Diskuse k článku: Cesty rybáře jsou asi dané

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 29.11.2016
75 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nnumen - Profil | Po 26.12.2016 22:16:09

rybařina je vášeň u některých až závislost.
Krásně napsáno.

    NHerva R - Profil | Ne 11.12.2016 19:58:02

    Moc hezky napsaný, opravdu člověku to vykouzlí úsměv na rtu.
    Děkuji

      Nfheavy - Profil | Čt 8.12.2016 15:13:15

      A 1

        Nvenybit - Profil | St 7.12.2016 18:25:27

        Pěkný článek Milane .Mám to také tak .

          Naguirre - Profil | Út 6.12.2016 19:02:51

          Trochu romantizujuca predstava o nás samých.... Kde chytajú takí rybári, ako popisuje Milan vo svojom článku? Nerybari väčšinou nájdu pri riekach a jazerách haldy smetia po rybároch, prípadne natrafia na okupantov v maskáčoch a s fľašami piva, čo vymlatia pol rybníka a slepiciam domov odnesú aj belicky (oukleje), len aby sa im ten čas strávený pri vode rátal. Kde len chytajú tí chlapi s dušou mladych chlapcov...
          Samozrejme, trochu prehanam, ale len trochu....

            Nlinydatel - Profil | Po 5.12.2016 17:35:23

            Jako většinou pěkný článek. Díky za něj.

              NMonot - Profil | Ne 4.12.2016 20:56:04

              Super článek :)

                NxDanielS - Profil | Ne 4.12.2016 18:15:38

                Lubo >> Mám to hodně podobně. Buďto články o ničem, nebo 100x omílané pravdy. Jen poslední tři články mi přijdou, jako kdyby se pan Tychler chtěl nechat zvolit prezidentem. Sepsání obecné pravdy, které se dotýkají co nejvíce lidí. Pípáky, úbytek ryb a teď tohle. Prostě věci, na které si stěžuje u vody 5 ze 4 lidí.

                  Nvydra Lucky - Profil | Ne 4.12.2016 17:56:08

                  Nějaký pátek už chodím po téhle zemi, vcelku dost jsem zažil, ale že o mě někdo ví tolik ??? Opravdu moc hezky sepsané, je vidět, že autor o tom něco ví ... :-)

                    Nrybař20 10 - Profil | Ne 4.12.2016 16:44:26

                    Já to zkrátím. Přeji pěkné a klidné dny u vody a děkuji.

                      NLubo - Profil | Ne 4.12.2016 0:14:01

                      Autorovým článkům prakticky nevěnuji pozornost, jelikož co jsem četl, bylo vesměs pro začátečníky, nebo pro mne již známe informace, nebo omílání stále dokola jednoho a toho samého, což pro mne nemělo žádnou přidanou hodnotu (snad mi autor promine trošku nediplomatické upřímnosti, která není míněna nijak urážlivě, ani osobně cílená). Ale v tomto článku jsem se tedy 100% našel. Velmi, opravdu VELMI KRÁSNĚ napsané. Tohle by mělo viset v každé klubovně rybářského kroužku. Tak nějak by měla začínat každá kniha, nebo film o rybařině. Tohle si teda vytisknu, přidám k "vercajku" a přečtu, když budu sedět u vody bez jediného záběru, abych si připomněl, proč vlastně u té vody jsem. :-))) Díky tyme.

                        Nandrei11 - Profil | So 3.12.2016 16:55:13

                        Dakujem za krasne citanie, par krat som sa popod fuz pousmial. Milan, vystihol si to, o com to je. To sa tazko vysvetľuje imunnym. Rybacka je vasen.

                          NCharley7 - Profil | So 3.12.2016 13:41:41

                          krásně a pravdivě napsaný

                            NHupo - Profil | So 3.12.2016 12:14:41

                            Nádhera, ako by som sa pozrel do zrkadla svojho života.

