Květnové chytání kaprů

Diskuse k rybářskému videu Květnové chytání kaprů

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 17.6.2012
160 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NOškera - Profil | Út 29.9.2015 22:21:45

Pěkné video, chtěl bych se jenom optat co jsi zde volil za průměr kmenového vlasce?

    NPetr0907 - Profil | So 9.2.2013 19:57:37

    Pjekné vydeo,nádherné ryby,dobrá hudba.PS:co je to za interpreta?

      NPetr Havlíček - Profil | St 1.8.2012 11:12:53

      Tak jsem to tady letmo proběhl a pobavil mě názor peose, že "zavážeči" obvykle neumí ani nahazovat.

      Kdyby tady kdokoli z podobných kritiků uměl nahodit, tak daleko, jako mladej Kratěna, tak by byl hodně velký borec ...

        NJiří Š. - Profil | So 30.6.2012 0:28:33

        meteor >> no lapit je bezpochyby neumím :-) ale výlovy na okolních podobných revírech mi bohužel dávají zapravdu... před zhruba 5 lety se ještě dal v klidu chytit na žížalu kapr 65cm jako prd, pak bohužel přišli první lovci na boilie, kteří to naučili místní nenažrance a ti to tu doslova zdevastovali... a dneska ho lákám všemi možnými i nemožnými způsoby a tak ryba prostě nejde... občas se chytí jedna nebo dvě šedesátky za rok, ale na to, že dříve jsme jich chytli několik za vycházku(a to i na přirozenou nástrahu) a dneska chodíme do týdne minimálně dvakrát aby jsme něco chytili tak musíme krmit jak o život.. nevim jestli se mi to zdá ale řekl bych že je to málo... dřív se ty ryby i ukazovali u břehu nebo u hladiny.. po tom nejsou už ani památky... ach nostalgicky jsem si zavzpomínal jak ten dědula u píva :-)))

          Nmeteor - Profil | So 30.6.2012 0:06:27

          Jiří Š. >> ale já psal, že extrémy jsou IMHO špatné :-) pěkně to tu popsal už nevím který uživatel, který v tomto případě psal o "vnitřní přiměřenosti"... ale jako máš pravdu, ne každý CHaP je magor (ale ortodoxní možná ano :-D).
          Ryb zřejmě ubývá a určitě by bylo fajn, kdyby rybáři byli "uvědoměle přiměření", ale to je utopie... řešením je snížení počtu rybářů anebo sypat více kaprů :-) plus důsledná kontrola a přísné postihy.
          Tak že u vás je málo trofejních kousků může být smutné, ale třeba je to jenom tvůj pocit, bo je neumíš lapit :-) ono jde ale spíše o to, aby přítomnost ryb "důchodového věku" v revíru nebyla vyžadována ve vyšším nežli obvyklém percentuálním zastoupení a aby nebyla fanaticky vyžadována jejich ochrana.

          PS: klidně mi tykej

            NJiří Š. - Profil | Pá 29.6.2012 23:55:27

            meteor >> neberte mě za slovo ale na mě to z vašeho příspěvku tahkle vyznělo

              NJiří Š. - Profil | Pá 29.6.2012 23:54:18

              meteor >> mě se prostě zdá, že tu věc vidíte placatě.. ortodox ChaP= magor... ten co vezme vše to co mu RŘ dovoluje.. tedy 2 kapře denně = bez problému, navíc jako by těch pouštěčů bylo tolik aby tu bylo příliš mnoho kapitálních ryb... za celá ta léta co chodím na ryby tak jsem potkal 99% rybářu jsou ti co ty dva kapře seberou(pokud je chytí), opravdového echt pouštěče jsem ještě nepotkal... ten úbytek ryb u nás je naprosto zřejmý a rybářů je čím dál tím víc... lidi se prostě musejí naučit pouštět... i krásné revíry jdou postupně, vlivem chyť a sežer a současným nárůstem rybářského tlaku, naprosto do háje a projevuje se to i na tom kaprovi, kterého je podle některých MRK příspěvků všude habakuk, co já bych dal za to kdyby u nás byla většina pouštěčů..., z kapitálních ryb(tím je pro mě ryba nad 60cm) které tu odjakživa byli, zbylo strašně málo a ta třešnička na dortu už je prakticky minulostí

