ČRS je zrcadlem naší aktivity

Diskuse k mini článku ČRS je zrcadlem naší aktivity

Autor diskuse: Pracovní skupina rybářů - , 22.1.2017

NDrozďák - Profil | Čt 26.1.2017 12:28:07

Fishky >> tvůj poslední příspěvek se mi líbí /je dlouhej, ale souhlasím s většinou/.
Ale řekni mi, proč by měli ti pánové nahoře dávat hlavy dohromady? Jim jde o zakonzervování současného stavu, nikoliv jeho progres. Svaz jede na vybalancovaném soukolí "hromada členů" rovná se "levná povolenka" rovná se "furt dost peněz na tržní rybu". A mezi těmi konstantami jsou vzájemné provazby. Jakmile vyhodíš jednu z kola ven, okamžitě se zhroutí ten zbytek.
To ti pánové nahoře moc dobře vědí, proto je jakákoliv zásadnější změna nežádoucí. Musí se udržet současný model, tj. dostupnost masa pro dav, s tím souvisí nízká cena finálního produktu, kterou lze udržet právě a jen tou davovostí. Chléb a hry, nic jiného to není.

    NDědek - Profil | Čt 26.1.2017 11:37:38

    Fishky >> Abychom si rozuměli. Já neobhajují, nehaním a ani nekomentuji to, co tam ten kaprář říkal. Jen jsem konstatoval, že je první "z nich", kdo něco takového řekl veřejně na plnou hubu s tím, že jsem zvědavý, co se bude dít dál, pokud se vůbec něco dál dít bude.
    Kdyby se někdo takhle navezl do mě, chtěl bych se bránit, pokud by to nebyla pravda. Zatím žádná obrana není. Je to také tím, že jak je to vždy, nemluvil adresně. Taky umím plácat obecné fráze že někdo někde něco dělá špatně. Pokud ale neřeknu kdo, kde a co, je to jen plácání... Jednotlivosti z toho rozhovoru nebudu komentovat, nebo vytrhávat z celého kontextu rozhovoru, není důvod. Beru to jako celek.
    K lovu non stop jsem se už vyjádřil dřív.

      NVojc29 - Profil | Čt 26.1.2017 11:37:20

      Fishky >> To co říkáš je právě blbost protože ti lidi nahoře nikdy hlavy dohromady nedají. Ti lidi nahoře musí jít od válu jinak se nic nestane. V tom maj někteří pravdu.

        NFishky - Profil | Čt 26.1.2017 11:28:14

        Vojc29 >> to už je věcí profesionálů, jenž si my - obyčejné rybáři platíme. Ti pánové nahoře mají svůj díl za současný stav také pod nehty a je nejvyšší čas, aby dali hlavy dohromady, protože čert a JV nikdy nespí ;-)

          NVojc29 - Profil | Čt 26.1.2017 11:18:05

          Fishky >> Vše jde ruku v ruce. První co by mělo by být jsou anp přísnější kontroly ale jak toho chceš docílit že jo?

