Pod hladinou kukuřice vs boilies

Diskuse k rybářskému videu Pod hladinou kukuřice vs boilies

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 31.1.2017
113 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKnapík - Profil | Po 5.2.2018 11:01:56

Na svazové vodě by se nepřítomnost u prutů trestala odebráním polovenky, tak jen aby to někdo nebral jako návod, jak na to .-)

    NRK - Profil | Po 5.2.2018 10:50:12

    Serjoža >> jsou určité pravdy, které nejsou součástí obecného prospěchu-:)

      NSerjoža - Profil | Po 25.12.2017 12:51:25

      Natočte video s kukuřicí,bojlísem,rohlíkem ,chlebem a žížalou.A uvidíme co bude první na řadě.

        Nmolca - Profil | Ne 27.8.2017 14:36:08

        KóĎA >> Ok, díky

          NKóĎA - Profil | Ne 27.8.2017 13:59:59

          molca >> kupuji s dírou. Vzhledem k tomu, že používám menší průměry (řekněme do 14 mm) mi ten rychlejší rozpad nijak zásadně nevadí. Přehazuji cca po půl hodině - takový pomalejší fídr.

            Nmolca - Profil | Pá 25.8.2017 17:54:41

            KóĎA >> Čau, kupuješ ty halibuty s dírou, nebo je vrtáš? Zda se mě ze originál s dírou nevydrží pod háčkem tak dlouho a jako by praskají na pul, nastalo se ti to někdy?

              NRK - Profil | Ne 12.2.2017 17:36:40

              KóĎA >> tož dobře.Diky za odpověď.,...

                NKóĎA - Profil | Ne 12.2.2017 17:27:20

                RK >> co se týká času záběru nevidím rozdíl mezi tvrdou vařenou kukuřicí a peletou.

                  NRK - Profil | Ne 12.2.2017 17:14:28

                  KóĎA >> a musíš na ty ryby víc čekat,nebo je to jako při chytání s kuku?

                    NKóĎA - Profil | Ne 12.2.2017 15:26:10

                    RK >> myslím, že to není kukuřice/peleta. Spíše jde o velikost. Kukuřice se moc nafouknout nedá, s velikostí pelety je jiná. Osmička peleta často deklasuje ostatní nástrahy (snad jen mimo červy), co se počtu záběrů a současně úspěšných záseků týká.

                    Jinak co se pelet týká (klasické coppensky) - za první rok používání jsem si zvětšil rekordy snad u všech mnou preferovaných nedravých ryb (jesen, tloušť, kapr, parma, plotice). To jsem za x let fídrování s kukuřicí nezažil. Jinak vařenou kukuřici používám na jednom prutu pravidelně a nemohu říci že by byla úspěšnější. Jak kdy, jak kde.

                      NRaf - Profil | Ne 12.2.2017 14:17:14

                      Vaša >> Z kontextu je snad jasné, že je myšleno v průběhu podvodního natáčení.

                        Nhora.1 - Profil | So 11.2.2017 18:34:29

                        Mě na tom videu zaujalo to, že v obou případech napřed zmizela téměř všechna návnada a až jí tam bylo opravdu málo, tak přišla na řadu nastražená kukuřice. Jako by rybám na nástraze něco vadilo. No ale na nějaké závěry by těch pokusů muselo být trochu víc :)

                          NVaša - Profil | So 11.2.2017 16:55:42

                          Největší perla nakonec - ,,překrásná ryba chycená pod vodou " :-D

                            NPetovsky I - Profil | So 11.2.2017 11:37:49

                            Raf >> ajoo :D no boilie vs halibut

                              NRaf - Profil | Pá 10.2.2017 18:49:06

                              Petovsky I >> Ptal si se, jestli bude test kuku vs halibutka nebo boilie vs halibutka.

                                NPetovsky I - Profil | Pá 10.2.2017 18:45:50

                                Raf >> chtěl bych co ?

                                  Nčernásmrt - Profil | Čt 9.2.2017 19:58:07

                                  Stando26 >> Pěkné ryby, co to máš navinuto za prádelní šňůru? :)

                                    NRaf - Profil | Čt 9.2.2017 18:10:37

                                    Petovsky I >> Chtěl by si?