                NJiří Š. - Profil | Pá 29.6.2012 23:37:22

                Fishky >> no pravdou je že podběrák by se fakt hodil, už jsem takhle u břehu přišel néjednu o pěknou rybu a navíc se mu při tomto vylovování často stane že mu natrhnete dost tlamku a je to nehezký... osobně podložku nemám a nepoužívám, jednak protože se domnívám že mokrá tráva a nebo okamžité puštění z podběráku je pro rybu šetrnější... a druhak velký ryby nechytám, takže pokud má aspoň těch 45cm tak jde do pytle a nebo ho odháčkuju v podběráku ve vodě

                  Nmeteor - Profil | Pá 29.6.2012 23:36:57

                  Jiří Š. >> (nebudu "škrobený", takže ti budu tykat ;-)) co se ti konkrétně nelíbílo na mém příspěvku / co ti přijde "dvojsečné"?
                  PS: snažil jsem se při jeho psaní používat svoji kebuli, tak to na něm snad jde alespoň trošku vidět :-)

                    NJiří Š. - Profil | Pá 29.6.2012 23:14:52

                    meteor >> při vašem věku bych očekával, že se, než něco napíšete, zamyslíte a podáte to tak, aby vás druhý člověk nepochopil špatně... věřím že to myslíte dobře, ale kdybych vzal to co jste napsal slovo od slova, pak bych musel konstatovat, že se jedná o výrok jednostranně zaujatého člověka, který nepřemýšlí nad tím co říká...

                      Nvikikaca - Profil | Pá 29.6.2012 23:00:25

                      Fishky >> tak za to poděkování se omlouvám ,na zbytku trvám ,ale jak říkám je to můj názor .

                        NFishky - Profil | Pá 29.6.2012 22:33:06

                        vikikaca >> Sám sobě udělit poděkování nelze, stejně jako si nemůžeš udělit "libí / nelíbí", takže to poděkování tam musel dát jedině admin. Jo a rodina s KN fakt nejsem ;-)

                          Nvikikaca - Profil | Pá 29.6.2012 19:30:51

                          Fishky >> prosím tě ty sis sám udělil poděkování ve své diskusi ???Po shlédnutí tvého videa mě tak napadlo jestli nejsi rodina s K.Niklem máte podobný styl prezentace ,ale je to jen můj názor připadá mi to takové udělej jsi sám aneb Pat a Mat české kaprařiny.

                            NFishky - Profil | Pá 29.6.2012 15:23:13

                            Míracarp >> Zdarec, klidně mi tykej, tady si všichni tykáme. Jsem rád, že se Ti video líbí, když sis dal práci s koukáním, prostuduj i reakce pod ním, narazíš na ještě děsivější fakt... "video je ze dne, kdy jsme odpoledne grilovali a kapra jsem šel chytit vysloveně na "jídlo" ;-)

                              NMíracarp - Profil | Pá 29.6.2012 11:13:20

                              Koukal jsem pane Fishky na vaše videa, asi nej je toto. A tak by nebylo špatné, aby ho vidělo více lidí a mohli se k němu také vyjádřit. http://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=20428
                              Je fakt pěkné a i to válení kapra po zemi je poučné!!!!. Opravdu nechápu, kde se ve vás bere tolik sebejistoty k poučování druhých.

                              S pozdravem a přáním dobrého světla a neroztřepané ruky při točení.
                              Jaromír Kratěna ml.

                                NMíracarp - Profil | Pá 29.6.2012 10:49:51

                                Zdravím všechny nespokojené Mrkaře. To že se toto video někomu nelíbílo je úplně normální, nikdo nemá stejé názory a nikdo není ani stejný. To by ten život byla pěkná nuda. Sice já bych něco co jsem neudělal rozhodně nepomlouval ale to už záleží na povaze jedince.

                                K tomu tření - Pro každého rybáře, který o kaprech něco ví, je jasné to že jak před třením tak i po tření je fakt jedno z nej období pro lov. Toto video se odehrávalo na dvou odlišných lokalitách vzdálených od sebe cca 200 km. Na jedné bylo před třením - takže super. A na druhé bylo po tření takže také super.

                                K tomu příspěvku, že je lepší si chytit jednoho odpoledne nemám žádné námitky. Také ho raději chytím za světla než za tmy. Na D6 i na písáku jsem chytl vše přes den tak že mě to bylo příjemné.

