Upadek MRKu? Co si o tom myslite?

Poslední dobou se na mrku temer nevyskytuju, obcas si projedu muj lov a kdyz na rybach nachytam tak tam hodim fotecku. Ale to, co se deje v pokecu s názvem kaprařina je fakt votresny. Vim ze neni v silach moderatoru promazavat prispevky 15ti letejch idiotu, tak ty se snazim ignorovat, ale co dospeli kaprari? Nechteli by jste se nad tim zamyslet?
Kdysi sem chodilo spoustu vynikajicich kapraru, radi poradili, pomohli. Ale ted? Vetsina na tento server zanevrela, a nechodí sem. Hrstka z nich si to obcas precte, ale nereaguje. Aby ho nahodou nejakej moula co chyta za barakem na rohlikove boili nezacal napadat ze ten kapr nema 17kg ani nahodou.

Zkuste se nad tim trochu zamyslet a prispevky typu: dobrou noc, jak se mate kaprari, tak sem tady, mas mejl a podobne kokotiny si odpustte.
A tímto bych chtěl apelovat na moderátory jestli by nemohly udelat nejakej velkej bulvár (nekde tady byl a mozna i je) kam by podobne prispevky automaticky presouvali? Dokud by se to lidi nenaucili. A pak by kazdej den v kaprarine nebylo pres 200 prispevky, ale treba jen 10, ktere by si kazdy rad precetl.

A kdo by se to naucit nechtel tak by mohl jit na black list aspon na mesic. Co vy na to?

O odpoved prosím pouze rozumne rybare co stravi vic casu u vody nez u pocitace. Kdo jeste nema ukoncene stredoskolske vzdelani at se prosim nevyjadruje. Díky
Autor diskuse: ahma - Profil , 27.7.2008 kaprařina - ostatní

Je uroven kvality debat nizsi nez pred 5ti lety?

A) ano71%

B) ne9%

C) je to stejne20%

Od 28.7.2008 hlasovalo 153 čtenářů.

100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NCottus - Profil | St 29.10.2008 13:00:59

MRK neupadá(byť se o to občas snažím)...
Navíc je zde příležitost pro navázání nových kontaktů užitečných- byť prvoplánově zde byla debata o " ničem"- a dotyční to řeší následně po své linii.

    NLudaT - Profil | St 29.10.2008 9:14:51

    ali: ja bych auru vynuloval natrvalo.
    Jinak je to jak napsal drozďak, uroveň MRKu je vždy taková jako je uroveň přispívajících, a nemyslím že by MRK na tom byl nějak špatně.

      Nali - Profil | St 29.10.2008 9:09:26

      KAM!KAZE - ® v odpovědi ze srpna letošního roku jsem navrhoval zařadit více prvků k výběrům v otázkách. Se sortováním uživatelů na Mrku to nemá nic společného...

      Dále bych u registrovaných členů pokaždé se začátkem roku vynuloval "auru".

        Ndrozďák - Profil | St 29.10.2008 8:45:47

        Úpadek mohou zapříčinit pouze lidé. Takže zdá-li se někomu, že MRK upadá, tak je to způsobeno přispípvajícím "materiálem".

        Ne, nemyslím si že by MRK vadnul. Ale já si za dva roky zdejší působnosti nemám právo něco v této oblasti myslet či nedejbože srovnávat.
        Jsem spokojen, kdyby tomu tak nebylo, nelezu sem....

          NPepaČadek - Profil | St 29.10.2008 8:42:01

          MRK neupadá.

            NMartin M. - Profil | St 29.10.2008 8:37:59

            tatoo> bod 3 - to bohuzel neni technicky proveditelne, nelze programem rozhodnout, jestli 2 otazky s uplne stejnym nazvem se ptaji na stejnou vec - napr. otazka "forma na olovo" muze mit vice vyznamu (zelezne formy, sadrove, kde koupit, jak udelat...)

