Vaše montáže - kaprové návazce

Chlapi mohli byste mi sem dát fotografie vašich montáží které používáte na kapry + popis.
Mockrát díky.
Autor diskuse: carpdu - Profil , 25.1.2006 kaprařina - techniky lovu
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKlikař - Profil | Út 7.2.2006 10:22:32

carlos - ® a od té doby co má Carlos nové klíče tak nenosí baterku, neb svítí sám.Fakt znám ho :-)))

    NCucák - Profil | Út 7.2.2006 10:20:09

    Harpo : Sorry za zpoždění, byl jsem pracovně mimo comp. Používám Sufix - Invisiline ale není nejlepší, zdá se mi že je na dně docela vidět, IQ Korda je určitě míň nápadnej matroš ale ještě lepší se mi zdá FC, kterej dovezl kámoš z GB, je to nějaká muškařská firma - Scientific angler. Jinak FC vážu třema způsobama. Buď celej návazec z jednoho kusu, nebo to uprostřed rozdělím smyčkou ( kovové kroužky nepoužívám ) anebo třetí typ, kdy je konec návazce z měkké šňůry. Všechny typy jsou o pár stránek zpět na fotce.

      Ncarlos - Profil | Út 7.2.2006 10:14:36

      m.kindl - ® : to jsem jako nástrahu použil jen jednou pouhým nedopatřením a stálo mě to 800 za nový klíč. Přišel za dva dny přímo z Hirošimy.

        Nm.kindl - Profil | Út 7.2.2006 9:55:42

        carlos - ® Ta třpytka s tím přívěškem Mazda je taky hezká,taky z vltavy ? :-)

          Ndandys | Út 7.2.2006 9:55:13

          2Carlos: Volodova přívlač je skutečně úspěšná montáž. Přesvědčil jsem se o tom před několika lety na Vtavě 6 - Podolce, kde parta hluchoněmých kluků rabovala stejným způsobem nádherné kapry. Odnesli jich tak mraky.

            Ncarlos - Profil | Út 7.2.2006 9:24:57

            A tady je další montáž, tak zvaná Voloďova přívlač. 5cm trojhák, spolehlivá zátěž, několik metrů pletenky a čtyřmetrový lískový prut. Stačí chvíli svihat vodu v Kralupech na Vltavě v ochranném rybím pásmu. Trojhák vyndán ze zhnisané rány na ocase asi 90cm amura. Po ošetření a puštění ryby jsme byli od vody místními odejiti s tím, že dostaneme přes držku, jestli budeme ryby pouštět. Když je nechceme, tak proč jim je nedáme.

              Ncarlos - Profil | Út 7.2.2006 9:18:19

              řekli jste si o to !
              Takže jako první šetrná srkačka - nemůže dojít k situaci, že se kapr vyřízne a bude v rybníce plavat s roztrženou hubou nebo jiným poškozením. Spolehlivý trojhák zaručuje, že zásek opravdu "sedne", popřípadě to jistí druhý v oku.
              Stejnou "montáž" jsem opravdu vytáhnul z vody zamotanou ve vázce.

                Nmirator | Út 7.2.2006 8:50:40

                Jejda, já spíš reagoval na to s těma začátečníkama! Žádný mravokárce! Jen taková jedna perlička čeho všecho jsou "rybáři" schopni. Ono až se dostanu domů ze služebky a tak někde vykopu CD s fotkami a něco jsem pověsím taky. A myslím, že bude na co koukat! Jen sem s těmi strašáky ať lidi vidí, co jsou někteří schopni udělat pro maso!