                                To že musím chytit za každou cenu velkou rybu, není až tak pravda. Je ale fakt, že když jedu na ryby tak z toho chci vytěžit maximum - to je celý můj postoj k životu.
                                Jinak mě opravdu neúspěch žílu neutrhne. Už jsem v životě chytil víc jak 300 kaprů přes 10kg a 50 přes 15kg. A stejně tak jsem parkrát zůstal bez záběru - to ke kaprařině prostě patří. Ke všemu se lovu hodlám věnovat ještě řadu let, protože mě to fakt baví tak si myslím že asi něco ještě i chytnu.

                                Mějte se tedy všichni fajn a spíše přemýšlejte nad tím, jak sem dáte svoje oskarové video také.
                                Martin ho určitě vezme a všichni se rádi přiučíme i vašim tajným fíglům.

                                Co mě opravdu ale vadí, je anonymita těchto příspěvků. Za klávesnicí je každý Forman, Delon a nejlepší lovec...........

                                S pozdravem Jaromír Kratěna ml.

                                  Nloveckaprů - Profil | Pá 29.6.2012 10:37:18

                                  já naopak nemám k videu žádné výhrady. Ruku na srdce, kdo z nás někdy, byť jen maličkostí, neporušil rybářský řád? kdysi jeden tesař řekl:"Ty kdo jsi bez viny, první kamenem hoď". (Nejsem křesťan, ale tahle filosofie má něco do sebe) Navíc porušování RŘ je na vaší svobodné vůli s tím, že musíte čekat, že po zásluze by mohl přijít trest. Kolik kaprů kdo bere je mi ve směs jedno, vzhledem k tomu, že to nejím, jsem od této problematiky naštěstí odproštěn. Kaprů chytám dost, tak v té vodě asi vždy něco zbude.

                                    NUrbo - Profil | Čt 28.6.2012 20:39:22

                                    Tento způsob kaprařiny se mě moc nelíbí. Umění je lapnou pěknýho za odpoledne a ne na tyden předkrmovaným fleku. Video nemá žádný přínos, toho co se laplo je plnej youtube. Ikdyž dobře, že zas nešly do světa rady jak na ně.

                                      NPallermo - Profil | Čt 28.6.2012 18:13:15

                                      otazka mimo tema :D vadi kaprum pri krmeni hodne zkvasena kukurice :? je pro ne lepsi zkvasena a smradlava nebo uvarena cerstva diky za odpoved a omlouvam se

                                        NKocháč - Profil | Čt 28.6.2012 17:58:59

                                        Martin M. >> Tohle je nejhorší video co pod hlavičkou MRK.cz vzniklo. Nevadí mi porušování nějakých řádů, neřeším kvalitu, to je vše v poho. Zklamal mě nudný děj o ničem a jak z toho smrdí to, že se musí za každou cenu chytit trofejní kapr.
                                        Takhle si video o kaprařině nepředstavuju. Video Fishkyna bylo o pár levelů jinde :o) Ale jistě si najde spokojené kapráře.

                                          NMery - Profil | Čt 28.6.2012 12:06:26

                                          Video noc moc, ten borec neví co říká :D jednou nejsou vytření kapři je to super pak zase jsou je to taky super.Vedle bivaku člun a místo olova gumička a tvrdí že nesmí zavážet ale nahazovat :D:D

                                            NŠutr - Profil | St 27.6.2012 18:45:43

                                            Co je špatného na zabití kapra? Kdo z Vás je myslivec?

                                              NMartin M. - Profil | Út 26.6.2012 16:27:01

                                              Miras >> tema medialne extremne zajimave :)

                                                NMiras - Profil | Út 26.6.2012 15:28:55

                                                Martin M. >> ukecávat nás nemusíš a téma by taky bylo - chytneme kapra a sežerem ho v přímém přenosu:-)

                                                  Nmartin007 - Profil | Út 26.6.2012 7:46:31

                                                  Je supr období kapři ještě nejsou vytřený.Kapři už jsou podle všeho vytřený takže je dobrý období.HAHAHA

                                                    NMartin M. - Profil | Po 25.6.2012 23:08:07

                                                    smudlovi spekulace o provizich za mlceni a presunu ryb jsem smazal.
                                                    dale hadky Apollo444 a M@1r.

