NPopik - Profil | So 28.8.2021 13:07:33
sliver >> a ta rozhledna irealne v udoli 😉
NF. - Profil | So 28.8.2021 11:05:29
PYTLAKS >> na Bečvu není čas, kluci si tu poměřují pindíky
Nsliver - Profil | Pá 27.8.2021 15:21:39
zas lepší hospoda za love z EU, než třeba rozhledna :-)))
NBacha San - Profil | Pá 27.8.2021 14:48:09
tomvec >> Týýýjo!!! To teda čumim, takovou nemám:-)
NPYTLAKS - Profil | Pá 27.8.2021 14:18:30
tož kurva ogaři,je to hasičárna,zbrojnice nebo klubovna?.-)možná je to všechno dohromady převlečené za hospodu:-)))))akorát se tu nějak ta bečva vytratila:-)
Nzdevac - Profil | Pá 27.8.2021 13:19:10
bjwir >> Tahle debata je těžká. Zkuste chápat věci v kontextu, ne jednotlivě, jde o princip. Je jedno, jak se hasičárna nazve. Prostě na vesnici majitel zrušil hospodu ve svém domě a místní si za peníze EU pod rouškou stavby pro SDH postavili novou. Co chcete více? Bordel je u nás, ano, ale to není důležité. Nelze zde vysvětlit celý řetězec souvztažností, který k tomu vede. Nelze se zabývat nejvyšším patrem stavby, když nevíte, na jakých základech to stojí.
Cyklostezky - opět nechápete, že na jednu a tu samou věc mohou být dva názory, klidně protichůdné, ale oba pravdivé, že závisí na úhlu pohledu a opět na dalších okolnostech, v tomto případě například na možnostech okolí a na způsobu zasazení do krajiny?
Zkuste si jednoduše odpovědět na naprosto banální otázku - Když vyskočíte z okna, zabijete se? A i když vymyslíte konstrukci vedoucí k jednoznačné odpovědi, stačí změnit jednu jedinou maličkost a celé to nebude pravda, i když zbývajících 99 procent okolností zůstalo stejných.
Nbjwir - Profil | Pá 27.8.2021 11:20:50
zdevac >> Hasičárna nebo-li hasičská zbrojnice,základna,přípravna -> nikoliv klubovna , hostinec či hospoda s výdejním okénkem . V kontextu co popisujete je to dost důležité . O Vašem (ne)přehledu hovoří již to že a teď cituji : "je jedno, jak to funguje a kdo si o co může žádat"...Z toho pro mě vypovídá,že absolutně netušíte jak dotace fungují..Jen pro zajímavost já s nimi též nesouhlasím , ale když je zde možnost je využít tak ať se využívají tak jak se mají.Znovu se budu opakovat -> to není bordel EU(Bruselu,Berlínu,Štrasburku) , to je bordel na našem písečku.
A je opravdu zvláštní že v diskuzi o mělnické cyklostezce jste se proti nim takto nevymezil..ba naopak jste říkal jak je super že může být cyklostezka,jak si to tam šlapete (i přes info které tam je uvedeno že je to postavené z peněz EU)...Milý pane kolego,když mi něco vadí , tak mi to vadí stále..a ne jen když se ten případný benefit netýká mě..Ono jestli to nebude tím že pro Vás není tak duležité téma diskuze , jako to být neustále v proti straně a hrát si na... (nechám na všech ať si doplní co chtějí :) )
Ntomvec - Profil | Pá 27.8.2021 10:56:45
Bacha San >> a tady máš tu svářečku, ať tu na plano nekecám.
Nkakr - Profil | Pá 27.8.2021 10:54:57
eskymak Mrakomor >>
Naštěstí máme parlament, který zřídil vyšetřovací komisi k otravě Bečvy. Sice nikdy nic žádná parlamentní komise nevyšetřila, ale jednou to musí vyjít:-))
Ntomvec - Profil | Pá 27.8.2021 10:54:18
Bacha San >> v pohodě :-)
Neskymak Mrakomor - Profil | Pá 27.8.2021 10:52:01
kakr >> Dalo by se říct že ano. Z velké části z nich totiž žije firma, o které jsem přesvědčen že tu řeku otrávila.
