Zkoušky úspěšně složilo 27 nových členů Rybářské stráže SÚS

Autor diskuse: JaMi - Profil , 13.2.2015

Uzavřít tuto Bleskovku.

A) Ano40%

B) Ne60%

Od 20.2.2015 hlasovalo 5 čtenářů.

mik UTD - Profil | Pá 20.2.2015 18:35:42

nofish >> Já bych to zas tolik nehrotil, u něho musíš číst jen ob řádek aby jsi to pochopil :o) Všichni víme co a jak umí psát.

nofish - Profil | Pá 20.2.2015 14:56:56

backlead >> nevím, mě zase ignoruje, po tom co jsem se vyjádřil tak, že už je s tím fakt otravný...
Ale je to divné, všichni ví, co je to za .... (včetně mě) a zase mu někdo naletí a baví se s ním, i když nemá šanci ho o něčem přesvědčit :-)

backlead - Profil | Pá 20.2.2015 14:46:41

nofish >> Zřejmě uražený odkopnutý nedoceněný frustrovaný nepostradatelný funkcionář...


...kterého doma nikdo nepustí ke slovu, a tak hledá uplatnění aspoň tady.

Mrknato - Profil | Pá 20.2.2015 14:41:34

mik UTD >> Pokud by každá, opakuji každá RS dodržovala zákon a vyhlášku, tak máš pravdu a RS byla oddělená pro svazové vody (uživatel ÚS) a pro soukromníky (uživatel MO a jiné spolky). Bohužel realita je zcela jiná a každýmu to je fuk. To, co tady psal Jarda 75, bez ohledu na další konsekvence možných vazeb a vztahů, je mně velmi blízké. Nedělám si iluze, že testrovská RS v Přelouči nezadrží povolenku za nesouhlas s přemněřením legálního úlovku nějakým vobejdou. Já bych si ho taky nenechal přeměřovat a vošmatlávat od nějakého strejce.

Proč potom má naše MO na svých stránkách úplné pitomosti? Jedna pitomost vytlouká jinou a to má být VRP? Mrdník je to a o RS, která tento mrdnik kreje, rozmnožuje a jde na ruku MO nemám valného mínění. Není to totiž osoba úřední. Nevím jestli jsi byl na "srazu RS naší MO", před cca 5 lety, kde byl tuším i předseda DK, tak to, co se dělo okolo kauzy zadržených povolenek při povoleném lovu 24 na Labi, přes moji kritiku absence BP, byla svévole. Svévole RS, DK, i správního orgánu. Věc jiná je, jestli s potrestáním "pytláci" souhlasili.

Můj názor je, že RS (ta zákonná) nemůže kontrolovat a postihovat nedodržování BP. které nemají vyjímku, či jiné zákonné ukotvení. Jiné to je s milicí svazu a tak je řešením povolenka pro nečleny, kde se nečlen může bránit zvůli kohokoliv, i když si říká "RS". Je to nutná obrana.......

nofish - Profil | Pá 20.2.2015 14:19:53

Jen taková blbá otázka. Ale asi namístě, zajím mě to, a možná to zajímá více lidí.
Kolegové, zde přítomní, uvědomujete si, že vlastně udržujete v chodu (krmíte trola) Mrknata? Diskuze je už dávno mrtvá, je tu jen o to, kdo na něj zareaguje, o to mu jde.
Nebo snad někdo viděl, někdy, kdykoli, zápis od tohoto člověka, který by se týkal čehokoli jiného, než pořád dokola těch samých věcí? Tedy BP, svaz je špatný, pseudo výpočtů kolik by mohlo být peněz nebýt MO a podobně?

mik UTD - Profil | Pá 20.2.2015 14:00:50

Mrknato >> Svazová povolenka a povolenka pro vody MO je trochu rozdíl.
Na každou vodu se vydává jiná s jinou známkou. Stejně jako na Oplatil a Vak, pstruhové revíry

Mrknato - Profil | Pá 20.2.2015 12:04:54

mik UTD >> A není náhodou stanoveno, že :
Zdroj : stránky MO Pardubice
Prodávané povolenky pro samostatně hospodařící organizace budou označeny vydávající MO a povolenka bude platit pouze na jeden revír, nebo jeho část prodávající organizace. Povolenky pro děti do 15 let samostatně hospodařících MO, mají stejnou hodnotu jako povolenky pro děti z MO v SHR, ale platí pouze na jeden revír, nebo jeho část prodávající organizace.

