Mohykáni pod Pálavou

Diskuse k rybářskému videu Mohykáni pod Pálavou

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 8.3.2016
558 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NPetr Havlíček - Profil | St 23.3.2016 12:31:29

kakr >> teď jsem si všimnul tvého smutného oznámení o úmrtí "Rena".

Byť jsme se Zdenkem tak trochu soupeřili, vždy jsem ho obdivoval pro neúnavnou bojovnost a odhodlání v boji proti nočním lovcům na Pálavě.

Takže Zdenku, ať tě tam nahoře ti kapraři moc nezlobí. ...

    Ntatyk - Profil | St 16.3.2016 16:52:16

    c.13 >> No doufejme, že se zítra už něco konkrétního dozvíme.

      Nc.13 - Profil | St 16.3.2016 16:37:43

      Porušoval - neporušoval to jsou zas takové tlachy o ničem, to samé jestli propaluje (už dávno propálený revír). Sice propagační videa za účelem zvýšení prodeje kuliček se zmíněním konrétní příchutě u každé ryby revíru asi neprospějí,ale u většiny kritiků je to hlavně závist. Počkejte až tam propukne WCC a celý ten blázinec kolem, v porovnání s tím je tohle video naprosto neškodné :-))

        Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 21:39:40

        Kubajz >>koho konkrétně . jestli je ti to milejší přejdetei na sz.

          NKubajz - Profil | Út 15.3.2016 21:27:32

          tatyk >> Jen tak mezi řečí,jaký je Váš názor jako jednoho z předních postihovatelů prohřešků na přehradě na zavážení kaprových montáží? Jestli se smím zeptat?

            NKubajz - Profil | Út 15.3.2016 21:25:08

            tatyk >> No jasný.To by bylo zas na pětistránkovou,asi i zbytečnou debatu se v tom hrošit nějak hlouběji.Jen to byla odpověď na to,jaký je jiný způsob omezení zbytečnýho vypínání olov.

              Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 21:16:40

              Kubajz >> Problém se zákazem navážením má skupina rybářů která ho považuje za nesmyslný, jiná skupina rybářů jej považuje za akceptovatelný, další skupina za správný . Rozhodující zatím je ,že zákaz je součástí BPL platných na tomto rybářském revíru . Bude-li někdy zákaz navážení zrušen bude skupina rybářů která zrušení zákazu bude považovat za nesmyslný, jiná skupina ............atd, atd. :-) :-( :-)(

                NKubajz - Profil | Út 15.3.2016 21:02:04

                tatyk >> No právě.Problém je ten nesmyslný zákaz zavážení.

                  Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 20:45:18

                  Kubajz >> Problém je to navážení. Kámen je ekologičtější.

                    NKubajz - Profil | Út 15.3.2016 18:43:13

                    tatyk >> Tak nějak mě tato věta vrací zpět k milionkrát otřepanému tématu povolení vyvážky na jezerech,kdy by se místo drahých a neekologických olov používal uplně běžně tak oblíbený a levný kámen v gumičce.Žádná ekologická ani finanční a v případě samodomo litých olov ani pracná a zdlouhavá zátěž.

                      Nkakr - Profil | Út 15.3.2016 17:37:11

                      tatyk >>
                      Nemýlíš se.

