Skládka - Ivanovický potok

Diskuse k rybářskému videu Skládka - Ivanovický potok

Autor diskuse: Jan doby Dobeš - Profil , 23.2.2012
85 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nšmudla007 - Profil | Po 5.3.2012 8:56:57

mina >> Větve naházený do vody nejsou bordel ,ale přirozená součást biotopu pro ryby- úkryt pro dravce, potěr a další organismy.
Takže házet větve a stromy do vody je fajn a v pořádku, minimálně pokud se tam bude špatně chytat tak dobře pro ryby.

>Soulfish: každá chemická sloučenina je součástí přírody a ono se všecko nějak vstřebá, lidi z toho dělají hroznou vědu. Co je lepší..koukat se na bordel co se nikdy nerozloží ..nebo navrátit energii a chemické prvky do koloběhu života pomocí procesu zvaného termické oxidace(oheň)?
Já nepopírám, že trochu škodlivin se uvolní, ale příroda si s tím poradí a nepořádek .bude pryč. Navíc když se to proloží dostatečně dřevem(biomasou) tak celej proces proběhne lépe a bez kouře.

    NGRUPA - Profil | Ne 4.3.2012 20:59:04

    mina >> možná to bylo na ledu, na sněhu atd... a jak to povolilo, tak to vlítlo do vody. :-( Zítra se tam asi otočím.

      Nmina - Profil | Ne 4.3.2012 20:54:50

      GRUPA >> Ja nevim kdo to byl:Nechapu kdyz si s tim da nekdo takovou pracu proc to tam necha lezet a nebo to udelal proto aby uz tam nikdo nechytal.

        NSoulfish - Profil | Ne 4.3.2012 20:49:55

        šmudla007 >>plasty nejsou pouze uhlík + vodík - nebude to hořet jen na vodu a oxid uhličitý, ale vznikde z toho plno (chemického) bordela, ať to uděláš jak chceš.

          NGRUPA - Profil | Ne 4.3.2012 20:46:59

          mina >> on to tam prořezává, aby se tam dalo líp z druhé strany krmit a hůř chytat. :-(

            Nmina - Profil | Ne 4.3.2012 20:41:43

            GRUPA >> Vzadu jak chyta ten rybar se zlutym mopedem haze to jakoby k tem kerum tak sou tam orezany vetve hozeny do vody asi aby se tam dalo lip chytat.

              NGRUPA - Profil | Ne 4.3.2012 19:52:15

              mina >> a co to je, nebo o co jde, já na těch fotkách nic nevidím. Bordel je všude i v Holáskách po brusličích.

                Nmina - Profil | Ne 4.3.2012 19:35:15

                GRUPA >>Včera sem jel kolem tak sem měl pocit ze mezi těma keřama nekdo chytá,tak sem se tam dneska šel podívat a bylo tam tohle.

                  NGRUPA - Profil | Ne 4.3.2012 18:31:44

                  mina >> dnes už tam dva páni seděli, u boudy.

                    Nmina - Profil | Ne 4.3.2012 16:56:23

                    Tak v zadu mezi keřana si už někdo chystá místo na jaro,ale nechápu proč to po sobě taky neuklidí.

                      Njogobela - Profil | Čt 1.3.2012 12:17:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                      Toto je smutné a nejvíc takoví lidé to dělaji z města. Na Žermanickou přehradu, si to přijede na týden zachytat pěkně autem. Po týdnu chytání, zbyde jen velký igelitový pytel z odpadky. Jako byto byl problém hodit do kufru a vyhodit to u nějaké popelnice. Z práskal bych Vás bičem ty, co jezdí si někam zachytat a místním nechají takový bordel. Osobně jezdím na ryby na kole a nemám problém vzít z pět jednu pet láhev do nosiče a co Vy? Jste chro, chro, chro svině rybáři tzv... nebo skuteční rybáři?

