Lov štik-záběr na rotačku

Diskuse k rybářskému videu Lov štik-záběr na rotačku

Autor diskuse: romel1 - Profil , 26.7.2015
56 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Naguirre - Profil | So 3.10.2015 14:11:17

Mna by zaujimalo, kolki z vas, co tu autora videa kritizujete, stuku vzdy vratite vode. A kazdu jednu chytate len mokrou rukou...a na podlozku...a vzdy v inom reviry. Dolezite je poukazat na chyby, ale nie zhadzovat a vysmievat sa.

    Nvláčkař david - Profil | Po 3.8.2015 11:19:30

    osprey >> Tak vidíš.. já netvrdím že nejde chytat velkou štiku.. a ještě jsem chtěl doplnit.. tou větou "Tak co.. přijedeš? Už mám vše připravené ;)" jsem reagoval na jeho sarkastickou větu jestli budu mít čas.

      Nosprey - Profil | Ne 2.8.2015 23:18:24

      vláčkař david >> Vzít ti může, ale jde o to, jestli se umíš dostat k těm velkým.
      Sliver to umí, to mi věř. Já jenom někdy a někde.

        Nvláčkař david - Profil | So 1.8.2015 21:52:52

        osprey >> Tak je tu další a opět říkám.. můžu se zaměřit na velké štiky (jak v hlavě, tak výbavou) ale to neznamená, že mi nástrahu připravenou na velkou štiku nemůže vzít i malá.

          Nosprey - Profil | Pá 31.7.2015 23:04:01

          vláčkař david >> Ty jsi slivera nepochopil a nevím, jestli kdy pochopíš.
          Ten rozdíl, jestli cíleně chytáš malou nebo velkou štiku není v nástraze, ale v hlavě.

            Nvláčkař david - Profil | Pá 31.7.2015 21:46:08

            sliver >> Tak co.. přijedeš? Už mám vše připravené ;)

              Nvláčkař david - Profil | Pá 31.7.2015 8:46:10

              Pedro1 >> Ok.. větší ryby tam jsou a berou.. tak jsem na něj zvědavý :))

                NPedro1 - Profil | Pá 31.7.2015 8:35:07

                vláčkař david >> Vezmi ho na Poličku,tam nic nechytne.

                  Nvláčkař david - Profil | Pá 31.7.2015 8:28:32

                  sliver >> Klidně si přijeď.. já mám čas furt.. jsem hodně zvědavý jak se předvedeš..

                    Nsliver - Profil | Út 28.7.2015 14:53:15

                    Pedro1 >> bachy mě vyloučil, uvidíme , jestli davidek bude mít čas.

                      NPedro1 - Profil | Út 28.7.2015 14:49:55

                      sliver >> Už jsi někdy chytnul nějakou štiku,že tady radíš?Půjdeš na podzim k Bachymu do školy?
                      Nebo k vláčkařovi davidovi?

                      To víš,nová doba.A bude hůř.

                        Nsliver - Profil | Út 28.7.2015 14:38:36

                        Programátor >> jojo, jsi blízko. Stačí, když člověk pochopí, že velká štika je jako jiný druh štiky. Pak při chytání velkých štik chytneš malou tak často, jako při chytání běžných velkou. A pro dnešek stačilo.

                          NProgramátor - Profil | Út 28.7.2015 8:43:37

                          sliver >> jestli jsi schopný chytat "nějakým" způsobem jen štiky 80+, tam kde jsou i menší, tak to před tebou smekám, hluboce se klaním a upřímně se omlouvám :-)

                          V dravcolovu mám už něco za sebou a je tedy pravda, že štika není moje cílová ryba, tou je spíš candát, ale tohle bych chtěl taky umět. Většina mých štik 80+ je na malé nástrahy při lovu okounů. Jediné co mě tak napadá, že by mohlo na velké štiky fungovat je lov ve větších hloubkách a nebo na otevřené vodě. Každopádně to určitě nebude volbou nástrahy, ale místa. Jsem daleko od svatého grálu?

