NhynekL - Profil | Ne 2.11.2008 10:22:01
takže bych se nemel bat jít do toho?
Nm.kindl - Profil | Ne 2.11.2008 8:39:00
Martin - Havířov - ® No tak to kurwa řeknu hned že je prodáváš...v tom případě bych si vzal dva třímetrový za polovinu :-)
NMartin - Havířov - Profil | Ne 2.11.2008 8:32:01
m.kindl - ® : Michale líbí se mi tyto pruty a není to jen na popud reklamních žvástů. Jsou ručně stavěné a myslím, že ne velice kvalitních blancích. Prostě se mi zamlouvají, Century má dnes každý 2-3 tí a na Harrisony nemám :o)) Ber to tak, že tyto pruty prodávám, tak jsem s cenou někde jinde, tak i proto. Ještě jsem uvažoval dlouho o GREYS X-Flite jsou taky moc pěkné a zatím jen kladné ohlasy, však Maxvell je myslím má, nebo né ?
NTurňa - Profil | Ne 2.11.2008 8:27:53
Martin H, Tak to bych šel do X.S.'ive - 12' 3.50LB - 50mm Butt Guide, .... ale máš kliku, že jsem ty stránky nenašel dřív, teď už to měnit nebudu.
MK: Když on je musel mít v ruce, jen se koukni, však víš kam, reklamu dělat nebudu.
Nm.kindl - Profil | Ne 2.11.2008 8:25:29
Martin - Havířov - ® Já neříkám že to jsou špatný pruty...jen mě zajímá proč jsi se pro ně rozhodl...nic víc.Rozhodovat se pro takhle drahou věc jen na základě reklamní letáků je nesmysl tak jsem myslel že jsi třeba měl od někoho půjčený a chceš je taky nebo tak něco :-)
tulo - ® Huš skřete...
NMartin - Havířov - Profil | Ne 2.11.2008 8:23:43
Turňa - ® : Jirko uvažuju o těchto dvou modelech : Hi-S, nebo X.S.
NMartin - Havířov - Profil | Ne 2.11.2008 8:19:40
Turňa - ® : no furt se nemohu rozhodnout, které to budou.
m.kindl - ® : a proč né Free Spirity ? Jsou to snad nějaké mrd.y ?
tulo - ® : jo jo Harrison je pro děcka, kuwa ty jsi to Kindlosovi zase nandal, chudák to zase nerozdýchá :o))
Ncarpson - Profil | Ne 2.11.2008 8:17:17
Tulo:to mas pravdu....ale ten original je uzasnej...jen jsemho mel v ruce pouze chvilku...nevite kde by se dal v Brne osahat?nemaho treba Zabrus
Ntulo - Profil | Ne 2.11.2008 8:13:29
carpson-přesně taky když NG tak oroginál, ten speciál je fakt moc divnéj:))
Ncarpson - Profil | Ne 2.11.2008 8:10:51
dobre a ted zpet jeste k tem NG daji ce prece koupit ty originaly a ty nejsou polepene tema napisama nebo se pletu? to se mi rozhodne taky nelibi...
NTurňa - Profil | Ne 2.11.2008 8:10:23
To se už musíš zeptat Martina H, třeba nám to řekne. Já jen na ně ukázal.
Ntulo - Profil | Ne 2.11.2008 8:09:28
m.kindl-bo harrison je pro děcka:))
Nm.kindl - Profil | Ne 2.11.2008 8:08:59
Turňa - ® Tyhle reklamní keci si přečteš o většině prutů...Myslel jsem nějakj konkrétní důvod jako že je třeba někdo má a těch 200 jardů s tím hodil nebo tak něco :-)
NTurňa - Profil | Ne 2.11.2008 8:05:30
MK: Tento velmi tenký a lehký prut byl je vyráběn z nejlepšího japonského uhlíkus extra nízkým obsahem pryskyřice. Má velice rychlou špičku a je určen především k velmi dlouhým a přesným hodům, avšak stále si zachovává výborné zdolávací vlastnosti. Modely s označením Hi-´S´ive jsou tak jako ostatní pruty z této řady určeny k extrémním náhozům, mají ale ještě o něco měkčí špičku pro měkčí zdolávání ryby. Když jsme chtěli vyrobit prut, s kterým by s montáží a nástrahou šlo dohodit přes 200 yardů (182m) a přitom byl tenoučký a stejně citlivý jako zdolávací pruty, všichni se nám smáli. Naší odpovědí jsou Hi-´S´200. Všechny modely Hi-´S´ jsou ručně vyráběny v Anglii a mají povrchovou úpravu Perdurable.
Nm.kindl - Profil | Ne 2.11.2008 8:03:21
Martin - Havířov - ® Proč jsi se rozhodl pro Spirity ? Jinak je fakt že pruty od Vápna dokazují jak se ze špičkovýho prutu dá udělat kýč....
