Mirek S | Po 20.3.2000 8:43:05

19.3. - Jizera 1
Zkusil jsem to odpoledne od 2 do 4 asi 300-400m nad N. Vestcem, nasel jsem vracak asi 4x10m. Voda uz opadla, maximum bylo asi 2-3m nad soucasnym stavem. I tak byla odhadem 1-2m nad normalem (to odhaduji, byl jsem tam poprve). Uz se i cistila a bylo videt asi 30cm. Ale teplota byla rovny 4 st. Ryb tam asi moc nebylo, zkusil jsem hnojacky a housku s jahodou a krome dvou tuknuti, (ktere mohly byt i od proudu) nic.Ç2

Honza - Profil | Po 20.3.2000 12:41:26

19.3.2000 - Ivanovicky potok 1
Tak jsem zajel na rybníčky na jihu Brna. Brali cejni 10-15cm. Potom se podařilo pár karasů, jeden cca 30cm. Dále pár plotic a perlinů. Vše na housku.

Martin P. - Profil | Po 20.3.2000 13:56:27

18.3.-19.3. - UN Hnevkovice
Prvne sem byl letos namocit vlasce a docela sem byl prekvapenej. Po dvou mirnych zakrmenich v prubehu tydne jsem byl v sobotu rano na miste. V rozmezi 11-14 hod jsem chytil 3 kapry - 64, 72, 55 cm. Potom az do vecera nic. V nedeli sem mel pouze 2 zabery ale kapri se mi povesili ve vazce :-( Vsechny zabery na HNV boili jahoda a vanilka. Pokud najdete misto, ktere kaprum vyhovuje (zpravidla u potopeneho krovi), tak jiz lze realne pomyslet na uspech.om.westmaster.

V zde | St 22.3.2000 12:20:51

§§§§ - §§§

Mirek S | Čt 23.3.2000 9:35:24

22.3. - Rokytka1 - Aloisov
Byl jsem vcera na C.M. u toho maleho rybnicka a jen jeden (letos
prvni :-)) ) kaprik, asi 30cm, ale az v 19:15, na jahodvou housku. Chytal jsem od 18 krome housky i na hnojacka, ale bez zaberu. Voda na melcine (tak 40cm) mela 8 st. ale na hloubce bude jeste pekne studena.
7 ˜–:

Martin M. - Profil | Pá 24.3.2000 13:55:24

23.3.2000 - Sratka 1, Jihlava 1
Jak uz na mne vcera Roman C. bonznul, vcera jsem byl na rybach. Jel jsem prvne na Svratku 1 k poslednimu mostu, ale tam bylo tolik vody, ze jsem to po 15ti minutach s konstatovanim zde neni ani supina vzdal. Jel jsem na Jihlavku k Ivani a tam na rece to stejne - moc vody a nevic prelidneno. Vsechny solidni fleky obsazeny a ty ostatni byly pod vodou. Tak jsem vzal za vdek pritekajicim ramenem. Na druhy pokus jsem nasel solidna flek a za 4 hodiny nachytal mraky malyjch kapricku, cejnku a ploticek. Nejvetsi kapromamlas mel 37cm a cejn 35, jinak to bylo vsechno v prumeru od 15 do 22cm :( Chytal jsem s 0,10mm navazcem a 0.4g splavkem, jinak to nechteli vzit. Nastraha klasicka (tzn. rohlik). Krmeni asi 1 litr (kuk. srot, strouhanka, kroupy) s prichuti karamel.
Bylo naaadherne! Normalne opalovacka. 2x me stipl komar a videl jsem litat i vcely. No prostem, chlapi, JARO JE TADY!
(uprimna rada: pokud tam nekdo chcete o vikendu jit, tak si privstante a hlavne chytejte na plavacku 5-15cm nade dnem!)

Pavel_S | Po 27.3.2000 8:16:09

26.3.2000 - Divoká Orlice, Pastviny
Byl jsem to zkusit v neděli po obědě a jen jsem zíral, jak je tam málo vody (asi 5-6m pod stav). Chytal jsem na hnojáka a měl jsem asi 15 záběrů z toho jsem chytil 5 okounů a 1 ploťku. Všechny ostatní záběry jsem seknul do prázdna.

