medvidek 1 - Profil | Čt 6.9.2012 20:05:29

nedávno - pálava
Pálava 72 cm 6,3kg

Vydal jsem se na víkend s kolegama na Pálavu pochytat místní mohykány. Tak jsem tomu podřídil vše – zákrm jednoho místa pár boiliesy xy [smazáno - porušení pravidel]
První záběr přišel v pátek v noci a ryba to na 130g olůvko pěkně roztočila a tak jsem jen zlehka přizvedl prut a ono vůbec nic, žádný odpor – stál jsem a nechápal, kde se stala chyba??
Přes den se nedělo vůbec nic. Kolegové se bavili chytáním na krmítka kaprama kolem 40cm.
A tak jsme si pěkně zahráli karty a pogrilovali a nějakou tu slivovičku okoštovali.
Před setměním jsem přehodil pruty a zakrmil a očekával záběry. Razantní záběr přišel až nad ránem – zlehka jsem přizvedl prut a po pár minutách kapr ležel na podložce a po zvážení a změření putoval opět nazpátek se slovy – pošli většího. Dali jsme si po slivovičce na úspěch. Další záběr už bohužel nepřišel, takže moje plány na velkou rybu se povedly jen z poloviny – tak příště!!!
Kolegové chytli největšího kapra jen 54cm, takže žádný zázrak - ryby moc nespolupracovaly.
Lovu zdar.

: vydrák - Profil | Čt 6.9.2012 20:04:56

6.9 2012 - Orlík
Celej srpen sem nebyl na Orlásku až konečně přišlo září!
Lufťáci se stáhli zpět do měst a v mých výsostných vodách opět zavládl klid.A na to sem čekal :-)
Povedlo se celkem 5 ryb každá jiná. Petrův zdar
způsob: plavaná
hloubka: 2-3m
nej. nástraha: kukuřice

Padja - Profil | Čt 6.9.2012 19:51:58

září - soukromá voda
krásné 4 dny s přítelkyní -zdoláno 36 ryb nej chvíle double v podobě mého nového osobáčku šupík 19 kg doplněn o polořádkáč 12,6 kg a druhého double 2x 15 kg :) Super chytačka

medvidek 1 - Profil | Čt 6.9.2012 19:51:37

nedávno - svazovka
20 hodin u vody

Vydal jsem se s kolegou po práci na ryby do druhého dne do oběda a tak jsem chtěl chytat co nejrychlejší a aktivním způsobem a mít hodně záběrů.(......). Pod háček putovala půlka pop up s půlkou mini hook 14mm, zakrmoval jsem boiliesem (....) a (.....) raketou do extrémních vzdáleností k druhému břehu ze kterého se nesmí chytat a je tam klid od rybářů a ryby se zde zdržují.
První pěkný záběr přišel po hodině a po boji u břehu mě ryba najela do řas a vyřízla se – škoda, nebyla malá!!
Do půlnoci se povedly ještě čtyři záběry. Ráno v 3.30 hod. už létala raketa opět k druhému břehu a ve 4.00 hod. už bylo nahozeno. Postupně přicházely záběry a po dvou záběrech opět létala raketa k protějšímu břehu. Než se ozvalo křupnutí a špička odletěla – opět nevydržel surfový prut na 200 gramů a to už letos po druhé. Poprvé praskl v polovině. Tak mám zas o reklamaci vystaráno – škoda. Celkem jsem měl 12 záběrů a všichni kapři měli od 50 – 54 cm (......). Jen kolega neměl bohužel ani jeden záběr – jen mu to 5x píplo a nic, tak snad příště.
Lovu zdar.

airfish - Profil | Čt 6.9.2012 18:55:18

6.9.2012 - pstruhovka
Dnešní vycházku jsem musel odložit až na odpolede, protože celé dopoledne mi zabralo vysazování pstruhů.

pl4n4 - Profil | Čt 6.9.2012 18:51:18

6.9 - řeka
pár candátů z večerního lovu na chatě ;)

xxlrybář - Profil | Čt 6.9.2012 18:34:23

Nedávno.. - Oblíbený
Tloušti berou pořát ;-))

standas - Profil | Čt 6.9.2012 18:02:53

6.9.2012 - Dojáček
Dnes jsem změnil.oblíbené místo u Eriky a celkem to šlo:-)

eXecutor - Profil | Čt 6.9.2012 16:56:17

6.9.2012 - Rieka
Pop Day - Aj takto vyzeral dnesny den pri vode, v ktorom som viac nez cely cas pouzival rozne popery a ine povrchove nastrahy. ''Kusali,, mi to jak krasne Jalce tak Bolene. Jalcov sa podarilo oklamat v hojnom pocte a z toho 3x 50cm , od ktorych som dostaval celkom solidne zabery na hladine. Bolene sa trafili iba 2x aj to take dorastence do 45cm , ktore som ani nefotil a hned vo vode vyhakaval. Aj napriek neprijemnemu pocasiu (silnemu vetru , zamrecenej oblohe , chladnom vzduchu) sa mi celkom oplatilo rano privstat si na 5:00. Ale co nadseny privlaciar nespravi koli takemu zazitku ... vsak ? :-)

Petrov Zdar.