                        N-bedna- - Profil | Út 15.3.2016 17:30:13

                        Nezlobte se na mě,ale srovnáváte tu nesrovnatelné.Je rozdíl dělat věc z donucení a nebo z rozmaru.
                        Když budu jezdit starým autem,protože na nový nemám a z něj mě za rok vyteče,kvůli netěsnosti a stáří auta,dejme tomu litr oleje za rok a druhýmu nevyteče z auta ani kapka,ale když bude měnit olej,tak ten starej olej vezme a vylije do nejbližšího keře.Tak kdo škodí víc?
                        Škodíme oba naprosto stejně.Jen jeden to dělá proto,že jinou možnost nemá,kdežto druhej, to dělá úmyslně a zbytečně.
                        Je to o tom, proč škodit úmyslně a z nějakýho rozmaru či pohnutku mysli.
                        Proto píšu,že důvod si musí obhájit každý sám před sebou,ale nikdy potom nemůže říkat či psát něco o splynutí s přírodou,protože si to odporuje.
                        To je stejný,jako by ten co vylil ten olej do křáku tvrdil,že ten olej je ekologickej a přírodě neškodí.Novej možná,ale s tím sajrajtem co je v něm usazenej už pochopí i on,že už to jeho myšlení nebude úplně správný a dřív nebo později se ten sajrajt projeví.
                        Nechci tady dělat někomu mravokárce,či někoho v jinou víru obracet, nato určitě nejsem ten nejpovolanější,to ať si obhajuje před sebou sama každej,jak už tu po několikátý píšu,ale ať tady nikdo nepíše takový kraviny,že podle angličanů je olovo neškodný,tak je olovo prostě neškodný.
                        Každej uvažující člověk pochopí a ví,že 1+1=2
                        Je,ale fakt,že kaprař je jinej člověk.Tomu když kaprařská celebrita napíše,že by to mohlo být 2,5 tak o tom začne uvažovat a pak i věřit a ke konci jej přesvědčí i o tom,že nakonec by to mohlo být i 2,75,ale potom přijde nějaký nekaprař a ten to uvidí vždycky jinak.Pak je mezi kapraři strašnej poprask.:-):-):-)
                        Ono to je něco jak to Jardovo tvrzení o efektu křupnutí.Jenže tam to byl dobrej, dokonce bych řekl i skvělej, marketingovej tah a nikomu tím ani trochu neškodil.Snad jen,možná a až později trpěla rybářova ješitnost a domýšlivost.:-):-)
                        Kdežto tady je to prostě zbytečná a přírodě škodící kravina a je jedno jestli málo nebo moc.
                        Já proti Jardovi nic nemám a je mě daleko víc sympatičtější člověk mezi obchodníky s rybařinou,než mnoho jiných,ale v tomto se mýlí.

                          NMrKos - Profil | Út 15.3.2016 16:38:02

                          kakr >> je fakt, ze v neděli jsem měl na celém vlasci přesně 0,1g a ani jednou jsem neutrhl. Už jsem blízko :-)

                            NMrKos - Profil | Út 15.3.2016 16:36:24

                            tatyk >> odpadavaci olova

                            Nize v diskuzi toho bylo dosti popsáno a sportovci ještě tvrdí, ze jejich olova neškodí.

                              Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 16:19:48

                              kakr >> No olovo klidně zahoď, ale zátěž na udici potřebovat budeš takže přemýšlím čímž jej nahradit abych nezvyšoval ekologickou zátěž přírody . Tak jsem to alespoň pochopil.Pokud se mýlím oprav mne.

                                Nkakr - Profil | Út 15.3.2016 16:06:14

                                MrKos >>
                                Zahoď olovo, zachráníš kapra:-))

                                  Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 16:05:10

                                  MrKos >> ?????? Nerozumím otázce Specifikuj "úmyslné ponechávání" olova .

                                    NMrKos - Profil | Út 15.3.2016 15:59:54

                                    tatyk >> užívání olova jako zateze bych neporovnaval s umyslnym nechávánim olova na dne jezera. To jsou dvě trochu jine veci.

                                      NMrKos - Profil | Út 15.3.2016 15:57:26

                                      Martin M. >> u bavlněných plen by byla zajímavá studie ekologické zátěže, kterou zpusobi výroba energie potřebné pro jejich výrobu, následně opakované prani, sušení apod. K tomu prací prášek, jeho vyroba, následně odbouravani atd. Leda snad, ze by pani Maťaková prala na valše a používala maximálně mydlo s jelenem :-)

                                      Nicméně ani plná popelnice jednorazovych plenek není argumentem pro to, abych odhazoval 100g olova jen tak po lese. Aspoň já to tak mám.

