Nsilan - Profil | Út 26.8.2014 11:15:36
zdar chlapi chci se zeptat jestli je na malé rozkoši letos hodně trávy Dík
NCarpMaster - Profil | Čt 17.4.2008 6:54:26
Ještě jedna poznámka k tématu. Pokud si jede rybář NA kapry na Rozkoš, tak i středný kapr je dobrý výsledek tedy podkud striktně takový rybář dodržuje RŘ. Problém je v tom, že co z vlastních zjištění vím, tak kapři nad 60 jsou teď lifrovaný do jednoho nedalekého privátu. Vzhledem k tomu, že to není již zakazané, ale pouze neetické, tak se proti tomu nedá bojovat.
NKachna - Profil | St 16.4.2008 21:45:45
Mě spíš sere chytání ryb ze břehu, toď k tématu.
O bordelu a vymlouvání se na místní masaře a poláky se vyjadřovat nebudu.
...asi jsem místní důchodce, polák a zásobitel hospod ...jo a masař, bych zapoměl
NCarpMaster - Profil | St 16.4.2008 21:32:28
mirmen > To samé co jsem psal Pvl ... za vše si může český človíček sám a házet to na těch pár polskejch masařek je ubohé. Nic v opačném slova smyslu jsem nepsal. Nevím jestli MRK se proměnil za dobu mé nepřítomnosti na natolik intelektuální medium, že se tady šíří ironie a jinotaje a já nechápu ten správný smysl nebo jen lidé nečtou co jiní napíšou ...
NARCI - Profil | Út 15.4.2008 21:04:04
Zdarec já jsem jezdil dříve na rozkoš velice rád. Ale teďka jezdím na soukromák zachytám si od 50 až do těch 90. Ale loni se podařil velice pěknej98cm/23kg. Když chceš na rozkoši chytnout 70+ tak aby jsi měl za sebou kukačku s krmením a valit to tam pod tlakem!!!!!! No a ty candáti děs a hrůza každej rok je od roku horší. Škoda kdyby seděli tam na hoře nějací mladší lidi a ne starý páprdové a zamysleli se nad svazovými vodami jinak bude všude pěkný hovno. Ale k tý rozkoši spodní hranice 55 a vrchní 65 a byly by masaři v prdeli jako baťové dřeváky! :)))))
Nlindik - Profil | Út 15.4.2008 19:01:54
čudlaři je mě na zvracení jak píšete o rozkoši,jezdim tam 25let a znám masaře kteří nám už vymřívají a legendy o zabijákovi a znám tu vodu a jen vám řeknu že není problém chytit katřika 70-80 je ho potřeba vysedět 2 dny,nechci vám radit jak chytit 10 kapříkú dopoledne na to tam choďte ty naše roky ale Rozkoš není ani pro mně ta voda kam chodím rád rybařit ,někde jsou naše řeky zarybněny že chytit velkého pstruha do 1 kg. kde rybáře nevidíte vám radit nebudu.Zdar
Nmirmen - Profil | Út 15.4.2008 18:50:21
> Georgino, sorry, to nejsou nijak silná slova.
Pouze pojmenovávají to, co by mělo být každému člověku s trochu otevřenýma očima zřejmé.
Většina bordelu pochází od bobkařů.
Většinou bobkařů jsou Češi.
POKUD NĚKDO NECHÁVÁ PO SOBĚ BORDEL, JE TO ZMRD.
A NAZVAT ZMRDA ZMRDEM NENÍ SILNÉ SLOVO, JE TO POUZE POJMENOVÁNÍ FAKTU, NIC VÍC.
Nmirmen - Profil | Út 15.4.2008 18:46:10
> carpmaster, sorry, ale Poláci se podílejí na návštěvnosti a bordelu maximálně v promilích. Většinu bordelu mají na svědomí Češi jako poleno. Pokud chceme odbourat zmrdy, tak hledejme v našich, českých, řadách.