as1000

Jardo - Profil | Po 27.3.2000 8:31:12

25.3.2000 - Jarovecke rameno
S kamaratom sme sa vybrali zachytat si ploticky a pleskacikov. Samozrejme sme zvolili jemne naradie (0.12mm silon + haciky #14). Pekne sme si zachytali. Dokonca obcas sa nam podarilo lapnut aj pekneho karasa a vsetci naokolo nadavali, lebo sme boli jedini, co tam tahali rybu za rybou. Obvynovali nas, ze sme tam nahadzali bohvieake svinstvo a preto nam beru - vobec ich nenapadlo, ze problem moze byt v ich systeme lovu (0.30mm silon + #4 hacik a na krmitku 8kg srotu ;o))))). Nakoniec sa stalo nieco, z coho sa este dnes nemozem spametat - po pol hodinovom zdolavani na uvedene jemne naradie vytiahol kamarat 8kg stuku!!!!!! Po vyfoteni a pusteni ryby sme museli dost rychlo zmyznut, lebo to vyzeralo uz velmi zle ..... Na druhy den siroko daleko nebol volny ani jeden malicky flek ;o))))) Ale aj tak som sa dnes rano dozvedel, ze sme boli jediny komu sa tento vikend tam podarilo nieco chytit ;o)))))

Jardo - Profil | Po 27.3.2000 8:32:06

Ospravedlnenie - ta stuka mala 7kg a nie 8!!! 5

VitekB | Po 27.3.2000 10:30:52

26.3.2ooo - UN Rozkos
Tak jsem byl poprve v zivote chytat na mimopstruhove vode a nechytil jsem nic, hehe. Byli jsme tam s kamaradem asi od 9 do 15 hodin. Kamarad vytahl jednoho duhaka kolem 30 cm a ja jsem si aspon sahl na rybu, kdyz jsem ho sel do vody sundat a pustit. Ostatni rybari (bylo jich spousty) vytahli jeste nekolik podobnych duhaku a jinak nic. Lovili jsme na polozenou bez krmeni, nastraha zizala, foukana kukurice, rohlik, barevne kulicky. Priste si asi vezmu muskarinu, uvidime co to bude s temi duhaky delat... kazdopadne bylo hezky a tak jsem si to prima uzil na cerstvem vzduchu.

Honza - Profil | Po 27.3.2000 11:13:18

25/3/2000 - Ivanovicky potok 1
Vysazovali kapry. Touto větou vystihnu vše. Byla to jatka, kapry kolem 50cm zdolávali tak 15 vteřin, z čehož usuzuju na vlasec minimálně tak 0,40. Se svým vlascem 0,12 a mačkou jsem chytal karasy, co záběr kapra to ztracený návazec (rostoucí lekníny). Pak jsem si došel pro silnější prut a taky dva chytil. V neděli už se naštěstí kapříci poučili a stáhli se do leknínů. Málem mě píchla včela, takže jaro je tady. Tož tak.l/adbanner.php3

lukasjicha - Profil | Po 27.3.2000 15:57:32

26.3.2000 - olše 4A
Nejdrive sem si chtel zmerit hloubku pro wagler a zjistil sem ,ze v polovině 9ha prehrady je jenom asi 3,5m .Hned na ruhy cvicny nahoz (asi 50m) se mi z 10g splavku pri letu oddelila antenka a tak sem musel chytat jenom s tou vrtulkou.Bohuzel 3hodiny kaprove plavane 30m od brehu neprinesly ani tuk.Tak sem se premistil na jine misto ,kde sem asi po 10 minutach na polozenou chyt 15cm plotku a tak sem match predelal na 0,08mm navazec ale kvuli vetru se 2,4g waggler nedal hazet moc daleko ,takze se pak mi podarilo chytnout uz jenom 2plotky .Byl tam jeden manik,ktery dokonce bral i ty maly a kdyz videl ,ze sem je pustil ,tak malem vylezl z kuze .Priste to zkusim jenom na ty plotice a kapri at mi polibi...8PW6 ČU6

Mirek S | Út 28.3.2000 9:46:35

27.3. - Rokytka 1, Aloisov
Vyrazil jsem az v 17:30 a vydrzel jsem do 21, a byla teda pekna kosa a protivny severak. Jeden kaprik asi 30 na zizalu az v osm hodin, jinak na housku cukani, ktere jsem vickrat nesekl. Voda mela v 0,5m 9,5 st.5

Jardo - Profil | St 29.3.2000 8:45:30

28.3.2000 - Jarovecke rameno
Podarilo sa mi na dve hodinky vybehnut k vode a vobec toho nelutujem! Bolo nadherne. Zial mal som len pol kila krmiva. Pokial som krmil, bolo dobre. Ked som prestal, skoncili aj zabery. Skoda... Ale podarilo sa mi chytit 15 plotic okolo 25cm - to ste mali vidiet tych dedkov ... ;o))))))

