Diskuse k článku: Giro di Italia - výprava snů

Autor diskuse: bobrman - Profil , 27.12.2010
67 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ngwert45 - Profil | Ne 9.1.2011 19:33:28

Ahoj Pánové bezva článek

    NCarpeater - Profil | Pá 7.1.2011 20:58:20

    Článek je zajímavý. Takové pohlazení po duši pro člověka, který není moc úspěšný a nepřeje to ani druhým.
    Spousta lidí si sem radostně zajde přečíst, že jste v Itálii kulový chytili, podělalo se vám auto, dostali jste flastr od policie a paní na poště si díky vám myslí, že Češi jsou banda idiotů. Mohli jste ještě chytit tripla někde na parkovišti, to by si spousta lidí úplně učurávala blahem

    Mě to zase tak moc na bříšku nepolechtalo, omlouvám se.

      NTom - Tuk - Profil | Čt 6.1.2011 9:41:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

      Pro "Bobrman" - děláš pěknou rybařinu, od prvního dne co sem zavítal jsi zajímavý MRK. Líbí, líbí moc. Nemachry, normálně popsaná ne zcela povedená výprava. Hurá, neboť mnozí z cestovních rybářů (úmyslně???) matou méně zcestovalé kolegy informacemi typu veni-vidi-vici. Jistě občas se zadaří, ale v zahraničí jsou stejné ryby jako v CZ, se stejnými náladami apod. Děkuji za poctivý článek.

      Moc se přimlouvám - dejme pozor všichni s CZ spz na dodržování dopr. předp. v zahraničí! Ne kvůli flastru (je mnoho lidí, pro které pokuta ve výši např. E 500,- je částka dobrá leda tak pro nádledné pobavení obecenstva/posluchačstva doma), ale aby si na nás venku "nedávali pozor".

      Děkuji.

        NOndra.L - Profil | Čt 6.1.2011 9:00:16

        Ad Aleš: Ono když se chytá na UL přívlač, tak se taky pravidla dodržují líp než při kaprařině, sumcařině apod. (zákazy vjezdu, přetěžování auta), Když má člověk jen baťůžek a v ruce prut, tak ani auto nepotřebuje...

          NMiláno BRH - Profil | Čt 6.1.2011 8:06:57

          Opět velmi vydařený článek o naší zemi rybářsky a myslím, že i duševně zaslíbené. Jen škoda, že ten článek špiní lidi, kteří nemají ani trochu ponětí o tom co jsou opravdová rybařina a dobrodružství. Aleši trochu se nad sebou zamysli :-D

            Naleš vavřina - Profil | Čt 6.1.2011 6:37:30

            románek >> Na to sám nemohu odpovědět, to musí mé okolí a ti s nimiž pracuji a jednám.

              NBandog - Profil | St 5.1.2011 21:40:55

              ........pěkne se to tady rozjelo :((( a pak ma mit chut člověk něco napsat/podělit se co a jak?Pavle članek pěknej a opět některy jedinci nesklamali....hold Mrk je studna tisiců nazorů )))))

                NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 21:29:10

                Performer >> )))))))))))))))

                  NPerformer - Profil | St 5.1.2011 21:28:43

                  :poušták--díky,ale to sou náhody, vždycky o ty ryby nějakým omylem zakopnu :-) a nebo to bude možná těma deseti otčenášema vždycky před spaním..

                    NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 21:24:59

                    Performer >> máš nádherný ryby,tiše závidím.

                      NPerformer - Profil | St 5.1.2011 21:24:05

                      nebo nás přejede přeložená dodávka..

                        NPerformer - Profil | St 5.1.2011 21:20:02

                        Pěknej článek a moc zajímavá diskuse.. zase jsem se po dlouhé době docela pobavil..Jinak v dubnu se do Itošky chystáme, takže si asi někdy na zažátku března sbalíme batůžky a vyrazíme na dlouhou cestu :-))

                          Nrománek - Profil | St 5.1.2011 21:09:41

                          bobrman >> tam to je moc zahulený a hlavně kravál od kulifonů:-))

                            NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 21:09:38

                            bobrman >> to víš hlava mapa.))))))))