                                      NRK - Profil | Čt 9.2.2017 17:41:33

                                      Petovsky I >> ahoj,tohle mám za sebou.Pelety.Maj význam jako selekce,nic víc.Ja radši na kukuřici chytám všehochuť a ono něco pěkného přijde.Je pravda,že někdy se zblaznej třeba skaláci a pak je peleta zlatá.....Asi tak

                                        NPetovsky I - Profil | Čt 9.2.2017 16:07:41

                                        RK >> tak neříkám že je to zázrak jen mě to zajimalo :) Halibutka má přecijen asi výraznější aroma ale moc rozdíl to asi nebude no :)

                                          NRK - Profil | Čt 9.2.2017 15:59:19

                                          Petovsky I >> měl jsi test boilies&kukurice. Kukuřice&halibutka dopadne stejně.Nedelej si naděje,že do pelet dávají nějakej zázrak.Hlavne chtěj vydělat.

                                            Nradoslav.d - Profil | Čt 9.2.2017 15:51:01

                                            Petovsky I >> K takémuto videu by som sa prikláňal aj ja. Na pelety u nás idú jalce ako kura na sopel.

                                              NPetovsky I - Profil | Čt 9.2.2017 15:03:46

                                              Bude i test kuku vs halibutka ? nebo boilie vs halibutka :)

                                                Nhavran1802 - Profil | St 8.2.2017 16:52:16

                                                Tak na tohle bych se vydržel dívat hodiny.Super,snad nebude poslední.

                                                  NRaf - Profil | Út 7.2.2017 21:15:17

                                                  Stando26 >> Krásné ryby. Já také rád střídám všechny techniky a nástrahy.

                                                    NRaf - Profil | Út 7.2.2017 21:14:52

                                                    Leorim >> Co vy všechno nevyčucháte? :-) Jsou to dobré pruty.

                                                      NLeorim - Profil | Út 7.2.2017 20:26:02

                                                      videa tohoto tipu nemají chybu nádhera a za 1*.....
                                                      Jaká je spokojenost s proutky CTX ?

                                                        NStando26 - Profil | Út 7.2.2017 19:25:58

                                                        Super video.Ja tiež som skúšal tie zázračné guličky a za tížden som chytil 2 jalce.Tak som prešiel naspäť ku kukurici a nevdí mi že občas chytím pleskáča,jaska,mrenu,amura,karasa, práve to ma baví.Kukurica je pre mňa top návnada ale nazatracujem ani bojlís je to na velké ryby ale to nieje môj ciel.

                                                          NStando26 - Profil | Út 7.2.2017 18:17:53

                                                          Kobarid >> Páči sa mi tvoj komentár.

                                                            NKobarid - Profil | Po 6.2.2017 13:11:06

                                                            Raf >> a přesto je stále nepoučitelný .........

                                                              NRaf - Profil | Po 6.2.2017 11:03:12

                                                              Kobarid >> Jasně. Je sám proti sobě...

                                                                NKobarid - Profil | Po 6.2.2017 10:54:37

                                                                Raf >> OK. ale jak píšeš........., až ji chytí!
                                                                Prozatím si pořád stěžuje, že když jezdí s kámošema na ryby, tak jim to nebere a sedí tam třeba 3 dny bez záběru ( tak to pak pro samou nudu zapíchnou a jedou zase domů - bez jediného záběru).
                                                                Tak mu říkám, vem si s sebou jeden feeder a chytej třeba cejny, ať se tam nenudíš - on mi odpoví, že to nejde, protože oni tam jedou na kapry!
                                                                Takže to je pak těžký, ale každý je svého štěstí strůjcem ...........

                                                                  NRaf - Profil | Po 6.2.2017 8:03:23

                                                                  Kobarid >> Každý to má jinak. Ve chvíli, kdy tvůj spoluhráč chytí třeba jenom jednu rybu, ale bude to 23kg kapr, tak se začíná míra užitku měnit :-)

                                                                    NKobarid - Profil | Ne 5.2.2017 23:40:56

                                                                    Sigmeister >> hele, já ti k tomu řeknu jednu věc ......... mám v mančaftu spoluhráče, kterej je podobně "postiženej", jako ty!
                                                                    V neděli odpoledne ( od 14.00 hod.) máme domácí zápasy - tak mi vždycky před zápasem v šatně říká - celej nešťastnej: "byl sem s kámošema od pátku u vody - 8 prutů nahozenejch a ani záběr, chytali jsme nonstop a dnes ráno jsme to sbalili, protože to vůbec nemělo cenu tam dále sedět".
                                                                    A já mu na to říkám - "vidíš, já šel dnes ráno s klukem na ryby, seděli jsme 3 hoďky u řeky a každej chytil cca. 30 ryb a stačila nám na to plechovka kukuřice + krabička hnojáků."
                                                                    A teď mi řekni, kdo z nás dvou, si to rybaření více užil................???

