Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 14:30:34
Pike:ale ať chlastají,hulí a provádí jiný aktivity.vezmi si kolik lidí opravdu chytá na srazech typu Mrk,Kostňák a pod.Horší je pouze to,že jim třeba hrázní pustí vodu bez ohledu na energetický režim,což mimochodem nesmí,bez ohledu na to,že třeba poškodí přírodu a pod.
NRobert(původní) - Profil | Po 7.6.2004 14:28:24
Podle toho, co psali v Mladý frontě, tak jich dost každým rokem ubude.
NTomL | Po 7.6.2004 14:28:09
Miloš - nejezdím, ale divoká voda se mi líbí. Jsem v pohodě, protože ta Svratka se opravdu jezdí 1 x za rok. Pak tam mají svých 150 metrů a šmitec....
Co mi ale vadí jsou minimální průtoky - s velkou vodou si ryba poradí, ale co ryba bez vody?
NPan Pikesson | Po 7.6.2004 14:24:18
TomL: nejezdi, vyslovene tam opruzuji. Soupl bych je na Vltavu do Prahy, at si sjizdi stvanicky jez, v Troji maji dokonce branky. Hospod je v Praze taky plno.
NMiloš_diakritický | Po 7.6.2004 14:18:50
Chtělo by to na vodácky přejamovaných revírech pár takových laminátových Bulawů ...
TomL:
že ty rošťáku taky jezdíš na laminátovým kanapi ???
Njidoš - Profil | Po 7.6.2004 14:16:27
medvěd - chápu, velká voda vadí malým rybám, jikry atd. Větším ne, že??
NTomL | Po 7.6.2004 14:15:03
Pan Pikesson - nejezdí tam náhodou na lodích?
NPan Pikesson | Po 7.6.2004 14:13:42
Vodaky bych zrusil. Sjizdeni vody berou jen jako zaminku k chlastani, huleni a dalsim aktivitam. Fakt nechapu, co delaji vodaci treba na horni Vltave na Lipnem.
NTomL | Po 7.6.2004 14:12:58
medvěd - měl jsi štěstí.....
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 14:09:52
Jidoš:Nejde přece o dospělé ryby:proč je na některých revírech zakázáno brodění?
Proč je hájen lipan:Neřekl jsem,že vodáci poškozují ryby.Říkám jen,že vlna o 18-tim3 z 3m3 může docela dát na prdel vytřenýmu lipanovi
Njidoš - Profil | Po 7.6.2004 14:05:10
medvěd - můžou vodáci poškodit ryby?
Njidoš - Profil | Po 7.6.2004 14:03:47
medvěd - moc tomu nechápu. Myslíš, že na svratce větší voda těch 10 kubíků ryby poškodí, jako že jdou dolů s vodou nebo jak?? U duháka to beru, kapr taky, ale lipan by to měl ustát, ne? Jakej úsek si chytal?
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 14:02:16
Toml:když jsem viděl ty stovky lodí,tak opravdu nevím.Nic to ovšem nemění na faktu,že je to prasárna,kterou jsem zažil poprve a ta Jihlava mne dorazila
NTomL | Po 7.6.2004 13:55:24
medvěd - s tou vodou na Svratce bych to neviděl tak hrozně. Sjíždění Svratky se dělá už hoodně let vždy první červnový víkend. Proč jsem ti to zapomněl ráno říct nevím, ale já si vždycky vzpomenu až vidím ten sabat.
S Neldou jsme to byl okouknout na nejlepší vlnce hned pod přehradou. Tam to znám dobře, ale páni vodáci už méně. Za 20 minut se jich tam tak 6 udělalo a jeden děda vypadal, že to málem nerozchodí.
Osobně si myslím, že přírodní ryba - třeba ten lipan to rozchodí poměrně v klidu. Kapři a duhoni jdou ale do Brněnské přehrady. Co je mnohem větší průser je fakt, že kolikrát ve Víře určitě neteče minimální průtok - to ani náhodou a za 15 minut jde vlna jak hovado. Už se to snažím nějak řešit, ale asi mám krátké ruce.
NMiloš_diakritický | Po 7.6.2004 13:42:25
medvěd:
Ale nemám, ne-má-m !!!!! Only moucha, příští rok only MP povolenka na Berounku v Praze. Teď zkoumám možnosti profinancování doublehanda a navijáku na Big Salmony......na prodej je i moje exluzivní blešivcová bižuterie.....