                                        Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 14:21:07

                                        Martin M. >> Asi máš pravdu o té lenosti neboli jednoduchosti .Lehčí je zpracovat olovo než třeba kámen

                                          NMartin M. - Profil | Út 15.3.2016 14:11:39

                                          tatyk >> tyhle dotazy je lepsi nepokladat - mohl by to nekdo zacit resit a dotahnout tam, kam nechceme.

                                            Ntatyk - Profil | Út 15.3.2016 14:07:57

                                            A co na tento problém Brusel ,Evropský parlament a Strana Zelených . Neví někdo jak na problém - uživání olova jako zátěže při rybolovu - nahlíží tyto instituce.? (nechci rejpat ale jestli ten rybolov není vlastně týrání zvířat)

                                              NMartin M. - Profil | Út 15.3.2016 14:06:39

                                              MrKos >> pravda je ovsem takova, ze kazdy znecistujeme prirodu ruznymi zpusoby a v ruznem rozsahu, a bylo by fajn vedet, jak je na tom ten, kdo nas zrovna fackuje. Napr. ja kazdy den vynesu do popelnice plnou igelitku jednorazovych plen, pritom bysme mohli pouzivat bavlnenne, ale na to jsme moc lenosni.

                                                NKnedla12 - Profil | Út 15.3.2016 13:38:07

                                                MrKos >> Chtěl jsem upozornit na to, že se dějí horší věci a ty jsou společností tolerovány, nic víc...

                                                  NMrKos - Profil | Út 15.3.2016 13:34:32

                                                  Knedla12 >> argumentace postavená na tom, ze někdo topí uhlím a proto můžeme odhazovat toxické olovo na dno přehrady je naprosto ůchylná a odráží reálný stav naší spolecnosti. Já jen doufám, ze tyto diskuze čte aspoň občas i někdo , kdo má možnost o něčem rozhodovat a když to bude možné, tak k tomu v pravý čas přihlédne.

                                                    Nviceroy - Profil | Út 15.3.2016 11:31:38

                                                    Ten kdo na to ma nechava ve vode olova ten kdo na to nema chyta na sutry .....

                                                      NKnedla12 - Profil | Út 15.3.2016 10:29:08

                                                      MrKos >> Nikdy a nikde jsem neprohlásil že to schvaluji nebo dokonce že bych to podporoval. Jen jsem věc uvedl na pravou míru. Mimochodem každý z nás produkuje plastový odpad který z velké části končí v mořích (na tom neseme vinu všichni) a tam se uvolňují do vody nebezpečné látky z plastů. Jde jenom o to, co je povolené a co je zase zakázané. Myslím si že taková dobře topící rodina, který má starý kotel a topí hnědým uhlím udělá daleko větší škodu než "pár olov". Toxiny se pak dostávají do ovzduší, ze kterého to jde do půdy a do vody.

                                                      Kolik kg to je vážně netuším, ale nemyslím si že by normální lidé měli na to, aby pravidelně vyhazovali olova do vody, kór echt kaprařských značek.

                                                        NMrKos - Profil | Po 14.3.2016 21:54:22

                                                        FRANK71 >> to víš, já nikde nevydržím moc dlouho. Naposledy to bylo 23 let a přišel čas to změnit.

                                                          NFRANK71 - Profil | Po 14.3.2016 21:49:53

                                                          MrKos >> něco jsem zaslechl.😆

                                                            NMrKos - Profil | Po 14.3.2016 21:47:05

                                                            FRANK71 >> přímo ve slevarne ne, ale pořád dělám s odlitky, s mnohatunovými odlitky. Proč se ptáš Fanousi?

                                                              NFRANK71 - Profil | Po 14.3.2016 21:42:43

                                                              MrKos >> ještě děláš ve slévárně?