NTK - Profil | Út 15.4.2008 17:37:39
zdendik > telefon 1188, tam tě spojí i k prezidentovi ;o). Ne vážně, taky jsem se dřív bál a bylo mi to hloupé, "udávat někoho", ale je to jediná rozumná reakce.
Nzdendik - Profil | Út 15.4.2008 17:31:59
TK:nebyl jsem tam já osobně...a ikdyby co bych mohl tak udělat porybného žádného tam neznám...a proti 2 chlapům nevím ...dostal bych tak max přes hubu
NTK - Profil | Út 15.4.2008 17:29:57
zdendik > a co jsi proti tomu udělal ?
Nzdendik - Profil | Út 15.4.2008 17:24:35
dnešní info z Rozkoše:dva chlapi s přístřeškem z igelitu za dopoledne 10 kaprů...nezapsáno,okamžité zabíjení a šup do alobalu tak kde to sme?:-(
Njardasmen - Profil | Út 15.4.2008 16:56:29
majkl01:
Přesně tak, naprostý souhlas se vším :o) Já se teda přiznám že nepouštím všechny kapříky, ale domů si jich vezmu všehovšudy 10 - 20 za celou sezonu (loni asi tak 8). Pro mě je dolní míra 50cm a maximálka 70cm. Pod padesát jsou malý, že se mi s nima nechce piplat a nad 70 je škoda zabíjet.
Nmajkl01 - Profil | Út 15.4.2008 14:01:35
jardasmen :
Myslel sem to tak jak píšeš - s tím ostatním souhlasím taky. Kapr nad 70 na Rozkoši je malý zázrak. Vím z doslechu od potápěčů, že jsou tam i kapitální kusy, hlavně pod sádkami, potvory. Na Rozkoši by se měla zvednout minimální míra na 45 a maximálka na 70. Tak by se mi to líbilo. Ale mě se to mluví, když všechno pouštím a není na tom závislá výživa mojí rodiny ;-)
NPvl - Profil | Út 15.4.2008 8:01:33
CarpMaster - ® Promiň !! .. jen jsi to komentoval . Bylo to myšleno jako souhlas Příště se polepším a vícekrát to neudělám :o§)
NCarpMaster - Profil | Út 15.4.2008 7:49:51
Pvl > promiň, ale tohle jsem napsal ... vím, že to je vesměs práce českých rybářů
NPvl - Profil | Út 15.4.2008 6:29:35
CarpMaster - ® Nesváděl bych to na Poláky Když tam nejezdili lepší to stejně nebylo . Kdyby věděli ,že si to nemůžou dovolit .... Stejně tomu tak je u našich rybolovců :o§))
Njardasmen - Profil | Po 14.4.2008 23:44:37
Marillion: Možná tak nějakou menší stojatou svazovku by jsi mohl teoreticky "překapřit", ale tomu se tak nikdy nestane už jen z důvodu vnějších vlivů například jak píši níže (mimochodem i ty jsi to nakousl s těmi +-18kg masa) například čudlaři, masaři a v neposlední řadě pytláci. No a tekoucí vodu hned tak nepřekapříš, pokud nemyslíš nějaký pstruhový potůček s pár cenťáky vody. Ale člověk by si alespoň více zachytal na více zarybněných vodách a to, že si kdejaký k*kot vezme domů ročně 400kg ryb by se možná nemuselo řešit. Zavádění 2ks/7kg za týden problém řešit nebude, přibude jen více pytláků, nebo těch, kteří jakoby náhodou jdou okolo rybáře co chytí rybu a ten mu ji jakoby náhodou daruje ........... aby ji snad nedejbože nemusel pouštět do vody!!
NMarillion - Profil | Po 14.4.2008 19:05:53
...vždyť zavedení horní míry kapra je pro přirozené doplňování stavu ryb naprosto ideální.