            NFishky - Profil | Čt 26.1.2017 10:17:12

            Dědek >> video je plné rozporů a domněnek. Pánovi lítají jiskry z očí a střílí na všechny strany a je až překvapivé, že pálí a celkem slušně i do vlastních řad. Pro koho chce vlastně ty změny - pro ty, co nám v zahraničí udělali ostudu a teď se dle jeho slov stáhli zpět do ČR? Ti si zaslouží změny? Kaprařina s vlasovou metodou je velmi pěknou metodou, ale lidé u nás v ČR na tohle mentálně nebyli připravení. Desetiletí předtím se z generace na generaci předávala myšlenka, že dobrý rybář je ten, co má plný mražák, co nachytá (a odnese) nejvíc. Prostě co je doma, to se počítá - a ano, nutno podotknout že i takhle to jde, protože my máme na rozdíl od UK svaz - svaz který ryby pravidelně nasazuje, aby si je mohli lidé odlovit. Tenhle zavedený systém má své klady i zápory, ale není kompatibilní s tím, co by chtěli kapraři. Kapraři chtějí nonstop, chtějí ústupky, chtějí chytat velké ryby a chránit je... a ve všem tom přehršli požadavku zapomenuli na maličkost, na původní myšlenky kaprařiny, která byla uplně někde jinde. Lidé nemají vstah k vodě, nemají své vody, jezdí se za rybama ne k vodě. Pravidla se ohýbají a jdou stranou, jen aby se dosáhlo výsledku za každou cenu. Kdo si ještě dnes chodí zachytat na první kačák za ves a zašít se tam do rákosí? Drtivá menšina z těch "kaprařů" - a když už, tak jsou si schopní vzít člun, tři hůlky a chytat nonstop... A k čemu? K čemu je to dobrý? Užijí si takhle víc ty chvilky u vody, nebo jde jen o úlovek za každou cenu. Jakou ale ve skutečnosti taková ryba má hodnotu. Ryba co dny, měsíce, roky odolávala tlaku, vyhýbala se montážím, naučila se rozeznávat kdy se může bezpečně nažrat (v noci) a kdy musí být hodně opatrná (přes den) - ale tohle nejsou domněnky, kapři - natož ti trofejní berou mnohem lépe v noci, kdy od vody rybáři odjednou a mají na žrádlo klid. Jakou hodnotu má takový lov, lov který nemá pravidla a jde už defakto o pytlačení? Říká, že kapraři odváží trofejní ryby, ano má pravdu - trofejní ryby se klasickými metodami chytají minimálně, ale na boilies jde defakto o tutovku - a uvolněním pravidel by se tento nešvar jen a jen rozšířil. Kapraři by si měli uvědomit, co jim vlastně svaz nabízí a jak velkou parádu jim zanechali v odkazu starší generace - ono zničit přírodu, vyprázdnit si vody a ničeho si nevážit, je velmi jednoduché - a na tento nešvar by měl svaz šikovně reagovat. Ano, zvýšit kontroly, aby ti co porušují a chytají na úkor těch hodných nebyli vzorem, ale ostudou a současně souhlasím se zavedením povinných brigád. Kdyby měl každý těch svých 10 hodin odpracovat, rychle by si rozmyslel, zda ještě tu petku, plechovku či sáček od futra nechá u vody. Kaprařina je krásnou technikou, když ji člověk dělá pro radost a nehodní se za úlovkem a není za tím byznys. Těch věcí, co by svou změnou prospěly ke zlepšení stavu u vody by bylo vícero, no pozitiva vidím ve zpřísňování pravidel a současně vyšší ochraně (četnější kontroly RS a větší tresty), nikoliv v uvolňování pravidel.

              NTomáš7 - Profil | Čt 26.1.2017 8:50:12

              splávkař >> Toho pána jsem měl možnost poznat. Určitě to není zoufalec, který v rybařině utratil poslední peníze. Za sebe můžu říct, že k němu chodím rád do prodejny, protože doopravdy poradí. Jak vázat. Co kupovat. Co jsou zbytečně drahý hlouposti. Věci, které mi poradil fungují. Označil bych ho za rybáře srdcaře.

              Jestli do svazu začne nebo nezačne vrtat je otázka, ale myslím si, že by to určitě představitele svazu trochu probralo. Osobně nedokážu pochopit, že předseda svazu organizace, která má 240tis členů není schopen na MZ vyjednat odškodnění za kormorány, případně nějaký účinný nástroj na jejich likvidaci nebo nějakým způsobem tlačit přes ministerstvo na MVE. Dneska si zelináři vyjednají odškodnění za to, že je sucho, sadaři za to, že mrzne a my se tady dohadujeme co s kormoránem, aby nám nevylovil řeky.

                Nsplávkař - Profil | Čt 26.1.2017 0:17:13

                Jarda Š. >> On té soudnosti Pepa asi trochu má a dobře věděl, že ta kamera je jediná co to vyslechne až do konce....
                EDIT: Co by činil Marián, až by mu Pepa povyprávěl, jak ti čeští kapraři hýbou s dobou lovu ve světě?

                  NJarda Š. - Profil | Čt 26.1.2017 0:06:51

                  splávkař >> Nicméně, nemusel by to říkat jen u vody, účinnější by asi bylo, kdyby se sebral a vypravil se přímo za Marianem Jurečkou, který není rybář, ale v jeho kompetenci je prodloužit denní doby lovu a zbavit se JV.

                    Nsplávkař - Profil | St 25.1.2017 23:59:22

                    Jarda Š. >> Protiřečí si tam opakovaně. Jestli měl nějakou dobrou myšlenku a skutečnou chuť něco dělat tak to obsahem i formou celý zabil. Za tohle se nikdo vlivný nepostaví.