                  Ncarpdu - Profil | Út 7.2.2006 8:49:28

                  Já s tím souhlasím, ale ja ksjem už psal tak ať je pod tím vysvětlení, jinakto sem nedávejte, nejde mi to mazat a to by se potom mohlo taky pěkně zvrhnout.
                  Takže s popiskem a šup to sem.
                  odstrašující příklad není taky špatnej

                    NJkh - Profil | Út 7.2.2006 8:43:07

                    Carlos: mas pravdu ta "amuri pecka" patri k reakcim k clanku od Fiskyho - Jeden na jednoho!!!!:-o))))

                      Ndandys | Út 7.2.2006 8:37:47

                      Carlos: jasně, pověš to sem. Vždyť tu můžou být i odstrašující montáže a ukázky toho, co vše je možné. Nikdo tě vláčet určitě nebude, když se bude vědět že to je recese. Pokud s tím carpdu souhlasí

                        Ncarlos - Profil | Út 7.2.2006 8:35:54

                        Kašlu na to, nenechám se tu pak vláčet mravokárcema

                          Ncarpdu - Profil | Út 7.2.2006 8:34:58

                          carlos : Haž to sem. Ale dej pod to vysvětlivky

                            Ndandys | Út 7.2.2006 8:32:53

                            2Jkh: to víš Honzo, už jsem ledacos u vody viděl, škola života :-DD

                              Ncarlos - Profil | Út 7.2.2006 8:32:20

                              Mám tu ještě jednu montáž - 5cm veliký trojhák se 100kg obratlíkem a asi 1m ubroušené 1mm pletenky. Vyndali jsme to z ocasu amurovi, kterýho jsem chytnul na Vltavě v Kralupech. Asi někdo provozoval těžší "vláčku" na klacku a urval to o šutry.

                                NKocháč | Út 7.2.2006 8:28:50

                                carlos: a pro jistotu se radši pod tim hned omluv:o)

                                  NMartin M. - Profil | Út 7.2.2006 8:28:03

                                  carlos> jenze 2 navazce s trojhaky jsou narozdil od suliho napadu zakazane - nastesti aspon tohle jo.

                                    Ncarpdu - Profil | Út 7.2.2006 8:27:37

                                    carlos : hoš to sem. Al e pro klid duše k tomu dej popisek.

                                      NJkh - Profil | Út 7.2.2006 8:25:16

                                      carlos: na nic necekej, nakonec tady bude prava kaprarska sbirka montazi !!!!! :-))) Davide ty jsi mel na konëc pravdu neco tomu chybi!!!:-o)))

                                        NJkh - Profil | Út 7.2.2006 8:24:09

                                        Carpdu: :-))) tusim, ze po nejake dobe to uz nejde ....

                                          Ncarlos - Profil | Út 7.2.2006 8:23:45

                                          měl jsem tu připravený obrázek montáže, kterou jsem vytáhnul z vody zamotanou na klacku - srkačka s dvěma trojhákama !!! Jak tak koukám na reakce, raději to sem dávat nebudu.

                                            Ncarpdu - Profil | Út 7.2.2006 8:23:18

                                            Smůla nejde mi to smazat, nejsem na svým počítači a to bude asi vono. A doma budu až za týden takže se kochejte dál

                                              NJkh - Profil | Út 7.2.2006 8:22:18

                                              carpdu: to jsi nemel.....ostatni by se treba poucili :-) Navic se tou krasou nebude mit ted kdo kochat!!!:-)))

                                                NKocháč | Út 7.2.2006 8:21:59

                                                Jkh - ® : no to doufám:o)

                                                  Ncarpdu - Profil | Út 7.2.2006 8:19:50

                                                  Aby vás to už netrápilo a nepopudilo další lidi tak ty žvásty asi smáznu i s tou montáží.
                                                  Jinak já to pochopil že je to recese tak jsem to nemazal

                                                    NJkh - Profil | Út 7.2.2006 8:17:28

                                                    mirator: nebyl to nahodou Suli??:-)))

                                                      Nmirator | Út 7.2.2006 8:16:44

                                                      All: chlapi nevím, ale osobně jsem na Moravě viděl chytat důchodce podobnou trojhákovou montáží amury. Akorát ten trojhák nesloužil k boilí, ale byl hezky schovaný v půlce rohlíku! A padesátka silon vykonala své!

                                                        Nšvec - Profil | Út 7.2.2006 8:16:16

                                                        Kocháč:a už je to tady,já ti to říkal.

                                                          NJkh - Profil | Út 7.2.2006 8:14:36

                                                          Kocháč: tebe nebereme jako normalniho!!!:-)))

                                                            NKocháč | Út 7.2.2006 8:11:52

                                                            Šuli - ®:A jinak ta montáž se ti povedla. Beru to jako dobrej úlet a na řeči mravokárcu se vyprdni.

