Nlukygabor - Profil | Út 17.9.2013 15:14:20
poradite mi jake misto na tomto reviru je nejlepsi na jesetera dik
NRichie13 - Profil | Po 24.9.2012 16:15:17
díky...hned jsem chytřejší :)
NMartin M. - Profil | Po 24.9.2012 13:18:03
Richie13 >> je lepsi dat treba 50cm nad olovo nejakou zarazku, aby to nebylo tesne u olova, jinak se to za letu vetsinou nerozjede od sebe. Samozrejme uzlik olovenky nebo FC to vyresi take, ale jen kvuli tomu bych je tam nedaval.
NRichie13 - Profil | Po 24.9.2012 12:35:05
.......když chci chytat s FLYING BACK LEADS musím použít olověnku či fluorocarbon a až za ně dát flying back lead, nebo ho mohu dát hned za olovo???
Nweobler - Profil | Pá 10.2.2012 18:58:23
Když sem já na rybách tak se kapři neleknou zadního olůvka ale mího obličeje :D
NDomino222 - Profil | So 31.12.2011 16:13:45
Nwm prečo ale toto leto keď som to skúšal tak vždy keď som mal Backlead tak som bol bez záberu a práve keď som ho tam nedal tak som záber mal ... :) takže si to používajte kto chcete ..
NMIŇAS - Profil | Pá 2.12.2011 13:09:44
Vynikající to záležitost.Používam několik let, ale na štěrkovnách z členitým dnem nepoužitelná.Trhání silonů o kameny ,ať už při záběru samotné ryby nebo při záseku !!
A !! nemusí se používat zrovna olovo.
Nmuškař - Profil | Pá 11.11.2011 17:41:29
Podle mně je to dobrý nápad s těmi olůvky,určitě je vyskouším:-).Jinak pěkné video dávám za 1:-D
Nchip - Profil | Po 5.9.2011 14:33:24
Nazdárek. Do této dizkuse skoro vůbec nepíšu, jen si prohlédnu nějaké video a počtu si reakce na něj. Tentokrát mi to nedalo a musím reagovat. To video je podle mne reklama na zadní olůvka. CHytám už pěknou řádku let a nikdy jsem ho nepotřeboval. Proč budu utrácet za zadní olova, když tu samou službu mi udělá odskakovací čihátko se šňůrkou. Používám ho již delší dobu a úspěšně. Stačí mi k tomu jeden kolík a čihátko, které na kolík přivážu. Tuto montáž zapíchnu u špičky prutu do země a do čihátka zacvaknu vlasec, který mi krásně kopíruje dno a zároveň chráním vlasec před porivy větru a zamotáním do druhého prutu při zdolávání ryby. Díky tomu nemusím při zdolávání ryby tahat ani gram zátěže navíc. Kdo chce může vyskoušet.
NHEKYT - Profil | Po 15.8.2011 21:14:43
Perfekné videjko určite vyskúšam :)
Npesty - Profil | Ne 14.8.2011 16:54:38
pěkné video,pane profesore
NACAND - Profil | Pá 12.8.2011 21:29:44
loveckaprů >> Já se nepovažuju za kpraře, ale rád chytám kapry to jo. Nemám moc peněz tak je neutrácím, zadní olova jsem používal ty nejlevnější co jdou. Před olovo jsem na kmen navlíknul 20g torpilku to je olověnej váleček.. Má menší hmotnost jak zátěž, tudíž letí pomaleji zastaví se cca 20m od hlavní zátěže..Ty flying olova vypadaj podobně a fungujou stejně jako mnou popsanej způsob. Náklady minimální... Z videjí si beru know how pak přemýšlím jak to udělat levněji...
Nloveckaprů - Profil | Pá 12.8.2011 21:19:24
ACAND >> jde o to, aby z toho měl kaprař co nejlepší pocit. Kapr jde chytnout i na bambusák bez navijáku, jenže za co by potom chudák kaprař utrácel prachy...