              NMinnow67 - Profil | St 29.10.2008 8:27:23

              LudaT: Moje řeč. MRK je živý rybářský server a ne strohá příručka, jak nejlépe ulovit rybu. I kapraři poradí, pokud se nejedná o vyloženě stupidní dotaz. Př: "Na co berou kapři na kačáku?" :-D

                NLudaT - Profil | St 29.10.2008 8:22:19

                No já teda nevím pánové, ale když se někdo na něco zeptá "rozumě" a srozumitelně tak si nepamatuju, že by někdo neporadil (nevím jak v jiných oborech, ale v muškaření to tak je). To že se potom téma stočí úplně jinam si taky myslím není úplně na škodu. Jinak kdyby byly v otázkách jen "fakta" bylo by to nuda, takhle je to takový osobnější a odlehčený. Nerad bych aby otázky na mrku vypadaly jako nějaká suchá odborná poradna bez vtipu a nevázanýho klábosení. A většinou se klábosí a mluví o něčem jiným ve zbytečných otázkách jak už psal Cerebro, typu feedr za 2 000, -, kaprák do 3 000, - a muškařská výbava pro začátečníka.

                  NMinnow67 - Profil | St 29.10.2008 8:20:47

                  matty18: Jenže otázka musí mít hlavu a patu, jinak se na ní odpovědět vůbec nedá :-)

                    Nmatty18 - Profil | St 29.10.2008 8:16:06

                    přesně tak když se chci zeptat dané tématice tak si musim dávat pozor naco se ptam aby se mi tady pánové nevismáli ale třeba bych potřeboval poradit i když to třeba zní někdy asi blbě

                      NTatoo - Profil | St 29.10.2008 7:12:22

                      1. Možno by stačilo držať sa danej témy (otázky) Na každej stránke je kopa balastu a k veci sa už na druhej stránke (v poradí) nikto nevyjadruje.

                      2. Ten kto otvára novú otázku si neoverí, či už nebola daná tu na fóre a teraz je tu niekoľko otvorených otázok na rovnakú tému.

                      3. M.M., Nedalo by sa cez vyhľadávanie blokovať zadávanie už otvorenej otázky ?

                        NKAM!KAZE - Profil | St 29.10.2008 0:16:47

                        Tvé příspěvky hraičí se SCI_FI :))

                          NKAM!KAZE - Profil | St 29.10.2008 0:15:28

                          Tebe bych chtel jednou potkat.Fakt.Adresu mi asi nedáš co?

                            NKAM!KAZE - Profil | St 29.10.2008 0:14:20

                            Mrknato:Co má Brno 3 společného s tématem?

                              NMrknato - Profil | Út 28.10.2008 23:22:26

                              Cerebro : s tím prutem souhlasím, ale pohled na věci kolem hospodaření může být, krom MOMRS Brno3 , kde je neměnnnnnný , všude jinde velmi proměnný. Pokud bychom měli řešit otázku hospodaření, můžeme oživit tu např. z roku 1973...., proč zaplevelovat MRK , že kolego ....

                                Nhraji - Profil | Út 28.10.2008 21:00:41

                                Cerebro: vystihl jsi to velmi přesně

                                  NCerebro - Profil | Út 28.10.2008 20:44:47

                                  úpadek je jen díky neschopnosti převážné většiny lidí hledat už několikrát dotazované otázky. Ani se těm lidem co něco ví, nedivím každý týden odpovídat na otázku tipu jakej kaprák do 3 000Kč. Sorry ale udělal bych to tak 2x. A pak když se tu objeví malej fakan co si myslí, že když už mu narostl první chlup je z něj chlap. Začne všem nadávat atd.... To už je asi poslední kapka. Nadruhou stranu najdou se tu i lidi, kteří i přesto všechno. Snaží znova a znova pomoct všem co si o ni řeknou. I já :-) jednou za čas potřebuji pomoct. Nejraději to řeším formou pokecu a pokud ani to nepomáhá tak skvělé SZ. Věřím, že někteří kterým napíšu a vidí, kdo jim píše už s hrůzou čekají co zase chci :-D
                                  Proto skládám díky všem, co mi kdy poradili a poradí. (od vláčkařů a muškařů bychom se jejich ochotu měli učit)
                                  Ps: za všechny chyby se omlouvám předem, snad to bude dávat alespoň trochu smysl :)

                                    NKAM!KAZE - Profil | Út 28.10.2008 20:16:37

                                    ali:A kam si myslíš že se pujde nováček na neco zeptat?Do začátečníků?To asi ne.Zase by sel tam kde jsou zkušenosti a staří matadoři by ho vyfakovali na co že se to ptá,vždyt to každej ví atd.Takže rozdrobení do kategorií které navrhuješ asi neklapne.ledaže by admini měli možnost tě nejdřív do začátečníků,pak dál a dál.Ale to uz je omezování a pochybuji ze by nekdo kdo chytá ryby 20 let a je tady poprvé.Cekal az ho nekdo milostivě pustí do další kategorie.