                                                            Snad si nemyslíte, že sem přijde klučina čistej jako nepopsanej papír a začne motat montáže s trojhákem:o) Zajímavý je, že jste se všichni nepustili do mé včerejší srkačky, mimochodem taky recese a stejné prasárny jako používat trojhák:o)

                                                              NKocháč | Út 7.2.2006 8:05:35

                                                              Šuli - ® : Spadají do mého sektoru působnosti, ale o chlupatého vtipálka nestojím:o)

                                                                NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 8:05:10

                                                                dandys:Toho jsem se taky bál,ale snad nikoho nenapadne to realizovat.Díky,snažil jsem se:-))
                                                                Jkh:všem se nezavděčíš.

                                                                  NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 8:00:22

                                                                  Kocháč:Měl jsem takoví nutkání tam taky něco přispět,ale nic slušnýho co by se tam ohřálo aspoň hodinu mě nenapadlo:-))
                                                                  Zkus jim nabídnout zaškolení .

                                                                    Ndandys | Út 7.2.2006 7:59:14

                                                                    2Suli: myslel jsem si to. Ale pak si to asi nepomyslí začátečník, nováček co sem přijde načerpat inspiraci. A stačilo by k tomu napsat že jde o recesi, pro případné nováčky. Jinak moc pekně navázané ;-)

                                                                      NJkh - Profil | Út 7.2.2006 7:58:57

                                                                      Suli: no, mě to jako recese neprislo....a uz vubec ne jako dobra recese!!!!

                                                                        NKocháč | Út 7.2.2006 7:58:12

                                                                        Šuli - ®: trojháky nakupovat zásadně bez protuhrotu:o) Co říkáš na tu provokačku v otázce o dvou rybářkách? :o))

                                                                          NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 7:56:02

                                                                          danys,Jkh:Samozřejmě je to recese:-))
                                                                          Kocháč:Díky za typ,možná bych dal spíš ještě jeden trojhák mezi kuličky,co kdyby kapr nasál pouze jednu kuličku.V opilosti bych moc nedoporučoval,při vázání jsem si párkrát trojháčkem do prstu šťouchnul,v opilosti by to asi bylo až za protihrot:-))

                                                                            Ndandys | Út 7.2.2006 7:38:28

                                                                            2Suli: předpokládám že ta třetí montáž je recese. Pokud né, tak pak mi to hlava nebere. To by jsi to mohl rovnou vylepšit dalším trojhákem aby byl tutovej za bradu.

                                                                              NKocháč | Út 7.2.2006 7:37:37

                                                                              Šuli - ®: montáž číslo tři je úchvatná. Jen bych se nebál pro větší úspěšnost použít ještě jeden trojhák pod nástrahu :o) A hlavní výhodu této montáže spatřuji v libovolném protažení návazcové šňůrky očkem:o) Lze vázat i v silné opilosti:o)

                                                                                NJkh - Profil | Út 7.2.2006 7:32:42

                                                                                Suli: stim trojhakem vytahujes vazky?? Jak vypadaji ti kapri po odhackovani??? (urcite krasne....)/doufam, ze ti nepadaj moc casto a nebo jeste lepe, ze ti vubec neberou.../

                                                                                  NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 6:51:14

                                                                                  3-tuto montáž používám když mi často padaj ryby.

                                                                                    NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 6:49:25

                                                                                      NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 6:47:33

                                                                                      Kocháč:Včera jsem se už dostal ke svěráčku tak jsem něco uvázal:-)))
                                                                                      1-mnou nejčastěji používaná montáž,většinou jen s jednou kuličkou.

                                                                                        NŠuli - Profil | Út 7.2.2006 6:45:32

                                                                                        Jste to tady zase zasvinili kydama o ničem:-))

                                                                                          Nharpo | Po 6.2.2006 16:50:35

                                                                                          Cucák: vzhledem k tomu, že už máš jakousi zkušenost z FC a já to budu testovat až letos, chci se zeptat, jaký FC máš, jestli IQ nebo Hybrid, popř. co se ti zdá být z těch dvou materiálů lepší.A druhá otázka - vážeš to celý z FC nebo přívěs z něčeho jinýho a jaký se nejvíc hodí hook?Za příp. odpovědi moc dík.

