Prokletím českých rybářů je teď chráněný kormorán velký

Autor diskuse: rover - Profil , 19.3.2012
195 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NPYTLAKS - Profil | Pá 23.3.2012 17:24:44

Venca888 >> ty jsi ženiální myslitel z madagaskaru a máš pravdu diskuze postrádá smysl,protože ty nediskutuješ,neumíš to olympic hrál písničku já,já já, jenom já

    NVenca888 - Profil | Pá 23.3.2012 13:02:51

    Lutra >> Já jsem taky netvrdil, že jsou to data z roku 2012. Já jsem tim chtěl podpořit svoje tvrzení, že vysoký je víc než bylo dřív. Novější údaj s tak přesnejma ciframa jsem nenašel a s ohledem na to, že jsme se bavili o století, neni uplně od věci ukázat údaj, kterej opisuje stav v relativně nedávný minulosti. Pokud jsi to nepochopil, pak chápu proč mi nabízíš místo v Albertu - potřebuješ tam někoho, kdo za tebe vezme skládání konzerv, abys mohl bejt povýšen do oddělení mraženýho zboží... :-)

      NVenca888 - Profil | Pá 23.3.2012 12:58:54

      PYTLAKS >> ano - věřim radši Správě CHKO než někomu, kdo se považuje za odborníka na základě toho, že chodí do lesa...
      Sorry - tahle diskuze postrádá smysl.

        NPYTLAKS - Profil | Pá 23.3.2012 0:22:46

        Venca888 >> http://www.turistika.cz/mista/nrodn-prodn-rezervace​-radho-
        trvale žije-píšou,nevím kolik,to nepíšou,ale taky píšou medvěd,kterého už taky pozorovali,já jsem ještě štěstí neměl,ale jak uvidím tak dám vědět,jen tak jsem ti našel turistickou upoutávku,ty jsi najdeš určitě lepší a vyčerpávající stránku,tady žiju pro tvoji představu,skoro pod kopcem

          Nvalsum - Profil | Pá 23.3.2012 0:03:13

          Panove pro dnesek dost souhlasite?Dekuji za trefne nazory.Dobrou noc.

            Nrover - Profil | Čt 22.3.2012 23:57:26

            valsum >> Říká se, že škoda je dobrého člověka, ..."pták" zůstane "ptákem", bez ohledu na naše zbožná přání. Až se ho naučíme v jeho potřebách respektovat, naučíme se ho i správně regulovat, je to vlastně celkem jednoduché ...

              NPYTLAKS - Profil | Čt 22.3.2012 23:57:00

              valsum >> a je to tu zas,píšu že kormoš není kačena, kormoš je daleko rychlejší a obratnější než kačena,divoký kačer tak dvě kila tak to už je macek teda,jinak jsem taky viděl útok sumce na kačenu v pravé poledne,ale nechytil,káčátko sežere i větší štika,jinak píšu-kačena v pohodě nejenom možné

                Nvalsum - Profil | Čt 22.3.2012 23:52:48

                PYTLAKS >> Pravdu mas v tom ze to neni nicim podlozeny ze to svede sumik a kdyz jo tak jen v malim mnozstvi.

                  Nvalsum - Profil | Čt 22.3.2012 23:49:29

                  rover >> Souhlasim je to skoda.

                    Nvalsum - Profil | Čt 22.3.2012 23:47:45

                    PYTLAKS >> A stebou nesouhlasim,Na vlastni oci sem videl jak sezral divokou kachnu a nebia nemocna byl to kacer tak 2kg,pravda bylo to v lete a nebyl to kormoran a na Lipne,tak co myslis?Mozny nebo Nemozny?

                      Nrover - Profil | Čt 22.3.2012 23:45:32

                      PYTLAKS >> K tomuto názoru bych se přiklonil také, i když celkem nerad :-)
                      Účinnou regulaci bude muset zajistit někdo jiný ...

                        NPYTLAKS - Profil | Čt 22.3.2012 23:39:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        rover >> opět budu polemizovat a diskutovat pokud to bude dovoleno,myslím si,že sumec kormoša nedá,pokud není nemocný,poraněný atd.protože je to výborný a obratný plavec s velmi dobrým zrakem,tak jedině že by ho sumec překvapil,kormoš není kačena,toť můj laický názor bez biologického vzdělání,ikdyž není vůbec vyloučeno,že si 170 sum dá kormoša k obědu,ale moc často to asi nebude,takže bych sumce jako regulátora kormorání populace vyloučil

                          Nrover - Profil | Čt 22.3.2012 23:35:43

                          valsum >> Faktem zůstává, že příležitost dělá zloděje, v tomto případě strávníka, ale jelikož kormorán "okupuje" naše vody hlavně v zimě, možnost jeho ulovení ze strany fousáče je opravdu mizivá ...