                        Nbeny83 - Profil | St 29.2.2012 20:28:31

                        beny83 >> to si radej pudu sednout tak kde je jeste poradek a chodi tam slusni lide a ne takove hovada co codi na ivanovicky potok konec koncu to nedelaj rybari ale lide co se tam chodi koupat v lete je to tam jak na koupalisti

                          Nbeny83 - Profil | St 29.2.2012 20:26:14

                          koukam jak malo staci a docela to tady zije mam to u prdele jestly je u vody bordel nerikam ze mi to nevadi ale uklizet po nikom nebudu

                            Nšmudla007 - Profil | St 29.2.2012 9:10:33

                            GRUPA >> to nevíš že na MRKu jsou aji rybáři co jsou Chyt a pusť a sem tam si něco vezmou(například kapra do 60ti a jednu dvě štiky za rok a nějaký ten plevel(nástražní rybky)... Já chytám a pouštím akorát když mne přepadne hlad tak si prostě pro vlastní potřebu něco vezmu(a tu potřebu mám ročně cca do 120-130kg, pod 80kg ročně nejdu(leda že je fakt špatnej rok a nechodím moc k vodě).

                            Někdo pouští všecko, někdo pouští sem tam něco a někdo bete všecko(já všecko neberu tak nemůžu být masař, tudíž jsem částečně Chyť a pusť rybář). a hlavně pouštím všecky ryby co nemají míru a co jsou hájené a nelovím na rybku v lednu(jako Bobrman), a nelovím přes noc když se to nesmí(jako K.Nikl a L.Krása). Rybáři si myslí že kdo bere sem tam rybu není slušný člověk ..a já sem slušný člověk.

                              NVenca888 - Profil | St 29.2.2012 8:49:21

                              JencekD >> Jan doby Dobeš - 28.2.2012 18:21:30 >> nechápu, proč místo natáčení nevezmeš pytel a neodvezeš to... zase tak hrozně to tam nevypadá, aby ten jeden odvezenej igeliťák nepomohl. Já to tak dělám na Berounce každej rok a přijde mi to normální.

                                NGRUPA - Profil | St 29.2.2012 8:47:44

                                šmudla007 >>
                                http://www.mrk.cz/clen.php3?id=56549
                                ....................Jsem čistokrevný Chytˇa pusť, jen si sem tam nějakou tu rybku vezmu (to je nic proti ničemu- tak cca kolem 80-100kg ryb ročně).

                                BEZ KOMENTÁŘE !!!

                                  Nšmudla007 - Profil | St 29.2.2012 8:29:38

                                  fajanek >> nemáš pravdu a valíš tady klíny jako buky.
                                  Za cenu povolenky členské známky a brigád si na sádkách koupíš tolik ryb kolik v životě průměrnej rybář za celej rok z vody nevytáhne ..takže za ty prachy co platím za povolenku se má vysazovat třikrát ročně to co se sadí včil jednou ročně a ještě by zbylo aji na candáty a duháky a štiky i líny a karasy (kteří se nesadijou skoro vůbec(karase lína sem neviděl co si pamatuju X roků).

                                  Průměrný rybář si odnese cca 12-15kg ryb ročně, když polovina jsou hovnochytové/nebo rylísáci kerým ryby nechutnají(tak je pouští).. tak to povyskočí 50 procent nic nechytne a 50 procent rybářů má průměrnej úlovek 20-25kg ročně(to je asi deset kaprů a nějakej cejn a štika).. 20 kg kapra na sádkách koupíš za 800Kč+2kila duháka za 230Kč+dvoukilovou štiku za 400Kč .. a teprv sme na ceně za povolenku ..ještě je třeba prošustrovat 400Kč za členskou známku a 800Kč za brigády.

                                  Peněz na ryby je dost,ale do revíru se ty peníze nedostanou. Ryby se vyplatí koupit ..ne chytat, ani mě se to nevyplatí, ale chytat mě baví tak když už chytám tak si nějakou tu rybu vezmu ..přece ji nepůjdu koupit do obchodu když sem rybář ne?

                                  Jinak pro histerky co mi klikají nelíbí: uvědomte si že PET flaška nebo sáček je minimální množství na hmotnost plastu... pár větviček a trávy a není nikde nic. PET flašky a sáčky jsou jenom vzduch načechraná vata. Když něčemu nerozumíte tak se poučte.. kdyby se všichni bály tak se z těch hromad nepořádku nikdy nevyhrabem.

