Diskuse k článku: Spicy tuna po česku

Diskuse k článku Spicy tuna po česku

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 25.12.2012
66 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NAzbest - Profil | Po 31.12.2012 15:46:05

P!F >> já si myslím, že určitě stejně-jak napsal Milan.
Je pro mne těžké pochopit, že někdo může napsat něco tak ingorantského, jako Anýzák, ale zase-co čekat od ignoranta.
Že se tuňák dávno dostal ve výskytu zdravých dospělých jedinců do červených čísel, to ví asi každý a že každá zaplacená s sežraná (nebo vychytaná) plechovka tento byznys absolutně nešetrný k přírodě podporuje, to je taky jasné.
Takže v této diskusi je vidět, jak to kdo myslí s její ochranou a komu je to šumák a PO MNĚ POTOPA.
Hiram sice reaguje moc divoce a konfliktně, ale má pravdu.
Dneska už se zabíjejí i miminka, protože do konzervy je dobré všechno a oceány nestíhají tak masivní odlov vyrovnávat.
Je to podobné jako s lovem žraloků kvůli ploutvím-jsou loveni i malí žraloci, kteří se ještě ani nemůžou množit. Hovada jim uřežou jen ploutve a ani se nezdržujou s jejich zabíjením. Hodí je zpátky a nechají zdechnout.
No a přístup konzumentů je z části stejný, protože ten byznys prostě podporují. To je celé.

    NP!F - Profil | Po 31.12.2012 0:34:50

    Azbest >> zaujimalo by ma ci sproty alebo hocijake ine "sardinky" budu fungovat horsie nez ten tuniak.

      NAnýzový dědek - Profil | So 29.12.2012 11:47:55

      bambusový dědek >> To je taky alchymie ...-:o))

        Nbambusový dědek - Profil | So 29.12.2012 11:46:26

        Anýzový dědek >> No jistě. Ale já radši experimentuji s muškami, či všelijakými strašidly na přívlač.

          Nbambusový dědek - Profil | So 29.12.2012 11:44:19

          woodpecker >> No já použil sledě, protože jsem se dočetl, že štikám voní. Je to ale možná už víc jak 10 let. Jinak chodím na zubaté většinou s vercajkem na přívlač (za chvíli jdu také), nebo s těžkým mušákem a velkými (25-30 cm) strímry na hácích 6/0, občas s dvěma v tandemu za sebou.

            Nwoodpecker - Profil | Čt 27.12.2012 20:13:22

            tym >> Krasne cteni za 1. Rad ctu Vase clanky. Nekdy me to posune dopredu, jindy je to o tom, co uz znam. Ale VZDYCKY se to pekne cte. Diky moc

              Nwoodpecker - Profil | Čt 27.12.2012 20:10:05

              Hiram >> naivni a idealista nebezpena kombinace, nic ve zlem :-)

                Nwoodpecker - Profil | Čt 27.12.2012 20:08:31

                bambusový dědek >> Ja chytam stiky na makrely a jdou po tom. Protoze to funguje, tak nezkousim nic jineho

                  NAnýzový dědek - Profil | Čt 27.12.2012 9:53:39

                  bambusový dědek >> Právě v tom zkoušení, zda se to povede vícekrát po sobě spočívá to neopakovatelné kouzlo originality směsi dělané po domácku....-:)))

                    Nbambusový dědek - Profil | Čt 27.12.2012 7:34:11

                    Shafi >> Já se o lovu štik na mrtvé sledě (ano, na sledě, ne na makrely) dočetl v knize známého holandského štikaře.
                    Vysvětloval, že sleď je mastný a jeho smrad je pro štiku neodolatelný.
                    Sehnat syrového sledě, nenaloženého s cibulí, zelím a mrkví v octě, byl problém.
                    Musel jsem až do fabriky spracovatele.
                    Ale funguje to.
                    Sleď rozmražený a našitý a položený na dno, je pro štiky atraktivní velmi...
                    Stačí i půlka.

