Akční rybářské slevy

Vánoce se blíží a tak prosím o nějaké odkazy na akční slevy. Bude to taková pomoc pro nás všechny, jak si koupit hezký dárek a přitom ušetřit. Za ušetřené peníze můžeme koupit něco hezkého našim polovičkám, že nám to vysedávání u vody tolerují. Předem všem moc děkuji.
Autor diskuse: Straspytlik69 - Profil , 30.11.2009 všeobecné - ostatní
16 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NSven - Profil | Po 20.1.2014 13:46:27

miramax >> ahoj. Předesílám, že z mých nákupů rozhodně tato komunita nezbohatne :-)
Nemám důvod pochybovat o tvých tvrzeních, ohledně placení daní, ignorace pracovně právní legislativy, soc. a zdrav. pojištění atd. Je to všechno pravda.
V tom jsme ve shodě.

Ovšem nalijme si čistého vína... Chovají se tak proto, protože na stejném principu to de facto funguje v tomto státě běžně.
Každý se snaží podobné platby ošulit jak jen nejvíc to je možné..... únikem do daňového ráje, najmutím expertů na hledání děr v legislativě a balancovaní na ostří nože, zakládáním duplicitních firem a přeléváním kapitálu a dluhů sem a tam, prostým nevykázáním příjmu atd. atd.
Konkrétně v potravinářství, jede většina malých obchodníků systémem: nákup v řetězcích pokud možno akčního zboží a následný prodej s tučnou marží ve svém.
Ne každý, hlavně na venkově, má možnost, čas a chuť zkoumat a porovnávat ceny, nebo si do velkého obchodu zajet a tedy bere co je a na cenu nekouká....
Nakupují za hotové a tedy si není třeba dělat iluze o odvodu daní....
Podobně se chovají i jiné obory, namátkou pohostinství..
Onehdá jsem si v jedné restaraci objednal Coca colu, jeden kamarád, shodou okolností rovněž hospodský to komentoval slovy... Ty vole, ty nevíš, že v žádné hospodě colu netočí ? Všude točí Kolču, nejlevnější a nejokradenější imitaci !!!
Když jsem nasadil výraz hlavního inšpektora a servírky se optal natvrdo, zrudla a kroutila se jako had..pak zmizela za pultem a odkudsi vydolovala colu v lahvi o které předtím tvrdila, že nemají...

O pracovních podmínkách zaměstnanců, např. pokladních velkých, nadnárodních řetězců se rovněž nemá smysl rozepisovat..
Věřil bys kupříkladu, že jedna kamarádka pracující na pásovce ve Škodovce, dostala pokutu za to, že se v pracovní době napila z PET lahve ?...
A tak bychom tu mohli psát elaboráty..
Nijak vehementně se Vietnamců nezastávám ale koukám a vidím.
Vidím, že když k nim zajdu do restaurace, během okamžiku mě obslouží usměvavý a ochotný člověk.
Vidím, že míra je správná, sklenice čisté a větráky běží.
Vidím, že WC je příjemně vytopené, všechno se leskne, všude je papír, ubrousky, mýdlo a teplá voda.
Vidím, že při placení není nikdo okraden a že se tam štamgasti rádi vrací.
Rovněž vidím "konkurenční" restauraci za rohem v rukou českého majitele, kde je vše právě naopak...
Také nepřehlédnu, že jejich dětí studují s chutí a s vyznamenáním, nikdo z nich nezatěžuje svými neustálými požadavky sociální systém, neobtěžují mě svým náboženským přesvědčením, nebojím se, že mě přepadnou nebo mi ukradnou auto.....................................

    NSven - Profil | Ne 19.1.2014 10:55:46

    retrívr >> Ahoj. Vidím to stejně. Předpokládám, že ani prodejce s nejnižší cenou neprovozuje charitu. Naopak, dokáže zákazníka přilákákat a zaujmout, prodat větší objem zboží a ve výsledku vydělá víc. A to mu přeji.
    U nás si většina kšeftařů představuje, že stačí vyšpuntit ceny a odrbat zákazníka na ceně, množství a kvalitě na první dobrou a do týdne je z něj multimilionář, bude ležet v Karibiku pod palmou a kouřit Havano....
    No a ona je realita jiná... proto většinu obchodníků v menších městech, zválcovali pracovití a skromní Vietnamci. Už dávno nenabízejí digitálky ve stánku ale provozují regulerní obchody, restaurace a služby. Co vydělají, reinvestují a rostou. No ale v Čechách, jak známo, se úspěch neodpouští a budí závist a nenávist..

      Nneprduch - Profil | Po 20.1.2014 16:21:26

      Protože uvažuji o koupi nových klacků, zabrouzdal jsem na různé e-shopy a ejhle: Rybářské potřeby www.potreby-rybarske.cz Ostrava Nová Bělá nabízí v akci 1+1 pruty Mivardi Infernum 2 díly, 3,60 cm v 2,75 lb za neuvěřitelnou cenu 3663,-Kč. Jenže ten samý prut má Mivardi za 1663,- Kč. Tak kde je ten druhý proutek ZDARMA? I takto si z nás někteří prodejci (tento z Ostravy je dokonce registrován na Mrku) dělají šoufky:))) Nebo se snad pletu?

