Nkukac - Profil | Pá 4.3.2011 16:48:13
vlasko >> Veď to je v poriadku,ti máš taký názor bol vtom kráme deb.l a je to.Ja som začal?Preboha,to je sila,tak nie on začal s tou narážkou?Ved som mu napísal že sa má držať diskusie o rybách,v tom máš pravdu.Čo teraz obvinuješ mňa?Do r.ti tak som si bránil česť a ja som zlý?Čo si mám stiahnuť chvost a hlavu strčiť do piesku?Nie nepovznesiem sa nad to.Mám toho plné zuby.Nebude ma urážať ani moju národnosť.Ti nežiješ v tom tak nevieš.Je to ryb.web, chcel som diskutovať a spoznať ludí,ziskať niečo.Keby som chcel politizovať tak pojdem inde.A čo sa stane?Akurát na ryb.webe natrafím na zakomplexovaného patriota. Rozum mi zastane ako viete prekrútiť podstatu veci.Mňa nezaujíma kto,ako ,čo zažil s inými národnosťami,mňa nepozná ani moju rodinu ani mojich priateľov,ako može povedať že sme zliezli s poníkov,potom že sme pedofili,sedliaci atď.Nech si takéto pripomienky nechá do krčmy,ja mám tiež vyberaný slovník ked chcem a vedel by som ho zosmiešniť ale nie tu,toto je RYBÁRSKY WEB.
Tým by som chcel opakovane osloviť aj Martina aby zmazal jeho prispevky
Nvlasko - Profil | Pá 4.3.2011 11:21:56
Tato diskuse by mela byt o rybach!!!Nepis mi dvakrat staci jednou...abych se stebou tady dohadoval nema to cenu,a to ze kdyz me nekdo ignoruje v kramu protoze nemluvim Madarsky na Slovensku tak otom si udelam minku jakou chci mej se kobro
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 22:05:34
Martin M. >> inteligentný človek to pochopí,vysvetli to chorým ľuďom
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 20:13:56
kukac >> zivot mne naucil se v nekterych situacich ridit pravidlem kde neni publikum, nejsou herci, resp. kde neni protivnik, neni valka.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 20:08:21
vlasko:absolutne miešaš jablká z hruškam,.kde je v obci,meste 80% obyvateľstva maď.národnosti,tak ťa čisto z praxe obchodníkov oslovia maď,lebo predpokladajú maďarčinu,ked nerozumie zákazník spytaju sa po slovensky.Tak to beží u nás žiju maďari aj slováci,len tam na západnom slovensku sú určitý deb..li z obidvoch národností a robia si napriek.Ale čuduješ sa ked ti taký de..l oznámy chujovinu ako mne "kranex",že reagujú takto?Ja osobne po tomto tiež budem reagovať podobne.Načo dráždia štrkáča bosou nohou
Nshark011 - Profil | Čt 3.3.2011 20:08:12
To video je dobré aj keď neúplné. Je o praktikách lovu kapra na feeder v studenej vode, je tam reč o náčiní ako aj o vnadení. Inak majú celkom dobré videá, len keby ich mal kto dabovať .
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 19:55:48
vlasko >> nečital si pozorne,tykalo sa to dvoch diskusií.A čo by si povedal keby ťa obsluhovali po slovensky v maďarsku,čo sa stalo mne aj ostatným známym?Ja nič lebo viem aj tak -aj tak a keby som nevedel tak naznačím že nerozumiem a dobre.A nemám z toho negatívni zážitok ktorý poznačil aj teba a ešte aj teraz na to spomínaš
Nshark011 - Profil | Čt 3.3.2011 19:37:32
Ach, keby neboli tie národnostné otázky ! Škoda ! Neviem na koho stranu sa pridať, totiž " narodil som sa v Čechách, som občanom Slovenskej republiky a mám Maďarskú národnosť. Asi jen tolik že lidi nedělím podle toho kdo jak mluví. Szép jó estét - pekný večer prajem !
