- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Rybářský řád a kontrola RS
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
7x v oblíbených a 3x v ignorovaných.
NGTA - Profil | So 19.1.2013 19:16:08
NJaČ - Profil | Ne 20.1.2013 11:07:59
Na rozvahy nad legislativou se vyprdni. Trestných činů se tady řeší mizivé procento.
Priorita je udržet u vody pořádek a to je dosažitelný úkol.
A jestli se opravdu rozhodneš, uvidíš v praxi, jak jsou někteří klávesnicoví bombarďáci krotcí, když máš najednou jejich povolenku v ruce.
Nhraji - Profil | Ne 20.1.2013 10:36:35
RS se může dopustit při kontrole zneužití pravomoci úřední osoby. A je zcela jedno, do které skupinky RS patří. Projednávat to bude stejný orgán podle stejného zákona. Výsledek bude tedy pravděpodobně stejný.
Otázka vymahatelosti práva je otázka,která je velkým problémem v ČR ve všech oblastech života, dokonce i tam, kde na to má stát své orgány činné v trestním řízení a navazující orgány.
Poslední větě tvého příspěvku nerozumím. Jaké další následky může mít pro rybáře fakt, že si stěžoval na činnost RS? Ať už je výsledek toho řízení jakýkoliv.
Nhraji - Profil | Ne 20.1.2013 9:51:43
NČingi - Profil | So 19.1.2013 11:47:07
Nkakr - Profil | So 19.1.2013 9:57:51
Hluboce se mýlíte pánové, školení nových členů RS je v gesci akreditovaných institucí které mohou být svazové. U zkoušek je zastoupen stát, příslušnými úředníky, (i z Mze).
Placku a průkaz RS vydává RO, žádný Svaz, neb se RS na úřadě musí vlastní krví podepsat, že bude svůj úřad vykonávat řádně a v souladu se zákonem.
Odvolat RS může jen RO ne Svaz. Placku rovněž vrací RS na úřad, ne na MO.
Nkakr - Profil | So 19.1.2013 9:18:41
...........................................................................................................................
Loviti smí jen ten, na jehož jméno zní lístek. Vzdálí-li se od vody na dobu delší jedné hodiny, musí udice z vody vytáhnouti.
Lovné nářadí musí po dobu nepřítomnosti rybáře býti označeno jeho jménem a adresou. Neoznačené možno zabaviti.
Lovné nářadí musí býti náležité pevnosti, aby ryby je snad neutrhly a v důsledku poranění neuhynuly.
Udice má míti rybář nahozeny tak, aby je měl v dohledu a mohl je ovládati, aniž by přebíháním jiné lovce vyrušoval.
S místa prutem obsazeného nesmí jeden druhého vypuzovati.
Každý kdo založil prut, má právo na volnou prostoru 10 metrů vpravo a 10 metrů vlevo.
Všichni lovci mají stejná práva. Nesmí tedy sobě jeden na úkor druhého nějaké místo vyhrazovati míst mlazených nevyjímaje.
..................................................................................................................
Jakpak dlouho by dnes vydržely udice označené jménem po dobu nepřítomnosti rybáře?
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 9:10:41
NPavouk - Profil | So 19.1.2013 7:42:19
co je nepochopitelné na slově bezprostředně fakt nevim.. neni to az vylezu z lodky a nekam dojdu, vylezu ze spacaku a podobne... bezprostredne znamena bez casove prodlevy teda ihned.
napise se tu dalsich 180 zbytecnych prispevku...
a pokud jde o slovo bez prodleni...viz treba zde http://synonymus.cz/bez-prodleni/
takze nevymyslejte uz vymyslene.
NKolben - Profil | Čt 17.1.2013 21:06:49
Ad absurdum :
Co kdyby se pár strejců z výboru MRS dohodlo a dalo do Bližších podmínek třeba to,že rybář se musí před započetím lovu 3x uklonit a pomodlit se ke Svatému Petrovi ! A že musí mít přitom nasazenou červenou čepici s bambulí průměru 5 cm. Je to sice kravina, ale v BP je taky kravina, že lovící mezi svými pruty nesmí mít větší vzdálenost, než 3 m !!! Zdůrazňujii mezi svými pruty, nikoliv mezi svým a cizím prutem. Podle tohoto ustanovení nesmím například před svou chatou, kde je nejbližší další lovící 100 m a tedy nikoho neomezuji v lovu, třeba chytat na prut nástražní rybky ze zakotvené loďky u břehu a současně mít nahozený další prut vedle loďky na břehu, protože bych se nevešel do těch 3 m.