                              Ntym - Profil | So 3.12.2016 11:32:31

                              Děkuji všem za hezké komentáře.
                              Vidím, že je nás mnoho na jedné lodi .....

                                Nnovel - Profil | So 3.12.2016 11:20:52

                                Konec jsem dočítal se slzami v očích a vzpomínkami na mládí. To mi nedělejte pane Tychler :) Nádherně napsané, úplně mě to nabilo energií na celou další sezónu s dětmi u vody. Nádhera to číst...

                                  NVítek - Profil | So 3.12.2016 11:11:12

                                  jsme jako vydry toulavý

                                    NKillbeggan - Profil | So 3.12.2016 10:10:23

                                    Moc hezké čtení! Jak od Oty Pavla... Děkuji.

                                      Nlufojtas - Profil | So 3.12.2016 9:32:44

                                      Super článek, i manželka se zasmála a poznala mne.
                                      Díky.

                                        NVikasgard - Profil | Pá 2.12.2016 21:51:01

                                        Chválím za nádherná slova. Mnohokrát jsem se tam našel. Robson Green, cestovatel a rybář jednou řekl: Třikrát jsem obletěl celou planetu a je jedno, jestli jsem se potkal s rybáři, kteří lovily ryby pro peníze, pro zábavu nebo pro obživu. Ta spalující vášeň, když ryba zabere, je všude stejná.

                                          Nliborbobes - Profil | Pá 2.12.2016 19:57:36

                                          Nádherně napsáno.Nic lepšího jsem dosud nečetl.Děkuju.

                                            Nwoodpecker - Profil | Pá 2.12.2016 19:50:52

                                            Nejlepsi vec o rybarine co jsem kdy cetl. Dik za tenhle clanek.

                                              NTymCat - Profil | Pá 2.12.2016 8:02:16

                                              Ano, je to presne tak.K tomu není co dodat :-)

                                                NVaša - Profil | Čt 1.12.2016 23:32:32

                                                Milane dík za krásné čtení. Jednoznačně nejkrásnější počtení tu na Mrku jaké jsem tu četl. Já začal asi ve třech letech s tátou a drží mě to až do teď. Byť s krátkou pauzou kvůli rodině , ale vrátil jsem se a baví mě to ještě víc než kdykoli jindy. Moc ještě jednou děkuji za skvělý článek. Málem jsem i brečel.
                                                Mimochodem nechápu kdo mohl dát jinou známku než 1!

                                                  Nmurphyy - Profil | Čt 1.12.2016 23:29:51

                                                  Ak poviem za seba, tak som zacal chytat ryby na udicu ked som mal okolo 10 rokov, no moje zaciatky s riekou siahaju ovela skor.

                                                  Ked som ako maly chodil s otcom a strycmi na spolocne vypravy na rieku, tento-krat to nebolo s prutmi, ale opalkami, cerpakmi a hlavne rukami.
                                                  Nebudem opisovat maskovacie figle mojho stryca, ktory po vskoceni do rieky, nalamal vetve zelenych konarov s listami a pripichaval ich do svojej "loviacej opalky", aby sa ryby toho tolko nebali, plus dalsie ine strategie.. :))

                                                  Pamatam ako sa otec ponoril pod hlboky podomlety breh, bol pod vodou mozno cez minutu, vysiel a jeden jalec v trenkach a dva v kazdej ruke "len som ich hladil za chvosty, nevedel som ktoreho mam zobrat skor ".. hovori :D
                                                  Bolo to krasne, ako som tie ryby zbieral to tasky ked mi ich hadzali na breh.

                                                  Potom doma nasledovala opekacka cerstvo ulovenych ryb (malokedy ak vobec sme ryby mrazili), obalenych v muke a vysmazanych na bravcovom sadle, poriadne naplnenych cibulou, ktora bola okorenena ciernym korenim, solou a cervenou paprikou..dodnes na tie pekne casy spominam..
                                                  Ta vona cerstvo pecenych jalcov/podustiev, pohoda s dedkom, strycmi, rodinou vonku pri krbe..