                            Nvalsum - Profil | Čt 22.3.2012 23:29:36

                            rover >> Jistota neni ale asi ma maso tuhy protoze kdyby ne tak ho zerou sami ochraci haj...ve hamizny ne?

                              Nrover - Profil | Čt 22.3.2012 23:23:25

                              valsum >> Kde bereš tu jistotu, že si sumík "černoopeřence" vyjímečně ke sváče nedá ?

                                Nvalsum - Profil | Čt 22.3.2012 23:18:37

                                Ahoj,trochu bych to odlehcil jo?Co by asi delali ochranari pokad by receno s nadsazkou mile Kormorany potopene za potravou do hloubky cca20m.zrali nasi oblibeni Sumci,taky by byli chraneni? To by bylo perfektni kdyby to svedli(sumci),no skoda ze to nejde.Co na to rikate ochranci rybozroutu?Myslim ze by to slo az Kormoran SEZERE OCHRANCE,pak bude otstrel nakazanej."asi ne co"?

                                  NLutra - Profil | Čt 22.3.2012 19:57:51

                                  Venca888 >> Nějak jsi nepochytil, že se píše rok 2012 a od r. 1994 tedy pár let uteklo a během nich se ledacos stalo. Je hodně důležité tady napadat někoho za nepřesné údaje a pak operovat daty sice přenými (možná) ale s prošlou dobou použitelnosti. Nech se zaměstnat v Albertu, rádi tě angažují.

                                    NPYTLAKS - Profil | Čt 22.3.2012 19:57:24

                                    Venca888 >> opravdu nevidím nikde to ,že bych napsal kritiku na zelené,ano popírám to že jsem kritizoval vysazení rysa,jen jsem psal jaký by to mohlo mít dopad na naši místní populaci,nic a nikoho jsem nekritizoval za rysa,jen za tu zmiji to ano to přiznávám,ale to jak jsi se tu do mě navážel za rysa to nechápu,odpověděl jsem ti několikrát,že počet rysa je odhadován pozozováním,nebo jak si myslíš,že oni odhadli počet rysů v beskydech?jo ano rysi se přihlásí u okénka v pravo,aby mohli být zaevidovaní,nepotřebuju být doktor přírodních věd,abych mohl pozorovat zvíře ve svém okolí,jak oni můžou říct,že je tu 15-20ks jak oni na to přišli,já ani nevím kdo na to přišel,nenapsal jsi to,jsou to samé vědecké kapacity?nebo dobrovolnící jako já?proč oni mají pravdu,že je tu tolik kusů a jak to tak přesně sečetli na 116000 h a já jsem debil a neodhadnu počet kusů na zhruba 2000h honiteb ve kterých se pohybuju a mí známí taky,to mi teda hlava nebere,navíc je ty rysy sledujem,asi jsem směšný jak píšeš,auto na křižovatce uvidím a není ze mě mechanik,ale statik jak u toho rysa,taky si odškrknu kus,já ho nechci léčit já ho chci evidovat,kopeš kolem sebe jak kůň který je v pasti

                                      Nkritik - Profil | Čt 22.3.2012 10:17:52

                                      Venca888 >> Jo, hustota zvěře je vyšší, ale v poplatkových oborách a soukromých honitbách. Vysoká se jinak ve volné přírodě vyskytuje lokálně, co se týká srnčí zvěře za poslední dva roky nastal drastický úbytek.
                                      Nemůžeš tady operovat statistikama z roku cvaj, když současná realita je krapánek jinde. O výskytu a obživě rysa ve volné přírodě vím taky svoje, před dvěma roky jsem měl možnost strávit dva večery v hospodě na Kvildě s lesníkem, který monitoroval výskyt rysa na Šumavě. Viděl jsem spoustu fotek z fotopastí a přednáška taky stála za to:-))

                                        NVenca888 - Profil | Čt 22.3.2012 10:04:04

                                        kritik >> to je jen takový doplňující info, který ten stav dokresluje. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že lesní plocha se od roku 1894 ztenčila, takže fakticky je ta hustota výskytu zvěře ještě daleko vyšší.