        NKanalK1 - Profil | Ne 19.1.2014 13:32:50

        PetrZ >>
        .
        U všech západních značek zde od počátku fungovali tzv.oficiální distributoři, kteří nakoupili od značkových firem za importní ceny, a následně v krátkém čase enormně zbohatli díky maržím doslova horentním. Nebylo výjimkou majitele místních malých firem-oficiálních distributorů dané značky - vidět každé dva roky v nových vozech vyšší pořizovací ceny, než jaké měli generální ředitelé té značkové firmy samotné. Stavěla se honosná sídla,skupovaly se ve velkém pozemky, docházelo k dalším dějům. Trh byl hladový, mezi koncovými zákazníky bylo relativně hodně úspor, neexistoval internet a tedy možnost přímého srovnání se situací na západě.

        Majitelé prodejen, tedy Ti, kteří z prodeje zboží měli budovat své podnikání a rozšiřovat, byli ze strany marží doporučovaných těmito oficiálními distributory natolik škrceni, že většina z nich byla ráda, že se uživí a na rozvoj jim nezbývalo, nicméně na přežití to stačilo a doufali v lepší příští.

        Zhruba od roku 2000 se situace začala měnit. S tím, jak se trh pozvolna zasytil, a současně se zvyšovala dostupnost internetu umožňujícího přímé srovnání, se postupně začala situace vracet k normálu. Snižovaly se marže oficiálních distributorů (tedy českých firem distribuujících danou značku), a tím i doporučené maloobchodní ceny. Slovy majitele jedné takové distribuční firmy "Klondike skončil".

        Od roku tuším 2006 pak došlo k trendu, který nutně musel nastat. Distributoři totiž díky předražování na daném trhu čelili klesajícím obratům tak, jak rostla informovanost spotřebitelů o cenových hladinách na západě, a prostě už pro ně přestávalo být místo. Výsledkem byl vznik nových OEM značek, které si založili obvykle majitelé těchto českých distribučních firem, a začali je vydávat za "světové", aby si mohli své enormní marže udržet. Některým z nich se podařilo tuto změnu doslova skvěle marketingově prezentovat a tento krok s úspěchem realizovat. Začali se soustředit více na prodej těchto svých "světových" značek.

        Na to samozřejmě zareagoval management západních značkových firem a došlo k přímým vstupům na náš trh.První změna byl Gammarus >= Normark, druhá Los Cormoran >= Daiwa Cormoran Vertrieb, třetí Aquazona >= SPRO, Gamakatsu, nedávno vstoupilo na přímo Zebco Sports Fishing a zcela v poslední době značky došlo k přímému vstupu firmy Pure Fishing. Tento krok umožnil víceméně srovnat cenovou hladinu na trzích ČR a SR se západem, tedy snížení doporučených maloobchodních cen, a současně umožnil dosahovat majitelům rybářských prodejen takové marže, aby jejich podnikání i nadále dávalo smysl. Tedy namísto skokového rychlého zbohatnutí pěti deseti majitelů distribučních firem plynulý rozvoj několika set drobných živností na úroveň střední třídy...

          NSPROCZSK - Profil | So 18.1.2014 23:38:51

          Sven >>

          Pane Svene,

          v prvním příspěvku zde jsem to uvedl "Vážení diskutéři" a některé jsem jmenoval, Vás ne. Také nepíšu, že jsem reagoval na Vaší formulaci "předražený Red Arc", nýbrž na formulaci "předražený Red Arc". Konkrétně to byl příspěvek od Bogiho tedy.

          Na Vaše konkrétní poznámky jsem reagoval a dotazy zodpověděl, pokud nějaký Vám připadá nezodpovězený, napište ho sem separátně a odpovím rád.Já respektuji to, že pro Vás jako osobu je rozhodující cena. Pro mě osobně při mých osobních nákupech to není to hlavní, hledím na jiné další aspekty, ale to je věcí každého z nás, a naštěstí i právem.

          Já reagoval na kritiku Braunstara a Chytapust, která tu zazněla od 20:15 do 20:50 (ne od Vás) a na srovnání s firmou GME, kteréžto příspěvky v podobě zde prezentované z titulu znalosti pozadí považuji za nesmyslné.

          Osobně se domnívám, že dumpingové e-shopy dělají celému odvětví stejně medvědí službu, jakou udělaly za posledních 15 let hypermarkety potravinám. Tam to dopadlo tak, že ze začátku nasadily minimální ceny, naprosto rozvrátily menší a střední živnostníky a poslaly je na pracáky, ovládly trh, a dnes se v nich prodává podřadný hnůj a ceny od roku 2007 skočily o hezkých pár desítek procent nahoru. V podstatě neexistuje konkurence, protože těch pár řetězců se snadno domluví na kartelu a diktují dodavatelům i spotřebitelům. Kromě toho tu drží dole mzdy, protože platí jen tolik, aby jim novodobí otroci u kas nepadali hlady jako mouchy,

          Já doufám, že v rybařině nakonec zvítězí zdravý rozum. Pokud ne, zbyde tu nakonec pár velkých e-shopů. Ty už se mezi sebou pak také domluví, a Vás koncové zákazníky si povodí, a to nepřeji Vám ani nikomu dalšímu.

          Já k nákupům přistupuji jinak - vybírám si, komu svoje peníze dám, a koho tím podpořím. Samozřejmě cenu také sleduji, nejsem milionář a netuneluji státní kasu v politice. Snažím se ale podporovat malé a střední živnostníky, kteří jsou podle mého názoru páteří ekonomiky a zárukou normálního života, a vyhýbat se seč jen to jde nadnárodním koncernům, kterým je zcela jedno, co tu bude za deset let.