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 13:37:40
Miloš:jak vidím tak Moolis a Vráťa Ti dávaj co proto.Doufám,že už máš feeder a Match na bílou rybu a otavský kapříky
NMiloš_diakritický | Po 7.6.2004 13:28:04
medvěd:
Jo, dyk to říkám - Laminátoři a gumátoři mají navrch - podmáznu hráznýho a tichý blázni v neoprenech jdou s vodou.....seru na chytání salmonidů v této divné zemi a přecházím na sumce a candáty na Berounce. Lipan v Čechách je na vyhynutí a z nás se stávají pamětníci. Je to hnus a může za to svaz.
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 13:22:39
Miloš:houby českou nymfu.Svratka je řeka,kde se dá sušit téměř celou sezonu.Sice tam nechytíš žádný velryby(min.týden lipan 42cm)ale je tam spousta ryb a bylo tam dost lipanů.Minulý rok jich bylo míň a letos taky.Spíš jde o to,že taková voda se nepouští ani když jedou turbíny v elektrárnách-to bývá kolem 12m3 a pak kvůli skupině lidí jde všechno do prdele a to kvůli pár hodinám
NMiloš_diakritický | Po 7.6.2004 13:16:22
medvěd:
vodáci, ochranáři a bafuňáři zabíjejí českou nymfu !!!!!
Však ono se to jednou proflákne, že Titellbach a jemu podobní uplácejí nezdaněnými úplatky hrázné aby jim pouštěli vodu do šlajsen ! Ten pablb z Novy se tím ještě chlubil v pořadu natočeném Novou ve Vyšáku pod vyrovnávačkou...
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 13:07:20
Miloš:mně jen sere,že MRS,jako uživatel nepodnikne nic čím by se tomu dalo zabránit.Jak někdo může kvůli skupině lidí jen tak odsoudit k zániku generaci jednoho rybího druhu.Nehledě na velikost Svratky,která je podle mne přece jen trošku malá pro takyvodáky.
Nxycht - Profil | Po 7.6.2004 12:57:51
Jen se divim,že to ty lidi pořád baví, hlava na hlavě, stan vedle stanu, všude bordel....vzdyt už je to úchylný..fuj :-)
NMiloš_diakritický | Po 7.6.2004 12:49:18
medvěd:
V tomto státě už vestičkové šlechtě pšenka nepokvete. Zajímalo by mne, jestli v Rakousku jezdí vodáci Moserovi a Hegerovi po řece...
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 12:19:40
ještě jedna poznámka-jak asi dopadne letošní generace lipanů po této povodňové vlně
Nmedvěd - Profil | Po 7.6.2004 9:09:55
tak dnes mne vodáci opravdu potěšili.Ráno příjezd na Svratku,hodinka chytání a první vodák.Po dotazu jestli jich bude víc mi řekl,že jo a že poteče 18m3vody.Řeka je ideální tak při 3-4m3.Při přejíždění na Jihlavu jsem potkal snad sto aut s loďkama.Na Jihlavě krásně sbíraly rybky chrostíky,ale po půl hodině ve vodě jsem zaznamenal,že tam kde bylo po kolena je po prdel a že musím rychle z vody.na břehu jsem potkal rybáře,který mi řekl,že jezdily včera celej den a dnes budou taky a to až do večera.Asi si k tý pálce za povolenky budu muset ještě brát dovolenou abych si v klidu zachytal,protože o víkendech to asi moc nepůjde.
Npupák | Pá 28.5.2004 11:56:53
Le Big Mac: Pepin říkal, že je nejlepší proti nervozitě omývat si přirození vlažnou vodou.
NJFK - Profil | Pá 28.5.2004 11:48:07
něco pro uklidnění : http://cestovani.idnes.cz/ig_vodaci.asp?r=ig_vodaci&c=A040527_100403_ig_vodaci_tom
NLe Big Mac | St 26.5.2004 14:26:54
Eli> Za procházku vodou se už vybírají, tak nebuď zbytečně nervózní.
Nsiro | Út 25.5.2004 17:06:12
Jo,mam nějaké pozemky v Kralupech(Dvořákovka) a už to rozjíždím.
NEli - Profil | Út 25.5.2004 12:01:43
A nechtel bys takhle nahodou vybirat poplatky i za prochazku kolem vody:(((
NJean - Profil | Čt 20.5.2004 13:32:28
Vodáci jsou živel....občas si z nich dělám terče..
NMiloš_diakritický | Po 17.5.2004 9:13:17
Vestičkáři zasraní, furt lezou do vody !!!!!