                                                      Nmeteor - Profil | Po 25.6.2012 19:58:07

                                                      kuBITCHek >> njn, tak to bývá... jak se říká: "nemusíš nic umět, k životní spokojenosti stačí, že máš štěstí" :-)
                                                      Ale neboj, ještě pár set až tisíc prutohodin a také ty chytneš takového krasavce ;-)

                                                        NkuBITCHek - Profil | Po 25.6.2012 19:04:43

                                                        meteor >> lapil ho kámoš, vrátil se ze Zélandu a pozval jsem ho na kapry. Známý mi uválel nějaké kule, tak jsem je potřeboval vyzkoušet......jezdím sem celý květen a zkouším možné nemožné, nachytáno stovky kaprů kolem padesátky :-))) byl to první záběr po 2 hodinách od zákrmu a já hned po něm sedumdesátku :-))) musel jsem se sním vyfotit :-)) haluzák!!

                                                        S tou fotkou máš pravdu, je to úhlem.....

                                                          Nmeteor - Profil | Po 25.6.2012 13:23:18

                                                          kuBITCHek >> OT: gratulace, tak to jsi šikovný panáček... a vidím, že jsem slyšel správně :-)

                                                          Pěkná fishka, na první fotce vypadá, že má nehorázně velký ocas, ale to bude nejspíše kombinací zvolené ohniskové vzdálenosti na foťáku a umístěním ryby (na druhé fotce vypadá ocas o dost menší).
                                                          A lapil jsi ho teda ty anebo kamarád na prvním snímku? Já slyšel, že si tam "vylepený" jakože na dovolené se svojí přítulkou :-)

                                                            Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 13:23:08

                                                            Fishky >> já to jen tak skusil porovnat, vzhledem k tomu co je vlastně horší. Obojí je extrem, ale většinou se tady šije do bivakářů (a to ať jsou či ne CHaP) no já pár takovejch prásknul a stejně nic, vesele si čapou svých x kapříků denně a ládujou to do chat či igelitek. PČR ti řekne že tam nepojede a MO s tím nic neudělá. Už to vpodstatě vzdávám a těším se až bude u vody hromada dobrejch rybářů.

                                                              NkuBITCHek - Profil | Po 25.6.2012 13:16:26

                                                              meteor >> tutlám to.... :-)))) víš jak je to..první záběr po 2,5 hodinách od náhozu a zrovna taková potvora......

                                                                NFishky - Profil | Po 25.6.2012 13:14:09

                                                                borecrybář >> pytláctví stojí malinko mimo tuto debatu. Zda někdo chytá C&R či ryby bere, o tom lze diskutovat. Pokud však někdo bere 10 ryb denně a ty o tom víš, tak tam diskuze není možná a všichni víme která bije, tam voláš PČR a debata zde je už jen mlácení suché slámy. Pytlák není protipólem C&R, pytlák je druhou stranou mince nás všech.
                                                                PS: masař je právě ten "magor co bere vše co vytáhne", jenže právě v rámci RŘ.

                                                                  Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 13:06:41

                                                                  jurasoft >> třeba jen proto že ty nechceš být jako oni? neřeším co bylo i když mám za to že právě těch 40 let toho že nic není nikoho a je vše vlastně všech, nás naučilo neřešit mnoho špatného okolo nás a bude teď dloho trvat než si lidé uvědomí že to správné není. Každá doba a každé prostředí má něco pozitivního a něco negativního, jen jde o to jak si to kdo přebere v hlavě a jak se k tomu postaví. Je to všude a ne jen v rybařině, ale ta se nás všech zde dotýká asi nejvíce.
                                                                  já se snažím vše pokud to jde řešit správně a dle norem a řádů, vím že je dost podvodů a hodně je nahraně všeho, jen nechci být tím kdo bude to prase! Zatím mi to vychází a snad dle toho vychovám i své potomky.