                                                  Cize len to som chcel povedat, kazdy ma ten zaciatok a bod zlomu trochu iny, ale podstata ostava asi ta ista u kazdeho z nas..

                                                  Kraasny dennik, sory (opisany zivot rybara), pan Tychler vdaka za to.
                                                  Taketo slova potesia nejedneho z nas, ze vieme, ze v tom nie sme sami :)

                                                    Njá 2 - Profil | Čt 1.12.2016 22:15:10

                                                    Tak už se známka zhoršila, říkal jsem si, že by to mohl být článek s čistou 1. Škoda

                                                      Nlipan8 - Profil | Čt 1.12.2016 22:12:25

                                                      Pane Milane...ÚŽASNÝ ČLÁNEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                      Venku fučí,sněží s deštěm,ale všichni ,,MY,,tady,kujeme ty pikle kde,kdy,jak,na co atd.)Prostě blázni,a moc zamilovaní do té naší nejdokonalejší milenky..rybařině.Nespíme,sníme,toužíme,zkoukáváme weby,videa,čteme,hltáme,ale hlavně se stále těšíme,kdy za ní půjdeme,jestli nám dá..to co my dáváme ji..čekáme zpětnou vazbu,odplatu..))A čekáme,a stále se vracíme,zdokonalujeme se ve všem možném,jen aby jsme byli alespoň malilinko úspěšní.A ikdyž ne,nevadí nám to,a stejně za ní jdeme opět,jako malí kluci nahánějící holky po ulicích,jako puberťáci obdivující děvčata po chodnících,jako muži lovci,po kořisti toužící..I já začal v 10letech,miloval jsem rybářský kroužek,dětské závody,zlatou udici..I já musel omezit vycházky na minimum díky manželství a příchodem potomka,ale stále,stále víc a víc toužím u vody ,,bydlet,,..kochat se vším okolo,z rána,z večera,v poledni i v půlnoci.
                                                      Tenhle článek mně vrátil zpět,pohladil na duši,a ač je kolem nás svět jaký chce,my máme ten svůj,a věřím,že si ho všichni nadále budeme zvelebovat a bránit,aby nám jej nikdo nemohl vzít.
                                                      Moc děkuji a přeji Vám spousty dobrého do další práce a osobním životě.

                                                        NKondrakar - Profil | Čt 1.12.2016 22:08:01

                                                        Krásně napsáno. Poznal jsem se v tom "sběrači". Feeder, plavka, vláčka, kaprofeeder. Věci se kupí atd.
                                                        Nádhera. Infikován jsem byl v ranném dětství otcem a dědou a už mi to zůstalo, byť s dvouletou přestávkou.

