Nmedved930 - Profil | Ne 14.12.2014 15:49:01
Martin M. >> díky vy snad nikdy nespíte ... :D
NMartin M. - Profil | Ne 14.12.2014 0:49:07
medved930 >> ahoj, mela by stacit.
Nmedved930 - Profil | Ne 14.12.2014 0:10:27
Martin M. >> ahoj pěkný video bolonku jsem ještě nezkoušel chytat .. dočetl jsem se že je důležitá dlouhá podběráková tyč chtěl jsem se zeptat na ideální délku tyče .. prut budu mít dlouhý 5 m .. mám tady podobnou řeku takže s delší bych se trápil a budu chytat vlastně pod noha ...vlastním 3m tyč pokud by stačila? Díky
Nrejze - Profil | St 12.6.2013 16:04:53
Tyto malé rybky nemám rád.Na řeku chodím jedině na položenou.Ale jinak moc pěkné video.
Nmeteor - Profil | Po 21.1.2013 8:27:01
tychča >> OT: a proč, proboha?
Ntychča - Profil | Ne 20.1.2013 10:58:34
výborný video ale několikrát jsem četl že karas by se neměl vubec pouštět
NNox02 - Profil | Út 23.10.2012 18:39:42
Co je to za směs???
NČelo - Profil | Út 9.10.2012 19:40:12
Pěkná rybařina a povedené video po kterém roste chuť k rybaření.
NMartin M. - Profil | Ne 16.9.2012 15:39:49
rybičkář >> podberak je milo a touto dobou uz je po smrti :-) Navijak je stary cca 12 let a uz se neprodava.
Nrybičkář - Profil | So 15.9.2012 17:28:40
Video nádherné jako vždy, naprosto bez chybičky, mám jen dotaz na výbavičku - ten naviják je starý shimano aero (dá se někde sehnat)? A ten podběrák je co za značku (a jaký typ)? Díky.
Nštěpik - Profil | Čt 13.9.2012 17:10:43
Souhlasím s marius a nepochybuji o tom že je to dobrý rybář. Jen bych ještě doplnil dle mého názoru to nejpodstatnější na jakém koli stylu plavané. To co je na tom nejdůležitější je krmení bez kterého chytnete jen minimum ryb co chytnete s dobrým krmení, samozdřejmě je důležíte dobře namíchat krmení a intervali krmení a také krmné dávky. To je můj názor.
Nfilda filda - Profil | Čt 13.9.2012 14:02:27
Martin M. >> kdy bude nové video ????????
NMartin M. - Profil | Út 11.9.2012 16:07:17
s.i.m.i >> ano, je to Catana, pouzivam ji vyjimecne, na tu moji plavacku to staci.
Nmarius - Profil | Út 11.9.2012 15:52:54
Bernau >>
Sorry, nemohu souhlasit. Snad na položenou by se tak nějak občas mohlo stát, ale právě při takovéto - "splavané" záleží také na výběru nástrahy , ale často ještě více na vedení sestavy- tedy : nechat volně proplavat nebo nadržovat,střídat / trotting/? Courat po dně,těsně nad ním nebo ve sloupci? Někdy je úspěšnější proudnice, někdy vracák, někdy tišina. A to nemluvím o samotné sestavě, kterou často musím přizpůsobit hloubce, síle proudu a na kterou si často musím "zvyknout". Jsem přesvědčen , že právě u této "nenáročné??!!"plavané je to hodně v rukách. Navíc : ani v rybařině, ani v ničem jiném není nic absolutního. Nebo jo?
Nebo se nikdy nestalo, že tam ryby evidentě byly a člověk ne a ne něco chytit?Při takových příležitostech říkal můj učitel rybářství : Dneska?...dneska jenom pijou".
Ns.i.m.i - Profil | Ne 9.9.2012 7:21:42
Martine, pěkné video. Tu boloňku co máš, je od Shimana Catana? Jak si s ní spokojený?
NMartin M. - Profil | Pá 7.9.2012 23:19:51
ados >> nove video se pripravuje. Budeme mit tentokrat zpozdeni.
Nados - Profil | Pá 7.9.2012 20:23:45
Martin M. - >> chtěl bych se zeptat kdy bude nové vydeo protože už dlouho nebylo.............
NMartin M. - Profil | Čt 6.9.2012 21:33:48
mig61 >> no... krmenim se ryba samozrejme na jednom miste udrzet da. A nebavime se o trofejnich rybach, tam je to neci jineho...
