Diskuse k článku: Jedna "Masařka" a sportovní rybáři...

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 30.10.2020
48 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

N_Karel_ - Profil | St 18.11.2020 19:42:16

šerpa >> Jestli bordeláři nevím, ale že masaři - o tom jsem taky přesvědčenej.

    Nšerpa - Profil | St 18.11.2020 19:27:16

    No, moje letošní zkušenost je pravým opakem článku. Místní surovci si to přivalí na bicyklu, nechají se přivézt, chytnou kapra, zavolají známému, ať si pro něj přijede, že oni ho už nemají kam napsat, nebo ryby zabíjí, vykuchají a šup s tím i s igeliťákem do lesa. Když na ně zavoláš dělají že neslyší. Když to shrnu, tak stará generace jsou procentuelně větší masaři a bordeláři, než nastupující. A to nejsem žádná oliva, za zelena utržená.

      Njeden3 - Profil | St 18.11.2020 8:34:46

      Kruan >> take jsem rybar-kurak a kourim i kdyz jdu k vode na dve hodiny s plavacakem ci feedrem nebo s bivakem na tyden na kapry
      ale za popelnik vzdy pouzivam bud prazdou pet lahhev ci plechovku nebo kelimek od kavy,vyhodim to po ceste domu na nejblizsi benzince do kontejneru
      kdyz jedu na "tyden" taham sebou takovy drzak na pytel s odpadky z liedlu - vyhoda- do odpaku neprsi,nedostanou se na to mysi a tak ti to po ceste domu nezasvini auto
      clanek je psany hodne tendecne - protoze to,jak se kdo chova u vody neni dano tim cim a jak co chyta-ale tim,jestli je nebo neni prase :-( a bohuzel,neporadek nachazim na rybarskych mistech,kde nikdy zadny bivakar nesedel a ani sedet nemohl,kde ale je prakticky vzdy poradek - je nas rybnicek RMV ... takze ono to jde,kdyz se chce a musi se chtit vsem v tom miste
      takze uz se neostycham u vody upozornit ciziho rynbare,ze ta petka nepatri do krovi a i s bilou rybou se ma zachazet setrne

        Nkáčko - Profil | Po 16.11.2020 17:02:26

        Na kolik ten strejda chytal prutů? Mně vycházej tři...

          NSlavetin - Profil | Ne 15.11.2020 18:41:29

          Není snad článek (fejeton, reportáž či recenze) Milana Tychlera, který jsem četl a přitom by se mi nelíbil. Toto však je jen mravoučná pohádka, jsou to jen střípky všeobecně známé reality černobíle slepené dohromady v ne příliš uvěřitelný příběh. Úmysl určitě dobrý, mě však tento smyšlený (jak píše níže Robur "zase fabulace") příběh nijak neoslovil. Ale z diskuse je zřejmé, že hodně rybářů ano, tak nechci, ani nemám žádné právo, nikomu jeho pocity a názory brát či je hanět.

            Nkaprus - Profil | Út 10.11.2020 13:26:07

            woodpecker >> no tam ti žádná reklama vyskakovat nebude, pokud sem to dobře pochopil...

              Nwoodpecker - Profil | Ne 8.11.2020 21:50:11

              kaprus >> A proc bych to delal? Zamysli se nad tim, co jsi napsal. To neni nic negativniho proti tobe. Dik za koment

                Nkaprus - Profil | Ne 8.11.2020 13:44:11

                woodpecker >> Text lze stáhnout třeba do překladače a tam v klidu pročíst.
                Někdy se to nedá , to je fakt. A bude to jenom horší a horší...

                  Nwoodpecker - Profil | So 7.11.2020 21:25:20

                  Cist tenhle clanek, to byl hnus. Ne pro obsah, ne pro namet, ale proto, ze tam nahore neustale vyskakuje a schovava se reklama. Tudiz text skace nahoru a dolu. No proste odporne :-{

                    NŠtupeľ1 - Profil | Pá 6.11.2020 9:03:02

                    Je to pravda niektorí rybári tú prírodu devastujú tak že sa až zdraví rozum zastaví.