                      Nbambusový dědek - Profil | Čt 27.12.2012 7:30:23

                      Anýzový dědek >> Já kdysi tahal na pokažené, týden v teple zapomenuté těsto, složené z tvarorohu, vajec a spolymerizovaného lněného oleje (smrdělo "to" jako tvargle polité fermeží) jednoho kapra za druhým, že jsem nestíhal chytat na dva pruty a to v den, kdy okolo nechytil nikdo jiný ani rybičku.
                      Zázrak...
                      Od té doby jsem se to pokoušel vyrobit víckrát. Nikdy to nebylo vono a ani ryby to nezajímalo.Už to ani nezkouším.

                        Nbambus11 - Profil | Čt 27.12.2012 0:52:08

                        Já jednou luxusně zachytal s asi 3 roky prošlou bramborovou kaší v prášku smíchanou s hlínou a zbytkem kukuřice (nic jinýho nezbylo) a taky z toho nedělám žádnou super návnadu, myslím, že to bylo zrovna tím, že tam ryby byly a měly hlad. Nějaký tyhle extrémnější směsi mi přijdou pro běžnej lov zbytečný.. možná fakt experimentovat až když klasika zklame

                          Njardaafdr - Profil | St 26.12.2012 20:23:31

                          sedím v dárku od ježíška (accessory chair) mám vánoční náladu,čtu si MRK ,článek se mě líbí .možná ho vyskouším možná ne,tak se prosím vás nebudeme hádat co ???

                            NReeaper - Profil | St 26.12.2012 18:29:56

                            Shafi >> já zkoušel jak chilli, tak granulovaný česnek (to jsme zkoušeli přece oba :-) ) a nemám pocit, že by to bylo znát. Ale je třeba nenechat se odradit neúspěchem, někde to fakt může fungovat už jen proto, že je to ´něco jiného´

                              Npeterzen900 - Profil | St 26.12.2012 17:51:24

                              super článek velmi zajímavý mohlo by byt více článkú jak tenhle

                                Nsvaca - Profil | St 26.12.2012 16:16:07

                                Že vám není hanba tohle házet do vody...

                                  NAnýzový dědek - Profil | St 26.12.2012 15:39:38

                                  Mě to tu připadá jak na Bazaaru v Istambulu...-:o))
                                  Někdo něco vyzkouší a klape mu to, tak se podělí o recept na fungující směsku.
                                  Ale zde na Mrku se hned najde 150 cvoků, kteří si vyberou jednu surovinu- v tomto případě tuňáka,
                                  (mimochodem za komanče stálo kg cca 50Kčs a nikdo to nechtěl), a dělají z toho vědu, jak by šlo o diamanty.

                                  A na jaře pak totéž třeba v malých obměnách budou vydávat za svoje vylepšení.

                                  Pokrytců je tu na Mrku spousta, ale solidní lidí, kteří se snaží pomoci by na prstech obou ruk spočítal...)))
                                  Takže nejprve zkuste něco vymyslet a pak kritizujte ostatní...)))

                                    NMaximusSK - Profil | St 26.12.2012 15:15:35

                                    No ten tuniak je podla mna zbytocny luxus..ten by som si skor dal ja na olovrant ked pojdem na tie ryby, s tym chyili by som bol opatrny, uz par krat sa mi stalo ze menej je niekedy viac..ale kazdy ma svoj nazor. No skor si myslim ze ked je ryba pri chuti hlavne v lete kaprici tak im smakuje vsetko doradu. na chladnejsi vody to moze byt ale celkom vydarena zbran ale vsetko s mierou.

                                      Ndula - Profil | St 26.12.2012 15:01:51

                                      Zajímavý a pěkně napsaný článek.Dávám za 1

                                        Ntym - Profil | St 26.12.2012 14:55:33

                                        Shafi >> Kapři u nás také nebyli zvyklí na boilie :-) . Pokud jakákoli nástraha rybu zaujme, ať vizuálně nebo pachem, pak se jí ryby snaží prozkoumat. Nejsou tak konzervativní jako někteří rybáři a hledají zdroje potravy. Ryby zkoumají nástrahu mimo jiné tak, že ji prostě vezmou do tlamy. Je-li správně nastražená a rybář pohotový, pak rybu chytí. Není na tom nic složitého. Makrelu jsem si vyzkoušel. Funguje jako mnoho jiných nástrah. Je mastná a silně páchne, což ji staví hodně vysoko. Jenže našim rybářům připadá zbytečné kupovat makrelu, když si mohou chytit nějakou tu rybku sami. Ovšem maličké filety z makrely při lovu feederem na řece dokážou bodovat mnohem dřív :-))))))

