Tčko - Profil | So 24.8.2013 21:50:29

24.8.2013 - Váh
Dnes som si opäť vyrazil na mreny. Podarila sa iba jedna, ale aj tak to stálo za to. 63 cm čistej svalovej hmoty

Benda 24,72 - Profil | So 24.8.2013 21:46:02

23.8.2013 - Napravo od Kouřimky
Pánové, díky moc. Nečekal jsem jak silný zážitek to bude, neskutečný.

Ladineeek - Profil | So 24.8.2013 20:03:52

24.8.2013 - Pstruhovka VÚS
Výprava za tečkovaným králem/královnou tůní skončil mírným zklamáním, nicméně jeden větší tam skutečně je, ale nedobral mi to a pak už se neukázal. Bohatě mi to vynahradila krásná příroda, neregulované koryto plné tůní, vůně vody v pozdě letní atmosféře..... někdy na shledanou....

LovecDan - Profil | So 24.8.2013 19:53:17

24.8.2013 - Berounka
Dnes obhlídka nové části revíru a hned Tloušt 41 cm.Udělal mi velkou radost.

ŽLŽ CARP TEAM - Profil | So 24.8.2013 19:14:05

11.8.2013 - svazovka Francie
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 2 obrázky.
Když jsme se rozmýšleli kam na ryby, padla volba na Francii. Už hodně dlouho jsme se tam chtěli podívat na nějakou tu svazovku. Hodně lidí mi říkalo, že Francouzské svazovky jsou obtížné a docela náročné. Přesvědčili jsme se o tom sami.
Ráno 24 června jsme začali balit a chystat se na cestu, kterou jsme chtěli absolvovat přes noc. Auto už je naložené a my vyjíždíme v 9 hodin směr Rozvadov. Po dvaceti kilometrech za hranicí nás staví na dálnici hlídka a kontroluje nás a auto, jestli náhodou nepašujeme drogy, nebo něco jiného. Naštěstí nic nenacházejí a my můžeme pokračovat v cestě. Po zbytek cesty se už nic jiného neděje a tak cesta docela utíká a my přijíždíme do Francie na předem vybrané jezero. Po zakoupení povolenky zajíždíme k vodě, aby jsme si jí mohli prozkoumat a vybrat nejlepší loviště. Ale všechno je jinak. Místo křišťálové vody vidíme pouze bahno a trávu. Sucha a vedra způsobila vysychání jezera. Přesto lezeme do bahna a zkoušíme, kam až dojdeme. Když už se boříme po kolena, vzdáváme to a přemýšlíme o náhradním plánu. Vybíráme jinou lokalitu a odjíždíme. Asi po půlhodině přijíždíme k druhému jezeru. Okamžitě vystupujeme z auta a jdeme prozkoumat terén. Ale zase se vyskytl problém. Vyznačené noční zóny byly na místech, kde se absolutně nedalo chytat pomalu ani z lodi , natož ze břehu. Místo břehu jen strmé stěny, zatopené stromy a houštiny. A ještě k tomu pár metrů od silnice. Opět nasedáme do auta a jedeme na jezero číslo tři. Po detailní prohlídce to opět balíme a volíme průzkum čtvrtého jezera, jelikož jediné místo je zabrané. Zklamáním už ani nemluvíme a jedeme na jezero číslo pět. Po příjezdu zjišťujeme, že ani zde není jediné místo k chytání. Jediná chytatelná špička je obsazená a mi už totálně unaveni a zničeni po dlouhé cestě, vzdáváme veškeré naděje.Naposledy vyndáváme knížku a koukáme, zda je v okolí ještě nějaké jezero. Poslední vodní nádrž, byla asi necelou hodinu od této a tak zničeni a nevěřící, jedeme na nejmenší vodní nádrž v tom to kraji. Jezero má asi sto ha.Po příjezdu zjišťujeme, že jezero je z celá prázdné a tak nezbývá, než ho jít prozkoumat a najít noční zóny. Zanedlouho vidíme ceduli označující noční