                      NMartin02 - Profil | St 4.11.2020 20:08:37

                      Kruan >> Pokud ti opravdu není jasný kde se ty pitomci berou udělej si malý test. Navštiv své kamarády a známé na rybách, ale udělej to tak aby dopředu nevěděli, že přijdeš. Nebo si s nimi sedni do auta a nech je řídit někde kde je provoz. Myslím, že budeš nepříjemně překvapený kolik pitomců znáš osobně.

                        NKruan - Profil | St 4.11.2020 14:17:34

                        Ve všech sportech, odvetvích i oborech jsou proste pitomci. Staci se podivat co se deje na silnicich , poslanecké snemovne a podobne. Proste vzdycky to taky bylo, je a bude. Smutne, je cim jsem starsi, tim vic mi pripada, ze ta mensinova skupina pitomcu je cim-dal-tim vetsi a vetsi.
                        Strasne zajimave na tom je, ze kazdy (tim myslim 100%) , koho znam a koho se zeptam (a ted nemluvim jen o rybarich, ale i v praci, na silnicich a pod), tak na "pitomce" nadava. Tak ale, kdo je potom ten pitomec ? Jak je mozne, ze nikdo osobne pitomce nezna a presto jich jsou vsude mraky. Od vody uz jsem nanosil odpadku, ze bych tim naplnil urcite cely kontejner na malem nakladnim aute. Nikdy jsem u vody nenechal zadny bordel a vzdy za sebou jeste pri odchodu kontroluji, ze jsem na miste nenechal nic, za co bych se mel stydet. Musime se s tim holt smirit....Co se tyce "boilisaku a pípačů" jak o nich autor pise, tak je zname asi kazdy moc dobre. Ja osobne pípaky z celeho srdce nesnasim a nejednou jsem uz z ryb odesel domu, nebo na jine misto. Ale znam i "normalni uzivatele" teto , pro me nepochopitelne technicke pomucky (vyjimku snad tvori jen ti trofejechtivy kaprari, kteri maji naliceno na monsterkapra a maji nahozena prakticky nekolk dni, tak se to asi da pochopit), kteri maji mozek a umi si mnou nenavideny "pipak" zeslabit. O kuracich radeji psat ani nebudu. Mam v rodine nekolik kuraku a nekterí jsou dokonce rybari. Vozi si s sebou malou krabicku a do te si svoje vajgly "schovava" a ani ve snu by ho nenapadlo ho hodit na zem, nebo, jak je dobrým zvykem, ho hodit do vody.
                        No to jsem se zase rozepsal :)
                        Děkuji za krásný clanek ve kterem jsem poznal sve caste pocity u vody (a ted nemyslim s tema kaprama, co deda chytil, protoze to neumim :D )

                          NZvonda0125 - Profil | Út 3.11.2020 19:58:02

                          Jak již bylo psáno, nemůžeme házet všechny do jednoho pytle. Napíšu svou zkušenost.
                          Jezdim už dlouhou dobu na revír, který je mým srdcovýma, když kolikrát vidim jak se právě ti mistní, nechci řikat jen staří, ale ve většině případů to tak je chovají k rybám, tak to vyvrací to co je napsáno v článku, mnohokrát jsem viděl jak přijedou dvě auta do zákazu s kartou invalidy i když nejde poznat, že by jim něco bránilo jít pěšky, nebo na kole ale to je fuk, jde spíš o to, že by dva kapry dopoledne na kole asi neodvezli a odpoledne už vůbec. Když jdu s rohlíkem do stulíku kolem dvou pánů na kolech a při cestě zpět tam po nich zůstanou plechovky od Braníků a od kukuřice to taky vyvrací. Pak ale kolikrát vezu pytel na mistě spolujezdce po někom kdo tam seděl víkend, nebo banda prasat, kteří vemou vše co je živé, vypadá to tam jako v campu a bordel samozřejmě zůstane. Každý má něco, ja si rybu vemu jen když vim, že ji sním zrovna, nebo na druhý den, protože nejlepší je ryba čerstvá.