Ntomvec - Profil | Pá 27.8.2021 10:46:00
kakr >> evropské dotace se používají na činnost potenciálního původce otravy.
Nkakr - Profil | Pá 27.8.2021 10:41:39
Na otravu Bečvy se použily Evropské dotace? Dle zdejší diskuze mi to tak připadá.
Nzdevac - Profil | Pá 27.8.2021 10:24:11
bjwir >> Nechápu. Nejdříve mi sám vnutíš zbrojnici a pak mne viníš ze zmateného názvosloví? Prosím, můžeš mi uvést, kde já použil slovo zbrojnice? Ale je to jedno, jestli se chceš točit na slovíčkaření a zneužívat to pro napadání, klidně tak dělej, na principu zneužívání dotací to nic nemění. A ani na tom, že se za dotace staví věci, které by se jinak nepostavily, neb nejsou potřeba. A je jedno, jak to funguje a kdo si o co může žádat. Celkově je jakýkoliv princip dotací a podpor pochybný a jen deformuje trh a společnost.
Nbjwir - Profil | Pá 27.8.2021 9:43:35
zdevac >> Co já vím , jaký důvod Vás pohání , každopádně kličkujete jak zajíc a pokaždé je to jinak...V první chvíli za to mohla ošklivá EU , teď jsou dotace nesmyslnost , předtím to byla zbrojnice ted klubovna a hostinec..Stále se točíme ale na jedné věci kterou nemůžete/nechcete pochopit..To že mi někdo nabízí peníze na něco za to že přispívám do spolku není problém..Problém je že "já" je zneužiji na něco jiného než byly původně určeny a to je celý Váš problém. Nedokážete rozlišit dost podstatné rozdíly..
Nzdevac - Profil | Pá 27.8.2021 8:44:35
bjwir >> Ale houby. Proč bych asi lhal? Jaký bych měl důvod? Hele, tohle je přesně ukázka nesmyslnosti dotací a toho, tak je lze zneužívat. Teď jsem si prošel web a je to vedeno jako klubovna SDH, u vchodu je cedulka ohledně peněz z EU. Ve skutečnosti to funguje v režimu hospody pro místní i kolemjdoucí/jedoucí (je to na křižovatce několika populárních cyklotras) a to včetně venkovního posezení/zahrádky. Dokonce se tím ani netají, teď tam něco opravovali a na webu má obec v seznamu akcí popis opravy pod názvem "Oprava střechy hostince" a v textu je pak "v červenci byla provedena opravna střechy klubovny SDH".
NBacha San - Profil | Pá 27.8.2021 5:26:59
tomvec >> Tobě se omlouvám, spletl jsem si tě s podobným nickem a jak jsem byl v ráži, tak mi to ujelo.
Ještě jednou omluva.
NHonza7 - Profil | Čt 26.8.2021 23:59:58
Bacha San >> Přestaň hrát Zagorku a konečně se začni chovat jako dospělý člověk. Kokotiny hlásá nejen anonym, ale i prezident, akademik a další. Pouze člověk, který pracuje na sobě si dokáže přiznat vlastní chyby a poučí se. To bohužel moc lidí neumí - být tvrdší na sebe, než na ostatní.
Přestaň hledat chyby v jiných a zaměř se především na sebe.
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 22:56:09
PYTLAKS >> A akú rečú ste to terazky hovorili? :-DDD
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 22:54:48
tomvec >> Neviděl, ale třeba existuje. Mám papíry z výzkumného ústavu svářecí techniky a doma několik svářeček včetně autogenu. Mě to baví.