Rob80 - Profil | Čt 6.9.2012 16:30:48

06.09.2012 - Rieka
Dnešná prechádzka priniesla túto krásavicu.Mala 90cm. Po odfotení si spokojne odplávala. :-)

Carp team Exil - Profil | Čt 6.9.2012 16:29:15

5.9. - 6.9.2012 - Svazovka ČR
S Ondrou jsme se začali více věnovat místu, z kterého mu přišel krásný šupináč. Započali jsme rozkrmovat místa i plochu, ve které chytáme a to i větším množstvím (cca 0,5-1kg na 24hod). Ryby s námi začínali stále více spolupracovat a záběry přicházely pravidelně. Čtvrtý večer se rozjel první můj prut. Po urputném boji mezi překážkami mi Ondra podebral kapra, který mi opět posunul pomyslnou laťku vzhůru. Statný šupináč, dlouhý 91cm a vážící 14.9kg. Já byl nadšený… Ještě večer se rozjel i můj druhý prut. Po podebrání jsem se mohl pomazlit s krásným lyscem dlouhým 80cm s váhou přesně na 10kg. Za ct-exil Honza „Slámiš“ Slaminka.

Mrazik74 - Profil | Čt 6.9.2012 16:10:38

5,9 2012 - Riba Roja
Včera se zase usmálo štěstí a povedla se opravdu krásná ryba na vábničku. Po dlouhé době večer s absolutním olejem přímo vybízel k pokusu o vyvábení nějakého místního krasavce. 300m od kempu přímo u velké pumpy na 14m hloubce - de facto jsme celou dobu stáli na stejném místě jednu dobu lehce fouklo a odválo nás to na 11m, ale o 5min později jsme byli zase zpátky. 20min se nic nedělo - pak to jedno mimčo zoblo Martinovi, ale bez možnosti záseku - pár minutek bez aktivity a pak brutální start ze dna do skoro 5m - nekompromisní záběr a neuvěřitelná zdolávačka za absolutní tmy. 224cm - váha hrozná, doba zdolávání 10min, lovec moje maličkost.

WildPikeCZ - Profil | Čt 6.9.2012 13:17:42

6.9.2012 - v ráji
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 2 obrázky.
Dnes jsem zažil u vody opravdu fantastickou vláčku,která byla zakončená ztrátou už 2 životní ryby za poslední měsíc.Netuším o jakou rybu šlo,ale nepodařilo se mi jí se šňůrou 0,15 Power Pro vůbec otočit.Při dobržďování s posledními metry šňůra nevydržela.Sumce bych asi vyloučil protože na šňůře nebyl žádný sliz.Napadl mě ještě velký podseklí kapr,avšak podle kopance do kopita jsem tuto alternativu také vyloučil.Ještě před tím se mi povedl osobák candáta 75 + 2 dorostenci.(vše jako vždy zpět ve svém živlu).Foto jako už tradičně o mě špatné odpovídající podmínkám a foťáku v telefonu.(krev na podložce nepatří candátovi ,ale mě :)

VAN's - Profil | Čt 6.9.2012 13:17:35

2. - 8. září - World Carp Classic 2012 - jezero Bolsena
Od pondělí rána probíhá závod v lovu kaprů - World Carp Classic 2012 na jezeře Bolsena. V první tři dny zde vydatně pršelo a od dnešního rána fouká silný větr. Celkově je chyceno okolo 200 kaprů a prozatím největší kapr je chycen 22kg. Ulovili ho kluci z čech, kteří chytají na v sektoru Jetfish. Úspěšná nástraha byla [.................]. Uvidíme jak proběhne druhá polovina závodu. Online přenos probíhá na celosvětové sociální síti Twitter http://twitter.com/WCCUK. Zdraví VAN´s, Hofi a Dido :-)

Carp servis - Profil | Čt 6.9.2012 12:10:51

6.9.2012 - Oblíbený
...

Aja008 - Profil | Čt 6.9.2012 10:55:10

06.09.2012 - Morava 1X
Dnes mi spadl velký okoun, který zabral na banjo:(. Útěchou byl candátek na hranici míry...

Přemet:-) - Profil | Čt 6.9.2012 10:32:10

5.9.2012 - Svazofka přeci :-)
Tak jako každý pracovní týden, i včera jsem se rozhodl, že pojedu zkusit své rybářské štěstí na nedalekém revíru. Tentokrát mi sekundoval Rejdík a s politováním musím konstatovat, že co do počtu ryb, zvítězil on :-) Sice to nebyla žádná hitparáda, ale i přes to se dva kapříci lehce nad 70 na podložku podívali zblízka :-) Posílám fotku mého krásného lysečka s nádhernými velkými šupinami rozesetými po svém lysém těle :-) Ráďa se nenechal zahanbit, podařili se mu totiž dva kapříci, šedesátník a jeden dvaasedmdesátník. Bylo tam krásně, proto pojedem zase :-)

xxlrybář - Profil | Čt 6.9.2012 10:02:25

Nedávno - Oblíbený
Tydle pruhovaný sou táák krásný ;-)

Gobo - Profil | Čt 6.9.2012 8:28:11

minulý týden - Vltavská kaskáda
Bylo tam zase krásně, zelenina na hladině trochu polevila a opět se něco povedlo.

Lauri - Profil | Čt 6.9.2012 7:05:50

včera - na východě
už začínají kousat

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.