Nsiro | Po 17.5.2004 7:38:55
pikos:jó vestičkáři,ty úplně nesnášim;o)
NLe Big Mac | Út 11.5.2004 14:51:11
Happy> Psal jsem o rybníku a o kanálu. Jistě nepopřeš, že ve třeba v kanále v Tróji se může každej naučit ovládat loď. Abych se nemusel bát o zdraví, když stojím ve vodě takřka na břehu v hloubce 15 cm a stejně na mě najíždí kanoe.
NMiloš_diakritický | Út 11.5.2004 13:38:46
toulovec:
No a "projel" si důchodec držkou tu tůňku?
Ntoulovec | Út 11.5.2004 6:57:29
Happy: ač nerad, musím s tebou souhlasit. Chovejme se všichni jako lidi a pak i vodák bude kamarádem. O ničem jiným to není. Oni i mezi rybáři jsou pěkní kanci. Jen to chce být tolerantní, veselý, vždyť chodíme k vodě odpočívat, tak proč bych se měl vztekat ještě u vody.
Při zahájení mě překvapil jeden důchodce, když mě při převazování nástrahy odstrčil rukou od vody se slovy: než to navážeš, projedu si tuhle tůňku :o)) Musel jsem se tlemit nad jeho nenažraností. Takže hlavně - mějme se rádi! :o))
NHappy - Profil | Út 11.5.2004 0:16:26
Otto: nerikam ze by meli ustupovat jen rybari, tim prednostnim pravem sem spise narazel na nekere zdejsi prispevky, ze kterych vyzniva takove to "ja platim povolenku, takze mam prednost a vodaci at si to zaridi jak chteji ...", jinak sam priznavas ze nelepsim resenim je uteci nekam na potok, je fakt ze je to moznost pro rybare diskriminacni, ale na druhou stranu vodaci prakticky jinou alternativu, kam by utekli, na rozdil od rybaru nemaji, tech rek na sjizdeni je fakt mnohem mene nez reviru k loveni ... ale souhlasim s tebou, ze naproste vyklizeni pole bez boje asi neni reseni, lec nedokazu si dost dobre predstafit nejake reseni ktere by byli obe strany schopny akceptovat a kvuli kteremu by nedoslo k jeste vetsimu vyostreni napeti mezi obema skupinami (jako ze zavedeni poplatku ci kvot na sjezd reky by bylo asik ze strany vodaku brano spise jako prilevani oleje do ohne)
Milos_diakriticky: No aspon ze nekomu sem se tu zavdecil :) lec diakritiku ode me jiz nezadej, to by na me bylo uz moc :)
NMiloš_diakritický | Po 10.5.2004 15:50:48
Happy:
No vidíš, jak to umíš pěkně hefky césky! :-)))))
NOtto - Profil | Po 10.5.2004 15:00:32
Happy:
1. neslovíčkařme a dohodněme se, že to, co sedí v laminátce nebo v raftu, je "vodák", ať je to v lednu nebo v srpnu.
2. Jít lovit jinam je jediné řešení, nejlépe na nějaký potok, v létě nesjízdný. O přednostním právu nemůže být ani řeči, to mají výhradně "vodáci" a rybáři jen suší hubu, resp. mušky a třpytky. Jde o určité narovnání poměrů, rozumnou regulaci, ne likvidaci vodáckého sportu.
Jenže proč by měli pořád ustupovat rybáři:??? Proč ne "vodáci"??? zkrátka, neustoupit, nevzdávat se, bojovat :-).
NHappy - Profil | Po 10.5.2004 14:54:57
No ja osobne mam vltavu tak trosku z ruky a povetsinou se stejne venuju kaprikum a bile rybe na stojatych vodach takze priznavam ze voda nad pas je mi ponekud cizi :) Ale jinak jak rikam chapu ze to v obdobi cerven - srpen musi bejt maso ... lec tez okamzite dodavam ze v danou dobu abys tam stejne poradneho vodaka pohledal, to ze si nekdo sedne do lode, napere se jak dan z nej rozhodne vodaka nedela ... teda aspon podle me ... jop, este me tak napada kdyz vam tam tak extreme vadej neni tedy snazsi jit lovit jinam nez se celej den vztekat ? je mi jasne, ze to neni idealni reseni, ale preci jen je asik snazsi pro rybare zajit si zalovit nekam jinam nez pro vodaka najit jinou reku kera se da sjet ... tim se ovsem nechci nejak zastavat "vodaku" co tam v lete delaji binec ... jen mam proste z cely tydle diskuze takovej dojem ze rybari si proste delaji na tu vodu prednostni pravo na zaklade toho ze si koupili povolenku, to je asik jako bych ja tvrdil ze mam v aute na cestu prednostni pravo pred cyklistou jen proto ze za nej platim poviny ruceni a popripade mam dalnicni znamku ...
