Laďa | Po 21.7.2003 9:33:09

12.-19.2003 - Dyje 3, Dyje 3a
Dovolená v Břeclavi: 1x kapr cca 40, 2x karas okolo 30, bezpočet cejnů a cejnků.Dravci ani ň.

red.foot - Profil | Po 21.7.2003 9:26:52

19.7.2003 - bezejmenné jezírko v lese
lov 5 - 9:30 h., na feeder (kukuřice+červi)perlínek, plotice a několik karásků, na plavanou (hnojáček) dva okouni 30+25, karásci, plotice a krásný LÍN 41 cm. super chytačka. krmil jsem asi 6 litry řepky s šrotem, struhankou a směsí Milo. boverák naproti, co lovil na rybyčky, měl největší starost, abych tam ty ryby nepřekrmil. docela sranda

Robert | Po 21.7.2003 9:26:35

19.7.2003 - Radbuza 1A
Asi pět kapříků kolem míry (jeden cca 40 se utrhnul v křoví) na těžko s feedrovou špicí. Včechny záběry v rozmezí cca 2 hodin, pak jenom mrtvo a klid. V blízkosti se sousedi dívali kysele a brzy šli domů. Dva borci vydrželi se žížalama až do noci a tvrdili, že jim to ani nezatáhlo.

Robert | Po 21.7.2003 9:24:24

18.7.2003 - Úhlava 1
Za celý večer u vody na plavačku pár plotic. Už se tam ničemu nedivím.

Gudaska - Profil | Po 21.7.2003 9:15:36

19.-20.7.03 - Hamerský potok - Strmilov
Oba dny kolem 5.hod. u vody. Cejni 15 - 48cm (celkem 21ks), plotičky kolem 20cm (8ks), línci 27 a 31cm. Nástraha kostní červi a kuku (ta bez záběru). Návnada LORPIO (kapr). Odchod vždy před 10.hod. Krásné počasí i rybačka!

Rici - Profil | Po 21.7.2003 8:35:44

19.7.03 - Berounka 1
K vodě jsem přijel v 5:15. Ryby moc nebraly, do 9hod jsem vytáhnul cca 6 cejnů a 2jízdy, kdy šel prut do vody jsem prohrál. Nástraha červ+pař.houska, návnada LORPIO feeder (zelaný).
Rybačka celkem slabá, ale bylo tam hezky a o zážitky nebyla nouze. Viděl jsem srnu se srnčatama, protože jsem si zapoměl sedačku tak jsem rozsed kýbl a viděl jsem útoko užovky na skokana, kterýmu jsem svou přítomností zachránil asi život, páč se mě užovka děsně lekla a já jí taky, že jsem málem spadnul posranej do vody.

V neděli vláčka cca 2 hod a lautr nic. Jen ztracená třpytka + 4 gumy.

Maty - Profil | Po 21.7.2003 7:55:30

19-20.7.03 - Jihlava 7-8
Tak jsem s kamošem vyrazil na Dalas ozkoušet apetit štiček. V sobotu navečer jsme lapali na vláčku okouny teméř na každý druhý nához (většinou na rotačky č. 1 -2 stříbro, zlato + párk kousků na woblery a gumy) celkem asi 50 kusů 10 cm - 35 cm. Zadařil se také jeden bolen cca 45cm, který vzal zlatou rotačku okamžitě po dopadu na hladinu. K tomu ještě 2 mini candátci 20 a 30 cm, takže to bylo celkem pestré. Druhý den ráno zcela jiná situace. Každý okoun byl celkem vymodlený. Za 4 hodiny intenzivního vláčení asi 8 kousků. Odměnou se stala štika 64 cm ulovenou na stř. rotačku č.1 od p. Vaška (díky). Fotky dodám zítra (mám vytlučené baterie :-))

Jura Č. - Profil | Po 21.7.2003 7:47:25

20.7.2003 - Svratka 5
Od 4:00 do 9:00 na bič asi 30 plotic nej 30cm asi 10 cejnků nej 25cm a asi 15 cejnů nej 40 cm(šel na večer na gril). Vše na masnáky s kukuřicí zakrmeno kuk šrot strouhanka konopí řepka a Fraisix. Nejmenší plotice měla tak 8 cm a vzala 4 masnáky s kukuřicí. Pak zapracovala náhoda a já vytáhl plotici co upadla asi hodinu předtím kamošovi. Měla jeho modrej háček hned vedle toho mýho.Švára chytal na plavačku vedle mě a měl asi 30 ryb (cejnů cejnků a plotic) Měl nahozeno na dravce ale i když to tam lovilo jak o život tak nic.

