Miras - Profil | Út 19.4.2022 11:24:01

18.4.2022 - Tinca cup 2022 - Hejlov
Parádní závody na, dle mého názoru, top líní vodě v ČR.
Po velmi vlažném začátku jsme se s parťákem dostali línům na kobylku a začala skutečná líní nirvána - postupně jsme stoupali průběžným pořadím až téměr na úplnou špici. Těsně to sice nevyšlo (o 2,35 kg) , ale super zážitek z parádní rybačky zůstává! Chytili jsme celkem 35 parádních zelenáčů, z toho většina měla přes 50cm. Tím největším jsem si posunul týden starý osobák z 60 na 62 cm. Za zmínku stojí i dvě štiky 92 a 96 cm. Za rok jedeme zas:-) >> Stránka diskuse
způsob: feeder, kaprařina
množství návnady: 1 kg/2dny

Miras - Profil | Ne 10.4.2022 21:12:40

10.4.2022 - Línobraní 2022
11. ročník Línobraní máme za sebou. Počasí si s námi letos dost pohrálo - vichřice, déšť, sníh i mráz - prostě Apríl se vším všudy. Dokonce i bivaky lítaly vzduchem:-) Kromě línů (52 ks) a kaprů (20 ks) se pochytlo také poměrně dost štik v zajímavých velikostech, které brutálně útočily na zdolávané líny a cejny. Po tření byly fakt agresivní jaxsviňa. Celá akce proběhla tak jak měla - pohoda, klídek, panáček:-). Jako bonus beru chycení svého nového líního osobáku - po dvou letech jsem se posunul z 59 na 60 cm. Prostě pecka! Sláva vítězům, čest všem, co vydrželi! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | St 28.4.2021 22:11:16

28.4.2021 - Řeka
Dnes braly jen hajene kousky, ricni kapr nedorazil. I tak to bylo super! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Ne 7.2.2021 20:35:16

7.2.2021 - Tun
Vymrznul jsem kvalitne, ale nakonec jsem byl take kvalitne odmenen😀 >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 23.11.2020 8:44:07

17.11.2020 - Všechnobraní 2020
Synek si zvedl osobák v línovi i štice, cože udělalo radost nejen jemu, ale i mě. Ta zubatka byla těžce vyházená - věděli jsem, že ji před sebou máme, ale nechala se fakt hodně dlouho ukecávat. Když napíšu, že přišla na 300 hod, tak moc daleko od pravdy nebudu. >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 27.4.2020 8:42:30

25.4.2020 - Řeka
V pátek to vůbec nezačalo dobře - z domova jsem vyrazil na ryby tak nějak dost kvapem a až u vody jsem zjišťoval, co všechno nemám. Horko těžko jsem v batohu nalezl dvě těžší olova, abych mohl vůbec nahodit + až u vody jsem zjistil, že jsem cestou k vodě někde vytrousil i podložku (nalezena cestou zpět). Sv. Petrovi se mně však zželelo a odměnil mě vskutku královsky - "full house" ve složení lysec, šupináč, parma, cejn a tloušť vše ve velikosti 60+ se mi povedl vůbec poprvé. >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 20.4.2020 15:06:13

19.4.2020 - Líní ráj
O víkendu jsem zažil líní nirvánu. Chytil jsem 22 parádních zelenáčů od 40 do 58 cm. Celá polovina jich byla 50+. Jestě teď učůrávám blahem:-) >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Ne 5.4.2020 22:07:13

4.4.2020 - Sever
Dobry to bylo! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Út 12.11.2019 20:01:43

10.11.2019 - Všechnobraní - Tankáč
Srandazavody s kamarady. Cilem bylo chytit co nejvice druhu ryb. Se svymi 14 letymi partaky jsme ulovili 7 druhu, 8. druh - lina, jsem zdolal az tesne po konci. Byla kosa, ale bylo to super! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 29.7.2019 17:45:10

29.7.2019 - Family cup Hruškov 2019
Rodinné závody popáté a znovu na Hruškově. Počasí bylo tradičně na koupání, což vyhovovalo spíše našim drahým polovičkám a děckám. Já v tom vedru spíš chcípal:-). Kažký si nějakou tu rybku chytil, hovnochytí cenu jsem tedy předávat nikomu nemusel. Letos vítětství urvali Svobodovi, kteří chytili stejný počet ryb jako Pišta s Luďou, ale delších (bodovaly se cm), my jsme skončili třetí. Náladu nám nezkazila ani pěkná bouřka. Tu jsem si užil na max. - v největším slejváku jsem zdolával parádního šupináče s mimořádně velkou ocasní ploutví. Jede z top soubojů, které jsem kdy zažil, byť kapřík nebyl z největších, rozhodně však jeden z nejsilnějších, co jsem měl kdy na prutě. Dle majitele revíru se nám snad vůbec poprvé během závodů, kterých se tam koná hafo, podařilo ulovit kapra 20+, konkrétně 103 cm, 23 kg. Paradoxně jsem jej ulovil já na prut svého parťáka, který si zrovna odskočil:-)
Dětí se nám stále množí - letos jsme jich tam měli 22, wifi byla zakázaná a stejně to přežily a snad si to i užily.
Makačka, ale super akce, za rok to dáme znovu!