To je maximálně tak ideální pro "překapření" vod. Já spíš pořád nechápu 2 "ušlechtilé" ryby za docházku. To je +- 18kg masa týdně, to pak snad žere celá vesnice. Zavést 2ks/7kg za týden a je po problému.
Bude pršet, svině rejou.
NGeorgino - Profil | Po 14.4.2008 19:03:50
mirmen: to jsou ostrá slůvka...
Njardasmen - Profil | Po 14.4.2008 18:48:22
majkl01: Proč myslíš že by měli kapitální kapři být jen na soukromákách? Jestli to myslíš tak, že svazovky jsou tak vybrakovaný od masařů, tak to s tebou souhlasím (samozřejmě netvrdím že jsou vybrakovaný všechny). Například na Rozkoši se pár najde. Ale spíš by se papalášové staršího věku, kteří sedí na ČRS, měli zamyslet a jít s dobou, vždyť zavedení horní míry kapra je pro přirozené doplňování stavu ryb naprosto ideální. Pokud si myslí, že tím, že se do vody nasypou násaďáci jako náhrada za všechny ryby (a mnohdy zasakované ryby hooodně nad 70cm), tak si troufám říci, že se mýlí. Jakmile se nasypou násaďáci, zafunguje princip Tam-tamů a ihned k vodě najíždí čudlaři, masaři, ........ pokud nepočítám sportovní rybáře. Vždyť dnes přeci už není doba, kdy se člověk rybařením živil! Já osobně chytám pro radost a pro to, že se u vody krásně odreaguju a odpočinu a ne abych po týdenním rybolovu doma čistil 20 kaprů.
Nmajkl01 - Profil | Po 14.4.2008 8:43:22
petr12
Dobrým zarybněním myslím, že si dobře zachytám. Např. včera za odpoledne 5 kaprů a lopata k tomu. Jestli někdo čeká kapitální metrový kapry, tak musí na soukromou a ne na svazovku.
Taky myslím, že Poláci nejsou hlavní problém. Z mýho pohledu je největší problém masaři, který berou kapry právě kolem těch 40 cm a to celoročně, 3x do týdne.
NCarpMaster - Profil | Po 14.4.2008 7:34:32
mirmen > Trochu jsi to přehnal ne :o))) zapoměl jsi na šibenici. :o))
Jinak. Dost často člověk slyší, že za současný stav mohou poláci, leč ty jen tomu pomáhají. Z 80% toho jak to tam vypadá si může český člověk.
Omezení. Tady se debatí o nějakých omezeních, ale omezením to může nazývat ten co dodržuje RŘ. A co jsem viděl na břehu ... tak nevím. Ale opět je třeba zdůraznit, že ne všichni se chovají na břehu jak prasata. Bohužel po slušném rybáři na břehu nezustane na břehu nic !!!
Nmirmen - Profil | Po 14.4.2008 0:47:37
Ne, není to omezení.
Je to jen dobře.
Z rybářů, kteří mají ten revír rádi, tak naprostá většina nezavírá oči před realitou.
PŘED KAPRÁŘSKÝMI ZMRDY , kteří naserou do revíru kromě biologicky odbouratelných věcí ( návnada a nástraha) taky spoustu bordelu na břehu ( PLAST, SKLO ..... ) .
Podle mne.. stíhat kapraře & lovce přes povolenou dobu + další zmrdy...
A odebírat povolenky a pytláky dotáhnout před soudce a napálit jim desítitisícové pokuty nebo podmínečné či nepodmínečné tresty odnětí svobody.
Jednoduché a prosté .... SE ZMRDY SE NESRAT !!!