                                                          Nblahoud - Profil | Čt 1.12.2016 21:56:36

                                                          Taky jsem dlouho nečetl něco tak skvěle a přesně napsanýho

                                                            NMirek.V - Profil | Čt 1.12.2016 21:48:52

                                                            Díky, to je to nejkrásnější, co jsem tady kdy četl.
                                                            Já jsem začínal jako kluk s mým dědou. On chodil na štiky. Naučil mě i mojí sestru chytat nástražní rybky, hlavně hrouzky, kterých tehdy bylo v řece dost. Taky tlouště na třešně v proudu "na telefon" s prutem v ruce a prstem na silonu a na kostku chleba na plavanou. Nebo parmy na chomáč jepic omotaný bílou nití. A ukázal mi asi i to, co jsem tehdy ještě nechápal - proč se k vodě chodí.
                                                            Pak jsem měl pauzu. Trvala čtyřicet let. Žena a dcery ani nevěděly, že ty ryby pořád ve mě jsou. Chystal jsem se, že budu chytat v důchodu. Před čtyřmi lety mi ale známí ukázali feeder, který jsem tenkrát ještě neznal a potom mě to nechali zkusit. A bylo to. Vrátil jsem se, začal jsem znova. Naštěstí ještě deset let před důchodem.
                                                            Dnes mám odchytané tři sezóny. Učím se feeder, trochu se zlepšuji, hltám informace. Skoro všechna Martinova videa jsem už viděl dvakrát. Dělám si záznamy, kde, kdy a na co jsem co chytil, abych příště věděl. K vodě se dostanu tak třicetkrát do roka, ale když už tam jsem, vydržím sledovat špičky osm, deset a někdy i víc než dvanáct hodin v kuse. Přitom většinou ani nejím, nejvýš tak tatranku, dvě, za celý den, abych nic nezmeškal. Nějaké ryby nachytám, některé z nich změřím, některé i vyfotím a vrátím je zpátky řece. Dlouho se přemlouvám, abych začal balit - co kdyby ještě ....... . Pak balím, když už na to není vidět. Domů se vracím za tmy, vyčerpaný, ale zároveň nabitý novou energií a šťastný a přemýšlím o tom, co příště udělám líp. Vždyť to znáte.

                                                              Ndavid7 - Profil | Čt 1.12.2016 21:26:16

                                                              No tak nic lepšího jsem ještě nečetl!!! Děkuji. Až mi skoro slzička ukápla :-(
                                                              Přesně tohle pochopí jen blázen jako já a jak vidím níže, nejsem v tom sám - naštěstí!!!

                                                                Ndanko - Profil | Čt 1.12.2016 16:55:08

                                                                Ano, je to přesně tak.

                                                                  NDida - Profil | Čt 1.12.2016 10:56:36

                                                                  Pěkně napsané, super.

                                                                    NBušák - Profil | Čt 1.12.2016 10:13:16

                                                                    tym >> Milan Tychler - >> moc pěkný článek,tak nějak to máme mi rybáři

                                                                      Nyvana - Profil | Čt 1.12.2016 9:41:01

                                                                      tym >> Milan Tychler - >> Moc díky za sebe.Jsem z řad rybářek,nikdo v rodině nechytal.muž byl na rybách a já mu pokládala otázku,kdy přijdeš,kdy se vrátíš?Nemohla jsem pochopit,že čas se nedá určit.Až jednou řekl,tak pojď se mnou.A to neměl dělat:-)Během chvilky jsem měla vyřízené papíry,to bylo slávy,když jsem se ukázala mezi rybáři:-)propadala jsem tomu čím dál víc a vůbec toho nelituju.Dělám to jako hodně rybářů nikdy doma nepřiznám kolik to stálo,co můžu zatajím i když doma mám rybáře a vlastně teď ho tahám já na ryby:-)Nejkrásnější usínání a sny jsou o rybách....

                                                                        NStanda1963 - Profil | Čt 1.12.2016 9:27:08

                                                                        Jak ostatni rekli to jsem ja.Krasa.

                                                                          Nanakonda - Profil | Čt 1.12.2016 9:01:30

                                                                          Krásné a svatá pravda velebnosti.

                                                                            NČÁP - Profil | Čt 1.12.2016 8:42:37

                                                                            Nádherné čtení. Až mi z toho trochu běhal mráz po zádech, jak jste to přesně popsal, co se v nás odehrává (včetně mě :).

                                                                              NDalas - Profil | Čt 1.12.2016 8:22:39

                                                                              Teda... Pro mě jednoznačně jedno z nejlepších, co jsem kdy od Tebe a vůbec tady na Mrku četl..,( přitom jsi to písl jen tak- než jsi šel spát) popsal jsi život můj i mojí rodiny naprosto dokonale)) Fakt líbí ( když si čteš o sobě)) Smekám a děkuju. D.

                                                                                NTom - Tuk - Profil | Čt 1.12.2016 6:53:06

                                                                                Hmhmhm... To jste vychytal, pane Tychlere! Děkuji. T.

                                                                                  NKrtous - Profil | St 30.11.2016 23:26:34

                                                                                  Nádhera,napsáno od srdce...

