Kapraři

Jaký máte názor na kapraře co mají hlásiče,lehátka,chytej na boilis a jen na lehátku čekaj až sem jim tam ryba objesí a oni jí vyrvou na pletence na 50kg ,

podle mě to nejsou rybáři ale jen lemplové co se chluběj fotkama,protože tohle neni umění
Autor diskuse: Supi - Profil , 11.6.2007 kaprařina - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsnaker - Profil | St 26.9.2007 7:50:57

Tak jsem si ti tady přečet...hm... nechytl jsem sice kvantum trofejních ryb,ale cítím se jako kaprař, nejdůležitejší je vztah k těm rybám.. nechápu vůbec tu otázku, bud autor vychází z nějakého špatného zážitku u vody nebo nevím.otázka je co si pod názvemKAPRAŘ, představuješ, pípák má kde kdo, lehátko taky, na boilies začíná chytat spousta lidí, pokud jsi narazil na nějaky idividum ktery se chovalo k rybám jak idiot, tak to je mě líto, ale nemužeš to psát sem, je tu spousta lidí co tady má ke kaprařině jiný vzath než ty jsi možná viděl.. vůbec nevím jak jsi na tu otázku došel..

    Nmalamut - Profil | Út 25.9.2007 22:35:29

    warrman: chodil jsem venčit psY (když jsem je choval) a pokud narážíš na domnělou chybu v mém pravopisu, jsi o dost hloupější než si myslíš, pokud se tvůj dotaz týká něčeho jiného, upřesni jinak jsi ze sebe udělal vola.

      Nliborcarp - Profil | Ne 23.9.2007 19:56:09

      Petr Koch - ® -to máš pravdu někdo má řidičák 20let a furt jezdí jako prase,to samé je s kaprařinou .Není rozhodující kolik let nechápeš podstatu ale jakej máš k tomu přístup a jestli ti to pálí.Někomu stačí jeden rok ,někdo se bude trápit celej život .

        Nwarrman - Profil | Ne 23.9.2007 19:43:36

        kandát75-tak čti dobře--kaprař,vláčkař,muškař,plavačkář,feederař atd atd-to je jen škatulkování,můžou mezi nimi být dobří RYBÁŘI nebo HOVADA.!jestli jsi to nepochopil,tak všichni co chodíme lovit ryby tak jsme na jedné lodi ať chytáš to či ono a pokud budou takovýhle rozepře,nemůže to u vody fungovat.u mě není dobrý kaprař.... podle mě je jen dobrý rybář aˇt chytá cokoli!!!!!!!!!!!!!! táhnout za jeden provaz jak se říká..snad chápeš.

          Nwarrman - Profil | Ne 23.9.2007 19:33:59

          kandát75-a co chceš slyšet?

            Nwarrman - Profil | Ne 23.9.2007 19:31:17

            malamut-chodíš venčit psi?

              Nkajda - Profil | Ne 23.9.2007 17:58:25

              Kochac,Freefish:Po precteni vasich prispevku kolegove s vama musim jen souhlasit-pravdu mate oba a je to presne i muj nazor.

                NMuco - Profil | Ne 23.9.2007 16:09:05

                Odpovedať na otásku je asi blbosť.Človek čo ju napísal asi nechápe význam vecí ktoré tu opisuje.Sú to potrebné veci ktoré bežne používa kaprár na dlhšej výprave za peknými kaprami ktoré si potom odfotí.............CHápeš.

                  NPetr Koch - Profil | Ne 23.9.2007 15:41:48

                  Freefish - ® :o) tak to máš recht

                    NFreefish - Profil | Ne 23.9.2007 15:34:53

                    Petr Koch- si mně špatně pochopil. Myslel jsem, když vedle sebe postavím dva stejně zapálené rybáře, řekněme se stejnými časovými možnostmi a s podobmým citem pro kaprařinu, tak jediný rozdíl mezi nima bude ve zkušenostech. Myslím , ale že nejdůležitějším kritériem pro kapraře je vztah k přírodě a rybám , bohužel proto mnoho lidí , které potkávám dnes a denně u vody a nemusí to být zrovna kaprař, nepovažuji za rybáře, ale za ho....