                                                                    Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 12:49:00

                                                                    meteor >> jo tak s tím zpřísněním postihů a kontrol by to bylo fajn a asi by to bylo nejlepší řešení, ale zase také prostor pro korupci a kamarádíčkování. Možná profi RS a hlavně jí dát nějaké pravomoce. Já se nechtěl a ani nechci zastávat porušování RŘ, sám se snažím vždy dodržovat pravidla a nechci se nějk nikoho zastávat, jen jsem poukázal na to že se pořád propírá jedna sorta rybářů a jedno porušování RŘ, ale nikdo neřeší to ostatní co se děje, jo úpadek morálky v této zemi je hroznej a bude to dlouho trvat než se to spraví

                                                                      Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 12:45:50

                                                                      Fishky >> no extrem je vše a já nejsem ten kdo by nebral, beru si za rok kolem 10 ryb. Je mi jedno pokud někdo bere rybu, ale ať nebere i 8 a více kusů za den a k tomu i dravce v hájení. To je hnus.
                                                                      PS nikde jsem nepsal masař

                                                                        Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 12:44:25

                                                                        jurasoft >> jo tak to znám také

                                                                          Nmeteor - Profil | Po 25.6.2012 12:18:05

                                                                          borecrybář >> všechno souvisí se vším :-)

                                                                          Proč vaše MO přechází nepravosti proti RŘ? Nejspíše proto, že se tam všichni navzájem znají a třeba i ti MO činovníci nehrají úplně podle pravidel. Nicméně pojďme dál: to, že se nepravosti přecházejí, se samozřejmě všeobecně ví... jaký to je příklad pro nové rybáře? Špatný - je jim ukázáno, že se na RŘ sere... kontroly RS a postihy jsou úsměvné, tudíž ti vlastně nic nehrozí. Pokud nemáš nějaké morální zásady, můžeš si dělat (téměř) co chceš. Bohužel.
                                                                          A to si ještě vem, že takový Karel Nikl se porušováním RŘ veřejně chvástá a dělá si reklamu... to je ale "prima" vzor zejména pro mladé, stejně jako Jakub "cobychneudělalprorybářskoušou" Vágner... ať si jezdí po soukromých vodách a je vymalováno. Ale to ne... soukromáky fuj, hurá na svazovky. A ještě se ohání J"moderními trendy EU" (Karel Nikl)... zajímavé, že nezmínil povinnost vzít od vody každou mírovou rybu, jak je to v Německu :-) a o tom to je: lidé si vybírají akorát to, co se jim hodí - a co se jim nehodí, to raději vůbec nezmiňují. Nejlépe chytat 25 hodin denně na 10 prutů a zavážet to parníkem...

                                                                          Povolení nonstopu a zavážení nic nevyřeší, pouze to otevře další "netušené" možnosti lůze (řekl bych). Lidi by chtěli mít všechno (v tomto případě nonstop a zavážení), ale nejsou schopni se uskromnit / podřídit RŘ.
                                                                          Řešením je právě v tom, že lidem všechno zakázeš, nastavíš vyšší postihy a budeš toto schopen účinně "vymáhat". Pokud chybí morálka, nic jiného (než zákazy a omezení) holt nefungují.

                                                                          PS: o bivakování není v RŘ ani zmínka a RS toto postihovat nemůže... bivakování může postihovat PCŘ a myslím, že i MP...

                                                                            NFishky - Profil | Po 25.6.2012 12:14:14

                                                                            borecrybář >> jen jeden extrém není dobrý - ten ve videu. Malinko bych si dovolil Tě opravit, masař je sice svým způsobem "pako", co bere rybařinu jako levný zdroj rybího masa, na druhou stranu je to protiváha svazovému způsobu hospodaření. Ve svazu se nikdo neptá, zda bereš ryby ty či tvůj parťák nebo je za vás dva C&R příznivce bere masař Pepa. Svaz prostě nasadí a tím to končí - kdyby masař Pepa nezakročil a na revír by chodili jen C&R týpkové, tak za rok, dva, pět... let, by ve vodě byl přehršel malých černých kapříků, co by nerostli a časem by celý rybník vychcípal na nedostatek kyslíku. Je to jen matematika - pokud svaz na jedné straně "nasazuje" ryby, pak na druhé musí někdo ty ryby odnášet, čím víc je C&R příznivců, tím víc musí být "masařů", aby to vyprůměrovali. Nic víc v tom není. Masař může chytat naprosto v souladu s pravidly a do puntíku je dodržovat, navíc nikoho neomezuje a dělá kaprařům velkou službu redukci (z logiky věci vesměs nechytá velké ryby, ale malé), přesto ho "kapraři" nemají rádi. Kaprařině přitom jako takové škodí "neuvědomělí" kapraři, tj. naprostá většina ze zde přítomných (ano čtete dobře), takže takové to "proč bych nechytal přes noc, proč bych nezavážel, proč bych si tam nezakrmil když se to nesmí" vždyť já pouštím... no a výsledek je ten, že pak třeba na D6 bez toho abys taky neporušoval řád prostě nezachytáš. Sedneš si vedle party jako na videu a můžeš se jen smutně koukat a přemýšlet co jsi za nemehlo, když oni chytají a ty ne. Přitom v tom žádný zázrak není, je to jen o přístupu. Chceš si pohodově zachytat v rámci pravidel = chytíš prd. Oni chtějí zachytat za každou cenu a podle toho i jednají. Výsledek je takový, že klidová zóna se z "dohozu" posouvá mnohem dál a ti co chytají na odhoz jsou rázem bez ryby... Když někdo nebere ryby, ještě to tedy nemusí ani náhodou znamenat, že neškodí právě tvému způsobu lovu. Smutné je, že si to tu málo kdo uvědomuje...

