brašul - Profil | Po 28.5.2012 17:53:26

28.05.2012 - oblíbený
zase mě juniorek přechytal.

seboo - Profil | Po 28.5.2012 17:52:44

17.5. - stará cihelna
Pár jich bylo... vše plave dál :)

weobler - Profil | Po 28.5.2012 17:39:58

28.5.2012 - Rokytka
Dneska na 2h na Rokytce a povedlo se 26 tlouštů okolo 25cm jeden okoun okolo dvaceti a druhej přesně třicet a dva perlínci nádherně jsem si to užil akorát se omlouvám za kvelitu fotky líp to prostě nešlo :(

megalodon - Profil | Po 28.5.2012 17:10:27

26.5.2012 - akvárium :-)
V sobotu relax v ČH. Rybám se nechtělo tak jako jindy, ale nakonec se jich pár osmělilo a ve dvou cca 10-12 kapříků zdoláno. Nej 78cm (pokud mě neklame paměť) a mimo to se mě ještě podařili 2 amuři na vlastní boilies. Jeden odhadem kolem 70cm a druhej 82cm (viz foto). Jak mám na amury smůlu, tak tentokrát jsem si to vynahradil:-)

Šmulda - Profil | Po 28.5.2012 17:06:00

27.5.2012 - Řeka Morava
Přistihl jsem kapry chystající se ke tření a jeden se nechal zlákat na rohlík :)

Lukaz - Profil | Po 28.5.2012 16:03:31

květen - svazovka...
par ryb ze slepeho ramena... nejvetsi 82cm +8kg ... na tuto vodu celkem slusny..

MKplzen - Profil | Po 28.5.2012 15:29:20

víkend - P
nízký stav, ale šlo to docela pěkně :)

Mojo - Profil | Po 28.5.2012 15:26:03

víkend 26. a 27.5.2012 - MP JČ
Svatý Petr se asi tento víkend rozhodl vynahradit mi smůlu na všech předchozích májových výpravách. V sobotu mi nadělil několik ryb domácích konzumních, z nichž jsem jednoho uzmul domů, protože jsem na něj měl fakt už chuť. Druhá výprava, tentokrát na pro mě zapomenuté místo na řece byla ještě parádnější. Cílová ryba parma se sice podle předpokladů nekonala, ale vynahradily mi to nádherné ostroretky, z nichž největší měla 48 cm (na fotce). na řece braly i na mě veliké a krásné plotice. Ani nevím, jestli mám to štěstí jít dneska po práci zase pokoušet...byla to krása.

Enšpígl - Profil | Po 28.5.2012 15:22:22

včera - svazovka
Když větší neberou, tak potěší i ta menší :)

michu - Profil | Po 28.5.2012 14:52:01

květen - svaz
báječných 11 dní na rybách, super parťák, super souboje, krásné ryby, lapeno cca 65 ks z toho 11x 10+.
nej. nástraha: tuna-spice a red-salmon od PUSTILa

*76* - Profil | Po 28.5.2012 13:24:14

2012 - Norsko...
Už jsem zpátky z výletu, nezmokli jsme už jsme tu :-))

inak šly jen kelleři chyceno asi jen 5 obecňaček tuším že 3 jednoskvrnky a 1 mník :-)
A že pokud se najde hejno tak berou na vše je pěknej kec..
Nejlépe šli na lesklé pilkry...

Raggo - Profil | Po 28.5.2012 12:56:07

květen - Svazovec
Týdenní dvoumužná výprava na kapříky dopadla díky perfektní spolupráci s parťákem a organizovanému lovu více než dobře. Odměnou nám byla spousta neuvěřitelně bojovných říčních ryb. Příjemné procento se váhově pohybovalo okolo 10ti kil. Z těch hezčích to byli kapři 11kg, 12kg, 13,5kg. Jako bonus moje montáže uchutnaly dvě metrové ryby 17,1kg a 20,1kg. Velký dík patří Martinovi za skvělou spolupáci při všech lovných situacích a především za perfektní starost o outdoorovou kuchyni. Skvěle jsem si pochutnal, skvěle jsem si zachytal. Nejúspěšnější nástrahou byly jednoznačně drobné, 14ti milimetrové Starbaits kuličky Signal v kombinaci s popkou, namáčené ve stejnojmenném smrdutém dipu :) Uaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

JohnMcE - Profil | Po 28.5.2012 12:53:08

25. - 27.5. 2012 - Orlas
Tři slunečné a větrné dny na Orlasu s kapříky a ploticemi:-)

Miguell - Profil | Po 28.5.2012 12:46:32

29.5.012 - Vltava
30 hodin lovu přineslo mhono neskutečných záběrů. Nepodařilo se mi chytit sice žádného obra, ale aspoň tohoto krátkého kapríka s pěknym panděrem, který zasluhoval foto. Bratr skóroval jinak. viz foto.

