - Profil | Út 21.10.2008 13:27:12

                                                                                                                Nic proti SAMODOMO, ale spočtě si kolik vás to vyjde ve finále - shánění, ježdění ,výroba a finální provedení ??? Tato podložka je za 550,- a slouží i jako vážící sak , myslím dobrá volba !

                                                                                                                  NKurka - Profil | Út 21.10.2008 13:16:24

                                                                                                                  Slamakos:A není už lepší si ji za ty peníze koupit?

                                                                                                                    Nslamakos - Profil | Út 21.10.2008 11:25:03

                                                                                                                    taky si myslím si že by to snad mohlo jít z některých atombordelů (protichemických obleků ) po armáčích se toho válí poměrně dost tady nějaký odkaz pro představu:
                                                                                                                    http://www.armypoint.cz/oblek-protichemicky-opch-70/d-90343/
                                                                                                                    jen aby to nebylo drahší než hotová podložka ,asi bych taky zkusil nějaké řempo a podobné kšefty.

                                                                                                                      Nládes - Profil | Út 21.10.2008 11:20:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                      DanX: Nezaručuji že to tam seženeš,E-mail na výrobce nemám,ale adresa je TECHNOLEN,technický textil,a.s.
                                                                                                                      Camping Market
                                                                                                                      Palackého č.615
                                                                                                                      512 51 Lomnice nad Popelkou

                                                                                                                      Tel:0431 632721 ale to si už nejsem jist, jestli to číslo ještě funguje,protože je to už 5 let co jsem od nich kupoval zboží. Zkus to a uvidíš.O někom dál nevím. Čau

                                                                                                                        Nmachacek.pepa - Profil | Út 21.10.2008 11:19:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                        ahoj, zajed si do ŘEMPA tam jsem koupil přesně to co hledáš, za 120kč za metr délky (šířka je 150cm), to je skoro zadarmo, a ušil jsem si z toho parádní podložku, výplň polystyrénové kuličky po obvodu, ty seženeš zdarma v každém obchodě kde dělají nábytek, já byl u kamaráda v polstrynu. a na střední část jsme použil karimatku . výroba mi trvala asi hodinu, ale ted mám parádní plovoucí podložku 115x70cm za 200kč

                                                                                                                          NMinnow67 - Profil | Út 21.10.2008 11:15:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                          Řešil jsem stejný problém a nakonec skončil u nepromokavého silonu. Výplň PE kuličky. Po stranách zip. Je lehká a opravdu nepromokavá. Maximálně zaimpregnovat švy. Pogumovaná plátna jsou poměrně těžká a nic použitelného jsem nesehnal.. Při menší velikosti ta váha asi problém nebude.
                                                                                                                          Vlastní šití je pro amatéra docela problém i s tím šusťákem, natož s pogumovaným plátnem.

                                                                                                                            NPaul van Drax - Profil | Út 21.10.2008 11:11:06

                                                                                                                            Ja bych zkusil armadni vyprodeje, armyshopy a hledal stare gumove plaste, popr. protichemicke, z tech by to snad slo.