                                          Nkritik - Profil | Čt 22.3.2012 10:01:03

                                          Venca888 >> Jo, ale tuhle statistiku ještě musíš doplnit o info, kolik kusů se odstřílelo honitbách a oborách, kde se vysoká chová ve velkém a pěkně frčí poplatkový odstřel a kolik kusů je odstříleno běžnými MS v rámci plánovaného odstřelu :-))
                                          Rover promine.

                                            Nrover - Profil | Čt 22.3.2012 9:59:15

                                            Určitou roli v tom hrají i regiony - http://jindrichohradecky.denik.cz/zpravy_region/na-​jindrichohradecku-neustale-ubyva-zver-20120320.html​

                                            Nicméně bych poprosil spíše o příspěvky k tématu ...

                                              NVenca888 - Profil | Čt 22.3.2012 9:51:18

                                              Lutra >> v roce 1894 bylo v Českých zemích loveno 3 566 kusů zvěře jelení, 2303 zvěře daňčí, 0 zvěře mufloní, 25 428 kusů zvěře srnčí a 996 kusů černé zvěře,
                                              v roce 1994 to bylo 16 332 kusů zvěře jelení (4x více), 6 384 kusů zvěře daňčí (2x více), 6 914 kusů zvěře mufloní, 105 190 kusů zvěře srnčí (4x více) a 37750 kusů zvěře černé (38x více)

                                                NVenca888 - Profil | Čt 22.3.2012 9:48:43

                                                Lutra >> ano. Pokud ti přijdou moje příspěvky bezpředmětný, nikdo tě nenutí, abys je četl.

                                                  NVenca888 - Profil | Čt 22.3.2012 9:48:12

                                                  PYTLAKS >> Ale já ti přece odpovídám. Pokud to nechceš vidět, je to tvuj problém. Ty jsi kritizoval záměr vysadit rysy v řádu až desítek kusů. To chceš popřít???

                                                  Naopak jsi to ty, kdo neodpovídá na moje otázky. Např.:
                                                  Jakym zpusobem jsi ten odhad uskutecnil, kdyz vis o dvou? A jaky znalosti ci dokonce jakou odbornost mas, ze dokazes odhadnout kolik rysu je pro 2000 ha akceptovatelnej pocet?
                                                  Kdo, kde a v jakym poctu vysazoval zmije?

                                                  Proboha co to meleš? To, že jsi viděl v lese rysa, z tebe dělá odborníka na jejich problematiku? Takže stačí vidět na křižovatce auto a stane se ze mně automechanik? Nebuď směšnej.

                                                    NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 23:48:38

                                                    Venca888 >> no tak venoušku odpovíš mi?kde jsem pomluvil zelené nebo na ně nadával,že chtějí vysadit rysa?zase lžeš,by jsi se měl léčit,nebo jsi dyslektik,protože čteš něco jiného než se píše,ani jsem nekritizoval a ani nenapadal,vše jsi si vymyslel,aby jsi mohl napadat ty, a na rozdíl od tebe mám strach,že z našich rysů by byly vyhublé trosky,jestli chceš,tak přijeď a uvidíš rysa v plné kondici,už jsi ho někdy viděl ve volné přírodě?já jo,akorát si musíš počkat a být trpělivý,ale ty děláš závěry aniž by jsi o tom něco věděl,ono nestačí si přečíst statisiku,ale jak jsem psal,nejlepší je pozorovat v terénu a né u počítače,znovu opakuji co by se stalo KDYBY vysadili další kusy a nepamatuju si o KOLIK kusů se mělo jednat,ale upustili od toho,protože je asi osvítilo a o tom to mělo být

                                                      NLutra - Profil | St 21.3.2012 22:23:24

                                                      Venca888 >> vysoké zvěře nejvíc za posledních 100 let??? To snad nemyslíš vážně? Pokud ano, je tvůj jakýkoliv další příspěvek do této diskuze naprosto bezpředmětný.

                                                        NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | St 21.3.2012 22:14:53

                                                        PROKLETÍM ČESKÝCH RYBÁŘŮ je jejich příslušnost k českému etniku.

                                                          NLutra - Profil | St 21.3.2012 22:09:05

                                                          Venca888 >> u Nového Města na Moravě -CHKO Žďárské Vrchy. Proč se ptáš,
                                                          chceš nějakou do terárka?