          Podobně postupuji ze své pozice i v obchodním vztahu s našimi klienty, majiteli prodejen. Snažím se podporovat takové, kteří podle mého názoru mají určitou společenskou zodpovědnost a úspěšnost jejich podnikání znamená udržení pracovních míst v dané lokalitě, odvod daní tamtéž díky sídlu firmy, etc. Naopak těm, kteří chtějí co nejrychleji zbohatnout, nectí žádná pravidla, a likvidují trh, nemám zájem dodávat.

          Děkuji za Vaše pozitivní hodnocení, a přeji také, ať se Vám daří.

          S pozdravem JZ


            NErva - Profil | St 25.12.2013 19:43:43

            FOUSATEJ HAT - No jasně ,ale už si trošku protiřečíš , na jednu starnu píšeš cituji : Nechápu moc dobře takový socky co slíději a čekaji na slevu , a na druhou stranu zase že je potřeba internet krapet proslídit , neříkám že raději koupím zboží levněji ,ale zase ne na úkor kvality socka snad taky nejsu , jen prostě cca. jednou za týden projedu vybrané e-shopy koukám jak na novinky ,tak na akce , tak na tom nevidím nic špatného , ale na druhou stranu je pravda že je spousta lidí co čekají na určité slevy , jelikož každý tu možnost vydělat tolik peněz aby uživil rodinu ,ušetřil a ještě si koupil nějakou věc do rybařiny nebo investoval do svého koníčku ,prostě nemá , promiň ale z tvého prvního zápisu trošku cítím aroganci , jsem OSVČ a koupím si co chci , podívej může se cokoliv stát , špatné investování , nemoc , úraz a klidně můžeš skončit jako socka Ty , tak bych to trošku být tebou přehodnotil, ve vteřině se ti může změnit život tak že se z toho ani nemusíš dostat .

              NSPROCZSK - Profil | Ne 19.1.2014 13:54:11

              PetrZ >>

              Vážený pane Petře,

              K vašemu dotazu "pak by mě zajímalo, z čeho Vaše firma žije dnes, když Vám natolik vzrostly náklady a Vy přesto snižujete doporučenou cenu? A nebo že by už ty Vaše marže byly natolik slušné, že Vás tento pohyb nákladů nemůže ohrozit?" odpovídám :

              Jelikož KanalK1 zde popsal dění na trhu poměrně věrně,už jen doplním -od roku 1994 kdy jsme vznikli, kalkulujeme naší marži stále stejně, rozvoj financujeme díky konstantnímu zvyšování prodaného množství zboží a tedy i obratů.

              Co se týče doporučených maloobchodních cen našich značek - v letech 2002-2010 se u mnoha produktů snižovaly vlivem změny kurzu USD vůči koruně, kdy ze 42 Kč za dolar klesl kurz postupně až na 15 Kč za dolar. Tehdejší distributor nakupoval v USD a cena klesala bez potřeby snižování jeho marží. Pak začal dolar zase jít nahoru, ale cena se držela díky našemu přímému vstupu na trh a tím i vypuštěním mezičlánku.

              V tuto chvíli je vývoj přesně opačný - ČNB svým zásahem kurz USD zvedla z 18,- Kč na cca.20,60 Kč za dolar, rostou ceny veškerých vstupů. Proto také doporučené MC porostou. Pokud bude spotřebitel chtít přiměřenou kvalitu (a to platí pro všechny značky, nejen naší), pak si jí prostě zaplatí. Pokud z jakéhokoliv důvodu nebude cenu akceptovat, vždy bude mít na výběr výrobek nižší ceny, ale i nižší kvality. Doba, kdy bylo možno Red Arc standartně pořídit za 1999,- Kč, je pryč, a soudě podle ekonomického vývoje ve světě se hnedtak nezopakuje.

              S pozdravem Josef Žižka

                NSven - Profil | Ne 19.1.2014 13:16:06

                computerfish >> nevychvaloval jsem do nebe ale komu čest , tomu čest.
                Tuzemský obchodníček otevřel krám v osm hodin a ve dvanáct si dopřál dvě hodiny polední pauzu. Znovu otevřel ve dvě a ve třičtvrtě na pět už zákazníka vyhazoval aby mohl zavřít. Vietnamec otevřel v sedm a jel nonstop do osmi- deseti do večera, sedm dní v týdnu. A kdybych tam zaťukal v jedenáct, tak mě s úsměvem obsloužil.....
                Alespoň já jsem se vždy setkal s ochotným a uctivým jednáním, narozdíl od našinců..
                Nakonec praxe byla taková, že našinci měli stejné zboží jako oni, jen dražší. A zbytek bylo předražené, nakoupené v supermarketech..
                Jeden příklad za všechny.. Minulý týden jsem se ženou zavítal do nejmenovaného prý "Butiku"
                Chtěla si tam koupit nějaké spodní prádlo.. Výběr nic moc a když prodavačka vyhrkla cenu za obyčejná kaťata 199,-Kč , žena je odmítla a šli jsme pryč. Přímo proti stojí malý obchodní dům, který patří Vietnamcům. Vedou plný sortiment od textilu, přes drogerii, kuchyňské potřeby atd. atd.
                Jsou tam zaměstnány české prodavačky a proto je domluva bez nejmenších problémů.
                Kaťata tam měli ta stejná a za cenu 49,- Kč.. Divné, že ?
                A nejlepší na tom je, že podle slov personálu tam ten "Butik" nakupuje veškerý sortiment..

