Robert | St 19.6.2002 7:27:55

19. 6. 2002 - Třemošenka 2
Dnes jsem se zastavil cestou do práce u rybníka, od 4:30 do 6:30 zkoušel na hady a candáty (rousna a ouklej)a nic. Bylo nás u celého rybníka jenom pět a nikdo nic.

Páťa - Profil | Út 18.6.2002 20:15:04

18.6. - Berounka
Dodatek k Berounce 2:vše chyceno na JAXONA 4cm v barvě oranžovožluté.

Páťa - Profil | Út 18.6.2002 20:11:42

18.6. - Berounka 2
Čauky je mi 10 let a letos je to moje první zahájení.V sobotu uloven tloušť 50 cm,neďele dvě štiky 40cm a 70cm,v pondělí už jen okounek tak 20cm.Všechny moje rybky vráceny vodě.Jo a táta vůbec nic.V sobotu vyrážíme na Lipno na týden,tak pak se ozvu jak jsem uspěl.

P.J. - Profil | Po 17.6.2002 22:29:54

17.6.2002 - Radbuza
V neděli večer jsem zkusil hady.První přišel až ve 22,30hod.Měl 68cm,druhý o 10
minut později-55cm.Byli silní asi zde mají
dostatek potravy.Vše na rousnici.Jinak nic,
pouze 2.záběry.Snad to příště bude lepší.

Láďa | Po 17.6.2002 15:34:09

15.-16.6.2002 - Vltava20
moc to nešlo- bylo tam dost rybářů- chytal jsem většnou boleny na rotačku č3 - celkem 19 ks v sobotu 52,52,55,55,55,55,55,55,55,55,55,55,55,55,55,60,60,60,62 pak taky sumeček 82 cm, duhák 34 cm , tloušť35,40,45, candátek 45 cm a nějakej ten okounek... snad to bude příště lepší

Fík | Po 17.6.2002 14:43:43

16.6.2002 - Sl.Harta
Přívlač nic moc, lx štika 55 - malý twistr, poté parádní kaprovačka za 2 hod na plavanou 10 ks 30+ až 55+. Jinak 15.6. v 22.00 hod porybný, který tvrdil, že Ostrava /jakýsi Jaroň/ neuznává rozhodnutí Českého rybnářského svazu, nesouhlasí s lovem dravců od 15. a donutil nás vytáhnout nahozené pruty na candáty pod hrozbou odebrání RL !!!

Libor H. - Profil | Po 17.6.2002 14:36:15

15. a 16.6. - Labe 11/12
Zahájení na Labi pod Roudnicí: začátek velmi slibný - asi na pátý nához záběr a po pěkném boji štika 62, pak jsem přejel kus proti proudu (byl jsem na lodi) a na každý druhý hod útok slušného tlouště ale zaseknout a zdolat se mi podařilo jen deset kusů ale stáli za to, všichni velmi slušní, jeden lehce přes padesát. Šli na stříbrnou plandu. Na stejném místě ještě menší bolen a na twistera pěknej okoun 32,5 - ten jedinej jel se mnou domů. V neděli jsem zkusil pískovnu u Mělníka - asi na třetí nához štika okolo padesáti a po delší době ještě jedna menší. Odpoledne znovu na Labi ještě dva pěkní tloušti. V proudu na tlouště hlavně stříbrná plandavka, štiky braly oranžového twistera. Tímto proběhl další test Jaxona "chvějivé špice", kterou tady dost lidí začíná odsuzovat. Můj subjektivní pocit je velká spokojenost. Výborné vedení nástrahy, dobré záseky, krásné zdolávání.

Martin M. - Profil | Po 17.6.2002 13:23:30

nedele - Svratka 3
Tak jsem taky zahajil! Ale na parmach. Prvne jsem myslel, ze mne klepne pepka, protoze v rece bylo +40cm a voda barvy kafe s mlikem. Prece jen jsem ale nahodil a za 5 minut byla na brehu prvni 55cm. Pak za tri hodiny dalsi 3 (35-47cm) a jeden maly jesen. Mezi tim uz hladina klesla na normal a voda se docela procistila. Od 16 do 19hod, vse na feeder a masnaky ci rousnice.

Goba | Po 17.6.2002 12:04:33

16.6.2002 - Labe 28
Dost průser - voda úplně mrtvá, málo vody, hodně teplá - ani jsem nesehnal plotici na sumce, jen 3 oukleje na mouchu. Alespoň jsem si obšláp svoje místa - potkal jsem pár bolenů a objevil pořádný parmy na opuce v rychlým proudu - takže dušička uspokojena krásnou vycházkou. Chytit rybu se vždycky nepovede, ale "vo tom to je"!!!

Ruda - Profil | Po 17.6.2002 10:29:59

16.06.2002 - Dřevnice 1
Moje zahájení tloušť 45,několik malých.Zkoušel jsem Moravu 12,několik okounků,malá štička ale jinak fiasko.Déšť a úpal.

