Česká pošta a její "super" služby ...

Zdravím, stala se mi nepříjemná věc: objednal jsem si zboží, zaplatil ho převodem (asi chyba), mělo dojít-nedošlo, z toho e-shopu to zjištovali a pošta prostě zatím neví, kde ta zásilka je. Paráda - já nemám ani peníze, ani zboží, na pošte mi řekli, že já nemůžu vůbec nic, reklamaci či stížnost musí podat odesílatel, čili e-shop, který ale má moje už moje peníze a že se zboží ztratilo na poště, ho nemusí zajímat ... Takže čekám, jak se ten e-shop zachová, doufám, že mě nenechají ve štychu a že to budou řešit. Chtěl jsem se zeptat, jestli se to někomu stalo (jako že určitě) a jak to řešil? Díky.
Autor diskuse: Stepa23 - Profil , 22.1.2009 všeobecné - ostatní

NXY - Profil | St 24.4.2019 6:43:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jakým způsobem posíláte prut, který prodáte přes bazar - včera jsem posílal prut v hodnotě 1200,- (jako balík do ruky bez dobírky, vždy jsem posílal v papírové trubce nebo srolovaný v kartonu)
... ejhle... balík lehounký, hubený ale dlouhý 150cm - poštovné 359,- + ještě hrozila příplatkem za nadstandart a jako křehké to ani nešlo... to jsem zase čuměl..

Nhraji - Profil | Čt 22.1.2009 21:08:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Já ti něco poradím, požádej e-shop, ať ti sdělí podací číslo balíku. Pokud to šlo jako obchodní balík, profibalík nebo EMS, pak máš možnost přímo na stránkách pošty ověřit, kde se tvůj balík nachází.
http://www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-type/html/user/anon/page/default.psml/js_pane/sluzbyonline%2Csledovanibaliku;jsessionid=AAAwbjp+rbL=7UDTV1F4Cg
Pokud to poslali jako normální cenný balík, nemůžeš sice sledovat tracking balíku, ale můžeš se na své doručovací poště poptat, zda tam balík náhodou neleží.