                                                            NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 21:56:49

                                                            hraji >> to určitě není,to je prokletí venouška,který sežral všechnu moudrost o problematice a počtu rysů v beskydech a teď mu leží v žaludku a to se celou dobu bavím o beskydech od lysé hory po radhošť,má to tu pěkně zmapované chlapec,jen co je pravda,vůbec mu nedochází,že se tady snažíme rysa chránit,aby se mu dařilo dobře tady u nás

                                                              NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 21:51:08

                                                              Venca888 >> no a na kusech nebo párech záleží hodně,ono je to vlastně jedno jestli jich je sto nebo dvěstě,že?vždyť to je detail,z napadání zelených je už je jenom kritika,ale to je přece to samé,že?nesmysly plácáš ty,protože se oháníš nějakou statistikou co kde za sto let,ale my se tady bavíme o určité lokalitě,ale to ti zase nedošlo.protože sis něco našel na internetu,ale bohožel jako celek,ale né lokálně,ale tobě to pořád nedochází,že procento vysoké zvyšuje šumava,jo aha já jsem zapoměl,vždyť ona je od nás jen přec kopec asi 450km daleko,už si hledáš přesnou vdálenost z radhoště na šumavu?měl bys,protože jinak neumíš vůbec argumentovat,pokud si nenajdeš na internetu nějakou celorepublikovou statistiku,narozdíl od tebe se tu bavím s polesným a ten opravdu ví jak to tu je z počtem zvěre a to že si nepamatuju něco z před pěti lety,tak to je jediný tvůj argument,který tady smolíš pořád dokola,vůbec o tom tady nic nevíš a děláš machra,ono ti zelení od toho upustili zřejmě proto,že je to asi taky trklo,že je to blbost,ale ty tady meleš jedno a to samé dokola,jen aby jsi si nemusel přiznat,že jsi se spletl,ty nejsi diskutující,ale napadající,který má jen svoji pravdu,ikdyž o tom ví prd

                                                                Nhraji - Profil | St 21.3.2012 21:42:08

                                                                Prokletím českých rybářů je rys ostrovid.

                                                                  NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 21:33:32

                                                                  Venca888 >> odpověz mi na otázku,kde jsem napadl zelené

                                                                    NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 21:15:08

                                                                    PYTLAKS >> tak ty mi chceš tvrdit, že jsi v týhle diskuzi nekritizoval snahy vysazovat další rysy? To si snad děláš legraci, ne?! Nebo bych ti doporučil změnit si heslo, protože se na tebe možná hlásí někdo jinej a píše tvym jménem příspěvky. Ostatně i v tomhle poslednim příspěvku to zmiňuješ.
                                                                    Na tom nezáleží jestli kusy nebo páry - princip je v tom, že vaříš z vody a plácáš nesmysly. Všímej si zásadních prvků diskuze a nechytej za slovíčka - tim nic nezměníš.
                                                                    A jsme zase u toho. Kolik jich tam chtěli přisadit? A kdo? Vždyť ty to vůbec nevíš a neustále se tim oháníš - to je to, co tady řešim. A další otázka, kterou jsi nebyl schopen odpovědět - jaká je úživnost CHKO Beskydy? Kolikpak rysů tam může žít. Víš to? Pokud ano, z čeho vycházíš? Z toho, že tam chodíš na procházky?
                                                                    Vim, čím se rys živí, neboj. A taky vim, že vysoký zvěře je u nás nejvyšší počet za více než 100 let. Takže nemám obavy, že by z rysů byli vyhublý trosky.

                                                                      NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 19:42:02

                                                                      Venca888 >> řekni mi kde jsem napadl ty zelené jak píšeš jen za to že chcou ho tu vysadit,opravdu by mě to zajímalo,kde jsem napsal něco špatného o nich,to jen ty překrucuješ moje názory a něco tady vnucuješ co jsem nikdy nenapsal,ikdyž jsem tě asi čtyřikrát vyzval,aby jsi četl pozorně,na rozdíl mi o toho rysa opravdu jde,ale to si asi nepochopil,protože by jsi musel sundat ty zelené brýle z očí,a navíc zase lžeš,já napíšu 4-6 KUSŮ,ty z toho uděláš PÁRŮ,VÍŠ ČÍM SE ŽIVÍ RYS?já ano a aby se jich tu uživilo množství,které si opravdu nepamatuji,kolik jich tu chtěli přisadit k té naší zdravé populaci,tak by tu za chvíli zdechli hladem,protože by tu neměli co žrát,ale ty se nedíváš dopředu,ty vidíš TEĎ a potom potopa,ale ty to asi nemůžeš pocopit,protože nežiješ pod horama a nenavštěvuješ je tak,aby si to mohl pochopit,ještě něco pěkného si najdi o beskydech na netu toť rada,aby jsi zase tady mohl ze sebe dělat zasvěcence který tu stírá jednoho blba za to,že se zastal původní,silné a prosperující kolonie rysa

