Vyjádření MRK.cz k rybářským výstavám

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 14.3.2013
70 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDenny - Profil | So 16.3.2013 12:52:17

Specialista >> Ja bych v tom nehledal nic jineho,nez tu podporu MRKu o ktere jsem psal.Na svete je spousta rybarskych "pokecu",kde se clovek muze ledacos dozvedet,ale neznam jediny,ktery byl tak,rekneme rozmanity,jako je prave MRK.Nediv se tomu,ze si lidi chrani a podporuji to,co je jim blizke.Z meho hlediska je to logicke.

    NPoušťák - Profil | So 16.3.2013 8:21:26

    Radek Ráliš >> Radek Fox - 16.3.2013 0:32:24 >> Lépe to opravdu ani napsat nešlo Radku!

      NSpecialista - Profil | So 16.3.2013 8:16:40

      Denny >> Vyjádření bylo srozumitelným vzkazem a nikomu jsem názor neupíral. Můj první příspěvek zde je plný otazníků. Ptal jsem se nadšených na jejich palce nahoru a doteď nikdo neodpověděl. To o něčem svědčí. Ať mají palce klidně dál nahoru, třeba všechny čtyři (pokud mají). Dále jsem kladl otazníky Martinovi M. Byl jsem zvědavý, co ho k tomuto vzkazu vedlo.
      Jinak spíše bych pochopil palce nahoru bez znalosti dalšího třeba v takovémto případě:
      Mrk.cz uzavřel smlouvu o spolupráci s českým rozhlasem Radiožurnál.
      Cítíš ten rozdíl?
      Ale pořád můžu být z jiné planety...

        NZN - Profil | So 16.3.2013 6:10:50

        Martin M. - >>
        Martine, dle mého, z tebou prezentovaného pohledu ( neříkám, že není pravdivý) je to z osobního hlediska pochopitelné a v pořádku. Z pohledu MRKu jako rybářského média správnost ukáže čas.
        Diskuze je zase dle mého zbytečná, moc jsem tento krok nepochopil. Ta může přinést více škody, jak celé rozhodnutí.

          Nmirmen - Profil | So 16.3.2013 2:45:58

          Nikdy se nezavděčíš všem.

          Asi je to o více úhlech pohledu.

          Ze strany MRKu .. po mnohaleté práci ( s počáteční návštěvností pár stovek lidí , v počátcích tvorby MRKu práce při studiu a desítkách hodin bezplatné práce týdně navíc a pracném sháněním prostředků na provoz webu ) se podařila vytvořit stránka živá, bohatá na informace,články, atlasy . nabízející prostor pro komunikaci , navazování kontaktů, získávání přátelství , stránka, kterou už nelze provozovat tak amatersky, jako v počátcích jejího zrodu .
          Nutný je profesionální přístup včetně dodržování určitých pravidel, ekonomických , právních atd.

          Jiný je pohled ze strany investorů do reklamy či jinak obchodně propojených skupin .. pochopitelně očekávají protihodnotu za prostředky vložené do reklamy či jiné shody zájmů .. protihodnota na základě shody zájmů je předpokladem budoucích spoluprací .

          Ovšem každý z podnikatelů zajímajících se o MRK jakožto o informační medium ( či možného obchodního partnera ) je i konkurentem jinému podnikateli sledujícího týž cíl .. tj . VLASTNÍ PODNIKATELSKÝ ÚSPĚCH .

          Je otázkou, zda se od některých lidí či zájmových skupin neprojevila ve větší míře i snaha využívat třeba i dřívější přátelství k vlastním cílům , zda např. za předstíraným kamarádstvím nebyla skrytá manipulace atd.

          Za x let prošel MRk a lidé kolem něho vývojem, ledasco se muselo překousnout, různé více či méně skryté snahy o reklamní sdělení a manipulaci .. mnozí vědí , o čem je řeč.


          Co se týká VYJÁDŘENÍ MRK. cz k rybářským výstavám .....nevidím v tom nic špatného, navíc tu má každý prostor k diskuzi a pokud se mu něco nezdá, tak se může svobodně vyjádřit . Považuju zvěřejnění za lepší variantu než tutlat důvody neúčasti na zmíněné výstavě a nechat kvasit doměnky a bludy někde v zákulisí.