Nlindik - Profil | Ne 13.4.2008 20:53:50
jardasmen dá se říc že plně souhlasím z vašim názorem,jen k tomu asi malá ryba a kapři mizí z vody pro dravce a větší ryba se drží v původních rybnicích před zatopením (jen můj mázor)
Njardasmen - Profil | Ne 13.4.2008 11:46:08
Podle mě je zákaz krmení a vyvážení na Rozkoši nejen kvůli masařům, ale je šitý i pro windsurfinkaře a placheťáky, kterých tam je taky hafo a pokud by si nějaký rybář dal na dálku bojku, už by mohl být problém. Jinak co se týká omezení, je to na Rozkoši opravdu extrém, bohužel ale na většinu omezení doplatí slušný rybář a ne masař nebo nějaký výtržník (polští výletníci). Na Rozkoš jsme jezdili třeba na týden, nebo na celý víkend, avšak ze strany rybářské stráže bylo pro nocleh porybným tolerováno pouze přespání v autě, nebo slunečník (a to ještě měl porybný tolik keců, jako že máme být rádi, že nám ty slunečníky povolili). To že opodál přijelo plné auto poláků, kteří si suverénně postavili stan a dlouho dělali bordel, nikoho nezajímalo. No a zákaz krmení a vyvážky?? Šité na míru masařům a "běličkářům" ......... myslím že pro mnoho z nás klasické případy - chytne kapříka 35, 40 a šup do pytle - "vždyť co by ne?? Babička udělá na pánvi a bude dobrá večeře!" Holt jak vždy říkáme - pro dědečka, pro babičku dobrej!! No nedej bože, když kapry pouštíme do vody, to je pak oheň na střeše! Tak jsem zvědavý kdo se tu do mě pustí za to že kritizuju naše starší občany a polské turisty, ale nemohl jsem jinak, když tu čtu reakce na tuto otázku.
Npetr12 - Profil | Ne 13.4.2008 9:27:13
majkl01-co myslíš tím DOBRÝM ZARYBNĚNÍM? Mluvíš o násadových ryb i
čkách nebo o candátech napadených-opět- chlopkem?
Nmajkl01 - Profil | Ne 13.4.2008 8:59:41
Ne, v zakázaných zónách nechytám - tam je moc narváno :-)) Ale vážně, na Rozkoši chytám rád, je jasný, že se tam dějou i strašný věci. Ale je tam i dost slušných rybářů, kteří pouští a dodržují pravidla. A jejich dost, jenže se o nich nepíše, protože do internetových diskuzí se to nehodí.
NMarillion - Profil | So 12.4.2008 11:05:44
majkl01: tak to jsi první kdo říká, že na Rozkoši je klid. Pokud tohle někdo říká, tak tu je jediná možnost jak klidu docílit => chytat v zakázaných zónách.
Nmajkl01 - Profil | So 12.4.2008 9:43:00
Tak nevím, ale na většině přehrady je klid, člověk musí vědět kam nechodit. Takhle to vypadá, že kolem Rozkoše jsou jen maringotky a hordy hladových Poláků. A tak to fakt není. Je jasný, že v kempu je nával a vysoká koncentrace lidí, takže i vysoká koncentrace strašných věcí. Ale pořád je to docela slušná voda s poměrně dobrým zarybněním.
NOndra_77 - Profil | Pá 11.4.2008 12:53:30
CM- musím nesouhlasit, i na malé se dějou nevídané věci. Předevčírem jsem jel okolo a nestačil se divit...partička poláku bivakovala na louce vedle kempu. Co jsem slyšel, tak i v kempu se dějou strašné věci...Ale jinak je fakt, že na malé je klid větší než na velké.
NCarpMaster - Profil | Pá 11.4.2008 10:50:36
O77 >To je tím, že seš prd házeč :o))))) a mimo to jako by jsi nevěděl, že zvířený kal přitahuje ryby. :o)
Marillon > Tak to je teda vejvar vlastně za ho*no. Ale jak jsem už psal. Já na to čuměl jak péro z gauče. Tam bych rozhodně chytat nechtěl. Na malé je klid a takové pi*oviny se tam nedějou.