                            Nsplavek - Profil | Út 3.11.2020 19:27:15

                            já 2 >> Jezdím na kole na ryby proto, že jsem děsně líný, představa, že přijedu k nám na štěrkovnu autem a budu muset jít notný kus daleko pěšky, protože chodím lovit až někam poměrně daleko od parkovacích míst, mně naplňuje takovým děsem, že radši jedu na tom kole. Nehledě na to, že jízda na kole je sport, který se dá provozovat v sedě.

                              NTWIN 69 - Profil | Út 3.11.2020 16:21:07

                              Pěkně napsáno...Nepořádek po sobě u vody nenechá žádný rybář,ale jen howado,co nemá s rybařením nic společného...

                                Nkalaban - Profil | Út 3.11.2020 10:45:43

                                Článek je pěkně napsaný, ale za sebe mohu říct, že u vody potkávám daleko více "rybářů" ( a to právě hlavně z řad jedinců kteří sedí u vody "každý" den, s partičkou kamarádů co prohlašují "chodíme sem už 20, 30, 50 let, takže je to náš flek a ty vypadni) kteří bácnou po hlavě vše, co se jim namane do pracek. Myslím, že žádný rozumný rybář nemá problém s tím, když si kolega odnese od vody rybu, od toho tam taky jsou vysazovány, ale kdo opravdu sežere 200 kaprů ročně?! Další "umělci" jsou ti, co je jim líto dát o "stovku" víc za hlásič a tím pádem při každé manipulaci jim to tam huláká jak na lesy a pohoda a klid je v tu ránu v prde..
                                No a kapitolou samou pro sebe jsou ti experti, co ač je na kilometry pusto prázdno, tak si ti sednou "za prdel". Takže za mne, raději borca v bivaku o kterém ani nevím že tam je, než rádoby místní masařky. Můj názor a moje zkušenosti, které nikomu ho nenutím. 😉

                                  Njá 2 - Profil | Út 3.11.2020 10:15:27

                                  splavek >> Stejně jsi sportovní rybář... copak jízda na kole není sport?

                                    Njá 2 - Profil | Út 3.11.2020 10:13:49

                                    Ahoj všichni, hezké povídání, to ano, ale povídka je napsaná jako hezké povídání a má chytit za srdce...
                                    Myslím, že se dá hezky odhadnout co autor chtěl světu zdělit. A stejně tak mohl napsat příběh o dvou slušných kaprařích, kteří si věci hezky na 3x nanosili z auta daleko, aby byli v tichu a klidu, pípáky použili úplně ztlumené a jen příposlech jim v kapse vrněl při záběru a po víkendu po nich zbyla jen trochu ušlapaná tráva a strýci na babetě co s řevem, hukotem a kouřem projel po sotva vyšlapané pěšince a když už byla moc bahnitá začal jezdit o 2m vedle. Ale ruku na srdce, co se víc dotkne rybářské duše? Představa starého, moudrého kmeta, který s bambusovým prutem, jenž si sám před 60ti lety vyrobil a zná svojí řeku, vybírá místa podle toho co by rád chytil, umí poznávat ryby a přírodu, je skvělý kuchař, který rád připraví rybu na nedělní oběd pro svojí rodinu a učí svého vnuka lásce k přírodě, nebo mladý kluk, pracující na manažerské pozici, který do svého vybavení investuje mraky peněz a o své rybářské příběhy se dělí na sociálních sítích, chytá v mikině svého oblíbeného výrobce, protože se tak cítí být součástí nějakého týmu, jak mu reklama neustále sděluje? Nehledejte v tom útok ani obhajobu nějaké skupiny, ale uvědomte si, že článek je o nás všech, každý z nás je někde mezi kapraři a panem Drábkem a otázka zní: Ke kterému z těch dvou táborů se postupně více přibližuji? Stávám se zkušeným, slušným a pokojným rybářem, nebo namyšleným a arogantním magorem? A věřte nebo ne, technika lovu s tím nemá co dělat... A to píšu i přes to, že se mi kaprařina v zásadě nelíbí, ale to je kaprařina, ne ti, co se jí věnují...