                  NPetrZ - Profil | Ne 19.1.2014 10:10:07

                  SPROCZSK >> Dobrý den, jen bych trochu odbočil od rybářských potřeb a rád bych se Vás na něco zeptal, tedy pokud dovolíte. Předpokládám, že jako zástupce velké firmy jezdíte služebním automobilem. Alespoň u mého zaměstnavatele je zvykem před koupí nového automobilu nechat si vypracovat několik nabídek a z nich se vybírá. Někdo nabídne ceníkovou cenu, druhý 5% slevu ze své marže, jiný příslušenství za x tisíc Kč zdarma a další třeba servis nebo pojištění. A protože se můj zaměstnavatel chová ekonomicky, vybere tu nejlepší nabídku, tu kde za nejméně peněz získá nejvíce... Samozřejmě za předpokladu, že se jedná o spolehlivou a nejlépe vyzkoušenou firmu. Chová se špatně? A jak se chová Váš zaměstnavatel? Koupí Vám služební auto u prvního dodavatele a neřeší, že u druhého ušetří třeba 10%? A nebo ho zajímá, co za své peníze dostane? A není to všechno podobné nám a rybářským potřebám? Děkuji Vám za odpověď a přeji krásný den

                    Nyvana - Profil | Po 3.2.2014 18:57:40

                    šmajdič >> Ty to nechlastej ani ředěný a nehul tu trávu.Jedna otázka ty jsi majitel,nebo spolumajitel Aquazony?Za další ty znáš ty lidi pod těma nickama osobně?

                      Nšmajdič - Profil | Pá 31.1.2014 15:29:09

                      Hospodský žvanil je, byl a bude úplně někdo jiný :) To, co tady Aquazona budovala 10 let, dotyčný s přímou distribucí za 3 roky poslal do kytek. Myslím tím renomé značky SPRO, která za dob Aquazony byla něco víc než je dnes. Současné ceny neúměrné kvalitě zboží, problémy se záručním i pozáručním servisem, pozdní dodávky obchodníkům, nízké marže, zvrhlé předobjednávky - to jsou příčiny, které vedou k poklesu popularity této značky v Čechách.

                        NSven - Profil | Po 20.1.2014 14:11:50

                        nofish >> No mohlo by to fungovat........"Mám prd peněz. Koupím český výrobek. Podpořím českého výrobce, on bude mít vyšší zisk"...
                        Zaměstnancům mzdy tedy nezvýší ale své blondýně koupí nového Hammera....ta tě smete ze silnice...a když se zadaří, podpoříš: český autoservis, české zdravotnictví, českou farmacii, Českou pojišťovnu a Českou sociální správu :-)

                          Nmiramax - Profil | Po 20.1.2014 12:31:54

                          Sven >> Nevím v jakém oboru pracuješ, já v potravinářství, a vím zcela jistě(není příliš složité i pro laika si to z informací dostupných např. na webu dohledat), že vietnamští obchodníci, v současnosti z řady důvodů glorifikovaní za svou pracovitost, píli a schopnost fungovat s daleko nižšími náklady než jejich čeští protějšci dosahují těchto výkonů zejména z těchto důvodů:
                          - neplacení daní (vietnamské večerky, které nahradily řadu českých krámků nejsou plátci DPH navzdory tomu, že ten český krámek plátcem kvůli výši obratu byl - přitom vietnamci obrat nižší nemají - zpravidla naopak)
                          - absolutní ignorace pracovněprávní legislativy (většina "zaměstnanců" těchto krámků nejen, že pracuje zdánlivě zadarmo, ale z jejich minimálních mezd a mezd vyplácených načerno je kráceno zdravotní, sociální pojištění i odvod daně z příjmu, a to už nemluvím o pracovních podmínkách, které jsou tragické)
                          - absolutní ignorace potravinářské a hygienické legislativy generálně

                          Tím absolutně nechci říct, že v českých krámech nakoupí člověk bezvýhradně kvalitnější potraviny nebo jiné zboží. Ale z vlastní zkušenosti vím, že nákupem ve vietnamské večerce neprospěju především sobě, poněvadž co ušetřím při nákupu doplatím já nebo ti po mně na daních a dalších poplatcích státu za to, že oni daně, odvody a další platby jednoduše neřeší.
                          Osobně nakupuju prakticky už jen tam, kde znám majítele nebo provozovatele v případě potravin a jen tam, kde mám dobrou zkušenost s kvalitou v případě jiných životních potřeb.

                            NChose - Profil | Ne 19.1.2014 15:14:58

                            PetrZ >> Ale také jsi ještě zapoměl napsat to důležité.Kouká se na kvalitu a na to komu dáš peníze-teda práci.Zrovna včera jsem dovezl několik nových dveří do domácnosti.Mohl jsem je koupit v řetězci za slušný peníz od polského dodavatele s horší kvalitou. Raději jsem připlatil a koupil jsem něco kvalitnějšího .Aby toho nebylo málo tak jsem raději sáhl po českým výrobci a tím jsem dal českým lidem práci.

                            To bude i to co píše SPROCZSK .Rozmyslím si komu dám peníze.

                            Toto se také běžně děje jak při nakupování tak hlavně na ZÁPADĚ.

                              Ncomputerfish - Profil | Ne 19.1.2014 12:17:11

                              Sven >> S tou chválou na skromné a pracovité Vietnamce tedy nevím. Pěstování marihuany, prodej neprocleného zboží, padělky v tržnicích, alkohol a cigarety bez kolků, z hygieny v prodejnách potravin v jejich večerkách bych se tedy poblil. Asi máme každý jinou zkušenost.