Nvlasko - Profil | Čt 3.3.2011 19:12:19
video dobry,jen kdyz ctu ty tve prispevky tak nevim no mě to pride ze se dohadujes spis ty a tet konkretne se tady stebou nikdo nedohaduje a ty se nam snazis vysvetlit nevim co.Ja nejsem na nici strane ale sam jsem na slovensku zazil ze me v kramu obsluhovali madarskym jazykem coz si myslim ze neni vporadku a kord kdyz to delaj schvalne
NEssekr - Profil | Čt 3.3.2011 17:58:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
kukac >>Dobré video...teď když je u nás vše pod ledem,tak ať je třeba ve znakové řeči...rád jsem skoukl....1
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 17:17:03
a to ma sere najviac,prišiel som na rybársky web a začne tu hned s poníkmi.Ku.va nech sa drží témy ten bu...rant.Kapito?Keď chcem politiku regnem sa inde
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 17:02:55
každý slovák začne s tými poníkmi s cieľom zobraziť maďarov ako barbarov na koni(poník-malom koni)
lebo nevedia zniesť 1000 rokov vlády rakúska- uhorska.A nie je to maličkosť lebo človek ako "kranex" a mnoho HEJSLOVÁKOV v 21 storočí rieši toto?Češi nepoznaju madarsko slovensky problém,preto nechápete hru slovíčok,ale s takýchto slovíčok vzplanie furt nenávisť a toto je na každodennom poriadku.Ale nechápem inteligenciu takého človeka ktorý z ničoho nič začne o poníkoch už len pri zhliadnutí rybarskeho videa v maď.jazyku.Aký to je človek ktorý rieši takéto veci,skor by ho malo zaujímať čo bude zajtra či bude mať čo žrať.
NJarda 2004 - Profil | Čt 3.3.2011 16:43:02
kukac >> Bereš to moc vážně malinko nadhledu by tomu neškodilo.
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 16:29:42
kukac >> tak tomu ja opravdu nerozumim, ale zrejme se tedy kranex mel vyjadrovat slusneji.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 16:20:04
Martin M. >> "keby teprva v nedeli zosadli s tych ponikov..." na to som reagoval.Slováci majú problém s tými poníkmi.Ja nemožem za to že nemali kone ked prišli hunovia...Mám tu rozoberať históriu?
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 16:07:19
kukac >> obavam se, ze mozna nerozumim drobnym niancim ve slovenskem jazyce, ale mne to pripada jako prijatelne. Podrazdene jsi reagoval uz na prvni zapis "podle reci a chovani" - tezko rict, jestli slovo "reci" znamena jazyk nebo obsah slov. Ale chapu, ze mezi Slovaky a Madary to muze jistkrit vice, nez jak si v CR muzeme uvedomovat.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 15:50:55
Martin M. >> Inak som sklamaný s teba,upozornil som ťa na "kranex"-a , z diskusie o love tolstolobikov že má národnostné problémy a ty ako admin by si mal mazať takéto prejavy.
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 15:44:30
kukac >> take rad koukam na madarska, nemecka ci francouzska videa a pritom jim nerozumim. Dokonce "ctu" i clanky v techto jazycich, pokud jsou u nich obrazky :)
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 14:59:57
nechajte to tak,neriešte,zbytočne som písal že to je zostrihané video,chyba bola že som ho sem zavesil nevšimol som si minutáž a nedošlo mi že zahraničným videám nerozumiete neviete si vydedukovať z nich čo by ste potrebovali.Ako som písal ja neviem len málo po anglicky ale pozrem si aj anglicky hovoriace videá a viem-vidím o čo točia,tak si z nich odkukám niečo.Viac to komentovať nebudem aby som niekoho neurazil,nevedel som že len ja mám taku výnimočnu vlastnosť pochopiť cudzojazyčné videá.