                                      NAzbest - Profil | Út 5.8.2008 10:11:54

                                      Myslím,že v kaprařině je tenhle trend dlouhodobej a MRK za něj nemůže.Jaký lidi,taková diskuse.V jiných diskusích prostě pitomci dostanou poučky a radši jdou jinam-smutný asi je,že nakonec do kaprařiny.

                                        Nali - Profil | Út 5.8.2008 10:07:15

                                        Nemyslím, že by MRK nějak upadal ba naopak. Nicméně, je zde více lidí, více generačních a názorových rozdílů a tím se MRK stává méně přehledný..., proto bych do designu stránek zařadil víc výběrových kategorií typu "Začátečník", "Středně pokročilý", "Expert"/ nebo "Junior, Senior a tak, a zároveň s podkategorijí podle oblastí či různých očekávání.

                                          NMDC - Profil | Pá 1.8.2008 9:15:46

                                          Chodím na MRK rád , dost věcí jsem se tu přiučil.Jenom mi občas vadí úroveň dotazů , které jsou často hloupé. Dál mi vadí sprosté napadání a vulgarismy v diskuzích.

                                            NBachy - Profil | Pá 1.8.2008 8:39:09

                                            ahma - Omluva za ty jantary, s těma kaprama to byl možná unáhlený názor.

                                              NFery - Profil | Čt 31.7.2008 18:59:10

                                              Dandys-řeknu ti to takhle..když se ahma registroval v tom roce 2004,tak se tady už oběvovali stejný otázky jako položil on,nebo ve stejném duchu..Mrk má svůj vývoj a stejně tak jako se ahmovi mohl zdát Mrk super v roce 2004,tak tady bylo pár kluků,kteří Mrk opouštěli se stejným názorem,jako má teď ahma..že jde Mrk do řiti a příspěvky nejsou to co bývaly:-))..hádalo se to tady vždycky,ale bylo nás míň:-))..podle mě je tady pořád dost dobrýho a i takovej ahma se toho tady určitě spoustu naučil..takže jím zvolený tón určitě neni na místě..

                                                NDenny - Profil | Čt 31.7.2008 18:39:51

                                                Lee-Haney tak pod to co jsi napsal se klidne podepisu,souhlas.

                                                  NLee-Haney - Profil | Čt 31.7.2008 17:55:59

                                                  Dandys ale ty jsi nepochopil co lidem vadí.Ono nestačí být ,,možná'' dobrý kaprař.Ale chce to mít taky úctu k okolí.Jestliže budu chtít psát příspěvek kde chci něco řešit tak ho nepodám stylem že v první větě napíšu dobrý záměr a v dalších člověk zjistí že ti kdo nemají obrovské kapry,neměří ph,nemají maturitu,ti co si chcou jen pokecat a take ti co chcou poradit ale prostě pro některé lidi napíšou otázku ne tak odborně tak se nemají vůbec vyjadřovat.Asi někdo zapoměl že Mrk není jen pro kapřařskou smetánku,ani pro chytrolíny co si o sobě myslí že jsou něco víc než obyčejní rybaři,ale pro všechny co mají zájem o rybařinu.Takže asi jediné s čím se dá souhlasit je opravdu to že by mělo ubýt vulgarismů....

                                                    NMaara - Profil | Čt 31.7.2008 17:54:55

                                                    Už to tady někde zaznělo, dovolím si to aplikovat i zde. Úpadek MRKu zapříčiňují kupříkladu otázky podobné této zde:

                                                    http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=611452

                                                      NPetr Koch - Profil | Čt 31.7.2008 15:59:40

                                                      Dandys - ® : jasný, no uvidíme.