                      NPetr Koch - Profil | Ne 23.9.2007 15:23:23

                      Freefish - ® " no já osobně si myslím, že záleží i na jiných věcech než datumu od kdy člověk začal s kaprařinou. Znám spoustu lidí co začala x let dřív než já, ale jsem přesvědčenej o tom, že kaprohodin jsem u vody pobyl možná i dvakrát tolik. A pořád to nebude nic určujícího. A dokonce si ani nemyslím, že určující budou nějak zásadně počty trofejních ryb. Kaprařině se může člověk věnovat třeba jen rok, ale natolik aktivně, že přeskočí i člověka co chytá deset let. Ale nemusí to být pravda. A nakonec, jak se vlastně pozná lepší kaprař od horšího? :o))))

                        NFreefish - Profil | Ne 23.9.2007 15:16:38

                        boilieman-myslel jsem tím jen to ,že je rozdíl věnovat se kaprařině 10let a třeba dva roky a hlavně mi ted neříkej ,že chytáš na boilie od sedmi let.

                          NKandát75 - Profil | Ne 23.9.2007 7:44:35

                          mejla - Nas kaprare. Tak ty jsi asi pravej kaprar. A jedinej kdo je tady negramot jsi ty!!!!!!!! Ty jim delas makorat ostudu!!!!!!

                            Nmalamut - Profil | Ne 23.9.2007 7:38:43

                            mejla: ta otázka byla hloupá ale tvá reakce taky, jaká DRZOST napadat VÁS kapraře. Co vy tady píšete o krmítkářích? Já se kaprařině věnoval, dnes už jen příležitostně, a důvodem proč raději lovím s jinými lidmi a jinými způsoby rozhodně nebyly neúspěchy.

                              Nhampik - Profil | So 22.9.2007 22:57:30

                              si hlupák a nic nevíš, když toto napíšeš

                                Nmejla - Profil | So 22.9.2007 22:51:33

                                nevím co myslíš pod názvem kaprař, bud seš doopravdy totálně mimo a takovou hloupou otázku může dát totální negramotnej rybář, o kaprařině toho tady bylo napsáno neskutečný množství a přesto tvoje drzost napadat nás kapraře je neskutečná !!!

                                  NKandát75 - Profil | So 22.9.2007 21:55:28

                                  To mi nikdo neodpovi???? Nebo tu snad zadnej opravdovej kaprar neni???? :-)))))

                                    Nstrach - Profil | So 22.9.2007 21:38:11

                                    Že jsi cyp a nevíš o kaprařině vůbec nic!Neházej všechny do jednoho pytle!!!!!

                                      NKandát75 - Profil | So 22.9.2007 20:53:07

                                      A jak se pozna pravej kaprar?????? Nehodlam se do nikoho navazet jen me to zajima!!!!!!!

                                        Nkajda - Profil | So 22.9.2007 20:49:44

                                        Supi:Myslim si ze se ti ta otazka moc nepovedla-nebo spis tve dost neurvale nazory.Kdyby byly lemplove tak se nechlubej fotkama a urazeji ostatni rybare jako ty.Tyden na rybach na stolicce nevydrzis a pletenku na 50kg pouziva malokdo.Na umeni zajdi do divadla tohle je nekdy pekna drina.

                                          Nmejla - Profil | So 22.9.2007 19:33:35

                                          kaprařinou se zabývám zhruba 10 let a jak je vydět hloupost nezná mezí jentak do nás hlavně že ty seš borec

                                            Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 15:36:16

                                            freefish:tim malym klucinou si chtel rict co?myslis ze mladej clovek nemuze vedet o kaprech to co dospelej??

                                              NFreefish - Profil | So 22.9.2007 12:19:46

                                              Petr Koch- asi máš pravdu. Svůj volný čas radši trávím lemplováním na rybách :-))))

                                                NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 11:51:20

                                                Freefish - ® : málo chodíš na MRK :o)))))))))) Tady je to pořád

                                                  NFreefish - Profil | So 22.9.2007 11:46:26

                                                  Ještě, že ten klučina má sedmnáct let jinak by musel navštívit Chocholouška. Jinak takový případ se vidí jednou maximálně dvakrát za deset let.

                                                    NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 11:41:19

                                                    šošon - ® :o)))) ty woe, tys to prokoukl :o))))

                                                      Nšošon - Profil | So 22.9.2007 11:39:50

                                                      Ivo - jj honička probíhá pořád :-))

                                                        NIvo - Profil | So 22.9.2007 11:35:56

                                                        jak tak koukám, tak sport zvaný - virtuální hon na kapraře je neustále populární.