                                                                      Nkubsta - Profil | Ne 5.2.2017 23:09:25

                                                                      Raf >> jen houšť, po takovýhlech videach je hlad furt ;) kor teď v zimě.

                                                                        NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 21:30:52

                                                                        Danda05 >> Díky moc. Ještě jedno mám natočené a nahrubo sestříhané. Až budu mít pár dní v kuse méně práce, tak ho dotáhnu. Do konce zimy by to mělo klapnout. Mám i hodně nápadů na videa nejenom pod vodou, ale na ty se musí trochu oteplit:-)

                                                                          Nmart1k - Profil | Ne 5.2.2017 21:29:21

                                                                          palec hore, dik za video :)

                                                                            NLeďáček - Profil | Ne 5.2.2017 21:08:50

                                                                            Raf >> Dovedu si to živě představit a smekám !!!

                                                                              NDanda05 - Profil | Ne 5.2.2017 20:52:51

                                                                              Raf >> ahoj, videa jsou to fajn hlavně teď v tý zimě blbý, bude něco dalšího ?

                                                                                NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 20:47:30

                                                                                Jinak všem moc děkuju za komentáře. Jsem rád, že se video líbilo.

                                                                                  NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 20:43:54

                                                                                  Vojta Štěpis >> Souhlasím. Je to prostě obraz toho, jak to vypadalo pod vodou v danou chvíli. A často se to může opakovat. Může to ale také být úplně jinak... I proto nás rybolov baví.

                                                                                    NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 20:40:54

                                                                                    aguirre >> A neni to na tom videu naopak pěkné, že tam nic takového nezazní? :-)

                                                                                      NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 20:39:06

                                                                                      Leďáček >> To máš vidět, co stojí práce si dno trochu vyčistit, aby se tam dalo natáčet :-)

                                                                                        NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 20:36:57

                                                                                        Hunter 234 >> To je otázka. Mě přijde, že větším rybám je samostatná montáž bez krmení velice podezřelá.

                                                                                          NRaf - Profil | Ne 5.2.2017 20:34:35

                                                                                          nextfish >> Ryba na 4:40 podle mě plotice je (u montáže s kukuřicí dole). Ale máš pravdu v tomhle hejnu byli takřka výhradně perlíni a mělo to tam zaznít. Byl to automatický komentář z minulých videí, co jsem dělal, kde bylo plotic hodně. Jako třeba zde http://www.mrk.cz/minidiskuse.php?id=746819#form

                                                                                            NStillovy - Profil | Ne 5.2.2017 12:54:49

                                                                                            o5 parádní video,díky a za mě palec hore 1*

                                                                                              NSigmeister - Profil | So 4.2.2017 19:01:23

                                                                                              kubsta >> Jo, máš pravdu, kašleme na to, to nemá cenu.....

                                                                                                Nkubsta - Profil | So 4.2.2017 18:56:26

                                                                                                A jako každá diskuze, už se to tu stočilo uplně jinam....masaři, soukromáky, CHaP ...

                                                                                                  NSigmeister - Profil | So 4.2.2017 18:52:35

                                                                                                  cechura09 >> Bože můj !! Co pak jsem psal o prodeji nějakých ryb soukromákům??? Čtete si vůbec lidi ty příspěvky, když na ně odpovídáte??? Já preferuji "chyt a pust" a chytání na boilies a pelety (to byl směr této diskuze) a né, že někdo prodává soukromákům. Prostě vrácení ryb zpět do revíru, co na tom nechápeš??? Pomotaný to máš jak koukám Ty !!!!!

                                                                                                    Ncechura09 - Profil | So 4.2.2017 12:47:03

                                                                                                    Sigmeister >>
                                                                                                    Vadí ti důchodce který si jde užít pěknej den na rybách a občas si nějakou rybu vezme a nevadí ti " boilísák" který je sportovec co tráví u vody nonstop v kuse kolik dní a kapry prodává do soukromých revírů.............
                                                                                                    Myslím že svým příspěvkem jsi dokázal jen to, že tvý myšlenky jsou jaksi nedomyšlený a máš to v hlavě kapku domotaný..............jura

                                                                                                      NRockwell - Profil | So 4.2.2017 12:33:49

                                                                                                      Sigmeister >> Jen utíkej "sportovče"

                                                                                                        NSigmeister - Profil | So 4.2.2017 12:11:53

                                                                                                        Rockwell >> Mně spíš příjde, že neumíš číst a furt si meleš tu svou. Proto tuto diskuzi opouštím....Já nic nepsal o špatných rybářích, nýbrž masařích a selekci ryb. Každopádně respekt k Tobě a Tvému limitu. Víc takových jako Ty !!!!!!

