- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Naviják na kapry z Lidlu
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
15x v oblíbených a 7x v ignorovaných.
Nsven - Profil | Pá 13.3.2015 11:46:39
Loni jsem takový no-name naviják ze zvědavosti koupil za cca čtyři stovky v Penny.
Srovnatelná kvalita, ne-li lepší než většina navijáků nižží a nižší střední třídy v rybářských potřebách . Zpracování solidní, rychlesklopná klička s dřevěným madlem, bait funkční, brzdy nedrhnou, kovové cívky. Šnek z mosazi, táhla a hřídele ocel, kola litý zinek.. Prostě úplně stejná čína jako z rybař, obchodů jen za nepřemrštěnou cenu. Bonusem je koupě v supermarketu. Tedy možnost kdykoli v záruční době naviják položit na okénko "Informace" s bezproblémovým vrácením kupní ceny.
Žádná přetahovamá s obchodníkem..
Nlipan - Profil | So 14.3.2015 7:48:01
A jsem si jist, že když bych oprášil své historické znalosti se stavbou prvích Sage v ČR, tak do toho vrazím pár kaček za hezčí sedlo, trochu opravím korek a když na to hodím logo Hends najdu zákazníka kterej dá dvojku, když Hanák tak alespoň trojku a pokud logo bude imperialističtějši a opepřím to historkou o nové pokrokové akci prutu tak i pětku někdo hodí a bude zde do diskusí psát jakouže to má bomba novinku za super love.
Nekg083 - Profil | Pá 13.3.2015 0:02:38
Nsven - Profil | Ne 15.3.2015 15:07:09
http://www.mrk.cz/Data/Pics/2014/270/1093998_6b2cf.jpg
NLee-Haney - Profil | So 14.3.2015 0:33:31
Taky bych si takový navi nekoupil, ale neodvážil bych se v dnešní době tvrdit že je to šmejd co vydrží jeden lov a konec pokud bych to neměl odzkoušené. Realita je taková že spousta věcí je jednoduše předražených a kvalita stejně pochybná. U dražšich věcí máš jen menší šanci failu …
NMaxmilián - Profil | Ne 29.3.2015 18:19:58
Nfreddys - Profil | Ne 15.3.2015 16:18:22
Hodnotit podle jednoho kusu, co nevydržel (taky otázka za kolik ten naviják byl, co si s ním dělal) není úplně vhodné...podle tohoto náhledu bych mohl prohlásit, že nejhorší navijáky vůbec jsou Okumy, páč se mi pokaždý nějak podělala. Ale neřekl bych to.
Nzdevac - Profil | So 14.3.2015 16:01:43
Minulou sobotu tu u nás bylo plno. Jeden tu dokonce jezdí z dvojkolákem, aby to všechno uvezl. Každý rozbalí výbavu, že to tam vypadá jak v prodejně, ale výsledky? Museli jsme se s klukem smát, když tihle profíci chytli jednoho dva cejny, a my vytáhli dva překrásné líny (35cm), a dva kapry 45. A s klukem jsme to měli 8:10 na cejny :-) A to vše když jsme tam přišli s teleskopem z předloni z Lidlu a rohlíkem v kapse. A nejvíc je štvalo, když jsme to pouštěli. Dokonce za námi jeden přišel, na co že to chytáme a zda bychom mu dalšího kapra nedali. Jo jo, tihle rybáři... :-) Jediný, kdo tam ještě něco chytal, byl takový postarší chlapík, ušmudlaná taška, očka na prutu ohnutá, na odřeném navi nebylo poznat, co to je, ale kapra dostal také.
Nzdevac - Profil | So 14.3.2015 15:15:19
Souhlasím, jen k tomu mohu dodat, že jsem koupil 4, tři 3000 a jednu 5000. U té 5000 trochu šustila rolnička, jinak krásný hladký chod, včera odchytán celý den a bez problémů. A večer jsem do rolničky vystřihl mezikroužek z igelitu a je klid. Naopak mne po rozebrání překvapilo, že vše je celkem bytelné, promazané, ložisko zapouzdřené...