zónu. Co nás překvapilo bylo zjištění, že se jedná o nejmenší vodní plochu s největší noční zónou. Není co rozmýšlet, zůstáváme. Jarda,který celou dobu řídil, usíná po pár minutách v autě. Takže já s Martinem máme za úkol vyložit celé auto a postavit tábor. Den se už přehoupl do pozdních odpoledních hodin. Teprve v osm hodin vyhledáváme a značíme loviště. Voda je extrémně čistá a průzračná. Ze dna rostou ohromné vodní kytky. Echolot mi ukazuje šest metrů a já vidím až na dno. S takhle čistou vodou jsme se ještě nikde nesetkali. Uleháme celí zničení. Ráno se probouzíme před obědem. Celý den trávíme vybalováním auta a výbavy. Voda má 27 stupňů a tak koupání je velice příjemné. Ovšem rybám to moc dobře nedělalo. Druhou noc ve čtvrt na čtyři ráno mám první jízdu, která končí přeříznutým vlascem. Toto pěkně začíná, říkám si při návratu zpět do bivaku. Do rána už se nic neděje a tak se do rána v klidu vyspím. Ani kluci nebyli moc úspěšní.Tak tomu bylo celých deset dní. Ryby díky vysokým teplotám a klesající vodě stávkovaly. Což pro nás nebylo dvakrát povzbuzující a tak jsme začali vymýšlet všelijaké montáže a různé vychytávky. Ale marně. Jediní, kdo jevili zájem o naše nástrahy, byli fenci, kterých je tam spousta. Desátý den dostává Jarda záběr a zdolává šupináče 87cm a 11,1kg. Nastávají další dva dny, ve kterých kromě velkých cejnů, nic jiného nebere. Teprve dvanáctý den ve čtyři hodiny odpoledne, mi přichází záběr. Zvedám prut a okamžitě zjišťuji, že se jedná o větší rybu.Skáču do člunu a vyjíždím na vodu. Za okamžik jsem nad rybou. V křišťálové vodě vidím u dna lysce, jak s mojí montáží v tlamce, jezdí po dně a vlascem řeže několika metrovou trávu.Asi po dvaceti minutách se mi daří kapra navést Martinovi do podběráku. Jsem šťastný že po takové době mi konečně zabral. Při vážení váha ukazuje 15,5kg, míra 86cm. Po vyfotografování pouštím rybu zpět do vodního živlu a modlím se, aby další záběr nenechal na sebe dlouho čekat. Ten den už záběr nepřišel. Druhý den Jarda zdolává menšího kapra okolo 50cm. A několik cejnů. To samé Martin. Čtrnáctý den nezačal nijak slavně, jelikož v devět hodin ráno přicházím o rybu. Měním montáž a opět nahazuji. V jednu hodinu mi opět signalizátor hlásí záběr. Zvedám prut a opět nasedám na člun. Již jsem nad rybou a sleduji v pěti metrech pod sebou nádherné černé tělo lysce. Souboj trvá opět asi 20 minut, když mi Jarda podebírá kapra. Váha ukazuje 16,2 kg a měří 98 cm. Opět fotím a pouštím nádhernou rybu zpět.
Do konce výpravy zbývají už jen dva dny, za které zdoláváme už jen pár velkých cejnů. Tato výprava nebyla bohatá tolik na ryby, jako na zážitky a zkušenosti, kterých není nikdy dost. Na podzim se sem vrátíme a zkusíme být úspěšnější, než nyní v létě.
Za ŽLŽ CARP Hořovice Petr Langmajer.
                                           (Lupajz)

Petr Francie

kosvi - Profil | So 24.8.2013 19:10:18

24.8.2013 - Stojáček
Dnes potřetí na rybníčku a stále ještě kapříci brali, ne už tolik jako v předešlých dnech, ale furt to bylo dost. V jednu chvilku byly dva záběry skoro naráz, i přes to oba kapříci skončili v podběráku a háček bez protihrotu si nevyklepali.

