nej.vydra - Profil | St 17.4.2024 18:09:31

17.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dva dny jim trvalo než se s tím prudkým ochlazením vyrovnali. Dnes se situace začíná vracet do normálu a začali znovu kousat. Dopoledne přineslo dva záběry od větších ryb a tenhle divoch makal jako v plném létě. Musel jsem ho vyčlunovat. Našel si tam pod vodou nějaký strom a držel se ho jako klíště. Vše dobře dopadlo a neplave tam v řece z utrženou montáží. Kuličkám do chladné vody dávám opět za jedna.

nej.vydra - Profil | Pá 12.4.2024 20:23:08

12.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní nádherné slunečné dopoledne přineslo pět záběrů od kapřích fešáků. Teplota vody se přehoupla přes třináct stupňů a z některých ryb už teče mlíčí. Doba tření pomalu klepe na vrata plavebních komor. Ryby nabuzené jarními hormony nedají metr vlasce zdarma a jsou to někdy nekonečné souboje. Zajímavé je, že jakmile najedou kapři do krmného místa celé dopoledne nepřijde jediný pípanec od tlouště či cejna. Dokonale místo vyselektují pouze pro sebe. Boilí do chladné vody znovu ukázalo svoji jarní extratřídu.

nej.vydra - Profil | Po 8.4.2024 17:59:45

8.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Voda v potoce se nám po těch vedrech pomalu otepluje na dvanácti stupňovou hranici. Na aktivitě ryb je to znát a začínají více kousat. Začal jsem více krmit, ať si kluci pochutnají když mají snahu žrát. Dnešní dopoledne mi řeka na chvilku půjčila krásné šupinaté dlouhány. Jeden měl v hubě urvanou pletenku, která mu koukala ze skřelí. Po rychlé operaci a pár fotkách v klidu odplaval. Na některých rybách jsou viditelné rány z nedávných povodní a dalo jim to určitě pořádně zabrat. Opět úřadovalo bolí do chladné vody ve dvacítce průměru, které pro mne nemá konkurenci.

nej.vydra - Profil | Út 2.4.2024 18:07:23

2.4.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
V dnešním hodně větrném dopoledni mi řeka na chviličku půjčila jednoho ze svých šupinatých fešáků horního úseku. Po rychlém zdokumentování, jsem ji ho z úctou zase vrátil a poděkoval i Svatému Péťovi. Teplota se konečně lehce přehoupla přes deset stupňů a cejni začali aktivněji tlouci do nastražených kuliček. Moje oblíbené boilie ve dvacítce průměru, opět ukázalo svoji jedinečnost ve studené vodě.
Ať se Vám všem daří a užívejte jara. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Út 19.3.2024 17:12:37

19.3.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní a včerejší mrazivé ráno nám ten potok zase ochladilo pod osm stupňů. Rybám to nijak nevadilo a ihned po rozednění byla vidět značná aktivita na hladině. Hodinu po východu slunce přichází razantní jízda na šestnáctku kuličku pálivého boilie. Po krásné přetahované mi řeka na chvilku půjčila jednoho za svých dlouhánů horního úseku. Po rychlém zdokumentování, jsem ji ho s úctou a poděkováním zase vrátil. Jsem rád, že nám tu po té velké povodni nějací trofejní kapříci ještě plavou.

nej.vydra - Profil | Pá 8.3.2024 17:11:14

8.3.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Tak se nám ten potok pomalu probouzí.
Po východu slunce je vidět značná aktivita ryb na hladině, ale záběry přicházejí, až kolem poledne. Jen to tak lehce ožužlávají a když je kulička menší, tak se píchnou. Dnes během poledne dva záběry od ryb kolem pěti kilo. Boilie do chladné vody kapříkům opět šmakovalo.

nej.vydra - Profil | Pá 1.3.2024 17:34:58

1.3.2024 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Tak se nám ten potok konečně zklidňuje a teplota vody polehounku stoupá nahoru. Sedm stupňů ještě není žádná sláva, ale je to přesně ta doba kdy pod háček nastražuji boilie do chladné vody. Po třech menších kaprech z předešlých dnů si dnes připlul pochutnat krásný polořádkáč v parádních zimních barvách. Řeko díky a už se těším na příště.