                                                                                            NMilda | Po 6.2.2006 12:07:36

                                                                                            Kocháč:Pádím k domovu,tak zatím se měj.Jdu louskat moudra z časopisů,nějaké jsem dnes zakoupil.

                                                                                              NMilda | Po 6.2.2006 11:55:10

                                                                                              Kocháč:Jasně,je to jen na tobě.Mně se zdají být Titanose vetší,ale za tu cenu bych šel do nich asi taky.

                                                                                                NJkh - Profil | Po 6.2.2006 11:48:01

                                                                                                Kocháč: stopro Titanose....:-)) super, skoda, ze nemaji nahradni civku...

                                                                                                  NKocháč | Po 6.2.2006 11:43:34

                                                                                                  Milda - ® Titanos je užitím a druhem podle mne ten samej naviják co Scepter jen o třídu víše. Bude to záležet na prašulách. I když cena v Gamáču před vyprodáním zásob byla 2990,- tak uvidíme. A dát za Sceptr 2100,- nebo za Titanos 2990,-? To je jasný:o)

                                                                                                    NMilda | Po 6.2.2006 11:39:13

                                                                                                    Kocháč:Kua,Titanose?To je skok ze Scepterů.Já Ti nevím,jestli bych do nich šel,nemají volnoběžku.....:-)Nevím nevím,ale kolikrát pojedeš chytat na velkou vodu,kde budeš zavážet,abys využil takové surfáče?No já bych asi napřed koupil ty Sceptery a pak časem dokoupil ty Titanose.Ale kde má člověk brat furt prachy,že?!S koulením ještě počkám,ted jenom testujeme,vždycky ukoulíme jen tak půl kila a pak máčíme pár hodin v kádince jednotlivé bobule,měříme lakmusovým papírkem ph vody atd.Prostě hovadiny.Po spacákách se mrkni první po obchodech s outdoorovým oblečením a vybavením,dají se tam sehnat dost dobré spacáky,ale ta cena už nebývá až tak dobrá pro peněženku,ale na tom nemá smysl šetřit,když jde o zdraví.

                                                                                                      NKocháč | Po 6.2.2006 11:28:28

                                                                                                      Milda - ® : mě čeká investice do cajků:o) Navijáky asi vezmu nakonec Titanosy a pruty K2, bionicy nebo bestmastery. Dále je na seznamu bivi od Nashe, postel od anakondy pro vypasený dobytky, spacáček od vápna,....
                                                                                                      No je toho dost:o)
                                                                                                      A začnu šoulet do toho mrazáku:o)

                                                                                                        NMilda | Po 6.2.2006 11:18:15

                                                                                                        Kocháč:No já tu hledal nějaká schémata příposlechu,kamoš mi to kdyžtak zrobí.Ještě bych chtěl vyrobit nový "tripod"se čtyřma nohama.Je hrozná nuda,už aby bylo jaro.Ještě si chcu tento týden objednat nějaké háčky-Foxe 2XS(vel.2 a 4),obrtlíky od kordy a od Nasha šnůrku ultrasilk.Taky přemýšlím,že bych vzal kotouč silonu Krystonite na zkoušku.

                                                                                                          NKocháč | Po 6.2.2006 11:12:40

                                                                                                          Milda - ® : Už mi z toho hrabe. Včera jsem si vzal od ševce zbytek tvých časáků, abych měl co číst. Už je to dlouhý. I pořádek jsem si v rybařině udělal. A našel jsem věci, o kterých už jsem ani nevěděl, že je vlastním. Dipy a esence jsem narval do ledničky. Po berousovi nakoupím nějaký směsy a aspoň začnu šoulet do mrazáku:o)

                                                                                                            NMilda | Po 6.2.2006 11:07:15

                                                                                                            Kocháč:Zdarec.Jaké šílenství?!vždyt mám pravdu.....:-)))

                                                                                                              NKocháč | Po 6.2.2006 11:01:08

                                                                                                              Milda - ® : zdar draku:o) už mě ta zima přivádí do šialenstva:o)
                                                                                                              JÁ : v pohodě, nechtěl jsem útočit a asi jsem to teda špatně góml:o) Jen jsem odfoukl páru. Protože někdy člověk takový názory poslouchá, že to s takovým vybavením není žádný umění:o)

                                                                                                                NLibor Kadań | Po 6.2.2006 10:57:45

                                                                                                                Kochač.Lepe bych to nenapsal.DIK a hlavně chyť a pusť.