Btw, k tomu f,x a dalsim - hloupej zvyk z ruznych diskuznich for a chatu, delam to uz tak nejak nevedomky, no ale kdyz je na to nekdo ocividne alergickej tak umim psat i relativne cesky :)
NMiloš_diakritický | Po 10.5.2004 8:20:12
Happy:
Pfestoze rybaris jif od roku 2003, doporucuji vyfkoufet fi xvilku ocividne nevyfkousene brodeni ve Vltave v obdobi od cervna do srpna, nejlepe nad pas ve fode na okraji nejake cool proudnice.
NHappy - Profil | Po 10.5.2004 0:15:05
Neda mi to a podelim se o svuj pohled na vec jako rybare a vodaka ... vetsina z vas si tu stezuje na vltavu v lete a musim rict, ze naprosto chapu proc ... na druhou stranu podle me v lete na vltave opravdoveho vodaka stejne nepotkate bo nefim jak ostatni, ale ja kdyz jedu na vodu tak si to xcu uzit a ne se nervovat nekde v zacpe na polosuche rece ... kdyz vltavu tak treba ted (lepe receno prafe dnes sem se z vltavy vratil - jel sem usek lenora - ceske budejovice), na jinou kanoji clovek narazi jen naprosto vyjmecne, kdyz se clevek potka nahore u lenory lidi ze sprafy povodi tak se ho hned ptaji estli to uz jel, ze by radi vedeli jak to tam vlastne vypada, bo tam letos prafdepodobne este nikdo nebyl :), vody je este dost (momentalne dokonce vice nez obvykle) a rybaru sem za celou dobu potkal naproste minimum a fsem sem se snazil vyhnout (nikdo nebrodil, povetsinou vlaceli ze brehu) ... a lidi co tu nexteji pochopit ze ono to s tim vyhybanim se nekomu na lodi neni zas az tak snadny bych poradil at si to jdou vyzkouset a uvidi ... na druhou stranu pokud nekdo vlaci primo pod slajsnou, vidi ze si najizdim a ocividne ji budu xtiti projet a stejne dela jako by se nechumelilo (jako by ho zabilo kdyby proste dovlacel ke brehu a s dalsim nahodem xvilku pockal) tak v takovych pripadech se pak nesmi holt divit kdyz se treba nevyhnu, protoze to proste i pri nejlepsi vuli nejde ... jo a este tu nekdo zminoval, ze po vodacich je desnej binec - co sem ted jel tak temer pri kazdem prirazeni ke brehu sem nasel nejakej kus vlasce, hacek ci splavek ... takze ono je to proste oprafdu spis o lidech a ne to tom estli je nekdo rybar ci vodak ... proste je to spis o tom, ze se lidi neumej chovat ani k sobe navzajem ani k prirode ... a to se obavam ze zadny poplatky nevyresi ...
P.S.: Docela sem se pobavil kdyz tu nekdo radil vodakum at si to jdou nacvicit na rybnik ... to je asik jako kdyby vas nekdo poslal ucit se vlacet dom do vany ... kdyz opomineme jiz vyse zminovane jezy, jenz jsou jen takovou prelickou na dortu tak jak se tam xcete naucit zvladnout techniku najizdeni a vyjizdeni do proudnice ? Obraceni se v proudnici ... vubec odrazeni a prirazeni ke brehu na rece a rybnice je o necem naprosto jinem ... nemluve o tom ze reka se krouti, neustale vas nekam tahne proud, jsou tam vice ci mene skryte kameny, spadle stromy, vetve u brehu ... proste muzete klidne na rybniku trenovat rok, budete se citit jako polobuh lec v okamziku kdy vas nekdo posadi do lodky na rece vam to bude stejne prd platny a do tech vlascu nejakemu nebohemu rybarovi najedete protoze tu lod stejne neukocirujete ... holt todle se da asik naucit oprafdu jen praxi a ta se da zas ziskat jen na rece ... ostatne kdyz vas prehodi nejaky zacinajici rybar tak to vetsinou taky zkousnete a reknete si "No jo, taky sem kdysi zacinal ..." no a s tou vodou je to uplne stejny ...