Pokud bych při této situaci měl přijít o papíry,určitě bych to dal k soudu, protože tato úprava v BP je nezákonná.
Nhraji - Profil | Čt 17.1.2013 19:51:17
NSven - Profil | Čt 17.1.2013 19:41:35
Jím bude porcovač své jednání úspěšně obhajovat, podobně jako se podle jiného výkladu stejné instituce, dosud obhájuje při lovu na živou rybku, který je v rozporu se zákonem 246/1992 Sb.
Dotaz č. 74
Datum: 03.07.2009
Kategorie: Rybářský řád a legislativa
Dotaz: Rybářská stráž při kontrole zjistila, že rybář si přivlastněné dva kapry v průběhu lovu vyčistil, vykuchal a oddělil od těla hlavu a ocas. Na základě zapsaných úlovků předložil rybář ke kontrole pouze těla ryby délky shodně 19 cm. Je to podle legislativy přestupek? Odebrala RS oprávněně za tento čin povolenku? 19 cm svaloviny tzn. 16 cm zbývá na délku hlavy a ocasu, je možné se pouze domnívat, že ryby byly na hraně se svojí zákonnou nejmeší délkou.
Odpověď: Žádný právní předpis neupravuje povinnost osoby provádějící lov ryb mít připravenou ke kontrole RS ulovenou a přisvojenou rybu v živém stavu. To znamená, že pokud osoba provádějící lov ryb ulovenou rybu vykuchá a rozporcuje, neporušuje žádné ustanovení zákona o rybářství a ani prováděcí vyhlášky. Samozřejmě, že musí respektovat dobu hájení ryb, min. lovnou délku atd. Povinnost lovícího uchovávat ryby po ulovení živé (např. ve vezírku), pro potřeby kontroly RS, není skutečně nikde v Rybářském řádu upravena.
Odpovídal: Ing. Branislav Ličko
NRST - Profil | St 16.1.2013 17:33:32
Ntuzemak - Profil | Út 22.1.2013 17:47:54
Ntuzemak - Profil | Po 21.1.2013 17:23:19
NMrknato - Profil | Ne 20.1.2013 22:15:50
Věřím, že doma rybáře s takovým úlovkem pochválí, stejně jako se chválí tuzemák se Sáhibem......
NMrknato - Profil | Ne 20.1.2013 18:41:24
NSAHIB - Profil | Ne 20.1.2013 17:55:50
čus,
taky znám RS,kterého jsem za celý rok neviděl na revíru na kontrole(ani jiní).
Noty má za odměnu zadara,za ušetřené "love"! si kupuje povolenku na MO do jiné organizace a jezdí raději tam..
takové potřebujeme?..Proč?..Stojí taky nějaké náklady!
Ať tam dají(zvolí)jiné-třeba i ty noty ať mu dají zadara,ale je jistota že u vody bude ...
NMrknato - Profil | Ne 20.1.2013 11:48:24
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 11:38:44
Zrovna to cos napsal teď je tvé oblébené téma. Vím. Ale na mě to nezkoušej. Svůj názor si můžu vyjádřit kdykoli a kdekoli, tedy i na mrku. Aź se mnou budeš sedět v hospodě, řeknu to to samé tam. Když se mě na tu samou věc zeptáš na "velitelství" ČRS, řeknu ti to tam.
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 11:21:09
Podle mě je to celé prostě neochotou zabývat se řešením problémů. Protože jsou některé věci, které se neřeší léta. Za ty mě pak RS bude postihovat, ale nejsem přesvědčen, že na to má plné právo.
