Aký prut do 2500kč m/h 3,6m 120g

Ahojte mám na výber pruty Cormoran GF pro 3,6m 120g a ešte som rozmyšlal nad daiwa powermesh ,ktorý by ste poradili ? Chcel by som nejaký citlivejší , na ktorom by pracovali všetky 3 časti.. plneparabolický díky.
Autor diskuse: techy - Profil , 6.6.2016 feeder - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDaniMerk - Profil | Čt 23.6.2016 11:55:54

NColasrumem - Profil | Pá 17.6.2016 21:01:12

xDanielS >> Ahoj, jen se zeptám, jaký je ten BB 420? Hledám něco na dálku a na tenhle jsem koukal.

Nnumen - Profil | St 15.6.2016 20:42:33

plavan >> mrx je lepší než Fabia, cenov... . jinak cenově třeba BB (berti) má za podstatně lepší cenu lépe postavena očka, i větší očka. delší rukojeť, troufám si říct i lepší akci.

MRX třeba teď v bordelu na Labi je hodně špatná volba.první očko se ucpává.

Nandrei11 - Profil | Po 13.6.2016 16:00:52

ahoj, co ta vedie k plneparabolickemu prutu?

uz tu bola spominana znacka SPRO tak skus kuknut master carp ediciu. V tej cene super pruty, len nie su plneparabolicke. ;)

skor oblubujem Ackovu akciu prutu.

NxDanielS - Profil | Ne 12.6.2016 22:09:21

Romiss >> Nenašli. Koupil jsem echolot a jedu se po něm podívat v týdnu...

NRomiss - Profil | Ne 12.6.2016 22:06:11

xDanielS >> mimochodem jak dopadla hledačka toho Bertíka vylovil se ?

NxDanielS - Profil | Ne 12.6.2016 21:58:24

Willow >> Na tohle klacky máme :-) Spro BB 420/230 a Daiwa Cast'izm 390/150.

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 21:53:14

Willow >> a znam tady kolegy ktety hodi s xxh feederem cca 170 metru,a to jsrm videl na vlastni oci zadna sranda .co na tohle reknes?

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 21:49:09

Willow >> taky dobry ,mne staci xheavy feeder 420/240g coz je mozna akci vic nez 3,5 lb ne:-)
A navi klidne ted uz treba 8000 biomaster/akorat je tezkej/

NWillow - Profil | Ne 12.6.2016 21:40:14

Na takové nálože doporučuji Greys Air curve 3,9m 3,5lb,navi dle libosti.:-)Ale váží to celé přes 1kg,150g zvládá v pohodě a dáááááleko.:-)Měl jsem tu možnost,ale sestava pjekná,i cenově.:-))

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 21:37:01

plavan >> jinak novej tournament je porad ten stejnej jako loni akorat je uz drazsi jako hodne veci od daiwy to stejny navi cast'izm loni cca 8ku letos 10ka a je to porad ten stejnej navijak nic novyho:-)

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 21:27:11

plavan >> mozna mne i zmatl ten prispevek s tim hardym ale kdyz jsem si to porovnaval v realu mrx175 g a txl ad.river tak se mne to spuckovy ocko na 30ku zrovna nezdalo a na spoj.uzel se sokovkou uz vubec ne.A to nesrovnavam se svyma xh ale ve stejne staji:-)
No a k tomu hardymu ,Tonda si ho nechal prestavet na vetsi ocka aby byl pouzitelnejsi:-)

Nplavan - Profil | Ne 12.6.2016 21:21:45

fheavy >> proč bys do MRX-V 175g nemohl dát silnější vlasec než 0,18-0,20 mm ? Když se dá chytat na medíčku MRX-V 75g s třicítkou vlascem, tak jako na 175g budou očka menší ? Vždyť na MRX-V mají kluci i šokovku a uzel projde. To jako myslíš, že vnitřní průměr posledního očka je půl milimetru ? Nebo tě zmátla moje nadsázka ohledně provlečení očky na Hardy Marksmanovi Specialistovi ?

