Diskuse k článku: Nešťastné kapří huby

Diskuse k článku Nešťastné kapří huby

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 16.1.2020
206 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NAďo - Profil | Út 13.10.2020 9:41:54

Ked PAN BOH stvoril KAPRA nikdy neuvazoval nad chyt a pust. Preto ma kapor tlamu prisposobenu na zranie nasavanim a nie na opakovane chytanie na udicu. Kazde chytene sposobuje rybe vela stresu a ta stale bojuje o zivot bez ohladu na nasledky.
Lovim v Anglicku na sukromakoch z vysokym rybarskym tlakom. Ryby su v pernamentnom strese z papulami na franforce. Je jedno aky hacik sa pouzival. Kapor je silna ryba a dokaze si poranit tlamu aj na silone alebo snure. Jedine Co pomaha je jemne zdolavanie. Ked vsak na brehu stoji nazhaveny rybar, ktory chce rybu vytiahnut z vodu v rekordnom case, tak o jemnosti zdolavania by sa dalo diskutovat.
Zo zavedenim pravidla CHYT A PUST rybarovi uz nejde o rybu ale len o vlastne EGO. Inac by ryby nechytil ked ich aj tak pusti.
Doba pokrocila natolko ze aj posledny babrak si rybu chyti a rybarov je viac nez ryb. Takze neostava nic ine ako sa zapisat do klubu EGOHONICOV a tlapkat sa po pleci kto sa urobil lepsie.

    N412 - Profil | Út 21.4.2020 7:04:29

    Kdyby nebyly ryby ne >> do kamene tesat

      NKdyby nebyly ryby ne - Profil | St 29.1.2020 21:29:26

      Čtu příspěvky cca 14 dní tady na MRKu a jsem každou chvíli v šoku z některých "rybářů".. Někteří by se měli nad sebou vážně zamyslet..

        NJirka1976 - Profil | St 22.1.2020 21:52:12

        Mžík >> 👍

          Nšerpa - Profil | St 22.1.2020 21:30:51

          Skvělý článek!
          Osvěta je důležitá úměrně s počtem přibývajících rybářů. Osobně mám pocit, že díky bohu přibývá počet jedinců, kteří berou přírodu vcelku jako rovnocenného partnera a ne jako místo, kde se vyřádí a po mně potopa.
          Všechno začíná rodinou. Pokud budu mít v rodině dědka a fotra, který byl nekompromisní masař, budu i já masař, protože mi to připadá normální. Mám šanci se změnit v případě, že si nabrnknu humánně zaměřenou babu (to byl můj případ), nebo se dostanu do party osvícených kámošů.
          Dnes jsem tak daleko, že jsem se rozhodl pro letošní rok zrušit olůvka a používat odpadávací kameny a předělat návazce z pletenek na klasický vlasec, popřípadě olověnku. Živě si představuji, jak mi před hubou poletuje 100g olovo. To fakt musí být "zážitek", byť se jedná "jenom" o rybu.
          U těch háčků bez protihrotů, s mikrohroty, nebo klasickými protihrotem, to je asi těžkorozlousknutelný oříšek.

            NMžík - Profil | St 22.1.2020 18:31:06

            Jirka1976 >> ba ba...vazne se musi brat jenom maminka a financak...

              NJirka1976 - Profil | St 22.1.2020 15:43:54

              Mžík >> to mas kus pravdy , jen je to nekdy az trochu unavujici . Vidis a vsechnu tu nevrazivost zpusobi par amuru nebo linu . Jsme neskutecny narod .

                NMžík - Profil | St 22.1.2020 15:36:26

                Jirka1976 >> pritom sprostaci a hrubiani bejvaj nejzabavnejsi, pokud se ovsem neberes jaksi vazne...

                  NJirka1976 - Profil | St 22.1.2020 15:01:56

                  Mžík >> nejak nerozumim reci tveho kmene . Nevim co se ti na me vete nelibi , vyznam je asi kazdemu jasny . Ale ok , pokud ko.ot reaguje primo na mne , tak mu odpovim . Pokud se do mne navazi pres nekoho , tak odpovidam jak kdy dle momentalni nalady . Podle mne nema cenu hlledat smysl nadavky od toho co bezne urazi druheho kvuli jinemu nazoru . Ja si myslim ze slusny clovek nema potrebu byt sprosty a urazet . Nejdulezitejsi je ale to , ze ja se chodim na mrk bavit . Nastesti je tech s kteryma se da diskutovat na urovni vice nez tech idi.tu .