nej.vydra - Profil | Čt 26.10.2023 19:48:48

26.10.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
V pátek tomu bude měsíc, co jsem na rybách našel opuštěné vydří mládě. Po několika telefonátech se záchranou stanicí v Pavlově, jsem jim rychle vydříka Evžena odvezl. Bylo to jak se říká za pět minut dvanáct a nedávali mu ani padesát procent na přežití. První týden na stanici flákal dávky umělého mléka a nevypadalo to zrovna moc nadějně. Další týden se ho podařilo propašovat k právě narozenému jedinému štěněti Německého ovčáka a fenka ho přijala za svého synka. Vše se rázem obrátilo k lepšímu, vydřík Evžen poprvé otevřel očka a zatím zdárně prospívá. Snad by mohl být z nejhoršího venku. Sobotní návštěva u jeho Paní pečovatelky a nové vlčáčí maminky neměla chybu. Nemohl se dostat do lepších a povolanějších rukou.
Děkuji tímto stanici v Pavlově za perfektní a profesionální přístup.

nej.vydra - Profil | Út 3.10.2023 21:31:55

1.10.2023 - Orlice zas šumí nad splavem....
Ahoj všem.
Jedu si to autem z ryb a z rádia se line nádherná písnička od Zuzany Navarové. Orlice zas šumí nad splavem odpusť mi ať všechno přestanem.... Byl to nenápadný impuls, ale druhý den už vystupuji z auta u té krásné řeky. Byla to pecka brodit se podle vody neporušenou dvoumetrovou džunglí a vědět, že naposled jsem tu šel asi já před rokem. Nikde ani noha. Řeka byla lehce přikalená a dravcům chutnalo. Druhým náhozem pěkná zubatice a kluků pruhovaných nespočet. Patnáct let stará tlačítková Noikia. Fotky žádná sláva, ale někde uvnitř to hřeje a to je to proč tam jezdím..

nej.vydra - Profil | Ne 1.10.2023 22:59:03

29.9.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Když jsem před lety koupil dětem ve Vodním světě při návštěvě Želivky plyšovou vydru, stala se naším oblíbeným rodinným talismanem. Dodnes má v autě své místo a i pod bivak jezdí s námi. Že ji najdu v originále na rybářské výpravě, by mne ani ve snu nenapadlo. Vyrazili jsme na sv. Václava s naším vlčákem Akimem k vodě na ryby. Na třídenní výpravě bylo krásně a teplo, ale kapří záběry přicházely pouze ráno a na večer. V pátek po obědě stahuji mrtvé pruty na kapra a jdu zkusit vláčet. Po dvě stě metrech od našeho místa slyším zvláštní pištění, ale nijak mu nevěnuji pozornost. Pes vystartoval a už tam v rákosovém pásu radostně vrtí ocasem, že něco zajímavého našel. Naštěstí nemáme psa, co hned všechno zamorduje, roztrhá a spíše si se vším hraje. Nejprve jsem myslel, že chytil krtka. Vytahuji ho z rákosu a k mému překvapení, to bylo snad nejhezčí zvířátko, co jsem kdy držel v ruce. Malinká vydra ještě slepá a stejně veliká, jakou už léta vozíme v autě. No byl to šok. Pištěla a v kožíšku ji lezlo několik červů od masařek. Trošku jsem ji obral a odnesl na podložku pro kapry. Neuměla ani lézt a jak zvedla hlavu, ihned se převrátila na záda. Uložil jsem ji na spacák a v tu ránu usnula. Po prvotním návalu emocí jsem začal řešit co s ní. Vzpomněl jsem si na večerníček o Vydrýskovi a záchranné stanici v Pavlově, ze které pocházel. Začala šnůra telefonátů. Nešlo jim na mysl, jak jsem mohl najít venku ještě slepou vydru, která neumí ani chodit. Měla být v noře a ne volně v rákosí. Podle červů v kožichu, tam musela být opuštěná minimálně dva dny. Uvázal jsem psa na našem místě, vydříka zabalil do mikiny a mazal na Vysočinu do záchranné stanice. Dostal ihned speciální mléko z lahve a asi tu nejlepší péči, jakou může mít. Byl vyčištěn do posledního červíka a prý jsem ho našel za pět minut dvanáct. Dostal šanci i když menší než padesát na padesát. Svatý Péťo, drž nad ním prosím ochrannou ruku. Vždyť je to také rybář.
Děkuji touto cestou záchranné stanici v Pavlově za profesionální přístup a ať se vydříkovi Evženovi daří.
Ať se Vám všem daří. Vydra.