            NDenny - Profil | So 16.3.2013 0:52:40

            Specialista >>Ja myslim,ze Martin napsal tu bleskovku srozumitelne pro kazdeho a lidi regovali,nebo reaguji tak,jako na kazdou jinou.Nekdo kladne,nekdo zaporne,tisice dalsich si to ani neprectou.Vim,ze je primarne urcena firmam,ale proc upirat lidem nejaky nazor i kdyz treba neznaji pozadi,proc k tomu doslo. MRK ma obrovskou podporu,tomu se asi nikdo nedivi a Martin haji zajmy spolecnosti,coz je naprosto logicke viz.LosPafkos.

              NRadek Fox - Profil | So 16.3.2013 0:32:24

              Mrk.cz je úžasný a vyjímečný fenomén !!! Kolikrát jsem z něj odešel, ale vždy jsem se s radostí i touhou vrátil, prostě mi chyběl ;-) Jsou a dlouho to budou nejlepší stránky o rybaření v ČR, kde se mohu potkat s lidmi různých typů a názorů, zkrátka těžká životní realita. Děkuji za něj i jeho vliv, mnohokrát mi otevřel oči a já poznal tu správnou cestu.

              Výstavy v ČR nesahají těmto stránkám ani po kotníky, jsou jen výdělečným podnikem několika zainteresovaných osob a já už před dávnými lety zjistil, že je k životu a rybaření vůbec nepotřebuji, ale Mrk.cz by mi narozdíl od nich opravdu scházel !!!

                Narnošt - Profil | So 16.3.2013 0:13:52

                MAXXSKATER >> Já když jsem zkoušel ze zajímavosti kliknout na Klub Mrku a na nejnovější členy,tak mi vyskakovaly čísla někde těsně nad 14000.Tak proto jsem se tomu divil.Ale jak to je s tím počtem by asi věděl přímo Martin...

                  NMAXXSKATER - Profil | So 16.3.2013 0:06:12

                  arnošt >> Otázkou je, kolik z nich je aktivních nebo kolik z nich sem přijde aspoň 1x do měsíce, potažmo delší interval, ale je pravda, že ten počet registrovaných uživatelů je slušné číslo, když je portál zaměřen pouze na jeden koníček. :-)

                    Narnošt - Profil | Pá 15.3.2013 23:50:32

                    Rozhodnutí bylo,je a bude na vedení Mrku a nikdo líp do toho vidět nemůže.Pro nás jako pro návštěvníky výstav je to třeba smutné,že tam Mrk nefiguroval,ale na místě M.M. by asi kdekdo z nás jednal stejně.
                    63000 registrovaných členů??? Tak to už je slušné číslo,to jsem ani netušil...

                      NPedro1 - Profil | Pá 15.3.2013 21:46:06

                      Zedtu >> Myslím že po Tvém příspěvku se to tady může zamknout:-)))

                        NZedtu - Profil | Pá 15.3.2013 21:40:24

                        Hustýýý.

                          Nrybomil - Profil | Pá 15.3.2013 10:58:46

                          Kolis >> přesně tak, Pavka to trefil. Za Martinem myslím stojí něco kolem 63000 registrovaných ( ne úplně všici jsou Martinovi zřejmě nakloněni, ale drtivá většina asi jo ) a mnoho dalších neregistrovaných. Takovou sílu za sebou nemá žádná jiná firma. Taky občas s Matrinem v něčem nesouhlasím, ale je to spíš v zájmu serveru a jeho, což je myslím normálně běžný život.

                            NRobur - Profil | Pá 15.3.2013 10:41:50

                            otázka je, jak jestli se ty veletrhy zase nepřejmenují, příapadně neudělají 2 ročníky za rok a podobné kulišárny. Navíc svůj veletrh ještě nemá Olomouc, Ostrava, Liberec a Horní v Pošumaví.

                              NSpecialista - Profil | Pá 15.3.2013 10:28:07

                              LosPafkos >> Já přeci nikoho nezatracoval. Ale když vidím standing ovation kvůli tomu, že je ráno světlo, přijde mi to trochu divný..

                                NBicák - Profil | Pá 15.3.2013 7:24:50

                                milo5 >> plne sohlasim zamknul bych to

                                  NRams - Profil | Pá 15.3.2013 7:21:09

                                  Výstavy byly, jsou a budou...MRK byl, je a bude...