                                          NShafi - Profil | St 26.12.2012 14:27:30

                                          tym >> Viděl jsem video, kde lovili v Anglii štiky na makrely, když se někdo zeptal v diskuzi, zda by to fungovalo i v našich podmínkách, bylo mu odpovězeno, že štiky tady na to nejsou zvyklé. Podobně to dopadlo v diskuzi se sumčími peletami. Bylo by to taky odlišení od obvyklých způsobů lovu a věřím, že spousta těch, kteří odpovídali, to možná ani nezkusili (Někteří psali že to zkusili). Někdy mi u vody příjde, že ryby jsou zvědavé a stačí jakákoliv výrazná pachová stopa.

                                            Ntym - Profil | St 26.12.2012 13:31:45

                                            Shafi >> Pokud se pracuje s ostrým chilli, pak je jedno jestli tam přijde jedna lžíce nebo dvě. Bude to prostě pálivé a podle mých zkušeností to rybám nevadí. V Anglii se používá chilli už delší dobu úspěšně a přidává se drcené nebo sekané i do vařeného partiklu. Nemyslím si, že by to byl trhák světa, ale na vodách, které jsou pod tlakem a kde je třeba odlišit se od ostatních to dobře funguje. Dobrý česnek má také pořádné grády a funguje. Ne vždy a ne všude, ale jsou dny, kdy je skvělý a s chilli je to podobné.

                                              NShafi - Profil | St 26.12.2012 13:00:55

                                              Reeaper >> S grilovacím kořením jsem to fakt přehnal a bylo to znát.

                                                NReeaper - Profil | St 26.12.2012 12:43:11

                                                Shafi >> Pekny clanek, zajimavy napad. 1.

                                                Shafi - 26.12.2012 12:27:40 >> Asi bude hodne zalezet, kolik toho chilli das, myslim, ze prehnat to muzes. Ja zkousel jen chilli jako koreni z pytliku a zadny vetsi uspech jsem neznamenal,,

                                                  NShafi - Profil | St 26.12.2012 12:27:40

                                                  tym >> Dobrý způsob, jen nevím jestli ta ostrost chilli omáčky, nebude ryby spíš odrazovat. Občas jsem zkusil své směsi obohatit a snad jedině česnek, kterého jsem dal víc, byl stále účinný. Měl jsem jen hloupé poznámky od vedle sedícího kamaráda, ale čím víc se ozýval, tím víc mi bralo:).

                                                    NSven - Profil | St 26.12.2012 12:27:10

                                                    Hiram >> to je všechno pěkné, cos napsal ale ta přednáška byla zcela zbytečná.
                                                    Mě zajímalo především to, proč si na mě vystartoval a hodil mě do stejného pytle s těmi, proti kterým vedeš svůj boj ?

                                                      NFoš - Profil | St 26.12.2012 12:05:04

                                                      Pěknej článek !
                                                      Když někdo napíše článek o tom, že někdo někde byl, něco chytil nebo nechytil - takové psaní je s prominutím k ničemu.
                                                      Ale JAK NA TO jako v tomto článku, to si myslím, že význam má.
                                                      Pokud si někdo myslí, že zachrání tuňáky, když řada Čecháčků je jíst nebude, tak ať si to myslí.
                                                      Jenom myslím, že by své názory měl vyjadřovat na jiných stránkách.
                                                      Výborně Pane Tychlere, děkuji.

                                                        NGRUPA - Profil | St 26.12.2012 11:59:57

                                                        Pěkné. 1

                                                          Ndraveček - Profil | St 26.12.2012 11:06:43

                                                          Dobrá rada i hezky napsaný článek,díky :-)

                                                            NHoumi1980 - Profil | St 26.12.2012 10:51:35

                                                            Dobrej nápad dávám za jedna, ten originál může stát na něčem podobnym.

                                                              NHadrák - Profil | St 26.12.2012 10:48:05

                                                              Hiram >> myslíš, že kdyby se u nás přestal jíst tuňák, že to něčemu pomůže? Pěkná kravina...