nej.vydra - Profil | Ne 24.9.2023 12:01:18

23.9.2023 - Na našem potoce

Ahoj všem.
Tak jsem se šel na večer projít se psem k našemu potoku, odzkoušet ty nové třpytky. Byl nádherný západ slunce a už skoro tma, když do toho kopla krásná zubatice. Po chvilce přišel šedesátka bolen a někdo zatáhl oponu. Tma. Vzal jsem paní Vydrovou a šli na jednoho Svijanského Duxe, než nám ho rozjaření Němčouři ze Zlaté přilby zase všechen vychlemcnou.
Ať se Vám všem daří. Vydra.

nej.vydra - Profil | Čt 14.9.2023 17:35:55

12.9.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsme se šli s Paní Vydrovou, Káťou Vydrovou vyvětrat s vláčkařským prutem a že zároveň omrkneme houby. Bylo tam krásně a po půl hodince házení přišel záběr na rotačku velikosti číslo 4. Už když jsem tu štičku zdolával, nevěřícně koukám jak tu třpytku do sebe mohla dostat. Z tlamy ji koukala třetina štičího těla a stejně ji to nestačilo. Větší štička 55 čísel a ta v ní 30 čísel. Jsou to strašní predátoři. Hub v lese mrak a už i ti kluci křemenatí začínají vyrážet. Svatý Petr tam musel tutově někde bloudit kolem. Po další hodině do toho praštil sumík 120 čísel. Nechápu jak ta holka může přes ty nehty házet, ale létá ji to parádně. Péťo díky a příště jedeme zase.

nej.vydra - Profil | Pá 1.9.2023 20:18:27

31.8.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem dostal v týdnu od kamaráda Aleše, nějaké jeho nové kuličky pro kapry na odzkoušení. Voněli nádherně, ale většina jich byla na můj styl kaprařiny velkých průměrů 25milimetrů. Raději chystám rybkám menší sousta, ale nakonec jsem tu kuličku na jeden prut nastražil a lehce provnadil. V jedenáct večer začal swinger poskakovat nahoru a dolů. V duchu si říkám "no jo velká kule, tak to tam ožužlávaj a nemůžou to do sebe pořádně nasát, že jsem ji trochu neořezal." Po chvilce lehce přisekávám, ale bohužel zůstávám ve vázce. Jdu do strany, zkouším to vycukat a vázka se najednou rozjíždí. Po čtvrthodinové parádní přetahované vytahuji krásného sumíka. Půjčil jsem mu na chvilku svojí karimatku, aby si připadal jako doma na gauči u vodníka. Měřil lehce nad sto třicet centimetrů a po několika fotkách za chvilku odplaval. Letos je to už třetí sumec který neodolal kuličce pro kapra. Ty úleky na samospoušť jsou stejně super.😉

nej.vydra - Profil | Po 28.8.2023 20:16:03

25.8.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Do vody musel tutově spadnout lítající talíř a utekl z něho zárodek vetřelce. Když jsem šel zkontrolovat pruty po dvou signálech hlásiče, troch jsem se lekl. Pod silony připlavalo něco slizkého, pevného, průhledného a vypadalo to, že to má uvnitř oči. Odstrkal jsem to nohou na vodu a čekal na to chapadlo co na mně zevnitř vyskočí. Časem to někam odplulo. Nevíte někdo co to bylo, abych zbytečně nevolal Foxe Muldera a Scullyovou, ať si to přijedou odchytit. Vyhledavač fotek na Googelu si s tím neporadil.