                    NMžík - Profil | St 22.1.2020 9:16:06

                    Jirka1976 >> mě se moc líbí, jak se tu pokoutně špačkuje. Když tě někdo uráží, našij ho rovnou a neschovávej se za štít nadávek, nevtipných narážek na nízké IQ, které dělají pablba především z tebe samého. Pokud ti v dnešní době vadí nadávka a nezajímá tě její smysl, pak jsi horší, než když má sprosťák pravdu, a to mnohokráte.
                    To, že někdo píše slušně neznamená, že by mimoděk nemohl svou do nebe volající hloupostí poškodit mozkovny recipientů, ve slušné mluvě se slušný mrav opravdu neschovává. Navíc už Werich, a to byl pan rybář, říkal:

                    V 19. Století, kdy maloměšťáci začali imitovat noblesu, snažili se mluvit vzdělaně. Ovšem nemajíce vzdělání. A snažili se chovat vychovaně, nemajíce vychování. Imitovali. Proto byli tak přepjatí. Považovali za vulgárnost ledacos, co se ani v nejvyšších kruzích za vulgární nepovažovalo. To se zachovává u mnoha lidí dodnes.

                    Nejhorší ze všeho jsou u vody blbci a malí lidé, v tomto státě jich je víc než 80% populace, těch se nezbavíme, čili celá diskuze nemá smysl...(mimochodem napsat do jedné věty "ale hlavně píšeš slušně, ne jako ten omezený hulvát" značí, že slovník spisovné češtiny, potažmo významový slovník, by ti mohl v lecčems pomoci, například k pochopení toho, co sám říkáš, následně k sebereflexi a shodou biblických náhod i k prozření a opuštění samoserství)

                      Nmascha - Profil | Út 21.1.2020 16:09:06

                      tym >> Milan Tychler - >> Velké díky za tento článek! Takové články by se tu měly objevovat. Ne o tom, jak si jít zachytat, jak víc chytat, jak krmit, kam házet, jak zjemňovat, jak se spokojit s malou rybkou. Tohle je edukace a tohle má smysl! Klobouček, fakt super!

                        NJirka1976 - Profil | Po 20.1.2020 8:10:18

                        Kondrakar >> presne tak jak pises . Ja jsem to nize popisoval , ten kdo ryby neji nebo jen obcas tak mu to prijde nepredstavitelne moc . Zarybneni reviru je otazka Mo . Ta nase se stara a je tady dostatek ryb kterych jinde muze byt nedostatek . Myslim tim lina , ostroretky atd . Pak ulovek 8 linu ( ve 2 lidech ) na nekoho pusobi silene . Jeste jsem se dozvedel ze nase Mo krome lina a amura dela i candata a po osazeni nasich reviru jeho prebytky prodava do distribuce Crs . Nekde je proste tech ryb vice , kdyby nebylo tak by se ani nedalo tolik nachytat . Tady nikdo nemuze rict na zarybneni kriveho slova . Ja mel loni 71 dochazek , volno mam 260 dni v roce , kdybych sel jen po rybim mase , tak mam v cervenci 40 ks a vezmu si dalsi povolenku . Nekteri to nechapou a umi jen urazet . No a ja je pak tady trochu prudim . Davat ryby slepicim a kacenam jsem taky slysel a ze pak byla rybina v mase i vejcich citit . Tohle taky nechapu .

                          NKondrakar - Profil | Po 20.1.2020 3:37:21

                          Jirka1976 >> Je to jak píšu. Děda, kterej mi sebou občas vzal k vodě říkával, že rybařina je lov a dobrý lovec si bere jen tolik kolik potřebuje. A toho se držím. Hlavně je mi jedno, kolik si kdo vezme ryb, pokud dodržuje RŘ. Pokud má ten člověk potřebu jíst rybu denně nebo obden, tak ať. Sice nechápu k čemu je komu 200 kaprů za rok, ale budiž. Je to jeho věc. Ale co mi dokáže nadzvednout je, když pak pláče, že ve vodě nic není, svaz nenasazuje, a že to háže domácímu zvířectvu.
                          A nemám důvod někoho urážet nebo vyvolávat rozbroje, ať už tady nebo u vody. Proč? K vodě si chodim vyčistit hlavu, pobejt trochu v přírodě. Ne se tam hádat.