                                                                                                                  NMilda | Po 6.2.2006 10:56:05

                                                                                                                  Lubos Zabcik:Mluvíš mi z duše.Sú to všechno gauneři a Unterwassermani.....:-))))

                                                                                                                    N - Profil | Po 6.2.2006 10:55:05

                                                                                                                    Kocháč:jejda, jejda to sem to asi blbě napsal, nebos mě
                                                                                                                    špatně pochopil.Pipáky mám, echolot ne. Páč je to pro mě dost peněz.Tím chci říct že mi to nepřijde nesportovní.Reagoval jsem pouze na to, že SRKAČKA = MASAŘ . Promiň že jsem vzbudil Tvoje emoce

                                                                                                                      NLubomir Zabcik - Profil | Po 6.2.2006 10:53:51

                                                                                                                      milda-a to nieje setko,ked kapra pustaju maju oviazane lano poza ziabre,aby im neutiekol aj ja ich setkych dobre poznam:o))

                                                                                                                        NMilda | Po 6.2.2006 10:50:45

                                                                                                                        Všichni,co mají něco jiného,než pořádné a bytelné teleskopy,jsou blbci,tj,jasné.Pořád si hrají na frajírky a rybu si najdou echolotem a pustí ji to před tlamu,tj.jak jit střílet tygra do Zoo.A avíc jsou tito pánové největší masaři.S kaprem se vyfotí,pak ho jako pustí,ale stejně ho zmasí.á vás všechny moc dobře znám.....:-)))

                                                                                                                          NKocháč | Po 6.2.2006 10:40:18

                                                                                                                          JÁ : Chodíš k vodě s bambusákem a hážeš to max 20m od břehu nebo máš minimálně teleskop a smekací naviják? Mě zase serou takoví pokritci ( závistivci) jako seš ty. Rybáři z první republiky by stejně mluvili o tobě jako ty o kaprařích s kvalitním vybavením pro zmapování dna. Rybařina jde pořád dopředu a jestli chceš chytat tak jak chytáš, tak to dělej, ale nevztekej se, že má někdo echolot. Důležitý je, jak se ten rybář k té rybě chová a brečení na kýblu od šrotu, že př. jsou tady u nás zase ti frajírci kapraři není na místě!

                                                                                                                            NLibor Kadań | Po 6.2.2006 10:38:25

                                                                                                                            Pane JÁ nechtěl jsem vás naštvat ale nepochopil jste podstatu věci.Pípaky,echolot ,kapra nechytí ale srkačka -samolovka ano.Kapr ma jeden háček v hubě a druhej zabodlej do hlavy tak je to sportovní nebo ne.

                                                                                                                              N - Profil | Po 6.2.2006 10:29:21

                                                                                                                              Libor Kadaň:na tenhle typ srkačky nechytám, používám
                                                                                                                              takovou, při které krmítko po utržení ryby spadne.Točí mně už ale chytrolíni kteří ví co je sportovní a co už je masařina. Máš pipáky? Je to sportovní?
                                                                                                                              Máš echolot ? Je to sportovní?Jestli seš takovej dobrák, tak si kup foťák, šnorchl a ryby si plav vyfotit.
                                                                                                                              Dobrý světlo a rybám zdar

                                                                                                                                NKocháč | Po 6.2.2006 10:12:56

                                                                                                                                Libor Kadań: to se tady řeší pořád, toto řešení je nemožný a je to jen výkřik do tmy. Důležitý je to, aby se změnilo chování a myšlení mladých rybářů. Je to běh na dlouhou trať. Důchodce nepředěláš a je jich docela masa a ne jen v členstvu, ale i ve vedení Mo:o) Chce to čas a trpělivé masírování a nenásilnou asimilaci omladiny.

