potočák 62 - Profil | Út 3.10.2023 18:42:35

30.9.2023 - Chovný
Už se to blíží. Výlov horního,na jaře vybudovaného rybníčku s obsádkou divokého generačního a remontního potočáka a i nějaký lipan tam byl. A převoz do rybníčku u domácí líhně pod elektrický ohradník. Petrův Zdar

potočák 62 - Profil | Út 3.10.2023 18:25:57

Výlov spodního,na jaře vybudovaného rybníčku s obsádkou mníčka,karase obecného,lína,letošních duháčků a sivenů.Spokojenost. Petrův Zdar

Klobasa1 - Profil | Út 3.10.2023 10:31:30

30.9.2023 - Rybník
Za krajíček to jistě nebylo, stejně kecá a je po něm, takže já na rozdíl od brzáka se přiznám, že ryba už bohužel neplave. Je to letos první sejmutá. Svátek jsem měl v pátek a kamarád čtyřicáté čtvrté narozeniny. Zapili jsme to dobře a rybolov nám vyšel na poslední den v září. Úplňek a teplé krásné sobotní počasí nevěstilo nic dobrého, obzvláště když jsem ve středu a ve čtvrtek na Nechranicích i Berounce vyhořel jak papírovej čert. Ale kousnul jsem se, a po vzoru rybáře Jarmila Kolouška po marné hodině házení naprázdno rozbalil židli. U přívlače se dá i dřepět, ale jak dojde pivo je zle. Po patnácti minutách na sluníčku a vysezeném zadku, kdy žízeň zavelela táhni zpátky do kiosku a už jsem se chtěl zvedat, přišla nečekaná bomba do prutu a já málem letěl ze židle. Vercajk jsem rozhodně nepodcenil. Tušil jsem podseklého kapra nebo nechtěnou štiku. Čekal jsem cokoliv, jen né cílené Cé sedmičkové řady. 71. Hák s gumou byl pohřben kdesi hluboko v jícnu a operace se nezdařila...... Tímto poděkuji své ženě, dětem, sestře i švagrovi že mě trpí a také kamarádovi Mirkovi za všechno. Já su tak ščasné:-))
způsob: přívlač
teplota vody: furt na koupání
teplota vzduchu: akorát
kmenový vlasec: šňůra
návazec: 0,30 fluorcarbon
délka návazce: metr
velikost háčku: ta správná
hloubka: do dvou metrů
nej. nástraha: guma
návnada: plast a chemie
množství návnady: jedna a lanko pryč

brzak - Profil | Út 3.10.2023 9:33:04

3.10.2023 - Svaz
Krásně za krajíček.

Šela123 - Profil | Út 3.10.2023 8:19:50

27.9.2023 - Řeka
Úplněk na ostrově
Jsou výpravy neúspěšné, úspěšné a pak ty, na které se jen tak nezapomíná. A právě takovou jsem nedávno zažil. Blížil se prodloužený víkend a já věděl, že u vody bude velké množství rybářů. Také kamarád, který byl u vody už od pátku mi tuto domněnku potvrdil a také informoval, že pěkné počasí na aktivitu ryb nemá dobrý vliv. Právě proto jsem se rozhodl vyrazit na místo na řece, které je přístupné pouze pomocí člunu. Po příjezdu na ostrov hovořím s fajn klukem, který nedaleko mého místa končí a sděluje mi pozitivní informace. Hned od začátku se mi místo moc líbí, mám zde klid a velkou řadu možností, kde kapry najít. Po důkladném zmapování prokrmuji dvě odlišná místa. Už v podvečer dostávám první záběry, ale to ještě zdaleka netuším, co se bude následující dny odehrávat...
způsob: kaprařina
množství návnady: 4 Kg /den

sauron13 - Profil | Út 3.10.2023 6:40:47

30.9.2023 - Svazový
Prodloužený víkend + úplněk, tady nebylo vo čem 🥳🙏🐷🍀.
Věncům dodatečně vše nej 🍻

délka návazce: 3m

soulfly - Profil | Po 2.10.2023 21:21:48

26.9.2023 - Svazový
Urval jsem se od práce alespoň na dva večery k vodě, zase k malé řece. Delší masivní krmení boiliesem přineslo ovoce. Po pár večerech bez záběru, o kterých jsem psal minule, přišel obrat o 100%. Měl jsem 7 jízd za večer, i pár pěknějších kusů. Podruhé se mnou vyrazil Jirka. Zašli jsme zacvičit, coby trenér mi poradil trénink na zpevnění kolen, což potřebuji do hor. Pak mi ještě vytřel zrak klenotem z malé řeky, no super večer. 😊

Stewik - Profil | Po 2.10.2023 19:41:24

29.9.2023 - VN
Rybky z rána poslabšie ako včera hoci záberov bolo veľa, kopance ale nesekateľné... okolo obedu vábnička ale bez úspechu a k večeru sme našli fajn miesto a tam sa to rozbehlo 🙂

brzak - Profil | Po 2.10.2023 15:30:51

2.10.2023 - Svaz
První řijnovej pokus.