Nmig61 - Profil | Čt 6.9.2012 21:03:05
Přesně jak píše Bernau - kdyby tam ty ryby nebyly, tak nenachytá ani mistr světa. Ještě bych dodal, že na řece ryby migrují a ani krmením je déle na místě neudržíš. Než krmení je důležitější klid na břehu a nevyplašit si lovné místo - a to je to hlavní - najít ty ryby.
NBernau - Profil | Čt 6.9.2012 20:30:00
Za svojí rybářskou praxi jsem zjistil jediný fakt - absolutně nezáleží na tom jak člověk chytá, ale kde chytá. Svoje nejlepší úlovky jsem měl spíše za komických situací než když jsem splávek vyvažoval, poctivě krmil, všechno si hlídal a zjišťoval. Po tom co mě vyškolilo pár lidí s 15 let starym teleskopem a splávkem typu kačena, vlasec minimálně .25, jsem přestal věřit na nějakou technickou stránku věci. :))
NMarianos - Profil | Út 4.9.2012 13:55:16
Ahoj Martine, taky tak občas chytám a musím tě pochválit, pěkné video. Mám dotaz, jestli neuvažuješ o plavačce přímo pod splavem ?
NJarda Š. - Profil | So 1.9.2012 23:57:33
marktomark >> Dobrý nápad. Tohle téma tady, myslím, ještě nikde není a také mi chybí - lov s boloňkou v proudné vodě.
NiPetulak - Profil | So 1.9.2012 23:12:11
Rick >> Souhlasím. Splávky jsou u vody čím dále méně vidět - skoro ani nepamatuji, kdy jsem viděl někoho chytat na plavačku. Čím dál víc vidím srkačku a stojan s pípákem ;-).
Nmarktomark - Profil | So 1.9.2012 22:38:08
ja by som chcel vidiet video, lov na plavak v prude, napr mreny, podustvy, nosale,...bude niekedy take video?
NRick - Profil | Pá 31.8.2012 20:06:07
alexdelpiero10 >> no nevim jaky prumerni rybaře ty znaš ale když kouknu okolo rybniku a vidim "dedkové" tak ty tohle rozhodne neumi a splávek ani nemaji v vybavě
Ner - Profil | Pá 31.8.2012 12:40:11
Ahoj Martine kdy bude nové video
Nalexdelpiero10 - Profil | Pá 24.8.2012 22:11:23
hezké video jako vždy, ale nic co by běžný rybář neuměl :)
NFlorish - Profil | Pá 24.8.2012 18:48:15
Starc55 >> hezky řečeno... :))
NM0RGAN - Profil | Pá 24.8.2012 13:51:06
Parádní video, jako vždy. Taková kombinace plavačky na drobné čudly a feederu s hlásičem na větší nemusí být marná.
Taky jsem si zavzpomínal na mládí a chytání na plavačku, takhle jsem si vlastně chytil svého jediného sumce .. Pěkně na žížalu a nějaký tenký vlasec.. Inu měl nějakých 15-20 cm :-)
woodpecker: myslím, že to mají nějakou vlastní hudbu. A videí by asi šlo udělat více, ale zapomínáš, že to tu máme zadarmo. A dělat taková videa stojí čas a peníze, takže buďme rádi aspoň za něco.
Ngrenzl - Profil | St 22.8.2012 18:06:02
Prut shimano catana bolo supr nařadí mam ho taky ale jen 4metrovku a na plavanou idealni je lehounkej a na dlouhý držení v ruce perfektní
Nwoodpecker - Profil | St 22.8.2012 18:05:42
Mohu se zeptat, pokud to neni tajne, odkud stahujete hudbu? Moc pekne. Skoda, ze tech videi nejde udelat vice :-) vzdycky se tesim na dalsi. Diky
NStarc55 - Profil | St 22.8.2012 16:35:23
Martin M. >> Moc pěkné video na krásné vodě. Lovem na plavanou by měl začínat každý začínající rybář. Tímto způsobem lovu se naučí to nejdůležitější, co k rybařině potřebuje. Správné zakrmení, montáž, cit pro výběr místa, kdy správně zaseknout atd. atd. Jako kluci jsme před 50-ti lety lovili jedině na plavanou na obyčejnej špunt, kousek olůvka z elektřikářské trubky a háček polykáček, jak jsme tehdy malým háčkům říkali. Nástraha kopaný červ nebo kulička ze střídky chleba. To byla chytačka! A dnes? Každý začíná těžkou kaprařinou a přitom, kdyby bylo třeba, tak neumí ani správně vyvážit splávek. Každý chce prostě chytat jen trofejní ryby, Ale pro mě má rybařina, jakou jsi ukázal v tomto videu neopakovatelné kouzlo. Díky a těším se na další.