                            Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:53:37

                            S&F - pescador >> Vím, že na tom místě z 99,99% je.. já a plno mích známích jí tam vidělo.. já jí tam viděl předevčírem a i kdyby tak jí niko cizí nechytí protože tam je max. 3 rybáři za rok.

                              NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 21:49:17

                              vláčkař david >> Až ji vytáhne někdo někdy na místě kde by jsi ji nečekal tak se nediv ...... popřemýšlej spíše proč. Tím bych to ukončil. .... apropos - Nažrané štice konkurence nevadí.

                                Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:48:10

                                janzo >> Děkuju.. konečně někdo pochopil co se snažím říct :))

                                  Njanzo - Profil | Po 27.7.2015 21:45:13

                                  vláčkař david >> To ja veľmi dobre viem, že aj malá šťuka zaútočí na veľkú nástrahu. V tomto Ti vobec neodporujem.

                                    Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:41:51

                                    S&F - pescador >> Znám max. 0,5ha zatopený Lom kde je štika vedle štiky.. je tam jedno místo kde je už víc než 5 let velká štika a i přesto z toho místa tahám 30cm štiky

                                      Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:39:35

                                      janzo >> Snad to jednou pro konec ukončím a opět říkám.. netvrdím, že nejde chytat velké štiky.. tvrdím, že i malá štika veme velkou nástrahu... https://www.youtube.com/watch?v=yZ6OC8uGpzY

                                        NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 21:38:43

                                        vláčkař david >> Průser je v tom, že kde je na lovu a loví velká štika tak menší asi nebude nebo jako konkurenci by tam nesnesla a neb se stane prostě kořistí .....

                                          Nalžběta - Profil | Po 27.7.2015 21:37:39

                                          vláčkař david >> Dá se cíleně vláčet na velkou štiku? Ano dá.
                                          To cos napsal ty, já už ti vymlouvat nebudu, nicméně není to v rozporu s tím, že vláčet cíleně na velkou štiku se dá :-)

                                            Njanzo - Profil | Po 27.7.2015 21:34:07

                                            vláčkař david >> V pohode, ja som reagoval hlavne na toto: "sliver >> Myslím že o přívlači vím o dost víc než ty a použiji tvoje slova.. "nebuď si tak jistý, nemáš pravdu""

                                              Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:33:53

                                              alžběta >> No tak tohle už nedám.. já se jen snažím vysvětlit že i když házíš sebevětší nástrahu tak ti jí může vzít malá štika a i když víš o místě kde je velká štika to neznamená, že když tak hodíš nástrahu tak ti to nemůže vzít nějaká menší štika

                                                Nalžběta - Profil | Po 27.7.2015 21:31:41

                                                vláčkař david >> nechci mluvit za něj, ale o nástraze jsi se začal bavit až ty...

                                                  NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 21:31:00

                                                  vláčkař david >> To je pravda. Časem ale pochopíš,že velké ryby se chovají trochu jinak a jsou i naprosto na jiných místech jak píší časopisy, knihy a pod .... Taky reagují na jiný druh vedení, nástrahy a pod.Samosebou,že ne vždy a v každém období či stavu vody .... To,že jdou selektovat je pravda a výjimky potvrzují pravidla. Ale před sebou máš ještě fůru času kdy si to můžeš sám, pokud budeš chodit k vodě z rozumem a očima otevřenýma odzkoušet. To platí u všech ryb ... ne jen u štik.

                                                    Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:29:58

                                                    janzo >> Ach jo.. zas to samý.. mě nezajímá že má nachytaný veliký štiky.. já tvrdím že nejde mít univerzální nástrahu pouze na velké štiky.. i 30m nástrahu ti vezme 40 štika

                                                      Nalžběta - Profil | Po 27.7.2015 21:28:58

                                                      vláčkař david >> nebavíme se o selekci nástrahou, ale o selekci vůbec. Nejde jen o nástrahu.
                                                      Někdo má holt v dnešní uspěchané době špatné návyky umocněny závodním rybolovem a chce tedy chytit co nejvíce stůj co stůj a pro samotné stromy nevidí les.