                      NJarda Š. - Profil | St 25.1.2017 23:53:44

                      splávkař >> On si opravdu dost protiřečí. Např. Dušana Hýbnera vychválil za akci "Ve vodě nežijí jen vodníci", když ho před tím (v paušálu) zkritizoval, jak údajně bere nehorázné peníze a nic pořádného za ně nedělá.

                        Nsplávkař - Profil | St 25.1.2017 23:41:38

                        Dědek >> Za ta léta už tu bylo takových senzací, pučů, poprav, linčování a koukni se, jaký je tu klid v publiku (to potvrdil i zasvěcený Carpkiller).
                        V zákulisí , kam to video mířilo mají všici jiné starosti, vždyť si vzpomeň, jak tu ještě nedávno šlapali Kubovi po košili, schovávali společné fotografie a slibovali, že už ho v životě nepozdraví. On je Kuba ale tak trochu převez podobně jako oni vozili ty kapry, a teď se zase všichni snaží pro sebe urvat co nejvíc místa v Kubíkově soukromáku. Ten Pepa ví, že to není nic pro něj, taj si takhle ulevil. Možná to je jen jeho pojistka na dveře co se rozhodl zavřít, aby ve slabý chvilce nezdrhl vnučce na ryby s nějakým Jardou, Lukášem či Karlem.

                          NDědek - Profil | St 25.1.2017 22:35:49

                          splávkař >> nevím jak slušně ti na to odpovědět.
                          "Tak nějak" o tom vím stejně jako ty. Nebo si myslíš, že jsem právě spadl z měsíce? Jen jsem takhle veřejně o tom slyšel mluvit poprvé člověka, který do toho "pomyslného kruhu" pravděpodobně patří. Ty si snad takhle veřejně nějakého kapráře, či prodejce kapř. blbostí, zaznamenané na veřejném vebu, ne někde u piva, mluvit slyšel, nebo si takový rozhovor viděl? Kde? Dej mi odkaz, já se rád poučím. Nejsem ale zapšklý a jedovatý jako ty. Jsem slušně vychován a proto se snažím slušně komunikovat. A jakou formu komunikace a taktiku zvolím, to je má věc. Rozhodně je slušnější a uctivější k druhému, než ta tvá. Raději dvakrát zvážím slovo, než něco nesnášenlivého, nenávistného, či jen sprostého, z huby vypustím.
                          A jestli sis myslel, že někomu tady dělám PR, to něco vypovídá o tobě, či tvé inteligenci. Jinak jsem rád, že si mi tady osvětlil, co je ten Pepa za zahořklého a zrkachovalého kaprářského ubožáka. Jsem zvědavý, jestli ho tak dobře a osobně znáš, když tak o něm mluvíš a zda by si našel dost odvahy mu to říct do očí, kdyby ses před něj postavil tváří v tvář.
                          Už mi neodpovídej. Odpověz si sám sobě. Já už na tebe nejsem zvědavý.

                            Nsplávkař - Profil | St 25.1.2017 22:15:50

                            Dědek >> Zatím co ty v tom prohlášení vidíš nějakou revoluci a spoustu překvapivých informací(napadlo mě i, že jsi jeho PR), pro mě je to spíše shrnutí všeho(příšernou formou), o čem se tak nějak ví, okořeněné házením sraček na všechny kolem(krom snad nějakého Jardy a jistého Hejlova).
                            Bohužel to na mě působí jako poslední křeč někoho, kdo se taky snažil být součástí velkého kolotoče a kšeftu kolem kaprařiny a kaprařských závodů, možná to myslel se všemi dobře, možná do toho vrazil úplně všechno a nedostal od toho co očekával a teď s hořkostí, vyčerpán, poražen, odchází....
                            Myslím, že za čas, třeba až bude na Hejlově s brčkem číhat s vnučkou potichu v křoví až jim na brčko zaklepe nějaký lín, bude zažívat něco, co nepoznal, možná ho za čas dokonce potkáme jak na výstavě stojí s vnučkou frontu aby se jí ten blonďák, na kterého malá kouká radši než na večerníčky podepsal.....