nej.vydra - Profil | Ne 27.8.2023 21:23:17

24.8.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem vyrazil v těch vedrech zkusit chytit nějaké to Ruské torpédo z řeky Amur. Natrhal jsem kýbl žlutých blum a proložil je naklíčenou pšenicí. První den se nic nedělo, ale druhý den po obědě to klaplo. Zažít záběr patnácti kilové ryby v tři čtvrtě metrové hloubce za největšího pařáku je neskutečný zážitek. V prvním okamžiku to vypadalo, že do vody skočil chlap. Píchnutá ryba vylétla na hladinu a začalo solidní rodeo. Po desetiminutovém souboji Amur ležel v kolébce a rodeo pokračovalo před foťákem. Já zmáchaný od ryby, čočka foťáku taktéž, ale jedna rychlá fotka na památku se povedla. Povedlo se zdolat tři Amury na délkách 105,103 a 88 čísel. Všechny ryby během chvilky v pohodě odpluly a třeba zase někdy příště.

nej.vydra - Profil | Pá 21.7.2023 16:46:32

20.7.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Jezdit se koupat na pískovnu a nevzít si s sebou pruty prostě nejde. Po několika vytažených rybách jiné cílové skupiny to konečně nasála ta správná ryba. Řetízek čtyř zrnek vanilkové kukuřice nadlehčené pěnou v akci a paní Vydrová za mobilem také v akci. Vodo díky.

nej.vydra - Profil | St 19.7.2023 21:06:30

19.7.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
O víkendu úhoři na boilie, dneska tohle krásné mimino. Snad se ten kapr konečně podaří.

nej.vydra - Profil | Út 18.7.2023 18:17:04

15.7.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Dostal jsem za úkol od paní Vydrové vybrat nějakou co nejčistější vodu na koupání, kde celá rodina přežijeme ta víkendová vedra. Volba padla na pískovnu, kde jsem ještě nikdy nechytal na boile. Voda zde byla neskutečně čistá i při ranní hladinové teplotě dvacet osm stupňů! Že vytáhnu kolem poledne v největším pařáku letošního roku dva nádherné úhoře na boilie, by mne ani ve snu nenapadlo. Krásné ryby o délkách 55 a 85 čísel. Oba chyceni za hubu a v tom menším jsou dvě kuličky krásně vidět. Tak kluci třeba zase někdy příště o dvacet čísel starší.

nej.vydra - Profil | Čt 1.6.2023 21:48:27

30.5.2023 - ÚN mimopstruhová
Ahoj všem.
Vyrazil jsem na kratší výpravu a doufal, že se kapři ještě nebudou třít. Mé tajné přání bylo vyslyšeno a po dni bez kontaktu s rybou se dopoledne v mém krmném místě začaly objevovat pásy bublin. Znenadání začal dvoudenní kolotoč záběrů od ryb, které byly těsně před třením a asi v té nejlepší kondici z celého roku. Zajímavé bylo, že některé ryby jsem během dvou dnů chytl podruhé a jednoho blázna dokonce třikrát. Když se na prutech stále něco děje, výprava doslova letěla a jen těžko jsem balil a odjížděl od vody.

nej.vydra - Profil | Ne 28.5.2023 21:48:08

28.5.2023 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem komplet zabalil všechny věci a odnosil do auta. Přesně o půl dvanácté jdu smotat pruty a v tom se ten vlevo rozjíždí. Pět minut jsem si podle tahu myslel, že je to ten kapr správné velikosti. Nakonec to byla tahle stodvacetipěti cenťáková holka fousatá. Musel jsem do trenek a jít za ní do vody, protože vůbec nechtěla ven. Zachutnala jí dvacitka sladká kulička. Dvakrát jsem ji rychle bliknul a zase si v klidu odplavala.

nej.vydra - Profil | Čt 18.5.2023 18:30:19

18.5.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Tři dny se jim vůbec nechtělo. Zkoušel jsem všechno možné, ale kapříci prostě někam odjeli. Házel jsem jim tam sladké i masové kuličky, ale ani pípanec. Dneska při probuzení jsem na to přišel. Vždyť na sobě nemám ty tradiční rybářské trenky od ježíška. Ráno jsem je převlékl a teď to nebude žádná rybářská latina. Za hodinu po náhozu se rozjíždějí oba pruty na jednou a zdolávám parádní kapří dvojku.
Ať se Vám všem daří a nezapomínejme na ty své rybářské talismany.
Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Pá 12.5.2023 17:18:58