Boris.Dig - Profil | Po 21.7.2003 7:24:45

18-20.7.2003 - Berounka5
Od pátku do neděle střídavě u vody a na posedu-výsledek stejný.Ryby mají zřejmě kyslíkový deficit,braly pouze plotice a tloušti,občas nějaký kapřík.V neděli se mezi úlovky začaly objevovat podoustve a cejni.Celkově však nic moc.Snad ryby probudí ohlašované deště a bouřky.

Véna S. - Profil | Po 21.7.2003 7:20:47

19.7.2003 - Hamerský potok - P
Tak jsem zase po roce vzal na procházku mušák a od molů notně ojeté mouchy. V několika málo chvílích, kdy jsem skutečně chytal a nedoloval mouchy z kořenů nebo větví nade mnou, povedlo se mi nějakým záhadným způsobem ukecat k záběru několik pstružích a lipaních dorostenců, jednoho maléko okouna a jednu plotici. Až jsem se divil, že při tom způsobu muškaření, co jsem předváděl, vůbec něco zabralo.

rastha - Profil | Po 21.7.2003 6:50:36

19.7.2003 - nová voda Jiřetín
Mno tak sem na svuj plavačkovej prut po předchozím trhání navázal 25 vlasec a po razatním záběru ve snaze udržet rybu na relativně malém prostoru jsem ho zlomil a po té vsteky i židličku z hliníku a výsledek amur 83 umíral pomalu a dlouho :o))

angler - Profil | Ne 20.7.2003 19:07:33

20.7 - ČSM
Dneska od rána,4 záběry = 1 x plotice,kapry jsem pos... to bude těma mejma rukama! asi jsem vyšel ze cviku,žádnýho pořádně neseknu(zejtra jim to vrátim)

Jindra | So 19.7.2003 10:50:51

18.7.2003 - Berounka 1
Tak dnes jsem udělal několik prutohodin od 17.00 do 22.00 a výsledk : kapr - 0:cejn - 2x:parma - 2x: jinak nic. Nástraha bo.kuku
Jen počkejte až zase začnou žrát dám vědět

Honza H. | Pá 18.7.2003 22:39:29

17.7.2003 - nejakej potok
tak jsem vyrazil s deckama na skautskej tabot,sel jsem se podivat kousek po proudu potoka u kteryho ten tabor je a nasel jsem tam soutok s jinym potokem a krasnopu tun vytvorenou nejakou prehradou.Prvni den za chvilku tloust 40cm,druhej den kapr 42cm. Vecer jsme vyrazily na hady a v te tunce cca 3x5 metru jich neni malo. Nejdriv mi to nejakej vzal do klacku,pak se maly hade vyhaklo a pak jsem jeste jednoho vyhaknul. Druhej den jsem sednul z durhy strany tune abych je mohl tahnout od korenu a za chvili tam byl 72cm,muj nejvetsi had,takze spokojenost.Tabor bude jeste tyden tak jsem zvedavej.

Tomáš | Pá 18.7.2003 21:51:00

18.7.2003 - labe
Docela jsem si zachytal vse na plav.děličku 43cm cejn a 40cm cejn 4menši cejny 1 ježdíka 2 plotice 28cm a 20cm kapra 39cm.Hafo pěknejch cejnů mmě spadlo.