NxDanielS - Profil | Ne 12.6.2016 21:15:19

plavan >> Nepoměruji Tournament se Superbem, to byl jen příměr k Tvému "Feeder za dvacku je zbytečnej"....

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 21:11:16

plavan >> jeste bych rad vedel na co bych mel prut s odhozovkou 175 g kdyz na neho nemuzu dat vetsi navijak a silnejsi vlasec a zatez cca 150 g /kvuli ockum/jelikoz predpokladam ze na100g krmelec s futrem asi tezko pouziju 18-20 vlasec,takze se znovu ptam jak vyuziju moznosti toho prutu,asi nijak.koupim si jinej :-)
Edit:to je prave ten rozdil v te vsestranosti na to daiwu muzu dat silon 18 a taky 32 a navijak jako ultegru 5500 anebo taky 4000 nejaky shimo,a zeteze jakbysmet,a presne s tim jde hazet taky,u toho mrxa tohle vsestrany pouziti nejak postradam a v tom to asi je:-)

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 20:35:52

plavan >> on by to Dan odchytal,a jeho kaprofeeder sestava neni o nic jemnejsi nez moje ,ale taky dovede chytat s SR 3 a vychutnat si neco jinyho,podobne jak ja podle typu vody rocniho obdobi atd.,naco bych ted chytal na rece jemnotu kdyz ti kapri vyhazujou prut z vidli i pres povolenou brzdu?!:-)

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 20:29:48

plavan >> ja nezavodim,ale taky nechytam celej rok feederkaprarinu,to uz usem ti psal ze chytam i s winkelpickerem,lightem i mediem,muj puvodni prispevek byla reakce na Wilova
kdyz naznal ze momentalne czytani na rece s mensimy ocky jaky ma treba 125g mrxo je problem,
A jelikoz jsem stravil tento tyden 2 a 1/2 dne n.a dyji tak vim o cem mluvi,rasy,trava,kvety =maly ocka
Temer nechytatelnej prut .to byla hlavni pointa prispevku,ale ty ses zase citil dotcen ze mluvim o trabuccu v tomhle pripade by bylo jedno jaky to je vyrobce,jakikoliv prut treba i daiwa s malyma ockama je pruser.ty se toho trabucca drzis jak houno kosile s prominutim:-)

Nplavan - Profil | Ne 12.6.2016 20:27:55

xDanielS >> to přirovnání podle mého názoru hodně pokulhává. MRX-V si myslím, že je v hierarchii o dost výš než Fábka a Tournament přirovnat k superbu dokáže jen opravdový patriot, který je ochoten platit velmi vysokou vlasteneckou přirážku, ze které ta naše škodoška léta žije :-))))) Bejt fanoušek Daiwa, tak bych se asi i urazil, Tournament jako Superb, tos Daiwáky nadzvedl ze židle, to ti teda povím :-))))S bambusákem bys tu jeho těžkou kaprařinu určitě neodchytal, si teda myslím :-))))

NxDanielS - Profil | Ne 12.6.2016 20:23:32

plavan >> Já bych to odchytal klidně i s bambusovým prutem a připadal bych si jako cool hrdina z retro filmů, ale proč jezdit fabkou, když můžu jezdit v superbu....

Nplavan - Profil | Ne 12.6.2016 20:16:20

fheavy >> nevím na co by ti bylo MRX-V 175g -390cm s malými očky. Tu těžkou kaprařinu, kterou tu prezentuješ, bych já odchytal s třílibrovým kaprákem, páč pokud člověk nezávodí ve feederu, kde je předepsáno jak ten prut má mít špičku, tak mi přijde feeder za dvacku českejch ( píšu o novějším Tournamentu než máš ty ) úplně zbytečnej. S tím kaprákem bych si připadal při provlékání vlasce těmi cca šesti očky jako hrdina, kterej má dobré oko i pevnou ruku :-)))))

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 20:11:42

xDanielS >> pravda napr. ty 3m/130g boat feedery DG maji vetsi ocka nez mrx
3,9m ,a hazi se s nema hodne presne to mas svatou pravdu.:-)

NxDanielS - Profil | Ne 12.6.2016 19:57:58

.pepé. >> Přesnost v čem? Opravdu ti menší očka pomohou s přesnějším náhozem? Řekl bych, že výhoda menších oček spočívá spíše v lepším přenosu a rozložení zatížení na blank. Zrovna zde zmiňované DG s většími očky nahazují hoooodně přesně.