A proč to píšu? Nedávno jsem koupil na vláčení naviják od celkem dobré značky, cena byla cca trojnásobná. Po chvíli vláčení (Štěchovice) přestal překlápět přesmykač, povolily se šroubky, musel jsem to řešit ne úplně jednoduše, protože dotáhnout to naplno nešlo, bylo potřeba udělat samojištění. A hned při té příležitosti jsme si všiml, že je povolená středová matka na ose cívky. Tak nevím. Tři 3000 z Lidlu super, jsme fakt spokojeni, jedna značková 3000, se kterou bych musel, kdybych nebyl šikovný strojař, za chvíli do servisu.
Drahé zboží kupuji jen u vybraných věcí, které jsou dlouhodobé a kde má kvalita opravdu vliv na práci nebo používání. Třeba za objektivy jsem dal desítky tisíc. Některé vybrané profinářadí také kupuji drahé, protože u levných třeba máš větší tolerance v přesnosti a podobně. Ale běžné věci kupuji jako spotřební a také tak s nim i zacházím. Ve finále to dnes totiž vyjde lépe. Co je lepší? Naviják za 5000, který ti vydrží 10 let a musíš se o něj starat, mazat ho a podobně, nebo si každé dva roky za 500 koupit naviják nový? I kdybys ho vyhodil po roce, pořád se to vyplatí, když třeba přejdeš z kaprů na vláčku nebo obráceně, prostě příště koupíš vhodný naviják. Podle tvého způsobu bych musel jeden přikoupit.
Pravidlo o bohatství a levných věcech možná funguje u klasických krámků, ale co riskuješ nákupem v Lidlu? V kamenné prodejně u nás na rohu bych asi ten naviják nekoupil. Když to bude šmejd, jak to s nima budu řešit a dohadovat se? Ale v Lidlu a podobných obchodech se zárukou 3 roky? Pokud máš problém, přijdeš, paní se usměje a obvykle hned vrátí peníze nebo dá nové zboží, záleží na tobě. A navíc to můžeš do pár dní vrátit. Jak myslíš, že se kupuje třeba dětské oblečení? Lidi přijdou bez dětí, vezmou třeba 3-4 velikosti a několik barev, doma vyzkouší a zbytek pak zajdou vrátit. Sám to tak dělám. Už jsi někdy kupoval dítěti boty? Asi před měsícem tam měli dobré trekovky pro děti. Byl jsme bez syna, koupil jsme tedy dvě velikosti, doma si to zkusil, nehodící jsem vrátil.
A ještě jedna perlička - právě se vrátila manželka, mám ještě dvě dcery, byly kupovat boty. Viděly hezké lodičky. Nejdříve u Bati za 1500, pak v jedné z prodejen v Tescu, asi za 800. Nakonec je koupily u nás na okraji Prahy u Vietnamců za 200. Všechny měla manželka v ruce, stejná značka, stejné materiály, stejná kvalita zpracování.
Nvenca1 - Profil | So 14.3.2015 0:10:50
Nzdevac - Profil | Pá 13.3.2015 12:36:36
A k těm letošním navijákům - někdo tu psal, že se jedná o navijáky spro. Ten nový navi z Lidlu je s nimi totožný, podívej se na fotky. I jsem to porovnával na prodejně. A kromě toho je na ten z Lidlu 3 let záruka. Co bys chtěl u navi na 499 více? I kdyby to měl na dva na tři roky, pak ho vyhodil a koupil v Lidlu nebo Penny nový, bude vysmátý. Možná, že jsi naštvaný, že ty jsi dal za naviják dvojku a on za stejný 500, ale to je tvůj problém. Nemusíš tu ze závisti kvůli tomu shazovat celkem slušné výrobky.
Nsven - Profil | Čt 23.3.2017 11:07:05
Podle mě, byla jejich slabinou, (z dnešního hlediska) absence otáčivé rolny. Ta pevná se vydírala a bylo třeba čas od času ji pootočit. Ale nebyl to tehdy žádný problém, sice bylo na krámě jen pár modelů navijáků ale ke každému měli šuplík náhradních dílů za babku. Dnes jsou navijáků plné regály ale náhradní díly, čisté zero...
To děláš dobře, že je uchováš jako svatou relikvii. Já vůl je rozprodal po padesátce ...