JuraS | Pá 18.7.2003 16:26:10

8.7.2003 - Chorvatsko, Rab
Tento lov z Chorvatska nechť je poučením pro všechny zastánce šetrného zacházení s neznámýmy rybami.
Chytal jsem ryby 3m nad písčitým dnem a ulovil rybku cca 20cm. Docela se mrskala a tak jsem ji považoval za něco podobného těm předešlým. Bohužel byla jiná. Z obrázků, které jsou si vyhledal později se ukázalo, že šlo o jedovatku: Trachinus draco. Rybku jsem ohleduplně ale pevně zachytil po vytažení do dlaně levé ruky (navyk rybáře z českých vod) s úmyslem odháčkovat a pustit. Rybka měla snahu
se ježit a hřbetní ploutví mne bodla do vnitřní strany dlaně.
Nejprve jsem začal pociťovát v bodnutém místě pálení podobné něčemu mezi
žahnutí kopřivou a včelímu bodnutí a objevilo se zarudnutí kolem ranky nasledoval velmi intenzivní otok. Bolest byla opravdu intenzivní. Těžko srovnat nesrovnatelné, ale pro
trochu objektivní srovnání: 20 včelích bodnutí chych považoval za pohlazení. Teprve po cca 2h se stav přestal zhoršovat. Možná i díky tomu, že jsem si vzal antihistaminikum Claritine.

Jak jsem si zjistil nejvhodnější je v těchto případech rozklad jedu teplem (opaření, cigareta a pod.) Kdybych to věděl jistě bych se velmi rád dobrovolně popálil. Měl jsem taky stěstí, že se nedostavilo ochrnutí končetiny a selhávání srdeční činnosti.
Po 1dni mi zbyla ruka jak papuč a
bolest jen při sevření dlaně. Toto postupně ustupovalo po dobu cca 7 dní. Dnes (14den) stále otok a bolestivost na dotek (předpoklad je cca 1 měsíc obtíží).

Omlouvám se pokud byl výše uvedený popis zbytečně detailní. Doporučuji si zmíněnou rybu najít jak vypadá a pokud ji v chorvatsku ulovíte - nedotýkat se jí holou rukou. Ještě se podívejte jak vypadá i ropušnice, ta je ještě jedovatější. Chorvati v případě takových úlovků přímo odstřihávají vlasec a s rybou naloží způsobem nevhodným pro jemné mravy našich vod.

KóĎA - Profil | Pá 18.7.2003 15:21:55

18.7.2003 - Berounka 5
4 Johny: Chytám docela pravidelně na pětce Berounce a zkušenost zcela stejná. Kapři ano, bílá ryba ne. Byl i rozhovor s bráchou Oty Pavla a ten říkal, že nezažil, aby v Berounce bylo tak málo bílé ryby. Pravděpodobně následek povodní.

Buldok - Profil | Pá 18.7.2003 10:53:33

16,07,03 - Police nad Metují
Je 16:30,příšerné vedro. Koně ve stáji jsou nervózní,jdu dát uzdu a jedeme plavit k vodě. Beru s sebou pruty na přívlač a plavačku. Vykoupu koně ( sebe taky ) a nechávám je pást. Házím krmení,na plavačku ždibec střídky rohlíku : 10,20,50 min..nic,ani ťuk.Pozor! Lehké houpání splávku,rozjezd- zásek ,víření vody a rybí skok - krátce vidím štiku. Do metru ji chybí málo.Ticho.Je včudu !! 12tka nevydržela,ani povolená cívka nepomohla. Dalších 30 min.zkouším třpytku, twistra,oblery, a ... No,nic. Zkusíme to jindy.

Rici - Profil | Pá 18.7.2003 10:34:26

16.7.03 - Berounka 1
Měl jsem po práci trochu času, tak jsem vyrazil zkusit vláčku. Čas kolem 17hod se mi nezdál nijak dobrý, ale prostě jsem chtěl bejt u vody. K řece jsem přijel od Lahovic polní cestou k chatkám. Řeka tam je dost regulovaná (chodíte tam někdo?). No co budu dál psát. Nic jsem nechytnutl. Zkoušel jsem twistry, rotačky všech barev a velikostí, tahal jsem pomalu, rychle, přerušovaně, u hladiny v hloubce i ve sloupci a ani prd. Kolem mě lovilo hafo ryb, ale ne to moje. Většinou bylo zalovení, co jsem to tam protáhl nástrahou, tak cca po 30sec bylo zalovení. Možná měly ryby zpomalený reakce z toho horka, ale bylo tam hezky.

Slimak | Pá 18.7.2003 5:48:23

17.7.2003 - přítok Novozámeckého
Na malý angličák 3x pěkná plotice a dva miniokounci, na položenou nic. Nic moc, ale po tom včerejším debaklu... Nástraha pracně vydolované žížaly, nic jiného nebraly. Za největšího lijáku a bouřky jsem to sbalil, když křáplo v těsné blízkosti, tak jsem se leknutím málem po.... .

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.