Nloveckaprů - Profil | Pá 12.8.2011 21:17:20
Martin M. >> musíš uznat, že se zde našlo hodně lidí, co si stejně jako já koupí každou kravinu, o které natočíte video (nic proti tobě a tobě podobným). Já už uvažoval i o surfovém splávku :)
NACAND - Profil | Pá 12.8.2011 21:12:03
Zdavim pánové. A používáte k tomu průběžnou nebo pevnou montáž?
Už se zadkama nějáký mlhavý zkusenosti mám, ale nevšim jsem si nějákýho výraznýho rozdílu v počtu záběrů.. Jo a taky ještě jedna filozofická,technická. Co kapříci říkaj na kilometry porvanejch slasců na dně jako že na nějákejch revírech jich je spousta. Nejmají z toho chudáci deprese?
NMartin M. - Profil | Pá 12.8.2011 20:36:38
loveckaprů >> reklamni masaz? vzdyt si to muzes udelat doma za petikacku.
ano, muzes je pouzivat i pri feederu a polozene.
Nloveckaprů - Profil | Pá 12.8.2011 19:48:22
Martin M. >> Asi s tím máš dost zkušeností... Po dokonalé reklamní masáži prostřednictvím tohoto videa jsem musel zajít do nejbližšího obchodu a zakoupit ta nejdražší zadní olova. Mají 42g. Mě by zajímalo, jestli je možní použít tato olova i např. při lovu na feeder, nebo klasickou položenou. Jde mi o to, jestli ryba dřív zvedne swinger, a nebo zadní olovo, když mi potáhne za rohlík...
NMartin... - Profil | Pá 12.8.2011 19:40:25
danasos >> asik OTO to ukradli :o))
Ndanasos - Profil | Pá 12.8.2011 19:39:31
Proč mi video nejde spustit? Když ho pustím nic se neoběví a místo videa vidím černo :(((
NMartin M. - Profil | So 30.7.2011 15:22:51
Hrobek >> mozna misto 5ti normalnich zaberu budes mit 7 trosku horsich, muzes si vybrat, co je pro tebe lepsi ;-)
NHrobek - Profil | So 30.7.2011 13:53:30
Nezhorší se použitím zadního olova indikace záběru ???
NGRUPA - Profil | St 27.7.2011 17:16:53
Jo a abych nezapoměl..................:-)
Ať Vám to hrrčííí.......
NGRUPA - Profil | St 27.7.2011 17:16:01
Martin... >> zdar ty mediální hvězdo, poznal jsem tě hned jak jsem zblikl ten stojan a oranžový písmena na mikině, ty salmone..:-)))
NGRUPA - Profil | St 27.7.2011 17:14:46
Pěkné výstižné video. Dávám za 1,-
NMartinS - Profil | Út 26.7.2011 19:52:18
Kluci, mne to video ide cele bez sekania, krasne video za jedna ;) ...
Nbez - Profil | Út 26.7.2011 9:56:35
Lálos >> Ahoj mam rovnaky problem v 8,23 aj opakovane po načítani
NMartin M. - Profil | Po 25.7.2011 12:46:48
Petr Havlíček >> je mozne, ze 40m lezi, jistotu nemam.
NPetr Havlíček - Profil | Po 25.7.2011 12:42:24
Martin M. >> i kdyby, ale on chytal odhadem tak na 80 metrech a podle mě při postavených prutech spičkou k vodě, nebo i vodorovně, ten vlasec musí ležet na dně už v nějakých 40 metrech a to je ke koncový udici ještě značný kus. Nevím, jestli jsou ti kapři natolik obezřetní.
I když, kdysi dávno jsme podobnou dizkusi měli v CC. Tehdá kluci a opravdu dobrý kapraři tvrdili, že velkýmu kaprovi vadí i vlasec položený dně. Respektive, že o tom vlasci ví.
No nevím, nevím.
NMartin M. - Profil | Po 25.7.2011 12:15:12
Petr Havlíček >> Petre, on ten napnuty silon nevadi jen tve montazi a tedy poslenimu metru, ktery rozhoduje o zaberech, ale brani pohybu ryb - je to pro ne nebezpecna prekazka - kdyz to prezenu tak jako bys do te vody misto vlasce postavil po cele delce plot.