NPYTLAKS - Profil | Čt 26.8.2021 22:52:15
Bacha San >> ostravak po holómócky moc nerozumí
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 22:49:18
FockeWulf >> No představ si, že máme jednu jedinou parabolu na mnoho frekvencí a vyrábějí nám ji dle našeho návrhu ve švajcu, páč u nás to nikdo neumí. Tak se raději drž svého kopyta.
A jen tak mimochodem, já tu nejsem jako anonym, tak jestli máš nějakou zkušenost s "tó wifinó", tak si všechno na "tem góóglu" najdeš. Myslím o naší firmě a našich produktech.
O tom to taky je, že lžou tady jenom anonymové, urážejí jenom anonymové a kážou hovadiny jenom an.....
Dobrou noc a dej pusu tomvecovi, páč jeden za 18 a druhý darmo mluvit.
Ntomvec - Profil | Čt 26.8.2021 22:41:27
Bacha San >> ale nemyslím to nijak zle, nevím všechno :-) Viděl jsi třeba odporovou svářečku, která má na výstupu 7,48V a 204000A? Dobrou :-)
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 22:26:41
Bacha San >> Hele kolego, nechci to tu rozvirovat, ale drz se strudlu:):):), tomvec uz to napssal. Dobrou:):):)
Ntomvec - Profil | Čt 26.8.2021 22:22:18
Bacha San >> nejsem antenář, ale šířku paprsku dělá geometrie paraboly. Vlnovod vede signál z paraboly do přijímače, nebo naopak z vysílače . A to jsem si myslel, že se vlnovody už ani nepoužívají vzhledem k miniatuarizaci přijímacích a vysílacích modulů, které tak můžeš umístit přímo do ohniska paraboly a nemusíš to vést vlnovodem do bunkru k elektronkovým monstrům. Leda že byste jeli v řádech kW a výš, ale to mě nehraje s tím standardem WiFi. No hlavně nepřipal ten štrůdl a všechno nejlepší :-)
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 22:09:26
tomvec >> Doprdele, nezkoušej mě. Stejně bych ti to nemohl říct. Děláme třeba 1800mm paraboly ve třech frekvencích a dokonce i duplexy 1200mm. A paraboly s úzkým paprskem??? Máš asi mezery, šířku paprsku tady dělá vlnovod.
Hele, já mám zítra narozky a nechci se dohadovat o prametrech našich antén. Ještě peču štrůdly na oslavu v práci a musím mít čistou hlavu, abych to nepřipekl :-DDD
Ntomvec - Profil | Čt 26.8.2021 21:57:49
Bacha San >> teď jsi mě dostal. WiFi na 300km. WiFi má dané frekvence, vysílací výkon. Na větší vzdálenosti potřebuješ paraboly s velice úzkým paprskem, abys to přenesl. Při těch frekvencích a šířce paprsku potřebuješ přímou viditelnost. Na 300km? Co zakřivení geoidu?
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 21:56:20
FockeWulf >> No, a představ si, že jo. Dodáváme Syscomu, Brinku a dalším ve světě... Ale nejsem obchodník, dělám v konstrukci, vývoji a provádím kompletaci "nadměrných velikostí":))). Není to prča, jedna 1800mm parabola už něco váží a stojí sto litrů.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 21:49:34
Bacha San >> Když jsem měl před 15 lety jednoho z největších wifi providerů v CZ, kupovali jsme u Mironetu. A to chceš říct, že prodávate do Telca bez tendru v USA? Dodávám do Telco po celém světě:)
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 21:42:43
FockeWulf >> Prodáváme venkovní wifi antény. Dosah až 300km, všechno náš vývoj, ladění, konstrukce. Málokdo na světě to umí stejně dobře jako my. Už jsem u toho sloužil na vojně (ne wifi, to tehdy nebylo). Takže USA, Emiráti, Mexiko, Austrálie atd. Všechno zvládáme v patnácti lidech. A když řeknu, že kontejner je hlavní problém, tak teď je. Šprajcla se ta kocábka v Suezu, Čína má zavřené přístavy a někde u Hamburku předělávají most, tak se po něm zatím nedá jezdit.