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 19:47:02

.pepé. >> to se nehadam,ja to potrebuju kvuli navijaku,na tech daiwach mam cast'izma 25 QD a ten ma sirsi civku nez 5500 ultegra,kdybych mel mensi oka tak by mne to delalo problem uz v tom spodnim ocku,a vic jak polovinu navstev stravim na rece kde mne vyhovuje vetsi a silnejsi navijak na tezsi zateze a vetsi ryby.jasne ze kazdy muze preferovat neco jinyho,v drivejsich dobach /zacatky feederu/se tak velky ocka na feedery temer nedavala,ale doba se nejak vyviji a v oblasti heavy a chytani vetsich ryb feederovym zpusobem obzvlast,asi tak ve strucnosti.

N.pepé. - Profil | Ne 12.6.2016 19:36:47

fheavy >> Jenže, někdo chytá na přesnost. Tím pádem jsou pro něho lepší menší očka.

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 18:40:25

plavan >> asi takova je moje predstava viz. Odkaz http://www.uhabakuka.cz/article_big/daiwa_cast_1449​588185.jpg

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 18:23:56

plavan >> pokud vim tak jsi mne neodpovedel na co budu mit mrx 175 g s ockama jak na vlacaku,asi to je tak spravny a u daiwy to asi neumi,
Daiwa tak dela i cast'izma,shoguna anektere dalsi Feedery/ocka/

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 18:20:16

.pepé. >> no asi o tom vis vic,ja ti jenom reknu ze kdyby ten tournament nebyl postavenej co se tyce ocek dle mych predstav tak bych ho ani nechtel,na co budu mit 150g heavy
A chytat s nim s nejakou 4000 navijackem belicky,ja ti to rknu asi na houno,na to mne staci medium nebo mh i na rece,jen si vybrat to spravny.

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 18:16:01

plavan >> tady ani tak nejde o to co je delany ve skotsku/blank svf je z japonska,ocka taky/lakovani nevim ale konecny zpracovani asi v uk.
Tady nejde o znacku ale chtel jsem timto prikladem poukazat na to jak velky a jak rozestaveny ocka
by meli byt na 150 g heavy feederu.Na nekterych feederech to tak ma postavene i Dome Gabor /Spro/

N.pepé. - Profil | Ne 12.6.2016 16:58:22

plavan >> Nic, všechno je to čína:) Akorát mu to ve skotsku smontují a dají mu tam znáček, aby byl spokojenej:)

Nplavan - Profil | Ne 12.6.2016 16:09:29

fheavy >> můžeš být konkrétnější ? Co z toho tvého Tournamentu dělají ve Skotsku ? Blank, lak, očka, vyvazovací matroš, sedlo, rukojeť ?

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 13:45:40

Tacud11 >> jo normalni mh odchytam treba s shimem 4000 btr usD nebo necim podobnym.

NTacud11 - Profil | Ne 12.6.2016 13:13:24

fheavy >> no to nee:-)))) to uz jsou extremy. Na normalni M/H 0,20-0,23mm kmen jsou ok pak uz to chce poradny kolovratky :-)

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 11:52:02

Tacud11 >> vpohode,treba na zpusob lovu ktery jsem provozoval predchozi dva dny by se asi nehodily krmelce az 125 g,kmen 35ka a kilovy trsy travy ,vse tahany na 200 g xh 420 dlouhy s tema 460kama slamerama,to dlouhodobe kazdej navi neda:-)