Rybářova žena - Profil | So 24.8.2013 18:57:48

23.8.2013 - Rybník
Čtyřdenní výprava s mojí rybářkou, synem a Pepsíkem :) Přišlo pár kapříků a karas. Mé rybářce se povedl krásný lín a Pepsíkovi krasný kapřík. Všechny ryby plavou dál :)

ŽLŽ CARP TEAM - Profil | So 24.8.2013 18:23:56

18.8.2013 - svazovka
Přes týden není mnoho času a tak musíme jezdit pouze na krátké výpravy. Jednu jsme si naplánovali na pátek 16 srpna, kdy chceme na domácí svazové vodě chytat od rána do druhého dne do večera. Ráno po noční ihned vyrážím na místo. Hned si připravuji věci a nahazuji. Po chvíli na mě leze dřímota, kterou ale překonávám po prvním pípnutí hlásiče. Zanedlouho přijíždí parťák Martin, který přiváží zbytek krmiva. Protože ryby na naše boilís nereagují, zkoušíme různé kombinace. Dávám pod háček dvacítkovou peletu a čtyři zrnka kukuřice, která se jeví jako ta nejlepší volba. Za pár minut se ozývá můj hlásič a první menší kapr je na břehu. To samé má i Martin. Po druhé nahazujeme a opět záběry nenechávají naše pruty v klidu. Najednou se rozjela šňůra záběrů, která trvala celé odpoledne, celou noc, kdy záběry přicházely každých 10 minut a celé dopoledne. Ve tři hodiny jsme měli na kontě asi 30 kaprů. Největší ryby vážily, šupináč 7,9 kg a lysci s váhou 8,5 kg a 8,3 kg. Martin chytal ryby asi do 5 kg. Kolem čtvrté hodiny odjíždíme domů. Jsme utahaní po dlouhé noci. Opravdu jsme nečekali, že ryby začnou na tuto nástrahu takhle brát.
Přeji všem pořádným kaprařům Petrův zdar.
Za ŽLŽ Petr Langmajer.
                 (Lupajz)

doliz - Profil | So 24.8.2013 17:41:11

24.8.2013 - Svratka
Brali hlavně okouni, ale podařilo se mi chytit i dvě krásné parmy 55 a 50. Samozřejmě jsem je pustil.
způsob: muškaření
nej. nástraha: lura

ŠAJBAN - Profil | So 24.8.2013 17:11:01

24.8.2013 - potok
Dnes som sa z vlastnej iniciatívy, spolu z mojim bratom rozhodol skrášlit si svoj oblúbený revír a spraviť niečo pre rybky :) kedže bol potok dosť zničený po povodniach , koryto bolo takmer rovné a neboli na nom skoro žiadne miesta kde by sa pstrúžiky mohli udržať tak sme vybudovali cca 15 kaskád aj väčšie aj menšie :) snád sa budú pstruhom páčiť..zopár som odfotil..škoda ze sa viac foto nedá vložiť ako 2

Vydrýsek - Profil | So 24.8.2013 16:47:30

24.8.2013 - svazovka za Štatlem
Chvilka u vody s kukuřicí a brčkem, přinesla 12 kapří