                                                          Nšošon - Profil | So 22.9.2007 11:35:29

                                                          Kochňovasráček:no jo,trochu průhledná a zdravá reklama je reklama 67kč/kg to je jako líp udělanej kukuřičmej šrot.Hlavně, aby ti to žraly aspoň myši:-)

                                                            NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 11:22:52

                                                            šonon: ať přijdeš na jiný myšlenky, dej si klasiku.
                                                            http://www.youtube.com/watch?v=mtylhrvFTE8&mode=related&search=

                                                              NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 11:13:04

                                                              Ten sladkej receptíček vychází v našich e-shop cenách v suché směsi na 67, -kč/kg a to není moc :o))) nepletu-li se :o))))))))))))))) je to plánovaný na rychlejší chytání, nic náročnýho a nic složitýho Ten druhej by jsme měli baštit na oběd, ale možná padne jako zákusek i ten první.

                                                                Nšošon - Profil | So 22.9.2007 11:11:44

                                                                Kochňáček:Ten první máte dneska se Sabčou na oběd a ten druhej děláš pro ryby???Nějakej novej herteplovej recept???

                                                                  NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 11:03:57

                                                                  šošon - ® : vařím pouze z vasru, tento recept Vám hodím jako perlu :o)))
                                                                  250g standardka fógl zob
                                                                  250g vaječňáku
                                                                  100g sušené mléko
                                                                  100g sušená syrovátka
                                                                  100g sušené podmáslí
                                                                  200g pšeničné klíčky
                                                                  plus oleje, esence smetana vanilka, vitamíny, csl

                                                                  a druhej

                                                                  brambory pečené ve šlupce počesnekované
                                                                  vepřové maso natenko rozklepané naložené ve směsi mouky a koření obalené
                                                                  a wolské woko woe:o))

                                                                    Nšošon - Profil | So 22.9.2007 11:02:53

                                                                    boilieman:jj, byl jsem v Maďarsku na kapry někdy :-D. Asi před dvouma rokama na Merenye

                                                                      Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 10:59:55

                                                                      šošoň:jo tak to seš v poho týpek jde vidět že dělaš dobrý vanilkový těsto:)))) hele tys byl v maďarsku na kapry někdy??

                                                                        NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 10:58:59

                                                                        šošon - ® : evidentně fajnšmekr a koukám, že máš rád plnoparabolické akce zdolávacích proutků. Neznáš nějakýho Bachyho? Není to tvůj guru?
                                                                        PS: hlídám Sabču, vařím boilís, chystám oběd ( speciální recept přípravy medailonků) a do toho se pokouším z toho vanilkovýho těsta udělat boilís :o))))

                                                                          Nšošon - Profil | So 22.9.2007 10:58:10

                                                                          Kochňáček - a z čeho vaříš z toho vašeho vosru, nebo sis konečně objednal pořádný směsy od karla :-))) to abys něco už konečně chytil :-D

                                                                            Nšošon - Profil | So 22.9.2007 10:56:23

                                                                            boilieman , kochňáč - omyl pánové chytám na teleskopy byron 4,2 180g za 150 kč z bázu, se splávkem a na malým háčku 3/0 nemám medovky ani rohlíček , ale vanilkový těstíčko po doma urobené a kolínečka a víc neřeknu to je tajný :-)))))

                                                                              NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 10:54:41

                                                                              boilieman - ® : kdepak medovky, to ještě do Rosic nedorazilo, č.1 je pro šošona rousnice a vanilkový těsto :o)))))))))

                                                                                Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 10:52:42

                                                                                Petr Koch:To jo taky jsem koukal podle mě jeho nastrahou č.1 jsou medovky a rohliček:))))))))

                                                                                  NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 10:50:15

                                                                                  jerzyy - ®: koukal jsem se do tý karty šošona, je to asi nějakej krmítkář co závidí drahý vybavení na který maj jen kapraři :o))))))))))

                                                                                    NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 10:49:07

                                                                                    šošon - ® : zdar obejdo s broďákama:o) Dělám boilís na příští týden, nový modelwoe, pěkně na prd se to šoulí :o)))

                                                                                      Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 10:44:58

                                                                                      šošoň:jo aha tak to jo mě vytočil už ten posraný dotaz toho lempla šupiho a pak jsem si přečetl to tvoje a už jsem byl ve varu

                                                                                        Nšošon - Profil | So 22.9.2007 10:21:48

                                                                                        Ale očekával sem teda Kocháča :-))