                                    A na závěr ještě slova našeho hospodáře. "Koukejte ty kapry žrát, nebo to nebude za rok kam sypat!"

                                      NDeawon - Profil | Út 3.11.2020 9:23:56

                                      Kaprař, masařka, vláčkař je to jedno. Pokud je člověk prase, tak je prase. Nepochopím "člověka" co do přírody odnese tatranku a obal zpět už neunese. Ale pokud to udělá rybář či myslivec, tak pro to snad ani slovo neexistuje. Jinak je velmi málo rybářů co opatrně pustí cejna, který se splete při lovu kaprů. Vidím to velmi často. Vytažený po břehu a když má štěstí tak hozen zpět. Když nemá tak kopnut.

                                        NDžony - Profil | Po 2.11.2020 23:04:24

                                        Je to vše o lidech.Krásný příběh.

                                          Nrybičkář - Profil | Po 2.11.2020 15:55:10

                                          Co dodat - napsané krásně o smutné realitě. Snad to ten ,,pleskáč´´ přežil, jak bylo napsáno: ,,Není rybář jako rybář.´´. Nesuďme ,,knihy´´ jen podle obalu, je nutné si přečíst a pochopit.
                                          Petrův zdar.

                                            Nzodiac - Profil | Ne 1.11.2020 23:49:58

                                            Dobře napsáno!

                                              Nsplavek - Profil | Ne 1.11.2020 18:51:03

                                              Vybavil jsem si po přečtení článku jednu už několik let , tak cca deset let, možná i víc, starou historku. Bylo to na státní svátky začátkem prázdnin. Pěkně to vyšlo na čtyři dny volna. Přijedu na ryby na svůj oblíbený flek na štěrkovně, ale ten už měli zabraný dva sportsmeni a jejich dva bivaky + jejich sličné fanynky. Za zadkem auto. Tak jsem sedl o kus dál. Celé odpoledne až do večera , jsem od jejich místa slyšel jak lovili tam, či onde, jak to tam šlo, ale tady to je na prd , vše už vychytali masařky a oni chudáci sportovní aby měli jen oči pro pláč....atd....takové ty kecy a frajeřiny před holkami. Do toho voněl gril, sykali otvírané plechovky piva a čím víc piva tím víc silnější řeči. Klasika. Další dny jsem jel jinam, nepotřeboval jsem to jejich canacání poslouchat, každý den na rybách. A teď pointa, po těch volných dnech jsem si tam zajel a po milých sportovních rybářích, co měli za zadkem auto tam pěkně zůstali čtyři vrchovaté pytle s bordelem. Já marně přemýšlel, jak to od tam dostat na kole, kterým jezdím na ryby. To spustilo moji alergii na "opravdu sportovní rybáře". Nehledě na to, že jsem v životě žádnou rybu ještě neusportoval, ale vždy poctivě ulovil.

                                                NRožnovák - Profil | Ne 1.11.2020 13:21:43

                                                článek pěkný a jistě zobrazujicí i současnou realitu u vody, stejně tak se dá napsat článek v opačném gardu který bude neméně realistický, protože blbost není ovlivněna věkem či vybavením ale je to o vždy o lidech jako takových. Proto by jsme k sobě měli přistupovat v prvé řadě bez předsudků a jednat podle toho co vidíme v konkrétních případech. Život je plný překvapení ze staršího bobkaře na stojáku se vyklube i zkušený muškař a poté se s ním člověk setká i při sazení plůdku. Kdyby se někteří mladí nebáli ze staršími občas slušně prohodit pár slov u vody možná by je to hodně obohatilo.