NPetr Havlíček - Profil | Ne 24.7.2011 15:25:56
Nevím, jestli už to nepsal někdo přede mnou, nechce se mě číst celou diskuzi od začátku, ale zadní olovo mělo hlavně význam na řece (vodě) po který jezdili lodě.
Na Labi, na Sanberku nám "přes udice" jezdili lodě s pískem apod. a tam bylo použití zadního olova nezbytné a zachránilo nám mnoho udic před lodním šroubem.
Že by na stojáku, jak je o tom toto video mělo zadní olovo takový vliv na záběry tomu moc (spíš vůbec) nevěřím. Když ten chlapík chytal cca na 80 metrech, tak by mu vlasec ležel na dně i bez použití zadní zátěže. O úspěšné udici rozhoduje poslední metr, dva.
Nsinama - Profil | Ne 24.7.2011 10:19:10
Video se mě líbilo... revír znám celkem dobře několikrát do roka s kamošama tuto vodu navšívíme. Chtěl sem jenom napsat že tento revír je opravdu hodně dobře zarybněn takže není problém si zde třeba během 3-4 hodin nachytat 20 a vic malých a velkých ryb. Jak už tu někdo psal bylo by dobrý udělat nějaký srovnání s normálním způsobem a chytat na stejnou nástrahu a pak by se třeba ukázalo zda je to lepší... Můj názor je že by to olůvko mohlo mit vliv ale zas na druhou stranu nevím jestli je použitelné uplně vsude. ( chytání mezi překážkamy, nebo v mělčích vodách to podle mě nebude mít žádný efekt ) ale to je jen můj osobní názor nic podobnýho sem v životě nezkoušel já chytám na feeder a tam to určítě nevyužiju :-)))
NLálos - Profil | Ne 24.7.2011 7:56:06
Martin M. >> ahoj, v 00:13 se mi to sekne a nejede dál, nikdy mi to problém nedělalo až teď, nechal jsem to ještě několikrát načíst celý znovu a vždycky ten samej problém, tak už fakt nevím
NTommy23 - Profil | So 23.7.2011 21:28:22
Martin M. - >> Pěkný, povedený video. Nad zadními olovy jsem zatím váhal a tohle mě "nakoplo" k tomu, abych je vyzkoušel...
N3hugo3 - Profil | So 23.7.2011 16:44:32
!!! super video !!! za 1
Nbeny1997 - Profil | Pá 22.7.2011 21:30:48
Musím se přiklonit k předchozímu videu akorát by mě zajímalo jestli by šlo lovit se zadnim oluvkem i s policajtem před prutem ?? Díky moc R.B
NIvoH - Profil | Pá 22.7.2011 9:04:49
Super video.Zadní olůvka používám taky(ty na provázku.)Udice se nemotají,větší úspěšnost ulovení ryby.Myslím že je lepší ty vypínací pořizovat těžší.Nezústávají viset na prutu a lépe se vypnou.IvoH
Nšaffi - Profil | Čt 21.7.2011 22:12:29
parádní kapřici takle chytám na řece je to luxus nádhera parádní videjko je tak dál
Nousko - Profil | Čt 21.7.2011 18:12:56
dik tempusi a mohl by ses kouknout na markosovo profil
NTempus - Profil | Čt 21.7.2011 15:11:53
ousko >> Tady někdo nepochopil že markos si z tebe tím písmem dělal srandu. :D :D a mimochodem, kolik si těch videí zkoukul? :D No už se radši ptát dál nebudu, třeba za to nemůžeš...
Nluubbiikk - Profil | Čt 21.7.2011 15:04:16
video dobrý,ale poslední dobou jsou videa jen samá kaprařina a bílá ryba,co takhle ještě něco z dalších oborů ? :-)
NMiPo - Profil | Čt 21.7.2011 13:27:20
Martin... >> koukni se mu do karty a bude ti jasný co je zač
Nrumi7 - Profil | Čt 21.7.2011 13:25:09
Martin M. >> ok
NMartin M. - Profil | Čt 21.7.2011 13:22:45
rumi7 >> nahoda to samozrejme neni - pri nataceni videa jsem poznal, ze by tam sel udelat sraz MRKu, potom asi za mesic jsme se ozvali a domluvili se.