                                    Nmilo5 - Profil | Pá 15.3.2013 7:19:59

                                    Uplne stacilo oznamenie,povazujem tuto diskusiu za bezpredmetnu..jednotlivi prispievatelia nemozu ovplyvnit pozadie tohto biznisu....je to vylucne na rozhodnuti majitelov MRK-u.Urcite maju co zlepsovat a dohanat..nech sa im dari.

                                      NBicák - Profil | Pá 15.3.2013 6:51:50

                                      Nejsme majitele mrku a tudiz rozhodnuti ,je prave na nich,oni snad musi vedet co je pro mrk dobre a co ne-nechapu vas furt musite neco resit muzem byt snad radi ze mame tak vynikajici web o rybareni,kde to zije

                                        NLosPafkos - Profil | Pá 15.3.2013 0:11:42

                                        Martin M. >>jsi samozřejmě nejžádajnější periodikum,tak to ustoj se ctí a neposer se z nich. Víš,že sem tam spolu máme neschody,ale tak to je správné.

                                          NMartin M. - Profil | Pá 15.3.2013 0:05:42

                                          LosPafkos >> myslel jsem to tak, ze nas je na to vic.

                                            NLosPafkos - Profil | Pá 15.3.2013 0:05:00

                                            Martin M. >> ok,já tvoji práci nehážu do koše,sakra,chápu,že jsi taky Martin.

                                              NMartin M. - Profil | Pá 15.3.2013 0:00:34

                                              LosPafkos >> Martin neni MRK.

                                                NKolis - Profil | Čt 14.3.2013 23:59:19

                                                LosPafkos >> Já už jsem trošku pocurvený slovák, jestli mi jako rozumíš.... o)))

                                                  NLosPafkos - Profil | Čt 14.3.2013 23:57:31

                                                  Kolis >> že i slováci budou souhlasit to jsem netušil.Se smejlíkem :-)))))

                                                    NKolis - Profil | Čt 14.3.2013 23:55:29

                                                    LosPafkos >> Pravda Pavko,

                                                    máš bod a dnes bez smajlíka...

                                                      NLosPafkos - Profil | Čt 14.3.2013 23:52:13

                                                      Specialista >> Martin na našem mrzkém trhu má dominantní postavení tak si diktuje podmínky jak mu určuje byznys plán,tu to cestu by zvolil,každý,za to ho nezatracuj.

                                                        NSpecialista - Profil | Čt 14.3.2013 23:03:41

                                                        Martin M. >> No bezvadný. Naplnil jsi mou představu o odpovědi, o důvodech i o cíli vyjádření. Děkuji.
                                                        .ad Otazníky a citace: nechávám být.

                                                          NNeBeroun alias Qwert - Profil | Čt 14.3.2013 22:53:17

                                                          zase hromada kakánků.... mrk.cz jde pomalu ale jistě do WC...... škoda

                                                            Nmedvěd - Profil | Čt 14.3.2013 22:46:58

                                                            Nějak nechápu proč je tahle diskuse.Myslím že by stačilo oznámení a basta

                                                              NButchi - Profil | Čt 14.3.2013 22:35:04

                                                              Specialista >>
                                                              Já jsem pouze reagoval na zjevnou nepravdu v tvém příspěvku.¨
                                                              Co se rozhodnutí Martina o zveřejnění ukončení spolupráce týče, je to čistě jeho věc, kterou provedl pro mě transparentním způsobem, předešel tak dalším dotazům, spekulacím a vypouštění fám.. To mi bohatě stačí.

                                                                NMartin M. - Profil | Čt 14.3.2013 22:05:59

                                                                Specialista >> zverejneni ma vice duvodu, ale asi hlavnim je informace pro firmy, aby pocitaly s tim, ze o jejich expozicich na vystave MR nebudeme rybare informovat. V minulosti nam bylo vycitano jednou velkou firmou (predpokladam ale, ze to nebylo z jeji hlavy), ze jsme jeji investici znehodnotili tim, ze jsme o na dane vystave neinformovali stejne dusledne, jako o konkurencni vystave, kde jsme byli medialnimi partnery. Byla nam vycitana i novinarska neprofesionalita, nekala hospodarska soutez a kdo vi co jeste. Podobnych sporu bylo mnohem vice a mely spolecny prunik. I proto jsme od vystav dali v letosnim roce uplne ruce pryc a nabidli vsem vystavam stejne podminky, ale bohuzel ani to nestacilo - viz diskuse k BVV.