                                                                                                                                  NLibor Kadań | Po 6.2.2006 10:09:33

                                                                                                                                  Povolenku bych zdražil na 5000kč.Max.2kapry za týden a to by bylo ryb.A hlavně ten klid u vody.

                                                                                                                                    NLibor Kadań | Po 6.2.2006 10:04:58

                                                                                                                                    Omlouvám se Kormoránum .Ten chytá pro svojí potřebu.Důchodci rybu prodaj nebo vymění.

                                                                                                                                      NKocháč | Po 6.2.2006 10:03:35

                                                                                                                                      carlos - ® : ano a díky tomuto chování se urychluje a tímto zkracuje doba psychopatického chování jisté skupiny rybářů cestovatelů na revíru. Po třech - čtyřech dnech je po všem a na revíru je opět klid:o)
                                                                                                                                      Většinou se roznese informace o tom, že nasypali př. na Dyji 78 a toto hejno se zvedá a odlétá chytit ve tři ráno flek:o)

                                                                                                                                        Ncarlos - Profil | Po 6.2.2006 9:59:34

                                                                                                                                        Kocháč - ® : sice odchází ale bez zápisu a po obědě je tam zpátky pro další krmení pro slepice.

                                                                                                                                          NKocháč | Po 6.2.2006 9:58:08

                                                                                                                                          Libor Kadań: ale zase to ber tak, že rychle chytí a odchází a tím uvolňuje místo pro dalšího důchodce a tak je spousta členů svazu spokojených, že se MO o revír stará:o)

                                                                                                                                            NLibor Kadań | Po 6.2.2006 9:47:55

                                                                                                                                            Kocháč-No to je právě ta MASAŘINA.Takto u nás chytaj někteři důchodci čekaj až se ryba nasadí a už to perou.Takovej důchodce je horší než Kormorán.Škoda že se taky nemohou střílet.

                                                                                                                                              NKocháč | Po 6.2.2006 9:41:16

                                                                                                                                              Libor Kadań : chytit kapra na kukuřici pod háčkem není žádná machrovina, ale vytáhnout dva kusy na jednu srkačku hodinu po vysazení násady, tomu říkám machrovina:o)

                                                                                                                                                NLibor Kadań | Po 6.2.2006 9:35:23

                                                                                                                                                Chytání na srkačku není sportovní .Chytit kapra na kukuřici na vlasu je větší machrovina.Srkačka je pro Masaře.To je můj názor.

                                                                                                                                                  NŠuli - Profil | Po 6.2.2006 9:06:28

                                                                                                                                                  Kocháč:Nevadí,je to krásná montáž:-))
                                                                                                                                                  Svoje hodim zejtra,přes víkend nebyl čas vázat.

                                                                                                                                                    Nšvec - Profil | Po 6.2.2006 8:38:54

                                                                                                                                                    Kocháč:no jo,to je šošonův stůl.Tam bys jim ty protihroty asi zamáčknout nemoh.:-)Jinak když jsem na to chytával tak jsem to nezamačkával do šrotu,ale napíchl jsem nějakou plovoucí nástrahu např.foukačku.

                                                                                                                                                      NKocháč | Po 6.2.2006 8:35:43

                                                                                                                                                      švec - ®: Ty protihroty jsou tam proto, aby ty háčky líp držely v tom šrotu na krmítku.
                                                                                                                                                      Šuli: Nenašel jsem doma žádnej krmelec, tak jsem trochu podváděl:o)

                                                                                                                                                        NMirek B. | Po 6.2.2006 8:33:32

                                                                                                                                                        Kocháč: Snad jen ty háčky s protihrotem. Přesto, že jsem vázal grinner, jednou mi uzel povolil při zdolávání většího kapra. Měl jsem z toho hodně blbej pocit. Od té doby vážu i na srkačku háčky bez protihrotu. Věřím,že teď by se kapr dokázal mojí srkačky zbavit.