                                    Nfajanek - Profil | Út 28.2.2012 18:57:31

                                    beny83 >> Svazu se platí dost? Dobrej vtip. Ty směšné částky co platíme za povolenky ani nestačí na zarybňování toho co spousta masařu vytahá z vody, natož na úklid břehů. Úklid se (alespoň u nás) řeší brigádami. Většina revírů jsou v současné době takové sádky, do kterých se neustále nasazují ryby, ale stále ubývají protože se jich vytahá víc než nasadí. Když si přepočteš co by sis za cenu povolenky koupil rybího masa v obchodu nebo na sádkách, tak ti to nejspíš bude jasný... Průměrný český rybář (žádný extrém - ani CaR ani masař) prostě odnese od vody tolik ryb že to převyšuje cenu povolenky.

                                      NGRUPA - Profil | Út 28.2.2012 18:32:03

                                      JencekD >> Jan doby Dobeš - 28.2.2012 18:21:30 >>
                                      :-)

                                        Nbeny83 - Profil | Út 28.2.2012 18:26:45

                                        to je dobre jak to kolikrat vidim u vody tak to aby mel sebou kontejner a mist ryb bych jen celej den uklizel ma se starat svaz platime jim dost

                                          NJan doby Dobeš - Profil | Út 28.2.2012 18:21:30

                                          GRUPA >> Myslím, že šmudla007 je blázen! A to naprosto vyjímečný. Myslel jsem, že jsem si to špatně přečetl, ale kdž jsem si to přečetl podruhé, tak mi došlo, že nečtu špatně, ale, že šmudla špatně píše. Doufám, že tohle někdo nevezme vážně, a opravdu začne podpalovat odpad u vody. Tím by se všechny revíry zničily. Nemá vážně rozum.

                                            NGRUPA - Profil | Út 28.2.2012 18:20:20

                                            šmudla007 >> dám na rady starších a už se k tomu raději nebudu nijak vyjadřovat. Budu jen žít v naději, že ta naše mládež má víc rozumu než někteří zde přítomní....
                                            :-(

                                              Nšmudla007 - Profil | Út 28.2.2012 17:28:50

                                              GRUPA >> bohužel to myslím naprosto vážně .. a proto k tomu podávám dodatečné informace protože kdo se v tom nevyzná může napáchat značné škody ... Rozhodně je lepší si to zkusit prvně v malém měřítku a pak aplikovat. Dobrý je ty plasty namíchat trošku s dřevem a trávou(tak cca 50:50) ať to lépe shoří a upěchovat hromadu aby to nebralo moc vzduchu( aby nebyla fatra 5 metrů vysoko plameny). Plameny by měly být tak maximálně metr po zapálení a ono se to potom ustálí a plameny se sníží. Je to docela věda, správně zapálit aby to dopadlo. A mě věř že já se v tomhle vyznám, je to dobrej postup.

                                              První bych to zkusil uklidit ...a kdyby toho bylo fakt moc nad moje síly tak bych aplikoval metodu redukce odpadků, vykopat díru na popel a je uklizeno a ani by to moc nebolelo.

                                                NGRUPA - Profil | Út 28.2.2012 17:20:42

                                                šmudla007 >> to snad nemyslíš vážně. Tady to založil mladej kluk a ty radíš tohle. :-((( Doufám, že má mládež rozum a řekne si, že je to blbost! Nehledě na porušení všech možných předpisů. Chápu to jedině jako fór.
                                                Ať ti to hrrčííí.......

                                                  Nšmudla007 - Profil | Út 28.2.2012 17:17:42

                                                  fajanek >>
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=dhv2Bjr1yX4
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=LpjnlkfCKOE

                                                  Právě že při hoření odshora dolů nevznikají téměř žádné saze, nedochází k ůletu popílku do okolí, oxid uhelnatý je normální věc, toho vzniká tomto procesu taky relativně málo(to jsou ty modrý plamínky na uhlíkách, žlutý plamen je od hoření par vícemolekulových uhlovodíků(celulosa a pod), na horní žhavé vrstvě uhlíků dochází ke krakování(štěpení složitých uhlovodíků na jednoduché složky CO H2, CH4 .. které dobře shoří a vyhoří.