                                                                                                          NRockwell - Profil | So 4.2.2017 11:21:29

                                                                                                          Slavíček >> Ano...jak psal PVL...všeho s mírou a také všeho moc škodí...já také nemám nic proti stylu CHaP.

                                                                                                            NSlavíček - Profil | So 4.2.2017 11:07:10

                                                                                                            Rockwell >> Osobně neberu nic zastávám lov chyť a pusť . Lidi kteří si vezmou malou rybu a v rozumném množství mě vůbec nevadí . Musíme to brát tak svaz zarybňuje a není možný sypat do vody ryby a nic nebrat .

                                                                                                              NPstruh27 - Profil | So 4.2.2017 9:28:37

                                                                                                              Rockwell >> velmi dobre napisane.... extremistov je zial vacsina .... na jednu stranu ludia co vezmu doslova kazdu rybu a na stranu druhu striktni "CHaP" ktori ked vidia ze si zobral rybu tak sa tvaria akoby si vyvrazdil 3 dediny. Extremy su vzdy zle.....

                                                                                                                Nswedo - Profil | So 4.2.2017 9:13:02

                                                                                                                Rockwell >>

                                                                                                                super si to napisal.

                                                                                                                  NRockwell - Profil | So 4.2.2017 8:08:55

                                                                                                                  Pvl >> Ano, naprosto souhlasím.

                                                                                                                    NPvl - Profil | So 4.2.2017 8:04:43

                                                                                                                    Rockwell >> Co bychom si namlouvali .. extrém nikdy není dobrý .Ať na jednu stranu a nebo opačnou

                                                                                                                      NRockwell - Profil | So 4.2.2017 7:49:47

                                                                                                                      Sigmeister >> Já rybařím přes 25let....a od samého začátku byla rybařina brána prostě jako rybařina.....došel jsi k vodě, nahodil a když se podařil mírák, tak šup do saku...nebylo to nic zvláštního....spíš byl blázen ten, kdo takového míráku pouštěl....teď je to právě naopak....Já si za celý rok beru přesně 6 kaprů (míra 53-60cm). Tento rok jsem odevzdával sumář přesně s tímto počtem. A řeknu ti, že když jsem na jednom revíru sakoval takového pěkného 55cm kapříka, tak tři "sportovci" sedící o dvě místa mě stírali očima, jako bych spáchal vraždu....myslím si, že ten "sport" začíná zacházet docela daleko a názory některých "sportovců" jsou ale totálně přes hranice rybařiny. Na našem revíru vídám "masaře". Dědky v důchodu, každý den u vody a jakýkoli kapr (někdy i bez míry) jde okamžitě domů...to je ale věc celého rybářského svazu, aby s tímto nešvarem něco udělal...osobně jsem byl pro limit úlovků za rok (10 kaprů a dost nebo si kup novou povolenku).
                                                                                                                      taky chodím na delší výpravy, celý den, přes noc, dva dny.....krmím si převážně partiklem s peletkami. Chytám na kuku pod háčkem, druhý prut boilie+PVA nebo peleta+PVA. Nejsem šetřílek, ale vyházet tisíce peněz do vody kvůli trofeji a selfie nehodlám. Proto klidně i na dva dny vezmu 10kg kukuřice a pelety, plechovku bonduelky a červy a jedu na ně....jedu zachytat cokoliv a pokud nemám svůj roční limit, tak klidně vezmu kapra domů....jsem proto masař a špatný rybář????

                                                                                                                        NSigmeister - Profil | Pá 3.2.2017 23:10:41

                                                                                                                        Mirek.V >> Děkuju, přeji i Tobě :)

                                                                                                                          NMirek.V - Profil | Pá 3.2.2017 22:56:20

                                                                                                                          Sigmeister >> Tak díky, ať se ti u vody daří, ahoj.

