Baterie k elektromotoru

Ahoj , mám dotaz. Jakou baterku k motoru Haswing 40 Lb. Mám vybranou tady tu Autobaterie Varta Professional Dual Purpose 12V, 105Ah, 800A, LFS 105N. Otázka zní: bude mi stacit na víkendové chytání?
Autor diskuse: Libor-18 - Profil , 16.4.2017 kaprařina - náčiní, doplňky

Stewik - Profil | Čt 17.5.2018 22:23:22

Spravil som si vlastný Box na batériu podľa svojích predstáv :) Istenie batérie 60A popoistka a istenie 2x USB s voltmetrom 5 A

Maxwell - Profil | Út 8.3.2022 16:23:54

Kkarp >> Plně nabitý článek má těsně po nabití cca 14,1V, pak napětí poměrně rychle klesne na cca 12,9V. Pro tebou poptávaný údaj 50% vybití je to cca 12,4 – 12,2 V. Nevím jaký typ akumulátoru máš, ale u trakční baterie se nemá článek vybíjet pod ůroveň 1,7V na článek, což je 10,2V.... Pokud budeš vybíjet více, akumulátor se tím ničí.. Čím delší dobu bude akumulátor v podvybitém stavu, tím více mu škodíš...

dukin - Profil | Po 20.5.2019 14:07:53

Zmesky44 >> třeba... Dva roky záruka, neřešil bych.
https://www.tipa.eu/cz/nabijecka-akumulatoru-geti-c​c01a/d-192007/?

dukin - Profil | Po 20.5.2019 13:34:02

Zmesky44 >> Tyto jsou plně dostačující. Kapacitu podle odběru echa a dobu provozu. ;o)
https://shop.emos.cz/1201002900-bezudrzbovy-oloveny​-akumulator-12-v/9-ah,-faston-6,3-mm?

dukin - Profil | Po 20.5.2019 13:31:38

Zmesky44 >> Netvrdím že Ctec je nejlepší ale hodnocený je vysoko i na Heurece. Já mám doma mxs 5 a mxs 10 už několik let a jsem moc spokojený.
Tu pětku mám už tak osm let a jede pořád. Když jsem ještě vlastnil baterky nižší kapacity tak na něm byly napojené prakticky celý rok.

F16 - Profil | Ne 19.5.2019 22:21:08

CJK >> zdar.Je to tak zvaný velký přechodový odpor.Takže hledej tu chybu v připojení z baterky na motor.Buď je to málo dotažené nebo konektor ze slabého materiálu.Nevím, jak to máš zapojené.Každopádně vše musí být dotažené na maximum.
Příklad, blbá zásuvka doma.Když máš v zásuvce povolený šroubek, který ti fixuje přiváděcí napájecí vodič do ní, bude ti hřát a v horším případě můžeš i vyhořet.Určitě máš nějakého známého co je eletrikář.On ti poradí.

xDanielS - Profil | Ne 21.4.2019 10:18:57

CJK >> Hoj, z vlastní zkušenosti doporučuji benzín, byť ho na Sázavě nepoužiješ. Baterie prostě nejsou nekonečné a počítej s tím, že s elektromotorem je výlet tak max na dvě hodinky, možná něco málo navíc a to ještě relativně pomalu. Já začal na 55lb, pak jsem vzal k 330tce malej 3,5hp Mercury a i tak to děti začalo poměrně rychle nudit, ono to prostě moc nejede. Z projížďky je pak docela otrava. Skončil jsem na 10hp Mercury. To už jede docela pěkně a cesta ubíhá svižně, na palubě klid. Vzal bych klidně i silnější, ale zde, na JM, je většina vod omezena na motory do 10kw, takže to nemá smysl.

jeden3 - Profil | Ne 21.4.2019 8:16:49

CJK >> zalezi,hlavne kde chces na ty vylety jezdit..kdyz uvazujes nad takovym resenim,asi penize pro tebe nejsou hlavni problem,,,
pokud je tomu tak,porid si benzinak 5hp na dlouhe vylety a na rybarske zavazeni,mapovani lovnych mist elektromotor,tanm ti staci 55lb v pohode
ale je dulezite vedet,jestli tam kde chces vyletovat je benzinak povolen