Tady si s tím dal sběratel práci a vytvořil pefektní web:
http://tokoznavijaky.freepage.cz/nova-stranka-155611/
Nsven - Profil | Ne 29.3.2015 18:35:35
Jinak asi před 10-12 lety jsem v Hobby-G, koupil v akci 1+1 dva navijáky Mitchell Avocet za 999,-
Jsou celou dobu v provozu na matchkách a pak na pickerech a jsou to nesmrtelné strojky. Bezvadný chod, perfektní brzda, minimální vůle ale jejich hlavní předností jsou rychle vyměnitelné cívky s bajonetovým úchytem.
Okamžitě bych je koupil znovu i za dvojnásobnou cenu. Klidně i trojnásobnou. Nějaké Exage apod. nemá vůbec šanci se s nimi rovnat..:-)
NSAHIB - Profil | So 14.3.2015 21:23:50
nikdo nenapsal, že někomu vadí jiný názor...
Tady se potkaly lidí, co si někdy něco v Lidlu koupily, co si rybařinu zde koupenou odzkoušely, a jen napsaly své zkušennosti..,jak výrobky prodávané drží..,slouží..
A to, že jsi tam nějaký pátek dělal neznamená ještě, že když napíšeš , že víš co to je za výrobky, odkud to vozí, že lidi, co si to chtějí koupit, jsou rozhodnuti, že je tím odradíš, že to nekoupí, když jim to stačí..
Měl jsem odsud kdysi také pruty a byly to držáky, vydržely a byly stejně dobré jako značkové, ovšem neměli žádné logo a byly pouze třetinovou cenou....A to se mnoha "rybářům" nezamlouvá, že tam chybí logo a tím pádem nejsou značkové..
Je pravda, že kupovat levné, abych za chvíli kupoval nové a dražší-to si musí každý rozmyslet sám, na co - jaké - a proč nářadí na ryby si kupuje a hlavně - v jaké cenové relaci...
To je věc každého, a jen tu pls názory,zkušenosti, nic víc..Reklamu nedělám nikomu, já sám si raději předělám proutky Retro včetně navy, a na rybky jdu s nimi,...než s klackama a navy za tisíce,..,když víš jak s nimi u vody narábat, udělají stejnou službu,..
Tož asi tak za mne..
NMéďa cl - Profil | So 14.3.2015 19:44:08
NAlfonzo - Profil | So 14.3.2015 16:24:13
NJOP - Profil | So 14.3.2015 8:24:55
Byť už je to pár let (r.1999), zažil jsem, jak český velkoobchod s ryb.potřebami dovezl navijáky za 11USD/ks a na firemní prodejně je prodávali za 4500,-Kč/ks. Dodnes kroutím nevěřícně hlavou, když si vzpomenu, jak to šlo v té době na dračku ....
Nmirmen - Profil | Pá 13.3.2015 23:33:04
Je to marží, kterou si musí maloprodejce nasadit.
V klasické kamenné prodejně naviják může ležet třebas dva-tři roky, než najde svého kupce a proto i marže je větší ( delší dobu vázané peníze maloprodejce).
Obchodní řetězec koupí velké množství navijáků ( třebas i několik tisíc kusů ) najednou přímo od téhož výrobce , u kterého si nechávají navijáky vyrábět a svou značkou označit velkoobchodníci s rybařinou.
Jenže díky své pravidelné kampani dosáhnou obchodní řetězce velice rychlého prodeje zboží ( o kterém se malé prodejně ani nezdá ). Tudíž nemají své peníze na rozdíl od maloobchodního prodejce dlouhodobě vázané .... a mohou tedy i jít na velice konkurenční cenu , na kterou se maloobchod prostě nedostane ( myslím si, že v klasické rybářské maloprodejně by tentýž naviják stál něco mezi 900 - 1100 Kč )
Koupil jsem si jeden na zkoušku právě na základě zkušeností jednoho mého kolegy, který na lidl navijáky chytá už několik sezon.
Občas jezdím tábořit na lokalitu, kde musím místo na chvíli opustit ( cesta pro zásoby ) a pruty s navijáky schovám někde do křoví.
Náhoda je vůl a když je někdo ukradne, tak ať to jsou levné starší věci nebo naviják za pár set Kč a ne výbava v ceně x tisíc.
NBoden - Profil | Pá 13.3.2015 20:58:10
Nzdevac - Profil | Pá 13.3.2015 20:48:15
Nemáš pravdu. I za 500 to může být kvalitní zboží, které chvíli vyrží. A příměr se špekáčky je špatný. I za levno můžeš koupit kvalitní a za draho hnus.