                                                  Právě ty negativní jevy o kterých tam píšou vznikají u hromady bordela zapálené odspodá(víc se vypařuje než stihne shořet a proto zapálená hromada odspoda strašlivě kouří a není to moc zdravé.
                                                  Oheň odshora dolů je něco naprosto odlišného -- uplatňuje se při něm takzvaný knotový efekt(svíčkový) , všecko co by kouřilo se prožene plamenem a pěkně to shoří za vysokých teplot. Dokonce takhle může shořet aji tělo člověka(které za normálních okolností není moc dobré palivo).

                                                  ale vypalovat všecko kolem rybníka fakt nedoporučuju ... je to sice řešení ale ty problémy s hasičema a tak, leda že by to hasiči taky brali jako zábavnou formu cvičení .. a dohasily by co by už shořet nemělo, následně by ti bordeláři se neměli kde schovávat v podrostu a bylo by hezky vidět kdo ten nepořádek u vody dělá.

                                                    Nfajanek - Profil | Út 28.2.2012 17:08:45

                                                    šmudla007 >>
                                                    Z EKOLIST.CZ:
                                                    V reálné situaci vznikají kromě konečných produktů dokonalého spalování také produkty nedokonalého spalování. Byly jich za různých podmínek identifikovány stovky, avšak charakteristické jsou saze, oxid uhelnatý a akrolein. Oxid uhelnatý je známý "krevní jed", akrolein je látka silně dráždivá (jedna z příčin štiplavého zápachu kouře).
                                                    Saze bývají považovány za formu uhlíku, ale ve skutečnosti obsahují značná množství kondensovaných aromatických uhlovodíků (PAH), z nichž mnohé jsou karcinogenní.

                                                    Ale jak vidím asi se neshodneme. Každý máme svůj názor a ten si budeme prosazovat. Já jsem proti pálení plastů. =)

                                                      Nfajanek - Profil | Út 28.2.2012 16:54:51

                                                      šmudla007 >> Myslím že kdyby samotní rybáři když příjdou na místo uklidili, nebo by někdo udělal dobrovolnou brigádu z řad rybářů co tam chytají, bylo by po problému. U nás se taky dělají brigády a u vody je relativně čisto. A mimochodem, odkdy shoří plast jen na vodní páru a CO2? Pokud vím tak z něj vzniká hodně karcinogenních sraček. Nejen tyto dvě sloučeniny...

                                                        Nšmudla007 - Profil | Út 28.2.2012 16:51:15

                                                        fajanek >> si asi nikdy nezkusil kolik toho bordela se nasbírá. Spálit je ekologičtější než to někde tahat a plýtvat dalšíma silama. A sem uvedl že se to MUSÍ zapálit odshora aby to pěkně shořelo na vodní páru a oxid uhličitý= navrácení ropy do koloběhu života.
                                                        Furt lepší než to tam nechat aby to odplavalo do moře kde to nikdo čistit nebude. Nadji si a nastuduj jak funguje UpSide Down fire, selffeeding fire ... uhlíky se pěkně prožírají do hromady a všecko pěkně shoří, žádnej jedovatej kouř a není to ani vidět na obloze ..samozdřejmě nesmí foukat vítr aby nebylo riziko požáru.
                                                        okruh stačí vyklidit cca 1,5-2 metry na všecky strany a když tak trošku pohodit trávou a opálit aby při dohořívání ohně oheň nepokračoval tam kam nechceme.

                                                        V bulharsku/rumunsku se uklízí kolem silnic tím že se každý jaro vypálijou příkopy, shoří suchá tráva aji s PETkama a vším co se za ten rok kolem silnice naháže a je čisto. Když to jde u nich tak by to mělo jít aji u nás.. než se dívat na ten bordel.
                                                        Trocha těch výparů přírodu nezabije. Vznikly plasty z něčeho radioaktivního? Ne, tudíž zoxidováním plastů nevznikne nic s čím by si příroda neporadila ..bilogická oxidace na plasty nefunguje, musí teda nastoupit exotermní reace zvaná hoření - oheň ..a tento proces si s plastama poradí. Gasifikace(zplynování v generátoru) je lepší ale u nás se moc neprovádí.