NMarillion - Profil | Pá 11.4.2008 9:44:36
CarpMaster: jj, od Šerče, Majiteli pozemku se ani moc nedivím. Za povolení vjezdu požaduje 1000 na rok. (Někdo řikal i 1400, asi podle ksichtu:) ) Za karavan/maringotku nevim, ale tipnul bych si 2500 za rok. Pokud si povolení k vjezdu koupí "jen" 100 lidí, tak to má 120k ročně.
NOndra_77 - Profil | Pá 11.4.2008 8:43:16
CM- je dobře, že je brodění zakázáno, uplně jsi ve své myšlence zapoměl na feeder a plavačku. Dost dobře si nedovedu představit, jak mi několikrát za den projdeš kolem zakmrného fleku 20m od břehu...asi bych tě pak musel vykoupat:o)))
All- Na Rozkoši bych minimálně na rok zakázal rybaření všemi způsobi...ať si ta voda trošku odpočine od každodenního rybářského tlaku. Poté bych každý rok vyčlenil alespoň 3 měsíce pro hájení všech drůhů ryb, kdy by bylo rybaření zakázáno. Možná by nebylo od věci povolit lov cumcu z loďky, ale jen v tom případě, že se budou rybáři na těchto loďkách důkladně a pravidelně kontrolovat.
NCarpMaster - Profil | Pá 11.4.2008 7:16:46
Marillion > Není to ze strany od Šeřeče? Léta jsem tam nebyl, ale dostal jsem se tam letos v únoru, ale když jsem viděl to maringotkové městečko, tak jsem myslel, že se z toho po*eru. Takovej to byl pěknej kus přírody ...
Nlindik - Profil | Čt 10.4.2008 20:25:26
@HP: No jo, ale tak to máš se vším ... psal jsem to už několikrát, chytit pytláka nebo nějakého extrémího masáka, prostě mu rozbít držku, zlámat pruty a bylo by. Jenže to bohužel nejd
Jste rybáři fakt k pohledání???????????
NMarillion - Profil | Čt 10.4.2008 19:59:23
Jinak v neděli jsem se byl na Rozkoši MRKnout, a tohle tam bylo. Nejdřív jsem myslel, že ty byl vítr, pak že vandalové. Ale protože ostatní "kadi-budky" byly v pořádku, tak si myslím, že to byl majitel pozemku, kterému to tam někdo zaparkoval bez jeho vědomí.
NGeorgino - Profil | Čt 10.4.2008 11:00:39
Mr.Stick má docela dobrej nápad, to by byl klídek.
NPetr Havlíček - Profil | Čt 10.4.2008 10:57:11
Mrknato: já to chození do vody neobhajuju, jenom si myslím, že ten zákaz vůbec nic neřeší.
NMRKnato - Profil | St 9.4.2008 20:35:28
Petr Havlíček : ale vůbec nemám spadeno, ... jen se tedy velmi divím, že ty s tvým rozhledem se vždy zapojíš do obhajoby neobhajitelného a důsledky chceš vždy na někoho svést. Jestliže se má zarybnění na Rozkoši udržet ještě nějaký pátek, tak tebou obhajované kroky (do vody) tomu vůbec nepřispějí....
NARCI - Profil | St 9.4.2008 18:39:00
kalužmistr: Zdar. Já jezdím na rozkoš na 2-3dny. Jak zde někdo psal že nejvíce berou kapraři tak to je na dost ale dosti špatném omylu. Protože nejvíce kaprů z rozkoše odvezou joudové(masaři) tak od těch 45+ let a ne nějaký party co tam jedou!!!!!!!! Ten bordel okolo je nejvíce od těch dopoledních masařů. Jednou jsme museli uklidit flek na kterej jsme chtěli jet protože tam bylo 2 pytle s bordelem, ať se zamyslej na sebou ty dopolední masaři. Už mě s tím serou. A přeju jim ať pruty lámou těm kdo neuklízej!!!!!!!!!!!!