                                                                                    NJJanekk - Profil | St 30.11.2016 20:37:23

                                                                                    Krásně napsáno. Ony jsou koníčky a koníčky. Když mi kolega v práci popisuje, že ho "baví jezdit na kole" a že "teď už má zazimováno, ale v květnu zase vyjede", jenom se v duchu pousměju a dál při práci špekuluju, kde budou v sobotu ráno stát tloušti a jestli budou při mínus pěti ochotní zabrat...

                                                                                      NThys - Profil | St 30.11.2016 20:32:12

                                                                                      Máte pravdu pane Tychler, každý si toho rybáře v sobě nosíme od malička. Někdo má štěstí a provází jej celým životem. Jiný jej v sobě nalezne a nechá vystoupit ze stínu v stáří. Je jedno jakým rybolovným způsobem se snaží přelstít svého protivníka - rybu. Důležité jsou ty chvilky v paměti - vzpomínky, ať již uchované pouze v paměti účastníků nebo na záznamovém mediu techniky. A nejenom ryby, ale celá příroda pak vykreslí scénu a dodá kulisy pro nejkrásnější vzpomínky a prožitky rybáře. Přeji všem aby jich za svůj život mohli posbírat co nejvíce.

                                                                                        Npepule83 - Profil | St 30.11.2016 20:05:56

                                                                                        krásně napsané,můj otec i oba dědové byli rybáři,s rybařinou jsem začal v roce 93 ze svým dědou a rybařím dodnes,vyrůstal jsem na vesnici a k řece Bečvě a malému rybníku u ní jsem to měl do 10-ti minut chůze.zažil jsem na ní krásné začátky a i dnes kdy to mám k rodné vesnici dál,si rád na tato místa zajedu a při chytání vzpomínám na mé začátky

                                                                                          Nstandas - Profil | St 30.11.2016 19:51:17

                                                                                          Pláču:-)

                                                                                            NMirek 60 - Profil | St 30.11.2016 17:51:27

                                                                                            K tomu není co dodat.Krásně vyjádřené.

                                                                                              NHeatley - Profil | St 30.11.2016 17:31:14

                                                                                              Krásně napsané,ale bohužel dnes už to na našich řekách zdaleka není tak tajemné jako zhruba před 20 lety...

                                                                                                Nherak - Profil | St 30.11.2016 17:30:12

                                                                                                I já smekám - moc krásně napsané.
                                                                                                Tento "virus" jsem nepochybně chytil od otce už v dětských letech. Dnes vyrážíme společně a věřím, až budu v jeho letech - budu na tyto chvíle s láskou vzpomínat.
                                                                                                Jestli někdy budu sedávat i se synem?
                                                                                                Rád bych - bohužel tato generace se mi zdá vypěstovala proti těmto druhům virů imunitu....:-(

                                                                                                  Nkazi54 - Profil | St 30.11.2016 17:12:01


                                                                                                  Krásně napsáno úplně se v článku vidím díky Milane.Přeji mnoho úspěchú a díky.

                                                                                                    Nráky - Profil | St 30.11.2016 17:01:23

                                                                                                    Ten pocit,když jsem jako malej kluk zapřáhl svého prvního 4kiláče na mlaskačku bych chtěl ještě někdy zažít.

                                                                                                      Nmarmyš - Profil | St 30.11.2016 17:01:11

                                                                                                      Pěkně a pravdivě napsané,málokdo to dovede tak trefně popsat.

                                                                                                        Nelektroinstalacefili - Profil | St 30.11.2016 16:28:21

                                                                                                        Moc hezky napsané.:-)

                                                                                                          NKubajz - Profil | St 30.11.2016 16:18:09

                                                                                                          Co dodat.V tomhle povídání sám sebe pozná jen rybář,cizího neosloví pač neví ,ale ten kdo ví se jen potutelně chechtá:-)).Super článek

                                                                                                            NJDenver - Profil | St 30.11.2016 15:22:09

                                                                                                            Pane Tychlere ... vy jste básník.