12.5.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Další nádherné ráno na našem potoce. Nikde ani noha a jak stále fouká ten východní vítr, tak prý ryba vůbec nejde. Voda je už na patnácti stupni, cejni jako buchty plní jiker začínají rejdit pod rákosím a je to otázkou několika dní kdy budou ve tření. Vytáhl jsem prvního letošního lysce a byl to krásně vybarvený chlapík. Zimní kule jim stále šmakují, tak zatím není důvod něco měnit.

nej.vydra - Profil | Út 9.5.2023 19:30:48

9.5.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní mrazivé ráno po prodlouženém víkendu, bylo nádherně klidné. U vody nikde ani noha a tak to mám nejraději. Prohodil jsem vracák hrstí kuliček ve dvacítce průměru a sladuji kola od krmících se ryb. Ze zmrzlého rozjímání mne vytrhla brutální jízda a po deseti minutové přetahované, jsem podebral další parádní říční šupinu. Už na prutu i v podběráku vyváděl jako pominutý, tvářil se nakvašeně a nechtěl se vůbec uklidnit. Na podložce jsem si všiml, že mu ze skřelí kouká třicítka silon a vytáhl jsem mu z nich velký rezatý hák. Musel ho tam trápit minimálně od podzimu. Při focení už byl v pohodě a všimněte si, jak se spokojeně usmívá. Popřál jsem mu ať se dá do pořádku a třeba zase někdy příště.

nej.vydra - Profil | Út 2.5.2023 18:38:16

2.5.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Teplota vody v našem potoce se konečně přehoupla nad dvanácti stupňovou hranici. Začal jsem proto lehce zvyšovat krmné dávky zimního boilí a bylo hned to znát. Tři krásní šupíci dnes roztočili cívku navijáku jako v létě. Tento parádní říční Frenkie dlouhán nechtěl z vody, nedal ani metr vlasce zadarmo a dobrou čtvrthodinku testoval nový silon na začínající letošní sezónu.

nej.vydra - Profil | Čt 27.4.2023 17:31:57

27.4.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Potok se nám po týdnu konečně uklidnil a dá se zase normálně chytat. Čtvrteční nádherné brzké ráno bylo ve znamení velké aktivity od krmících se ryb. Teplota vody se konečně lehce přehoupla nad deset stupňů a do malých průměrů kuliček začínají bušit cejni. Nastražil jsem proto větší kule ve dvacítce průměru, neutrálně vyvážený speciál do chladné vody a po dvou hodinách přišel tento parádní šupík. Vodo díky za nádhernou rybu zase někdy příště.

nej.vydra - Profil | St 12.4.2023 20:55:17

12.4.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní nádherné mrazivé ráno bylo jako z pohádky. Na to že má voda v potoce jen osm stupňů, byla aktivita ryb na hladině po východu slunce dosti značná. Nejrychlejší letošní záběr přišel pět minut po náhozu. Po krátké přetahované jsem podebral parádního šupíka, kterému zachutnala ořezaná šestnáctka kulička do studené vody na hodně krátkém návazci.

nej.vydra - Profil | St 29.3.2023 18:17:08

29.3.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnešní přesný poledňák jako malovaný. Ohřál jsem si pálivé fazole k obědu a dopřál mi jen první vidličku. Boilí z něho teklo, asi si tam na něm nějakou dobu pochutnával. Za hodinu přišel další záběr, ale byl mazanej. Našel si tam na dně nějakou větev a zlomil o ni háček. Voda se ochladila pod šest stupňů a vypadá to, že ji jen tak něco neohřeje. Zatím jim to moc nevadí. Balím to a jdu na dvě. To ty ostré fazole.

nej.vydra - Profil | Po 27.3.2023 19:51:13

27.3.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Dnes se nám vrátila zima a bylo tam přísně. Teplota vody rychle padá dolů, už je pod osmi stupni. Rybám to vůbec nevadilo a hodně jim šmakovalo. Pět záběrů na sněhu se málokdy povede. Jako na potvoru největší ryba spadla před podběrákem, ale to už k tomu patří. Ryby mají nádherné zimní barvy a je radost se na ně dívat. Opět jasně dominoval vynikající speciál do chladné vody.