                            NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 22:56:04

                            Kondrakar >> a hlavne pises slusne . Ne jako ten omezeny hulvat nize , ktery se uchyluje k nadavkam . To je to jedine co je schopen tenhle lidsky odpad se svym iq velikosti 3 dny stareho psa vymyslet . Doufam ze jsem to odhadl spravne abych to stene neurazil .

                              NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 22:42:20

                              Kondrakar >> pokud je to tak jak pises tak urcite ne . Jsi normalni rybar , vezmes si co uznas za vhodne a nerypes do tech co si vezmou vic . Ja jsem nepsal ze uplne vsichni . I ja sam jsem poznal nekolik kapraru chyt a pust , byli to super kluci , neresili ze ja ryby beru a dobre jsme pokecali . Takovych je malo , ale jsou .

                                NLuger46 - Profil | Ne 19.1.2020 22:40:57

                                Dědek >> napsal si to přesně jak to je. Svaz vydělává hlavně na kaprech pro masařky. Nebýt masarek tolik násadaka se nevysazuje. Sam jsem kaprar ale s masovým vysazovanim kapra nesouhlasím. Všeho s mírou a pestrost rybi obsadky. Paradoxně tu spoustu lidí rve na kaprare ale ten problém nastal kvůli masové zakladne co chce pořád nosit žrádlo od vody domů v podobě kapra.

                                  NDanda05 - Profil | Ne 19.1.2020 22:25:28

                                  Pindˇa >> no hlavně sem neustále dává tu svoji pravdu jen ten píčus níže i když na něj skoro nikdo nereaguje 😂

                                    NKondrakar - Profil | Ne 19.1.2020 22:25:11

                                    Jirka1976 >> Tak tady u toho bych se skoro mohl urazit :-) drtivou většinu ryb pouštím, jelikož ryby doma jím sám a ryba jednou dvakrát za dva týdny mi stačí. Takže moje spotřeba je minimální. Nikdy jsem nikomu ponechanou rybu nezáviděl a jestli si jich vezme o hektar víc než já, mi nechává chladnym. Jediný co nepochopim je to co jsem psal níž. Borec mi přizná, že ryby nejí, ale bere je, protože si povolenku platí a chycenejma rybama krmí slepice nebo psa.
                                    Jsem pro to lepšoun (mimochodem úžasný označení, stejně jako sluníčkář apod) s hlavou pilin apod, cos napsal?

                                      NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 22:22:54

                                      Pindˇa >> takhle nazyva tyhle omezence Busak . Nejak mi to prislo trefne , tak to obcas pouzivam .

                                        NKondrakar - Profil | Ne 19.1.2020 22:19:48

                                        u x a >> To je druhej extrém oproti tomu brát všechno.
                                        Závody řešit nebudu, to už je na svědomí každého ze závodníků.
                                        A ti, cos zmínil na konci? To samé, co jsem řekl v druhém bodě. A ano jsem za zavedení minimální míry nástražky.

                                          NPindˇa - Profil | Ne 19.1.2020 21:47:51

                                          Jirka1976 >> Aha a na tenhle název jsi přišel sám, nebo jsi to slyšel na youtube?

                                            NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 21:34:38

                                            Pindˇa >> lepsoun je kaprar , vlackar nebo kdokoliv co pousti ryby nebo si jich bere jen par . Kdo jich vezme jen o 1 vice nez on , tak je to uz hodne . Tenhle clovek si vetsinou mysli ze jen on sam vi nejlip kde je hranice mezi rybarem a masarem . Ve skutecnosti je to arogantni podivne a egoisticke individum ktere patri do ustavu a ne mezi lidi . Pokud se takovy clovek zapojuje do debaty tak mele jako zasekle cd porad dokola ty svoje bludy vydedukovane ve sve hlave plne pilin nebo prectene v casopisu od nejakeho carp teamu .

                                              NMrKos - Profil | Ne 19.1.2020 21:06:51

                                              Domnívám se, že závodní píchání ryb do článku patří také a když už se nepodařilo ho tam zahrnout, tak patří do této diskuze. Pro ilustraci jsem graficky vyjádřil data ze skutečně nalovených ryb na Svitavském poháru u nás na stejnojmené řece. Data dostupná na webu. Součet nalovených metrů ryb za každý tento jediný závod a na jednom úseku řeky je třeba vynásobit patřičným činitelem dle skutečnosti, že v každém uloveném metru se skrývá 5-6 a někdy i více kusů ryb. Toliko pro představu o ulovených počtech ryb. Loví se obvykle ve složení podoustev, hrouzek, ouklejka apod.