Hele, já nelžu, nemám to zapotřebí. Máme kontrakty a nejsou kontejnery.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 21:33:01
Bacha San >> Protože každá firma si organizuje nákup a vybírá si. Nevím co tam prodáváš, ale kontejner určitě není ten hlavní problém:)
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 21:31:31
FockeWulf >> K tomu, co jsi psal sliverovi, a proč v emerice dělat tendry? My tam normálně prodáváme a kupodivu je teď největší problém sehnat kontejner :-)))
Nbjwir - Profil | Čt 26.8.2021 21:24:26
zdevac >> klubovna a hasičská "zbrojnice" jsou dvě rozdílné věci.. tady je vidět že lzete...sorry jako
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 21:15:37
FockeWulf >> To je ale něco úúúúplně jiného, nechat se zvolit a něco vést. To samozřejmě vím, že to jinak nejde. Ale mám takový dojem, že už někde něco bublá.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 20:59:25
Bacha San >> No, chceš dělat změny, tak musíš něco vést, jinak to nejde. V ničem.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 20:58:42
sliver >> Co naděláš:), dotace jsou mor a kdo je bere není podnikatel, ale dotačník. V mém oboru je taky pár firem, co mají dotace, dokonce kvůli tomu stěhovali firmy z Prahy jak říkají na venkov:), ale covid s něma většinou řádně zamával a taky si celkem často zavřely cestu na hlavní trh - USA, tam jsou na firmy s dotacema z EU dost nepřátelští, automaticky je vyřazují z tendrů a to zcela oprávněně.
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 20:58:05
FockeWulf >> Kdo tady mluvil o kandidatuře? Neučil ses u Babiše?
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 20:32:56
Bacha San >> nech se zvolit, muzes pak delat zmeny.
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 20:30:56
zdevac >> Dokud Češi nebudou táhnout za jeden provaz, namaže si nás politická garnitura, a to jak naše, tak evropská, na chleba.
Divide et impera, rozděl a panuj.
Nzdevac - Profil | Čt 26.8.2021 20:24:19
Bacha San >> Vím. Ale tohle je tak komplexní téma, že tady se to vyřešit nedá. A ani cokoliv zdůvodnit nebo obhájit.
Nzdevac - Profil | Čt 26.8.2021 20:22:40
bjwir >> Co myslíš tou fantazií? Tu hospodu? Oficiálně je to samozřejmě klubovna místních dobrovolných hasičů.
Nsliver - Profil | Čt 26.8.2021 19:14:49
FockeWulf >> já jsem taky na dotace alergický. Ale kolem mě to všechno jede na dotace, je to peklo.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 19:12:28
sliver >> maji je pozavirat!:) ja jsem nikdy o zadnou dotaci nezadal, jsem na to dost alergicky:)
Nsliver - Profil | Čt 26.8.2021 19:03:02
FockeWulf >> s EU dotací to mělo hodně, aspoň v těchto případech.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 18:47:17
sliver >> a taky za to slo x lidi opravnene sedet. Ty skolici centra byly hodne popularni, ale myslim, ze to bylo z mistnich operacnich programu, s EU dotaci to nemelo asi nic.
NF16 - Profil | Čt 26.8.2021 18:44:48
Krásné zápisy k tématu. Ukazujete
tady, kdo má většího pinďoura. A skoro na akademické půdě. Ale jen skoro...
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 18:31:11
A ještě jednu věc přidám. Mícháme do nafty víc biosložky, než požaduje evropská směrnice. Pročpak asi? A že nám to ničí motory aut, nikoho nezajímá.
V tom je tolik peněz, že by to valorizovalo důchody na deset let dopředu. Nebo zaplatilo státní dluh či současné rozpočtové saldo.
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 18:26:51
zdevac >> Ani za totáče jsme v zemědělských komoditách nebyli soběstační.