                                                                              Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 12:05:29

                                                                              meteor >> já nikde nenapsal masař, tedy pokud vím. Já napsal jen jako rybář. Vzhledem k tomu že v mém okolí se nepravosti proti RŘ docela v klidu přechází a to i ze strany MO, teď mluvím právě o těch chatařích a jiné smetánce, kteří berou úplně vše a to je dle mého mnohem horší záležitost než když přijede slušnej rybář, někam do křoví schová bivi (v rozporu se zákazem) a zaveze si lodičkou montáže někam do světa. Je to jeho věc i když proti RŘ, ale většina z nich které tady potkávám nedělají bordel, míst perfektně uklizené a hlavně s rybou zachází šetrně. Vím že zajisté není správné zde na veřejném portálu ukazovat jak se porušuje RŘ, ale zase na druhou stranu se z mého pohledu nedopouští ničemu špatnému proti přírodě. Naučit někoho dodržovat míru ryb a doby hájení je složitější než povolit všude nonstop. Pytláka kterej za den zmasakruje i 8 kaprů a okamžitě to dává do tašky a nebo to rovnou odnáší do chaty moc nechytí, ale na bivakáře si každej došlápne jen proto že tam je pořád, nikdo už neřeší zda má okolo sebe uklizeno a místní Franta má okolo sebe bordel a doma od rána nezapsanejch 8 ryb. Obojí je extrem, ale problém porušování se dá řešit jednoduše, povolit nonstop, zavážení (třeba jen malou lodičkou) a je po problému s tímto (záměrně nepíšu povolení bivi vzhledem k tomu že je to na vlastníkovi pozemku a tp) jak ale naučíš prasata k přírodě a našemu koníčku (berou nad limit, nedodržují hajení atp) aby se to odnaučili? to tak jednoduché asi nebude :((

                                                                                Nmeteor - Profil | Po 25.6.2012 12:05:20

                                                                                kuBITCHek >> OT: čau draku, taky by jsi se mohl pochlubit svými úlovky (úlovkem). Slyšel jsem z důvěryhodného zdroje, že prý jsi si zvednul osobáček na svazové vodě... a fotky / zápis nikde :-)

                                                                                  Nmeteor - Profil | Po 25.6.2012 11:47:58

                                                                                  borecrybář >> v podstatě můžeš mít pravdu... nicméně pořádek musí být :-)
                                                                                  A jak jsem psal - všechno souvisí se vším... dávat veřejně najevo, že je v pořádku porušovat RŘ (byť i jenom v drobnostech), zkrátka není normální. Špatné příklady táhnou a může to být záminka pro další / jiné porušování RŘ.

                                                                                  PS: co je masař? :-) Pokud si rybář bere od vody ryby (počtem i mírou) v souladu s RŘ, pak je všechno OK...

                                                                                    Nborecrybář - Profil | Po 25.6.2012 11:42:20

                                                                                    meteor >> no souhlasím s tebou že porušování RŘ je špatné a určitě oba extrémy nejsou dobré, já jen bral to co je dobré pro vodu a to mně vyjde chap a bivi a klidně i noční lov lépe než magor co bere vše co vytáhne.

