Vracení povolenek k lovu ryb: připomínka a nová pravidla při opožděném odevzdání
Diskuse k bleskovce Vracení povolenek k lovu ryb: připomínka a nová pravidla při opožděném odevzdání
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
4x v oblíbených a 4x v ignorovaných.
NFryčer - Profil | Po 13.10.2025 13:58:04
Loví se jaro i podzim a nikdy neslovi vše. Vždy tam musí něco zůstat.
Uzivatel ti dovolí vysadit jen část a pak ti dá stopku.
Nmaximotak - Profil | Po 13.10.2025 13:50:20
jinak k tem potocakum a duhakum: urcite je to jak kde, ale mimo vylozene male vody se PD jen tak uplne nevychytaji - a Po muzou fungovat az prekvapive dobre - pokud maji kam vyjet k vytreni - coz je ale dnes problem, kdyz ty pritoky vysychaji, prolezaji je vydry cestou na rybniky na ne napojene (+ volavky, znecisteni aj. neg. vlivy)
ale to je videt po celem svete - organismy vseho druhu vydrzej ledacos, dokud neprijdou o prostredi, kde prezit muzou...
NThomic - Profil | Po 13.10.2025 13:45:07
NFryčer - Profil | Po 13.10.2025 12:53:17
Mám 34 let praxe na odchovech PO v potocich a kapilarach. Tisíce odchozenych a odjezdenych km.
Nebudu posuzovat situaci na vodě, kterou popisuješ a ,kterou neznám.
Tržní PD a někde i SI se sadí do pstruhovek po celý rok mnohdy v měsíčních intervalech v kombinaci s granulovanym PO a to je špatně. V P revirech chybí generační mix. Tržní jedinci to nevyřeší. To je opět cesta do pekel. Maximálně s toho maji radost ti ,kteří chodí k vodě pro maso.Sleduji weby různých organizací.
K pstruhovym potokům asi tolik.Nejde o jedince divoce odchovanych PO, ale o každoročně tisíce jedinců o které není zájem, protože se razí cesta vysazovani tržních ryb ať se lidi nažerorou. Že je to opět cesta do pekel a vody pak zůstávají prázdné nikoho nezajímá.
NThomic - Profil | Po 13.10.2025 12:05:19
Mám chalupu u pstruhovky, která je skoro dvacet let v režimu chráněné rybí oblasti, cca 15 kilometrový úsek, jsem téměř uprostřed. Duháka to tam nikdy nevidělo, ale protože to už dřív bylo území uprostřed ničeho, tak ani před těmi dvaceti lety (dokud se tam lovilo) to vysazování nevidělo ani z rychlíku. I tak na každým úseku bylo okem vidět deset, patnáct potočáků, a to bylo v době kdy se bralo cokoli co mělo 25 cm..
Byly tam řasy, pod každým šutrem hromada chrostíků, co metr, to vranka. Teď tam chrostíka nepotkáte, vranky zmizely, potočáci taky. Je to o kombinaci vydry, čističek (zmizela z vody organika, chemie zůstala) a morčáka. Tok není regulovaný, s množstvím vody tam zásadní problém není, i když žádná hitparáda, tak dost na to, aby se PO v klidu udržel.
Jeden z přítoků mi teče na chalupě přímo přes pozemek, jako kluk jsem tam do ruky přes léto chytal do ruky desítky PO. Teď tam je čistá nula. Pořád se bavíme o úseku, který dvacet let neviděl žádný zásah rybářů.
Vysazovaní granuláči vydrží ve vodě jak dlouho, týden? Na kolika řekách je to už ve fázi, kdy nic jinýho než ten granuláč na týden nemá šanci prosperovat?
Nejsem si jistý kdo z vašeho pohledu MO zatrhl odchov PO na potocích, tam kde v těch potocích je co lovit, tak se to loví. To že se MO nevrhne nadšeně na odlov potoka, kde na kilometru elektřinou vytáhne dva potočáky je za mě spíš dobře.