                                                                NMrKos - Profil | Po 14.3.2016 21:38:31

                                                                Knedla12 >> i kdyby nějaké bláboly o bránícím se olovu prohlásil sám papež a zároveň s nim management věhlasných kaprarskych firem z Anglie, ba co víc, klidne z Jůesej, tak úmyslné a opakované odhozeni desítek, případně stovek gramů olova do přírody je pořád stejné porušení zákona. A takový člověk je normální zločinec. Argumentace typu "par kg ročně" je zcela mimo.

                                                                Definuj pár kg ročně.

                                                                  NPiškothonza - Profil | Po 14.3.2016 18:58:26

                                                                  Jarda Těšínský >> teda Jardo,zkouknul jsem celý to CDčko a je to naprosto pěkný,byt je mi jasný,že reklama tam musí bejt....ale nic proti ničemu,mě se to líbilo,jen mám strach aby nebylo kontraproduktivní a nedostalo se k lidem,kteří podobné rady zneužijou k devastaci našich vod...ale za mě palec nahoru..o))

                                                                    NTWIN 69 - Profil | Po 14.3.2016 12:08:21

                                                                    tatyk >> Udělal jsi dobře a nejlepší by bylo dotyčného prutem seřezat a zalít na stojáka do betonu vedle prutu.....

                                                                      Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 11:36:30

                                                                      TWIN 69 >> Někdy ty udice jsou tak akorát do kontejneru. Ale mám jednu oblíbenou, která my už prošla 2x rukama Na potřetí jsem ji rozřezal a pro jistotu zalil do betonu.

                                                                        Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 11:32:35

                                                                        V tomhle tom , měl ten první doložený" porybný" z doby před naším letopočtem v době říše římské
                                                                        jistou výhodu . Ztrestal přistiženého človíčka při lovu ryb v místech kde to bylo zakázáno, hned na místě podle práva .Nevím jak by to se to v dnešní době někomu líbílo kdyby dnešní RS prostě přestupce zapíchla na fleku .

                                                                          NTWIN 69 - Profil | Po 14.3.2016 11:32:24

                                                                          tatyk >> Já vím jak to má být podle zákona,ale je to škoda.Děcka by z toho měly radost a neleželo by to zbytečně na úřadě.

                                                                            NKnedla12 - Profil | Po 14.3.2016 11:29:49

                                                                            Chtěl bych tady pozměnit můj pohled na olovo a doplnit (doufám posledním komentářem) tuto část diskuse. Dneska jsem se ptal jednoho profesora u nás na vysoké školy a ten mi řekl, že olovo se sice přeměňuje na nebezpečné látky, ale "brání" se tomu tím, že oko vytvoří takovou nepropustnou vrstvu a dál se uvolňuje velice pomalu.
                                                                            Tudíž to není tak vážný problém jak se tady psalo- Je jasné že to zhoršuje kvalitu vody, ale doufám že všichni najednou nezačnou používat odpadávající olova a tak těch pár kg ročně zas takový problém asi nebude.

                                                                              Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 11:20:07

                                                                              TWIN 69 >>Věnovat rybářským kroužkům??? Má to jeden háček , RS by se tímto dopustila tr. činu zneužití pravomoci úřední osoby a možná i zatajení nálezu.(dle hodnoty). Takto zadržené rybářské nařadí kterým se nezjištěný podezřelý z přestupku dopustil přestupku na useku rybářství musíš neprodleně odevzdat na úřad dle uzemní příslušnosti nebo na PCR.s příslušným hlášením. :-))))

                                                                                NTWIN 69 - Profil | Po 14.3.2016 11:02:31

                                                                                tatyk >> To jsi napsal moc pěkně:-)))Náruč nalezených udic pak můžete věnovat rybářským kroužkům.Tam se budou hodit nejvíc....

                                                                                  Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 10:51:17

                                                                                  TWIN 69 >> Tomu taky věřím. Možná i vím jak to skončí. Odnesem náruč udic ke kterým se nikdo nebude hlásít. Protože když někoho konkrétně chytnem tak je to obyčejně " slušný rybář, který to právě zjistil a zajišťoval důkazy" pro RS a PČR !!!!