                                                          Nfajanek - Profil | Út 28.2.2012 16:48:23

                                                          šmudla007 >> Zapálit fůru plastovýho a jinýho bordelu když odcházím od vody, tak to je super rada. Doufám že to v praxi nikdo nedělá. O zapalování trávy radši ani nemluvím. Chudáci zvířata a kytky když narazí na podobnýho pyromana. Bordel patří na skládku a nejlíp roztřídit. Ale pálit ho?!

                                                            Nšmudla007 - Profil | Út 28.2.2012 16:24:37

                                                            JencekD >> Jan doby Dobeš - >> Hele natočit důkaz je hezké ..to hodnotím kladně. Mě trvalo asi tři dny cca po hodince než sem vyčistil břeh v dýlce asi 100 metrů (8 igelitek+ pytel sáčků flašek plechovek od kukuřice, kyblíčky od paštik svačin(saláty)) Nejlepší věc jak ten nepořádek zmizne když se na to vlítne a uklidí .

                                                            Rada č1: pokud to posbíráš na hromady .nejlíp doprostřed vysezených fleků (cca z okruhu 10-12ti metrů), nachystej si takový hromady a než půjdeš pryč tak to odshora zapal(když se to zapálí odshora tak to nebude kouřit a pěkně to shoří na hromádku popela ..a to už se pak druhej den dá lehce zamést a posbírat a odnést a je čisto.

                                                            Rada č 2 : tu bych nedoporučoval ..všiml sem si že tam ten nepořádek je většinou v trávě .. oběhl bych rybník s kanystrem benzínu(jen tak trošku čůrek).. no a hodit sirku a je uklizeno( ale to bych fakt nedoporučoval, mohlo by se to vymknout kontrole.

                                                              NBabuč - Profil | Ne 26.2.2012 22:21:12

                                                              Jo jo, všichni jsme si rovni.

                                                                NRváč - Profil | So 25.2.2012 9:49:16

                                                                Na jednu stranu je to smutny, na druhou stranu tohle je "standartni cesky revir":-(

                                                                  Ndosec - Profil | So 25.2.2012 9:31:24

                                                                  Horda >> oni tam nejezdí jen invalidi to mě nevadí člověk nikdy neví jak sám dopadne.Loni jsem tam,ale potkal dvě auta ze strany od parkáču přes to políčko navalený přímo u vody.Dva kluci a holka s děckem zkoušely člun měli,na to vytáhlej i stativ s kamerou.Tak jsem jim nadal,že jsou líní donest si to padesát metrů od parkáču a jak by to vypadalo,kdyby to udělal každej.Než jsem obešel rybník tak byly v čudu.U parkáču si tam pro změnu udělal někdo vrakáč rozebraný auto sicny prostě bordel.

                                                                    NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 23:16:46

                                                                    GRUPA >> jak zlutej tak i modrej

                                                                      NJan doby Dobeš - Profil | Pá 24.2.2012 22:39:24

                                                                      Vocko199 >> Čau, 12 proc?

                                                                        NGRUPA - Profil | Pá 24.2.2012 20:36:55

                                                                        Horda >> no já jezdím na ryby jinam a musím sám říct, že si třeba některých odpadků všimnu až druhý den. Někdy je to i docela srandovní, když někdo čumí co dělám zalezlej třeba v šípkovém křáku, protože mě tam štve petka, nebo plechovka.... Ale ona to zase tak velká sranda není.

                                                                          NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 20:33:59

                                                                          GRUPA >> to mě řekl, když jsem na něj spustil co tam dělá, objasnil jsem mu zákony a zbalil to a odjel, zustala tam po něm jen zmáčklá pet flaška, invalida bílá fabie a mám ho i nafocenýho s spz

                                                                            NVocko199 - Profil | Pá 24.2.2012 20:32:54

                                                                            JencekD >> Jan doby Dobeš - 23.2.2012 20:58:56 >> Čus, kolik ti je??