                                                                NAzbest - Profil | St 26.12.2012 10:33:48

                                                                Juraj >> plochá bagatelizace něčeho, co já považuju za stejný problém, jako vybíjení velryb a delfínů (např kulohlavců na Islandu), to je tvůj píseček a vypovídá jen o tobě.
                                                                Není potřeba se mi na to téma svěřovat.

                                                                  Nalfonz42 - Profil | St 26.12.2012 10:00:21

                                                                  Hiram >> Kolik jsi měl volume, když jsi smolil tu šílenou haldu nesmyslů, ekoterorista prej nejsi, ale 100% jsi ekofanatik a ti jsou daleko od zdravého rozumu.

                                                                    Ntym - Profil | St 26.12.2012 8:23:30

                                                                    Vidím, že článek o použití "tuňáka" z plechovky pro něj udělá víc, než kdyby se o tomto problému mlčelo. Myslím, že ti co chtějí tuňáky chránit, to dělat budou a ty, kterým je to jedno, k tomu nepřinutíte za nic na světě. Tohle si musí vyřešit každý sám a doufám, že každý pochopí, že stejně bude fungovat jakákoli rybí konzerva.

                                                                      Ntym - Profil | St 26.12.2012 8:06:04

                                                                      adam.fsh >> Tuto směs používám výhradně do metdod feeder krmítek, ale dá se použít samozřejmě i do klasických a také do PVA materiálů, ke krátkému, několika hodinovémi lovu. Pro masivnější krmení vhodná není, zvláště pokud ti jde o větší ryby.

                                                                        Nel.ou - Profil | St 26.12.2012 2:23:43

                                                                        Pěkně udělaný článek, dobrá práce. Díky za 1.

                                                                          NHiram - Profil | St 26.12.2012 1:19:15

                                                                          Sven >> Sven&Bobertik

                                                                          Zřejmě jsme ve společné polemice nedošli až k jádru pudla. Jde o to, že tuňák je na pokraji vyhynutí kvůli průmyslovému rybolovu. Jistě se shodnem, že v podobné situaci je dnes daleko více druhů fauny i flory. Případ tuňáka mě osobně zaujal a snažím se nekupovat si nic kde by mohl být. Nejsem ale "ekoterorista" a moje aktivity končí právě jen u osobního embarga těchto výrobků. Jako rybáře mě to zaujalo a předpokládám, že i ostatní MRKmeni by mohli být o věci informovaní jako každý člověk, který se v médiích zajímá o víc než jen o výstřih Borhyové v 8 na Nově.
                                                                          Ano tak jak cituješ, před téměř 8 roky jsem tohle napsal a i od té doby jsem zkoušel všechno možné... A ano kupuju si i dnes komerční plavačkové kremní kde je bůhví co. Těžko ale můžu jako spotřebitel v obchodě sledovat veškeré složení všeho co nakupuju. kde tuším něco nelibého nekupuju. Nadruhou stranu, do extrémů nejdu a řešit jestli je v granuli rybí moučka nebo ne... to bych nemohl ani maso, protože všichni tušíme co v krmení pro hospodářská zvířata je. Samostatnou rybí moučku už nepoužívám.
                                                                          Když dojde na jasnou situaci - výrobek s názvem tuňák, mám jasno a ruce pryč. Pokud jde o to na co v dtestu upozorňují, že v něčem s názvem tuňák je jiná ryba... nekoupím to. Jde o to, že výrobce který má odbyt tohoto výrobku předpokládá, že lidi chtějí tuňáka a poptávka po něm bude dál vysoká a ten skutečný tuňák jen skončí v dražší plechovce.
                                                                          Pokud jde o špatnou interpretaci toho co mám v kartě na základě nepozorného čtení, dodám jen, že kapr, štika, amur, cejn atd mají naprosto jiné postavení na trhu i v přírodě díky zájmu o ně a především díky možnosti umělého výtěru a na stůl samozřejmě patří. (další otázka jakou cestou se tam dostanou...)
                                                                          Na co chytám? Čím dál víc se přesvědčuji, že rohlík, žížaly, červy, kroupy atd. byly vytlačeni frankfurtskou klobásou, monsterkrabem, tuti fruti a spicy tuna jen kvůli "byznisu".
                                                                          Myslím, že už bylo řečeno dost a nechme dál, tuhle diskuzi debatám o krmení a ať si kupuje každý co chce podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.