NMartin M. - Profil | St 22.8.2012 10:33:46
Nósa >> protoze ryby chteji slabsi vlasce a chytat rovnou na 0.12 se dost dobre neda, brzy by se takovy vlasec zkroutil, podrel a pretrhl.
NFILKO - Profil | St 22.8.2012 10:05:34
Nósa >> Když o něco na dně uvízneš, tak alespoň neutrhneš splávek. ;-)
NNósa - Profil | St 22.8.2012 9:21:20
Prosím o info - proč na lehkou plavanou používáte návazec a ne montáž přímo na kmenovém vlasci?
Má to nějakou výhodu? Díky
Nmakriix - Profil | Út 21.8.2012 9:17:12
Hned bych si šel zachytat taky,. jenomže u nás ani rybička, jinak pěkné
NLouda - Profil | Po 20.8.2012 14:42:05
Petr Havlíček >> tak tohle heslo znám také a nebo "no ty tu mají snad závody ne ? "
NPetr Havlíček - Profil | Po 20.8.2012 13:33:49
Louda >> my, když jezdíme po jaru začapat na Cidlinu s děličkama, tak kolem po cyklostesce jedoucí cyklisti to komentují " ty vole to mají snad na žraloky" :-)))))))))
NShawt - Profil | Po 20.8.2012 13:27:25
Louda >> diky za vysvetleni
NŠťova - Profil | Po 20.8.2012 11:31:50
Nazdárek. Tohle chytání miluju. Jemný cajk, krásná voda pěkně rostlé ryby. No řekněte rybáři jestli tu u nás není nádherně.
NLouda - Profil | Po 20.8.2012 11:20:14
Shawt >> připomínáš mně dědky u vody s heslem "ty vole to je ale dlouhej prut to je na přehradu ne ? " a přitom je to 13 metrů dlouhá dělička na chytání na řece
MM chytá ve videu s boloňkou kterou se chytá na řece a dá se nadržovat splávek aby neutíkal po vodě moc rychle ovšem v tomto případě nebylo třeba nadržovat bo to skoro neteklo
NMartin M. - Profil | Ne 19.8.2012 21:25:15
Shawt >> tento prut proto, protoze jiny lepsi podobny nemam a na to moje chytani to staci :-) Je to shimano catana 5m.
NShawt - Profil | Ne 19.8.2012 21:03:11
Martin M. - >> hezke jednoduche chytani..me by zajimal ten prut co mas,na videu to vypada,ze je to docela tlusty proutek...nejake blizsi popsani,proc prave tento prut na takovy cudly?A delka prutu,slysel jsem dobre 5m?
NLouda - Profil | Ne 19.8.2012 19:19:53
mates202 >> jíl je lepivý ale na zatěžkání je třeba hlína
Nmates202 - Profil | Ne 19.8.2012 15:06:42
Martin M. >>
jj, jasná věc, je to zajímavá řeka a z videa je vidět, že je pomalejší
tady na Labi a Vltavě to celkem teče já také proto kupuji už hotovku s jílem a do ní přidám nějakou feederovou řeku(aby to bylo atraktivnější), tak aby se to hned nevyplavilo a na těch kamenitých březích se také hlína shání obtížně
Nmates202 - Profil | Ne 19.8.2012 15:01:17
Louda >> zdar, já většinou kupuji už hotovou směs na řeku s jílem a do ní přidám nějakou feederovou řeku(aby to bylo atraktivnější), Labe tu celkem teče a pro dělám lepivější, aby se to všechno hned neodplavilo
NMartin M. - Profil | Ne 19.8.2012 15:00:29
mates202 >> kdyby byl vetsi proud, tak bych hlinu treba pridal. Na tomto miste by se mi tezko shanela rozumna hlina, je to tam hodne piscite, tak jsem to neresil.
Nmates202 - Profil | Ne 19.8.2012 14:58:42
Martin M. >> jj, děkuji za odpověď, já to také moc většinou neřeším, jen mě zajímalo, jestli přidáváš hlínu nebo ne, já většinou ano, aby se krmení moc nerozptylovalo, proto mě zajímal tvůj názor, jestli držet krmení spíše na jednom místě nebo ho nechat rozptylovat po proudu
NLouda - Profil | So 18.8.2012 21:30:14
mates202 >> podle toho jak mu to tam teklo stačilo i méně lepivé krmení a pokud chceš aby ti to drželo u dna dej hlínu nejlépe od krtka kde se nehnojí
NMartin M. - Profil | So 18.8.2012 21:25:39
rybář81 >> mame jen to co vidis zde na MRKu, prvni je z 9/2008.