                                                                              NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 20:32:13

                                                                              GRUPA >> jistě, přehlídnout se dá ledasco.. já si na fleku bordel vysbírám (i dál jak 3m)

                                                                                NGRUPA - Profil | Pá 24.2.2012 20:31:42

                                                                                Horda >> povolil prybnej..... To je nějaká nová pravomoc? :-)

                                                                                  NGRUPA - Profil | Pá 24.2.2012 20:30:22

                                                                                  Horda >> ono se taky může stát, že si něčeho nevšimneš. Nejsem neomylnej. Ale zrovna na téhle vodě se na to víc zaměřím.

                                                                                    NTWIN 69 - Profil | Pá 24.2.2012 20:30:01

                                                                                    angelo >> Já tam byl naposledy předloni.Nechápal jsem některé věci co se tam odehrávají,ale nebudu to nijak komentovat,protože to nemůžu změnit.Je to krásná voda,ale pohybuje se kolem ní dost trotlů co si myslí,že jim to tam patří.A hlavně ten neskutečný bordel co tam je.

                                                                                      NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 20:29:40

                                                                                      GRUPA >> se žlutym mopedem to je jinej, tomudle tam prej dovolil jezdit nějakej porybnej, autem zajetem až v palachu a ještě hajzl lapal na 3 a dělal blbýho, dostal pojeb jak cip a nestačil ujiždět haj.zl jeden

                                                                                        NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 20:27:19

                                                                                        GRUPA >> tak já už několik igelitek odnesl a konkretni vodu jsem již z igelitovym pytlem obcházel a na všech flecích vyzbíral bordel.
                                                                                        Tebe jsem na podzim viděl na onom revíru kontrolovat rybáře na jednom ze znečištěných míst, ale chápu než se s někym přít je milejší tu petku v rákosí a zmačkanej sáček přehlídnout.

                                                                                          Nangelo - Profil | Pá 24.2.2012 20:25:41

                                                                                          TWIN 69 >> Je to na sterku ve Veseli. Takto to tam normalne vypada. Skoro na kazdem fleku od prijezdove cesty. Sak taky dosel porybny a naridil nam at to uklidime. No pekne nam pokazil lov. Byl z toho nakonec plny, ale opravdu plny kufr od Felicie Combi. Je to pekna voda a aj nejake ryby tam jsou, ale toho bordelu je tam dost a je to rozdoukane i do keru a lesiku.

                                                                                            NGRUPA - Profil | Pá 24.2.2012 20:24:24

                                                                                            Mitchell >>
                                                                                            Ahoj
                                                                                            a má žlutej moped, že?

                                                                                              NGRUPA - Profil | Pá 24.2.2012 20:23:38

                                                                                              Horda >> mě teda nepříjde že bych něco přehlížel.........., ale ono je jednoduší dávat všechno za vinu RS a MO, než vzít pytel a uklidit to. Mě už z plných igelitek pár nehezky zapachajících odpadků do kufru vyteklo. :-(

                                                                                                NTWIN 69 - Profil | Pá 24.2.2012 20:18:25

                                                                                                angelo >> kde jsi to fotil?to je fakt hnus.

                                                                                                  NGRUPA - Profil | Pá 24.2.2012 20:16:24

                                                                                                  dosec >> já tam neviděl nikoho se koupat, ale třeba naši východní sousedé z bývalého CCCP jsou tam vylepení na dece a sluní se . Na to jim není co říct.

                                                                                                    Nangelo - Profil | Pá 24.2.2012 18:35:54

                                                                                                    JencekD >> Jan doby Dobeš - >> To je jeste celkem v poho. U nas na Morave se najde i neco takoveho.(foto mobil)

                                                                                                      NVenca888 - Profil | Pá 24.2.2012 14:43:24

                                                                                                      jednoduchý řešení - vezmi si igelitovej pytel, do něj ty odpadky naházej a doma vyhoď do popelnice. Bude tě to stát míň času a úsilí než točit video a dávat ho na net a výsledek bude o poznání patrnější...

                                                                                                        NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 14:36:17

                                                                                                        aleš vavřina >> jj je to tak jak píšeš unás chtěli zrušit i to prořezávání děr na ledu. Prostě na MO sedí samej dežot fakt hrůza.