Nrosan - Profil | Pá 13.3.2015 13:21:09
NLálos - Profil | Pá 13.3.2015 11:02:42
NLuger46 - Profil | Pá 13.3.2015 10:35:50
NFRANK71 - Profil | Pá 13.3.2015 2:15:41
N1mirda2 - Profil | So 11.3.2017 7:15:16
NMaxmilián - Profil | Ne 29.3.2015 19:38:57
NPiškothonza - Profil | Ne 29.3.2015 19:37:06
NPiškothonza - Profil | Ne 29.3.2015 19:23:00
NMaxmilián - Profil | Ne 29.3.2015 18:43:30
Nmp - Profil | Ne 29.3.2015 18:40:31
NMrCement - Profil | Ne 29.3.2015 16:56:09
Nfreddys - Profil | Ne 15.3.2015 16:52:45
NVašek74 - Profil | Ne 15.3.2015 15:34:10
Loni jsem chtěl koupit něco menšího30-40 vel. s volnoběžkou, pokud by to bylo do 500 kč, tak to bylo Spro a plastovou hlavní cívkou snad 1+1 ložisko a pokud jsem šel výš, tak jsem měl v ruce téměř totožné Spro a Mivardi rozdíl jen v barevném zpracování a každá řada o něco lepší a také dražší.nakonec bych si málem koupil Spro,mělo rychlo-sklop. kličku a šlo jak bych chtěl, ale pak mi došlo že když si 140,- kč přidám koupím si Okumu LB a to rozhodlo.
Komentář k foto-č.1- navi 5000 Lidl asi 2 roky st. model, kapr cca 70 cm, váhově byl velice slušný na šupíka byl jako "míč".. č.2 a č3 rozebraný navi lidl ,kvůli zjištění jak to má být v druhém navi co jsem opravoval pro kamaráda.č4 a č5 detail závady a po opravě.Je tam vidět zpracování obou ten druhý je zn.Firefox-asi z tržnice 11 ložisek píšou...např v rolničce jsou 2ks vedle sebe.Dle mého určitá skupina prodejců-kteří se hrají na "rybářské značkové zboží" nakupují v číně a tam se vše dělá v "jedné čínské věznici".samozřejmě v různém provedení a výbavě a také ceně.Za mě Lidl dobrý,samozřejmě kdo si natočil u vody stovky hodin s jiným tak bude mít výhrady.Právě jsem promazal Catanu- má jen 3 ložiska, ale je to jiná písnička...Ale...
Kdo si navi koupil, ať mu dobře a dlouho slouží..
Ndatel na entou :-) - Profil | Ne 15.3.2015 15:15:28
Ntenisak1 - Profil | Ne 15.3.2015 14:14:49
Nsven - Profil | Ne 15.3.2015 11:02:10
Nkeliška - Profil | Ne 15.3.2015 10:55:54
NVarada - Profil | Ne 15.3.2015 8:27:20
Běž do jakéhokoliv rybářského obchodu že chceš baitrunner do 500kč.Maximálně ti nabídnou plasťák s plastovou cívkou a jedním ložiskem,nebo Mivardi Morpheus když bude v akci.Pokud se ti takový naviják rozsype nejspíš ani neuspěješ s reklamací,narozdíl od toho lidlu kde ti vrátěj prachy i po dvou a půl letech.A vo vo vo tom to je...
Nlapp - Profil | So 14.3.2015 22:13:40
NLab - Profil | So 14.3.2015 20:54:05
NSAHIB - Profil | So 14.3.2015 20:39:37
znám desítky rybářů, kteří se bijí v prsa, jak kupují pouze značkový a nic jiného, a nadávají,jak je Lidl na h...o a podobně..
Ale jakmile je tam rybařina, jsou tam mezi prvníma, ryjí v tom a co sedá, co vypadá trochu slušně, už to háží do koše, a tady pak nedají na známé firmy, dopustit, U vody "mají" vše značkový prý, ale když se podívíš, tak víš kde plno věcí koupili..
Ne vše je tam nanic, špatné..,najdou se drobnosti, které se dobře uplatní..A ta reklama - jako že Lidl někomu platí a sleduje, jestli tady skutečně tu reklamu skutečně dělá tomu co nabízá?
To nemyslíš vážně,..To je už trochu moc ujetý...