                                                NPindˇa - Profil | Ne 19.1.2020 20:46:21

                                                Jirka1976 >> Kdo jsou lepšouni?

                                                  Nnovel - Profil | Ne 19.1.2020 19:38:41

                                                  u x a >> Tesat do kamene!

                                                    Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 18:12:07

                                                    Kondrakar >> a co borcí co jen chytají a pouští??víš jaká je mortalita při závodech?? nejvíce mi ale dostávají sportovcí co chytají na mikro rybky živou či mtvou stylem chyt and realse..

                                                      NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 17:24:25

                                                      Serjoža >> na Plumlove je to dobry , ne ? Jezdival jsem tam jeste kdyz se v Mrs mohli 2 kapri za den . Rano jsme se s kamosem odchytali na Chomoutove a v 10 uz jsme nahazovali do Plumlova . A temer vzdy odchytani . A candati sice do 50 ale dojeli jsme k veceru a prespali tam a rano znova nahodili . Nekolikrat jsem takhle vezl 4 rytire domu . To byla doba . Rad na to vzpominam . Lepsounum by praskla cevka kdyby videli co jsem tenkrat mel na 2 povolenky ryb . Skoda ze jsem ty sumare nefotil . Ted jsem uz hodne slabej odvar , same omezeni a uz se mi nechce u vody trcet 5 krat tydne jako driv .

                                                        NKondrakar - Profil | Ne 19.1.2020 17:17:48

                                                        Dědek >> Že to vůbec řešíš. Stejně s tím, kdo kolik čeho vezme, nic neurobíš, akorát se zbytečně natento. Beztak tě tahá za fusekli a tlemí se, jak tě nadzvedává. Navrch tahle debata sklouzla úplně jinam od poničených tlam.
                                                        A jestli opravdu nachytá čtyři metráky ryb ročně, něco rozdá a zbytek sní, je jeho věc, pokud neporušuje RŘ. Bohužel na to právo má. Furt lepší než borci, co to nejedí, od vody odnesou vše co chytí a pak to sekají slepicim nebo psovi (pár takových znam).

                                                          NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 17:05:10

                                                          ariane >> neco ti povim , vis kolikrat ja jsem byl kvuli jinemu nazoru nez mel ten co me urazel nazvan idiotem , hovadem , dobytkem atd ? A nikdy se mi nikdo z tech individui neomluvil . Zato ja kdyz jsem nekoho 1 nepravem narkl z neceho co neudelal , tak jsem se mu dokazal omluvit . Ja ten " spatny " ano , z tech " dobrych " ani 1 . Tak ze tva pripominka je k smichu .

                                                            Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 16:56:28

                                                            Serjoža >> podle mě spíš závidí že někdo chytá a někdo ne:-)

                                                              NSerjoža - Profil | Ne 19.1.2020 16:48:25

                                                              Ti masaři jsou vlastně výborní a ůspěšní rabáři.Prostě vědí jak chytat.Když chytne 150 kaprů,40 štik 45 candátů,35 amurů,20 parem,25 línů,15 sumců a ještě nějaké jiné.Rok má 365 dní.To je každý den chycená ryba i dvě.Já třeba týden nechytím nic.

                                                                NWillow - Profil | Ne 19.1.2020 16:44:44

                                                                Dědek >> Jenže s omezením vysazování kapra musí přijít vedení ČRS a to musí dát jasně najevo svým předsedům Ús ,co je priorita svazu.Dokud se někdo ve vedení ČRS neprobudí tak se nic nezmění.Omezit vysazování kapra a obnovit stavy reofilních ryb je v zájmu Mze jen to ti kluci z ČRS umí pěkně papírově kamuflovat.Ale jednoho dne přijde Zelený aktivista a budem mít po ptákách všichni.

                                                                  Nariane - Profil | Ne 19.1.2020 16:44:43

                                                                  u x a >> Zase jen nějaká ironie. Tobě když dochází argumenty, tak alespoň někoho napadneš nebo urazíš. Nazvat někoho výstavním i....em kvůli jinému názoru je už hodně přes čáru. Pokud jsi chlap, měl by ses mu zde omluvit, alespoň já to tak cítím. To nemá s kapříma hubama, o kterých by měla tahle diskuze být, vůbec nic společného.