P.P.S.: jinak naprosto souhlasim s tim ze alkohol by na reku patrit nemel stejne jak za volant ... nerikam kdyz si nekdo da jedno pifko, ale spousta lidi (zejmena tzv. "raftaru") jezdi vylozene striskana uplne naplech ... btw. stejne sem nepochopil co z toho lidi co jednou vltavu na raftu maji ... dyt je to naprosto o nicem, todle neni voda na raft ...
P.P.P.S.: jop, este sem si fzpomel, nekdo tu zminoval ze nahore u teple vltavy rybari nesmi na brah a stezoval si ze vodaci tam lozej ... no mozna lozej lec taky nesmeji, sou tam cestou jen 3 mista kde se smi zastavit a vystoupit na breh ... to ze to nekdo nedodorzuje uz je jina vec a nejaky poplatky za sjezd reky to stejne nevyresi ... postihovat se to da jiz ted ... uff, no tak to snad bude tak fsechno ... doufam ze to neni nejak extra zmateny, bo jak je to f tom malim okynku tak huz nefidim co sem psal na zacateku, tudiz doufam ze to ma nejakou hlavu a patu :)
Npikos | Ne 9.5.2004 17:29:43
Le Big Mac: organizovaní vodáci a závodníci jsou jeste horsí nez turisi; zasvinej reku drátama kvuli jednomu závodu a ten bordel tam zustane strasit na vecnuju pamjat napr. u Harrachovky na Luznici ; a vubec mi vadej vsichni vodáci kdyz jedu na vodu sám :-) hlavne ty s prilbickama a vestickama (omluv hácky blbne mi klavesnice)
Njidoš - Profil | So 8.5.2004 11:49:46
platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit, platit a platit. Aspoň sem si procvičil Ctr_V
NRoyale with Cheese - Profil | So 8.5.2004 9:43:07
strejka > už jsem trochu rozluštil tvoje epigramy. Takže nechápu, proč odděluješ platby za služdy od plateb za vstup. Je to úplně jedno. Peníze jako peníze. Mimo jiné proto, že je zcela jedno zda je vlastníkem podnik Povodí ( u nás) nebo baron Thurn-Taxis ( v Německu) a že údržba toků ( respektive bagrová devastace u nás a revitalizace ve světě) něco stojí tady stejně jako tam .
Pokusil bych se ti to vysvětlit ještě jinak, i když i následující přirovnání pro tebe patrně bude překvapením. To, že je lékařská péče zadarmo ( jako u nás) ještě neznamená, že systém zdravotnictví nic nestojí.
Už - tomu - rozumíte, pane strejka?
NXAXAP - Profil | Pá 7.5.2004 16:49:55
M_d: a jsi si jisty, ze si na rece, kde hrozi povodnove stupne zachytas?
NMiloš_diakritický | Pá 7.5.2004 16:33:06
Tahle debata nikam kurva nevede, asi si vyrazím na Otavu se trochu odreagovat.....
NXAXAP - Profil | Pá 7.5.2004 16:23:18
a dalsi kombinace: Stalin - Stachanov - Strejka
.... jiz vzhuru psanci teto zeeeeeme!!!!!
Nstrejka - Profil | Pá 7.5.2004 14:45:56
RwC: co to meles? nemas prachy na sluzby, ktere tam poskytuji mistni podnikatele nebo nemas prachy na poplatek statu za vstup...jabka, hrusky...a jen kolovratku zpivej...
NRoyale with Cheese - Profil | Pá 7.5.2004 14:34:08
Helmuti? NO A CO!!!!! Bude tam jen ten, co na to bude mít a především kdo bude mít skutečný zájem. Já taky nemam prachy na to, abych jel na ryby do BC nebo na lyže do Aspenu, a mám snad žádat vládu o speciální dotaci či o daňové úlevy?
A propos - ti helmuti byli ještě před cca 10 lety jediní vodáci, kteří se chovali slušně. Dnes už to bohužel taky stoprocentně neplatí. Patrně okoukali zvláštní normy chování od českých kolegů a domnívají se, že je to zde vyžadovaná norma.
NJM - Profil | Pá 7.5.2004 13:00:49
Takže až přijdou vodáci s tím, že je potřeba omezit počet rybářů u řek protože jim překáží vlasce,......
NGudaska - Profil | Pá 7.5.2004 12:51:56
Okázalé elitářství je stejný problém, jako okázalé plebejství = mindrák.
NOtto - Profil | Pá 7.5.2004 11:15:00
I'm Golden God!