Nexot LA - Profil | Čt 3.3.2011 14:27:44
mě se to teda vůbec nelíbylo, pochybuju že aspoň polovina z nás umí maďarsky aby tomu rozuměla. a je škoda že se tam ani nechytá. takže jsem si z toho nic nevzal :(
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 13:48:31
kukac >> myslim, ze to je pro tebe citlive tema, do ktereho se ja jako nezucastneny nedokazi uplne vcitit. Zdejsi zapisy jsem jako utok nechapal, spise je to povzdech nad tim, ze tomu lidi nerozumi. Myslim, ze mohu mluvit za vsechny Cechy, ze pro nas je madarstina velmi nepochopitelny jazyk, ale zaroven je to jazyk resp. narod jako kazdy jiny a urcite k nim necitime nic negativniho jen proto, ze to jsou Madari.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 13:19:00
Martin M. >> Hele martine,pozri si od "jachteriera","šmudla",nie je to klingonština a nie je to japonec.Šmudla mu nesiaha ani po členky.Alebo tvoj príspevok Cieleny lov tolstolobikov ,aj tam mal pripomienku "kraxner".
Byť tebou tak mažem jeho prispevok
Nevieš čítať medzi riadkami?alebo má kraxner pravdu,že máš na maďarov navrch?
Ti nežiješ tu a nepočuješ den čo den takéto poznámky
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 13:01:49
kukac >> nerozumim, proc tak reagujes, podle mne se v teto diskusi nic tak zleho nedelo, abys musel byt tak podrazdeny.
Nmeteor - Profil | Čt 3.3.2011 11:37:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
kukac >> OT: ve finále se lidi dělí na normály, debílky a něco mezi tím :-) národnost nerozhoduje...
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 11:21:15
ale ste povahovo rovnaký národ aj cz aj sk,idete sa zožrať nenávidite sa,cítiť napatie a suťaženie v každom kroku medzi vami,to nevyvráti nikto a asi nenávidíte nikoho okolo seba.O čechoch som si to nemyslel,ale niektoré príspevky ma presvedčili v opak.A dokonca staršie ročníky,z mladych by som sa nečudoval.Je najmenej zmeniť nick,ale nehambím sa za to a tých čechov alebo slovákov ktorých poznám mi stačí,to su fajn ludia a nových zakomplexovaných už hľadať nebudem.
NPavel S. - Profil | Čt 3.3.2011 11:11:59
kukac >> hele já jsem zkouknul všechny jeho videa na haldorádo.hu a zasebe řikam,že to neni špatná podívaná,nemuselo by to tak tlačit na pilu s tou reklamou,ale jinak se to dá zvládnout,hlavně bych uvítal nějaký tytulky,páč ta maďarština je :-))),ale nenech se odradit,pořád lepší něco než nic.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 11:07:39
A ešte by som som dodal,som si myslel že sem prispievaju uvedomelejší ľudia,aspoň to tak vyzerá že nie,(česť výnimkám)lebo aj češi aj maďari chodia na maďarské vody ale to su asi tý druhý ktory sú páni rybárí a neriešia chuj.viny,tým pádom sem asi tí normálnejší len zriedkakedy chodia.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 10:57:30
1 časť je málo,na youtube sú ešte aj skrátené všetky časti.Ináč v každej časti predvedie niečo užitočné preto treba pozreť všetky.No ale tu to vysvetlovať nebudem aj tak nemáte tie videá celé a v madarčine nepochopíte. Bolo v plane nahodiť full videá aj s prekladom,určite by sa každý poučil o feedri všetko.Ale nech poniektory pozeraju amaterske videa,tieto možu zavidieť či po technickej alebo náukovej stránke.To v CZ ešte ako tak ale v SK nedokážu ani o 10 rokov.Len závidia a tak ohovárajú profesionalitu maďarského rybárstva.
Nšmudla - Profil | Čt 3.3.2011 10:46:36
Tak video bylo strašně moc o mluvení klingonštinou :) Fakt zajímavý oživení koukat na japonce co něco drmolí hieroflifama , mává rukama, a nakonec vytáhne z vody obyčejný krmítko se zarážkou na vlasci(samosek) a peletka s čímsi pod háčkem .. těch několik sekund z celýho videa bylo přínosných a srozumitelných.
Když je tam samosek tak je snad jedno na jakým prutu se to mrskne do vody, ryba se oběsí sama.
Rád bych se dožil kdyby se feederům začlo říkat krmítkáři/krmiči, teď je krmítkář hanlivý výraz pro staršího klasicistního rybáře se srkačkou/krmítkem.