El Duffus - Profil | Po 28.5.2012 10:21:45

25-27. 5. 2012 - 421036
V průběhu týdne mi přicházely zprávy od kamarádů ze svazovek, kde se to hemžilo luxusníma kaprama, původně jsem měl jet taky, bohužel práce nepustila. Tak jsem na víkend střihnul Lužnici. V noci obligátní tloušť, ale kapřík nic a tak mi nezbejvá než kamarádům gratulovat a tiše závidět. Třeba bude líp

kicker - Profil | Po 28.5.2012 10:00:17

26.05. - 27.05.2012 - Zväzový
Kým som sa vrátil večer znova na miesto, kamarát už zapíjal nový osobák. Podarilo sa mu uloviť jedného z najväčších rýb jazera a zhodou okolností toho istého kapra ako ja pred 8 mesiacmi. Okrem toho hlásil množstvo ďalších rýb.
Znova sa opakovala situácia z rána - prvá nahodená, druhú práve nahadzujem a jazda. Neveril som vlastným očiam.
Do polnoci ešte niekoľko rýb, 00:00 - 04:00 nútená pauza a ráno ako bonus ďalší fešák.

Postupne ryby začali brať okrem Probitic a Omega Fish aj Spicy Salmon a SK30, na ktoré prišli najväčšie ryby .

kicker - Profil | Po 28.5.2012 9:54:37

25.05. - 26.05.2012 - Zväzový
Tak rýchlo zorganizovaná mini-výprava na malej zväzovej vode dopadla nad očakávanie. Prvý večer do polnoci jedna krajšia ryba, ale to ráno...
Kým som po 4.00 hod stihol nahodiť druhú palicu a zapnúť signalizátory, krásna jazda na prvej a vonku šupinatý dlháň. Následne bodoval kamarát - viď. foto.
O 7:00 som kvôli povinnostiam musel chtiac-nechtiac zbaliť. Asi si viete predstaviť, ako sa mi chcelo a to som ani len netušil, o čo som prišiel... :o(

Aspoň ma po príchode domov čakalo milé prekvapenie od mojej milovanej manželky. A chutilo rozhodne viac, ako originál. :o)

Btw. Zase sa potvrdilo, že SB. Omega Fish a Probiotic sú veľmi rýchle gule a aj bez predchádzajúceho kŕmenia sa s nimi dá zachytať.

VOMI - Profil | Po 28.5.2012 9:21:17

27.5.2012 večer - Sázava 19
Včera večer na Piláku na feeder ryby docela brali měl jsem asi 15 záběrů vytaženo něco málo kaprů kolem 40 a jeden brutální záběr prut mě letěl do vody ale po chycení prutu nic.Brali kukuřici a žížaly.Jinak parádička akorát hic jak v pekle všem Petrův zdar

Obiš - Profil | Po 28.5.2012 9:03:49

28.5 - ...
Tak sem se s manželkou vydal na jednodenní rybačku. Moc to nešlo. Jeden úhoř a pár línků. Jinak docela slabota. Pomalu nebylo co fotit.

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 28.5.2012 8:56:07

o víkendu - strašně známej
Tak jsem si o víkendu loupnul těžbu ryb udicí za prachy na druhé nejznámější vodě zde na Mrku (hned po Štítu). Ty soukromáky, to je bezva věc. To jsou zlatíčka.
Tak nějak jsem měl za to, že kapraři soukromé vody odsuzují, plivají na ně a tak nějak se od nich distancují, nicméně pravda bude asi někde jinde. V podstatě jsem kapraře obhazoval, obcházel a tak nějak mezi nimi kličkoval, jelikož byli úplně všude. Na kaprařích byl zajímavý, jejich požadavek na prostor. Na břehu spotřebovali sice jenom cirka dvacet metrů na pentapod, bivak, nataženou šňůru na prádlo, vozík a další různé záležitosti od Kordy, nicméně zabírali vodní plochu o rozloze několika hektarů. Samozřejmě měli zavezeno nalevo podél břehu, napravo podél břehu a prostřední prut byl zavezen naproti ke břehu a tak to měl každý. Tedy v podstatě několikahektarová vodní plocha byla zabrána zhruba pěti kapraři. To mi přijde milé. Dokonce jeden kaprař měl zavezeno „za roh“, což je skoro neuvěřitelné, ale je to tak. V podstatě můj rybolov probíhal celý ve strachu, jelikož jsem nevěděl, kdy vytáhnu nějakému kapraři montáž. I když široko daleko žádný kaprař nebyl, člověk nemůže vědět, jestli to zde nemá třeba zavezeno z jiného písáku. To nikdy nevíte tohle.
Jinak teda za tři kila, který jsem na to vypláznul jsem čekal větší terno.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.