                              NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 21:06:06

                              románek >> opička na břehu,bojlie ve vodě,tak to myslel.))))))))))))))))))))

                                Nrománek - Profil | St 5.1.2011 21:04:56

                                bobrman >> t chytáš na bojlíí od fandy opičky ..já taky to se musíme potkat :-))

                                  NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 21:02:58

                                  bobrman >> Vždyt jo,rybařina je o relaxu,dobrých kámoších a zážitcích,které v tobě zůstanou.Co ta sobota?Nerozumím

                                    Nrománek - Profil | St 5.1.2011 21:01:27

                                    aleš vavřina >> tvoje reakce mě nenechala bez povšimnutí ..jsi opravdově zásadový ?? jsi ten který nikdy nic neporuší ?? opravdu na tomto světě děláš jen to co je povolené ?? kamaráde ty snad nežiješ !!!dej se na politiku !!

                                      NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 20:51:06

                                      bobrman >> článek pěknej.

                                        NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 20:50:42

                                        bobrman >> bohužel,ale záleží na každém,jak se k tomu postaví.

                                          NFreefish - Profil | St 5.1.2011 20:50:04

                                          bobrman >> Pálenka podávaná v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :-)) jen do toho

                                            Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 20:46:22

                                            bobrman >> Asi se vydám na R a dáme si spolu.

                                              NFreefish - Profil | St 5.1.2011 20:45:05

                                              Poušťák >> Ty taky,zdar.

                                                NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 20:43:53

                                                Freefish >> souhlas.měj se

                                                  NFreefish - Profil | St 5.1.2011 20:40:51

                                                  Poušťák >> Já se v tomhle moc nevyznám,ale myslel jsem že když pošleš nějaký článek, tak ti ho dřív nebo později v časáku otisknou,ale asi se pletu.Ohledně reklam na různé firmy a jejich super,vždy a všude chytající výrobky mám taky svůj názor.Bohužel dnešní mladí rybáři neprocházejí podle mě potřebným vývinem,který bych viděl asi takhle:malý pytlák,nadšený čudlař s povolenkou a potom podle rozhodnutí každého soudruha :-) zaměřit se na určitou techniku rybolovu.Každý chce hned chytat monstra, které vidí v časopisech a to je podle mě chyba,protože i u čudlařiny se člověk pořád učí a to mu pak může pomoct k velkým rybám.Jestli někdo na svazovce řekne,že 70cm kapr je mrdka,tak si budu myslet svoje,nebo to bude REX HUNT :-))

                                                    NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 20:27:40

                                                    Freefish >> ono je to taky trochu jinak,protože žádný časák,ti takto pravdivý článek neotiskne,protože by ho podle jejich tvrzení neprodali.Na druhém místě si zase vem firmu,která dá za reklamu v časáku nemalý peníz a vydá článek bez ryb,jak by dopadla s prodejností svého zboží.Je to dvousečné.Mě tak trochu připadá,že lidi si snad i přejou být obelhávaní a je mě někdy smutno,jak zmasírovaní mladíci s vidinou fotky 25kg kapra,mluví o kaprech od 45-75cm,že to jsou mrd..ky a pořád se ptají zde na Mrku co je na ně nejlepší.O vyjadřování k lidem,kteří si semtam vemou rybu nemluvě.To sem se zase rozepsal...

                                                      NFreefish - Profil | St 5.1.2011 20:12:12

                                                      bobrman >> To se ti nedivím ,já už přestal kupovat veškeré české časopisy o kaprařině z tohoto důvodu.Neříkám,že některé články nejsou zajímavé(např.Hofierka a jeho potápění mě velmi zaujalo),ale to je málo :-( konečně taky někdo napsal,že se může klidně 14dní sr.. a nechytíš nic.Dát to do časáku chce odvahu a tu má málokdo.

                                                        Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 20:04:22

                                                        bobrman >> Musím tě pochválit jsi šikovný spisovatel!Jen tak dál!

                                                          NFreefish - Profil | St 5.1.2011 19:56:09

                                                          bobrman - >> Jako obvykle se debata na Mrku jaksi zvrhla.Podle mě hodně povedený článek,který není typu přijeli jsme, nasypali,nachytali a jeli domů.Dávám za 1 a přeju více štěstí do budoucna.