NXAXAP - Profil | Pá 7.5.2004 11:07:50
Gudaska: tvoje veta "Jde jen o to, neplést si socialismus s humanismem, pořádek s asociálnem či elitářstvím." je excelentni!!!!! Zacinam verit tomu ze to G na zacatku nicku neni nahoda ... Gottwald - Grebenicek - Gudaska
NOtto - Profil | Pá 7.5.2004 10:39:39
Gudaska: na elitářství nevidím nič špatného. Špatné je okázalé plebejství a to už se dostáváme k těm sockám.
NRobert - Profil | Pá 7.5.2004 10:16:12
Pan Slamáček: Počet licencí se dá omezovat i jinak než cenou. Prostě jenom určitý počet čísel denně a hotovo. Pokud se vyšplhá cena, ubydou na řece rodiny s dětmi a zůstanou tam jenom Helmuti.
NPan Slamáček | Pá 7.5.2004 9:54:56
Gudaska> fajn. tak pak jiste uznas ze za luxusni zbozi se plati vic a ze zalezi jen na tobe jak se rozhodnes
NGudaska - Profil | Pá 7.5.2004 9:34:46
V mém případě je to to poslední. Jde jen o to, neplést si socialismus s humanismem, pořádek s asociálnem či elitářstvím.
NPan Slamáček | Pá 7.5.2004 9:09:09
Gudaska > a socialismus zije dal
NGudaska - Profil | Pá 7.5.2004 8:51:26
Otto, siro> Nemyslím si, že by situace měla zůstat taková, jaká je, protože je děsná. Ani já už několik let nevylezl v létě na vodu. Dokonce naprosto souhlasím s limitováním lodí na vodě - viz mnou níže zmíněné zkušenosti z Rakouska, Německa a Švýcarska. Vydáváním koncesí se omezí výrazně stav ožralých výletníků, protože ti vyjadou na vodu následovně: hele Franto, svítí sluníčko, pojedeme se ožratdo Lenory. O tu licenci se musí žádat minimálně měsíc předem, zvláště na vody typu Ohře, horní Vltava, Lužnice, Malše, Otava. Požadovat tisícovku za jednodenní výlet je naprosto nesmyslné a dvě stovky za loď odnesou Terky s dětmi, ale opilci a jihozápadní sousedé si toho ani nevšimnou.
Nsiro | Pá 7.5.2004 7:04:19
Gudaska:....osolím li půjčovny... věř tomu že to dost lidí odradí již jen princip že musí platit za něco za co dřív nemuseli.Navíc budou mít parky či obce na odklízení nepořádku po vodácích.
Lodě s registračním číslem a jen omezený počet reg. čísel a máš regulaci i bez poplatku.Kdo pojede bez licence bude zpoplatněn natolik že to již příště neudělá.
Nevím kdo tu psal že ?rybáři dostávají za své peníze ryby?
Nevim ale co dostávám za koupi rybářského lístku od státu(pominu li cár papíru)?
Povolenka je něco jako když si budou laminátáci přispívat ve svém klubu na nová pádla.
Nkozel | Pá 7.5.2004 7:03:43
Nevim, jake je procento tech, kteri si koupi vlastni lod a jedou se jen ozrat. V pripade zdrazeni pujcoven by podle me ale rapidne kleslo procento prave techto lidi, na ktere tu nadavame. Kdyz uz si nekdo koupi lod, urcite nema potrebu, jezdit nekomu pod pruty ke brehu, cimz riskuje i jeji poskozeni. Tak to vidim ja, i kdyz asi muj pohled neni moc objektivni.
Nmanys - Profil | Čt 6.5.2004 21:59:30
Ty vesty vyrábějí kousek od mého baráku,mám zařídit větší objednávku?......
NOtto - Profil | Čt 6.5.2004 15:32:02
Gudaska: sám píšeš, že na V pod L je to na zvracení pro kohokoliv. To je i důvod proč jsem v létě s vodou přestal úplně a popř. jedu v červnu nebo v září. Ovšem, domníváš se, že by situace měla zůstat tak, jak je ? Můžeš mi na tu otázku odpovědět ??? Bez nesmyslných řečí o výchově a zdlouhavých řešeních ??? Proč by se podle tebe neměl počet lodí regulovat ??? Jsi z principu proti jakémukoli omezování a regulaci čehokoliv ???
NMiloš_diakritický | Čt 6.5.2004 13:10:52
Vaca:
Koupíš ji u všech dobrých obchodníků.....