                                                                                    Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 10:24:24

                                                                                    A abych nezapomněl, doplňuji: a taky o tom ,že ve sdělovacích prostředcích jsou neustále propagovány PROFI porušovače , "mezinárodní rybářské celebrity " se svými videi na kterých je jasné vidět konkrétní porušování platných předpisů. Proti tomu jsou ti rybáři pod Pavlovem latentní žabaři které lze(sice z těžkostmi ) postihnout, na rozdíl o výše uvedených., kterým milerádi povolíme nějakou tu vyjímečku.

                                                                                      NTWIN 69 - Profil | Po 14.3.2016 10:14:32

                                                                                      tatyk >> Pořád věřím tomu,že jednoho krásného dne to RS naštve a udělá tam pořádek.A to bez rozdílu jestli je to známý nebo cizí.Jednou jsou jasně daný pravidla,tak je potřeba se podle toho chovat.

                                                                                        Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 9:49:30

                                                                                        FRANK71 >> To není jen o profi nebo neprofi RS a nebo o nefunčnosti PČR . Hlavní podíl je na rybářích samotných . Když budou rybáři plnit to k čemu se dobrovolně zavázali. (viz Stanovy ČRS a MRS ) A dále a taky " tak trochu" o správních orgánech a v neposlední řadě o zákonodárcích Pokud se bude v rámci nových trendů a byznysu porušení zákona bagatelizovat tak si můžem jako RS nohy ušoupat a maximálně tak uhnat infarkt.

                                                                                          NFRANK71 - Profil | Po 14.3.2016 8:37:36

                                                                                          tatyk >> máte profi, tak konečně se můžete vyznamenat.

                                                                                            Ntatyk - Profil | Po 14.3.2016 8:34:54

                                                                                            TWIN 69 >> Pozdě , LM nám zrušili v 90 letech minulého století. Domobranu taky Tak teď už to zbývá, že by jste to vzali do rukou vy a ukázali té RS a PCR jak to dělat . Třeba jako PS RS po způsobu (PS VB) . :-)

                                                                                              NTWIN 69 - Profil | Po 14.3.2016 6:37:59

                                                                                              Tavris29 >> Pokud s tím nemíní nic dělat RS ani PČR,tak potom už jedině zbývá zapojit místní domobranu nebo LM :-)))

                                                                                                NTavris29 - Profil | Ne 13.3.2016 18:39:51

                                                                                                TWIN 69 >> Je to smutná realita, bohužel

                                                                                                  NTWIN 69 - Profil | Ne 13.3.2016 16:13:41

                                                                                                  Oňas... >> Ondro,o tom pozemku a co se tam děje ví i RS.Ale dělají s tím kulový.

                                                                                                    NHori - Profil | Ne 13.3.2016 10:47:50

                                                                                                    Povedené video. Skvělě jste zachytali. A celkem si cením celého DVD 2016, hlavně že je zdrama, přestože kvalita je na vysoké úrovni a najde se v něm mnohem víc informací, než jen reklama na produkty JF.

                                                                                                      NLeorim - Profil | Ne 13.3.2016 7:59:12

                                                                                                      RST >> dík za film stahuju jsem to ještě neviděl :-)

                                                                                                        NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 21:21:53

                                                                                                        nofish >> Nejsem zastáncem pouštění všech ryb co se uloví ale můžu se rozhodnout jestli ulovenou rybu pustit a nemám povinnost se někomu omlouvat nebo zodpovídat .Ale někteří člení sou howada .

                                                                                                          NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 21:16:29

                                                                                                          Oňas... >> Lidé jsou různí a dokud budou hamtat tak se stejně nic nezmění pro někoho je to výdělek pro jiného zábava a pro jiného relax .Každý si musí rozhodnout sám .Dokud si budou někteří myslet že čím toho víc ukradnou tím s ostatními víc vyjebou tak se nic nezmění a ani pár lidí s tímnic nenadělá a je jedno jestli je to muškař kaprař pstuhař vláčkař nebo děda .