                              Nu x a - Profil | St 25.1.2017 21:11:54

                              kaprařina,K70,nonstop,kaprařina,K70,nonstop,kapraři​na,K70,nonstop sakra proč si přád stěžijou,v ML je tolik obludných kapř že by to ani v kafilérce nechtěli,problémy s naší vodou jsou jen a jen v hájení a vysazování ryb,nic víc,jak budou prosperovat dva rybníky na jednom bude zákaz a na druhém nostop chyť a pusť co je pro ryby lepší????klid a nebo neustálé ošmatlávání a líbání a jiné perverze..za mě bych jako základ udělal, a to zákaz vysazovat kapř do tekoucích vod a hájení tekoucích vod do 16června...

                                Nroman_monfish - Profil | St 25.1.2017 21:01:27

                                splávkař >>"Ohrazuješ se proti škatulkování, ale jistě sis všiml, že ten kdo prohlašuje že pouští a třeba z nudy občas vytáhne nějaký bordel z křoví je někdo, kdo je víc než rybář a uráží ho když se má u vody chovat podle pravidel který jsou pro rybáře samotným zákonem stanoveny."
                                Skvělá formulace.

                                  NDědek - Profil | St 25.1.2017 20:56:03

                                  splávkař >> Já mám jen silný pocit, že ten rozhovor není to poslední, co se mělo stát. Nevím kde je pravda, ale nejsem naivní a myslím si o tom své. Pochybuji, že ten Pepa, by to veřejně všechno jen tak plácal, protože mu přeskočilo. Jak se říká, na každém šprochu.... Myslím si, že v kaprářské elitě, právě zavládla tak trochu panika. Teď "plácal" jen obecně, co ale řekne příště? Může se mi v tom rozhovoru cokoliv nelíbit, či líbit. Nemusím se vším souhlasit a se vším se ztotožnit. Nicméně mám z něj pocit, že to, co tam bylo bez obalu, byť ne úplně konkrétně řečeno, bylo řečeno z nějakého důvodu. Buď jen lhal a chtěl se někomu jen za něco pomstít, nebo říkal pravdu takovou, jaká je. Otázkou zůstává, co je horší....
                                  A já se do "kruhu" nechystám, bo nechci. Své přátelé bych rozhodně za ty, co jsou v něm, nevyměnil, jsem s nimi spokojený :-).

                                    Nsplávkař - Profil | St 25.1.2017 20:01:09

                                    Carpkiller >> Skrze mrk se do ,,kruhu" a do reálné situace v něm nepodíváš,oni na MRKu nediskutují.....
                                    Ono totiž když se něco napíše, lze to za čas, za hodně dlouho dohledat, a to už by se jim to nemuselo hodit, že? Není náhodou Pracovní skupina rybářů jejich hlásnou troubou, nástrojem k prosazení dalších jejich zájmů třeba i na úkor zájmů jiných? Není za neochotou té Pracovní skupiny rybářů se pod své dílo podepsat obava, aby to nedopadlo jako svého času s K70 kdy se všechny esa předháněly v agitaci,
                                    slibovali hory doly,K70měl být pouhý začátek, prolomení ledů, pilotní projekt, mustr a vzápětí
                                    měly následovat další činy. Asi víš, že skutek utek, esa si zalezli do kanceláří aby své hrdinství maximálně zpeněžili a třeba v Kolíně o jiný druh než K70+ zasloužila víc místní automobilka než někdo z těch, co toho měly před K70 plnou hubu, dodnes se bijí do prsou vždy, když se někdo dívá.
                                    Ohrazuješ se proti škatulkování, ale jistě sis všiml, že ten kdo prohlašuje že pouští a třeba z
                                    nudy občas vytáhne nějaký bordel z křoví je někdo, kdo je víc než rybář a uráží ho když se má u vody chovat podle pravidel který jsou pro rybáře samotným zákonem stanoveny.

                                      NFRANK71 - Profil | St 25.1.2017 19:55:53

                                      fulminis >> to jednoduché, z čeho by to zarybňovali?

                                        NJovánek - Profil | St 25.1.2017 19:40:09

                                        No, tady je to s některýma hodně těžký.

                                        Na miničlánku nic špatného nevidím. Je to pro rybáře, co nemaj šajnu, jak se některé věci mají.
                                        Taky nevidím důvod vzniku těch parazitujích MO, co na vodách nehospodaří. Ono je to s nima trošku jinak...