                                                                                          Nšošon - Profil | So 22.9.2007 10:21:12

                                                                                          boilieman :-D Jen tak ze srandy, sem byl zvědavej jak mě někdo pošle do pr.... :-)))) byla to fakt jen sranda hh

                                                                                            Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 10:16:58

                                                                                            šošoň:jo tak to teda omluva. ale porad nechapou proc si napsal takovou picovinu?.:))))

                                                                                              Njerzyy - Profil | So 22.9.2007 10:09:50

                                                                                              boilieman:mel by ses podivat do karty kdo šošon je a co chytá:-))

                                                                                                Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 10:01:27

                                                                                                šošoň:jediny kokot si asi ty az budes vedet co slovo ksaprar znamena tak se ozvi

                                                                                                  Nšošon - Profil | So 22.9.2007 9:52:21

                                                                                                  Petr Koch:ste fakt kokoti vy kapraři......,to my muškaři sme proti vám šlechta
                                                                                                  Hoši serte na ryby jeďte za štětkama :-)

                                                                                                    Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 9:36:53

                                                                                                    petr koch:ale hovno on nevi co mluvi az zazije tejden na kaprech se vsim vsudy tak muze neco mluvit frajer tohohle typka vunbec neres mele z hladu

                                                                                                      NPetr Koch - Profil | So 22.9.2007 9:29:43

                                                                                                      To jsme jako kapraři fakt největší tupouni? :o))))

                                                                                                        Nboilieman - Profil | So 22.9.2007 9:20:29

                                                                                                        supi:bud zavidis ze my kaprari na to mame a nebo si proste debil a pamatuj si ze je lepsi toho kapra vytahnout na 20 kg snuru nez ho upalit na 20 vlasec at kapr se nekde zamoita a zdechne ty chytraku

                                                                                                          Nkura11 - Profil | So 22.9.2007 8:42:05

                                                                                                          kamarat tie hlasice, lehatka, bivaky, teple spacaky a kvalitne blecenie nie je pre srandu, vidim ze asi nechodis na dlhsiu dobu k vode... je snad jasne ze ten kto ide na dva tyzdne k vode tak chce mat nalezite pohodlie, dobru stravu, proste super pohodu na rybach... no nevem si predstavit byt niekde co i len tyzden v mojom malom husky stane, kde sa clovek nemoze ani natiahnut, v chladnejsich mesiacoch spis len na karimatke... viem co to je a este ked zopar dni prsi tak clovek uz na ryby ani nepomysli... ale ked je clovek v pohodli, suchu, teple, v bivaciku si pekne sedi aj s partakom a ma tam vsetko po ruke, takze sa da vydrzat aj dazd, aj mraz.... tak o tom to je chlapce... tie hlasice tiez nie su pre srandu a za to ze niekto ma hlasice aj za 5000 ??? hmmm tiez by som take bral, proste kvalita je kvalita, vydrzi roky a clovek sa na to moze kedykolvek spolahnut, nie ako na hlasice za nejakych 500 korun, ked poprsí-skoncili.... Supi s tvojho prispevku citit zavist....

                                                                                                            Norlas - Profil | So 22.9.2007 6:56:31

                                                                                                            Dost provokativní otázka,a nebo prostě hloupá,jako např autor?Bavím se,jak vás 17ti letej klučina popíchl.Když jdu k vodě,většinou na kapry,a věz,kluku Supi,že mám i ty blbé hlásiče,a že jsem ještě před pár lety na ně nadával a dnes nedám dopustit.A když si chci chytit něco jiného,chytnu si sumce,štiku,candáta,no prostě jsi šlápl vedle,k vodě si většina lidí chodí zarelaxovat,odpočinout,a ne předvádět nějaké úmění.Ikdyž kdo umí,ten umí,a fandím takovým.

                                                                                                              Nkajda - Profil | St 19.9.2007 23:42:39

                                                                                                              malamut:Přesně tak jak pravis kolego:o)

                                                                                                                Nmalamut - Profil | St 19.9.2007 23:39:05

                                                                                                                kajda: OK, já, pokud si můžu vybrat, mám raději dobře upravenou rybu (a to klidně i cejna) než kus salámu o kterém nevím, co obsahuje.

                                                                                                                  Nkajda - Profil | St 19.9.2007 23:35:19

                                                                                                                  malamut:Nejsen opravdu ten ortodoxni,ale ryby opravdu nemusim.Mam podobne rekordy jako ty,ale menit rybu za sisku salamu odsuzuju moc.

