Rybník Brloh 2021

Tak co,už jste někdo letos byl na tomto pěkném soukromém revíru v jižních Čechách? Úlovky,úspěchy,neúspěchy,zajímavosti atd...vše o tomto revíru.
Autor diskuse: foxxx - Profil , 2.6.2010 kaprařina - revíry, cestování

Tom_otín - Profil | Ne 27.8.2017 19:10:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Úžasné chytání. Brloh jsme navštívili letos v polovině srpna 2017. Nejmenší kapr 8 kg a největší 18 kg. Pan Anderle skvělej člověk a nevím co vic dodat!

Přikladám odkaz na video z výpravy na tomto revíru

j.martinek - Profil | St 19.3.2014 13:09:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Video z první výpravy na tomto revíru ;-)

j.martinek - Profil | Ne 16.3.2014 20:05:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Už to jezdíííí :-))

machy43 - Profil | Pá 7.3.2014 10:38:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Z minulého týdne. Bylo prostě hezky. :-)

machy43 - Profil | Po 17.2.2014 15:04:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

No nic, nedalo mi to, sed jsem do auta a na Brloh se dojel podivat osobně (mam to 30 km). Led žádnej (akorát zbytky kolem míst 16 a 17), ale co mě naprosto dostalo je aktivita ryb. Kapři se loupou u hladiny, jak kdyby byl začátek května. Tahání za ruce je stále silnější a silnější.

drvoštěp - Profil | St 5.2.2014 10:07:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ono to chce hlavně přečíst Anderleho ryb,řád....S rybou se zachází šetrně, po ulovení se ukládá pouze na měkké a dostatečně velké originální podložky (V žádném případě na zem!! min. velikost podložky je 100*80 cm. Nejlépe podložky s bočnicemy které zamezí úniku a zranění ryby. ) A pak se nemusí zbytečně tlachat.

jindra.sportex - Profil | St 5.2.2014 0:47:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Na tento revír již jezdím několik let a nejen na něj, ale i Labe, Berounka a jiné svazové revíry celoročně navštěvuji. Kus igelitu pro ochranu ryby je určitě nedostačující, vozím dvě normální podložky udaných rozměrů a nikdy jsem neměl problém. Snažím se rybu co nejdříve vrátit vodě, aby nedošla k úhoně. Po přečtení rybářského řádu Brlohu se dočtete, že podložka s bočnicema je pouze doporučená. Pan Anderle je rozumný a sám usoudí co je vhodné.

Kasíno - Profil | So 31.8.2013 12:40:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Za 4 dny ve dvou lidech 33 záběrů. 9 ryb nám spadlo...

Dida - Profil | Čt 6.9.2012 15:16:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Seveřan >> rybník je v krásném prostředí a ryby tam má také pěkné, pravidla jsou nastavena dobře, na naše rybáře ostatně nic jiného neplatí než bič bitch a cukr až potom:-))

Seveřan - Profil | Čt 6.9.2012 14:12:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Všechny zdravím
Dneska jsem dostal typ na rybník Brloh.Přečetl jsem všechny názory na tento rybník,majitele i rybářský řád tohoto rybníku.
Léta jsme jezdili z kamarády na orlík.Vždy jsme používali přístřešky nebo bivaky a nikdy jsme s tím neměli problém.Po každém ukončení naší výpravy jsme po sobě uklidili a místo zanechali v původním stavu.Tak nějak si představuji chování rybáře u vody.Bohužel tento rok jsme si museli zarezervovat chatku a tím pádem jet na jiné místo a to jenom proto ,že jsou mezi mání rybáři respektive hovadšti nelidi kteří nemají právo ani dýchat.Hovada díky kterým si dnes u vody nemůžeme málem roztáhnout ani židličku.Tím chci říct že chováním a přísným řadem majitele Brlouhu souhlasím a nedivím se mu a pokud se mu zdá že složení udice má vypadat tak jak popisuje ve svém řádu tak je to v pořádku .Každý z nás má názor na složení udice jiný a to je třeba respektovat.Jde vidět že majitel má rybařinu rád a podle toho k ní přistupuje. Netvrdím že souhlasím ze vším ale pokud jsi chci na tomto rybníku zachytat musím tento řád dodržovat a respektovat.Je mi jasné že se nedá všem lidem zavděčit a vždycky budou mezi námi jedinci kteří budou mít zbytečné kecy.