                                                  NRAJA - Profil | Ne 1.11.2020 12:43:54

                                                  pavel12 >> Presne o tom som písal, začínajúci rybár by mal stráviť cca.2 roky s bičom v ruke až potom nech stane napr. tvrdým kaprárom :-)

                                                    Nrybomil - Profil | So 31.10.2020 22:34:26

                                                    Před týdnem jsem potkal při vláčce podobnýho dědu babeťáka. Pokecali jsme. Zrovna vytáh, bo klacek, rolák a mono měl, že by tím vytrhnul stavidlo od Rožumberka vlastně vysurfoval káčko + - 50. Bez podebrání ho vysmýkal po břehu, vyrval háček a skopnul holinou do vody řkouc že bere ty od 65. Tak jsem dumal, kolik jich takto musí " zdolat " , když v celým JČ ÚS platí K70 ?
                                                    Pak přišel RS. Máte zapsanou rybu ukažte mi jí. Přeměřili ... dědo pište to pořádně máte napsáno 57 a má jen 55.

                                                      Nmajkl.x - Profil | So 31.10.2020 22:18:24

                                                      Už dlouho jsem zde článek nezlhtl na jeden nádech se souhlasným pokyvováním.Velká a mockrát potvrzená pravda jak to skutečně chodí u vody.

                                                        Npavel12 - Profil | So 31.10.2020 21:22:24

                                                        Dobře napsaný článek který nutí k zamyšlení. Rozhodně si nemyslím že by byl směřovaný proti kaprařům. Hádám že smyslem textu bylo poukázat na na čím dále častější nedostatek respektu mezi různými sortami rybářů ale i k přírodě. Jako ilustrativní příklad jsou zde uvedeni kapřaři versus místní starší rybář ale stejně tak mohl pan Tychler psát třeba o vláčkařích a rybářem lovícím na živou. Takže bych v tom určitě nehledal nic proti kaprařině. Je to vždy o lidech a blbce najdeme ve všech skupinách a je naprosto jedno jestli jsou to sumcaři, plaváčkáři atd... Bohužel je třeba si přiznat že mezi kapraři najdeme dost podobným těm z příběhu. Ale ono je to dáno jednak tím že lov kaprů je u nás prostě top a dělá to strašně moc lidí. Ale také tím že ta kaprařina je jednoduše nejvíc vidět a je kolem ní taková masáž že většina začínajících rybářů kteří sotva dostali papíry v uvozovkách zblbnou a hned se z nich stávají ortodoxní kapraři. Tím pádem pak u vody potkáváme lidi kteří neprošli tím klasickým procesem a rybářským vývojem. A tím pádem pak není divu že nemají respekt odlišně chytajícím a zároveň kolikrát ani náležitou úctu k přírodě.

                                                          NRobur - Profil | So 31.10.2020 20:36:22

                                                          To je zase fabulace. Pointu vidím ve 2 splavcich a Lin zabral na těžko?

                                                            NHonza Veber - Profil | So 31.10.2020 19:41:28

                                                            ˘Ö˘ Krab >> kdyz je to v pytli, nemusis to po nich sbirat, staci to vzit a odnest... 😉

                                                              NRAJA - Profil | So 31.10.2020 18:47:36

                                                              Milan, aj keď vymyslený príbeh, ale presne pravdu opisujúci, príbeh. Rýchlokvasení rybári by mali povinne začínať najprv s tým splávkom, napr. po dobu 2 roky len na bič a až po cca.2r nech sa vrhnú ťažkú kaprarinu. Viac by si to potom vážili. :-)

                                                                N_Karel_ - Profil | So 31.10.2020 18:28:46

                                                                ˘Ö˘ Krab >> Podle mě takovýhle články a podobný věci nemají šanci. Jedině dotyčnýmu hned na místě opravdu pořádně rozbít hubu.