                                                                                      Nrover - Profil | Ne 24.6.2012 4:55:42

                                                                                      Martin M. >> No vidíš, já když chci, tak můžu, ...u tebe to tedy není žádný "med " :-)

                                                                                        NMartin M. - Profil | Ne 24.6.2012 4:47:31

                                                                                        rover >> ja bych 3 pozadi pritvrdil, ale ani v tomto pripade bohuzel nemuzu :)

                                                                                          Nrover - Profil | Ne 24.6.2012 1:05:46

                                                                                          Martin M. >> Myslím ty "vyumělkované" věci, ...to je jedno. Navíc u tebe nejsem zvyklý na vulgarismy, ...ty 3 pozadí bych "zjemnil " ... :-)

                                                                                            NMartin M. - Profil | Ne 24.6.2012 0:52:05

                                                                                            rover >> nevim, jak to myslis, klidne SZ.

                                                                                              NMartin M. - Profil | Ne 24.6.2012 0:51:31

                                                                                              josefik >> takovych pomluv ti vymyslim na pockani 3 prdele...

                                                                                                Nrover - Profil | Ne 24.6.2012 0:48:01

                                                                                                Martin M. >> Měl by jsi se naučit číst mezi řádky, ...ani jsem nedoufal, že se najde někdo, kdo to "provalí ", ...ale nakonec vlastně o nic nejde. Eskamotére :-)))

                                                                                                  Njosefik - Profil | Ne 24.6.2012 0:44:53

                                                                                                  To Martin M. : chlape,že tě hanba nefackuje sem dát takové video! Kua.kdyby si sems dal jen fotky ryb tak vše v pohodě,ale že do toho bude Kratěna kecat takový kraviny to jsem nečekal! Nikdy nevíš kdo sedí vdle tebe!!! :-) CHaP? A co jste měli v těch pytlech cca 10m od břehu? Partikl to určitě nebyl,neboť neznám nikoho kdo by uchovával partkl ve vezírku!!! :-)

                                                                                                    NMartin M. - Profil | Ne 24.6.2012 0:40:59

                                                                                                    meteor >> co ti k tomu mam napsat... mas proti mne v rukach mocny argument, diky memu prehlednuti. Ja si skutecne myslel, ze video je bezchybne. Je to pro mne i pouceni do budoucna probrat tyhle veci s nasemi partnery predem.

                                                                                                      Npista85 - Profil | So 23.6.2012 15:53:17

                                                                                                      byla tam super věc k čemu se vlastně bojlí vyhradně má používat.......... k hraní kuličeek, ale jinak pěkné videjko

                                                                                                        Nmeteor - Profil | So 23.6.2012 12:59:38

                                                                                                        Martin M. >> no když myslíš... mně to přijde v podstatě stejné, jako bych natočil video o lovu kaprů, přičemž bych je "lovil" elektrickým agregátem (což bych samozřejmě nezmínil) a na videu šla chvilku vidět třeba napájecí šňůra... kdyby vidět nebyla, tak to video je vlastně taky "nezávadné" :-)

                                                                                                          Nmeteor - Profil | So 23.6.2012 11:12:08

                                                                                                          borecrybář >> ono je ale tak nějak normální, že člověk většinu ryb pustí a menšinu si vezme domů na pekáč... to, že je někdo "magor" (= ortodoxní CHaP) přece neznamená, že může porušovat RŘ... to bych pak mohl chytat v březnu na MP vodách na mrtvou rybičku s tím, že JÁ PŘECE RYBY POUŠTÍM, TAK KDE JE PROBLÉM (což je samozřejmě nesmysl, že ano :-)). Člověk svým vstupem do ČRS / MRS souhlasí s dodržováním RŘ, tak by ho měl dodržovat a ne si ho "uzpůsobovat" svým chtíčům... a pokud už RŘ nedodržuje, pak by to neměl veřejně ventilovat (například zde na mrku.cz).
                                                                                                          Koneckonců ta velká ryba je jen třešničkou na dortu rybařiny a člověk by ji neměl tahat jak na běžícím pásu (pak už to není třešnička ani trofej, prostě je to rutina).

                                                                                                            NRybář 107 - Profil | So 23.6.2012 9:39:34

                                                                                                            Je to docela dobré video ten kdo toho moc neumí tak se aspon přiučí.