                                                                        NPetr64 - Profil | St 21.3.2012 18:53:22

                                                                        rybomil >> Užovku podplamatou čirou náhodou dobře poznám,takže zmýlená nehrozí.Za pár let pohybu po přírodě už sem měl i tu čest potkat se několikrát se zmijí.Tyhle plazi mi vůbec nevadí,jen si myslím,že když chce někdo vracet něco co tam "údajně" patří,neměl by to dělat bez rozmyslu.

                                                                          Nrybomil - Profil | St 21.3.2012 15:23:56

                                                                          Petr64 >> abys nedopadl jak můj otec. V lese u vesnice zabil před pár lety užovku podplamatou, viděl ho 1 eko a zacáloval slušnou pokutu. Tedy kromě ostudy v hospodě, že nepozná zmiji od užovky :-(


                                                                          Delpiaz : Tak nějak, před 8 lety jsem se přistěhoval do vesnice, kde Obecní úřad okupují dlouho a těžce bývalí komanči. Asi 25 let sypali každé jaro do venkovní nádrže hrdě označované
                                                                          " koupaliště " ( kdysi obecně užívaný pojem pro vybetonovanou vesnickou nádrž ) 50 kg modré skalice a tudíž vytrávili vše živé co tam bylo, všetně chráněných pulců.
                                                                          Když jsem po 3 letech dohadování aby to nedělali poslal na ně orgán ochrany přírody a dostali 5000 Kč pokuty ( symbolické, bo mohli dostat až 500 000 Kč ) hned mě označili a dodnes označují za zelenýho šmejda a NEJ škodiče obce.
                                                                          Nasadili tam amuři aj. ryby co jim nějaký chytrý poradil jako bojovníky s řasami. Ty jsou už asi vypytlačený. A teď se bojí, že dostanou pokutu, protože nemají účtenky za nákup a prachy už vyplázli dávno tomu. Holt neznalci v ouřadě to nemaj lehký.

                                                                          Účelu ale dosaženo, bo už to tam nesypou, mají strach.... a velký !

                                                                            NVýr - Profil | St 21.3.2012 14:54:32

                                                                            Paul Delpiaz >> Za to že je "jakákoliv neziskovka angažující se v ochraně přírody musí být automaticky označena za ekoteroristický komando bojující proti lidstvu s požadavkem na návrat do jeskyň. " si môžu prevažnou väčšinou tie organizácie samé....

                                                                              NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 14:41:48

                                                                              Paul Delpiaz >> no jo... protože lidi rádi poslouchaj pohádky o vlcích, rysech a vydrýscích, ale už nedokážou akceptovat fakt, že výskyt jakýhokoliv většího živočišnýho druhu (a o predátorovi to platí minimálně dvojnásob) s sebou nutně přinese taky (z pohledu člověka) negativní dopady. Takový jednoduchý a primitivní myšlení sebestřednýho tvora, kterej si zvyknul na to, že může všechno modelovat podle sebe a rozhodí ho i potok vylitej na silnici.

                                                                                NPaul Delpiaz - Profil | St 21.3.2012 14:11:55

                                                                                Ano!! zelený jsou největší svině a můžou (nejen) v přírodě za všechno špatný. Některé názory co tu čtu ve mě vyvolávají pocit, jako bych byl někde v hospodě a poslouchal stádo omezených buranů v hospodě co jsou zvyklý na svoje kapry nasazený v rybnících, v lesích dostatek lovný zvěře a všechno od ledňáčka přes vydru až po rysa s medvědem je nažádoucí škodná. Prostě jakákoliv neziskovka angažující se v ochraně přírody musí být automaticky označena za ekoteroristický komando bojující proti lidstvu s požadavkem na návrat do jeskyň. Nedej bože, aby se v politice objevilo něco jako je Strana zelených a začala některé enviromentální věci z praxe prosazovat i do zákonů. No nic, škoda slov... :/