                                                                            NSven - Profil | St 26.12.2012 0:33:53

                                                                            Bobertik >> tak to jsme dva. Já tomu také nerozumím.
                                                                            Nejprve nabádá k používání rybí moučky (jak jinak než z mořských ryb)
                                                                            A teď, zřejmě v vánočním rozpoložení, hlásá opak.

                                                                            petr - ® Pá 22.4.2005 19:00:16
                                                                            Diskuse: Používáte do krmení psí suchary?
                                                                            Já ty granule pomelu (mlýnek na maso) a dostanu něco jako strouhanka. Dá se použít tak 30-60% +strouhanka +rybí moučka +kuku. šrot. Ale není to žádnej zázrak! Uplně normální krmení hlavně karasi a menší kapři.

                                                                              NBobertik - Profil | St 26.12.2012 0:17:32

                                                                              Komentář v kartě u HIRAMa:

                                                                              Ryby mám rád, proto si pár ryb za rok vezmu to je přirozené, ale stejně tak je pro mě přirozené chovat se k rybám šetrně a jakoukoliv rybu například 55ku kapra zase pustit zpět. Vyložené masaře nemám rád. Stejně jako lidi kteří po sobě nechají u vody nepořádek.

                                                                              Tak tomu už vůbec nerozumím. Tady na ostatní křičíš, že jedí tuňáka a ty si klidně vezmeš kapra, pro kterého by klidně snad i někteří obětovali život. A jakou bereš velikost kapra, když 55 je úplně normální konzumní velikost. 35 - 50 nebo třeba až od 70 víc?

                                                                                NBobertik - Profil | St 26.12.2012 0:14:11

                                                                                Hiram >> To já s klidem můžu říct, že tuňáka klidně sežeru. Sežeru i kapra, cejna, štiku, sumce, pstruha, úhoře. jako naprostou delikatesu mám candáta. Rozhodně v tom nevidím problém si pochutnat na rybě, stejně jako na hovězím, vepřovém a někdy i kuřecím. Jím i zeleninu a pečivo, ale držím se toho, že člověk je všežravec, proto říkám sežeru, protože termín všesnědl ještě není zaveden tak nějak úplně běžně.

                                                                                A jen jestli bych tě mohl poprosit můžeš se s námi ostatními podělit na co chytáš ryby ty?

                                                                                  NSven - Profil | Út 25.12.2012 23:47:06

                                                                                  Hiram >> netuším, co tě kouslo ale doporučuji chladnou sprchu a třít froté ručníkem.....
                                                                                  Ve svém odkazu jsem poukázal na výsledek D-testu, zabývajícího se obsahem a kvalitou tuňáka v konzervě na tuzemském trhu.
                                                                                  Ani písmenem jsem nenaznačil, že něco takového používám nebo tomu snad holduji osobně.
                                                                                  Naopak, klikneš-li na "líbí" u příspěvků Azbesta, splávka a tvého, zjistíš, jaký je můj názor.
                                                                                  Tuňákožrout rozhodně nejsem, nejsem ani plechovkožrout jakéhokoli jiného obsahu konzervy, včetně plechovkového a petkového piva a dokonce nejsem ani salámožrout. Leda bych si ho vyrobil sám.
                                                                                  Jediná masovka kterou zřídka používám, jsou komerční pstruží granule. Nekupuju ani masovky od MvdE ve kterém jinak jedu.

                                                                                    NJuraj - Profil | Út 25.12.2012 23:46:07

                                                                                    Azbest >> Za ohrožený druh považuji neúplatného českého úředníka a z téhož důvodu je taky nejím. :-))

                                                                                      NJuraj - Profil | Út 25.12.2012 23:44:50

                                                                                      tym >> Milan Tychler - >> Mě je celkem banán, jestli tam je pravej tuňák, nebo drcený ploutve, rybám zdá se taky, takže to funguje a to je podstatné. Chilli taky zjevně rybkám šmakuje a jelikož to není jed, tak s tím rovněž nemám problém. Z mého pohledu pěkný přínosný článek - dávám za 1. Dík.