Jinak, já jsem volil proti vstupu a celou dobu nadávám, i když to o tom vstupu vlastně vůbec není. Dokud si nezameteme doma, bude nám EU dobrá. A to euro bych bral všemi deseti. Pamatuješ jak Singer masivně pár let intervenoval a co z toho bylo? Je to schizofrenní situace, být v EU a nemít euro. Taková čecháčkovská vyčůranost.
Nbjwir - Profil | Čt 26.8.2021 18:24:04
zdevac >> když pominu že je to hloupost a velká fantazie (případně jako občan máte povinnost jasně danou ) tak je to opět bordel na našem písecku nikoliv EU..
Já to mohu posoudit v rámci revitalizace rybníku.. a nebyla to ta zla EU co nám diktuje co můžeme a nemůžeme ale naši úředníci na ministerstvu živ.prostredi
Nsliver - Profil | Čt 26.8.2021 18:23:12
FockeWulf >> jen namátkou, co třeba různá školicí centra ? Přímo postavená, aby za pět let sloužila úplně jiným účelům. Nijak po tom nejdu bo mi je to šumafuk, ale jsou dotační podvody bijící do očí.
Znám tři lidi, co si vyfantazírovali školicí centrum, aby za pět let prodali slušnou provozovnu.
NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 17:34:25
zdevac >> Myslím, že silně fabuluješ. Jestli je něco hlídáno ( mimo Agrofert ), jsou to dotace a jejich určení - zneužití. Neexistuje, aby někdo postavil hasičárnu a udělal tak z dotací hospodu. Tuhle pohádku si nech na meeting Volného nebo Okamury. Nebo tu napiš, kde se to stalo, někdo tu psal o adresnosti, tak do toho!
Nzdevac - Profil | Čt 26.8.2021 17:31:39
Bacha San >> Asi jsem to ignoroval, k volbám jsem nešel. Aktuálně ale příznivce EU nejsem a ani nechci Euro. Ale stav je asi takový, že nic jiného, než být členy, nám nezbývá, respektive musíme se řídit tím, co chtějí okolní státy, protože už dávno jsme ztratili soběstačnost a jsme závislí na exportu a montování čehokoliv pro jiné.
Nzdevac - Profil | Čt 26.8.2021 17:26:17
bjwir >> Na to mohu reagovat jedině jedním - na vesnici, kde máme chalupu, měl hospodský hospodu u sebe doma, zestárnul, zavřel to. Vesnice byla bez hospody - za pár měsíců vystavěli z dotací EU novou hasičárnu. Tedy alespoň papírově. V reále si místní postavili novou hospodu :-( Pokud jsou všechny dotace rozdělovány a zdůvodňovány podobným způsobem, tak potěš.
NHonza7 - Profil | Čt 26.8.2021 17:20:21
Bacha San >> Kolego, daleko důležitější je to co se napíše, zda-li je pravdou a nebo není. Je úplně jedno zda-li pravdu sdělil někdo bezejmenný a nebo někdo kdo má vyplněnou kartu. Vyplněná karta, taky není zárukou, že je vyplněna pravdivě.
Jenom v rámci urovnání myšlenek, doufám, že to nebereš jako prezentaci sebe ( svého ega ), ale popsání toho co se děje, případně jak to řešit. V případě, že se Ti jedná o prezentaci osoby, pak chápu, že chceš vyplněnou kartu s jménem a příjmením. Když Ti půjde o řešení problému, tak je mi jedno zda-li mi správně odpoví Petr Omáčka a nebo Jarda Knedlík, ale v každém případě velké díky tomu co odpoví správně.
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 16:25:52
zdevac >> Ohledně vstupu do EU bylo referendum. Hlasoval jsi pro, nebo proti?