                                                                                  NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 14:11:17

                                                                                  PYTLAKS >> ale tady přece vůbec nejde o to, jestli vysadili nebo jenom chtěj. Na tom nesejde. Klíčový je to, že tys jim za to nadal a pak se ukázalo, že vlastně ani nevíš, kolik že jich to chtěli vysadit a kdo. Chápeš? Tys někoho křivě obvinil z něčeho, na co jsi neměl právo. A troufám si tvrdit, že jsi ty "desítky" prezentoval schválně, abys to jejich "přestoupení" dostatečně malebně vykreslil.
                                                                                  Vždyť ses na nic neptal. :-) Akorát tu neustále prezentuješ nějaký pomýlený skutečnosti, ze kterejch se snažíš udělat dogmata na základě toho, že "tam" žiješ. Naopak ty moje otázky zodpovídat nedokážeš a namísto toho používáš naprosto smyšlený fabulace vůči mojí osobě (abys zakryl svojí argumentační impotenci).

                                                                                    NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 13:19:15

                                                                                    Venca888 >> oni chcou,ty překrucuješ,ale ty mě tady napadáš ,že jsem napsal že vysadili,to je trošku rozdíl,překrucuješ si moje slova k tomu jak se ti to hodí a napadáš mě a ani nevíš o čem je řeč,opakuji znovu rys mi nevadí a ani proti němu nic nemám,jen ty chceš dělat tady chytrého a překrucuješ slova jak se ti to hodí,ani nevím že bych nějaké zelené kritizoval za to,že tu vysadili rysa,když jsem ani nenapsal že je tu vysadili,jak ubohé,u nás na valachách se říká,jsis pěkně nasral do huby,a taky to co tu prezentuješ je nesmysl a hraješ si tu na borca,ale opět jsi mi na nic konkrétně neodpověděl,jen pokládáš zase otázky,jen jsem se snažil nastínit jak by to dopadlo kdyby tu vysadili rysa,který tu už dávno je a udržuje si zdravou a početnou populaci sám,ale to vy zelenomozci z bytovek nikdy nepochopíte,nazdar,jo vysaď si je kolem svého bydliště,pokud je to možné ovšem,ta zmije se udrží i ve městě,nebo si je přijď nachytat k nám jejich tu dost narozdíl od mravenců lesních

                                                                                      NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 9:33:52

                                                                                      hraji >> Víš co, Sašo?!

                                                                                        Nhraji - Profil | St 21.3.2012 9:30:26

                                                                                        Pánové, promiňte mi moji poznámku, ale pokud chcete řešit problematiku rysa, který zcela zjevně není prokletím českých rybářů, pokračujte ve své vysoce odborné diskuzi někde mimo.
                                                                                        Děkuji vám z rybáře.
                                                                                        P.S. Nemám nic proti rysům.

                                                                                          NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 9:26:46

                                                                                          PYTLAKS >> psal jsi přesně: "oni tu chcou připlácnout několik dalších možná i desítek kusů" A to ti stačilo k tomu, abys je napadnul.
                                                                                          Na co kam chodim?
                                                                                          A co je příliš mnoho rysů?

                                                                                            NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 9:18:23

                                                                                            Venca888 >> zase nečeš vše,psal jsem že chtějí vysadit a proti rysům nic nemám,nevím kde na to chodíš,rozebral jsem pouze to jak by to dopadlo,když tu vysadí příliš mnoho rysů,jak dopadne domorodá zdravá a soběstačná populace

                                                                                              NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 9:18:16

                                                                                              PYTLAKS >> a pro upřesnění - CHKO Beskydy má cca 116 000 ha a podle posledního sčítání se tam nachází 15-20 rysů.

                                                                                                NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 9:08:29

                                                                                                PYTLAKS >> Nezatahuj to na mně a nezbavuje se zodpovědnosti za svoje výroky. Já se bavim o tvojí kritice na adresu zelenejch, který údajně vysadili příliš rysů. A následně se ukáže, že vůbec nevíš, kolik jich vysadili. Jenom jsi tady plivnul, že možná "několik desítek", což ti stačilo k tomu, abys kritizoval. To je fakt, kterej neokecáš, ani kdybys v lese celej rok spal. :-)
                                                                                                A čim ti ty moje argumenty připomínaj "staré známé vsjo balšoje a mnogo"? Hm? Nebo jsi to jen tak plácnul, protože už nevíš, jak dál? :-)

                                                                                                  NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 9:05:40

                                                                                                  Venca888 >> žety o téproblematice toho víš zase tolik ty jsi jak nějaká baba která hledá problém tam kde není a chce se hádat,prvně si pozjišťuj vše jak to chodí v beskydech a pak napadej,protože ty o tom víš hovno,až budeš trávit tolik času v lese jak já,tak potom mudruj zelený mozku,hlavně mi ty tvoje argumenty připomínají staré známé vsjo balšoje a mnogo