JInak, dneska celá diskuze začčala tím, že ryb, stráž musí při testu prokázat 70% znalost legislativy. No nevím, ale učitel, dozor, má vždy znát nejvíc. Tedy nejlépe 100%. Někdo to tu hájí tím, že si to za pár let už pamatovat nebude. Ale mi jde o to, že jestli chci dlěat poctivě nějakou práci, tak ne že se naučím ke zkoušce, ale musím se v tom oboru vzdělávat celý život. To snad platí vjakémkoli odvětví lidské činnosti ne?
NJaČ - Profil | Ne 20.1.2013 11:19:52
To, že budeš hodně lidem za blbce se nezmění nikde a nikdy.
Ale pořád mám tak nějak podle toho štěkotu a vytí pocit, že je nás obrovská smečka.
A když se otočím po zvuku, tak ty, co se honem nepřikrčili, mohu spočítat na prstech jedné ruky.
NJaČ - Profil | Ne 20.1.2013 11:11:24
Nebylo by to poctivější, než čekat, až to tady všechno někdo nabere na lopatu?
Já si totiž myslím, že se nedočkáš nikdy.
Nhraji - Profil | Ne 20.1.2013 11:09:41
Já bych to popsal jako zmatené tápání bez jasné vize, snaha kritizovat, ale bez jakékoliv sebereflexe. Pokud jsi dělal RS, jak sám píšeš, pak už vůbec nerozumím těm tvým zmatečným prohlášením, měl bys dobře vědět, jak jsou nastavena pravidla. Ale zjevně nevíš a nebo zcela úmyslně to pomíjíš a hledáš jakousi svoji pravdu.
Nhraji - Profil | Ne 20.1.2013 10:58:27
Ono je potřeba vidět i skutečnost, že RS musí při kontrole rozhodnout okamžitě, a vstupují do toho i vnější jevy, například nadávky a vyhrůžky ze strany kontrolovaného rybáře. Při projednávání přestupku na úřadě, se přestupce chová vzorně, přísahá na předky do druhého kolena, že to bylo všechno jinak a on je ten nejpoctivějí ze všech rybářů na celém širém světě. A když mluvím o vyhrůžkách, tak vím o čem mluvím z vlastní zkušenosti.
Jak říkám, plky teoretiků na MRku nemají váhu ani jedné skutečné kontroly v terénu.
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 10:45:15
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 10:31:01
-RS je osoba úřední, ano
-RS nemusí být členem žádné organizace, RS nemusí rybařit, nemusí mít jakýkoli vzta k rybařině
-RS má různé výhody, jenom třeba povolenku. Ale i tu někdo platí. I ta má nějakou hodnotu. Už chápeš? :-)
-organizace dávají RS různé istrukce. Členové RS jsou členy výborů. Jak MO, tak Krajských... To je prostě fakt. Organizace školí RS a mohou je školit i chybně, aby jim RS "hrála na ruku". Neznalá RS to pak bude dělat a ani jí nedojde, že by neměla.
-Chápu, že si nemůžeš pamatovat všechno. Ovšem, jako kontrolní orgán, bys prostě měl. Netvrdím, že se dá na věky zapamatovat zpaměti různé definice, to asi ani nejde. Ale udělat jednou zkoušku a pak už se o probleatiku legislativy nezajímat, podle mě není zrovna optimální stav.
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 10:18:42
O to jde, ty si můžeš stěžovat, ty můžeš snad i na místě požadovat okamžité sepsání nesouhlasu s obviněním s přestupku, ale vymahatelnost a náprava újmy je daleko kompliovanější a defakto bez následků pro člena RS (pokud by třeba zrovna nebyl profi, ale v ČRS stejně nejsou placeni jako profi RS, ale jako hospodář a RS dělá k tomu "dobrovolně" - teda pokud se nepletu).
On je totiž rozdíl v to, jestli máš nárok žádat nápravu a jestli se toho někdy dočkáš a nebude to pro tebe mít další následky.
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 10:12:03
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 10:00:00
Ono máš pravdu, že i policajti zapomínají. To kdokoli, co si nepamatuješ, musíš umět najít.
Ale když něco pose*e policajt, někdo to schytá, když něco poe*e doktor, někdo to schytá, když něco pose*e RS tak jak bylo psáno včera, musíš držet hubu a krok...?