                                                                Ad otazniky a citace - ja se te take jen zeptal, to je chaba obrana ;-)

                                                                  NKolis - Profil | Čt 14.3.2013 22:02:06

                                                                  Specialista >>
                                                                  Někomu podsouváš vlastní představu o "osobní důležitosti"?
                                                                  Vrať se na jinou planatu bude ti tak lepší....


                                                                  Děkuji
                                                                  (copy ty)

                                                                    NSpecialista - Profil | Čt 14.3.2013 21:49:43

                                                                    Jinak stále mi neodpověděl nikdo z těch pod mým prvním příspěvkem, proč ty palce nahoru? Připomíná mi to první máj ze socialistických let. Spousta opravdového nadšení.
                                                                    Teď vážně Martine M. Do Tvých business rozhodnutí mi nic není. Svítí z toho jakýsi protiúder. I to je Tvoje věc a Tvoje právo. A kdybych znal detaily, dosto možná bych rozhodnutí chválil. Proti jednání některého druhu lidí je třeba různých zbraní. Doptávám se z toho důvodu, že z reakcí mi přijde, že důvody a detaily zná dost uživatelů.
                                                                    A ještě maličkost. Když někoho cituješ, do uvozovek patří i interpunkční znaménka, jako třeba otazník. Pouze tak je to správně. Jinak to může vypadat na manipulaci...

                                                                      NSpecialista - Profil | Čt 14.3.2013 21:29:14

                                                                      Martin M. , Butchi - 14.3.2013 18:39:26 >> Vůbec mě nepřekvapuje, že se chytáte toho nepodstatného v mém dotazu, nebo-li části reakce na uživatele Fermr, jehož jsem, přiznávám, možná špatně pochopil a zaměnil ''poslední dvě akce'' za poslední dva roky. Nicméně i tato část reakce byla dotaz s otazníkem, protože to sám nevím, neboť již několik let na tyto výstavy nechodím. Nekonstatoval jsem, že Mrk.cz neměl po dva roky stánek ......, nýbrž jsem se ptal.
                                                                      Jádro dotazu je zde: Proč vzkazujete (Mrk.cz) rybářským firmám, že jste ukončili vztahy pouze s Moderním Rybářem / Martinem Chmelíkem? Znovu děkuji, pokud informace není tajná nebo byste se sami nepoškozovali jejím zveřejněním, popř. čelili nějakým právním důsledkům. Anebo do toho nikomu nic není, jinak by to bylo součásti vyjádření?

                                                                        Nnofish - Profil | Čt 14.3.2013 21:01:31

                                                                        Přemas >> CarpHouser - 14.3.2013 20:53:15 >> nevím, ale co se týká rybařiny mě to nějak nenadchlo. Názory o tržnici (v klasickém porevolučním podání) k tomu sedí, asi nějak tak to tam bylo.

                                                                          NCarpHouser - Profil | Čt 14.3.2013 20:58:02

                                                                          Mrknato >> Tak si na všechno furt stěžuješ, tak kdo má poznat, že taky něco chválíš :o) i když chválíš jen MR, ostatní ti nevoní, i když si tam nebyl ...

                                                                            NLosPafkos - Profil | Čt 14.3.2013 20:57:50

                                                                            Mrknato >> Ahoj,jestli se příští ročník MR povede jak letošní, tak tam ze srdce rád zajdu.Byl jsem i na FF jen na setkání s přáteli a bylo to hodně jiné.

                                                                              NCarpHouser - Profil | Čt 14.3.2013 20:53:15

                                                                              nofish >> Copak tam nebyla klobása s vůní brusinky? :o)

                                                                                Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 20:40:22

                                                                                Přemas >> CarpHouser - 14.3.2013 20:29:21 >> V těch metrech začíná obchodní problém tohoto státu, tady začínáš platit.Bohužel většinou nesmyslně.

                                                                                  NMrknato - Profil | Čt 14.3.2013 20:40:14

                                                                                  lobotomie (fanik) >> Proto si asi každý vybírá "výstavu" podle své chutě a zaměření.

                                                                                    NMrknato - Profil | Čt 14.3.2013 20:36:47

                                                                                    Přemas >> CarpHouser - 14.3.2013 20:29:21 >> Nemohu pochopit racionální důvod tvé reakce.... Chválil jsem MR za to, že tam nebyla jen WaM kapřovina, jako na ostatních výstavách (dle info účastníků). O charitě nepadlo ani slůvko.