                                                                                                            NOňas... - Profil | So 12.3.2016 21:02:17

                                                                                                            Maxi Sob >> Letos sem na Pálavě moc času neztrávil, ale musím ze zkušeností říct, že málokdo tuší jak to tam funguje. Kapry kterejch sou tam tuny pouští kde kdo a dělá geroje a málokdo z nich pustí dravce-hlavně candáta. Někteří z nich po mě chcou, abych místo puštění candáta jim ho i dal na sežrání-vůbec jim nedochází proč to dělám. A nejhorší sou ti co hlásí jak pouští kapry, velcí "Správní kapraři" a přes noc mají nahožené potopené další pruty ve vodě a čekají na candáta, kterého pokud neuřežou a nezmrzačí, tak ho zmasí ráno po kontrole oběšence na podvodním prutu-aby ho porybnej nenašel.
                                                                                                            Ať si někdo projde na podzim pozemek za plotem v Yachtclubu....celé dny tam sou nonstop nahoženy po 10 metrech od sebe pruty s rybkou a nikdo u toho není. Jen občas někdo přijde zkontrolovat co se oběsilo. Nezlobte se na mě, ale tito lidé pro mě nejsou rybáři, ale nenažraný hovada!!!Toto se tam děje od půlky října do konce roku minimálně. Nikomu to nevadí.

                                                                                                              NDanda05 - Profil | So 12.3.2016 20:58:40

                                                                                                              SUPERMASAŘ >> Táhni do udírny se nažrat a neobtěžuj.

                                                                                                                Nnofish - Profil | So 12.3.2016 20:57:47

                                                                                                                Oňas... >> Otázka je, proč lovec pouští kořist a pak si jde koupit kus masa, plného chemie... Pochopil bych to třeba ještě, kdyby lovec maso vůbec nekonzumoval.
                                                                                                                Docela podstatné totiž je, že lidi na to maso vlastně přispívají finančně a tak mají nárok si ho odnést, o přírodě bych moc nemluvil, spíš o tom, že někteří jsou prostě nenažranci, co si neumí brát jen pro svou potřebu - myslím si, že tohle by bohatě stačilo.

                                                                                                                  NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 20:56:01

                                                                                                                  Piškothonza >> Dával sem mu šanci bohužel.

                                                                                                                    NPiškothonza - Profil | So 12.3.2016 20:52:02

                                                                                                                    Maxi Sob >> to ti to trvalo...o)))

                                                                                                                      NSUPERMASAŘ - Profil | So 12.3.2016 20:48:59

                                                                                                                      Maxi Sob >> Vůl a provokatér? A proč!! Protože ti říkám jak to je

                                                                                                                        NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 20:44:18

                                                                                                                        SUPERMASAŘ >> Seš Vůl a provokatér končíms tebou hoj.

                                                                                                                          NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 20:42:34

                                                                                                                          Oňas... >> Máš muůj velkej obdiv takových Pánů rybářů je málo :-))))

                                                                                                                            NP!F - Profil | So 12.3.2016 20:34:33

                                                                                                                            nofish >> Jednoducho su tie olova vo vode zanedbatelny problem... To je vec, co budu riesit nasi prapravnuci, ak dovtedy tato chamrad zvana ludstvo este bude existovat.

                                                                                                                              Notoš - Profil | So 12.3.2016 20:29:29

                                                                                                                              smike >> ... no comment...:-))

                                                                                                                                NOňas... - Profil | So 12.3.2016 20:28:59

                                                                                                                                Maxi Sob >> Věř že tu takoví jsou...ale všichni na mě čumí a nechápou...pro lidi je víc maso, než příroda...