David - Profil | Po 17.6.2002 10:27:01

14.-16.6.2002 - Rozkos
Skvely weekend na Rozkosi. Prijeli jsme v patek po 14te hodine, prave vcas, abychom zabrali nas oblibeny flek. Prijet o pul hodiny dele, uz bychom sedeli jinde. V patek sli klasicky velke plotice (35+) a cejni (jedna sorta okolo 40) a obcas kaprici 30-45cm. V sobotu jsme ve 4:00 zahajili dravce, ja jsem si vyhlidl flek u trsu travy a za pul hodiny jsem mel venku 4 sticky (30 - 45cm) a nekolik okounu. Ostatnim se taky darily male stiky a okouni, kolegovi spadla jedna okolo 55cm. V 6 hodin uz byl okolo vody vaclavak, tak jsme sbalili privlac a sli zas nahodit na kapra. Ja jsem jeste chvili skadlil okouny na streamera a pakouse, ale na dohod byli jen mali, kteri to nedobirali. Zase brali plotice a cejni, v pul devate se mi konecne podarilo seknout neco vetsiho. Po chvilce pretahovani mi kolegove podebrali krasneho zlateho lysce 63cm. Odpoledne chytil kamarad jeste 50cm supinace a nekolik kapru 40+ slo zpet. Mezitim jsme si vzdycky nekdo odskocil na chvilku zavlacet a porad se tahaly sticky neco pod 50cm a okouni. Ja jsem uz za sera jeste jednou zkusil prochytat ten trs travy, vytahl jsem dalsi tri male sticky a ta ctvrta ktera vyjela po dokonalem hodu presne na rozhrani travy a volne vody uz stala zato. Mela 67cm. Tim jsem mel odchytano a uz jsem jen ocumoval. Ta moje stika nastvala kolegu, sebral mi vlacak a odesel do zatoky taky trpytkovat. Za chvili prinesl taky stiku 58cm, takze byl klid :-). Celkem jsme za sobotu ve trech lidech vytahli 22 stik (30-67cm), a nepocitane okounu (nej mel cca 30+). Vse na tandemove rotacky a velke plandy, woblery uplne zklamaly. V nedeli jsem vytahl jednu kudlu hned rano a pak uz bylo mrtvo. Pak se udelalo vedro, tak jsme to sbalili a jeli domu. zase jednou povedene zahajeni.

Oňarb | Po 17.6.2002 9:55:39

16.06.2002 - rieka Váh
V nedeľu sa mi podaril môj životný úlovok. Sumec 152 cm a 25 kg. Bol to neuveriteľný zážitok, ktorý želám každému rybárovi. Bol zdolaný na sumčiarske náradie a z člna. Je to o niečom inom ako CIPS preteky v LRU ... :-)))

red.foot - Profil | Po 17.6.2002 9:11:47

15.6.2002 - svratka 4 - 3
5:15 - 10:15 hod. : zahájil jsem tam, kde se dalo dojet šalinou. od starýho kina v komíně jsem šel po proudu až k antroposu. kuriózní bylo, že jsem nabrodil pod splav a než jsem si všimnul, že začali vypouštět a přibývá voda, tak jsem se málem nedostal zpátky na břeh :-) bilance : cca 10 okounů do 10 cm, jeden tloušť cca 35 cm, několik menších tloušťů a ve finále štika cca 55 cm. nabroděnej v proudu pod splavem, s brutálně modrou oblohou a pálícím sluncem nad hlavou zažíval jsem něco, co popsati dost dobře neumím a k ničemu přirovnati se to nedá. lepší než sex...

Mates | Po 17.6.2002 8:18:35

15.6.2002 - ÚN-SLAPY:-)
Zahájil jsem letos poněkud netradičně,po dlouhých úvahách jsem vyrazil na Orlík,no ale přijel jsem viděl jsem odjel jsem,tolik lidí po hromadě to neni nic pro mě a tak jsem vyrazil na Slapy na jedno osvědčené místo,takže sumasmárum 1x štika55 12x okoun největší 37 1x pstruh potoční 35 vše vráceno vodě.Celkem 3,5h lovu vše na twistrovou montage,která opravdu funguje a nebo to byla náhoda.Dneska vyrazim večer na místní vodu a vyskoušim to taky na rybníku.

Milos - Profil | Po 17.6.2002 7:57:34

15.6.2002 - Litavka, Jablecno
Po nekonecnych uvahach jsem v sobotu vyrazil na Litavku, na prvni hod sticka kolem 50, pak uz jen tlousti, a par okounku.Navecer na stojak, brali slusne okounci, takze asi 20 kousku mi spravilo naladu, ale brali az po sedmy.Tam jsem taky chytnul nejmensi stiku v zivote, mela asi 20cm a s jednou jsem se pretahoval o okouna, kteryho si chnapla mozna 50ka u brehu tesne predtim, nez jsemho nadzvednul nad vodu, Pretahovali jsme se asi pul minuty nez zjistila, ze do rostlin s nim nemuze. No zadna slava, ale nez nekde prekracovat rybare na Berounce, celkem spokojenost.