Co dělá RS? Proč nezadržuje povolenky členům MO Přelouč, Chrudim, Borohrádek a desítkám dalším, kteří nějak divně mají plnohodnotnou územní povolenku? Když respektují jiné divné "BP" a svazorozhodnutí uváděné v povolence...?

mik UTD - Profil | Pá 20.2.2015 11:48:20

Macinek >> Soukromé je myšleno malosvazové, musíš být člen MO přelouč

Mrknato - Profil | Pá 20.2.2015 8:36:16

alfonz42 >> A jak by podle tebe, mělo těch 27 členi RS a nejen oni reagovat na tyto "BP"?

25. Vzájemná kontrola přisvojených ryb – Držitel platné povolenky na revír Labe 27 A – č. 451 730 a Kravín – č. 451 392 má právo požádat lovícího o předložení povolenky k lovu ryb a přeměření přisvojené, zapsané ryby (ryba usmrcená nebo dočasně uchována ve vezírku).

Lovící je povinen přeměření umožnit. Jestliže přeměření neumožní nebo byla zjištěna ryba nedosahující zákonnou míru či nezapsaná, bude uvědomen hospodář nebo rybářská stráž, eventuálně jiný funkcionář ČRS MO Přelouč.

Zdroj : http://www.rybariprelouc.cz/index.php?page=blizsi-p​odminky Chybí mi tam, že bude uvědoměn vedoucí tester...... Třeba to tam příští rok doplní......

Mrknato - Profil | Pá 20.2.2015 3:29:33

Macinek >> Nic se bourat nebude! Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina........

Mrknato - Profil | Pá 20.2.2015 3:02:31

dardajarda >> Nemyslel jsem přeměřovat plochu, ale ustanovení z části úžasných "BP" těch, co tahali vola na věž.....))))

25. Vzájemná kontrola přisvojených ryb – Držitel platné povolenky na revír Labe 27 A – č. 451 730 a Kravín – č. 451 392 má právo požádat lovícího o předložení povolenky k lovu ryb a přeměření přisvojené, zapsané ryby (ryba usmrcená nebo dočasně uchována ve vezírku).

Dnes by už nikdo vola na věž radnice netahal, ale BP, to je jiná, to je in.....

Macinek - Profil | Čt 19.2.2015 23:29:56

timb >> tak to bude chyba zřejmě v systému.ČRS se zbortí jako dům z karet.

timb - Profil | Čt 19.2.2015 22:59:47

Macinek >> No tak to každopádně.

dardajarda - Profil | Čt 19.2.2015 22:56:46

timb >> hoď si ČÚZK.cz a změř vodní plochu...

timb - Profil | Čt 19.2.2015 22:53:38

Mrknato >> Podle krajské hygienické stanice má 33,7 a podle eagri 43,5. No a podle dekretu 100 a teď se vyznej.
http://www.khspce.cz/koupaliste/pisnik-melice/
http://eagri.cz/public/web/file/127946/pisnik_Melic​e.pdf

dardajarda - Profil | Čt 19.2.2015 22:48:42

Mrknato >> :):):) preměřovat si ho , dobré odlehčení této černé díry! Dnes přeci každý hravě na mapách na netu změří plochy za chviličku!

Macinek - Profil | Čt 19.2.2015 22:44:47

timb >> To je,ale v háji.:-(

timb - Profil | Čt 19.2.2015 22:32:28

Macinek >> Pravděpodobně.

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 22:26:25

dardajarda >> Podle mě, je těch 100ha výměra celkové těžební plochy, ve které je i výměra soukromého písáku Mělice II a dosud nevytěžený prostor.

Ne že by si toho asi nikdo nevšiml, ale MO Přelouč má na svých cca 1200 členi cca 40ha revírů, ke kterým nějak přišla tak, že nebudovala společný rybolov a dnes se může rozhodnout hospodařit samostatně a pokrýt rybolov téměř pro všechny své členy.... A hlavně by to byl úbytek dušiček, pro ÚS a hlavně RAdu, tak asi není svazovhodné dráždit Přelouč bosou nohou..... a hlavně tam nepotřebují tolik RS, jelokož tam mají dostatek testerů, kteří ryby neberou a také se tam členi mohou kontrolovat navzájem mezi sebou a přeměřovat si ho......