                                                                                      Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 20:35:52

                                                                                      lobotomie (fanik) >> Uměl jsi to líp napsat.

                                                                                        Nnofish - Profil | Čt 14.3.2013 20:31:24

                                                                                        Přemas >> CarpHouser - 14.3.2013 20:29:21 >> no člověče, v brně tedy žádné "všehochtě" nebyly ale co... :-)

                                                                                          NCarpHouser - Profil | Čt 14.3.2013 20:29:21

                                                                                          Mrknato >> Nepleť si veletrhy (výstavy) s charitou. Nejdříve bys sis měl zjistit, kolik stojí 1m2 prostoru. Pak bys možná zjistil, že tohle je jen pro odvážné, nebo dobře zajištěné firmy. I přes to, na výstavách najdeš všeho chuť. To ty ale však nemůžeš vědět, když na rybářské výstavy nejezdíš.

                                                                                            Nlobotomie (fanik) - Profil | Čt 14.3.2013 20:23:14

                                                                                            myslím že název "výstava" je pro všechny tyto akce krajně nevhodný a matoucí - stejně jako "umělecká galerie" pro místo prodeje sádrových trpaslíků.

                                                                                            jsou to jen velké a povětšinou předražené tržnice, kde se propagují neskutečné 15% slevy po předchozím tichém 50% zdražení =D

                                                                                            a to se vyplatí... ;)

                                                                                              Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 19:50:10

                                                                                              Mrknato >> Ale jo, každý jsme jiný, pro mne to není a není to jinak ani mimo rybařinu.Koupě na netu není ani pro mne, musím si pochutnat, ne rozbalit balík. Není to o penězích. Já jsem asi deformovanej z českých prodejců, kde je drtivá většina nehorázně nemravných.Hodně o tom vím. Jinak OK.

                                                                                                NMrknato - Profil | Čt 14.3.2013 19:45:47

                                                                                                retrívr >> Máš pravdu, ale návštěva stánku Brčála, Buka, Havlíčka s Rozsypalem, diskuse s Osprejem nebyla marná a nebyla to až taková komerce.... Potkal jsem se tam neplánovaně s Rybomilem, Konopáskem a se spoustou dalších. No a ten vercajk někde koupit musíš a kupovat ho přes net, mně vůbec nevyhovuje.

                                                                                                Byla to jediná návštěva výstavy za posledních cca 10 let za zcela konkrétním cílem...... a s minimem kaprařiny, tedy s minimem zápachu nahnilého kraba a kvasící olihně.....

                                                                                                  Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 19:38:27

                                                                                                  Mrknato >> Je to věc názoru, já na výstavu nejedu, myslím, že mne rybařina bude bavit i bez letošních výstřelků, maslel jsem totéž i o Tobě.Rybařina není o " prutech", to víš přece sám.

                                                                                                    NMrknato - Profil | Čt 14.3.2013 19:33:28

                                                                                                    retrívr >> Ukaž mně jednu jedinou rybářskou výstavu, která není postavena na komerci. Elhiero byl kdysi velmi problémový nick, to jo. Poslední roky se ale změnil a navíc na výstavě Moderní rybář jsem byl a líbila se mi, protože to nebyla caprshow, ale byl tam zastoupen rybolov ve všech svých podobách, vč. muškařiny a přívlače. (Volňáska mně poslal Brčál) a já u něj potěžkal pruty a nakoupil. nemusel jsem za ním do Ostravy.

                                                                                                      Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 19:20:17

                                                                                                      Mrknato >> To neví nikdo, mě napovídá rozum, že asi lépe bude, tak jak myslím.Já prostě nejsem na straně komerce, zvlášť, když se tam rybařina rychle řítí.Spíš mne udivuješ Ty, který podle mne tu komerci taky nemá rád.Máš na to svůj názor?

                                                                                                        NMrknato - Profil | Čt 14.3.2013 19:14:20

                                                                                                        retrívr >> Ty víš, co se mezi MM a Elhierem k 14.3. 13 stalo? Já ne. Pak by jsi mohl poreferovat, proč tomu dáváš dík?

                                                                                                          NButchi - Profil | Čt 14.3.2013 19:09:40

                                                                                                          Martin M. >>
                                                                                                          No ještě k tomu :-))

                                                                                                            Nmoskyt - Profil | Čt 14.3.2013 19:08:06

                                                                                                            Martin M. >> Jestli jsi si dával s každým návštěvníkem stánku panáka, tak se vůbec nedivím, že se ti nikam nechce ...:-).