                                                                                                          Naleš vavřina - Profil | Pá 24.2.2012 14:18:58

                                                                                                          Mitchell >> Ok, neměl jsem přesné info, dík. u nás to je 100,-Kč za každou neodpracovanou hodinu - takže to může být až 1000,-Kč. Ale ani to dnes není dostatečná motivace brigádu udělat.

                                                                                                            NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 14:04:06

                                                                                                            dosec >> když ma 15cm je to trofeják :-)

                                                                                                              NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 14:03:21

                                                                                                              aleš vavřina >> MO Brno 4 pro rok 2013 500Kč pro tento rok 2012 - 400Kč

                                                                                                                NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 14:02:24

                                                                                                                Horda >> jj ty si vzít může pak už tam budeme chodit jen na ty blechy pro rybicky

                                                                                                                  Ndosec - Profil | Pá 24.2.2012 14:01:07

                                                                                                                  Horda >> nepřeháněj to s tou velikostí :-))

                                                                                                                    NFullnek - Profil | Pá 24.2.2012 13:59:26

                                                                                                                    Horda >> Přes čáru nechytám a s bordelem to řeším tak že,vždy přesně 3metry od sebe mám vzorně uklizeno,co se nachází za hranicí 3metru mě nezajímá.Samzřejmě si dělám srandu,tam kde chci chytat,tak většinou uklízím,někdy odpad po jiných odnášim,ale někdy když je ho více tak ho nechávám na místě v ig.taškách.

                                                                                                                      NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 13:57:54

                                                                                                                      Mitchell >> 15cm cejnu tam je dost

                                                                                                                        Naleš vavřina - Profil | Pá 24.2.2012 13:57:39

                                                                                                                        Hnus velebnosti, co dodat. Vody s vazbou na jakoukoli aglomeraci to mají hodně těžké - český člověk je v globálu ve vztahu k přírodě dobytek. Nutno ale podotknout, že nemalou část nepořádku kolem vod mají na svědomí právě sportovní rybáři. Pak je zde povinnost úklidu okolí lovného místa - problematicky aplikovatelné při lovu přívlačí a muškařením, a pak je zde ještě institut členské brigádnické povinnosti - to ale není aplikováno, co mám info, tak v rámci Brněnských organizací je to řešeno 300,-Kč při vydání povolenky - to je otázkou nastavení mantinelů, volby priorit, ochoty osobního zainteresování, ... . věcně ale můžeme akorát každý začít u sebe. S ohledem na tvůj věk - poklona, mezi vrstevníky patříš k té uvědomělejší menšině.

                                                                                                                          NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 13:56:22

                                                                                                                          Horda >> no máš pravdu spíš se snaží tam jezdit jak pro maso do masny protože na Splavisku jsou ryby jen když nasypou

                                                                                                                            NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 13:52:47

                                                                                                                            Mitchell >> jak pro maso do masny si tam určitě nejezdí, bud realista

                                                                                                                              NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 13:50:55

                                                                                                                              Fullnek >> heleď na Splavisko jezdí důchodce je to invalida, ale to že projede zákazem vjezdu a pak když odjede tak na zemi leží papírky od svačiny od bonbónu to nikoho nezajíma. Pěkná spravedlnost. Proč si nejde hned na kraj vody když je ten invalida. Řeknu ti proč, protože tam jednou chytnul kapra a už si tam jezdí jak do masny pro maso.

                                                                                                                                NHorda - Profil | Pá 24.2.2012 13:47:04

                                                                                                                                Fullnek >> proč by nebylo, lidi musíš buzerovat, jinak to bude dál pokračovat, v BP je jasně uvedeno co s místem kde je bordel a chceš tam chytat, stejně jak že nesmíš chytat přes čáru

                                                                                                                                  NMitchell - Profil | Pá 24.2.2012 13:46:23

                                                                                                                                  Souhlasím s Hordem jen ještě dodám to , že původně se za sběr bordelu psali brigády pak ti dědkové co tam sedí na MO usoudili, že už to uznávat nebudou tak to skončilo a bylo to. Teď se místo užitečných věcí aspoň v naší MO chodí dělat opravy na rybárnu jako např topení, aby jiní ožralové tam mohli chlastat a dělat bordel u vody.

                                                                                                                                    Červené karty: šmudla007