                                                        NDandys - Profil | Čt 31.7.2008 15:57:31

                                                        Petr Koch - ® Tak zrovna Ahma je registrovaný od r.04 a má skoro 400 příspěvků v kaprařině. Sice v poslední době je to jen o tom ML, ale pravděpodobně to tak vždycky nebylo. Třeba zase nebude, uvidíme jestli ten odchod pojme skutečně vážně. Mě by to přišlo jako škoda, určitě má ještě co dát. Nakonec i ta otázka tady má něco do sebe, alespoň se nad tím zamýšlíme, jestli má pravdu nebo nemá

                                                          NPetr Koch - Profil | Čt 31.7.2008 15:43:04

                                                          Dandys - ® : no já si myslím, že ji pochopilo 90% zúčastněných, ale problém je v tom, že brečí po "lepším" MRKu a při tom se chovají jako jelita. Jestli chtějí víc žvástů o návazcích, ať začnou a něco předvedou. Ahma pokud vím je schopen maximálně tak vložit egoisticky kapra do Můj lov. Ale nad úrovní MRKu kroutí pohoršeně hlavou.
                                                          Já miluju junáky co mají plnou hlavu novinek a moderní kaprařiny a při tom jsou to stejný jelita jako nás zbývajících 99%.

                                                            NDandys - Profil | Čt 31.7.2008 15:36:12

                                                            Pvl - ® V tom máš pravdu, diplomacií to skutečně nevyzařovalo. Ale i tak bych kluky nezatracoval, myšlenka tam byla, jen jí málokdo pochopi

                                                              Nplavan - Profil | Čt 31.7.2008 15:29:05

                                                              Pvl - mě vždycky přijde tak nějak spravedlivé, když mám před ostatními náskok, obzvláště zadarmo :-)))

                                                                NPvl - Profil | Čt 31.7.2008 15:26:28

                                                                plavan - ® Proč zrovna ty ? A vyjímku :o§))

                                                                  Npatlal - Profil | Čt 31.7.2008 15:26:19

                                                                  ahma // Ještě si mohl přidat.........kdo nemá většího kapra jak 10kg ať do kaprařiny neleze......Kdo nemá 10 nemá co kecat kaprařům do rozhovorů :-)

                                                                    Nplavan - Profil | Čt 31.7.2008 15:24:41

                                                                    Chtěl jsem se zeptat, nevíte, co je pravdy na tom, že od příštího roku budou moci přispívat na Mrku do diskuse jenom středoškolsky vzdělaní lidé ( platná maturita pouze v ČR, německá a jiné neplatí ) a zadávat otázky pouze vysokoškolsky vzdělaní jedinci. Navíc moderátorem otázky se prý bude moci stát jen ten člověk, který úspěšně vystuduje vysokou školu humanitního směru, takže inženýři máte smůlu. Dále bych se chtěl zeptat, jestli já, sice nenarozen, ale žijící v našem hlavním městě, nebudu mít nějakou vyjímku ???

                                                                      Npatlal - Profil | Čt 31.7.2008 15:24:35

                                                                      Pvl // Amen

                                                                        NPvl - Profil | Čt 31.7.2008 15:23:13

                                                                        Dandys - ® V těch příspěvcích šlo hlavně o podání . Kdyby byla zvolena jiná forma , určitě by byl i výsledek trochu jiný . Je potřeba si uvědomit , že takhle doma s rodiči také nemluvím i když s nima nesouhlasím .Takže asi takhle .

                                                                          NDandys - Profil | Čt 31.7.2008 15:17:46

                                                                          DejF - ® Hele mužu tě ujistit, že oba kluci naprosto v pohodě jsou. Možná by jsi se divil. Stejně tak jako by jsi se divil, kolik Pepíku od vás tady v Pha máme (jak jsou rádi že tady mužou být) a že to kolikrát jsou vetší pitomci jak pražácííí. Tak si nech to zakomplexovaný tlachání do putiky. Myslím si, že oba kluci to v jádru nemysleli vůbec špatně, Ahmovi prostě vadí, že se z kaprařiny stává pomalejší chat tak nějak o všem jen né o kaprařině. Sméťa to pojal trošku radikálněji, uznávám.Možná kdyby jsi se s ním bavil na dané téma, překvapilo by tě jak to má v hlavě na svůj věk srovnaný, jen to podal dost razantně. Vůbec nemám potřebu se kluků zastávat, určitě to zvládnou sami. Ale na tvuj příspěvek o blbích jsem prostě reagovat musel. Měj se a a ť ti koušou.D.