NFryčer - Profil | Po 13.10.2025 11:53:09
Vybírat 500 Kč za pozdě odevzdanou povoleku je opět špatně.
Rybař, který není schopen včas udělat sumarizaci a odevzdat v termínu povolenku , nemá u vody co dělat .
Tento nešvar si vychoval ČRS
NFryčer - Profil | Po 13.10.2025 11:05:48
Stejně tak jsou k ničemu nějaká data, tabulky, statistiky atd.
Zmizel zdravý rozum. ČRS odrovnal odchov PO v MO na potocich a nahradil je vysazovanim granulované formy.
To je cesta do pekel slavný soude.
Dokud se budou pstruhové revíry zasírat granulaky, tak se situace nikdy nezmění.
Nmaximotak - Profil | Ne 12.10.2025 23:11:17
plus dalsi funkce MORS a eshopu - aktuality, recenze, vernostni program aj.
Ndoliz - Profil | So 11.10.2025 20:38:15
Kéž by to tak bylo.
NThomic - Profil | St 8.10.2025 19:52:26
Máte pravdu, že nejsem hospodář. Na druhou stranu, jsem tak nějak vnitřně přesvědčený, že třeba stanovení pravidel, nebo vlastně i to zarybnění nad úroveň ZP se má řídit primárně tvrdými daty, ne že se podívám z okna.
Konkrétní příklad, loni na jedné nejmenované řece byla fakt velká diskuze, že problém s ubývajícím PO se bude řešit zvýšením míry na 35 cm a omezením počtu docházek.
Po analytice dochazek a úlovků se ukázalo, že tím omezí celkem šest rybářů a zachrání čtyři potočáky. Tzn, opatření úplně na dvě věci a s nulovým efektem.
To, že se daty nebudete řídit vy je úplně v pořádku, ale jsou tu lidi, kteří si jimi řídit chtějí.
NLojzaH - Profil | St 8.10.2025 19:11:49
NThomic - Profil | St 8.10.2025 16:01:54
Pokud vím jak jsou v průběhu roku rozloženy docházky, a vím v jakých dnech nebo měsících probíhají kontroly, dává to smysl z pohledu nasměrování RS do období, kdy je poměr docházka/kontrola nejnižší.
Pokud vím, že úlovky na mém revíru jsou jen dva týdny po vysazení a pak zbytek roku hodně dochazek a žádný úlovky, tak to vysazování buď rozložím do víc menších vysazeni, nebo řeším vicezarybneni.
Kdyz zjistím že třetina úlovku na mým revíru jenom jednoho rybaře, můžu řešit zavedení limitů úlovků na povolenku.
Nebo můžu vyhodnotit co udělalo povolení privlace na podzim na P revírech s počtem podzimních dochazek a úlovků.
Nebo o to opřu diskuzi o zavedení horní (nebo zvýšené dolní) míry nějakýho druhu, protože budu vědět jak velký ryby se tam loví, což ze sumare nezjistím.
Těch využití je docela hodně.
Nebo se na to můžu vykašlat a vnímat roli hospodáře jako někoho, kdo má sehnat rybu v počtu zarybnovaciho planu a tečka.
S čím ale souhlasím je, že pokud mam jeden revír, tak mi to omezuje možnosti. Kdyz jich budu mit deset nebo sto (jako US), tak ty data jsou zásadní na to abych řekl kam ma jít treba vicezarybneni.
NLojzaH - Profil | St 8.10.2025 15:45:42
NThomic - Profil | St 8.10.2025 15:38:30
Proto se obecně o sumarizaci e-povolenek nemluví- ve chvíli kdy rybář je povinnen u epovolenky zadávat docházky a úlovky jednotlivě a v terénu, je něco jako sumář nonsens.
To je totiž třeba to co tu odkazoval pan Novotný - computerfish- “tady máte nástroj do kterého dáte docházky, tim se vám vygeneruje sumář který vytisknete nebo pošlete” - jezismarja, tohle se snad už nikdy nestane.