Bomber76 - Profil | So 7.7.2012 16:15:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem strávil týden s dětmi na Brlohu. Chyceno čtrnáct kaprů, což za šest dní není moc, ale v tom horku se to dalo očekávat. Děcka si užili koupání na nedalekém koupališti, já tam vypil pár piv a večer jsme zase zkoušeli lapit něco většího. Nejhezčí kapřík byl lyseček 75 cm a 11 kilo. Přišel sice na můj prut, ale starší syn to prostě neřešil a při jízdě ho měl okamžitě v ruce a nechtěl ho dát. No spíš to bylo tím, že jsem popíjel pivko se sousedy na č.6 a kluci měli za ůkol ty pruty hlídat. Škoda jen té menší aktivity ryb. Jinak se dětem dovolená s rybařením moc líbila!

vajgl - Profil | Út 5.6.2012 10:34:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

2.6.2012 Kapr 82cm 11,80kg
3.6.2012 Krásný Lysec 80cm 10,10kg

j.martinek - Profil | Ne 3.6.2012 18:56:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pro místní rejpaly.. :-)
14,20kg
Boilie Jet Fish - Biosquid a.c. Biosquid

j.martinek - Profil | Po 7.5.2012 21:03:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

12,5kg
Celkem to tam teď jezdí :-)

j.martinek - Profil | Ne 25.3.2012 17:30:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj rybáři, tady je menší ochutnávka z první výpravy. Největší kapr z víkendové výpravy (10kg), krásnej bojovník s pořádným ,,kormidlem,, :-) Všechny ryby braly pouze v nočních hodinách. Každopádně parádní start nové sezony, ať se daří.

Paja.luksiK - Profil | Út 31.5.2011 16:06:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Moje pocity z toho revíru jsou smíšené . Na jednu stranu krásný revír , s krásným okolím a krásnými rybami .Na druhou stranu revír s obrovským tlakem , tím myslím až přehnaně nepáskované fleky vedle sebe. Přesto jsem si týden na tomto revíru užil , a to i přes fakt , že ryby moc nespolupracovaly . Za týden lovu se mi podařilo ulovit asi 30 kaprů . Z nich většina se pohybovala okolo 5 - 6 kg . Povedlo se i pár ryb přes sedmdesát centimetrů . Tři největší , 86 cm 14 kg , 86 cm 13.60 Kg a poslední dlouhý ale lehký lysec měl 78 cm 7.20 Kg .

Bomber76 - Profil | Út 26.4.2011 20:17:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem se včera vrátil z týdení rybařiny na Brlohu. Byli jsme na č.5. Na zakrmení jsme měli pár kilo boilies, pelet a asi 25 kg řepky. Hned druhý den chytil kamarád pěkného kapra 84 cm a 10.4 kg. Kapři brali nejvíc ráno a v podvečer. Velikost kaprů se pohybovala v rozmezí 60 až 75 cm. Měli jsme i slabší chvilky, kdy se nám čekání na záběr zdálo nekonečné. Ale na ostatních flecích to jezdilo, takže jsme doufali, že se něco většího povede. No a já se dočkal až krátce před odjezdem. Nosil jsem už věci do auta a najednou krásná jízda, jakou jsem už na svoje docela utažené brzdy neslyšel. A za chvíli jsem se mohl kochat pohledem na krásného kapra 90 cm a 13.1 kg. Takže jsem odjížděl moc spokojený.

cerrtik - Profil | Po 11.4.2011 20:37:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

A já tuna bílé ryby, která mi celý víkend nedala pokoj, takže s kaprama už to bylo horší. Můj největší tento okolo 8kg.

Bomber76 - Profil | So 27.11.2010 12:11:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak až po týdnu jsem dostal k tomu, abych tady napsal, jak dopadlo moje poslední letošní rybaření na Brlohu. Greysmen si aspoň toho jednoho kapříka chytil, takže mně nakonec do vody nehodil, jak sliboval. Já jsem shořel jak papír. Na ty svoje koule jsem nechytil nic. Kdybych napsal, že mně to nemrzí, tak bych kecal, ale trochu jsem s tím v takové zimě počítal. Ale věřil jsem, že něco přijde. No nepřišlo nakonec nic a já se můžu jen těšit na jaro, kdy tam určitě zase vyrazím a připravím místním kapříkům přes zimu takové koule, že budou žrát jako divý, protože tak dobrý koule ještě nežrali! Aspoň jsem díky Greysmenovi poprvé pil grog, protože já rum doteď pil jen v čaji, nebo s colou. Doufám, že tady Foxxx založí s novou sezónou otázku Brloh 2011, kde budem dál pokračovat v diskuzi o tomhle moc hezkém revíru. Měj te se všichni fajn a těším se, až se z některýma z Vás, co jezdíte na Brloh, zase u vody potkám a pokecáme u ohně, jako se to povedlo párkrát i letos! Čus!