NShafi - Profil | Čt 3.3.2011 10:29:24
kukac >> To je v pohodě, je tam fakt hodně mluvení, ale nakonec i předvedená montáž. Mě to netrápí, rád se kouknu na každé videjko a buď si z něj něco vemu, nebo nic :)) Jak si napsal, je na každém jestli pozerá, alebo nie :)
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 10:16:22
Shafi >> mal som v pláne urobiť titulky do častí,ale sa vys..m na to.Ja to nepotrebujem tu riešiť narodnostné otázky.Nech každý pozera čomu rozumie.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 10:11:54
jachterier >> ti si určite nechytal nikde inde,len v kanáli pred domom.Nevieš čo je to rybačka na úrovni,ani nebudeš vedieť lebo do maďarska nechodíš,alebo chodíš a tam máš chvost stiahnutý medzi nohami a čušíš,len tu robíš patriota
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 10:07:21
Jarda 2004 >> Ja pozrem aj videá v cudzom jazyku,ktorym tiež nerozumiem a pochopim podstatnu vec z nich alebo si domyslím.Ja nechápem čo tu riešiš,či ovládaš všetky jazyky sveta?Tak ked pojdeš na dovolenku tak sa stratíš?Asi nie, lebo ako človek uvažuješ.Svet nie je len CZ A SK.Zaujímave ked chytám v madarsku tak vedla mna češi aj slováci a vedia sa orientovať,nemaju problém ani madari s nimi.Kto chce pochopí kto nechce nepochopí.
Nkukac - Profil | Čt 3.3.2011 9:48:22
Shafi >> jachterier : lebo anglickým všetci rozumejú...Nemusíš pozerať,nikto ťa nenúti
NJarda 2004 - Profil | Čt 3.3.2011 9:15:25
Shafi >> No tak to tady dneska budu celej den ani pracovat nepůjdu. Ale hlavně že něco poberu:-))
Njachterier - Profil | Čt 3.3.2011 8:17:10
ta madarcina mi akurat tak zhorsila naladu...na co to sem davate taketo videa ktorym nikto nerozumie....
NShafi - Profil | Čt 3.3.2011 0:27:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Jarda 2004 >> Zapamatuj si co říkal a zkus to u vody převést do praxe :)))
NJarda 2004 - Profil | Čt 3.3.2011 0:19:30
kukac - >> Fajn tak lekci Maďarštiny mám za sebou a co dál.
Nrover - Profil | Čt 3.3.2011 0:10:59
Martin M. >>
Tak to ti málem závidím, ...mému "chlapíčkovi" je něco málo přes rok, zatím jsem si ani netroufl ho k vodě vzít :-( , ...všechno má svůj čas. Tak ať ti dělá jen radost, a vyroste z něj "pan" rybář ! Hezký večer Martine, ať se ti daří ( i s novým bydlením) !
NMartin M. - Profil | Čt 3.3.2011 0:03:03
rover >> uz se mnou byl na rybach ;-) je to radost.
Nrover - Profil | St 2.3.2011 23:53:20
Martin M. >> Nemůžeš brát všechny názory na tomto chatu jako dogma, ...ale to ty dobře víš :-) ...myslím, že jsi víc oblíbený, než naopak, je to zřejmé.
Psal jsi, že máš malého potomka, jak se mu daří, ...určitě z něj máš velkou radost...?
Nboyscout - Profil | St 2.3.2011 23:46:08
Martin M. >> nekecej.. Už znáš slova jako igen, nemtudom, bistoš, bazmek...to ostatní se poddá časem :-)
NMartin M. - Profil | St 2.3.2011 23:45:43
rover >> nekdy na to neni nalada, pravda. Resim ted nove bydleni a je kolem toho plno starosti, ze si pak jeste rad prijdu precist, jak mne nekdo nema rad ve virtualnim svete ;-)
Nrover - Profil | St 2.3.2011 23:40:20
Martin M. >>
jj, v pohodě :-), ...máš dobrou náladu, já také, to je fajn, ...a dík že reaguješ, někdy to zanedbáváš, když jsi v úzkých...!