Nstormandnature - Profil | St 8.10.2025 15:26:01
NThomic - Profil | St 8.10.2025 14:46:49
Ve chvíli, kdy rybář eviduje jednotlivé docházky a úlovky, potřebujete pracovat s denními docházkami, ne je přepočítávat na sumáře, kde ty informace ztrácíte. Proto ČRS přechází z harmonik, kde se počítají sumáře, na A4, kde obecně zpracování přechází na denní docházky.
Dává to možnost zjistit jak třeba tlak na revír v průběhu roku nebo dní (zajímavé když to postavíte proti počtu kontrol RS), tak úroveň jednotlivých úlovků - je rozdíl mít informaci 10 kaprů 51 kilo (ze sumáře), a informaci 4 kapři 1,5 kg, 1 kapr 20kg, 5 kaprů 5 kg (z docházek). Navíc ve chvíli kdy máte jednotlivé druhy a kdy byly chycený, tak můžete celkem dobře postavit třeba proti zarybnění a zjistit co z těch chycených kaprů byla čerstvá násada která z revíru zmizela do týdne od vysazení a co byli mohykáni co tam už plavali deset let.
Ukládat vysčítaný data je prostě nesmysl. Od toho jsou nějaký sestavy, ale ty se mají dělat z primárních dat, tzn. jednotlivých docházek.
Nstormandnature - Profil | St 8.10.2025 13:14:47
Nnumen - Profil | St 8.10.2025 13:06:19
Ten Podle mých informací nefunguje jak má 😉
Nhraji - Profil | St 8.10.2025 11:31:37
Nmaximotak - Profil | Út 7.10.2025 22:15:59
NThomic - Profil | Út 7.10.2025 22:10:12
Elektronická povolenka znamená, že musíte evidovat jednotlivý docházky a úlovky. Vytvářet z jednotlivých dochazek a úlovků sumář je bizardni, protože tím ztrácíte informace. O tlaku na revír v čase, o velikosti ryb, o docházkách bez úlovku.
Statistika má sloužit k tomu, aby měl uživatel revíru maximální množství dat o tom, jak se rybáři na revíru chovají a co odnesou, a podle toho se mohl rozhodovat v hospodaření.
Takze když už někam sypete jednotlivý docházky a úlovky, tak sčítat je do sumare a pracovat pak se sumarem nedává vůbec žádný smysl.
To, že se z toho pak dělají agregovaný sestavy je samozřejmě v pořádku, ale musí se dělat z primárních dat, tzn z jednotlivých docházek pokud jsou k dispozici, ne ze sumářů.
Nhraji - Profil | Út 7.10.2025 22:05:15
Nstormandnature - Profil | Út 7.10.2025 21:58:45
Ncomputerfish - Profil | Út 7.10.2025 21:55:40
Nhraji - Profil | Út 7.10.2025 21:33:03
NThomic - Profil | Út 7.10.2025 20:51:30
Ncomputerfish - Profil | Út 7.10.2025 20:46:59
https://esumar.mrk.cz/
NThomic - Profil | Út 7.10.2025 19:51:09
Celkově platí, že rozvoj systémů bude pokračovat tak dlouho, dokud budou z územních svazů přicházet nápady a požadavky na rozvoj, a uzemní svazy budou ty nápady schvalovat.
@Bulk určitě může, je na vás jakou povolenku a v jaký formě si ji koupíte. Ja treba budu brát pstruhovku elektronicky, a MP papírovou, protože na pstruhovce nemam tak dlouhý vycházky, abych musel řešit nabitej telefon.
@FRANK71 esumář nemá s e-povolenkami nic spolecnyho, slouží jako nástroj k sumarizaci papírových povolenek. E-povolenky se nesumarizují.