Nhraji - Profil | Ne 20.1.2013 9:34:06
Když nevíš, tak raději nepiš.
NMrknato - Profil | Ne 20.1.2013 9:32:05
Když stavíš barák, tak potřebuješ stavební dozor. Tím se taky nestaneš za týden, za dva tisíce.... Když máš les, potřebuješ "správce". Tím se též nestaneš za týden...... To, že stát stanovil takové to podmínky dozoru nad svým majetkem, dost vypovídá o tom, jaký zájem rybařině přisuzuje. Pak je pouze na nás rybářích, jakou si sami uděláme "pakárnu".....
Nnofish - Profil | Ne 20.1.2013 8:57:13
Nlipenak - Profil | So 19.1.2013 21:20:32
NMrknato - Profil | So 19.1.2013 19:41:30
Nlikin - Profil | So 19.1.2013 19:02:59
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 19:02:17
Hele řeknu ti to takhle. Ryb v autě můžeš mít kolik chceš, pokud jsi si jistý, že ti RS nedokáže, že jsou z daného revíru. To je taky docela sranda... Ty jenom "čestně prohlásíš" že tyhle ryby jsi dostal od kámoše a už je v tom takový bordel, že se na to pak i ta policie vyprdne a zahraje to do autu.
Jsem se něco nařešil, problémů s pytláctvím. Chytit pytláka není problém. Udělat to tak, aby nesl následky, je pěkná fuška.
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 18:53:54
Vítej v ČR... takhle to prostě je...
Jestliže ví, že jich tam mám metrák, musí volat policii. Ta je tam musí najít, pak to musí na místě nafotit, sepsat základ, pak s tí musí někam na cejchovanou váhu, udělat taky odhad škody (ne u svazu, u někoho nezávislého), pak člověk z rs stráví pár hodiny na policii u protokolu. Taková je prostě realita. A každá kontrola, která má soudnost, to ví a rychle si to všechno rozmyslí... Není to sranda, uhlídat lidi.
NAnýzový dědek - Profil | So 19.1.2013 18:41:56
Bohužel jako RS nemáš oprávnění kontrolovat motorová vozidla a ani obsah tašek bez přítomnosti PČR.
EDIT: sranda taky je, že ho ani nemůžeš zadržet do přijezdu PČR....-(((
Nsolich76 - Profil | So 19.1.2013 17:03:31
Nkakr - Profil | So 19.1.2013 16:07:27
V pohodě dostane povolenku zpět i to se stává.....
I docent Chocholoušek se jednou za 10 let mýlil:-))
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 15:53:23
Jako já nehodlám dělat problémy, dodržuju co mám. Zdržuju se tak daleko od prutů, abych s nimi mohl neprodleně manipulovat, ale nemám povinnost se uvázat k prutu metrovým špagátem, abych byl furt u něj a měl jsem ho na dostah ruky.
A zrovna ty, když jezdíš na hartu, píšeš takovouhle věc jo? :-D no tak to mě pobavilo. To by tam ty papíry neměl po kontrole skoro nikdo :-D
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 15:36:34
Neprodleně, má dnešní noční můra :-)))
NMrknato - Profil | So 19.1.2013 14:12:30
Nhraji - Profil | So 19.1.2013 11:55:41
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 11:36:41
Mi je to jedno. Nechodím na houby, když mám nahozeno. Ale to "neprodleně manipulovat" je řešení na houno.
NJaČ - Profil | So 19.1.2013 11:26:11
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 11:21:17
NČingi - Profil | So 19.1.2013 11:11:26
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 10:52:48
Jestliže chci u vody sežrat rybu (dám ji někomu jiném a ten mi ji připraví), tak je to jednoduché. Už jsem to tu psal. Přeruším, byť na jednu sekundu lov, napíšu novou docházku a je klid...
Ale to je jedno, mě zaujalo to kempování. Když si na plynové bombě vařím čaj, je to kempování? Když sedím na židličce, je to kempování? A co desštník proti slunku? :-)))
Tohle není o nějakých svazopříkazech. Lidi musí dostat rozum. A ten dostanou jenom když po nich tvrdě půjdou kontroly. Jenže to se vracíme na začátek. Jak může kontrola kontrolovat něco, co není přesně definované...