Nrumi7 - Profil | Čt 21.7.2011 13:20:13
Martin M. >> takže je to jen náhoda,že na tom samým revíru je v září sraz mrku?zajímavý,že by tam padla volba.........jinak video za 1
Nšmudla - Profil | Čt 21.7.2011 13:07:42
ousko >> Martin na videu není, jenom je pod tím podepsanej. Umí nádherně válet perlíny jeseny cejny parmy a občas nějakýho kapříka i sumce a dokonce si víc jak dva tři kapry ročně kolem 50ti cm vezme domů a na Vánoce si ho jde koupit do kádě.
Nrumi7 - Profil | Čt 21.7.2011 13:01:00
ousko >> no na to kolik ti je let a že si tu teprve 2 měsíce zaregistrovanej a že tohle je tvoje první diskuse a 2 reakce v ní,tak se tedy uvádíš.ono by se taky mohlo stát,že v každý diskusi dostaneš červenou kartu a už si neškrtneš.nemyslím tím tvůj pravopis(to je tvoje ostuda),ale myslím tím tvoje vystupování a napadání....nevím jak v rybaření,ale tady si toho ještě moc nedokázal.jestli se ti něco nelíbí,tak sem nechoď,nebo sem vlož nějaký video ty.třeba na labi sumce,candáty nebo štiky.každej má tu možnost......hlavně nebuď druhej ,,NETIPA".jestli nevíš kdo to je,tak si tady přečti pár diskusí..........
Nmurphyy - Profil | Čt 21.7.2011 12:59:17
Dám ti tým..no to je konec:))
NMartin... - Profil | Čt 21.7.2011 12:46:37
ousko >> co ty si za exota :o))
Nousko - Profil | Čt 21.7.2011 12:29:16
ty se nemusis starart o my pravopis markosi ty taky bys mel zapracovat na pisme
Nousko - Profil | Čt 21.7.2011 12:24:50
Martin M. - >> tak proc davas na videa jen kapry???
Nrumi7 - Profil | Čt 21.7.2011 11:01:26
markos >> čus....,,ousko" se bohužel vrátit za chyby do školy nemůže,protože tam ještě je.podle profilu je mu 10 let,takže 4 třída.tady je vidět co tu mládež dneska ve škole učí.ale spíš mě udivuje,jak je asi dokonalý rybář a na to že chytá 6 let,tak poučuje MM kde a jak a co chytat.a nebo je to třeba milionář,když mu místo tipu chce dát celý tým.....a hned se pěkně uvedl,když to byl jeho první příspěvek.tak snad se poučí............
NMartin M. - Profil | St 20.7.2011 21:34:22
Horda >> zadna transakce s jakymkoliv zbozim, penezi ci sluzbami mezi MRKem a revirem neprobehla.
NHorda - Profil | St 20.7.2011 21:30:24
Martin M. >> k té reklamě, reklama to je, jiné revíry se neprozrazují tento ano. Hodně se mluví, že je tu na "skrytou" reklamu dvojí metr a něco na tom asi bude :-))
Nmarkos - Profil | St 20.7.2011 21:17:54
ousko >> ty neš chodit na ribi bi ses mněl vrátid do školi a dooooozt sylně zapracovad na jasiku, kterím si dovolíž psát.
Je to příšerný tohle číst,co takhle pomucka na kontrolu pravopisu do diskuze?
NMartin M. - Profil | St 20.7.2011 17:26:23
ousko >> to je reakce na mne? Ja kapry skoro nechytam.