                                                                                                              Nnextfish - Profil | St 30.11.2016 15:01:29

                                                                                                              Sím...se taky hlásím mezi "postižené". S Milanem se známe, ale že mě zná tak dobře ?
                                                                                                              Dávám jedničku a hromadu hvězdiček !!!

                                                                                                                NKnapík - Profil | St 30.11.2016 14:47:36

                                                                                                                Na fotce z léta 1981 nevypadám sice úplně nadšeně, ale to zřejmě proto, že někdo zdržoval a na ryby se tak šlo později ...
                                                                                                                Vydržel jsem bez přestávky dodnes a nelituju.

                                                                                                                  NHonza7 - Profil | St 30.11.2016 14:26:24

                                                                                                                  Velmi hezky napsaný článek. U mě a asi u většiny rybářů lov ryb není pouze o tom získat kus masa. Je to o jistém životním postoji, možnosti trávit čas v přírodě a být jeho součástí. Na takovém místě se mi daleko lépe třídí myšlenky a skvěle si odpočinu.
                                                                                                                  Je to taky i o skupině přátel, která má podobný postoj k životu. Den strávený na rybách dokáže svým způsobem psychicky člověka nabít do dalších pracovních dnů, kdy dokáže určité stresové situace daleko lépe zvládnout.
                                                                                                                  Když už se jen tak k vodě nedostanu, tak mě podobné čtení taky povzbudí.
                                                                                                                  Děkuji tedy za pěkné čtení a budu se těšit na nějaký nový článek.

                                                                                                                    Nspondik - Profil | St 30.11.2016 14:21:46

                                                                                                                    nemám slov.....

                                                                                                                      NPr3v1t3k - Profil | St 30.11.2016 13:57:19

                                                                                                                      Mít v hlavě rybu je dar. Obzvlášť v dnešní době!

                                                                                                                        NFilda360 - Profil | St 30.11.2016 13:46:26

                                                                                                                        Super članek :)

                                                                                                                          Np.lehky - Profil | St 30.11.2016 13:46:22

                                                                                                                          ...sám rybařím od 6 let a nějaký pátek tomu už bude, ale takhle skvěle to napsat neumím, jen se v tom najít je strašně jednoduché, pro každého "rybářstvím nemocného..." .. pěkný článek, ať se Vám nadále daří

                                                                                                                            NUnkas - Profil | St 30.11.2016 13:23:25

                                                                                                                            Mám husí kůži. Prosím pane Tychler nechte toho, teď v zimě. :-)

                                                                                                                              Nsven - Profil | St 30.11.2016 12:19:28

                                                                                                                              Úžasně výstižné, pravdivé, krásné, lidské.
                                                                                                                              Několikrát jsem se tam našel:-)
                                                                                                                              Nic lepšího, jsem už hodně dlouho nečetl. Smekám a děkuji.

                                                                                                                                NSelmi - Profil | St 30.11.2016 11:52:32

                                                                                                                                Děkuji!! Ten článek mi vykouzlil upřímný úsměv na tváři. Jsem ráda, že jsem "nemocná"!! :)

                                                                                                                                  Nmalenak - Profil | St 30.11.2016 11:09:11

                                                                                                                                  Chytám teprve třetí sezonu a o to intenzivněji mě to pohltilo. Vláčka, fídr, sumci.
                                                                                                                                  A tohle musím dát večer přečíst manželce, aby to pochopila :)
                                                                                                                                  Krásné počtení!