Macinek - Profil | Čt 19.2.2015 22:19:06

Jestli sem to špatně pochopil tak mě opravte.Je to tak,že se tedy z peněz členů zarybňují soukromé revíry?

dardajarda - Profil | Čt 19.2.2015 22:08:21

Mrknato >> to jsou kouzla králů z cizích peněz, bohužel málo lidí umí počítat a ještě míň se odváží ptát...

timb - Profil | Čt 19.2.2015 22:07:11

Mrknato >> Nebo taky jako u blbejch na dvorečku.Jo a peníze jsou v pr....

dardajarda - Profil | Čt 19.2.2015 22:05:57

Netušil jsem, že i výměra revíru může být nafukovací! To mi připomíná nafouklé výnosy socialistických JZD, kde papírově byla louka v reálu rostla pšenice na ty vyšší výnosy! :)

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 22:04:17

timb >> Tak to je celkom nepoměr.......

Do svazového (cizího) na 295ha to je 12600kg kapř a do cca 40 ha (vlastního) 13630kg kapř...... a taky brigády..... no a pak se někdo může ptát, kde jsou ty peníze?

No a ještě jeden společněsvazový poměr na 250ha svazového 12600kg a do cca 45ha Mělic 7050kg kapř. To je 4x více do Mělic, než na zbytek revíru..... tomu se říká "kozel zahradníkem".

timb - Profil | Čt 19.2.2015 21:52:43

Mrknato >> Do celého revíru 27, z toho do Mělic 7050kg.

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 21:50:43

timb >> 12600kg jde do celého revíru Labe 27, 295ha, nebo jen do Mělic ?

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 21:46:16

vydra Lucky >> Tak mně prosím řekni, kdo ty "kluky" k tomu donutil? Číslo 27 vyšlo v denním rozkaze, nebo se jedná o neobyčejně uvědomělé rybáře?

timb - Profil | Čt 19.2.2015 21:46:13

Mrknato >> No jak říkám, např. podle krajské hygienické stanice mají jen 33.7ha. Právě to s tím čerpáním na zarybnění mi je celkem záhadou.
Každopádně to v kaprovi dělá "papírově" 7050 kg.
No a rozdíl soukromáky/svaz je 13 630/12 600kg.Samozřejmě jen papírově, nebyl jsem u všeho.

Macinek - Profil | Čt 19.2.2015 21:43:37

Mrknato >> sem psal min.

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 21:42:01

Macinek >> A pstruhovka je vosk?

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 21:37:03

timb >> 37,5 ha asi ne, ale přes 50ha nemají ani náhodou...... Ale na 100 ha (uvedených v soupisu revírů) asi čerpají zarybnění.....??? Proto by bylo dobrý, aby Mělice zarybňoval jejich uživatel a ne MO Přelouč, s jejimiž cca 40ha soukromáků to dělá těch skoro 100ha. No a protože se můžeme jen domnívat jaký je ZP a jeho skutečné plnění na Labe 27, tedy na 180ha toku Labe vč. Opatovického kanálu a jaký je na ty Mělice I., nic než se dohadovat nezbývá. Tomu se říká svazodemokracie

timb - Profil | Čt 19.2.2015 21:24:01

computerfish >> Určitě nemaj. Např podle KHPCE maj jenom 33,7. A to ani nebudu mluvit o ceduli, která popisuje pískovnu a je tam její výměra, přímo na břehu pískovny.

Macinek - Profil | Čt 19.2.2015 21:22:41

27xmin.1200 tj.32400kč za zadarmo povolenky,tak to by měli chlapci větrat zadky,aby něco zabavily.

vydra Lucky - Profil | Čt 19.2.2015 21:06:39

Fakt výživná debata. Srdce legislativce plesá. Kdyby jen pár z těch chytrolínů těm klukům pomohlo, to by bylo fajn. Jedni pochopili, že jedno jabko a jedno jabko jsou dvě jabka, jiní tam z té svojí hruštičky aspoň šťopku protlačí...ty nahoře chraň nás před takovými reformátory. Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř. Toho se bojím.

timb - Profil | Čt 19.2.2015 20:50:50

Mrknato >> Hele, že jdu zrovna kolem.Jak myslíš, že je to s Mělicema, které mají v soupisu 100 ha a ve skutečnosti mají jen 37.5?

backlead - Profil | Čt 19.2.2015 20:41:06

Mrknato >> Sice nevím o čem meleš, ale mel dál... Doma tě zřejmě nepustí ke slovu...

Mrknato - Profil | Čt 19.2.2015 11:19:53

backlead >> Chápu, že to může působit v nadipovaných makovicích WaM blackaut, ale my žádné soukromáky nemáme, Takže uzdu přerybňování a tovrby BP si můžete zvesela aplikovat na svých vodách. Mělice I, není Vaše voda.