Nmarkos - Profil | St 20.7.2011 15:49:17
To je natočený s umyslem, že kapraři jsou nižší inteligence, ono se totiž každá kravina musí dát na video, protože kaprař není v pravém slova smyslu rybář, je to ovce vedená reklamou
Nousko - Profil | St 20.7.2011 14:06:30
Martin M. - >> kraviny ty kapři kdybys chytal aspoň tlouště ale ty chytáš kapry skus zajet někdy treba na labe na sumce nebo někam na candáty štiky a okouny.Dam ti tym choď spíš na řeky(tim nemislim parmi).
NRowen - Profil | St 20.7.2011 13:36:48
Ještě k těm zadním olůvkám. Myslím, že by úplně stačilo dát na olůvko s očkem karabinku a je to.
Ntench - Profil | St 20.7.2011 11:21:25
podle mě není vhodné demonstrovat novinku (nebo cokoli) na vodě, kde kapr zabere i na flus z hladiny....ale to divadýlko to trošku vykompenzovalo,takže se u toho člověk aspon trošku přiusmál....
Nšmudla - Profil | St 20.7.2011 11:01:58
Martin M. >> No reklama to pro ně je, tož to nějak proměnit v provizi. Nebo musíte při točení videa připlácet nad rámec běžnýho vstupnýho? Třeba by se nějakej soukromák nabídnul sám, že u nich natočíte video jaký mají hezký ryby a jak berou a budou mít víc zákazníků a že vám něco přispějou. Ubude těch výzvědných dotazů, kde že se to teda točilo a tak.
Jen mě to zajímá, jinak v tom nic záludného nehledej.
NMartin M. - Profil | St 20.7.2011 10:45:47
šmudla >> dotaz na sponzoring nechapu, proc se ptas?
Nmexik - Profil | St 20.7.2011 10:16:58
šmudla >> tak to jsi byl asi v nějaké "dobrém" rybářství:o)) Ps: to se nesmíš stydět, pak se ta profi kaprařina dá dělat i v levnější variantě..:o) Jinak s tebou souhlasím, že kravin za hodně peněz se hned tak nevidí:o)))
Nšmudla - Profil | St 20.7.2011 10:12:19
mexik >> já sem viděl tu cedulku 300Kč na obyčejným olůvečku s tím háčkem nahoře..co se houpe na vlasci. Ne takový to vypilovaný řešení na provázku , to tam neměli nebo to měli pod pultem. Ptát se na zámečky do swingrů bych se styděl :)
Pro mě je ta profikaprařina jen obor, kterým se trošku pobavím, vyzkouším něco novýho, takových kravin za tolik peněz to se hnedka nevidí :)
Nmexik - Profil | St 20.7.2011 9:33:35
šmudla >> Olůvečko na karabince udělá stejnou službu, ale po záseku ti neodpadne. Navíc 300,- stojí v případě nákupu od renomovaného výrobce, když zapojíš své šikovné ruce, koupíš jedno olovo (30,-Kč), vyvrtáš do něj díru, vložíš zámeček na swingr (40,-Kč), zalepíš a přivážeš provázek, tak je ta cena rázem čtvrtinová;o)
Nšmudla - Profil | St 20.7.2011 9:19:43
Martin M. >> Bylo to video aspoň majitelem soukromáku sponzorovaný, pokud zafunguje jako skrytá reklama?
Mi tam akorát chybělo trošku srovnání mít třeba další dva pruty hozený bokem bez zadních olov aby bylo vidět že ty ryby opravdu bez té vychytávky neberou vůbec nebo berou podstatně méně(prostě trošku takové té objektivity, i když v tak empirické záležitosti jako jsou ryby člověk nikdy neví čím to bylo že braly nebo nebraly :).
Jinak šel jsem na nákup do rybařiny a měli to tam na stěně, asi sem si toho nikdy nevšimnul že něco takovýho existuje.
Darované pípáky jsem vyhodil do koše, možná by to olůvko pomohlo že by nebyly plané záběry od přejezdů a mohl bych v klidu poklimbávat :) Jinak olůvečko na karabince udělá stejnou službu a nestojí to 300Kč.
NBuchy - Profil | St 20.7.2011 9:01:28
Martin M. >> To maš pravdu ve finale by to video vypadalo stejně
Červené karty: -stop salámbaits-, nepijunesouložimneko