Greysmen - Profil | Ne 21.11.2010 16:13:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

a zřejmě letos na Brlohu poslední ulovený kapr :-) bo jsem si jistej, že nikdo není větší blázen než já s "Bomber 76" aby tam chytal v mrazu přez víked kapřík měl 5.6kg ,,nemřen" a vzal jednadvacítku kouli , v půl jedný ráno ,-)

Bomber76 - Profil | St 8.9.2010 19:33:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem se dneska vrátil z Brlohu a byl to docela vydařený týden. Kaprů nachytáno docela dost, ale jen jeden větší. Měl 80 cm/11.4 kg a přišel na vlastní boilies s příchutí brusinky. Na brusinku jsem si udělal osobní rekord. Na jednu kuličku jsem postupně vytáhl pět kaprů a až při šesté jízdě se mi kapr vypnul a "zázračná" kulička byla fuč. Ale včera večer chytil parťák kapříka kolem 60 cm a při nahazování trefil montáží tolstolobika a zapřáhnul ho za ocasní ploutev. Po asi deseti minutách byl na břehu a měl 103 cm a 17.2 kg !!! Nemohli jsme tomu včera pořád uvěřit! Jinak Robin chytil na boilies ještě hezkého lína 46 cm. Takže výprava byla super, až na ty ranní "kosy".

vajgl - Profil | Út 27.7.2010 7:40:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravím. Tak jsem se vrátil v neděli večer z Brlohu, byli jsme s klukama na 5,6 od pátku odpoledne (modrá plachta) a docela to šlo celkem 55 kaprů,od 5do 8 kg ale ani jeden větší jak deset kilo prostě jsme nedokázali nic většího vyslektovat.Na tý 9 ten kluk opravdu měl závody taky jsme se na něj ďívali zřejmě lepší oddíl.Ale ono to opravdu přes ten výkend asi šlo protože podle informací se vytáhlo snad 150kaprů.A ještě chci jenom podotknout že když jsme odjížděli domů tak podle mne na tý jednotce nikdo neseděl tak kolem 16,30hod.Tak ta ryba nebyla asi chycena na jednotce ale můžu se mýlit.

Bomber76 - Profil | Po 26.7.2010 17:52:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak byla na Brlohu vytáhnuta "patnáctka" !!! Nezbývá než štastnému rybáři pogratulovat !!!!!

Bomber76 - Profil | Ne 11.7.2010 16:30:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdar! Tak jsem strávil na č.3 další dvě noci a shořel jsem jak papír. Nechytil jsem vůbec nic. Ale tak mi třeba. To mám za to, že jsem se tam v pátek ožral s klukama na č.1 a bylo nás docela dost slyšet. Přitom to sám nesnáším, když někdo dělá u vody bordel.Takže se tady za to veřejně omlouvám. V sobotu už jsme byli všichni hodní. Jestli to ale nebylo tím, že už nebylo skoro co pít! :o))) Chlapík, co seděl vedle mně na č.2, neměl taky ani záběr. Asi bylo na ně opravdu moc velké vedro. Já jsem tušil, že to bude přes den bída, ale doufal jsem, že to v noci jezdit bude. A ono nic. No snad to bude příště lepší.

Frantos - Profil | Čt 8.7.2010 22:40:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

foxxx - >> ahoj, tak jsem se teď vrátil z Brlohu a ani já nejsem tak s výsledkem spokojený. Přijeli jsme v pondělí za deště, kdy počasí bylo velmi proměnlivé a tento den byl z celé výpravy nejvíce úrodný. Jezdilo to o sto šest, záběry přicházely po 10 minutách od zavezení a říkal jsem si, že tohle tempo vydržet celý týden bude asi záhul, ale druhý den se vše změnilo a ryby přestaly brát. Ale i tak se nám podařilo nachytat pár větších kusů, největší byl kapr přes 10 kg,dále 8,5 kg, 9 kg, všechno byly šupináči. I přes méně úspěšnou výpravu jsme si krásně odpočinuli v nádherné přírodě a snad se na další výpravě bude dařit lépe.

Bomber76 - Profil | Út 6.7.2010 16:42:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tož jsem se před chvílí vrátil z Brlohu. A nedopadl jsem zrovna nejlíp. Chyceno asi sedm kaprů, ale žádný, z kterým bych se tady mohl pochlubit. Většina chycena na takový můj vojebaný ekonomický boilies za základní směsi, mletého ptačího zobu s red faktorem, trochy lososového oleje a 200gr rozmixovaných brusinek z Kauflandu. Ale jinak ty koule moc hezky vypadají i voní. Děcka si to tam ale užili. Od rána do večera chytali čudly na červíky. Měli neskutečnou výdrž. No ale já mám málo, tak se tam v pátek vracím. Zase na trojku. Mají být docela festovní pařáky, takže budu přes den odpočívat ve stínu s lahváčem v ruce a v noci doufat v pořádnou jízdu. Jinak foto je ze včerejšího večera.