Ivo | St 29.3.2000 10:26:36

25.-26.3. - Lučina 2A - Žermanická př.
V sobotu jsem se vydal i přes nepříznivou předpověď počasí na kapry. K vodě jsem přijel asi v 9:00, za hodinu začalo drobně pršet. Asi v 10:00 jsem měl prví krásný záběr a asi po 3 minutách jsem vytáhl prvního letošního šupináče (48 cm). Díky sílícímu dešti a absenci záběrů jsem to v 13:00 zabalil. V neděli se situace opakovala, kapři najížděli na moje místo jako načasovaní, na první záběr jsem chytl menšího (44 cm) a pak jednoho dorostence (37), který dostal svobodu. V sobotu jsem zkoušel hnojáčky, ale bez úspěchu, takže jsem přešel na osvědčené medové kuličky. Zkoušel jsem i plavačku, ale na pařený rohlík asi 10 m od břehu jsem neměl ani ťuk.

Sipek_P | Čt 30.3.2000 11:48:10

29.03.2000 - ÚN Pastviny
Tak jsem byl včera zkusit štěstí na Pastvinách z hnojáčkama a splávkem. Přišel jsem tam kolem třetí a do dvou minut se mě tam třepal okoun. Po asi 12 okounech jsem měl docela silnej záběr a po chvilce byla na břehu plotice 32 a hned za ní 30cm dlouhá. Prostě jsem si včera perfektně zachytal. Okouni brali po celou dobu chytání.

lukasjicha - Profil | Pá 31.3.2000 20:29:43

31.3.00 - olše 4A
Tak ,sli jsme dneska s kamaradem na prehradu i kdyz prselo.V hloubka 5-10m od brehu byla jen 0,4-0,6m,presto plotice braly jak o zavod na patentky,konopi,moucnaky a hnojaky.Kamarad chytil na druhy prut na tezko kapra 41cm ,ale pravdepodobne sel po krmitku ,a proto byl podseknuty .Tak ho pustil.Pak jsme jeste asi 2 hodky chytali 15cm plotky a tak sme je pousteli.Chytli sme i 2 prliny ,ale nejvetsi plotka mela tak 25cm.V sest hodin bylo skore asi 30:20 pro me .Bohuzel 90 procent zaberu na konopi skocilo stahnutim nastrahy

Pike | So 1.4.2000 20:45:44

1.duben - Morava 10
K vode jsem dojel kolem 16:00, lehce jsem zakrmil srotem, jeden prut jsem dal na turkyn, druhy na zizalu. Na zizalu skoro co nahoz to zaber, ale sekl jsem jen tri plotice kolem 25 cm. Ostatni zabery byly asi taky od plotic. Jeste jsem jednu rybu vypl. Jako policajta jsem mel pred spickou prutu gumicku a musim rict, ze je velmi citliva.ECH_OUTPUT

Pavel D. | Po 3.4.2000 6:57:58

2.4.00 - Ivanovicky potok
Asi budu vsem vypadat mirne zaostaly, kdyz napisu, ze jsem byl letos poprve u vody. Ryby braly nejdrive dost vlazne, ale s pribyvajicim slunickem bylo zaberu vice a vice. Nejcastejsi rybou byla plotice a karas stribrity, ale chytil jsem i dva karase obecne a perlina. Nejvetsi rybou byl kaprik 41cm (asi v 9 hodin). Pocasi bylo perfektni, po nocnim desti bylo zpocatku jasno, pozdeji se obloha trochu zatahla na polojasno az oblacno. Teplota se vysplhala na 13 stupnu. Na prvni dochazku jsem si celkem dobre zachytal, celkem jsem vytahl 30 ryb.

Igor | Po 3.4.2000 7:39:40

1.4.2000 - Dyje 3
V sobotu jsem byl opet po delsi dobe zkusit stesti na Dyji v Breclavi. Vody je ted moc (prutok okolo 150 m3/s) takze se da chytat jen na nekterych mistech. Podle informaci pracovniku Povodi MOravy takovato voda potece jeste nejmin 14 dni. Na hnojnaky jsem mel jen sporadicke zabery a za 1,5 hod. jsem chytil 1 lina pres 30 cm, 1 karasa str. a 1 cejnka m. Ostatni chytali taky cejny a karásky, vyjimkou byl jen 1 kapr kolem 50 cm.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.