NTurňa - Profil | Ne 2.11.2008 8:01:39
Martine H, asi tyhle co? Free Spirit - Prut HI-'S'?
NMartin - Havířov - Profil | Ne 2.11.2008 7:56:11
Jak píše Ondra, pruty za takové prachy a vypadají, jako tapeta. Nejsem sice nijak šíleně zásadový, ale tohle bych si fakt nekoupil. Rozhodně uvažuju o prutech a jestli půjdu do dražších proutků, tak to budou Free Spirity.
NOndra (tloušťák) - Profil | Ne 2.11.2008 1:40:18
Pruty jsou to určitě suprové ale nevadí vám na tom ty nápisy a "výkresy" co tam dává Vápno? Mít pruty za tolik lováků tak by mi to asi vadilo...ale to je jen estetická vada podle mě :o)
Ncarpson - Profil | So 1.11.2008 21:31:15
Petr:diky...mrknu na to..
Npetr12 - Profil | So 1.11.2008 21:28:05
carpson-to je na dlouhý psaní,koukni na stránky vápeníka,tam jsou popisky u každýho prutu a uděláš si obrázek hned..
Npetr12 - Profil | So 1.11.2008 21:12:29
Jitkagold-super na nich sedí od daiwy tournamenty a stačí vel. 5000...ale jinak dobrá volba,jen se mi zdají dost těžký,ale proti gustu žádný dišputát...
Ncarpson - Profil | So 1.11.2008 21:09:49
taky premyslim o tech prutech...ale vubec se v tech centurech nevyznam...jaky je zhruba rozdil mezi fat boyama, NG, FG...dikec
Npetr12 - Profil | So 1.11.2008 21:00:39
Jitkagold-..ty budou...aˇsloužej!!!
NJitkagold - Profil | So 1.11.2008 20:52:39
Sla - ja mam stavene u Vapenika, mam 13ft a 3.5lb. Kupoval me je kamarad, kteremu jsem poslala penize. Bohuzel jsem je jeste nemela v ruce, ale moc se na ne tesim.
Npetr12 - Profil | So 1.11.2008 20:39:21
hynekl-jo a teď mi došlo..dobrý reference jsou na free spirit..myslím si že řada e-class se jim silně vyrovná a za jinou cenu...
Nzhcarp - Profil | So 1.11.2008 20:37:32
hynekL - Určitě neuděláš chybu, mám je ve dvojím provedení 12' 2.75 lb a 12' 3.5 lb a určitě bych neměnil, momentálně chytám víc s tou 3.5 lb a můžu říct, že ty pruty mě naprosto dostaly, plná parabola, obrovský potenciál síly a přitom citlivé při zdolávání, tak ať dobře vybereš.
Npetr12 - Profil | So 1.11.2008 20:35:58
hynekl-velmi dobrý tah!!!! neváhej!
NhynekL - Profil | So 1.11.2008 20:18:09
chalani ja vas zdarvim. myslite ze bude dobry tah si poridit century ng12ft 3lbs? ja bych potreboval nejake univerzaly. dik
NSla - Profil | St 13.2.2008 14:59:31
mate vsichni original, nebo mate nekdo delany na zakazku. foto by se nejake hodilo. diky
Ndrong - Profil | Út 12.2.2008 21:49:43
taky mam NG 3lb SU a velka spokojenost nemenil bych nahazovani daleke zdolavacka super mohu doporucit century jsou century kdo jednou skusi zustane u nich
Nkoci66 - Profil | Út 12.2.2008 20:11:54
Century NG určitě , ale speciál . Originál je hnus fialový. Ať se na mě nikdo nezlobi , ale specál a originál je nebe a dudy. Dlouho jsem vybíral a volba padla na Cannon speciál , 13" 2.75 lb
Perfect ! Neni co dodat. Tak šťastnou volbu.
NSID - Profil | Út 12.2.2008 18:33:20
Tomass1- NG paráda a jestli můžu radit kup originál. Jestli budeš hodně házet tak kup 3lb. SU mají velké oka.
NTomass1 - Profil | Út 12.2.2008 16:40:51
No tak jak slyšim NG budou super...ale váham mezi tim NG a stavěnym..
Nramones - Profil | Út 12.2.2008 12:49:33
kabo: to byla zkouška, já tak na 90% zavážím, je to jistější. Jinak na nahazování používám 80q. Ale s tím 100g mě bylo prodejcem řečeno, že není vůbec problém s výdrží. Záruka dlouhá, nebojím se toho.
Nkabo - Profil | Út 12.2.2008 12:46:09
ramones: Nemyslíš že 100g olovo je na silové nahazování 2.75 lb NG příliš velká zátěž? Nemáš strach že bys ho při takovém nahazování časem zlomil?
Nsoulfly - Profil | Út 12.2.2008 11:55:41
Nejlepší pruty co sem měl v ruce. Mít prachy jdu do nich.