                                                                            NSuly - Profil | Čt 31.7.2008 15:07:06

                                                                            tragédyje...

                                                                              NDejF - Profil | Čt 31.7.2008 15:02:51

                                                                              ahma: když jsem si občas přečetl vaše (tvůj a Smetany) články v časákách, tak jsem si myslel, že jste docela normální klucí ... koukám, že jsem se asi spletl ... a budu hádat: že vy jste určitě z Prahe co? ... Protože takovouhle debatu může splodit jedině blb, kterej si myslí, že je víc než ostatní ... a takovýhle většinou rostou v Prahe, tam se rozdává Šalamounovo lejno na každym rohu a hochu, ty máš špinavou hubu až za ušima ... utíkej se umejt, vypni ten kompjůtr a zalez zpátky do školy, ať máš aspoň to středoškolský vzdělání, abys tady nesekal takovejch chyb ve svym vyjadřování ... anebo se radši nevyjadřuj. Díky

                                                                                Npatlal - Profil | Čt 31.7.2008 14:46:55

                                                                                Bachy // ty špekulante :-)

                                                                                  NPetr Koch - Profil | Čt 31.7.2008 14:45:58

                                                                                  m.kindl - ® : mě totálně rozhodil ten jouda na konci bachyho ostré reakce :o)

                                                                                    Nm.kindl - Profil | Čt 31.7.2008 14:42:32

                                                                                    Bachy - ® Řeč jako víno...ani tě nepoznávám :-))

                                                                                      Nsoulfly - Profil | Čt 31.7.2008 12:23:20

                                                                                      Srneček - No jasně kolikrát.

                                                                                        NBachy - Profil | Čt 31.7.2008 11:58:06

                                                                                        ahma - Tak jsem si počet a musím konstatovat že jsem se chvilkama i bavil. Ovšem to nemění nic na dojmu, že mi jako nevycválaný frajírek chybět rozhodně nebudeš, takoví jako ty se právě zasluhují o pomyslný úpadek kvality Mrku, protože místo aby něco kvalitního napsali a tím sami přispěli ke kvalitě Mrku, místo toho aby přispěli svým názorem tak jako jiný názor tady pomohl jim, dělají pravý opak - jen plkají, rýpou a uráží ostatní, tedy kvalitu diskuzí snižují. Tolik k tvému názoru. Když už jsi tu předhazoval své schopnosti, mohu se k nim tedy taky vyjádřit - nevím kolik jsi toho chytil, protože co jsem koukal chodí vás na ryby víc dohromady, úlovky píšeš dohromady a s uloveným kaprem se nefotí lovec ale přehazujete si je z ruky do ruky jak jantaři - no můj dojem z toho je takový, že jako skupinka lovců která navštěvuje vyhlášenou Dyji a Labe vaše úlovky nevypadaj na to že by jste zdejší radu nepotřebovali. No nakonec jsi to vyřešil po svém, pochybuju že moudře.
                                                                                        Tedy mnoho štěstí joudo.

                                                                                          NLudaT - Profil | Čt 31.7.2008 11:44:23

                                                                                          All: no vy ste tomu zase dali pánové. Ahma a Smetana mají samozřejmě pravdu prostě to tu upadá. Je jediné řešení každý zadavatel by už v otázce naznačil jak si představuje případné odpovědi (tím se předejde mazání zbytečných příspěvků a udělování karet). Například "odpovídejte na mou otázku JAKÁ MONTÁŽ NA ŘEKU JE LEPŠÍ, pouze že průběžná, jakékoliv zmínky o pevné mne nezajímají, děkuji". Taky se mi líbí to ahmovo rozdělení dle vzdělání, taky by mě nakrklo když by mi do otázky lezla kdejaká lopata, nedej bože muškař. Howg, hííí, pac a pusu. Btw: alespoň se mohl Ellhiero zase (po několika odchodech) vrátit a pozvednout úroveň MRKu a zato mu děkuji.