NTacud11 - Profil | Ne 12.6.2016 11:43:38

fheavy >> uz je mam treti rok a bez servisu!!! Letos dostanou preventivni servis :-)))) 🎣🎣🎣👍

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 10:37:17

Tacud11 >> hlavni je kdyz ses s nim spokojenej,kdyz bude takhle fungovat par sezon tak ok.na ty moje lesenovky se ake nehodi:-)

NTacud11 - Profil | Ne 12.6.2016 10:22:29

fheavy >> Vcera jsme meli Prebor na Labi. Hazel jsem 60-80g krmitka a red to zvladl na jednicku :-)))) celych 6hodin na 39m hazeni na 1čku!!!:-))))

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 8:56:02

plavan >> jinak moje predstava a i realita u heavy feederu je spodni ocko 25-30 mm vnitrni prumer a spickove 3,5-4 mm,tak jak to ma predpisove tournament heavy 390/150 g
Tak to aspon delaji ve skotsku,do číny to jeste asi neprislo:-)
Edit:jeste jsem zapomnel na tvar meli by to byt ocka typu K fuji,aby to litalo,tzn.sikmo postaveny vuci ose prutu!!

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 8:40:52

plavan >> jinak ty o koze a ja o voze,bavim se tady o prutu s odhozovkou az 175 g a to hardy urcite neni milej pavle,nebo se pletu?

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 8:37:21

plavan >> nazdar Hardy byl jeden z nejlepsich ,zeptej se kolegy "Tonyk"
Co s nim nechal udelat ,aby byl trochu vsestranejsi:-)
Myslim ale ze ma ten 13ft

Nplavan - Profil | Ne 12.6.2016 8:25:45

fheavy >> pokud u tebe platí, že tím větší očka, tím lepší, tak si dej na feeder pěticentimetrová kaprová prvoočka :-)))))))
Výrazně nejmenší očka, dvacítka vlasec šla špičkou sotva protáhnout, měl Hardy Marksman Specialist Feeder 12 Ft. Podle tvých měřítek to byl nejhorší prut na trhu ?

Nfheavy - Profil | Ne 12.6.2016 6:53:26

Willow >> jo kdyz jsem tady psal ze mrxo a nejen 125ka ale i ta nejtuzsi 175 ka
ma maly ocka tak mne tady nekteri priznivci "trabant clubu" div neukamenovali. Tak su rad ze konecne nekdo priznal ze to neni zrovna to pravy orechovy:-)
To ten TXL advanced river ten uz to ma aspon trochu lepsi,ale zase blank ma lepsi mrxo,no mohli by
to taliani konecne nejak skloubit a udelat poradny heavy tak jak ma vypadat.:-)

Nfheavy - Profil | So 11.6.2016 21:56:26

Tacud11 >> zdar byl jsem mimo,k tem navijakum,ja chytam v hlavni sezone hlavne reku s heavy a xheavy a 80 g krmelec to je tak startovni vaha /nejlehci/ a muzu rict ze krom starejch shiman/8000/coz uz je velky a tezky,tak zatim z tech navijaku velikostne vhodnejch na prumernej heavy feeder mne nejvic poslouzil penn slamer 460,dokonce s nim de dobirat velka ryba/10+/ pres navijak kdyz uz nemuzes prutem,coz u vetsiny nize jmenovanych navijaku pochybuju
Dnes jsem to zkousel na cca 3,5 kg kaprovi s cast'izmem 25 QD a muzu rict ze celej slavnej daiwa zaion atd. pri stejnem prevodu jako slamer tu silu nema,jednoducha fyzika -siroka civka ,sice lehky pevny telo ale klicka velikostne neni zadnej extrem.tzn. dle myho perfekt na odhoz,ale pri silovem zdolavani je to nepomer mezi vel.civky a pakou klicky bohuzel,jinak na beznou rybarinu je perfektni.

NTacud11 - Profil | Pá 10.6.2016 20:38:01

Pstruh27 >> Byla to akce na reda 10400 ale kixx 1050 jsem za 1800,- nikde nenasel.