Miras - Profil | Út 18.6.2019 13:38:30

16.6.2019 - Tankáč - Kaprobraní 2019
Letošní ročník již tradiční akce měl grády. Navzdory velmi teplému počasí se pochytalo hodně ryb, a to i ve slušných velikostech - 141 bodovaných kousků (kapři (nej. 15,5kg) , amuři (nej. 13,3kg), líni (nej. 60cm)) + "nechtěné" štiky (74-90cm) a hafo cejnů lopaťáků /50-65cm).
Po loňském úspěchu, kdy jsme pro naše děcka uspořádali dětský den (na každém rybářském fleku jedno stanoviště s úkoly), jsme to letos zopákli. Sázel jsem, že top bude střelba vzduchovkou nebo lov čudel na bič, realita však byla jiná - na plné čáře vyhrálo stanoviště Pavlina, kde si děcka pekly palačinky.-)
Co se týká závodů - po prvním sčítání byl náš tým druhý, po druhém sčítání třetí se ztrátou téměř 60 kg na vedoucí tým. Poslední večer a ráno však začalo rodeo, které se mi bude hodlě dlouho motal palicí. Hned 3x se nám podařil chytit amuří double (ryby +-10kg) + spousta dalších Rusáků. Tušili jsme, že to na druhý flek stačí, ale že to bude i na vítězství, na to nikdo z nás ani nepomyslel. Vítězství je o to cennější, že jsem obhájili loňkské prvenství. Náš tým chytil 30 ryb (27 amurů, 2 kapry a 1 lína), váhový průměr 9,6 kg na rybu je absolutně luxusní. Už se i s naším kindergangem těšíme na příští ročník! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 1.4.2019 13:54:22

31.3.2019 - Probošťák a okolí
Dne 31.03.2019 uspořádala LRU položená ČRS SÚS ve spolupráci s MO Brandýs n/L již 3. ročník úklidové akce "Čisté břehy Polabí". Cílem letošního snažení bylo vysbírání odpadků kolem řeky Labe v úseku od plabební komory po vtok do Probošťáku + samotná Probošťská jezera. Posbírali jsme celkem osmnáct 240 litrových pytlů bordelu - dominovaly plastové lahve, dále pak sklo v různé formě (sklenice, lahve) a plechovky od piva a energetických nápojů. Raritkou byl např. větrák, ale i několik kusů dámského spodního prádla:-)
Do sbírání se pustilo 11 dobrovolníků, z toho 3 děti, ale také lovící rybáři, kterým jsme rozdali igelitové pytle a nechali je vysbírat širší okolí svého loviště.Odvoz odpadu zajistil p. Rotek - hospodář MO Brandýs n/L.
Dobré dílko se podařilo, díky za skvěle odvedenou práci!

Miras - Profil | Po 5.11.2018 14:14:36

4.11.2018 - Všechnobraní 2018 - Tankáč
Tradiční srandamač na Tankáči se vydařil na jedničku. Za každý chycený rybí druh byl bod, za největší rybu od daného druhu pak další bonusový.
V našem týmu "Miras a jeho puberťáci" jsme měli jasně rozdělené role. Kluci si vzali na starost dravce a bílou rybu, já pro změnu kapra a lína. Splnili jsme všichni:-) Největší hoňku jsme asi měli s hrouzkem, po deseti hodinách intenzivního čudlaření jsme přeci jen jednoho dostali - byl to kusan 12 cm. Velkou radost mi udělali hlavně líni - 4 ks 46-55 cm, prostě pecka. Chlapci si užili hlavně štiky (90, 78, 74 a 60 cm).
V konečném součtu to konečně vyšlo - udělali jsme 8 druhů a 2 bonusové ryby (plotice a cejn).
Celkově se letos vůbec pochytaly parádní rybky - kapr 20,5 kg, lín 56 cm, cejn 57 cm, okoun 39 cm, štika 100 cm. Paráda! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 30.7.2018 22:23:17

29.7.2018 - Family cup 2018 - Hruškov
Parta lidí úplně super, jen nevím, kam se narveme, až se sejdeme v kompletním složení:-)
Troufám si říci, že si to užili my chlapi, tak i naše ženy i děcka. Počasí bylo na koupání, ryby však byly při chuti a každý si nějakou tu šupinu chytil. Gratuluji Pištovi s Luďou k obhajobě - dlouho jsem jim byl v patách, nakonec však všem utekli o parník. Do příštího roku budu muset vypilovat techniku házení jak prutem, tak spombou - pořád se při tom děsně nadřu. V tomhle ohledu mi to jednoznačně nandal Olda, kterému tímto gratuluji k parádnímu výkonu a tomu, jak se mu mě podařilo zavřít. Nevěřil bych, že mě odepíše tak, že zůstanu celých 13 hodin bez záběru:-) Mohl jsem se na hlavu stavět, ryba prostě neproplula.
Tak za rok zase na stejném místě - termín už je rezervován! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Ne 3.6.2018 21:26:50