                                                                  N˘Ö˘ Krab - Profil | So 31.10.2020 18:01:23

                                                                  splavek >> Jo, to samý že někomu se vyplatí trmácet kilák lesní cestou aby v lese vyhodil pneumatiky nebo starou ledničku když sběrný dvůr je v každém větším městě, prostě to je o lidech a myslím že těmhle vůbec nepřijde že by dělali něco špatného.

                                                                    Nsplavek - Profil | So 31.10.2020 17:51:22

                                                                    ˘Ö˘ Krab >> Řekl bych, že v té hlavě mají nasráno. Dokážeš si představit , jak by řvali, kdyby si jim hodil na zahradu ty pytle s tím jejich bordelem?

                                                                      Ndada11 - Profil | So 31.10.2020 15:36:57

                                                                      Úplně s p. Tychlerem souhlasím. Bordel po "hrdinech" v bivaku u nás na svazovce je stále. Ano, né po všech. Ale po naprosté většině. Kdo nevěří, tak se může na Dalešické přehradě přesvědčit. Hlavně o prázdninách. Letos sme se na "naše" fleky ani nedostali. Nějaké fotky jsem dával i na mrk. Auto u bivaku, ohně jak na čarodějnice a podobně.

                                                                        Nhraji - Profil | So 31.10.2020 14:09:37

                                                                        Johny(1) >> to, co ty vidíš, není realita, to je jen tvůj vlastní pohled na věc na základě tvých zkušeností. Realita může být na hony vzdálená tvé zkušenosti.

                                                                          N˘Ö˘ Krab - Profil | So 31.10.2020 11:52:05

                                                                          Vždycky mě fascinuje že někdo přijede až l vodě autem, spotřebuje potraviny a nápoje,odpadky nahází do pytle a ten tam nechá.
                                                                          Vždycky přemýšlím čím to je,co ty lidi k tomu vede? Povaha,výchova? Co mají tihle lidé v hlavě?

                                                                            N_Karel_ - Profil | So 31.10.2020 8:59:21

                                                                            Johny(1) >> Kapra u nás loví největší skupina rybářů, včetně M.Tychlera. Já bych v tom spiknutí proti kaprařům nehledal.

                                                                              NJohny(1) - Profil | So 31.10.2020 8:46:03

                                                                              Článek je kusem dnešní reality, to nepopírám a plně souhlasím. Na druhou stranu vidím popudlivé smýšlení a reakce na určitou skupinu rybářů - sportovní lovce kaprů. Já sám chytám kapry a najdete mě u vody v bivaku, naleštěným vybavením a podložkou (mokrou). Co po mě však nikdy nenajdete jsou nedopalky a odpadky, jednak proto, že nekouřím a také je první věc, po nahození prutů, že obejdu nejbližší okolí a seberu všechen odpad, jelikož na něj při odpočinku u vody nehodlám koukat. Co je dalším faktem, tak se nikdy nevyjadřuji k ostatním rybářům hanlivě, ať už chytají vláčku, plavanou, feeder či se jedná o Vámi zmíněného "dědu s instalatérskou taškou". Já sám se v zimních měsících věnuji vláčně a lovu tloušťů na plavanou. Je třeba však zmínit, že mnoho rybářů typu "dědy s instalatérskou taškou" by lína nikdy nepustilo, kapra 70cm taktéž ne, aby se mohl pochlubit v hospodě a po třetím kaprovi 50cm by poslal pro babičku s taškou, aby je odnesla domu a on mohl "beztrestně" chytat dál, když tak berou a udělat si zásobu na dny, kdy neberou.
                                                                              Taková je realita, se kterou jsem se nejen já mnohokrát setkal. Avšak podotýkám, ne u všech. Jsou rybáři všech druhů, kteří jsou špatní i dobří. Zrovna jak uznávám dědu, který pustí lína i kapra 70cm a vezme si domu 1-2 menší kapry, tak uznávám rybáře, který chytí, vyfotí a pustí metrového kapra. Naopak mi vadí "děda", který vezme vše to chytí i kaprař, který se fotí v reklamních outfitech, drží rybu půl hodiny na břehu a k malým rybám se chová nešetrně.
                                                                              Závěrem toho bych rád řekl, že ve všech oblastech rybaření (kaprařina, sumcařina plavaná, feeder, vláčka, a další) jsou rybáři slušní a pak tací, kteří by potřebovali přes prsty. Ač to v závěru svého článku zmiňujete i Vy, je patrné, že je mířen proti určité skupině rybářů - kaprařům.