                                                                    Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 16:32:51

                                                                    Dědek >> kdo zapisuje převezené ryby,kdo zapisuje ryby sežrané vydrou,kormoránem atd.? a kdo vůbec určuje kolik v té a té vodě má být přesně ryb?proč se kapř vysazuje do struhovek??je tu hodně nesrovnalostí..

                                                                      Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 16:31:01

                                                                      Willow >> kapř kdyby se odoteď nevysazoval min 50 let a byl jen v chovných tak by se nic nestalo..

                                                                        NDědek - Profil | Ne 19.1.2020 16:30:37

                                                                        Willow >> nebýt masařů, mohlo by se kaprů vysazovat čtvrtina, tak se vysazují pro ně, k jejich spokojenosti a vlastním ziskům.
                                                                        Ušetřené prachy by mohly jít na vysazení jiných ryb a ty chránit, nebo na RS. Svaz takové masaře potřebuje, jsou to ti, na jejíchž potřebě naplnit mražáky, si mastí vlastní kapsy. Čím jich je víc, tím více si ospravedlní tu přehnanou potřebu kapř.
                                                                        Nejančím, nemám proč.

                                                                          NWillow - Profil | Ne 19.1.2020 16:22:47

                                                                          Dědek >> Jardo,zas nejanči.😉 Kaprů je všude dost.Vysazují se v kg a ks nejvíc.Tak proč je nějak extrémně chránit.!Tady u nás na přehradě najdeš jedince cca 50 rybářů, kteří mají už koncem května 40 - 50 ks kaprů od 3 - 6kg !?!A to jsou ti hospodští kšefťáci,berou i okouna , candáta a štiku i když jsou tyto ryby ještě hájené,to jsou ty MASNY.Váš Ús to má jako limit na celý rok . Já bych se nad 40 ks kapra / 1 rok vůbec nepohoršoval,za to bych omezil lína na 3 ks týden,okoun 2 ks týden, candát 1 ks týden, štika 1 ks týden a sumce bych vůbec neomezoval mírou 90 cm ,ale jen 60 cm, protože co tato ryba sežere je masakr a jak se vysazuje do každé kaluže a na černo je taky masakr.Chce to trochu jiný pohled nebo to dopadne jak na pstruhovkách, místo pstruhů a lipanů tam jsou občas sazeni duháci a siveni a zbytek ovládl tloušť.Až budou mimopstruhovky jen o kaprech a sumcích tak už bude pozdě něco měnit......🤔

                                                                            Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 16:16:24

                                                                            Dědek >> já jsem taky svým způsobem idiot:-) ale v normální zdravé společnosti je normální když je nějaké ryby málo nebo je ohrožená tak se chrání, u nás he asi málo kapř tak proto ta ochrana, candátů je dost ten žádnou ochranu nepotřebuje..

                                                                              NDědek - Profil | Ne 19.1.2020 15:24:52

                                                                              u x a >> Já ti povím, proč se Jirky zastáváš. Zastáváš se ho jen proto, že masí kapry a amury. Kdyby stejným způsobem masil tvé oblíbené candáty, okouny a reofilky, byl by to tvůj nepřítel č. 1. Jsi obyčejný pokrytec.
                                                                              Pro mě, narozdíl od tebe, jsou všechny ryby stejně hodnotné, všechny si zaslouží rovný přístup ze strany lovce.
                                                                              To, že se protlačuje K70, je nesmysl a taky se mi nelíbí, ale pro tebe jsou ryby podřadné, což je kapr a amur a ty lepší, jako je okoun, candát.
                                                                              Mě se taky zrovna nelíbíš, přesto tě nenazvu výstavním idiotem, ale každý jsme jiný, viď? :-)

                                                                                NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 15:13:49

                                                                                u x a >> to mas pravdu , ja jim to pisu porad , ja jsem rybar , dodrzuju rad , ch a p chytajici pres caru je sprosty pytlak co rad vedome porusuje . Oni ale porad melou svoje jako nesvepravni a nechapou to . Nekdy si tady pripadam jako v ustavu . Chtelo by to urcit nejakou definici masare . Od kolika kusu nebo kg je masarem , bude to prumer na navstevu nebo celkovy soucet a jakych ryb . At se mame od ceho odrazit .

                                                                                  Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 15:05:50

                                                                                  Jirka1976 >> ty ale nejsi žádný masař,jsi jen normální rybář co dodržuje rybářský řád,je to samé jako řidič co přesně dodržuje dopravní předpisy..