Nrybář81 - Profil | So 18.8.2012 21:19:35
Ahoj,pěkné video jako vždy,Ale ma i jiný dotaz.Je možné někde shlédnout i videa z roku třeba 1998?Pokud nějaká byla natočena?Děkuji.
NMartin M. - Profil | So 18.8.2012 21:06:14
mates202 >> popravde uz ani nevim, co to bylo za krmeni. Na bezne chytani to moc neresim.
Nmates202 - Profil | So 18.8.2012 16:06:43
Martin M. - >>
Ahoj,
jako vždy super podívaná, plavaná je pořádná zábava a když se dodrží pár základních pravidel, je to jak říkáš brnkačka.
Chtěl jsem se jen zeptat(není-li to tajné), co jsi použil za krmení?, speciální na řeku nebo si to nějak neřešil a použil obyčejnou směs.
Já používám klasickou kapří směs fedeerovou směs(je lepivější) a do ní přidám směs na řeku s jílem, aby se to drželo u dna.
Co je tedy podle tebe lepší, speciální směs na řeku nebo je to jedno?
Děkuji za odpověď.
NLouda - Profil | So 18.8.2012 14:01:42
ados >> dá se chytat i jiná nástraha ale červi jsou tak nějak dost univerzální a pokud jima krmíš tak patří i na háček rohlík také není špatný ale vzhledem přehazování se moc nepoužívá a co se týče kukuřice používám ji na plotice ovšem jen slupku s červem jinak ty potvory vykousávají vnitřek
Nplavan - Profil | So 18.8.2012 14:00:30
Martin M. >> krásné, moc se mi to líbilo.
NTonyK - Profil | So 18.8.2012 12:43:35
ados >> myslím že kdyby se chyralo na kukuřicu tak by ty větší ryby reagovali lépe ...
Nekdy ano, ale neni to vzdycky. Celkem casto funguje hrat si s malymi rybami a druhou udici s kukurici nebo peletou nahodit po proudu pod krmeni. Nedavno jsem byl s deckama na obdobnem reviru. Male rybky sly na hod, tak jsem na druhy prut dal 2 zrnka kukurice a nechytlo se nic :-)
Njuha - Profil | So 18.8.2012 9:07:38
Jak to Martin dělá, že sem ho neviděl vytáhnout žádnou ouklej nebo hrouzka. V poslední dobu na řece (Morava Bečva) pomalu nic jiného nechytám.
N306 - Profil | So 18.8.2012 6:05:54
Pěkne video jako vždy,tenhle zpusob plavane se mi libi.
Nbrčkař - Profil | So 18.8.2012 0:08:14
Pěkné video. V podobném stylu plavané jsem jako doma. Jako v obýváku.
NMartin M. - Profil | So 18.8.2012 0:05:02
ados >> Ooooo kdyby to bylo tak snadne, ze zmenou nastrahy najednou zacnes chytat 3x vetsi ryby ;-) Samozrejme to zkusit muzes.
Nados - Profil | Pá 17.8.2012 22:37:02
Martin M. - >> chtěl bych se zeptat jestli by šlo chytat i z jinýmy nastrahami myslím tím jako kukuřice,žížalya třeba rohlík ale myslím že kdyby se chyralo na kukuřicu tak by ty větší ryby reagovali lépe ale nemohu posuzovat protože se to neskusilo ale i na tak pěkne řece se dá chytit i velká ryba klidně i přes 60cm ale video pěkné ale škoda že tam nebilo výce těch větších ryb ale inak dobré..
NZajda - Profil | Pá 17.8.2012 21:59:26
Martin M. >> A ten revír už bys taky mohl změnit. Ryby tě tam už znají a podle toho to vypadá..:-(
NDejF - Profil | Pá 17.8.2012 21:15:24
Super video. Stejným způsobem chytám teď přes léto s dcerkou, zachytáme si spoustu rybek a ona aspoň se mnou u vody hodinku dvě vydrží.
NMartin M. - Profil | Pá 17.8.2012 21:13:08
Martinbati >> diky, videa davame uz nekolik let 2 kusy mesicne, urcite jich mene neni :-)