                                                                                NBLACK_NOMAD - Profil | So 31.10.2020 8:41:25

                                                                                Po dlouhé době jsem měl důvod něco dočíst až do konce, bohužel zkušenosti jsou takové i u nás.

                                                                                  N_Karel_ - Profil | So 31.10.2020 8:38:14

                                                                                  Tak tohle je hodně smutný článek, byt je to určitě jen složené z různých zážitků. Bohužel mezi rybáři je stejné procento dobytků jako ve zbytku populace.
                                                                                  Jen - tak jak p.Tychler píše, že ne každý dědula s kaprem v igelitce je škůdce, tak totéž platí i naopak. Ne každý, kdo k vodě přijede v drahém autě, se neumí chovat.

                                                                                    Nsas009 - Profil | So 31.10.2020 8:33:43

                                                                                    Naprostý souhlas, už jsem to zažil a není to po takových expertech hezký pohled, bohužel i když těch pořádných je naprostá většina, každý si všimne popisovaných čuňat. Jezdím i na Mělické písníky a setkal jsem se s názorem, že tam je porybářích stále nepořádek.

                                                                                      Nrybobuch - Profil | So 31.10.2020 7:59:32

                                                                                      No a ještě se ti " opravdoví rybáři" v noci asi bojí, tak mají na hlavě připevněny reflektory s dosvitem 300 metrů a těmi kolem sebe svítí. No a když máš smůlu, že jsi na dosvit, tak se už raději sbalím a jdu jinam.

                                                                                        Njpavmrk - Profil | So 31.10.2020 7:56:43

                                                                                        Velmi hezky napsany clanek, opravdu jsem se pobavil. A bohuzel je to realita dnesni doby, cest vyjimkam.

                                                                                          NMAXXSKATER - Profil | Pá 30.10.2020 23:21:54

                                                                                          V poslední době je tohle např. na Labi realita. Autem zajedou až k vodě, vyloží kromě jiného i plné konzervy, pet lahve, kbelíky s krmením a tak dále. Naproti tomu pryč od vody se jim to už odvézt nechce a tak to tam hodí do křoví, do vody nebo do ohniště ... O vajglech všude ani nemluvím. Daleko milejší mi je dědula, co si občas vezme od vody domů nějakou rybu, ale na rybářském místě není po jeho odchodu vůbec poznat, že tam někdo byl. Samozřejmě všichni tací nejsou, ale dost rybářů, kteří si dávají přívlastek "sportovní" se chová právě právě takto.

                                                                                          Jsem rád, Milane, že jste o tom napsal článek. Když by se po jeho přečtení byť jen jeden "rybář" praštil přes nos a začal se u vody chovat jinak, tak pak to mělo rozhodně smysl. Drahé vybavení z prasáka rybáře neudělá. :-)

                                                                                            NVarada - Profil | Pá 30.10.2020 22:18:57

                                                                                            Vidím to stejně,pěkný článek....

                                                                                              NSifon69 - Profil | Pá 30.10.2020 22:18:05

                                                                                              Hodně pravdy a pěkně se to čte.

                                                                                                Nkubah - Profil | Pá 30.10.2020 22:02:05

                                                                                                Co napsat ?

                                                                                                Pravdivé. Díky za to ....