Nstormandnature - Profil | Út 7.10.2025 18:50:14
NBulk - Profil | Út 7.10.2025 18:41:09
Ncomputerfish - Profil | Út 7.10.2025 18:17:16
NFRANK71 - Profil | Út 7.10.2025 18:01:19
NThomic - Profil | Út 7.10.2025 16:52:53
O formě povolenky (papírové, elektronická, kombinovaná) velmi zjednodušeně rozhoduje ten, který stanoví její cenu.
v případě územní povolenky je to územní svaz.
v případě revírní povolenky je to uživatel revíru.
v případě celosvazové povolenky je to Rada.
Takže územní svaz má plný právo se rozhodnout, že elektronickou povolenku pustí .. až uzná za vhodné, ale rozhoduje pouze o svých územních povolenkách. Rada bude rozhodovat o CS povolenkách.
Platí to plošně, tzn. pokud v prosinci Rada rozhodne že CS povolenky budou elektronické, tak budou dostupné pro všechny rybáře napříč územními svazy (územní svaz následně rozhoduje to, zda platba za e-povolenku jde přes místní organizaci, nebo přímo na územní svaz, ale nerozhoduje o tom, zda ta povolenka elektronická bude nebo nebude).
Zároveň je možný "spouštět" prodeje e-verzí celkem kdykoli bez ohledu na zahájení prodejů papírových povolenek, tzn. nemusí to být tak, že se spouští se začátkem prodejů papírových, může to být kdykoli v průběhu roku.
NBarbusek - Profil | Út 7.10.2025 10:09:02
NLojzaH - Profil | Po 6.10.2025 18:18:04
NThomic - Profil | St 24.9.2025 21:35:07
V první řadě, vystavení povolenky není úřední akt. Má takovou platnost, jaká je v ní napsaná výdejcem - a ano, když si toho všimnete při výdeji a “reklamujete to”, tak si asi obhájíte její výměnu, ale pokud si toho nevšimnete, tak prostě její platnost končí v datum které je na povolence.
Kdyz se vydejce splete o rok, tak to taky nebude platná povolenka.
Z pohledu systému to je je jedno, ten u všech vystavených povolenek ročního typu automaticky nastavuje do 31.12. (A z pohledu nějaké sankce za odevzdání to system počítá od tohohle data), ale z pohledu kontroly rybářskou stráží to problém je.
Asi bych diskutoval i o tom, jestli v době kdy je revír plošně hájen se jedná o výkon rybářského práva - povolenka opravňuje k lovu, pokud je lov zakázán, tak podle mě je vám ta povolenka na dvě věci bez ohledu na její platnost (pokud nejste pověřen chovem, což by VRP byl taky). Vim ze se to někde řešilo ohledně přítomnosti u revíru mimo denní dobu lovu, kdy je to taky hodně na vážkách.
NHonza7 - Profil | St 24.9.2025 19:36:06
Nchřenovák - Profil | St 24.9.2025 19:09:12
NHonza7 - Profil | St 24.9.2025 18:58:33
Tohle je zase typický příklad, kdy s vámi nesouhlasím. V případě, že roční povolenka byla vystavena ručně a je tam uvedené jiné datum platnosti, než 31.12.2025 ( v případě letošního roku ), tak chyba není na straně rybáře, ale té organizace která takovou povolenku vystavila - dovolím si tvrdit, že byly tímto úřednickým aktem zasažena práva rybáře. Sankce si vymáhejte potom kdo to způsobil a ne potom kdo byl poškozen. Pouze s platnou povolenkou mám právo vstupovat i na soukromé pozemky, abych se dostal na daný revír, aniž bych přitom rybařil. Tedy mám pstruhovou povolenku a v prosinci se půjdu podívat na svůj oblíbený revír zmapovat situaci kolem rybích predátorů, tak mě v tom chyba úředníka neměla omezit. V případě, že budete sankcionovat takovým způsobem rybáře může se to obrátit proti ČRS a vůbec bych se nedivil, že takový postižený rybář bude chtít kompenzovat finanční částkou tu dobu kdy byla zasažena jeho práva.