                                                        Njanzo - Profil | Po 27.7.2015 21:28:03

                                                        vláčkař david >> Pri všetkej úcte voči Tebe, asi nevieš kto je "sliver", takže vyznievaš vcelku vtipne .-)

                                                          Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:24:59

                                                          S&F - pescador >> Já neříkám, že nejde chytit velká štika.. já říkám že i malá štika může vzít velkou nástrahu

                                                            Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:23:43

                                                            alžběta >> Kolem Labe už mám nachozených desítky kilometrů a pár štik nad metr už jsem viděl ale i přesto tady jde o to, že i velkou nástrahu ti může vzít malá štika a vím že v tom mám pravdu

                                                              NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 21:23:34

                                                              vláčkař david >> Nechci Tě uvádět do rozpaků ale co chytil sliver štik 100+ na našich svazovkách tak tolik jsi jich 100 % na živo ani neviděl. Taky se mě líbí u vás mladých ta suverenita.

                                                                Nalžběta - Profil | Po 27.7.2015 21:15:50

                                                                vláčkař david >> samozřejmě, že má. Kdo tvrdí, že ne, to buďto neumí, nebo nechce umět.
                                                                Můžeš sedět 5 let na břehu a čekat až kolem tebe poplave metrová štika a pak na ní hodit. Je to extrém? Ano je. Je to selekce od malých ryb na přívlač? Ano je. Kdo má pravdu? Má ji on.

                                                                  Nsliver - Profil | Po 27.7.2015 21:13:32

                                                                  vláčkař david >> fakt ? Tak to pak asi jo.

                                                                    Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 21:10:34

                                                                    sliver >> Myslím že o přívlači vím o dost víc než ty a použiji tvoje slova.. "nebuď si tak jistý, nemáš pravdu"

                                                                      Nsliver - Profil | Po 27.7.2015 21:08:02

                                                                      vláčkař david >> seš ještě mladej a blbej, tím bych to tak nějak ze své strany ukončil. Dočkej času a energii věnuj štikolovu, pak za 30-40 let si vzpomeň, cos tu plácal.

                                                                        Nalžběta - Profil | Po 27.7.2015 21:04:05

                                                                        jedno moudro do diskuse, ikdyž vím, že je to o postoji a názoru.
                                                                        Ono se na větší štiku, stejně jako na většinu ryb, dá samozřejmě i šoulat, a tím se třeba selektuje od malých ryb se skoro stoprocentní úspěšností. Ale metod je více od samotné šoulačky až po výběr počasí. Kdo chytá takto, tak to má v hlavě a nikdy na to samozřejmě sám nepřijde...problém je, že rybáře, kteří jsou zvyklí zběsile házet, sedět na břehu a čumět prostě nebaví a upřednostní kvantitu před kvalitou. Selektovat od malých se dá vždy, někdy je to obtížnější, ale alespoň pokus o to, je v zájmu nás všech...
                                                                        Co mě zaujalo je až humorně nebezpečné uchopení zdolané štiky. Autorovi přeji, aby těch stehů bylo co nejméně.

                                                                          Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 20:35:23

                                                                          Sliver>> Co říkáš na tohle? (foto z internetu)

                                                                            Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 20:28:32

                                                                            sliver >> ááá.. zas někdo kdo radí a přitom sám neví.. NIKDO tohle nedokáže ovlivnit.. a kdo říká že jo tak kecá ;)

                                                                              NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 19:29:50

                                                                              sliver >> Mám pocit,že výrok ,,Bachovina" vejde zde do dějin :-))

                                                                                Nsliver - Profil | Po 27.7.2015 19:26:53

                                                                                S&F - pescador >> nech těch bachovin, jo

                                                                                  NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 19:23:03

                                                                                  sliver >> Já si ty věci a způsoby až tak nepamatuju ... možná jsem splet ten název prutu Destiny a zapomenul,že vlasec bez lanka o průměru 0,12 mm štika nepřekousne.
                                                                                  Každopádně když bych se někdy vydak k vám tak beru UL s kterým se dá i jerkovat a házet daleko.
                                                                                  Tím pádem taky karavan a pojízdný mrazák :-))

                                                                                    Nsliver - Profil | Po 27.7.2015 19:16:55

                                                                                    S&F - pescador >> to si poplet.