NPstruh27 - Profil | Pá 10.6.2016 20:18:56

Tacud11 >> teraz na "Velkej rybe" je Red Arc za 2600 a Kixx za 1800, v zavislosti na velkosti. Reda za 2000???? To je uzasna cena, dobre si kupil.

NTacud11 - Profil | Čt 9.6.2016 21:04:02

Willow >> no uplne bych nesouhlasil. Reda mam za 2000,- a Kixx stal 1800,- 😀

Ncameol - Profil | Čt 9.6.2016 17:40:59

Willow >> Aha. Je to tak, mrx maju male ocka, co je trocha problem prave teraz ked lieta ten biely bordel z topolu. Clovek si pri tych malych ockach musi davat na to pozor.

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 17:29:40

cameol >> Já myslel očka na mrx v 125,tam jsou malé.

Ncameol - Profil | Čt 9.6.2016 17:13:08

Willow >> Nie, ocka mi nevadia. Su vacsie ale to je v pohode. Vadia tie tzv. husí krky na spojoch. Je to mozno prakticke ale designovo katastrofa. Opticky to robi prut na spojoch hodne siroky a vyzera to ako UFO :)

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 17:02:01

cameol >> To jsou cenově,jiné pruty,já prodal mrx v125 protože na řeky nechodím,ale přemýšlel jsem,že mu dám jiná,větší očka,a hlavně na špičkách.Jinak prut perfektní,ale ty malá očka+dobrá nabídka,no víš,jak to je.Za rok
,budu litovat.Jen ty očka.????:-))

Ncameol - Profil | Čt 9.6.2016 16:42:14

Willow >> No ja som dlhorocny fanda Trabucca. Mam MRX feeder, MRX quiver, dva pruty rady Precision. Tie MRX su naozaj vynikajuce aj designovo aj kvalitou, precisiony tak isto aj ked je to nizsia rada. No ale tou novinkou na prutoch ma Trabucco sklamalo. Ked som si polozil to TXLko vedla MRX tak som ho radsej zbalil. :)

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 16:27:54

cameol >> Dizajn ti nezaručí nic,i šeredné věci jsou kolikrát lepší,než naleštěná kráska.:-)Je to věc pocitu.

Ncameol - Profil | Čt 9.6.2016 16:22:13

Willow >> Kvalita = mercedes, Design = trabant. Aj ked nevylucujem ze design trabanta sa moze niekomu pacit.

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 16:10:53

cameol >> Ale.?

Ncameol - Profil | Čt 9.6.2016 16:04:35

Willow >> Jasne ze chyta kvalita carbonu a prutu. To mas pravdu. Ale je to nieco podobne ako ked si das motor s mercedesu do trabanta.

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 16:03:20

kubah >> Ml sport,1 700kč,a to jsem je mohl mít levněji a o dost.Ale reda tam májí za 3,2.???Akce na kixxe skončila 1.6.,ale za ty peníze,co jsem napsal ho mají s jednou cívkou,náhradní není součástí........

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 15:56:38

cameol >> Ale,kuš.Co chytá,desing nebo kvalita carbonu a prutu.Kup si Browning feedr,je nádhernej,drahej atd,ale až se něco pos.ere,tak jseš,víš kde.

Ncameol - Profil | Čt 9.6.2016 15:49:16

techy >>Nove Trabucca nekupovat! Tie husie krky su odporne. Pruty s nimy vyzeraju ako zo zleho beckoveho
scifi filmu. Mam uplne nove, raz pouzite TXL a budem rad ked sa ho zbavim.

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 15:46:29

Tacud11 >> Za cenu reda,máš dva kixxe,a ještě bez n.c. u toho kixxe.:-)

NTacud11 - Profil | Čt 9.6.2016 15:41:02

Willow >> No co je na tom divného :-)))???