NThomic - Profil | Út 23.9.2025 16:00:49
Oboje je ve svém principu nesmysl, který navíc může vést fakt k destabilizaci a celkem zbytečný ztrátě lidí na straně jak členů, tak i funkcionářů. Proto je za mě úplně ok "tvrdě" řešit porušení pravidel typu pytláctví, cílené porušování zákona během lovu, nebo třeba vědomý výdej povolenky někomu kdo je v trestu tím, že zkusím "obejít" systém. Ale pozdní vrácení nebo následný výdej do téhle kategorie podle mě nepatří a radši uvidím nějakou "výchovnou" pokutu, která se klidně může postupně zvyšovat tak aby fungovala aspoň do nějaký míry jako strašák, než vystavit rybářovi (nebo výdejci) bez pardonu stopku. To bych si nechal na jiný typy porušení pravidel.
Nrybomil - Profil | Út 23.9.2025 15:27:01
Jen mi to připomenulo, jak když za táty Klause po sarajevským atentátu z vedení ODS vyhrožovali že zruší některý organizace, místní skupiny a snad u žádný k tomu nedošlo... morální principy jsou věc jedna a skutečnost může být někde daleko jinde, až v zadeli.
NThomic - Profil | Út 23.9.2025 7:54:30
Ntomfisherman - Profil | Út 23.9.2025 6:53:20
Dále vzhledem k tomu, že se jedná zejména o zpracování docházek a úlovků, tak povolenky vrácené do 15. února či možná do konce února se ještě stíhají odeslat a zpracovat v RIS či sumáři!!
Kdy bude ten reálné datum, kdy to vrácení povolenky už opravdu bude pozdní a bude to tedy na navýšení ceny??
NThomic - Profil | Po 22.9.2025 20:41:15
Stejně tak budoucí “příjem” z neodevzdaných povolenek nejde na jedno misto respektive subjekt, ale to snad není potřeba zdůrazňovat, z tý směrnice je to celkem jasný.
NPetr64 - Profil | Po 22.9.2025 19:59:35
NKnapík - Profil | Po 22.9.2025 11:37:22
NThomic - Profil | Po 22.9.2025 11:16:09
To pravidlo “nevrátíš- nedostaneš” funguje nejmíň dvacet let a fakt je prostě ten, že většina prodejců na MO to pravidlo nedržela a v klidu tu povolenku vydala.
Zahrnuje váš návrh zbavit se těch co nedodržují pravidla nejen těch co to přinesou pozdě, ale i všech kteří následně vědomě a proti pravidlům tu další povolenku (při nevracení nebo pozdním vracení předchozí) vydali? Protoze jestli jo, je na zavření většina MO, a to uz hezkou řadu let bez ohledu na RIS.
To jen pokud se bavíme o těch “morálních” principech.
@Barbusek e-povolenky jsou ve vývoji a s jejich nasazením od začátku sezony 2026 se počítá (z pohledu RIS budou spuštěny podle smlouvy s dodavatelem v listopadu letošního roku).
NBarbusek - Profil | Po 22.9.2025 10:53:41
NKnapík - Profil | Po 22.9.2025 8:16:46
Naopak, kopnout je do prdele a ať si chytají u soukromníků. Čím míň šmejdů u vody, tím líp.
NŘízek 5,125 - Profil | Po 22.9.2025 6:54:28
Ale kamarád, co byl organizován ve východních Čechách, říkal něco o vrácení v prosinci, dle mého to tedy byla nějaká jejich místní iniciativa...
Naartu - Profil | Po 22.9.2025 4:37:50
Naartu - Profil | Po 22.9.2025 3:45:42
NŘízek 5,125 - Profil | Ne 21.9.2025 22:57:25
NThomic - Profil | Ne 21.9.2025 22:46:54
Obecně roční povolenka platí na kalendářní rok, tzn obě se vrací do půlky ledna.