                                                                                    NFockeWulf - Profil | Ne 19.1.2020 15:02:05

                                                                                    Knedla12 >> Ta ryba byla určena k jídlu! Nevím jak si jde uvědomit stres ryby, ale možná ty jsi na vyšším levelu uvědomění a povídáš si s rybou. Já s lidmi, lidi ryby jí a někteří mají ryby rádi. V jinéčásti světa je to převažující potrava. Jen tady, kde je blahobyt a lidi neví roupama co by dál se vedou takto blbé řeči o stresu ryb.

                                                                                      NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 14:59:34

                                                                                      Knedla12 >> to samozrejme nevim , ale na pohled vypada lip nez ten zivej chudak v levo . Neni odrena , tlama v poradku , ani neni nejak extra vypasena jako po zrani kouli s chemikaliemi . Vypada to ze ji chytil sam kuchar nebo dostal od rybare . Ano obas ryby prevazim zive ( kdyz jich je mene nebo mensich ) , az mam zabalene veci tak zavolam manzelce at napusti vanu a da tam vzduchovani , dam ryby do pytle a jedu domu kde jsem za 5 minut . Vybehnu nahoru ( 1 patro ) s rybama a az potom vyhazuju clun a veci do garaze . Ta ryba je bez vody max 10 minut . Na zabijeni mam ruzne naradi ( viz karta ) dle velikosti , druhu a odolnosti ryby . Za tech 30 roku rybareni a pobitych nekolika tisic ryb uz to mam v ruce . Navic jsem z reznicke rodiny . Ryba u me netrpi , ac je zabiju a snim tak nemam rad trapeni jakehokoliv ziveho tvora . Vetsinou ale vrazdim u vody , 4 kusum 6 kg amuru je ve vane ponekud tesno . Od letoska uz zrejme zadne prevazeni zivych ryb nebude , listek bude mit i malej , tak ze 6 ryb ( pokud se zadari ) nepotahnu domu zivych , ale pobiju je na miste .

                                                                                        NDanda05 - Profil | Ne 19.1.2020 14:47:15

                                                                                        Knedla12 >> vezt rybu živou v kufru je úplně normální a je to známka opravdového rybáře 😂

                                                                                          NKnedla12 - Profil | Ne 19.1.2020 14:42:28

                                                                                          Jirka1976 >> Jak můžete vědět že ta ryba netrpěla? Uvědomujete si, jak dlouho je třeba ryba stresovaná mezi výlovem a cestou na štědrovečerní stůl?
                                                                                          Sám ryby evidentně převážíte domů a pustíte je do vany, to je podle vás OK?
                                                                                          Alibismus par excellence ;)

                                                                                            NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 14:36:59

                                                                                            u x a >> to ja taky , trochu jsem se v nem zklamal . Mel rozumne nazory . Je tam problem ze on ryby neji , pousti je a tak mu vadi kdyz to masareni prezentuju a obcas ho to vytoci a pak pise hlouposti . Ale jinak si myslim ze zlej az tak neni , dokonce i na K70 ma negativni nazor . Jsou tady mnohem horsi individua . Vis jak mi to tady pripada ? Jak napises neco co se nehodi do kramu , tak se svolaji ochranci a utoci na tebe ve smecce jako vlci nebo cikani .

                                                                                              Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 14:20:17

                                                                                              Jirka1976 >> nejdříve jsem so myslel že Dědek je normální ale jen další výstavní idiot..

                                                                                                NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 13:47:27

                                                                                                u x a >> ano , trefil jsi to , Tesco mi doporucoval . Ale ja chodim do Lidlu . A nejradeji mam vlastnorucne chycenou a zabitou rybu , ta mi chutna nejvice .

                                                                                                  NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 13:44:19

                                                                                                  u x a >> ta leva fotka je totalni hnus , ta ryba ma nadhernou , byt zhojenou tlamu od sportovcu . Udelat to same , reznicky hak do drzky a potahat pul hodiny na lane , pak povalet pod vodou , postrikat septonexem a pustit domu .2 fotka elegance sama , nebo li smrt ji slusi . Ta ryba netrpela , mela pekny zivot , rychly konec a bude prospesna jako obed pro nekolik lidi .

                                                                                                    Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 12:44:49

                                                                                                    Dědek >> ty jsi vegan?nebo si taky jeden z tech co si myslí že maso roste v regálech v tescu..