Lasskoun - Profil | St 13.2.2019 0:56:19

Pepa z depa >> ... TOOT ... (total out of topic)
... jj, taky si to při "mirrorování" občas říkám ... "x-DDD ... jinak u starších elektro-výrobků je značná výhoda, že nejsou postiženy evropskými RoHS směrnicemi, tudíž funkčnost jejich pájených spojů je garantovaně zaručena na několik dalších století ... a navíc to, co bez úhony přežilo mnoho let intenzivního provozu, je už tak dokonale zahořelé, že v tom nic dalšího již většinou neshoří ... ":-)

... tož zkus občas ta všechna virtuální okna vyměnit za docela obyčejný dveře a vyjdi jimi ven do přírody, vyčistit si hlavu ... ":-) ... jj, vím, to se mi to kecá, když mám pesu, kterej je zvyklej na pravidelné každodenní procházky, minimálně šestikilometrové ... tedy já těch 6 km, on pak 3x až 4x více (dle GPS v jeho mobilu na obojku), neb je to "děsněj pošuk s velmi svobodomyslnou duší":-) ... https://www.mrk.cz/diskuse.php?action=searchthis&id​=752210&q=d%ECsn%E1+veverka#bottom ... kříženec labrouše s vlčákem, takže v létě ho (krom coby "tažného koně" při geologických výpravách) díky plovacím blánám na ťapkách používám i namísto zavážecí loďky ve VC módu (/Voice Controled ":-D), oproti kterým moderním výdobytkům rybaření má tu úžasnou výhodu, že se vždy vrátí zpět, i bez kalibrace ... zatím mi ještě nikdy neuplaval ...... už mu jen přidělat echolot a byl by naprosto dokonalej ... ":-D ...

... mmch, tohoto hafana jde občas docela spolehlivě ovládat i pomocí DMTF, na nějž byl v mládí naučen (teda pokud zrovna poblíž nejsou dajaké kachny, zajíci či jiná podobná zvěř, probouzející v něm neukojitelné lovecké pudy ":-DD), takže díky tomu ani nemusím "řvát jak na lesy", ale stačí, když mu zavolám na jeho číslo a pak na svém mobilu "přepnu na tónovou volbu" (/ tj. ovládám ho pomocí klávesnice dle šipkových významů jednotlivých kláves / stejné jako na numerickém bloku PC klávesnic) ... ":-) ...
... tímto způsobem byli před lety vychováni další dva psi (ovčák a ovčanda, budíž jim psí nebe lehké), kteří vybaveni patřičným hardware oba sloužili především pro noční monitorování pozemků, převážně pastvin ... se "základnou" komunikovali ještě pomocí velmi pomalého CDMA (na zádech nesouc si v postroji baterie pro router ASUS 500, k němuž byla připojena i webová kamera, pro pořizování jednotlivých snímků + zvukový výstup pro hlasově tónovou komunikaci), později pak bylo zkušebně používáno i GPRS (které ale kupodivu bylo nespolehlivější) ... pokud by se to realizovalo dnes, byli by již samozřejmě "LTE powered":-)), kdy vše spolehlivě by zvládal jakýkoliv běžně obyčejný mobil (včetně přenosu obrazu, GPS, dálkové rozsvěcení přídavného LED reflektoru atd. **) ... tehdy se to ukázalo jako nejvhodnější řešení, jelikož pes spolehlivě zvládá i cestu hlubokým sněhem nebo rozbahněným terénem, s čím všechny dálkově ovládaná vozítka měla neskutečný problém, nehledě na to, že žádné z nich neumělo pokousat nebo jen zahnat případného zloděje oveček ... ":-DD ... navíc tím, že pes není primárně nijak závislý na elektrickém zdroji energie, tak mu ani v těch největších mrazech nekolabují baterky ani nevlhne elektronika pohonu, kterou bylo v létě zapotřebí pro změnu zase chladit, ale stačí mu dát jednou denně do misky a láskyplně podrbat za ušiskama ":-) ...
pozn: ... pejsci jsou pro tento účel mnohem vhodnější než fenky, u niž se v době hárání docela slušně projevují vlivy rozkolísané náladovosti až tvrdohlavosti ... zkrátka jako u bab ... životem ověřeno ... ";-) ...