                                                                                                                                    Nčongr - Profil | St 30.11.2016 8:47:19

                                                                                                                                    Dobrý den a děkuji!!!PS.....Už si sis zase koupil krám na ryby?(manželka)

                                                                                                                                      Nbigharrisson - Profil | St 30.11.2016 8:18:07

                                                                                                                                      Trefně napsané, bohužel spadám mezi tu nejzoufalejší skupinu, která se věnuje všem disciplínám, tudíž se topím v tunách výbavy a mám pocit, že pořád není na vše dost času, a to mi zbývá poslední volná stránka v povolence :) Jinak je velká škoda, že si většina rybářů kazí rybářské zážitky věčným reptáním na současné poměry, jak dříve bylo všechno lepší, ryb více a větší, vody nezničené, toky přirozené, neupravené, boj s rybou férovější než při současném využití moderních technologií... Úsměvné je, kam si kdo vztahuje ono "dříve". Někomu se stačí ohlédnout deset let zpět, jinému padesát, často však je to k době, kdy byl člověk mladší a zdravý, a každý také rád zapomíná na to špatné. Nedávno jsem v krátkém sledu přečetl tři knížky o rybařině z let minulých, a to Na rybářské stezce z r. 1964 (Nový, Hísek), Dravci tůní z r. 1953 (Štochl), a Chytání pstruhů, lipanů a hlavatek z r. 1946 (Šimek). Knihy jsem četl v uvedeném pořadí a vždy se musel usmát, když autor vzpomínal, jak bylo dřív vše lepší. V každé knize bez rozdílu se vzpomíná větší zarybněnost a větší úlovky, přirozené a neznečištěné toky (mimochodem narovnávání toků, vymýcení všech okolních porostů, znečištění průmyslem, absence rybích přechodů atd. zmiňuje i Šimek, který knihu dopsal v roce 1943, takže má dosavadní představa o absolutní odpovědnosti bolševika za tento stav dostala na frak :)), menší rozšíření pytláctví... a konečně se vždy poukazuje na technologický pokrok, který umožňuje toho času drancování vod (pruty, navijáky, silon, umělé nástrahy...) Všem doporučuji knihy přečíst, psáno velice čtivě. Takže přestaňte pořád brblat a chvíle u vody si pořádně užívejte

                                                                                                                                        NJaLi - Profil | St 30.11.2016 8:14:16

                                                                                                                                        Super článek, v každém odstavci jsem našel něco co na mě sedělo :) opravdu děkuji za vylepšení dne, který bych místo v práci raději strávil u vody :)

                                                                                                                                          Naleš vavřina - Profil | St 30.11.2016 7:40:55

                                                                                                                                          Pěkný článek Milane, nejvíce se mi líbilo to přirovnání k červu v jablku - velmi výstižné a pravdivé.

                                                                                                                                            Nfalach - Profil | St 30.11.2016 7:16:50

                                                                                                                                            Hezky napsané. Při čtení se mě v hlavě promítali prvotní okamžiky dětských rybářských zážitků.

                                                                                                                                              Nswedo - Profil | St 30.11.2016 7:09:30

                                                                                                                                              Nádherný článok....

                                                                                                                                                Nzubáč - Profil | St 30.11.2016 6:28:35

                                                                                                                                                Fakt, velmi pěkné . je cítit, že ty jsi rybář každým coulem. Vzpoměl jsem si na pana Wericha, který říkal, že doba strávená na rybách se do celkové doby života nepočítá...tak to jsme v podstatě dost mladí...

                                                                                                                                                  Nviceroy - Profil | St 30.11.2016 6:09:50

                                                                                                                                                  Krasne napsane ......jako by nekdo napsal muj zivotopis :-) od A do Z SUPR

                                                                                                                                                    NPatrikMac - Profil | St 30.11.2016 5:41:15

                                                                                                                                                    V mládí jsem přečetl všechny knížky od Oty Pavla, kde popisuje lov ryb a všechno okolo rybaření.Nemohu se zbavit pocitu, že se zde rodí další Ota Pavel. Jedním slovem - nádherné. Díky

                                                                                                                                                      Nstenli - Profil | St 30.11.2016 5:33:32

                                                                                                                                                      Mildo,nádhernej článek jako vždy.