                                NPetrZ - Profil | Ne 19.1.2014 10:20:05

                                SPROCZSK >> A ještě jedna poznámka. Pokud jste 18.1.2014 v 22:36:08 mimo jiné napsal:

                                "Jestli si opravdu myslíte, že Red Arc (a to je jen příklad, můžeme zmínit jakýkoliv delší čas vyráběný model či věc) stál před deseti lety 2800,-, dnes je doporučená cena tuším 2531,- Kč (vel.30), a že by správně měl stát třeba 1000,-, tak s Vámi nemá cenu diskutovat. Jen čínskou vládou ze zákona stanovená minimální mzda se zvedla za tu dobu o 200-300% i více. Vstupní ceny všech surovin také rostly značně, o cenách dopravy nemluvě."

                                pak by mě zajímalo, z čeho Vaše firma žije dnes, když Vám natolik vzrostly náklady a Vy přesto snižujete doporučenou cenu? A nebo že by už ty Vaše marže byly natolik slušné, že Vás tento pohyb nákladů nemůže ohrozit?

                                  NBogi - Profil | Ne 19.1.2014 7:27:09

                                  SPROCZSK >> Vážená pane Žižko. Zdravím a děkuji za vyčerpávající odpověd. Já jsem jen komentoval garanci nejnižší ceny, že je to z mého pohledu jen reklamní tah. To že jsem formuloval Red Arc jako předražený nebyla možná nejvhodnější formulace, ale smyslem této formulace bylo poukázat na to, že obchod ( Chyť a pusť ) hlásá garanci nejnižší ceny, ale přitom má cenu o 20 % vyšší než konkurence. Zda je 20% už předražené nebo ne je na osobním pohledu každého z nás. A neporovnával jsem cenu s nějakým výprodejem GME ( tu firmu neznám a nic mi to neříká), ale s cenou seriózních prodejců. Souhlasím s Vámi, že u Braunstara jsou velmi ochotní a já osobně tam nikdy neměl žádný problém. Jen jsem zapoměl u té příhody mého kolegy uvést, že čekal na to vyjádření o ceně 14 dní a nedočkal se. Proto nakonec objednal jinde. Proto dle mého názoru je garance nejnižší ceny zbytečný reklamní tah přinášející jak prodejci tak nakupujícímu jen starosti. Osobně bych tuto garanci nikdy nevyužil a nakoupím raději tam, kde mají tu cenu nízkou automaticky, bez nějakého doprošování se nižší ceny.

                                  Jinak s Vámi ve spoustě bodů souhlasím, ale nepište prosím abych mlčel :-)) děkuji
                                  Každý máme nárok na svůj názor a proto ty diskuze zde vedeme, abychom si nejasnosti vyjasnili.
                                  Myslím, že by to mělo být ku prospěchu jak prodávajícím, tak nakupujícím.

                                  S pozdravem Bogi

                                    Nnofish - Profil | So 18.1.2014 21:55:48

                                    yvana >> Ahoj. Jen okrajově k těm cenám. Někde mají reda za 2000, jinde za 2500, tak si klidně kritizuj :-) Protože už ten co to prodává za dva to nedělá pro nás, i tak vydělá.
                                    Přesvědčil jsem se o tom v týdnu. Nebudu psát co. Ale zboží za 1930kč u jednoho maloobchodníka a 1150 u druhého. Identický kus zboří, stejná serie, stejný velkoobchod jim dodává. Pak se nemůžou divit, že nejsme blbí a hledáme :-)))

                                      Nnofish - Profil | So 18.1.2014 21:44:43

                                      SPROCZSK >> upozorňuji na jednu věc. Kdokoli se může podívat na to, na kolik vyjde red a další *-arc navijáky třeba v německu. Neberu poštovné k nám. Trošku to zkreslí to zahýbání s kurzem koruny, před vánoci byly ceny třeba u spro zalt-arc i okolo 1800Kč, u nás jsou někde jinde.
                                      A tohle není jen spro a jen navijáky. U nás je to občas "volaké čudné". I když ne u všeho, něco je v zahraničí občas i na stejno, nebo dražší.
                                      Pak už jen dodám. Na "umotaný" naviják, mi záruku nikdo nedá. Když ho pomlátím na reklamaci mi ho ani nevezmou, i když odejde věc na kterou nemá povrch vliv. Pro mě je u levných věcí rozhodující cena.
                                      V závěru snad jen dodám, že je mi jedno, od jakého obchodníka, pane kolego, jste. Budem vesele kritizovat dále a máme na to plné právo. Stejně jako chlapi v hospodě nadávajíí na cenu piva.

                                        NSPROCZSK - Profil | So 18.1.2014 21:37:03

                                        Bogi >> Vážení diskutéři (Bogi, Ivana a další)

                                        Dovolím si Vám odpovědět. Kdyby měli na náš Red Arc obchodníci dát cenu, jakou má e-shop GME, museli by Vám ho dotovat z vlastní kapsy. GME je velká společnost obchodující s elektronikou, která měla dva roky prodejnu s rybářskými potřebami v Praze, a loni tuším v květnu jí zavřela. Nyní doprodává touto formou zbylé zásoby, vesměs po jednom či dvou kusech. S normální prodejní cenou Red Arcu to nemá nic společného.