                                                                                                                    Nmalamut - Profil | St 19.9.2007 23:29:04

                                                                                                                    fair, Petr Koch: nejde o to sežrat vše, ten můj z karty a rekordní (ze svazovky) taky snad plave dál (kdo by se s ním táhl), ale ty ortodoxní názory lidí kteří nejedí ryby mě trošku serou. Pro dokreslení: můj rekord je 18 ponechaných kaprů za sezónu, mimochodem candátů jsem měl nejvíc 28, pokud doře pamatuji. A nepřipadám si jako masař neboť vše zkulinařím sám a pokud dělám candoše, zamykám se o samotě a žeru polívkovou lžící. :-))))))))) Jiná věc je kšeft s úlovky a to jak do hospod, tak do soukromáků, to je hnus.

                                                                                                                      NÁdoš - Profil | St 19.9.2007 19:10:02

                                                                                                                      Sakra hosi,ja jsem lempl jak svine :)))

                                                                                                                        NPetr Koch - Profil | St 19.9.2007 18:48:29

                                                                                                                        fair - ® : souhlas, ale to tady nevyřešíme, to je problém celé společnosti a vždycky bude, vždycky budou ti dobří, ten střed a ty svině :o) Zdarec

                                                                                                                          NPetr Koch - Profil | St 19.9.2007 18:47:07

                                                                                                                          malamut - ® : kapr je ryba, prase je savec a člověk je lovec nebo byl, ale už neběháme k vodě, aby jsme nezdechli hlady :o) Já nejsem proti tomu, aby si člověk klepl kapra a sežral ho, když na něj má chuť. Já osobně ryby pouštím a ne jen kapry, ale když na něj dostanu chuť, ukecám kámoše, aby si ho zapsal a já se mohl dál pokrytecky honosit čistým sumářem :o)))))). A vůbec, jdu domu, už mě to v hokně nebaví :o)))

                                                                                                                            Nfair - Profil | St 19.9.2007 18:45:36

                                                                                                                            malamut,petr Koch všechny ryby jsou k jídlu ale když se všechno sezere co budeme chytat viz dnešní podoba Lipna je vymlácený a vydrancovaný,přitom nádherná voda,at se Vám daří chlapi,nic ve zlým.

                                                                                                                              Nmalamut - Profil | St 19.9.2007 18:22:43

                                                                                                                              Petr Koch: to že přijímáš omluvu se řadíš do té slušnější menšiny? Tam si tě musím zařadit sám. :-)) Jo a moc vážně to berete, aspoň uznejte že kapr je určenej k jídlu. :-))))

                                                                                                                                NPetr Koch - Profil | St 19.9.2007 18:16:04

                                                                                                                                Možná to všechno bereme moc vážně, jsou důležitější věci než rybařina :o))

                                                                                                                                  NPetr Koch - Profil | St 19.9.2007 18:12:06

                                                                                                                                  malamut - ® : ještě dodatek, blbci jsou všude a ne jen v kaprařině a ne jen v rybařině :o))) Mě jde spíš o rytí do těch co napadají kaprařinu jako koníček a i tak z toho mám jen prdel :o))

                                                                                                                                    NPetr Koch - Profil | St 19.9.2007 18:10:23

                                                                                                                                    malamut - ® : omluva se přijímá :o)))

                                                                                                                                      Nmalamut - Profil | St 19.9.2007 17:59:02

                                                                                                                                      Petr Koch: nepotřebuju nic vysvětlovat, ty jsi mě napadl aniž bych se o tobě vůbec zmínil ale to mě u kapraře nepřekvapuje, víš, mě jste celkem volní ale pokud můžu popíchnout kapraře, rád to udělám neboť si ve valné většině hrajete na něco, co zdaleka nejste, nemyslím teď konkrétně tebe ale těch co znám je většina lhářů kteří něco jiného prezentují v médiích i mezi známými a něco jiného konají u vody. Takže se té slušnější menšině, pokud existuje, omlouvám za minulé i budoucí narážky.

                                                                                                                                        NPetr Koch - Profil | St 19.9.2007 17:43:03

                                                                                                                                        malamut - ® : argumenty nedošly, jen je škoda vysvětlovat něco někomu, kdo to stejně nepochopí :o)

                                                                                                                                          NJKL - Profil | St 19.9.2007 11:27:47

                                                                                                                                          Omluva, to bylo jinam. Mea culpa.