                                                                                        NHiram - Profil | Út 25.12.2012 22:48:05

                                                                                        Sven >> Frajere, respektive i vy ostatní tuňákožrouti, čeli jste ten test kterým se oháníte? Pokud v některé vaší oblíbené plechovce tuňák není, je ta narozdíl od vepřovky kde se nás výrobce prostě snaží ošidit kůžema a jiným svinstvem aby ušetřil, tím že tuňáka žlutoploutvého a jeho pravých bráchů prostě už není dost, nedají se ulovit a tak není co do piksly zavařit. Jenže spotřebitel kupuje tak tam dáme "místo limetky citron" a jedeme dál...
                                                                                        Jestli se tím že si ty konzervy a maso nebudu kupovat tuňákovi pomůže ve větším měřítku nebo ne těžko říct. Ale přece nebudu dělat něco o čem jsem přesvědčený že je špatné! Kdyby jste nebyli ignoranti ani vy, bylo by zase o jednoho tuňákožrouta méně!

                                                                                        Apropo, lidi vzpamatujte se! To už budeme rybám házet opravdu takové sračky jako čili atd? Vykašlete se na takové ptákoviny, kapři vám poděkují.

                                                                                          Npiskothonza - Profil | Út 25.12.2012 22:39:04

                                                                                          místo tunaka můžeš použít i třeba kočičí konzervu s ,,tunákem..))),nebo lososem,párkrát jsem to zkoušel do obalovaček,třeba místo tekutejch jater jsem dal játrovou zavářku a taky dobrý,sice menší ryby ,ale šlapalo to.Já si myslím,že fantazii se meze nekladou a chce to jen zkoušet....

                                                                                            Nmicurinivan - Profil | Út 25.12.2012 22:24:08

                                                                                            Dobrý den,
                                                                                            DĚKUJI, za jednoduchost a ochotu rozdělit se
                                                                                            o nově získanou(v praxi ověřenou) zkušenost.


                                                                                            Marek Pospíšil

                                                                                              NBobertik - Profil | Út 25.12.2012 21:51:52

                                                                                              Tak jako tak se na tom nic nemění, že to vyzkouším. Koupím levné ploutve a hlavy z tuňáka v konzervě, tam chilli a vrhnu se na to jak jen to půjde. To znamená, tak za 100 dní + - 11 dní. :-))))

                                                                                                Nadam.fsh - Profil | Út 25.12.2012 21:26:47

                                                                                                tym >> Milan Tychler - >> Chcel by som sa opýtať či by táto zmes mohla byť vhodná aj na krátkodobé (5 hodín) preteky v love kapra v máji. Bolo by dobré vnadiť aj masívnejšie touto zmesou alebo by stačilo vnadiť klasickým krmivom a toto pridávať iba do kŕmitka k montáži. Ďakujem

                                                                                                  NSven - Profil | Út 25.12.2012 21:01:23

                                                                                                    NRybkin - Profil | Út 25.12.2012 20:38:55

                                                                                                    Bobertik >> Tak,tak a nepředpokládám že do krmeni někdo bude kupovat Rio mare:-)

                                                                                                      Nmeďo1 - Profil | Út 25.12.2012 20:17:46

                                                                                                      Ta chilli je jednicka, ale ja použivam sladku chilli omacku, zda sa mi atraktivnejsia ako paliva. Namiesto tuniaka dávam maggi a šľape mi to paradne. Dobre to chyta v studenej vode.

                                                                                                        NBobertik - Profil | Út 25.12.2012 20:15:58

                                                                                                        Rybkin >> naprosto souhlasím, je to jako jít do krámu, koupit plechovku vepřovky za dvacku a myslet si, že to je čisté maso, zvlášť když je to namletý na kaši

                                                                                                          NRybkin - Profil | Út 25.12.2012 19:55:29

                                                                                                          Ten kdo si za dvacku koupí plechovku s napisem tuňák a myslí si že ta nadrcená srágora co tam plave v omastku někdy viděla tuňáka je podle mne hodně velkej optimista

                                                                                                            NAzeal - Profil | Út 25.12.2012 19:48:42

                                                                                                            Neznaboh:-D >> asi tak...