                                        Proto prosím važte trochu více svá slova, a nesrovnávejte hrušky s jablky bez hlubší znalosti věci. Zrovna zde zmínění Braunstar a Chyť a pusť patří k prodejcům, kteří poskytují zákazníkům všeobecně velmi dobré služby. Cena je jednou součástí jakéhokoliv obchodu, tou další jsou aspekty s přidanou hodnotou - řešení reklamací, individuálních objednávek, etc. Když pak dojde na lámání chleba, obvykle si ověříte platnost rčení "levně koupené, dvakrát placené". Jestliže u Braunstara jste jednali s (obvykle velmi ochotnými) zaměstnanci, tak se nedivte, že Vám slevu nedají bez požehnání majitele, kdyby to udělali, je to de facto krádež.

                                        Mohu také ještě říci, že my coby dodavatel nespolupracujeme a nebudeme spolupracovat s dumpingovými prodejci. Chápu, že pro Vás rybáře je v krátkodobém hledisku výhodné nakoupit co nejlevněji. Nicméně mnoho z Vás stále srovnává ceny v e-shopu, který má jeden člověk sedící doma v obýváku na kanapi, s cenami v e-shopech provozovaných zavedenými stabilními firmami. Zkuste někdy také prostou selskou logikou popřemýšlet, k čemu by tohle vedlo v dlouhodobém horizontu - prodejny ve Vašem okolí by pozavíraly, protože se neuživí. Vy byste si sortiment mohli prohlížet na dvou třech e-shopech, do ruky si ho nevzali nikde. Cajky byste si opravovali sami doma na koleni (ti zruční), nebo platili za poštovné kamsi do horní dolní nemalé sazby.

                                        Příště než zase budete některého obchodníka kritizovat, zkuste si uvědomit širší souvislosti. Nebo ještě lépe - otevřít vlastní rybářský obchod, a dělat to lépe a za ty ceny, které považujete za "nepředražené"...

                                        A na závěr ještě zmínim další z věcí, kterou považuji za naprosté svinstvo - výprodeje na jarmarcích. Jestliže tam vyprodává majitel prodejny, v pořádku. Jestliže se tam ovšem objevují firmy, prezentující se coby "velkoobchody", a prodávají Vám rybářům vybavení za ceny nižší, než za které to ještě týden předtím prodávaly majitelům prodejen, je to jen nechutné svinstvo, nic víc. Nedělám si iluze, že byste kvůli tomu přestali nakupovat, a začali volat po normálních výstavách, kde se v klidu představí novinky, jaké se tu dělaly naposledy před 15 lety. Buďte ale prosím alespoň od té dobroty, mlčte, a nenadávejte obchodníkům ve svých městech do zlodějů....


                                        S pozdravem Josef Žižka, SPRO ČR a SR, +420 774 734 730

                                          Nrover - Profil | St 25.12.2013 21:23:21

                                          Sven >> "Duch" dnešní doby napovídá, že ani sleva nebude zadarmo ... :-)

                                            NSven - Profil | St 25.12.2013 21:17:52

                                              NFOUSATEJ HAT - Profil | St 25.12.2013 19:21:17

                                              tvl já se pos--eru. na to je nějakej zákon, že po vánocích musí bejt slevy? Nechápu moc dobře takový socky co slíději a čekaji na slevu a když žádná není, tak nadávaji na prodejce, že si neváží zákazníků :-)))

                                                NErva - Profil | St 25.12.2013 19:10:57

                                                bajox - Ahoj , podle mě o slevy nejde , co tak průběžně sleduji ceny v Carpproductu tak mají uměle nadhodnocené ceny a pod tím cena sice nižší o 23% ,ale přitom vyšší než před vánoci , konkrétně jsem se zatím díval jen u navijáků , tak je potřeba si to trošku hlídat :-)))

                                                  Nneprduch - Profil | So 1.2.2014 9:31:09

                                                  šmajdič >> Petře, oprav si kartu - podle ní se máš narodit za 12 let:) Teda pokud to nebyl záměr nebo pokus o fór:))

                                                    Ndosec - Profil | Po 20.1.2014 16:09:26

                                                    Chose >> tak tak pokud si normální člověk chce něčeho,nebo někomu dopřát tak si musí jak se říká vzít od huby :-) Na botech,riflích,tričku,mobilu atd. neušetříš,protože pokud nejsi manekýn a snobáček tak ti vydrží i několit let :-)

                                                      NChose - Profil | Po 20.1.2014 14:21:56

                                                      nofish >> Také tomu až tak nevěřím že přidá zaměstnancům,ale věřím tomu, že když český člověk bude mít práci tak bude mít i nějaký finanční příjem a ten zase utratí v ČR.Lepší malá mzda a stálá než běhat po uřadě práce.Tím že bude na uřadě práce nepřinese tomuto státu a této společnosti nic ba naopak bude z tohoto státu či naší společnosti sát.

                                                      Před lety tu byl hlad po všem ze západu a každý hltal letáky super a hypermarketů a nakupoval levné a né kvalitní.
                                                      Napodobeniny např. jogurtů za směšný peníz šli na dračku a kvalitní český jogurt se prodal rychle až se slevou při konci záruky.Naše mlékárny a vše co navazuje šlo pomalu do ..... Levné jogurty,uzeniny,ovoce a zelenina ze západu odkouřilo naše výrobce a producenty. Sehnat dnes česnek či křen co má říz je problém.Sehnat fakt dobrou a kvalitní uzeninu která je dobrá a né jen překořeněná hlavně paprikou je problém.Kdo za to může??? Žádná unie a kdejaký čert,ale nezájem zákazníků o kvalitní produkt.Zákazníka zajímá cena a tady to máme.
                                                      Dnes se trend obrací a vznikají takové ty farmářské trhy.Mám jim věřit?? Není to překupník zboží z MAKRA??? Raději pojedu za sedlákem kousek od domova a mám jistotu.Mám jistotu toho co jsem koupil a komu jsem dal mé peníze.
                                                      Takto raději jedu i za slušným živnostníkem.