NPetr Havlíček - Profil | St 9.4.2008 15:35:45
Mrknato: vídím, že máš na mě spadeno :-) . Já ti prozradím jedno pro tebe možná malé tajemství. Já už se kaprařinou nezabývám minimálně tři roky. Ovšem to neznamená, že změnou ryb. disciplíny, změním své názory. Ale jestli si myslíš, že bych někomu čochtal u prutů abych mu znechutil chytání, tak to mě docela dost podceňuješ. Ty jseš se svým úsudkem hotovej raz dva.
NMRKnato - Profil | St 9.4.2008 12:18:29
Havlíček Petr : opět jsi uhodil o hřebíček. Pochop už konečně, že moderní kaprařinou si chytej třeba na Marsu, nebo na soukromáku, který si pronajmeš na caaasting carp marathon třeba týden, ale když vedle tebe bude sedět někdo, kdo nahazuje 30m, tak mu totálně zkazíš den, pokud budeš brodit až tam, kde on má nástrahu. Samo, že na to mastíš, proto je maštěno na vás, mistři sportu....
Nsadraj - Profil | St 9.4.2008 11:48:55
all ono s tim brodením je to na velké ještě horší podívejtre se na fotomapu na seznamu, kde je jasně vidět, nevim jestli na čerstvý nebo na tý starší, jak to tam vypadá s hloubkou když se kus vypustí
Kdyby se povolilo brodění tak při vypuštení 5 metrů to v prsačkách místama přejdeš celý až na druhou stranu. A že je to takhl vypuštený každopu chvili. Spíš mivadí omezení v jachtibg klubu to už si nekdo narokuje pozemek až do vody a místní si tam chytaj stejně myslim jako jachtaři a by to jedinej kloudnej usek na dravce na podzim asi to chtěj nechat přemnožit a vyžrat uplně aby to bylo bez ryb a pak tam budou chovat amury a toltolobejky na kšeft. Ještě jako jediná věc když začali kolem prodávat pozemky tak bude stačit aby si tam jeden z nich postavil chatu a stane se z toho precedenc pro astatní a paak bupuu všichni platit za přistup k vodě a chajdy už nikdo nezbourá a hotovo. to je už jen to jediný co chybí k tomu ba to upadlo uplně.
Nmajkl01 - Profil | St 9.4.2008 10:50:31
Brodění je zakázáno proto, protože na některých místech na Malý můžeš zabrodit až 100 od břehu a pořád je hloubka okolo 1,5 m.
NCarpMaster - Profil | St 9.4.2008 7:25:51
Mr. Stick > Ty by jsi byl tak zlej na bratry kapráře :o)))
Marillion > Neboj to nehrozí. Zatím budeš muset asi jako na dále hledat flíček.
NMr.Stick - Profil | Út 8.4.2008 19:26:18
@románek: To je fakt ... kaprařům bych tam zakázal příštup na 1km od břehů. :o))
Nrománek - Profil | Út 8.4.2008 19:24:34
zakázal bych tam chytat uplně:-))))))))
NPetr Havlíček - Profil | Út 8.4.2008 15:39:23
Proč je to zakázáno??? Jestli je zakázáno zabrodit do vody při nahazování kvůli omezení možnosti úlovku, tak je to podle mého hovadina. Kolik tak můžeš zabrodit? 10 -15 metrů. V čem ti to pomůže? To při velikosti nádrže nemůže hrát naprosto žádnou roli. Mě to spíš připadá jako jeden ze zákazů jenom proto, aby se něco zakázalo. Možná proto, že někdo nemá broďáky :-) .
Kdysi dávno jsem tam jezdil a brodilo se.
NMarillion - Profil | Út 8.4.2008 15:02:29
CarpMaster
Kdyby nastalo tvé sci-fi, tak bych mněl asi problémek. Bych nevěděl kam si sednout, kolik by se uvolnilo místa :p
NHP - Profil | Út 8.4.2008 14:33:40
Bulk: A jak v noci poznáš pytláka od rybáře??