Nicméně je v tom trochu hacek. Na každý povolence je vyznačený od kdy do kdy platí, tzn termín odevzdání je do 15 dní po skončení platnosti. Pokud nechává prodejce povolenku vytisknout ze systému, vždy tam bude do 31.12. . Pokud ji vypíše v ruce, což by obecně neměl, tak tam teoreticky může napsat co chce, a pak jste v pytli a platí to co tam napsal plus patnáct dní.
To na co jsem reagoval je to, že nevrácení pstruhové povolenky doposud nevedlo k tomu že nedostanete pstruhovou, ale neměl byste správně dostat vůbec žádnou (i když MP jste vrátil).
NŘízek 5,125 - Profil | Ne 21.9.2025 22:39:46
Je možný, že P povolenka platí kalendářní rok? A všeobecne hájení s tím nemá co dělat? Dyt dříve bývaly vody, kde se dalo chytat do půlky prosince, a i dnes jsou vody, kde platí P i MP povolenka a dá se tam chytat celý rok.
P povolenku již delší čas nemám, tak se nemůžu podívat.
NThomic - Profil | Ne 21.9.2025 22:18:22
Trochu do toho háže vidle chyt a pust, protože pak vlastně vůbec netušíte co v ty vodě plave (oblíbená K70).
Jinak je celkem zajímavá statistika u srovnání úlovků vs vysazení. I u ryb který se vysazují v tržní velikosti je ta návratnost třeba kolem 30% - a to včetně třeba duhaka nebo k2/k3. Tedy u ryb, který se vysazují aby se co nejrychleji odnesly.
A jsme zase u toho, že zpracování ze sumare vám ty data celkem zprzní. Kdyz mate data z denních dochazek, máte datum, velikost a druh, takze můžete celkem jednoduše spočítat kolik ryb se chytlo čerstvě vysazených v prvním týdnu po vysazení, kolik “domorodců” a tak. Ze sumare zjistíte kulový.
NČÁP - Profil | Ne 21.9.2025 21:38:34
NThomic - Profil | Ne 21.9.2025 21:18:43
Asi by šel udělat nějaký ekonometrický model který by to nějak dopočítal, ale nemyslím že by to někdo dělal.
Naštěstí si myslim že i státní správa si uvědomuje že ten největší problém disproporce “statistika vs realita” vzniká u vody a ne při zpracování.
Teda hlavně u zpracování z denních dochazek, při zpracování ze sumářů je to celé spíš “na motivy”. Ať už díky obrovské chybovosti nebo díky zdrcnutí jednotlivých druhů do kolonky “ostatní”.
NČÁP - Profil | Ne 21.9.2025 21:06:37
Jak se vyhodnotí úlovky z těchto povolenek?
V zákoně o rybářství se píše "Evidenci o hospodaření v rybářském revíru a o dosaženém hospodářském výsledku za uplynulý kalendářní rok je uživatel rybářského revíru povinen předložit příslušnému rybářskému orgánu do 30. dubna následujícího kalendářního roku."
Otázka tedy zní, jakou evidenci odevzdává uživatel rybářského revíru za těch 25859 povolenek?
Možná otázka není primárně určena vám, ale jste jediný, kdo tu s rybářskou veřejností komunikuje, za což vám děkuji.
NThomic - Profil | Ne 21.9.2025 19:27:32
Do toho druhého mi jako RS zas tak moc neni, a přijde mi ujetý abych dostal pul roku za podmerecnyho kapra, a rok za odevzdání povolenky tyden po termínu.
Hele a nebyl jste to naopak vy, kdo operoval že RS nemusí svazu nic hlásit, zadržovat povolenky že nepotřebujete a stačí vám petikilo pokuta od ORP ve správku?
Nlikin - Profil | Ne 21.9.2025 19:25:38
Dobrá, jenže s RISem se celá situace rapidně změnila, takže nejde napsat, že do teď nebylo nic. Vám se to srovnávání velice hodí, ovšem už není relevantní.
Teď ať chceme nebo ne, musíme brát v potaz pouze současnou situaci odevzdávání povolenek pod RISem. A z toho nemáme relevantní data ani z jednoho roku, protože sankce nebyly.