                                                                                                      NDědek - Profil | Ne 19.1.2020 12:40:40

                                                                                                      Serjoža >> Ať si každý chycenou rybu vezme, když mu chutná, na tom není nic špatného, ale nezlob se na mě, to co tady předvádí kolega Jirka, je minimálně za hranou všeho, o čem je rybařina, tedy ne rybařina chyť a co nejvíc sežer, kterou vyznává on. Kdysi jsem si občas rybu vzal, teda dokud jsem bydlel s rodiči, kteří mají rybinu rádi, dnes už neberu nic, více mi chutná jiné maso. Strašně tady pomlouvá kolegy ChaP, ale sám provozuje opačný extrém. V čem je lepší, než oni?
                                                                                                      Každý extrém je nenormální.
                                                                                                      Lidi, co brali z vody co nejvíc, byli, jsou a budou. Berou i za mě, který nevezme téměř nic, loni jednoho kapra a předloni myslím tři, které jsme dali rodičům. V důsledku mi ani moc nevadí, že si tolik ryb jeho rodina vezme, ale přečti si, jak se tady na MRKu prezentuje? Už se nemůže dočkat, až bude mít jeho syn povolenku a bude moct vzít dalších 150 kg ryb.
                                                                                                      Možná to někomu normální přijde, mě ale rozhodně ne.
                                                                                                      Možná si připadá vtipný, nebo mezi kolegy masaři jako hrdina, ale většina nad ním zláme hůl.
                                                                                                      Přál bych mu, aby jeho syn, získal jiný pohled na rybařinu, vnímal jak to vidí a cítí také jiní rybáři, než jeho otec, masař. To by pro něj byla větší rána, než kdyby mu vzali povolenku.
                                                                                                      Budu jeho synovi, držet palce, aby se nenechal svést na cestu, kterou se vydal jeho rodič.

                                                                                                        NSerjoža - Profil | Ne 19.1.2020 12:21:56

                                                                                                        Ty roztrhany kapří huby,to je to chyť a pusť.Kapr po třetím zabrání má deprese s toho že ho zase někdo bude tahat za hubu z vody pak mu foťákem nabliká do očí poválí a pustí do živlu.
                                                                                                        To dohadování okolo toho omezování počtu ryb(mimo jiné) dopadne tak, že mladí čuchnou k dirce a vykašlou se na rybaření.Některým se nebude plnit sen,že každou návštěvu nechytnou K90,tak se na to taky vykašlou.Povolenky se zdraží a to odradí další skupinu chyťapustičů. Skalní rybáři kteří po ničem naprahnou(jen posedět u vody v klidu a sem tam si vzít rybu,nadéchat se vzduchu a jít dom).To všechno budou léta muset vracet vše zpět,ty vyjímky.Viz jako u nás v PV.

                                                                                                          Npeterb - Profil | Ne 19.1.2020 12:19:18

                                                                                                          cechura09 >> Plne suhlasim velka skoda a pride mi to od autora dokonca prvoplanove kedze sam bol pretekar. Kritizovat nejake skupiny rybarov a pritom tu ktora chyta ryby na hromadnych akciach ani len nespomenie.

                                                                                                            N_Karel_ - Profil | Ne 19.1.2020 12:17:00

                                                                                                            Dědek >> Zajímal by mě, co vede lidi k tomu, dělat si takovýhle fotky. Je to stejný, jako fotit se s plátkem vepřového na talíři. Nijak mě to nepohoršuje, ale v životě by mě nenapadlo fotit se s kusem masa.

                                                                                                              NDanda05 - Profil | Ne 19.1.2020 12:16:11

                                                                                                              u x a >> a není na tebe ten kluk vlevo moc mladej 😂

                                                                                                                NDědek - Profil | Ne 19.1.2020 12:04:29

                                                                                                                u x a >> ty jsi taky pěkný magor :-)
                                                                                                                Nevím, co je na mrtvole pěkného?

                                                                                                                Nejsi náhodou nekrozoofishfil?

                                                                                                                  NFockeWulf - Profil | Ne 19.1.2020 12:04:07

                                                                                                                  u x a >> To jako který chlap? Nejsi vedle? :):):)

                                                                                                                    Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 11:52:56

                                                                                                                    který obrázek se vám líbí víc?

                                                                                                                      Ncechura09 - Profil | Ne 19.1.2020 11:18:39

                                                                                                                      Škoda, že Milan nezahrnul do svého zamyšlení o poškozených rybích tlamkách i vliv závodní činnosti ....