                                                                                                    NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 8:56:50

                                                                                                    PYTLAKS >> jasně... takže víš uplný hovno, ale fakt, že žiješ "tady" z tebe dělá odborníka. :-)
                                                                                                    Jakej názor jsem ti měl vyvrátit? Tvojí kritiku na adresu těch, co vysazujou rysy, o kterejch víš hovno? Uvědomuješ si vůbec, jak směšně se tu chováš, když kritizuješ "zelený" za to, že vysazujou příliš rysů a pak se ukáže, že vlastně ani nevíš, kolik jich opravdu vysadili?

                                                                                                      NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 8:50:14

                                                                                                      Venca888 >> je taky rozdíl to vidět naživo a né od stolu jako většina ekologů,kteří tu něco plácnou aniž by si zjistili stavy hlavně že toho bude hodně a pak se vrátí domů do svých betónóvých králičáren s pocitem,že zas udělali něco geniálního pro přírodu a umíš taky nějak věcně argumentovat a né jen napadat?zatím jsi mi můj názor nijak věcně nevyvrátil,a vzdělání?žiju tady,tak to je to nejlepší vzdělání,protože to vidím jak to tu chodí ono ve škole tě možná něco naučí,ale jak se říka,nejlepší je praxe,takových rádoby expertů už sedí dost v bruselu,kteří nám řikají jak chovat slepice,co kde pěstovat,atd.

                                                                                                        NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 8:47:57

                                                                                                        PYTLAKS >> odhadován kým? tebou?

                                                                                                          NVenca888 - Profil | St 21.3.2012 8:46:45

                                                                                                          PYTLAKS >> no, to je panečku argument... :-)

                                                                                                            Nhraji - Profil | St 21.3.2012 8:16:02

                                                                                                            standas >> tloušti se třou na řece od dubna do června, taky si zrovna na úkryty nepotrpí, plotice a cejni jakbysmet. Dostatek úkrytů, to je věc důležitá spíš na pstruhových vodách pro salmonidy.Tam to má smysl. A možná u dravců jako je štika, okoun.

                                                                                                              NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 8:10:33

                                                                                                              PYTLAKS >> počet odhadován podle pozorování myslivců v různých částech hor,máte u vás hory?

                                                                                                                NPYTLAKS - Profil | St 21.3.2012 8:03:19

                                                                                                                Venca888 >> ty budeš jeden z těch zelených z města

                                                                                                                  Nstandas - Profil | Út 20.3.2012 22:58:48

                                                                                                                  hraji >> podemleté břehy,větve,balvany a td,a co se týká výtěru tak je potřeba brát výtěr všech ryb obecně podoustve to maj jednoduchý ale co plotice ,cejni,tloušťi..........

                                                                                                                    Nrover - Profil | Út 20.3.2012 21:24:54

                                                                                                                    Přes kormorána, vydru, bobra, volavku, rysa, atd., ...jsme u zmije, ...rybář je celkově velmi vnímavý k přírodě jako takové, i když o tom zdá se ví minimum.

                                                                                                                      NVenca888 - Profil | Út 20.3.2012 21:20:36

                                                                                                                      arnošt >> nevěř všemu, co kdo řekně...

                                                                                                                        NVenca888 - Profil | Út 20.3.2012 21:18:23

                                                                                                                        Lutra >> kde konkrétně mluvíš o vysazení zmijí?

                                                                                                                          NGoce - Profil | Út 20.3.2012 21:11:05

                                                                                                                          hraji >> Aha, tak do podrobna jsme to nebrali, pač to pořádně nevěděla. A jak to je u sportovních? A produkčních?

                                                                                                                            NGoce - Profil | Út 20.3.2012 21:09:45

                                                                                                                            ......

                                                                                                                              Nhraji - Profil | Út 20.3.2012 21:08:17

                                                                                                                              Goce >> kterým rybářům? Produkčním a nebo sportovním? Ten zákon to rozlišuje.

                                                                                                                                NGoce - Profil | Út 20.3.2012 21:03:54

                                                                                                                                Dneska jsme brali ve škole zákon, teďka nevím číslo, ale o nahrazení škody způsobené chráněným zvířetem . Patří tam kormorán, medvěd, vydra , bobr, rys apod. Myslíte si nebo víte, že to někdo rybářům zaplatí v plný výši?