Nbjwir - Profil | Čt 26.8.2021 15:49:54
Dědek >> článek jsem si přečetl , nicméně aby pro mě byl validní tak bych očekával oponenturu..Takto je to názor "jednoho" ekonoma , dle výrazů pravého "vlastence" typu Volný , Okamura..A abych tak řekl názor ekonoma,který bude tvrdit že pokud se rozšíří elektromobilita tak si ji lidé nebudou moci dovolit..Mno každý člověk ví že s čím větším míře zaplavím trh tak jde cena produktů dolů...A to prosím s elektromobilitou jako takovou nesouhlasím zejména kvůli její náročnosti na energetiku a dopady na životní prostředí ,které nyní hraničí až s psychozou (Zavřeme uhelne,jaderné elektrárny bo jsou fuj - ale postavíme MVE , která pouze může zlikvidovat danou oblast a to se vyplatí ! ) :)
Nbjwir - Profil | Čt 26.8.2021 15:38:28
zdevac >> poslední reakce mimo téma..Motáte sem něco o čem si myslíte že rozumíte,ale nevypadá to tak..EU má XY dotačních témat a neříká Vám použijte tyto peníze na toto..On Vám řekne můžete si zvolit a připravit dokumenty pro toto , nebo toto , nebo toto..Použiju-li Vaší analogii tak pokud budu mít rozpadlí dům,ale jako možnost čerpání dotací zvolím program "dovolená" jsem blb a nemá to logiku..Pokud zvolím program "obnova" prostředí tak opravím dům za 75000 ale dal jsem do toho jen 50000..Takže ano v tento moment jsem čistým příjemcem a je to logické..Za několik let EU řekne už jsi dostal od nás o tolik víc , tak teď budeš dávat do pokladny víc než přijmeš zpět -> měl jsi dostatek času na to aby jsi opravil a obnovil co potřebuješ na základě těch programů co jsme ti dali jako možnost..
Např. i ta Vaše zmíněná školka se buduje z peněz EU :)..Vždy je to otázkou priorit a využití (případně "obálková" výpomoc)..Takže suma sumárum..pokud zde budeme využívat peníze z EU účelně (což podle mě byl záměr) tak je to pro nás k užitku..Pokud je budeme využívat tak jako teď tak to logiku nemá,ale to není problém EU..To je problém našeho státního aparátu..
NBacha San - Profil | Čt 26.8.2021 15:35:43
Nebylo by minimálně slušné, vyplnit si v kartě alespoň jména a příjmení, když už se tady chcete prezentovat? Vy se za sebe stydíte, nebo nemáte dost odvahy?
Já jenom, že anonym je celkově spojován s bonzáctvím a udavačstvím, tak aby třeba nedocházelo k nějakým mylným konstruktům...
Navíc názor anonyma nemá žádnou váhu vzhledem k tomu, že za ním nikdo nestojí. Takže je to jenom takový slint.
Nzdevac - Profil | Čt 26.8.2021 14:31:10
bjwir >> Nevím, zda být čistým příjemcem je opravdu výhoda. Jde i o možnost využití těch peněz. Pokud budeš mít rozpadlý dům, co potřebuje opravu, tak když mi dáš 50 000 a já ti za ně dám 75 000, ale s podmínkou, že je smíš použít pouze na zahraniční dovolenou, tak teoreticky jsi 25 000 vydělal, ale jsi na tom ještě hůře, než jsi byl, protože do domu jsi dal nula, kdežto jinak bys dal do domu třeba 30 000 a na dovolenou jen za 20 000 jen tuzemskou. Takže je to opravdu výhoda, že jsi dostal 25 000 navíc, 50 000 nemůžeš použít, kde chceš, a vše, co jsi dostal, musíš použít na něco, co vlastně nepotřebuješ? A můžeme jít ještě dále - nepodporují peníze z EU něco, co vlastně nechceme a naopak to škodí, a stavíme to jen proto, že na to máme peníze? Klasicky zde již zmíněné cyklostezky - měli jsme tu hezké polní cesty, celou síť přírody... za peníze z EU to vše vyasfaltovali. Lidí tam chodí méně, než chodilo, na školku, která potřebuje opravit, se téměř dělá sbírka, protože vlastní peníze nejsou a ty z EU se mohly použít jen na ty cyklostezky. Tohle prostě logiku nemá.