                                                                                            Npatlal - Profil | Čt 31.7.2008 10:22:14

                                                                                            Mrknato // to by jste byla dobrá dvojka masaj a chytrolín :-) Přechytralí masaj , nebezpečné spojení :-(

                                                                                              NSrneček - Profil | Čt 31.7.2008 10:16:51

                                                                                              soulfly -ve Veselí se žere vše to nevíš??Byl jsi u nich v jeskyni ? :o))))) :o)))))

                                                                                                NMiloš_Dia - Profil | Čt 31.7.2008 7:33:15

                                                                                                "Poslední dobou se na mrku temer nevyskytuju..." - a už se zase nevyskytuje. Vylízal se z toho rychle...

                                                                                                  NMrCement - Profil | Čt 31.7.2008 2:13:47

                                                                                                  Mrknato: "Ďinďera, on loudí".

                                                                                                    NMrknato - Profil | Čt 31.7.2008 1:52:05

                                                                                                    mildas : kamaraď se se mnou... až na kapraře nemám žádné opravdové kamarády....

                                                                                                      Nsoulfly - Profil | Čt 31.7.2008 1:33:09

                                                                                                      Martin M. - Máš pravdu a je to dobře. Pro ochranu revírů. Ale i tak, když sem potřeboval najít místo kde na orlíku sjedu k vodě tak sem se ho tu dozvěděl za minutku. Když sem někdo chodí a ostatní ví že pouští ryby tak poradí. Na to jsou dobré soukromé zprávy, dřív to bylo složitější přes mail. Taky rád poradim pouštěčům ohledně revírů, ale do placu to nedam. S partou lidí z MRKu už sme se ve Veselí potkali a za to jsem vděčnej, protože všicí byli super a nic nezabili.

                                                                                                        NCottus - Profil | Čt 31.7.2008 0:18:16

                                                                                                        MM:Za to může lidská neupřímnost....:-)) Tu já naštěstí neznám.

                                                                                                          NMartin M. - Profil | Čt 31.7.2008 0:13:46

                                                                                                          Urcite je pravda, ze strach prozrazovat dulezite informace (napr. uspesne reviry) na internetu je daleko vetsi nez drive, pozoruji to i sam na sobe. Za to ale MRK nemuze...

                                                                                                            NKec2 - Profil | Čt 31.7.2008 0:08:18

                                                                                                            Uroven je nizsi.Ovšem timto to nevyřešíš.Touto otázkou prostě kvalita nevzroste...................A rybářů s velkým R tady ubývá........ A nediv se,že ubývá lidí,co jsou ochotny přispět dobrou radou...Sám jsem na to doplatil..... Mě přijde,že je to tady víc o výbavě,nežli o rybařině jeko takové....

                                                                                                              Nm.kindl - Profil | St 30.7.2008 23:58:57

                                                                                                              ahma - ® No paráda....konečně jsi udělalněco správně....vemte se se Smetanou za ruku a běžte brečet do Stromovky jak je svět zlej...

                                                                                                                NStanďour - Profil | St 30.7.2008 23:57:53

                                                                                                                ahma, smetana: Vy dva jantaři, ani nevíte, jak jste prospěšní. Kapraři s muškaři ruku v ruce. Konečně... :o)))

                                                                                                                  NGUGU - Profil | St 30.7.2008 23:08:35

                                                                                                                  ahma - ® : neber to tak vážně,nebo tě to klepne jak mě tehdy.

                                                                                                                    Nsven - Profil | St 30.7.2008 22:53:19

                                                                                                                    ahma: Díky Ti ,za smazání mého příspěvku. Tím si přiznal zásah přímo na komoru.

                                                                                                                      Nplavan - Profil | St 30.7.2008 22:52:26

                                                                                                                      Šlehy - já taky ne, ale v příspěvku jsem se k tomu přiznal :-)))) neměl jsem internet, ale hlavně jsem v té době neuměl číst :-)))))

                                                                                                                        NUlcek - Profil | St 30.7.2008 22:51:01

                                                                                                                        Ahma-tím, že si sám sebe alibisticky zbavil odpovědnosti v moderování otázky, si v očích mnoha klesnul.Je to škoda.