** ... docela by mě zajímalo, kdy už konečně napadne někoho z hlavních výrobců zavážeček používat mobil jako ovládací jednotku (možná, že už někoho ano, ale zatím o nikom z nich nevím, ale pravda, o tuto oblast se příliš nezajímám, neb zatím nemám proč) ... konečně by přestaly věčné dohady, jaký ovladač nebo kmitočet pro ovládání je nejvhodnější ... zda 433 Mhz či 2,4 Ghz, tak aby nikdy nedošlo ke ztrátě signálu, jelikož pokrytí GSM je již prakticky všude ... v dnešní době, kdy téměř každý má v mobilu tarif neomezeného volání + mnohdy aj nějaká ta data, je to již naprostá sranda (nehledě na to, že přenos "pro provoz lodi životně nedůležitých dat" zpět, tj. z echa, kamery a GPS, by mohl být klidně realizován pomocí WiFi) ... :idea: ... že bychom ještě ve firmě začali vyrábět zavážecí zakrmovačky?;-)))) ...

Pepa z depa - Profil | Út 12.2.2019 17:01:14

Lasskoun >> ale nejseš starej jenom se starý vybavení nevyhazuje a nám mladejm ještě musí prej stačit. to říkali před x lety ale jak je to dneska to nevím.:-)))

přesně tak nikloželezný byly nesmrtelný. měl sem doma takový ty co se dávaly do důlních svítilen (nějakejch 10Ah na článek a byly tam tři). jednou za čas se vyměnil hydroxid a jelo se dál. mám někde ještě takový malý cca 5Ah. ale ty sou už vyshlý.
ted čumím na to jak to píšu zbytečně. byls rychlejší. :-)))

rybomil - Profil | Po 11.2.2019 9:54:35

PoligoN >> vystroj jim funus

kámoška si nasyslila při rušení jedný firmy asi 14 různých akunářadí. jelikož je slepice a přes rok žádnou aku nenabila jsou všechny out, akunářadí má vše nové, nepoužité.

drvoštěp - Profil | Ne 10.2.2019 10:44:54

Lasskoun >> Už je doma😁

Baker K - Profil | So 2.2.2019 19:21:58

Lasskoun >> Z Alzy si už nikdy nic neobjednám, přijde ti věc kterou jim už někdo vrátil. Jsou to šmejdi!

malenak - Profil | Pá 1.2.2019 14:32:38

Hori >> Trakční baterie Banner Energy Bull 957 51, 100Ah, 12V (95751)??
https://www.battery.cz/trakcni-baterie-banner-energ​y-bull-957-51-100ah-12v-95751.html?

xDanielS - Profil | Čt 31.1.2019 20:38:57

Baker K >> Neber si to zle, ale chyba byla zřejmě někde jinde. Mám kolem sebe docela dost kousků, jak ty říkáš "levných". Některé šlapou už více než osm let. Moji jsem pouštěl dál po šesti letech, kdy jsem ji nechal otestovat a pouštěl v sadě s motorem ve výborném stavu. Osobně mám dvě klasické trakční 130tky a stejně tak žádný problém.

Stewik - Profil | Po 21.5.2018 21:20:41

Hori >> dik. Jj, priemer šruby som dal podľa veľkosti konektora čo je na kábly na motore

Pvl - Profil | Út 1.5.2018 10:05:14

MISO* >> Tý woe ..ty jsi hroznej rypák ..

F16 - Profil | St 28.2.2018 10:47:08

Stewik >> já myslím,že je to zbytečné.Hodně záleží jak jezdíš.Tj, jestli dáš hned z nuly naplno. Jezdím na trojku max čtverku, jen když potřebuji, tak naplno.Ale jestli máš dostatek kapacity baterek, tak je to úplně jedno.

Radek Fox - Profil | Čt 4.1.2018 12:55:14

DOCarp >> Jo, tyhle používáme s parťákem a pohoda. Výhodu vidím v tom, že jsou lehké a mám je stále přišroubované ke kabelům. Pokud jsem tam měl přišroubované olověné, tak svojí váhou do všeho mlátily, a to zejména při přepravě. Tu svorku z tvého odkazu s povolenou maticí nastrčíš na kontakt u aku a následně ji utáhneš. Někdy se s tím neprdím a narvu ji tam bez povolování, ale tím se mírně obrušuje materiál z kontaktu. Na minulé výpravě jsem ze svorek sundal tu plastovou krytku a již používám pouze vnitřní oceloopu část svorky se šroubem a maticí - viz. foto.

jeden3 - Profil | St 3.1.2018 13:26:56

pri porizovani vybavy,umerne ke svym financnim moznostem se zkus ridit hesle: nejsem tak bohaty,abych mohl kupovat levne veci :-)