                                                                                                                                  NPetr64 - Profil | Út 20.3.2012 21:02:14

                                                                                                                                  Lutra >> Zmije vypouštěj skoro všude.Na Blanensku se mi taky začly vyhřívat na zahradě.Jak jedna vleze kam nemá,sejmu ju a pak si podám někoho z těch co je vysadili.

                                                                                                                                    Nhraji - Profil | Út 20.3.2012 21:01:39

                                                                                                                                    standas >> popiš mi, jaké přirozené úkryty v řece potřebuje třeba ostroretka nebo parma? A třeba podoustve se u ná s v řece třou v tisícových hejnech. Dá se z toho usuzovat, že by jim nálety kormoránů nevadily? Vadily, v praxi ověřeno.
                                                                                                                                    Ono nic neplatí zcela obecně a je potřeba rozlišovat

                                                                                                                                      Narnošt - Profil | Út 20.3.2012 20:55:10

                                                                                                                                      Lutra >> Tak s těma zmijema je to opravdu chytrý,to musel vymyslet nějakej kujón...

                                                                                                                                        NVýr - Profil | Út 20.3.2012 19:41:49

                                                                                                                                        standas >> Kdyby se ryby vytíraly tak jak maj a ve vodě byly přirozené úkryty bylo by za pár let v řece rovnaké howno jaké tam zústalo po kormoránech dnes.

                                                                                                                                          Nstandas - Profil | Út 20.3.2012 19:36:59

                                                                                                                                          Hlavní problém nebude že je tu hodně Kormoránů ale v tom že je tu málo ryb a vody čistý jak bazény.Kdyby se ryby vytíraly tak jak maj a ve vodě byly přirozené úkryty bylo by vše jinak. Násada Kaprů je jen chabá náplast a rychle se vychytá,hledejme problém jinde.:-)

                                                                                                                                            NLutra - Profil | Út 20.3.2012 19:17:16

                                                                                                                                            Venca888 >> no jo dáváš mu kouř, ale i u nás zelení vypustili zmije a to do těsného sousedství koupaliště. Taky na cca 8 km pstruhovýho potoka 2 páry vyder. I to má své klady, objevily se tam slunky a střevle - ty jsou pro vydru nezajímavé, o pstruha ovšem nezavadíš.

                                                                                                                                              NLutra - Profil | Út 20.3.2012 19:13:46

                                                                                                                                              goter >> človíčku prober se. Ekologické zemědělství je způsob jak ostatní zemědělci EU si u nás budují možnosti odbytu pro svoje výrobky. Vždyť proti např.Německu jsme v ekologii už i s konvenčním zemědělstvím. Pokud u nás bude víc ekologického zemědělství, ztratíme soběstačnost i v těch několika málo komoditách kde ji ještě máme.

                                                                                                                                                NVenca888 - Profil | Út 20.3.2012 18:46:37

                                                                                                                                                PYTLAKS >> no jasne-prave. Ty tady peskujes "zeleny" za to, ze chtej vysadit "mozna az desitky" rysu (dle tebe prilis), coz je informace, kterou si nepamatujes presne (nevis kolik vlastne), nevis ani kdo ji zverejnil ani od koho vlastne byla iniciovana. Pak odhadujes, ze je u vas 4-6 paru na 2000 ha. Jakym zpusobem jsi ten odhad uskutecnil, kdyz vis o dvou? A jaky znalosti ci dokonce jakou odbornost mas, ze dokazes odhadnout kolik rysu je pro 2000 ha akceptovatelnej pocet? Proste jenom placas.
                                                                                                                                                A zmije? Kdo, kde a v jakym poctu vysazoval zmije? A nevysadili tam u vas ty holomci taky mravence? To by tak hralo, aby mladyho postipali. :-)

                                                                                                                                                  NVýr - Profil | Út 20.3.2012 18:39:44

                                                                                                                                                  Pvl >> samozrejme...myslím že v tomto sme na tom veľmi podobne.

                                                                                                                                                    Nretrívr - Profil | Út 20.3.2012 18:06:30

                                                                                                                                                    PYTLAKS >> Já jsem nepsal, že Ti vadí rys. Já jsem to jen komentoval.Je-li vše pravda, je to k zamyšlení. Že se vysazují zmije slyším poprvé.Vysazování kapra je samostatná kapitola.

                                                                                                                                                      NPvl - Profil | Út 20.3.2012 17:59:14

                                                                                                                                                      Výr >> U vás taky ?