                                                      PS-jasně že nemám na vyhazování a i já někdy sáhnu po levném,ale ....

                                                        Nfotojakes - Profil | Po 20.1.2014 12:31:03

                                                        Napadá vás co je příčinou toho, že všude je zboží akční, za poloviční cenu a další podobné hlášky? :-)

                                                        Až začnou čeští zákaznici uvažovat při nakupování trochu racionálněji, třeba se dočkáme toho, že ty slevy se budou skutečně používat u zboží se slevou a ne jak nyní.

                                                          NSven - Profil | Po 20.1.2014 12:19:00

                                                          Richtworthcom-plex >> věřím ti i bez účtenky :-))
                                                          Jednou jsem něco podobného koupil. Bylo to zřejmě prošlé krmení a když jsem ho vysypal do bílého kbelíku, tak mi málem utekl, hotová masovka :-))
                                                          Dobře věděli proč se toho fofrem zbavit...... vyhodit jim to bylo líto a kdyby na ně kápl nějaký inšpektór, tak by jim trhnul vazem...
                                                          No ale zachránit to šlo. Rozpálil jsem troubu na 250° , krmení do hlubokého plechu a breberkám pogriloval prdelky .-)
                                                          Pár dávek sice zabralo trochu času ale ve výsledku bylo to přičmoudlé krmení atraktivnější, než čerstvý originál.

                                                            Nmannnik - Profil | Po 20.1.2014 11:39:11

                                                            Lauri >> Jak říká kamarád: " otevřu doma lednici a tam je na všem nálepka sleva, i kdyby to bylo dvakrát dražší ale s nálepkou sleva, tak to máma stejně koupí...."
                                                            Ve většině případů se jedná o reklamní masirku, ještě že se najdou lidi, kteří máj trošku svého rozumu a dokážou si ty ceny porovnat

                                                              NLauri - Profil | Po 20.1.2014 11:35:46

                                                              nofish >> v pohodě
                                                              je to jenom marketingový tah. Pracuji v potravinářství tak vidím co jsou lidé schopni koupit a za cenu několikrát vyšší než je normál, jenom proto že je to v akci nebo že zboží má pěkný obal
                                                              Polreicha s Vaňkem na ně

                                                                NLauri - Profil | Po 20.1.2014 11:20:07

                                                                nofish >> to vím, ale většina Čechů je jako stádo volů kteří jdou po slevách jako slepice po flusu. Proto obchodníci napíší na zboží akce nebo sleva a přitom to je třeba za stejnou pálku jako před tím. To vím. A neříkej mi najivko

                                                                  NSven - Profil | Ne 19.1.2014 12:54:04

                                                                  Tavris29 >> popravdě, mě to konopí nijak nevzrušuje...
                                                                  A přestože nekouřím a až na pár piv týdně skoro nepiju, jsem pro jeho legalizaci..
                                                                  Já za tím vidím jen histerii farmacetického, alkoholového a tabákového průmyslu, ve strachu o ztrátu nehorázných zisků a rovněž tlaky papírenské a textilní lobby.
                                                                  Prd jim jde o lidské zdraví....prachy, to je to oč tu běží.

                                                                    NErva - Profil | Ne 19.1.2014 12:28:19

                                                                    computerfish - A co takhle metanolová aféra , tu taky udělali větnamci ??Podle mě vetší hnus než nějaké cigára bez kolků , nebo nedostatečná hygiena v potravinách nebo rychlém občerstvení které provozují , taky ty " žluťásky nemusím , ale snažím se na to dívat tak nějak z obou stran .

                                                                      Nnofish - Profil | Ne 19.1.2014 12:24:04

                                                                      computerfish >> lověče "Pěstování marihuany, prodej neprocleného zboží, padělky v tržnicích, alkohol a cigarety bez kolků, z hygieny v prodejnách potravin v jejich večerkách bych se tedy poblil." - tohle platí i pro české, polské, ruské, jakékoli obchodníky u nás. A nebo jsi slepý.

                                                                        Nretrívr - Profil | Ne 19.1.2014 10:32:35

                                                                        Sven >> A o tom to je.Jde jen o to co si kdo dovolí. Jinak oi tom jaké je hovado.

                                                                          NSPROCZSK - Profil | So 18.1.2014 22:44:25

                                                                          Sven >>

                                                                          V tuto chvíli se stavíte do pozice hospodského žvanila, který všude byl, má od všeho klíče, ale neví nic. Proč? Protože Aquazona přišla o zastoupení SPRO v roce 2010. Od té doby vyprodává přes e-shop staré zásoby, pod nákupní ceny, neboť my s ní dále nechceme spolupracovat a logicky si tak tedy chce vyřadit ze sortimentu vše od naší značky. S běžným obchodem to tedy také nemá nic společného. Tím mám na mysli, že v momentě, kdy tento sortiment doprodá, již nebude schopna nabídnout ho znovu za tuto cenu při dosažení zisku. Akce 1+1 v kterékoliv branži a prodejně nekomentuji, na rozdíl od Vás totiž vím přesně, jak jsou stavěny, a musím se jen pousmát. Je to jen hra s čísly, případů, že by se někde běžně věc prodávala za nějakou cenu delší časové období, a pak nastala skutečná akce 1+1, tedy sleva 50%, je jako šafránu.