NMr.Stick - Profil | Út 8.4.2008 14:33:33
@Bulk: Taky fakt, vezmem spravedlnost do vlastních rukou. :o)
NBulk - Profil | Út 8.4.2008 14:29:30
Mrštík: V noci je hovno vidět :-)
NMr.Stick - Profil | Út 8.4.2008 14:28:52
@Bulk: Což o to, těžký mu rozbít hubu není, ale vysvětluj pak orgánům činným v trestním řízení, že jsi hájil zájem ryb. :o)
NHP - Profil | Út 8.4.2008 14:28:23
Bulk: Ale kdo z nás by chtěl nýst pak ty nasledky? Jedině že by byl z Mrštíka extrémně dobrej právník a ty co by to dělali z toho dokázal vytáhnout. (samozdžejmě že za nějaký ten masarykův popratek)
NBulk - Profil | Út 8.4.2008 14:25:53
Mrštík: To zas nemůže být tak těžký
NMr.Stick - Profil | Út 8.4.2008 14:24:27
@HP: No jo, ale tak to máš se vším ... psal jsem to už několikrát, chytit pytláka nebo nějakého extrémího masáka, prostě mu rozbít držku, zlámat pruty a bylo by. Jenže to bohužel nejde ...
Nmachacek.pepa - Profil | Út 8.4.2008 14:11:43
co já vím tak toto tam porušuje snad každý, když je teplá voda nevím o snad o nikom kdo by do ní nevlez aspon na 5metrů od břehu, ikdyž mě osobně přijde že to délku hodu neprodlouží, přijde mi stabilita v té vodě ne tak dokonalá jako na souši a navíc jsi níž k hladině taději nahazuji v místech s vyšším břehem, so se týče vody rozkoš, rozhodně bych tam snížil počty kusů ponechaných ryb na 3 týden, aspon na 5 let aby se voda mohla trochu zregenerovat, ikdyž mi je jasný že proti masaříkům se neubráníme:-)
NHP - Profil | Út 8.4.2008 14:00:55
Mr.Stick: Kde pak jsou asi ty časy, jak mi vyprávěl otec, že dřív chodil porybnej a s ním 2 policisté s vlčákem, a prej měli fakt respekt. Sice nejsem pro nějaký policejní stát, ale někdy bych byl proto, aby se takový akce u vody děli.
NCarpMaster - Profil | Út 8.4.2008 13:34:27
Ono ať se mě to líbí nebo ne, tak v tomhle případě to je jediná možnost jak udržet alespoň nějakou obsádku. Jako kompromis bych ponechal brodění, páč to považuju v zimě za sportovní výkon :o). Jako jedinou možnost je z celé ÚN udělat lokalitu bez přivlastnění úlovku (jako třeba Z. Šírava). Pak zůstanou jen nadšenci a pytláci ... hmm ale to jsem trochu zašel do sci-fi.
NMr.Stick - Profil | Út 8.4.2008 13:22:19
Jedině dobře, že takové omezení je. Ještě by to chtělo daleko důraznější kontrolu.
NKnapík - Profil | Út 8.4.2008 13:14:03
Již před se objevil článek : Na Rozkoši žádná rozkoš
NBertík007 - Profil | Út 8.4.2008 13:03:40
Jezdím na Rozkoš dost často a i přesto, že je zakrmování a brodění při nahazování zakázáno, dost rybářů tento zákaz porušuje a při upozornění se chovají jak hulváti. Je pravdou, že na tento revír je abnormální tlak a souhlasím s omezením.
NRychet - Profil | Út 8.4.2008 12:50:05
S křížkem po funuse.......
NHP - Profil | Út 8.4.2008 7:18:10
Rozkoš už je tak dost vyrabovaná, ja s tím souhlasím.