Háča - Profil | So 3.7.2010 1:32:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Brloh jsem objevil teprve nedávno a zatím jsem tam chytal pouze 3x ale můžu potvrdit že ryby jsou tam pěkné a berou i v odpoledním pařáku. Zatím největší kapr (9.5kg) zabral v 18:00 a nebyl sám,nejvíce jízd mi přišlo vždy v tuto dobu.

Marten1 - Profil | St 30.6.2010 10:01:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Z mého pohledu je to velmi kvalitní revír a dobře zarybněný. Byl jsem zde již 6x a vždy jsme něco pochytali. Někdy to bylo lepší, jindy horší. Záleží na počasí, krmení, nástraze, místu, asi jako všade.Loni největší kapr 86 cm, letos zatím jen kapr 75 a štika 80 cm. Je zde úžasný klid a krásná příroda. Majitel pan Anderle je velmi pohodový chlapík, který ochotně poradí i pomůže. Cena je také velmi příznivá. Počasí je zde nevyzpitatelné, skoro při každé návštěvě nám pršelo, dost často bouřky, zřejmě to stahuje Kleť, která je nedaleko. Určitě ho ještě letos navštívím.

Bomber76 - Profil | Út 15.6.2010 18:56:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak konečně je tu založena diskuze o tomhle super revíru. Letos jsem tam vytáhl už tři "desítky", takže oproti loňsku, kdy jsem vytáhl největšího 9.9 kg, je to o poznání lepší. Jedu tam zase 2.-6. července. Beru sebou své dva syny, tak snad něco většího chytnem, aby měli kluci zážitek. Mám zabukovanou moji oblíbenou trojku, na kterou nedám dopustit. Jen se modlím, aby nám vyšlo i počasí.

RADE B. - Profil | Po 14.6.2010 9:50:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

O víkendu jsem se vrátil z týdeního pobytu na Brlohu.Skvěle jsme si zachytali.
Ve dvou chyceno 32 kaprů.Škoda,že od středy byli takový horka.
Nej 84cm,13,5kg

vajgl - Profil | Čt 3.6.2010 15:38:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Frantos >> tak jednu posílám ze 14.5.2010 není moc povedená, ale amík docela potěšil 82cm a rovných 8kg z místa č.17.jinak menší kapři a vše z pravý strany ostrova.

Jany - Profil | St 2.6.2010 16:03:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Loni počátkem srpna jsem tam měl adrenalinový zážitek. Měl jsem týden na starosti naše děti (tehdy 3 a5 let) a vyrazil jsem s nimi na Brloh. Měl jsem plac č. 7. a předpokládal jsem, že tam budeme kolem 3 dnů. Po příjezdu v odpo hodinách jsem vše vybalil, postavil, nahodil atd. a do večera jsem chytil 3 kapry mezi 70 a 75 cm. V noci ale přišla strašná průtrž mračen. Do rybníka přiteklo tolik vody, že ten normálně začal přetékat. Na poslední chvíli jsem vzbudil obě děti a mazali jsme do auta. To už z potůčku, který teče kolem hráze, byla divoká řeka, do které spadnout, tak se člověk může utopit. Doslova v hodině dvanácté jsem dokázal přes louku odjet s autem. Pak už to bylo tak měkké, že bych tam zapadl a musel by mě tahat traktor. Přívalová vlna přišla tak rychle, že jsem stačil zbalit jen pruty, stojan a spacáky a vše ostatní zavřel do stanu a normálně to tam nechal, popadl děti a pryč. Druhý den v poledne jsem se tam vrátil a na místě, kde stál stan bylo 70 cm vody. Vylovit mi ho pomáhal pan Andrle, který měl prsačky. (ještě jednou mu tímto děkuji). U hráze chytali nějací kluci kolem 12-13 let. Ty prý v noci evakuovali hasiči v Brloha. Prostě katastrofa. Nejhorší bylo rozhodnout se, jestli už je to tak špatný, že je nutné zmizet, nebo jestli člověk moc neplaší a měl by zůstat. Když jsem ale druhý den viděl tu spoušť, věděl jsem, že jsem se rozhodl správně. Revír ale vypadá, že je pěkný. Pan Andrle mě sice upozorňoval, že to tam bere jen na halibut pelety, já měl ale 3XL od Nikla a neztěžoval jsem si. Ačkoliv po hrázi vede silnice, není moc frekventovaná a je tam klid, takže doporučuji zkusit.