mdx - Profil | Po 2.10.2023 12:43:45

30.9.2023 - U klokanů
Poslední týden v oblasti Pilbara s kamarádem Johannesem. Pár pěkných ryb na rozloučenou se povedlo. A taky dost sépií. Jedna mě dokonce kousla, což jsem netušil, že jde 😆

nej.vydra - Profil | Ne 1.10.2023 22:59:03

29.9.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Když jsem před lety koupil dětem ve Vodním světě při návštěvě Želivky plyšovou vydru, stala se naším oblíbeným rodinným talismanem. Dodnes má v autě své místo a i pod bivak jezdí s námi. Že ji najdu v originále na rybářské výpravě, by mne ani ve snu nenapadlo. Vyrazili jsme na sv. Václava s naším vlčákem Akimem k vodě na ryby. Na třídenní výpravě bylo krásně a teplo, ale kapří záběry přicházely pouze ráno a na večer. V pátek po obědě stahuji mrtvé pruty na kapra a jdu zkusit vláčet. Po dvě stě metrech od našeho místa slyším zvláštní pištění, ale nijak mu nevěnuji pozornost. Pes vystartoval a už tam v rákosovém pásu radostně vrtí ocasem, že něco zajímavého našel. Naštěstí nemáme psa, co hned všechno zamorduje, roztrhá a spíše si se vším hraje. Nejprve jsem myslel, že chytil krtka. Vytahuji ho z rákosu a k mému překvapení, to bylo snad nejhezčí zvířátko, co jsem kdy držel v ruce. Malinká vydra ještě slepá a stejně veliká, jakou už léta vozíme v autě. No byl to šok. Pištěla a v kožíšku ji lezlo několik červů od masařek. Trošku jsem ji obral a odnesl na podložku pro kapry. Neuměla ani lézt a jak zvedla hlavu, ihned se převrátila na záda. Uložil jsem ji na spacák a v tu ránu usnula. Po prvotním návalu emocí jsem začal řešit co s ní. Vzpomněl jsem si na večerníček o Vydrýskovi a záchranné stanici v Pavlově, ze které pocházel. Začala šnůra telefonátů. Nešlo jim na mysl, jak jsem mohl najít venku ještě slepou vydru, která neumí ani chodit. Měla být v noře a ne volně v rákosí. Podle červů v kožichu, tam musela být opuštěná minimálně dva dny. Uvázal jsem psa na našem místě, vydříka zabalil do mikiny a mazal na Vysočinu do záchranné stanice. Dostal ihned speciální mléko z lahve a asi tu nejlepší péči, jakou může mít. Byl vyčištěn do posledního červíka a prý jsem ho našel za pět minut dvanáct. Dostal šanci i když menší než padesát na padesát. Svatý Péťo, drž nad ním prosím ochrannou ruku. Vždyť je to také rybář.
Děkuji touto cestou záchranné stanici v Pavlově za profesionální přístup a ať se vydříkovi Evženovi daří.
Ať se Vám všem daří. Vydra.

dantex - Profil | Ne 1.10.2023 22:29:29

1.10.2023 - Mezi vinohrady
po burčáku jsem si šel nahodit
teplota vody: asi 18
nej. nástraha: streamer slávista

Horda - Profil | Ne 1.10.2023 21:23:01

1.10.2023 - Svazový
Pomalu nastává jejich čas. Tenhle mě dlouho školil, ale nakonec se spletl.
kmenový vlasec: Stroft 0,08
velikost háčku: H130 # 18
nej. nástraha: Olivová jepice

Lovec_přivlačí. - Profil | Ne 1.10.2023 19:39:38

1.10.2023 - 471
Dnes jenom jedna kudla.

Doktyč - Profil | Ne 1.10.2023 14:24:10

1.10.2023 - 471155
Dneska po delší době na rybách i s holkama. Celkem jsme si zachytali cejni i karasi byli při chuti. A jako vždy, když si neodneseš rybu, tak aspoň tašku odpadu po těch "lepších " rybářích 😁😀
způsob: feeder
nej. nástraha: Červi, kukuřice
návnada: Kukuřice, červi a směs žlutý Konopásek
množství návnady: Tak akorát

1Mara - Profil | Ne 1.10.2023 13:05:05

1.10.2023 - Naš pronajatý....
Tak a máme další odjezd z našeho rybníka do nového domova na vysazení. Slunka obecná cca 200ks. 😉

švihov - Profil | Ne 1.10.2023 9:51:07

28.9.2023 - Vysočina
Krasavec

Dusna - Profil | So 30.9.2023 13:51:32

27.9.2023 - Nežárka
Parádní třídenní rybačka s kamarády, povedlo se nachytat pár pěkných ryb, spokojenost 😊

Mirek.V - Profil | So 30.9.2023 9:33:55

29.9.2023 - řeka
Na takovou jsem dlouho čekal. A včera to přišlo.
způsob: feeder

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.