bylo pěkně a pojedu zas

Bikefisher - Profil | So 24.8.2013 14:58:32

24.8.2013 - svazový
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Po předešlé rybářsky neúspěšné noci mi v 5:30 zvoní budík. Bez delšího rozmýšlení vypínám budík a převaluji na druhý bok. V půl osmé mě již budí sousedova pila a po chvilce rozmýšlení jestli to má vůbec cenu beru dva vláčáky a jdu k vodě. Potkávám pár kolegů, vyslýchám si jejich kritiku na aktuální rybářskou situaci, párkrát nahazuji ze břehu a po chvíli sedám do lodi a vydávám se do nedaleké zátočinky plné podvodních překážek. Mé oblíbené místo je zabrané kolegou chytajícím na "kačeny" tak nezbývá než popojet o kus dal. Fouká lehký větřík, takže kotvím na dvě kotvy. Do vody prvních 20 minut létá můj oblíbený HAMER, ale aktivita ryb ve sloupci se zdá býti nulová. Beru 4g hlavu a nasazuji smáčka MINNOW. Nástrahu nechávám vyklesat na dno a velmi pomalým tažením a lehkým pocukáváním s ním drncám o dno. Již na druhý hod jsem nucen odkotvit a jet vyprostit uvízlou nástrahu. Když se mi to zhruba po 5 minutách stává znovu tak zůstávám stát přímo nad místem, kde jsem naposledy zůstal viset. Další nához, začínám stahovat a říkám si opět vázka. Lehký tah a lehké záškuby prozrazují opak a já lehce zasekávám. Ryba se zprvu drží u dna a po chvíli tah povoluje. Ryba kombinuje škubání s celkem ostrými výpady do hloubky. Po chvilce už se u hladiny objevuje pruhovaný krasavec. Jelikož jsem si zapomněl podběrák vylovuji s rizikem rybu z vody rukou, ale hned na druhý pokus se mi to daří. Metr ukazuje rovných 40 cm. Zjišťuji nemilý fakt, že mě nedrží kotvi a vítr mě odnesl o dobrých 20metrů dál. Zůstávám stát, nahazuji a po 5 vteřinách se opakuje tentýž scénář se stejně velkým okounem. Následující dva náhozy končí taktéž proměněným záběrem z nichž ten druhý hned zpočátku dává najevo, že se jedná o ještě silnější kousek. Ryba zajíždí do vázky a po chvilce pumpování si to po dně hasí směrem ke kotvě. Elegantně obeplouvá ocelové lanko od kotvy a vlasec zázrakem přežívá a ryba se rozmotává. Tah polevuje a u hladiny se objevuje nádherné pruhované tělo naježeného bojovníka. Následuje ještě ostrý výpad, s kterým si můj red arc bez problému poradí a po chvilce držím v ruce okiše o 2cm přesahující tu magickou okounovou hranici 40ceti centimetrů. Smáček zcela zdevastovaný už není schopen dalšího působení a jiného sebou už bohužel nemám. Trochu rozmrzele nasazuji kratší verzi MINNOW. Současně se na 10 metrů ode mně přesouvá kolega, který stál opodál. Za neuvěřitelného hluku kotví a třešnicku ještě nasazuje jeho poloprázdný lahváč padající do lodi. Patnáct minut jsem bez záběru a lehce rozhořčen odmítám komunikovat s neohleduplným kolegou. Smáčka měním opět za HAMERA a snažím se se ho vodit obdobně. V dalších dvaceti minutách se mi daří zdolat ještě dva menší okouny okolo 30cm, ale velkého už žádného. A tím se opět potvrdila opatrnost velkých ryb.

jinehu - Profil | So 24.8.2013 14:31:45

15.8.2013 - Svazovka
chycena na bojku na karase 20 cm :)

Soulfish - Profil | So 24.8.2013 13:40:09

23.8.2013 - stojatý
bylo to fan :)
zvlášť ta světýlka na špuntech byla pěkná

culi2 - Profil | So 24.8.2013 12:35:15

11.8.2013 - labe
opet krasny den na labi s boilie
krasne urostla ryba

Pišta27 - Profil | So 24.8.2013 11:13:19

23.8.2013 - Pískovna SSČ
Tak jme s juniorem prochytali krásné dva dny. Svítilo to,koupalo to,jezdilo to a užilo to -:))

Adolf - Profil | So 24.8.2013 10:17:34

23.8.2013 - Rieka
Znova pop a krásny jalci :) dokonca aj nejaký ten ježko sa podaril :) zmena úseku pomohla škoda dvoch väčších ktorý spadli hneď po zábere, no nevadí dneska pôjdem zas :)

Imothep - Profil | So 24.8.2013 8:52:31

23.8.2013 - Menší svazový tekoucí
Dalších pár hodin chytání do stromu.

Monte16 - Profil | So 24.8.2013 6:10:48

23.8.2013 - řeka JM
Sedím si takhle v klídku v práci a kolem 7 hodiny ranní mně volá parťák a já už tuším která bije ... za chvilku už ho fotím s krasavcem fůsatým - 205 cm, váha ?, nástraha cejn, klasika "na kaču". Tak sa zaúdí a celá dědina dojde pokoštovat :D sranda pánové...samosebů plave dál :)

mális - Profil | So 24.8.2013 1:27:34

19.8.2013 - Zahraničí
Osobák cca 31 kg :-) a 40 min stresového souboje
A je tu další o malinko menší 30 kg :-)

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.