nej.vydra - Profil | Ne 26.3.2023 12:47:30

25.3.2023 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Tak jsem to byl letos zahájit. Voda u nás na potoce začala atakovat desetistupňovou teplotu a jen trochu klesla po tání sněhu, prohodil jsem třiceti kuličkami vracák kousek od břehu. Ještě než jsem letos poprvé nahodil, vysbíral jsem rákosí a břeh od naplavených plastových odpadků. Svatý Petr to musel tutově sledovat. Po necelé hodině se roztočila cívka navijáku a první záběr nové sezóny byl tu. Po krátkém souboji jsem podebral parádního šupíka devadesát čísel s váhou lehce nad dvanáct kilogramů. Již tradičně jsem sáhnul po osvědčeném speciálu do chladné vody v šestnáctce průměru. Petře, díky, pytel na odpadky beru příště zase s sebou.

nej.vydra - Profil | Út 27.9.2022 17:50:46

24.9.2022 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem o víkendu vyrazil nasát tu krátkou atmosféru babího léta. V noci pod širákem mínus dva, ale přes den to byla prostě paráda. Taktika byla jasná. Jelikož voda měla necelých dvanáct stupňů, bylo na pravý prut nastraženo pálivé boilie do chladné vody na kapra a levou stranu jsem proházel směsí kukuřice a pšenice na amura. Nastražil jsem osvědčený nadlehčený řetízek čtyř zrnek kukuřice těsně nade dnem a doufal, že si nějaké ruské torpédo přijede zobnout na zimu. Přijeli dvě. První sto šest čísel a lehce pod šestnáct kilo a druhé devadesát pět a těsně pod čtrnácti kilogramy. Zážitek a radost byla obrovská, většího amura jsem ještě nikdy nechytl. Svatý Petr tam někde musel být se mnou a za to mu dík. Když jsem obě rybky vyndával na podložku, háček už nebyl v tlamě, ale zapíchnutý v síťce podběráku. Oběma amurům zachutnalo pálivé boilie a naopak na řetízek kukuřice přišlo několik kaprů do osmdesáti čísel. Bylo tam prostě nádherně a houbám ten noční mrazík zatím nijak neuškodil.

nej.vydra - Profil | Út 13.9.2022 20:04:32

13.9.2022 - ÚN mimopstruhová
Ahoj všem.
Bylo tam dneska nádherně. Přesně v poledne jsem odhalil doupě mláďat pruhovatců a k obědu jim šmakovala okouní guma. Celkem osm kousků, tři okouni a košík hub.

nej.vydra - Profil | Ne 11.9.2022 13:38:11

10.9.2022 - Tam kde je třetím rokem horní míra...
Ahoj všem.
Strašný kopanec do gumy a následoval nekonečný výpad. Když jsem proti slunci na vteřinu zahlédl stříbrný ocas, mé srdce zajásalo. Nakonec z toho nebylo žádné velké céčko, ale podseknutý Lev Nikolajevič....
Tak snad příště. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Po 5.9.2022 19:47:21

4.9.2022 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Půldenní chytaní na našem potoce přineslo spoustu záběrů od menších ryb. Voda se začíná lehce ochlazovat a klukům teď chutná. Nastražil jsem větší kuličky v pětadvacítce průměru, abych odselektoval menší rybky a během dvou hodin přišel tento proudný Frenkie Dlouhán.

nej.vydra - Profil | Ne 14.8.2022 18:45:46

12.8.2022 - Na našem potoce
Ahoj všem.
Nádherné úplňkové ráno u nás na potoce přilákalo několik hltounů do mého krmného místa. Po dvou menších rybách přišel parádní záběr od kapříka té správné velikosti. Klukům chutnalo boilie masové příchutě ve dvacítce průměru a způsobilo potěšení jak pod vodou, tak na břehu.
Ať se Vám všem daří a užívejte léta. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Ne 19.6.2022 18:38:02