                                                                                      NS&F - pescador - Profil | Po 27.7.2015 18:51:09

                                                                                      sliver >> Prut Desiny do 14g a nezatížený streamer hozený 80m .... tak to u vás ,,prej" funguje ...... a mizím :))

                                                                                        Nsliver - Profil | Po 27.7.2015 18:47:57

                                                                                        vláčkař david >> kdybych ti to řek, tak bych tě musel zastřelit. Takže bude lepší, když na to časem přijdeš sám.

                                                                                          Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 18:09:47

                                                                                          sliver >> A jak tomu teda zabráníš?

                                                                                            Nsliver - Profil | Po 27.7.2015 17:55:33

                                                                                            Programátor >> nebuď si tak jistý, nemáš pravdu.

                                                                                              NProgramátor - Profil | Po 27.7.2015 15:47:10

                                                                                              Cíleně velké štiky chytat nejde!!! Za tim si stojim...

                                                                                                NJirka75 - Profil | Po 27.7.2015 14:54:46

                                                                                                vláčkař david >> No vidis a ja jsem svou nej stiku 97cm chytil na smacka 7cm :-)
                                                                                                Vyrazil jsem tenkrat na okouny a ono tohle...
                                                                                                Jasne ze mas pravdu. Na kazde vode je to trochu jine a nejde zamerit pouze na velke ryby.

                                                                                                  N!M! - Profil | Po 27.7.2015 14:23:48

                                                                                                  Video o ničem, chytat na tak malou třpytku štiky, házet to pořád do prostřed rybníka :-O Je vidět, že autor je v tomhle začátečník :-D Ostatní ani nebudu komentovat.

                                                                                                    Nvláčkař david - Profil | Po 27.7.2015 13:39:01

                                                                                                    Jirka75 >> Tak ono zaměřit se pouze na velké štiky je celkem těžké.. já se snažím o něco většího ale i přesto, že tahám nástrahy 13cm mi to vezmou 30-50cm kudly ale máš pravdu.. dřív jsem tahal taky micro nástrahy a tahal štiky ale teď už jdu spíše nástrahy 10cm+

                                                                                                      Nsemi5 - Profil | Po 27.7.2015 13:13:38

                                                                                                      pomocí peánu by šla štika vyháčkovat krásně ve vodě hm. nemusil bys ji zbytečně ošahávat na břehu.

                                                                                                        NJirka75 - Profil | Po 27.7.2015 12:19:57

                                                                                                        WaRe >> Mam pocit, ze kolega Vydrak tim myslel, ze cilene chytani malych stik neni uplne v poradku (mam stejny nazor) :-)

                                                                                                        Pokud se pletu, omlouvam se vsem zucastnenym :-)

                                                                                                          Ntuzemak - Profil | Po 27.7.2015 12:10:13

                                                                                                          furt dokola stejný videa,suchá ruka matlá rybu,a furt sa mlátí do malých čudel,seš hrdé na ty natočený prasárny?být stupnica do 10,dám ti klidně známku 11.-((((

                                                                                                            NWaRe - Profil | Po 27.7.2015 11:15:32

                                                                                                            Proč by se měl zamýšlet nad nějakou komedií?každý rybář nekonečně mlátí do danýho druhu ryb,který loví.Takže tady nevidím žádný problém ryba byla vrácena vodě a není o čem diskutovat.

                                                                                                              N: vydrák - Profil | Ne 26.7.2015 19:36:50

                                                                                                              Starý známý rybník a nekonečný mlácení do štiček.
                                                                                                              Zamyslel ses někdy nad celou tou komedií?

                                                                                                              Tak co s vámi, chlapče? No, nepotěšil jste mne, ani já vás nepotěším. Za pět!

                                                                                                                Nj.sladkay - Profil | Ne 26.7.2015 17:34:19

                                                                                                                u dospeleho chlapa je problem namocit ruku ?