                                                                                                              Nborecrybář - Profil | So 23.6.2012 5:30:09

                                                                                                              peos >> no třeba nahodit neumí, ale i tak jim na jednu stranu fandím. Většina CHaP to dělá a zaváží, sice třeba i proti řádu, ale zase nadruhou stranu je lepší když velká ryba zůstane dále od břehu a nestane se tak jen kusem flákoty pro plniče mrazáků a třeba potěší další rybáře. Na jednu stranu se porušuje RŘ tím že se zaváží kde se nesmí, ale nadruhou stranu je porušován jinou sortou rybářů tím že berou ryby pod míru a nebo ve větším počtu. Co je horší? byl jsem několikrát svědkem toho kdy jistý nejmenovaný jako rybář, v pohodě bral i 4 kapry denně a to kolidovali se spodní hranicí míry (upozornil jsem na to MO a světe div se nic se nestalo).Neustále se nadává na bivakáře a tp, ale uvědomuje si někdo že většina těchto rybářů rybu nebere? I mezi těmito rybáři jsou prasata otom žádná, ale ti jsou i mezi chataři a jinou "smetánkou". Zažil jsem na vlastní oči i zmasení kaprů nad 70 cm kde je K70, kdy rybář se slovy na karbanátky bude dobrej a jeden přece nevadí, ho majznul šutrem. Chceme chytat velké ryby na odhoz? Tak potom taky musíme nechat ty malé dorůst. Nejsem žádnej ortodoxní CHaP a ani bivakář a nějakou tu rybu si odnesu za rok cca10 ks, ale věřím v to že je potřeba rybu vracet a nechat ji růst. Znám docela dost bivakářů které potkávám a dokonce mohu říci že jsem na jednu stranu rád že jezdí na revíry které navštěvuji. řekl bych že se tam pohybuje méně pytláků a také se tam už tolik nemasaří a dají se tam i chytit větší ryby, dokonce i na odhoz.
                                                                                                              PS hezké video jen tak dál pánové!!!

                                                                                                                Njak.23 - Profil | So 23.6.2012 1:30:02

                                                                                                                super příspěvek s kvalitou :D nikdy se v ničem všem člověk nezavděčí, v rybařině to není vůbec jiné...stále jsou tu hrdinové za klávesou a zabšklí masaři, co si nepřipouští přirozený vývoj a někdo jim chce zakázat MASIT VŠE CO LAPNOU...to je pro ně přeci rána...anebo že se budou muset jednou tahat k vodě s podložkou atd, takové zbytečnosti přeci.....je kurwa každého pánové věc, co ho baví, tak si ty kecky nechte, nikoho to nezajímá...jste tu jen pro srandu...snad ani netvrďte, že je Vám přes 18, to je tedy nadělení...,miluji ty moudra, že kdo loví hlavně kapry stylem novějších trendů, tak vlastně ani není rybář...kde to žijeme :D přejte ostatním a bude přáno i Vám..
                                                                                                                ps. více takových videí a článků, samozřejmě ne jen o kaprařině

                                                                                                                  NM@1r - Profil | Pá 22.6.2012 20:10:10

                                                                                                                  luxus video, gratulace k uspechu, jen tak dal.na blby keci se vy...te pokazdy ma nekdo blby keci

                                                                                                                    NMB - Profil | Pá 22.6.2012 11:20:40

                                                                                                                    Fishky >> si jako nemysli taky už jsem chytil pár kapř heč...

                                                                                                                    a mám i ty ..no pípáky od flajzra i když nevím zrovna kde :c))))

                                                                                                                      NFishky - Profil | Pá 22.6.2012 11:17:22

                                                                                                                      MB >> :-) Na jednu stranu mě to těší, na druhou jsi bohužel v tomhle jako vláčkař, feedrař či plavačkář "mimo" hru. Jedou v tom jen kapraři a ti si musí uvědomit "kudy dál"... že tohle už není video z lovu, ale lov bez pravidel pro video. Titulní video na MRKu a porušují se v něm pravidla. Když to udělá někdo "obyčejnej" pro svůj dobrý pocit z lovu - tak mi po tom je houby, ale jak to udělá známá tvář jen kvůli videu... tak to není dobrý. Uvidí to mladí a mají krásný příklad. Nemusí dodržovat pravidla on, nemusím ani já? peču na to, mám pátek :-)

                                                                                                                        NMB - Profil | Pá 22.6.2012 10:51:07

                                                                                                                        Fishky >> naprosto souhlasím

                                                                                                                          Červené karty: M@1r, Apollo444, šmudla007