                                                                                                              NMartin M. - Profil | Čt 14.3.2013 19:03:12

                                                                                                              Butchi >> byli ke spatreni i na BVV tehoz roku.

                                                                                                                NJovánek - Profil | Čt 14.3.2013 19:02:46

                                                                                                                Martin M. - >> Myslím, že stačila jen ta bleskovka. Diskuze k tomu je zbytečná, jako kdybys to neznal.

                                                                                                                  NKocháč - Profil | Čt 14.3.2013 18:58:37

                                                                                                                  Martin M. >> dobře jste se k tomu postavili, souhlas. Ten poděs je ten co mi lil bludy do palice?

                                                                                                                    NButchi - Profil | Čt 14.3.2013 18:49:59

                                                                                                                    Specialista >>
                                                                                                                    Fotka z FF z minulého roku.

                                                                                                                    Jestli se nepletu, ten pán s lahví se nápadně podobá jistému Martinu M., který společně s Romanem C. (na fotce uprostřed) řídí jakýsi MRK.

                                                                                                                    Ale možná jsou to jen fámy a jedná se o fotomontáž.

                                                                                                                      NMartin M. - Profil | Čt 14.3.2013 18:39:26

                                                                                                                      Specialista >> "Mrk.cz neměl po dva roky žádný stánek na žádné výstavě" - opravdu?

                                                                                                                        NSpecialista - Profil | Čt 14.3.2013 18:30:16

                                                                                                                        Asi jsem z jiné planety. Co chápete? S čím souhlasíte? Za co děkujete? Že Mrk.cz neměl po dva roky žádný stánek na žádné výstavě? Kdo z Vás je rybářská firma, kterým je vzkaz určen? Kdo ví, proč nastalo ukončení vztahů pouze s Moderním Rybářem / Martinem Chmelíkem? Prosím poučte mě Vy, kdo VÍTE. Děkuji

                                                                                                                          Natawa - Profil | Čt 14.3.2013 18:01:40

                                                                                                                          Palec nahoru.Souhlas.

                                                                                                                            Nkarloson® - Profil | Čt 14.3.2013 18:00:13

                                                                                                                            To je jen dobře, myslím že mrk.cz tím absolutně nic neztratil a o nic nepřišel..

                                                                                                                              Ndraveček - Profil | Čt 14.3.2013 17:17:53

                                                                                                                              Když dělají problémy,.jejich chyba.Hlavně že to funguje tady!

                                                                                                                                NFermr - Profil | Čt 14.3.2013 17:10:28

                                                                                                                                Díky za vysvětlení ,proč MRK nebyl na posledních dvou akcích.Jinak s důvody souhlasím.Nenechme si diktovat jak,kdy,kde a proč.

                                                                                                                                  Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 16:44:38

                                                                                                                                  FOUSATEJ HAT >> Občas by ale bylo dobrý vědět, že nejsme úplný blbci.Pochopitelně jako vše to kur..jí lidi.

                                                                                                                                    NFOUSATEJ HAT - Profil | Čt 14.3.2013 16:28:43

                                                                                                                                    retrívr >> Všichni to dělaí pro prachy, MRK samozřejmě také :-) osobně na tom nevidim nic špatnýho

                                                                                                                                      NWoohooo - Profil | Čt 14.3.2013 16:28:20

                                                                                                                                      "No a cos jim rek?" ... "Vystavnici vsech zemi ... vylizte si prd-l!" ... " Tak tos jim dobre rek!"

                                                                                                                                        Nretrívr - Profil | Čt 14.3.2013 16:23:38

                                                                                                                                        Martin M. - >> Konečně někdo se nepřed..sral a dal na vědomí, že ta komerce nár rybáře, tedy nás rybáře neudolá.Ode mne dík.

                                                                                                                                          NMAXXSKATER - Profil | Čt 14.3.2013 16:22:18

                                                                                                                                          Vzhledem k situaci logický krok.

                                                                                                                                            NCarpper - Profil | Čt 14.3.2013 16:19:14

                                                                                                                                            výstavnictví v ČR upadá díky rozbrojům mezi pár společnostmi, které veletrhy v ČR pořádají a dělají si navzájem problémy. Výstavy se stejnou nomenklaturou ve stejný termín 5km od sebe apod... Chápu a chválím Váš postoj.