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 15:23:48

Tacud11 >> Po roce?;-) Jinak ,,Red,, je trochu jiná liga,cenová a technologická,je prostě jinej level.;-)

NTacud11 - Profil | Čt 9.6.2016 15:11:51

Willow >> Tak to je jasný :-))) Ale ten kdo chytá 100g+ si stejně koupí pořádný naviják který je na takovou zátěž stavěný(ale třeba ten kixx vydrží).... Když musím na závodech chytat 80g+ tak to víš že to zabrat dá... Ale třeba spro red arc 10400 mám dva roky a šlapou jak hodínky a ty nešetřím...Kixxe jsem koupil letos po ročním sledování co ten naviják snesl od ligoušů po roce :-D

NWillow - Profil | Čt 9.6.2016 14:41:07

Tacud11 >> Jak často chytáš,kolik máš náhozů.??Jestli málo ,tak to přes záruku vydrží,jestli hodně ,dávám jim 1 rok.Fyziku a čínskou přesnost,nelze oje.bat.:-)Zázraky se nedějí.

NTacud11 - Profil | Čt 9.6.2016 14:20:14

fheavy >> Mám SPRO KIXX 1050 s přev. 5,5:1 a 80g jdou z vody uplně v poho!! :-DD

NxDanielS - Profil | Čt 9.6.2016 10:29:08

techy >> Hoj, Trabucco? Strašná firma :-D Na to rozhodně nevytáhneš ani ouklej :-D

Nfheavy - Profil | Út 7.6.2016 20:57:18

techy >> jo 70 g krmitko je ok to zvladne vpoho vetsina navijaku tehle velikosti,
Jak je dobrej poznas az po nekolika sezonach,

Nfheavy - Profil | Út 7.6.2016 20:54:59

Nachos >> vetsinou ne,akorat obcas na rece kdyz delam lepivejsi methodak,
Jinak mas pravdu to je spis o prutu a nahazovani.ten rozdil v prevodech u zhruba srovnatlnych navijaku je o komfortu chytani/stahovani/ve ctvrtek jedu na dva dny na reku a chcu tam konecne
Vyzkouset cast'izmy 25 QD pri tech 100-125g zateze,velikostne jak ultegra,prevod nizsi,vaha nizsi,
Oscilace taky lepsi,takze uvidim primy porovnani v praxi.:-)

Ntechy - Profil | Út 7.6.2016 20:43:59

fheavy >> No takže bol som na vode.. a super.. 70g krmitko bez menšieho problemu.. ja som spokojný uvidim ako to bude pracovať s tým TXLkom :3

NNachos - Profil | Út 7.6.2016 20:42:31

fheavy >> krmelec přeci nestahujes s futrem.

Nfheavy - Profil | Út 7.6.2016 20:41:36

Nachos >> ja jsem myslel krmelce 100g + futro coz se blizi ke 150 g dle velikosti kosiku.

Nfheavy - Profil | Út 7.6.2016 20:37:40

Nachos >> nemuzu rict ani popel,soudim jen dle prevodu.
Je to asi jako treba ultegra 5500 xtb a biomaster 8000 xta/oboji mam/na stahovani 100 g zateze rekne hodne lidi ze je ok,ale kdyz vemu na to stejny toho biomastera s prevodem 4,6:1 tak je to neprehlednutelnej rozdil, dokonce i penn slamer 460 ktery je velikostne mensi nez ultegra,tak taha tu stejnou zatez lehceji nez ta ultegra ,taky nizsi prevod.takze dobry/ta ultegra/ ,ale je to za 3:-)

NNachos - Profil | Út 7.6.2016 19:21:30

fheavy >> kamaradi je mají a neni s nim problem stahovat krmelce do 100g

Nfheavy - Profil | Út 7.6.2016 19:13:26

Romiss >> tohle je urceni pro kixxe,i kdyz numen bude asi proti:-) :-)
Cituji viz.nize
"Špičkový, přívlačový, vysokorychlostní naviják s carbonovým tělem"

NRomiss - Profil | Út 7.6.2016 17:24:28

techy >> Co sem pochytil tak Numen má tak spro kixx ne velké vzdálenosti a i těžší krmítka a šlape mu bez problémů.