Robert | Po 17.6.2002 7:54:46

16. 6. 2002 - Úhlava 1
Vyrazil jsem na hady s tím, že budu chytat na žížaly a prvního šervce, kterého ulovím. Bylo po bouřkách přikaleno a nekonal se ani ten švec. Úplně mrtvo. Před 23. hodinou záběr a na břehu byl sumec asi 40 cm. To jsem teda koukal, řeka cca 10 m široká a vysazují se sumci... To si příští zimy moc cejny a plotice nezachytáme.

Robert | Po 17.6.2002 7:51:52

15.6.2002 - Radbuza 1A
Zahájili jsme s kamarádem v 4:15. U vody lidí jako o pouti, po rozednění vláčkařů jako by táhli lososi. Našli jsme si poslední volný flíček a zkoušeli kapříky. Kamarád chytil jednoho 42 cm do pěti minut od nahození. Já měl záběry pouze na plavačku na rohlík - asi 10 ryb okolo 30 cm - plotice, kapříci a cejni a jeden cejnek. Před 8. hodinou to brát přestalo. Ostatní co jsem viděl tak jedno hádě okolo míry, to je vše.

Jura Č - Profil | Po 17.6.2002 7:39:03

16.6.2002 - Svratka 5 Prigl
Ráno hned jak sem přišel k vode tak spadlo asi tolik vody co normálně prší týden.Ryby skoro nebraly, chytl sem jen pár plotiček a cejnků a 1 cejnka malýho 35cm. Šel sem to zkusit ještě večer a to sem chytl asi 30 plotic 10-35cm,skoro všechny na kukuřicu. Kluci od nás co byli vláčet tak jeden chytl 2 candátky a druhej 2 štičky.
Vedle mě seděli dva rybáři s rybičkama ale nechytli nic jen jeden měl popotah.

Holátko | Ne 16.6.2002 21:04:37

15.6. - Dyje 15 - Bitov
Zahajili sme v 5:00. Hladina uplne klidna, nikde nic nelovilo. Prohazeli jsme par candatovych mist a nic. Pak v 7:00 kamos na rapalu lapl na osvedcenem sticim miste stiku 73cm a ja candatka si 35 na twistra. Pak uz zacalo prazit slunko, tak sme to zabalili. Ve dve hod se prihnala brutalni bourka a padali stromy. Vecer jsme vyrazili na Podhradi. Po ceste sme zustali trcet v kolone a cekali jsme, az hasici odklidi ze silnice asi 7 spadlich borovic. Na Podhradi sem chytl 3 stihlata kolem 40cm a kamosovi se u brehu setrepala pekna stika. V nedeli rano prselo, tak sme ani nevztavali. No a pak uz to bylo akorad tak na koupani a posezeni ve stinu u pivka.

Honza H. - Profil | Ne 16.6.2002 19:22:39

15.6.2002 - Uhlava 3
Tak sem taky zahajil a nebylo to spatny.Hned na zactku jsem chytil sticku 46cm coz me naplnilo optimismem.Bohuzel na vlacku uz to potom moc neslo tak jsem nasadil musak a nymfy.Sel jsempod rozbagrovanej jez a doufal ze treba vsechny ryby neuplavali pred tezkou technikou.Kdyz jsem vlezl do reky a vybiral si misto kde budu chytat zahakly se my nymfy o dno.Chtel sem je vyndat a ono ejhle.Byla tam slusna ryba.Byla asi hodne slusna protoze se rozjela proti proudu a vubec se se mnou nebavila.Chvili jsem za ni sel proti proudu a kdyz jsem uz nevystacil tak sem ji zkusil zastavit,bohuzel 14ka to nevydrzela a ryba zmizela i s nymfou.Komu uz nekdy takova ryba utekla tak asi chpe jak me bylo.Ryba v moji hlave rostla ale hlavni problem byl v tom ze jsem ani netusil co to bylo za rybu.Za chvili jsem se na "uspesne" misto vratil znovu a na treti nahoz zaber jak pres kopirak.Zasek byl uspesnej a tah opet hodne slusnej.Chivili jsem se rybou ktera jezdia u dna prala apk jsem ji vytahnul na hladinu.Objevila se pekne vyzrana parma a ja mel jasno v tom co to bylo pred tim.Boj to byl slusnej a vyhral jsem ho trochu se stestim protoze nymfa kterou mela parma v hube se ji vyhakla,ale zachytla se za prsni ploutev.Mela 45 cm ale ta predtim byla asi vetsi.Pak jsem chytnul jeste lipana a na sucho nekoli ploticek a tloustiku.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.