                                                                                                                        NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 11:01:13

                                                                                                                        _Karel_ >> tak znova . Nevadi mi pekna rychla fotka s rybou byt pustenou . Fotka mrtve ryby nebo tesne pred zabitim mne potesi , je to uplne normalni , ryby jsou urceny k jidlu , proto je davam na Masarske jadro aby se trochu vyvazila ta spousta fotek v ML . Co mi vadi je foto velkeho kapr valeneho pul hodiny na slunci po podlozce a pak s hrdosti pusteneho v zubozenem stavu . Tohle je trapeni ryby pro potechu uchylneho sadisty a lepsi by v tomhle pripade pro ni byla udirna . Uchyl pro mne neni ten co rybu pusti , ale ten co ji trapi a jeste tady sklizi pochvalu na ML a hraje si na sportovce . Ja nezabijim vse co muzu , zabijim jen ryby co nam chutnaji a to minimalne o 2 cm nad miru . Jedna se o amura , lina a dravce . Kapru si beru jen nekolik kdyz je nouze a nejlepe vetsich . Pobity nasadak 45 cm mne nelaka a tak dostane svobodu . Take ricni ryby vetsinou poustim ( pokud neni chut na karbenatky ci zavinace ) , ale neomatlavam je , odhacuju ve vode .

                                                                                                                          NValuček - Profil | Ne 19.1.2020 10:05:20

                                                                                                                          _Karel_ >> pěkně si to vystihl, už se Jirka do tolika zápisů nějak zamotává

                                                                                                                            N_Karel_ - Profil | Ne 19.1.2020 9:48:13

                                                                                                                            Jirka1976 >> Ne, nechápu rozdíl. Já žádnou fotku na ML nemám, byť se mi letos povedla krásná štika k chlubení. Ale nechodím na ryby kvůli fotkám. Ty tam máš tedy čtyři, a spoustu na masařském jádru. Tak kdo fotí kvůli obdivu lidí?
                                                                                                                            Ty ani nevíš, co píšeš. Jednou napíšeš "co má míru zabiju", pak napíšeš "spoustu ryb pouštím", teď zase "pokud ji chci dát ZCELA VYJÍMEČNĚ svobodu". Vadí ti rybář, co nemá v profilu fotky, vadí ti rybáři co chytají pro fotky.... Napíšeš "nepotrebuju se tady chlubit jako nejaky uchyl" ale jako úchyl se tu chlubíš pořád - tím, že zabiješ co můžeš, je to jediné správné rybaření,ostatní jsou úchylové.
                                                                                                                            Fakt seš zvláštní člověk.

                                                                                                                              NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 9:30:13

                                                                                                                              _Karel_ >> spatne jsi mne pochopil . Vadi mi uchylny sadista ch a p co trapi rybu kvuli fotce a obdivu na mrku , kterou pak zubozenou po vsech jeho trapnych ukonech pusti . Ja mam fotek spoustu , na ML jen asi 4 , tam je to pro sportovce vcetne tebe . Na Masarskem jadru mam fotky pro spravny rybare . Ano , fotka nevadi , ale po vyfoceni kapr musi nastoupit palice , pest ci nasada krumpace ( dle velikosti kapr ) . Nebo obracene , palice a pak fotka . Ja proste ryby netrapim , pokud ji chci dat zcela vyjimecne svobodu , odhacim ji ve vode a nepotrebuju se tady chlubit jako nejaky uchyl . Uz chapes ten rozdil ?

                                                                                                                                N_Karel_ - Profil | Ne 19.1.2020 8:54:31

                                                                                                                                Jirka1976 >> Vadí ti, že nemá v kartě fotky ryb? Tobě, který nadává na rybáře, co chytají ryby kvůli fotce? Uff

                                                                                                                                  NJirka1976 - Profil | Ne 19.1.2020 8:47:14

                                                                                                                                  u x a >> 😂 neco na tom bude , v karte zadna fotka . Je to zrejme pytlak , nema vyznacenou zadnou povolenku . A nebo dostal konecne rozum , prestal zabirat misto normalnim rybarum a odtahl na soukromak . Kazdopadne je to podivne individum co nema na svazovych vodach co delat .

                                                                                                                                    Nu x a - Profil | Ne 19.1.2020 8:21:31

                                                                                                                                    Jirka1976 >> prosímtě Danda05 neumi ani nahodit natož aby něco chytil..