NDědek - Profil | Čt 26.8.2021 14:29:07
bjwir >> no, nechci o PL polemizovat. Jde primárně o to, kdo to řekl, co řekl, ne kde. Nebo chceš tvrdit, že PL napsali něco jiného, než jim ten pán sdělil? :-)
Nepřu se s tebou, prostě mám na to jiný názor. Půjdeme do kytek přesně tak, jak je to tam popsané.
Jinak příspěvek v tomto vláknu je mimo zadání, tak se omlouvám, a nebudu již vlákno plevelit.
Nbjwir - Profil | Čt 26.8.2021 14:07:27
Dědek >>Nejsem si jist zda Parlamentní listy jsou zrovna to "pravé ořechové" jako zdroj :).O tom bychom mohli vést dlouhou debatu..
Ač se spoustou věcí co rozhodne Brusel nesouhlasím ( emisni normy, "čistá energie" , zákazy použití olova atd.) Tak zde stále vidím převažování pozitiv nad negativy.ČR je stále čistým příjemce peněz z EU tzn. dostáváme více než dáváme. Výrobkové normy atd. To že zde křičíme že RUM již není rum ale tuzemák tak s tím nemám problém. Ba naopak vím co kupuji .Klepnutí přes prsty naším mobilním operátorům je takový fajn bonus ...A nejspíš by to chtělo zakončit takovou drobností...Nehledejte za vším Brusel/Štrasburk/Berlín...oni naši panáčci na ministerstvech jsou někdy chytřejší jak jejich kolegové a snaží se vyrobit takovou kravinu že ji není rovno..
Neskymak Mrakomor - Profil | Čt 26.8.2021 14:02:20
Dědek >> víš co, mě moc politika nezajímá a celkově unii moc nefandím, ale podstatně víc mě sere ta otrávená bečva a zametání co se kolem děje..., a aby toho nebylo náhodou málo tak do pstruhové části cca 5km výš ještě PMO zkurvilo další část toku bagrama, které tam rozjebali nejpěknější úsek :-(
NDědek - Profil | Čt 26.8.2021 13:50:16
eskymak Mrakomor >> Ale víš jak. Já jsem jen vykurvený a vypičený odporný fízl, co se nikdy na nic nezmohl, jen otravovat lidi a v neposlední řadě si nacpával kapsy úplatky :-(
NDědek - Profil | Čt 26.8.2021 13:43:39
eskymak Mrakomor >> jen zdánlivě ..-)
To je fakt mazec, tady některé kolegy číst. Jen urážky, hulváctví, sprostota, povyšování. Potom se není co divit, že dostávájí v diskuzích červenou. Čím víc jich dostanou, tím jsou sprostější a agresivnější. Smutné je to, že dostávají za takové příspěvky ještě prst hore.
Tady je celý článek. Nemám proti němu výhrad, souhlasím s ním. To, že je EU horší než RVHP, tvrdím taky. Nic dobrého nás nečeká, jen pár zmrdů bude ještě bohatších, zbytek má smůlu.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Neverim-mu-Antifa-a-sledovani-obcanu-pan-Bartos-A-s-nim-ruku-v-ruce-Docent-Sevcik-nakladal-Pirati-LGBT-elektroauta-674800 NFockeWulf - Profil | Čt 26.8.2021 13:36:58
Dědek >> no to je zase nesmyslu…., podminky, nepodminky, nekdo, nekdo omezuje volny trh, vnoucata, deti, budoucnost, nekde bude nam lepe..,. Tuna, plny vuz blabolu:)
Neskymak Mrakomor - Profil | Čt 26.8.2021 13:30:05
Dědek >> ahoj, asi ti rozumím, co tím chceš naznačit, ale máš tam pár "rozporuplných" faktů.....
(Co by měla dělat vláda aby rostla životní úroveň? ...šetřit?) no nevim nevim...šetřením si svou úroveň nikdo nikdy nezvedl. Jsi proti EU, ale posiloval bys volný pohyb zboží služeb a kapitálu. atd.