NLojzaH - Profil | Ne 21.9.2025 19:19:46
A co se týče povolenk které vydáme rybářům v prosinci aniž by vrátili starou povolenku protože ještě platí, tak tam je snad RIS a daná povolenka se dá zablokovat a při kontrole se to zjistí! Na jednu stranu se ohanite jednací řádem a stanovami a na druhou stranu je podle vás v pořádku když se ohýbají podle potřeby.
NThomic - Profil | Ne 21.9.2025 19:18:58
Porad ale platí, ze 500 je vic nez bylo doposud- nic.
Neskymak Mrakomor - Profil | Ne 21.9.2025 19:15:56
Nlikin - Profil | Ne 21.9.2025 19:12:35
Já prioritně poukazuji na to, že 500 kč není pro mnoho lidí sankce, která by je donutila povolenku odevzdat. Je to nesmysl, klidně ji za cenu dvou obědů a kafe zahodí. Takže výsledek bude, že data se stejně nepromítnou do statistik, hříšnici z toho budou mít srandu a tím to skončí.
Tzn, základního požadavku získání relevantních dat to nepomůže.
NThomic - Profil | Ne 21.9.2025 19:07:36
System nebude bránit výdeji dokud je předchozí povolenka platná, ale bude navyšovat cenu, pokud je povolenka nevrácena, tzn po 15. Lednu.
Co si nejdřív ta fakta ověřovat?
Nlikin - Profil | Ne 21.9.2025 18:58:29
Dokážu pochopit, že někdo vrátí povolenku pozdě, dobrá, pětikule tě nemine, ale paušál pro lidi, kteří se na to definitivně vykašlu, a navíc s argumentem, že by asi ČRS zkrachoval, to je další blbost.
Nové členství si nikdo neudělá, program to nedovolí, takže damoklův meč je jasný. A zrovna tak, program nedovolí vydat povolenku bez odevzdané, tedy až příští rok.
Kde to žije - všechna témata
16:32NDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 36
15:50NPstruhová sezóna 2026 237
12:43NDaruji věci na ryby ... 887
11:45NVelký Bílovec rybaření 50
7:58NHlídač slev eshopů 736
0:05NNesrovnalosti BPVRP vs www.rybsvaz.cz/seznam-reviru 18
ČtNStaré Česke rybářské vybavení 375
ČtNZ Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře. (Bleskovka) 9
ČtNBoloňka a předpřipravené sestavy 18
ČtNIBCC 2026 - veřejná diskuse 128
ČtNTFG přepravní vozík Juggernaut Barrow 44
ČtNZápisník - Martin M. 29
ČtNpřepravní taška na křeslo - potřebuju poradit 9
ČtNčeský návod humminbird 350TX 7
ČtNRealita po zimním náletu kormoránů. 53
Co je nového - všeobecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Akční nabídky
Prologic mikina Mega Fish Hoodie Army GreenZa 959 Kč
Kvalitní 310gsm materiál (50% bavlna/50 polyester)
Teplý a měkký materiál
Síťovaná podšívka kapuce
Potisk velkého kapra
Barva: vojenská zelená
DAM naviják Quick Intenze FeederZa 1.350 Kč
Navijáky DAM QUICK INTENZE FD FEEDER jsou navrženy s velkým důrazem na detail a zajišťují velmi hladký a silný chod - jsou vhodné pro použití na lehký i težký feeder.
Oznámení - obecné
Poděkování za sponzorský dar
Jménem MO ČRS Hluboká nad Vltavou bych chtěl poděkovat firmě Chytil - Ludmila Šustrová za poskytnuté dary na rybářské závody pořádané naší organizací. Děkujeme a moc si toho vážíme👍
Doporučujeme e-shop
Saccon Carp
Rybářský e-shop se zaměřením na moderní kaprařinu. Máme dlouholeté zkušenosti, na trhu úspěšně působíme přes 10 let....