                                                                                                                                  NSUPERMASAŘ - Profil | So 12.3.2016 20:24:59

                                                                                                                                  Maxi Sob >> A proč nikdo vás kapra pouštět nenutí to akorát vy ste si z něho udělali boha z prasete který všechno sežere a chytne ho každej a nepotřebuješ anity vaše kuličky bez kterých údajně velkýho kapra nechytneš

                                                                                                                                    Nsmike - Profil | So 12.3.2016 20:23:52

                                                                                                                                    otoš >> ja myslim, ze kdyz se v do kouli ulozi zinek a hlavne med, tak stoupnou na hodnote:-)))

                                                                                                                                      NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 20:19:13

                                                                                                                                      otoš >> To je dobře aspoň zbyde více masa pro kapraře který je sežerou na grilu :-))

                                                                                                                                        Notoš - Profil | So 12.3.2016 20:15:48

                                                                                                                                        Maxi Sob >> ...candátí maso je sice chuťově vynikající, ale já ho nekonzumuji a to z důvodu, že obsahuje Cu a Zn (měď a zinek) i když v minimálních hodnotách. Ale pozor! Při pravidelném příjmu mědi a zinku dochází k zasychání varlat...A rybář bez koulí to je jako pitbul bez zubů...

                                                                                                                                          Njudas.d - Profil | So 12.3.2016 20:01:48

                                                                                                                                          Soulfish >> Piš jsi co chceš,Ty nechápeš mě a žádní alibismus u mě nehledej.Tímto bych to ukončil.

                                                                                                                                            NMaxi Sob - Profil | So 12.3.2016 19:56:38

                                                                                                                                            SUPERMASAŘ >> Ukaž mi někoho kdo chytne za rok dvacet candátů sedum kilo a víc a pustí je .Kapr je nelehčejc chovatel na ryba a nejvíce nasazována proto může pár jedinců vyrůst .Bohužel candoš má takovou kvalitu masa že ho skoro nikdo nepustí. Aže kapraři pouštěj tak ať vláčkaři ty candoše taky a baštěj kapry .

                                                                                                                                              Nmilin - Profil | So 12.3.2016 19:50:56

                                                                                                                                              RST >> :-))))) Jasný, většinou žádná chemie :o))

                                                                                                                                                NRST - Profil | So 12.3.2016 19:46:42

                                                                                                                                                milin >> Hovno není toxické:-)

                                                                                                                                                https://www.youtube.com/watch?v=dAn4M0Qk7iQ

                                                                                                                                                  NSoulfish - Profil | So 12.3.2016 19:46:22

                                                                                                                                                  judas.d >> Nezlob se na mě, ale filosofie formátu "neškodí to tak moc jako jiné věci, a proto je to vlastně OK a můžeme to dělat", je docela silné kafe. Dalo by se to nazvat možná i alibismem.

                                                                                                                                                  Každopádně přeju prima večer.

                                                                                                                                                    Nmilin - Profil | So 12.3.2016 19:45:57

                                                                                                                                                    A už jste pořešili to sraní?

                                                                                                                                                      NSUPERMASAŘ - Profil | So 12.3.2016 19:38:12

                                                                                                                                                      FRANK71 >> Kaprař je druh na vymření aspoň doufám že to bude tady na nových mlýnech a konečně bude klid pro normální rybáře a ne pro tyhle pošuky.Dobře ze zakázali ty jejich boudy od strachotína po Šakvice

                                                                                                                                                        NFRANK71 - Profil | So 12.3.2016 19:29:51

                                                                                                                                                        SUPERMASAŘ >>ale kecá, stačí si zajít do sekce přívlač a podobné diskuse.😂😂

                                                                                                                                                          NSUPERMASAŘ - Profil | So 12.3.2016 19:28:40

                                                                                                                                                          FRANK71 >> No nepustí ale aspoň blbě nekecá

                                                                                                                                                            NSUPERMASAŘ - Profil | So 12.3.2016 19:26:36

                                                                                                                                                            RST >> No jak píšeš to já taky ne !!! Ale kapr je pro ně bůh což je divný