12.6.2022 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Tak jsem si naplánoval třídenní výpravu na kapry. Už tomu bylo tři týdny, co se k nám do rodinného Vydra Teamu přidala dvě malá stráčata. Rostou jako z vody, začala létat, ale každou hodinu potřebují nakrmit. Paní Vydrová i děti jsou v každodenním procesu a nechat je celý den doma samotné prostě nešlo. Musel jsem je vzít k vodě s sebou. Trochu jsem se bál, jak se zachovají po třech týdnech u nás doma v opravdové volné přírodě, ale nakonec z toho byla pro mne nezapomenutelná výprava. Cílová skupina větších kaprů, už byla bohužel ve tření, ale ta dvojice stračích agentů to všechno plně vynahradila. Stráčata se za celé tři dny vzdálila od našeho bivaku nejdéle na dvacet metrů a na pískání vždy přilétla na nějakou dobrotu. Pouze na noc jsem je bral pod přístřešek, aby je v noci nechytla kuna či jiný noční predátor. Třídenní výprava ulétla jak na křídlech ptáků a i nějakou rybku jsem nakonec pochytal. Prostě zážitky na které se nezapomíná.
Ať se Vám všem daří a užívejte léta.
Franta a Martin strakáči, vlčák Akim a starej Vydra.
Děkuji záchranné stanici volně žijících zvířat Pasíčka, za cenné rady a informace ohledně krmení a dalšího vývoje strakáčů. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Pá 17.6.2022 15:16:42

16.6.2022 - Tam kde je třetím rokem horní míra...
Ahoj všem.
Tak jsem to také zahájil. Lehce to kleplo a třeba někdy příště. Vydra. >> Stránka diskuse

nej.vydra - Profil | Út 7.6.2022 21:03:33

27.5.2022 - Tam kde je třetím rokem horní míra...
Ahoj všem.
Nedávná o pátek prodloužená víkendová výprava s paní Vydrovou a Káťou Vydrovou, přinesla spousty záběrů od krásných ryb připravujících se na tření. Před setměním bohužel, i jednu hodně nepříjemnou páteční bouřku. Najednou se zatáhlo a blesky „bijů ako nad Tatrů.“ Těsně před tím přicházejícím Saigonem a po tři sta metrovém útěku od vody do auta jsem rychle odvezl holky ke kamarádovi domů do bezpečného azylu. Měli jsme kliku. Při couvání od pole nám spadla vichrem zlomená vrba, pět metrů před kapotu. Vše nakonec dobře dopadlo, až pro dvě mrňavé straky, které se ráno klepaly zimou a hladem pod nedalekým stromem u bivaku. Následovala záchranná akce a prázdná krabice od boilí vystlaná trávou rychle nahradila na stromě zničené hnízdo. Byla to taková zmrzlá holátka s krčky ještě bez peří. Začal krmící kolotoč. Za dva dny zhltaly veškeré rousnice na úhoře, dvě decky červů, všechny konipasy okolo stanu a spousty namočených psí granulí našeho ovčáka Akima. Spořádaly i malé rybičky, které zůstaly v podběráku po zdolání kapra. Prostě mladé stračenky nelze ukrmit. Nechápu, jak to staré straky mohli stíhat. Pokud nechrní mají neustále hlad. Bylo zvláštní, že za dva dny sledování stromu, se ani jednou neukázaly jejich rodiče. Dostali jména František Straka a Marin Straka po dvou legendárních osobnostech naších nejoblíbenějších kolektivních sportů. Kapři těsně před třením předváděli doslova koncert na hlásičích a přišlo i několik dvojích záběrů na oba pruty zároveň. Tři dny doslova ulétli a nedělní rozhodnutí bylo jasné. Odjedeme v šesti. Přivezli jsme si z výpravy dva stračí sirotky zkusíme je odchovat a časem vrátit do volné přírody odkud pochází.
Ať se Vám všem daří. Přeje Vydra Team.

nej.vydra - Profil | Út 24.5.2022 20:41:20

21.5.2022 - Za naším potokem.
Ahoj všem.
Zase po roce kvetou akáty a kaštany. Je nejlepší čas vyrazit na tyhle fešáky.
Ať se Vám všem daří. Vydra. >> Stránka diskuse

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.