Nkakr - Profil | So 19.1.2013 9:41:26
Zase kecáš, kdopak asi vystaví RS průkaz a dá placku? Svaz?
Kdepák holenku, příslušný RO.......
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 9:24:58
Ale spousta pánů kolegů tohle nepamatuje. Ač jsou kolikkrát starší než já, tak umí akorát nakoupit gule, navázat samosek a hodit to 100+ metrů daleko...
NMrknato - Profil | So 19.1.2013 9:19:51
Nnofish - Profil | So 19.1.2013 8:53:51
Český člověk je blbec, kdyb tam napsali mery od prutů, tak to nikod neukecá, "bez zbytečného prodlení" není přesný údaj a tak to okecá kdokoli, protože reagoval "s nutným prodlením".... Je to na hlavu, lidé nechtějí dodržovat pravidla lovu, tak je obcházejí. A to proto, že ryby chytá každý komu se zachce...
NKolben - Profil | Pá 18.1.2013 21:27:22
Prováděcí vyhláška nic takového neříká. Já se domnívám,že jde o čas,za který jsem schopen s ohledem na způsob lovu s prutem bez prodlení (nikoliv bezprostředně, jak tvrdíš ty) manipulovat a ne o vzdálenost.
Pokud by šlo o vzdálenost, může být 1 m, nebo 2 m , nebo 5 m, nebo 20 m nebo kolik tedy?Já si myslím,že je to individuální a záleží na posouzení momentální situace.
V BP je toto ustanovení čl.XIII, odst.3.: " Při lovu na dva pruty je lovící povinen omezit vzdálenost mezi jednotlivými pruty maximálně na 3 metry."
Pokud je to kvůli vyhrazování si místa tím,že lovící obsadí úsek svými pruty např 10 m v rybářsky exponovaném místě,například na Vranově úsek od konce pláže dozadu asi 1 km,potom by se to mohlo řešit výjimkou ze zákona. Tam by to mělo svoje opodstatnění. Ale dát to do celosvazových BP je podle mě pěkná pi.ovina a je to v rozporu se zákonem č.99/2004 Sb. a jeho prováděcí vyhláškou 197/2004 Sb.
Známý toto ustanovení uvítal, má chatu hned za pláží a má ji ve 3.řadě v lese a když ráno přišel rybařit, jiný chatař už měl obsazený úsek před svou chatou tím,že měl nahozeny svoje pruty 10 m od sebe.Tam je omezení vzdálenosti na 3 m namístě. Proč je to ale plošně stanoveno na celé přehradě,resp.na všech revírech MRS ?
NMrknato - Profil | Čt 17.1.2013 20:56:09
NSven - Profil | Čt 17.1.2013 20:37:46
Samozřejmě máte oba pravdu, jsem téhož názoru.
Několikrát jsem tu už kritizoval, proč oficiální "právní" názory na podobnou problematiku podává tu Ing. Pondělíček, tu Ing. Ličko aj. a nikoli svazový právník.
V právní komisi Rady jich působí několik.
Odpověd je nasnadě. Žádný právník není natolik pošetilý aby ze sebe před veřejností a svými kolegy, ze sebe dělal klauna či byl dokonce podezírán z návodu k trestné činnosti.
Jsem tu už poměrně dlouho a předpokládal bych, že vytušíte v mém příspěvku lehkou ironii a špetku jízlivého špílce (tím nemám na mysli hrad nad Brnem :-))
NMrknato - Profil | Čt 17.1.2013 20:03:22
Narnošt - Profil | Čt 17.1.2013 19:02:23
NKovis - Profil | St 16.1.2013 20:49:38
NSven - Profil | St 16.1.2013 17:51:21
jo tenkrát to byli ostří hoši, ne jak dneska :-))
Když mě chytili pytlačit na pstruhovce tak mě jeden nakopnul až jsem tam vletěl a druhý mě tím prutem přetáhnul :-)) Ať to zkusí ty dnešní měkoty ...