                                                                                                                            NSigmeister - Profil | Pá 3.2.2017 22:43:18

                                                                                                                            Mirek.V >>> Na Tebe jsem nereagoval, napsal jsem to tak, jak to vidím a cítím. Ty jsi to napsal přesně a výstižně. Jen víc takových rybářů :)

                                                                                                                              NMirek.V - Profil | Pá 3.2.2017 22:26:50

                                                                                                                              Sigmeister >> Pokud jsi reagoval na můj příspěvek, a mě se zdá, že ano, tak jen doplňuji: Já jsem za tři roky, od doby, kdy jsem se k vodě vrátil, rybu nevzal. Rozhodl jsem se tak sám, dřív než jsem věděl, že CHaP je nějaký současný trend. Naposledy jsem bral ryby, když mi bylo patnáct a dnes už prostě nechci. Asi jsem už "starý a měkký". O masařích, tedy těch, kteří berou vše a víc než se smí, ať už chytají na cokoliv, ani nechci psát.

                                                                                                                                NSigmeister - Profil | Pá 3.2.2017 21:47:59

                                                                                                                                Rockwell >> Promin, ale asi si nepochopil, o čem jsem psal. Nevidím, že bych psal o krátkých vycházkách k vodě. Jsem z Liberce a okolí našich rybářů je dost smutné. Ještě jsem neviděl jediného masaře, že by u vody vydržel přes noc. Tak proč by krmil koulema, že??? Chytám již 12 let a první moje ryba byla násadák kapr 37 cm. Chycen byl na nějakou medovou kuličku od kamaráda, když tě to tak zajímá :) PS - ale co rybář, to názor.... Nechci se hádat... kdo chce chytat všechno (hlavně prcky), at chytá na kukuricu, toť vše :)

                                                                                                                                  Nnextfish - Profil | Pá 3.2.2017 21:29:28

                                                                                                                                  RK >> :-)))) Škoda,že nejsem kaprař. Stačilo by mi poznat kapra a možná amura (nebo jelce?) a měl bych do smrti vystaráno.

                                                                                                                                    NSlavíček - Profil | Pá 3.2.2017 20:10:23

                                                                                                                                    radoslav.d - 3.2.2017 20:06:26 >>To se pletes stačí si dělat krmení sám ten rozdíl je pak dost znát navíc jsou dnes i cenově přijatelný značky .Záleží čemu člověk věří kolik je ochotný investovat

                                                                                                                                      Nradoslav.d - Profil | Pá 3.2.2017 20:06:26

                                                                                                                                      Slavíček >> Tak si na tom finančne lepšie ako 90% rybárov.

                                                                                                                                        NRK - Profil | Pá 3.2.2017 18:33:37

                                                                                                                                        nextfish >> nebuď hnidopich,kdo má počítat žaberní tyčinky,sledovat barvu oka,ploutví,postavení úst a přejíždět palcem po ostrobřichu😁Takže picni za jedna

                                                                                                                                          Nnextfish - Profil | Pá 3.2.2017 18:27:13

                                                                                                                                          No, nevím. Natočení jistě stálo určité úsilí, ale nepoznat perlína od plotice už chce fakt "zkušenosti". Plotice tam není ani jedna. Dal jsem 3.

                                                                                                                                            NRK - Profil | Pá 3.2.2017 17:22:52

                                                                                                                                            Rockwell >> tak😁

                                                                                                                                              NRockwell - Profil | Pá 3.2.2017 17:17:42

                                                                                                                                              RK >> Navíc pro natáčení určitě nebylo použito boilie za 50kč/1kg....ale určitě něco extra od mooooc AnglickýhoNázvuBajt !!!!!

                                                                                                                                                NRockwell - Profil | Pá 3.2.2017 17:16:27

                                                                                                                                                Sigmeister >> AHA....takže když si půjdu sednou na pár hodin k vodě a vytáhnu místo koulí 1kg/600kč jen krabičku masňáků a plechovku bonduelky, tak jsem hned masař, šetřílek a všechno co chytím chci hned sežrat???? Kdežto ti "sportovci" jsou to jediné co u vody může sedět?? Jak dlouho rybaříš...pardon "sportuješ"??? Jaká byla tvoje první chycená ryba??

                                                                                                                                                  NRK - Profil | Pá 3.2.2017 17:14:52

                                                                                                                                                  Sigmeister >> ale on by neměl minout nikdy,protože boilies je nutričně vyvážené a hlavně kapr není blbej