3.6.2018 - Kaprobraní 2018 - Tankáč
Tradiční akce na tradičním místě a tradičně všechno úplně v pohodě, i když to bylo trochu hektické. V pátek byl mezinárodní den dětí, proto jsme pro naše ratolesti, a že jich tu letos bylo, uspořádali soutěže - na každém fleku jednu. Asi největší úspěch měl lov čudel na klacek a střelba vzduchovkou do plechovky. Na závěr jsme děti odměnili medailemi a zapili to dětským šampaňským. Fakt mám velkou radost, s jakým nadšením děcka plnily své úkoly a také, jak spolupracovaly na samotném rybolovu. Náš tým se od začátku motal kolem bedny, v sobotu jsem se 3 slušnými amury dostali do vedení, a to až do konce udrželi, i když to až tak jednoznačné nebylo. Do dalšího ročnímu máme v užívání putovní pohár a to se prostě cení!

Miras - Profil | Po 9.4.2018 10:36:20

8.4.2018 - Línobraní 2018
7. ročník Línobraní přinesl až nečekaně velké množství cílové ryby. 8 týmů dostalo na břeh (a následně pustilo) hned 57 línů ve velikosti 41-57cm (21ks > 50 cm!) a 4 kapry (50-94cm). Zajímavým úlovkem byl i vyžraný okoun, který vystartoval kolegovi po zdolávané plotičce, a jeden pes (můj vlastní) - háček bez protihrotu měl naštěstí chycený jen za krajíček. Velmi ceněnou hovnochytí trofej si odnesli jen dva závodníci:-)
Parádní akce s pohodovými lidmi v krásném - to mě prostě baví! . Díky všem zúčastněným, rybám zdar a línům zvlášť! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Út 3.4.2018 12:33:50

1.4.2018 - Orlík
Skvěle jsem si zařádil s matchkou. Už si ani nezpomínám, kdy se mi naposledy podařilo chytit devět druhů ryb. Ta rozmanitost mi udělala velikou radost! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Po 26.3.2018 14:37:50

25.3.2018 - Labe, Probošťák
V neděli 25.3.2018 proběhla úklidová akce "Čisté břehy Polabí.", kterou zorganizoval odbor LRU položená při SÚS.
Loni jsme pomohli posbírat odpadky kolem Labe v Čelákovicích, letos jsem se zaměřili na brandýský úsek řeky Labe a Probošťák.
Ve 14 lidech jsme za téměř 3 hodiny posbírali pořádnou hromadu bordelu (3 plně naložená auta!), ve kterém jednoznačně dominovaly plastové lahve a plechovky od nápojů (pivo, energetické nápoje).
Jsem přesvědčen, že to nebyl jen nepořádek po rybářích, ale také po cyklistech, koupáčích a divokých "kempérech"
Děkujeme MO Brandýs n/L - Stará Boleslav za zajištění svozu odpadu do sběrného dvora a samozřejmě všem, kteří přiložili ruku k dílu! >> Stránka diskuse

Miras - Profil | Pá 1.12.2017 13:14:04

18.11.2017 - Všechnobraní - Tankáč
Tradiční akcička ve stylu - chyť, co nejvíce druhů ryb, se vydařila. Dravé mládí se velmi úspěšně věnovalo lovu dravých ryb, což se však nedalo říci o mě a mém pokusu o lov těch nedravých.-)
V porovnání s loňskem mě potěšil i fakt, že jsme letos nepotřebovali brusle a dokonce jsme našli i posledního letošního hřiba, byť byl už na šutr zmrzlý. Stálo to za to!

Miras - Profil | Po 31.7.2017 13:15:24

31.7.2017 - Family cup Hruškov 2017
3. ročník Family cupu, závodů pro celé rodiny, proběhl úplně skvěle za velmi příjemné, přátelské atmosféry. Děcka i naše ženy si užívaly parádního počasí, možnost koupání a her, v menší míře se pak věnovaly rybaření. Tuto část však dokonale vykompenzovalo pánské osazenstvo. Na můj vkus se pochytalo možná až nesmyslné množství ryb, na druhou stranu pro podobně mířenou akci je to vlastně jen dobře. Letos jsem byl poprvé "ochuzen" o možnost udělit "Hovnochytí cenu", protože všichni nějaké ty ryby ulovili. Kromě kaprů, amurů a pár jeseterů se chytila i jedna opravdová haluz - štika 111 cm, 12,5kg.
Jako jediný nešvar vnímám wifi u stánku s občerstvením, kde se občas srocovala naše omladina. Příští rok ji nechám vypnout:-)
Sláva vítězům, čest všem, co to prožili!

Miras - Profil | St 24.5.2017 17:35:31

22.5.2017 - Kaprobraní 2017
Parádní akce ve společnosti bezvadných lidí. Ryby sice mohly brát líp, ale tak už to občas chodí. Chytil jsem lysce, šupináče, lína a dokonce i protitankovou minu ruské výroby TM-57, naštěstí nefunkční:-) I tak jsem si málem cvrnkul do textilu.
>> Stránka diskuse

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.