                                                                                                              NNeznaboh:-D - Profil | Út 25.12.2012 19:37:59

                                                                                                              Já chlapi nevím koukal jsem pravidelně na NG tam byl lov tuňáků a hoooodně s toho šlo do Japonska na shushi,takže tyhle plechovky co jdou k nám jsou s tuňáka tak max pomleté ploutve:-)

                                                                                                                Nmarezin - Profil | Út 25.12.2012 19:32:30

                                                                                                                to jsou zase kecy tím že nebudu jist tunáka určitě zamezím jeho lovu....,jinak článek supr určitě vyzkouším,na labi by to mohlo fungovat...

                                                                                                                  NHiram - Profil | Út 25.12.2012 19:15:52

                                                                                                                  Azbest >>
                                                                                                                  100% souhlasím!!!

                                                                                                                  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                                  Lidi nehoďte s klapkama na očích! Trochu se informujte o světě ve kterém žijete! Tuňák mi strašně chutná, ale nejím ho. Nekupuju si ani jakýkoliv produkt o němž vím že tuňáka obsahuje! Je velice ohrožený a konkrétně u té konzervy si můžete být naprosto jistí že jej chytila nějaká zatracená obrovská loď.
                                                                                                                  Nekupuju si ho ani k jídlu pro sebe a házet ho rybám u nás je teda zvěrstvo! Doufám, že to MT, který je jinak vynikající rybář a na rybách mu snad záleží zváží a možná článek upraví!
                                                                                                                  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                                                    Nsplavek - Profil | Út 25.12.2012 18:51:38

                                                                                                                    Azbest >> Ano,co píšeš je paradox.Zvláště u lidí co se striktně drží hesla,že ryba je kámoš a kámoš se pouští,přitom jsou ochotni chytat na komponenty z jiných ryb,nebo vodních živočichů,tohle beru jako pokrytectví.

                                                                                                                      NJelda z Aše (S.D.K.F - Profil | Út 25.12.2012 18:24:00

                                                                                                                      tak se těšim až to zkusim článek pěknej.

                                                                                                                        Nmipa - Profil | Út 25.12.2012 18:20:08

                                                                                                                        dělám něco v bleděmodrém ... místo tuňáka dávám levné šproty a místo tekuté omáčky sušené chilli rozmíchané ve vodě ... a taky to frčí :-))) ... ale tu omáčku vyzkouším !

                                                                                                                          NBobertik - Profil | Út 25.12.2012 17:58:53

                                                                                                                          Tekuté chilli jsem ještě nepoužíval, ale místo tuňáka jsem dával do směsi a to klidně třeba jen do šrotu plechovku těch nejlevnějších sardinek nebo šprotů či jiných mořských rybiček.

                                                                                                                            NAzbest - Profil | Út 25.12.2012 15:12:57

                                                                                                                            Milan je můj kamarád, takže nic osobního proti němu.
                                                                                                                            Ale protože tuňák je na vyhynutí, tak bych požádal o nějakou míň "bolavou" ingredienci.
                                                                                                                            Já ho z toho důvodu ani nejím, takže chytat na něj ryby určitě nebudu.

                                                                                                                              NMartík - Profil | Út 25.12.2012 14:43:22

                                                                                                                              V kaprařině se tohle používá do PVAčka už docla dlouho, takže to zas tak veká vysoká škola rybaření není. Nápad je to ale dobrý!

                                                                                                                                NLeorim - Profil | Út 25.12.2012 13:50:05

                                                                                                                                jen jestli by to nefungovalo i se stejnou směsí ale bez tunáka a chili(:

                                                                                                                                  NRUMAK - Profil | Út 25.12.2012 13:07:22

                                                                                                                                  Clanky a videa od Milana su pre mna Vysokou skolou rybarstva,dakujem a snimam klobuk.

                                                                                                                                    NSpanyS - Profil | Út 25.12.2012 12:40:01

                                                                                                                                    Další "mé" tajemství vyzrazeno, sakra zachvilku už nebudu mít žádný eso či fintu "Fň" v rukávu :-)