NMartin M. - Profil | St 2.3.2011 23:37:29
Panto >> aha, ja to na serie nedokazi moc oddelovat, v madarstine si nezapamatuji ani 2 pismena za sebou natoz cele nazvy :-)
NPanto - Profil | St 2.3.2011 23:35:20
Martin M. >> Máš pravdu má viac videí, ale ja som myslel tú sériu z ktorého tu má prvú časť pán Gábor Döme, tie sú najnovšie, tých je 10. Okrem toho má viac videí takéhoto charakteru!! Samozrejme... :)
NMartin M. - Profil | St 2.3.2011 23:35:04
rover >> umím to i s háčkama a čárkama, ale 10x více se na to musím soustředit :-) (a na smajlika se stejne musim prepnout zpet do programatorske klavesnice, na ceske bych to neposkladal)
Nrover - Profil | St 2.3.2011 23:05:43
Martin M. >>
Ahoj Martine :-), mám někdy problém "rozlousknout" tvou reakci, resp. myšlenku na dané téma, ...háčky a čárky v textu by eventuálně neškodily, nicméně možná můj problém. Jinak díky za reakci :-)
NMartin M. - Profil | St 2.3.2011 23:00:07
kukac >> diky, uz se chytam. Pekne ryby ma nachytane tedy i z techto svazovek.
NMartin M. - Profil | St 2.3.2011 22:59:38
Panto >> je jich daleko vice nez 10
NPanto - Profil | St 2.3.2011 22:56:54
je to celkom fajn video, hlavne pre začínajúcich ,,aktívnych,, feedristov, ako aj ďalších 9 čo má na
www.haldorado.hu (dokopy má 10) čo pravidelne pozerám, ale dôležité je rozumieť po maďarsky! :D
Nkukac - Profil | St 2.3.2011 22:22:06
Martin M. >> serial Vadvízi kalandok je čiste zvazovky.Berem si príklad od neho,ale od kedy som na mrk-u tak si všímam tvoju techniku a zdá sa mi že sa uberáš podobným smerom a meníš jemný feeder na heavy,preto si rád pozrem hlavne tvoje videá a kombinujem Vás dvoch :))))
NShafi - Profil | St 2.3.2011 22:05:18
Škoda, že u toho nejsou titulky. Celých devět minut jsem se snažil pochopit výklad, ale marně. Maďarština je pro mě nepřekonatelná :)
Ngonokok - Profil | St 2.3.2011 20:10:47
Gabor je pán rybár. Škoda, že v SR nie je tiež športové rybárstvo na podobnej úrovni ako v Maďarsku.
NMartin M. - Profil | St 2.3.2011 19:53:02
kukac >> Videa jsem od nej videl asi vsechny, jen jsem nezachytil, ktera ta serie je ze svazovek. Videl jsem neco z Balatonu a pak samozrejme reky, ale hromada tam toho je ze soukr. rybniku typu Maconka a Polotas. Vlastne vubec nevim, jake typy reviru jsou v Madarsku, jak to tam je se statnimi ci svazovymi reviry a jak se soukromymi. Nekdy je i u nas problem to rozlisit, kdyz treba ma organizace nejaky svuj vlastni revir na zvlastni povoleni s nadstandardnim zarybnenim a prisnejsimi pravidly.
Gaboruv styl je mi velmi blizky, skoda ze mu nerozumim ani slovo :)
Nkukac - Profil | St 2.3.2011 19:45:10
Grasel >> Použijem komentár z tvojho profilu:
jsou věci který je lepší radši nekomentovat
:))
NGrasel - Profil | St 2.3.2011 19:32:40
kukac >> Hideg vízi pontyhorgászat feederrel 1 rész
Co to je za řeč?To je klingonsky,ne?:-))
Nkukac - Profil | St 2.3.2011 19:30:11
Asi 7 častí.Tieto su o love v studenej vode.Opakujem všetko po ňom a 100% uspešnosť.Žiadne poddimenzované paličky.Zbytočne to každý komplikuje systémami.A produkty od neho nepoužívam vždy aj ked su prvotriedne.Netreba s toho robiť vedu.
P.S: pre niektorých rypákov: nie su to len súkromáky!!. Dokonca má sériu videí kde zámerne loví len!! na zvazovkách aby obhájil svoj produkt a sposob lovu aj pre "neveriacich".