Nramones - Profil | Út 12.2.2008 10:23:32
Alda Century NG profesional, 3,96, 2,75 lb. cca 12.000,- Kč
Nkaprař Alda - Profil | Út 12.2.2008 10:17:49
remores: tak to je supr, jakej typ máš (včetně libráže) a jaká je prosím cena?
Nm.kindl - Profil | Út 12.2.2008 10:16:55
Myslím že tyhle pruty mají na to aby se stali důstojným nástupcem legendárního Armalite a stali se další legendou,určitě neuděláš chybu.
Nramones - Profil | Út 12.2.2008 10:11:11
Chudák Tomass, chce vědět něco o prutech a a vidí dohadování o měřáku délky hodů. Lítá to fakt daleko, já na ně nedám dopustit, jak jsem ti včera psal. Až je koupíš ( já věřím že jo) tak máš na dlouho vystaráno. Já jsem těch 130 m hodil na louce a pak jsem to změřil pásmem od špičky mé boty přesně do místa dopadu 100g olova. Snad to pásmo mělo ten správný atest...:-)) Kup je , jsou vynikající!
Nkaprař Alda - Profil | Út 12.2.2008 8:49:36
radek fox: nejde o to, že se vlasec potopí a tím je tam o nějakej metr víc, spíš jde o to, že se ti při hodu odvine o dost vlasce víc, protože udělá oblouk, musel bys těsně před dopadem přibržďovat olovo a až po došponování vlasce pak teprv měřit délku vlasce při namotávání zpět, a to by třeba 10m udělalo si myslím, ale jinak je to úplně jedno :)
Nmpmaik - Profil | Út 12.2.2008 8:41:05
Radek Fox -Ne ne , mají převlečný spoj. Z trnovky mám taky obavy ale co jsem četl v jiných otázkách tak možná už zbytečně ale já jsem pro převlečku....
NRadek Fox - Profil | Út 12.2.2008 7:54:11
mpmaik - Dnes jsem nějak mimo, člověče nyní to znova čtu, nějak mi neseděla ta udaná libráž a zjišťuji, že ty mluvíš o Canonech a já o NG, ale i tak je to určitě dobrá volba - omlouvám se. Pokud se tedy dnes již potřetí nepletu, tak tvoje pruty mají trnovou spojku a toho jsem se vždy možná i neoprávněně obával.
NRadek Fox - Profil | Út 12.2.2008 7:50:03
karelc - nebudeme posouvat tuto diskusi jinam než patří, ale to jsi mne opravdu dostal, musím tedy odečíst délku prutu :-) Kurňa, a jsem pod 130 metry, do háje zeleného, to snad večer neusnu :-)
Nkarelc - Profil | Út 12.2.2008 7:36:04
RF: leda, že bys ihned po dopadu zaklipoval, aby se potápějící olovo nepropadávalo kolmo a nevytahovalo ještě kus vlasce. Protože na +-130m už bývá pár metrů hloubka...
Nkarelc - Profil | Út 12.2.2008 7:28:27
Radek Fox: jestli ten měřák funguje tak, jak si myslím, tak pokud si na displeji přečetl 131m, tak to není délka hodu, anóbrž délka vlasce, kterej je venku z cívky. Takž tady nebalamuť a těch 131m zkrať :-)))))
Nmpmaik - Profil | Út 12.2.2008 7:22:42
Radek Fox - mám tak na půl. Blank je z U.K a následná kompletace už je ze Sportcarpu a souhlasím s tebou až doslouží tak půjdu do toho samého. Jen doufám že v tu dobu bude ještě firma Sportcarp existovat......................
NRadek Fox - Profil | Út 12.2.2008 7:00:21
Též zdravím, chci se tě zeptat zda-li máš originály z U.K. nebo na zakázku stavěné. Já mám také tyto proutky v orig. provedení, ale ve 2 3/4 lb. Můžu říci, že za bezvětří se 100gr olovem a jedním boiliem o průměru 20mm to posílám téměř do stejné dálky - max. 131m. Měřili jsme to měřákem od fi. Ryobi. Nedám na ně v žádném prípadě dopustit, a když bych měl kupovat nové, tak jdu opět do stejných.
Nmpmaik - Profil | Út 12.2.2008 5:35:48
Zdravím, já mám Century Canon 3,66/3lb s rokem výroby 1998 bez opravy nebo repase a stále v poho takže naprostá spokojenost. Mám je už sice desátý rok ale určitě ještě nepřemýšlím nad výměnou jsou výborné jak na citlivé zdolávání ale i na solidní hody. Atakuji bez větších problémů 130m i více ( měřeno né odhad). Nedávno se tady řešilo něco podobného s Pasaty též od Sportcarpu tak očekávej i reakce naprosto opačné. ale popravdě řečeno i mezi klenoty narazíš na šmejd. Nikdo ti nezaručí že všechny kusy jsou 100% ale za mne jedno velké ANO....