Takový forichtunk jsem tehdy míval.Tolerance váhy cca 1/2 kg, podle míry zrezivění :-)
http://www.potreby-rybarske.cz/Vahy---mincire-VAHA-MALA-S-METREM.html,det,123
Ncejar - Profil | St 16.1.2013 17:31:00
Nerozčiluj se, já su moravák(ze slovácka) a tímto pořekadlem mě dycky dráždí mí ,,čeští, vo kapánek chytřejší" spolupracovníci...Tož díky a zdar!
Ncejar - Profil | St 16.1.2013 17:16:50
NMrknato - Profil | St 16.1.2013 17:16:16
NRST - Profil | St 16.1.2013 17:15:18
P.S. Ještě sem se nesetkal s tím že by při kontrole mě l někdo cinknutý metr.
NSven - Profil | St 16.1.2013 17:04:53
NRST - Profil | St 16.1.2013 16:43:32
NGRUPA - Profil | St 16.1.2013 15:07:56
......aby byla možná kontrola úlovku.
V podstatě je to stejné. Já osobně proti čistění ryb u vody nic nemám, pokud tam tedy nezůstane to co tam zůstat nemá.
NBosanac - Profil | St 16.1.2013 15:00:45
pro nej by platilo toto :
VII. Zacházení s ulovenými rybami
Při vylovování ryby je osoba provádějící lov povinna zacházet s ní šetrně. Rybu, která se vrací zpět do vody, je potřeba uvolnit z háčku bez zbytečné manipulace, pokud možno ve vodě. Pokud vězí háček hluboko v jícnu ryby, je nutno jej odstřihnout (odříznout). Za hrubé porušení tohoto ustanovení bude považováno vytahování ulovené ryby po břehu nebo její nešetrné vracení zpět do vody.
Usmrcování ryb se provádí omráčením silným úderem tupým předmětem na temeno hlavy a přetnutím žaberních oblouků nebo přetnutím míchy a cév řezem bezprostředně za hlavou. Pokud osoba provádějící lov ulovenou rybu usmrtí, očistí a zbaví vnitřností, nesmí zbytky vhazovat do vody nebo je ponechat na místě.
Kde to žije - všechna témata
0:10NBoloňka a předpřipravené sestavy 1
ÚtNPstruhová sezóna 2026 200
ÚtNpřepravní taška na křeslo - potřebuju poradit 2
ÚtNPřeprava člunu na káře. 13
ÚtNNesrovnalosti BPVRP vs www.rybsvaz.cz/seznam-reviru 12
ÚtNVypínač k motoru 16
ÚtNDržák echolotu na člun 17
ÚtNLUŽNICE 7 B (Revír) 8
ÚtNVN Zemplínska Šírava (Revír) 28
ÚtNShakespeare a vše kolem této značky 184
ÚtNStaré Česke rybářské vybavení 362
ÚtNDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 31
PoNStég nástrahy a krmení 76
PoNDokumenty z přírody kolem vody 610
PoNBolognese 5/6 m 5
Co je nového - všeobecné
ČtNBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
. . . NBleskovka: Zákaz vstupu a rybolovu v revíru Dyje 13/1 - ohrožený orel
Akční nabídky
ČASOVĚ OMEZENÁ AKCE! Lehátko Mivardi CamoCODE Flat6Za 3.750 Kč
Extrémně lehké, velké a 100% ploché lehátko ve velice atraktivním designu s digitálním maskováním.
NOVINKA na CHYTIL.cz - boilies v dipuZa 159 Kč
Master Carp Boilies 16 / 20 mm v dipu - oblíbené kuličky řady Master Carp, které prošly dvojitým procesem dipování pro co nejsilnější účinek. Balení 120g + 50ml dip. 6 příchutí. Více na www.chytil.cz
Oznámení - obecné
Poděkování za sponzorský dar
Jménem MO ČRS Hluboká nad Vltavou bych chtěl poděkovat firmě Chytil - Ludmila Šustrová za poskytnuté dary na rybářské závody pořádané naší organizací. Děkujeme a moc si toho vážíme👍
Doporučujeme prodejnu
Rybářské potřeby JESETER
Karlovy Vary - Dvory, Kpt. Jaroše 198/17