                                                                          Josef Žižka

                                                                            NSPROCZSK - Profil | So 18.1.2014 22:36:08

                                                                            Sven - 18.1.2014 21:55:13 >Sven - 18.1.2014 21:55:13 >>
                                                                            Vážený Svene (pravé jméno neznám),

                                                                            já reagoval na formulaci "Red Arc mají předraženej", a trvám na tom, že je nesmyslná. Pokud by zněla "jejich garance nejnižší ceny je nesmyslná", souhlasil bych, a to bez ohledu na to, koho by se to týkalo. Je to totiž honba za vlastním ocasem. Když bychom to dovedli ad absurdum, tak stačí, když nějaký Váš kamarád udělá aukci na Aukru, dá tam Red Arc za 1000, Vy pošlete screenshot do e-shopu, a budete požadovat tu samou cenu.

                                                                            Obchod dělá každý co svět světem stojí pro peníze. Jestli tady pokřiveností trhu a tím, jak vlády ožebračily obyvatelstvo, není kupní síla, tak to stejně neznamená, že ho někdo bude dělat coby charitu. Za posledních šest let se v branži rybářské zcela pokřivila tržní realita. Vy spotřebitelé tlačíte obchodníky do naprosto nesmyslného kouta, oni Vám to vrací naprosto nesmyslnými obchodními triky typu "garance ceny, akce 1+1 zdarma", aby přežili.

                                                                            Jestli si opravdu myslíte, že Red Arc (a to je jen příklad, můžeme zmínit jakýkoliv delší čas vyráběný model či věc) stál před deseti lety 2800,-, dnes je doporučená cena tuším 2531,- Kč (vel.30), a že by správně měl stát třeba 1000,-, tak s Vámi nemá cenu diskutovat. Jen čínskou vládou ze zákona stanovená minimální mzda se zvedla za tu dobu o 200-300% i více. Vstupní ceny všech surovin také rostly značně, o cenách dopravy nemluvě. Nemohu Vám garantovat jakékoliv ceny kdekoliv, protože ty si každý obchodník stanovuje dle svého uvážení, a já nemám do jejich cen příliš co mluvit. Co Vám ale garantovat mohu, že ti dumpingoví tu dlouho nebudou, protože nevydělají na provoz firmy. Pokud máte zájem, do SZ Vám klidně uvedu přiklady firem, které tu před pár lety v naší branži hrály značnou roli, a dnes už neexistují.



                                                                            S pozdravem Josef Žižka
                                                                            >

                                                                              Nnofish - Profil | So 18.1.2014 22:15:05

                                                                              SPROCZSK >> Ale o to tu celou dobu jde. Vždyť tady to je jako v té pomyslné hopodě. Tam taky Pepa poradí Frantovi že někde je něco levnějšího.
                                                                              Zrovna spročka navijáky mám. A za ceny jiné než obvyklé a přitom vím, že prodejce na tom stejně vydělal. Stejně tak jako u jiné značky vím, jaké jsou marže a ze začátku jsem tomu nechtěl věřit. Je mi jasné, že obchodník má i náklady, ovšem tak i tak je pro koncového zákazníka rozhodující cena. Když seženu zboží za polovic za hranicemi, nebo ve výprodeji u nás, byla by blbost ho kupovat dráž. Když bude v kamenném obchodě u nás o stovku dražší než na netu, dám to v obchodě, nedělá mi to problém, pomůžu prodejci v místě bydliště.
                                                                              Kompenzovat menší marže velkým objemem prodeje není nic nového. Děje se to všude. U nás je prostě rybářských obchodů zybtečně hodně a nakonec to stejně schytají zákazníci (na cenách).
                                                                              K bižuterii se raději nevyjadřuju. Nejlepší je nakupovat přímo od výrobce, když to jde. Jakože občas to jde. Když jsem srovnával "přívlačovou bižuterii" tak mi teda v zahraničí vycházela taky levněji, tak nevím jak to tam je, že jsem si toho nevšimnul. Zbytek, kromě přívlačče nějak neřeším. Co potřebuji koupím za rozumou cenu a nesrovnávám.

                                                                                Nyvana - Profil | So 18.1.2014 21:49:31

                                                                                SPROCZSK >> Vážený pane,teď s toho ani nebudeme spát.My jsme pouze zákazníci,kteří hledají nejnižší cenu a je nám jedno,jestli mají někde výprodej,nebo ne.A nikoho jsme nekritizovali,pouze porovnávali a to je rozdíl.

                                                                                  NChose - Profil | St 25.12.2013 19:52:41

                                                                                  Moc dobrá otázka.
                                                                                  Jaký pak socky.Proč někde platit tolik a někde o pár stovek více.Já kupuji a tak než koupím tak se juknu.

                                                                                  Druhá strana si vydělává na chleba a ta se hold musí snažit .

                                                                                  Příklad slušný slevy a ani porovnávač cen to nějak nepobral.
                                                                                  http://www.adler-wft.cz/adler-wft/eshop/0/0/5/817-R​YOBI-ZAUBER-CF-4000
                                                                                  http://www.zbozi.cz/?q=RYOBI%20ZAUBER%20CF%204000&t​yp=nabidky

                                                                                    NTavris29 - Profil | St 25.12.2013 19:31:47

                                                                                    FOUSATEJ HAT >> Reagoval jsi na to, že si neváží zákazníků.... a to jsem psal já a Erva.Každopádně, mám na to jiný názor,než ty. Ne každý musí znát ceny, viz třeba naše drahé polovičky atd. Pro mě to neni dobrej prodejce,ale sráč. Na tom se spolu prostě neshodneme.