Mysli si co chceš, ale je každýho věc, kde si co koupí, a co mu a jak vyhovuje, jak to zužitkuje..
NSAHIB - Profil | So 14.3.2015 20:11:47
Nazdar,
já si tam kupuji vlas na klacek, kde mám raketu ..
Koupil jsem si opět 0.35 a 0.40mm, zatím žádný problém...
Dokonce jsem jej vyzkoušel na klacku,když jdu na tůně, rybník, kde jsou věšáky, stromy,.. Vydrží neskutečně hodně, byť není značkový,..a rybě nevadí, že není značkový, že nemá logo prestižní firmy,drží dobře..
Nedře se, nekroutí,..
Nmara3 - Profil | So 14.3.2015 14:27:15
Nmara3 - Profil | So 14.3.2015 14:14:07
Nbart.bm - Profil | So 14.3.2015 8:58:00
Nmirmen - Profil | So 14.3.2015 6:56:20
Proto je pravděpodobné, že "naviják z Lidlu" je prodáván pod značkou několika dalších "firem" v klasických prodejnách za podstatně vyšší cenu.
NPiškothonza - Profil | Pá 13.3.2015 20:08:54
Nmara3 - Profil | Pá 13.3.2015 20:01:36
NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 16:58:30
Nsvaro - Profil | Pá 13.3.2015 13:30:30
Problém je v brzde, nedala sa nastaviť na plynulé brzdenie. V praxi to potom vyzeralo asi tak, že sa silon napol, potom sa cievka uvolnila, rýchlo odmotala pár metrov, zas sa zadrhla, silon sa znova napol a takto až do zblbnutia...
Nextom - Profil | Pá 13.3.2015 13:23:36
NNoobAngler - Profil | Pá 13.3.2015 11:59:19
Nextom - Profil | Pá 13.3.2015 11:56:17
Nextom - Profil | Pá 13.3.2015 11:55:32
Nextom - Profil | Pá 13.3.2015 11:49:48
minulý rok jsem koupil ty 3000ky na candáty a drobné chytání zatím bez závad...
Čtenáři této diskuse také sledují
NFan Club navijáků Tica993
NKrátkodobá kaprařina x9669
NLexikon boilies komponentů901
NDomácí swinger - výroba624
NKarbonové podložky do cívek smekacích navijáků882
NZlatá kaprařská malina1329
NFilmy o kaprech na dlouhé zimní večery1621
NPískovna Roudnice5221
NKaprařský top vercajk3167
NSolar titanium swinger1071
Kde to žije - kaprařina
4:52NKrátkodobá kaprařina x 9670
NeNFanclub značky Shimano 16059
NeNDyje 5, 6, 7 - Mušov a Nové Mlýny - diskuse 54846
SoNsonar humminbird fishfinder 323 11
SoNIBCC 2026 - veřejná diskuse 129
SoNÚN Žermanice 2009, (471 043, Lučina 2A)... 8025
SoNKorda Developments a vše co k této značce patří 1677
PáNLegenda s názvem Daiwa Tournament S5000-T, S5500-T či S6000-T 5300
PáNRCO cup Dešná 5707
PáNVelký Bílovec rybaření 50
ČtNTFG přepravní vozík Juggernaut Barrow 44
ČtNKyjský rybník, Džbán 50834
ČtNTěrlická přehrada - aktuálně !!!! 14602
ČtNBoilies Jet Fish a vše okolo 246
StNVypínač k motoru 18
Co je nového - kaprařina + obecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Oznámení - kaprařina
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - kaprařina
13.5.Kvalifikace STAIRS2HELL TRŠICE
14.5.OBSAZENO 110 000 Kč První místo...
14.5.DDK CARP CUP GIANTS fishing 2026...
14.5.Imothep CFC Štěrkáč Zaječí 2026
14.5.Tylovský rybník - Carp cup jaro...
14.5.3. Luhačovický RSLZ Carp Cup...
14.5.Ct špóóna - těžba Přebozy ,...
14.5.Jezero Kapřák Cup 2026
14.5.!!Obsazeno !!! Zdechovice...
14.5.Brutal carp - odhozový závod -...
Doporučujeme e-shop
GScarp.cz
Rádi Vás kdykoli uvítáme na našem internetovém obchodě rybářské potřeby a nově i v naší kamenné prodejně. V našem...






