                                                            Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 19:36:29

                                                            Poušťák >> S takovýma lidma se nemá cenu bavit!

                                                              NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 12:16:48

                                                              aleš vavřina >> jo v pohodě.

                                                                Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 12:14:59

                                                                Poušťák >> Děkuji za doporučení, dopraváky respektuju, ale nemusím. V zaměstnání je mi milejší voda a ryby.

                                                                  NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 12:04:50

                                                                  aleš vavřina >> Hochu,já se potkávám denodenně na silnicích s debi..lama za volantem,a když jedu na ryby do Francie,přes Němce,tak i tam a věř,že to nejsou jenom řidiči vých.evropských zemí,kteří porušují různé zákazy a příkazy.Já na tebe reagoval jenom proto,že vyhrožuješ ubohým udáváním a neobhajuji tady bezohlednost řidičů.Jestli jsi aspon trochu rozumný,tak jsi určitě vycítil s jakou ironií ladikxxx reaguje,a jestli ne,tak se na to vyprdni.Své jsi si k tomu napsal,jemu vysvětlil,tak oco ti ještě jde?Když jseš tak poctivej a zásadovej v celém tvém životě jen dobře a přál bych si,aby se z tebe stal statečný,poctivý a zásadový dopravní policista.Jen více takových lidí v naší zemičce a brzo bude fajn.Měj se hezky.

                                                                    Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 11:45:16

                                                                    Poušťák >> Bratře, v dobách co zmiňuješ jsem hrál čáru o desetníky. Na hrubý pytel hrubá záplata. Možná přetížení auta tak neřešíš, ale až budeš jednou muset uhýbat autem do škarpy před přeloženým kamionem kterému se kouří od brzd a v autosedačce na zadním sedadle ti bude sedět dvouletý kluk, pak možná pochopíš můj postoj. Pravidla jsou od toho aby se porušovala ... (cit. ladikxxx). A co se udávání týče, tak na to mám svůj názor. Já jen porušit pravidla kodexu MRKu aby tady nebyla taková nuda. O co jde, však jsou to jen pravidla jejichž porušování se tu tak vehementně obhajuje!

                                                                      NPoušťák - Profil | St 5.1.2011 11:36:45

                                                                      aleš vavřina >> Zatím tvůj nejpovedenější zápis do diskuse a opravdu perla.Pamatuješ si ještě,na které lidi jsi donášel svému styčnému důstojníkovi?Rychle se jdu podívat do Cibulkových svazků s kým zde máme čest si dopisovat.Hochu je r.2011 a ne 1988,proboha kde to jsme,že se pořád udává?Doporučuji ti zajít si na psychiatrii,tam ti dají hrst prášků a večer ti bude fajn.Pápá.

                                                                        Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 11:29:16

                                                                        hadalicek >> Jak jinak než dynamitem pohneš pořádným balvanem???

                                                                          Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 11:27:37

                                                                          Hurá (!!!!!) konečně je ladikxxx donucen rozpohybovat své mozkové závity a snad konečně pochopí o co jde. Možná jsem byl až příliš drsný, ale víte jak je to s tou záplatou na hrubý pytel. Nešlo o vyhrůžku, ale o o donucovací prostředek k nějaké intelektuální aktivitě. V tomto případě jí opět bylo mlácení prázné slámy. Pokud si porušuje pravidla a následky ponese sám je to jeho věc, ale pokud mají nést následky i jiní tak to už je jiné kafe. Přetížené auto není technicky bezpečné a tím není způsobilé pro bezpečný provoz na pozemních komunikacích. A technicky nezpůsobilé vozidlo je nezpochybnitelným nebezpečím pro další účastníky silničního provozu. Jen tolik k té bezohlednosti. takže milý ladikuxxx zkus trochu přemýšlet a nejen bublat jako hnijící bahno.

                                                                            Nhadalicek - Profil | St 5.1.2011 11:08:09

                                                                            aleš vavřina >> ty seš fakt hustej!!!Vyhrožovat finančákem!Už ti asi docházejí slova že se takhle nesmyslně bráníš?Nic proti ale toto je ubohé!
                                                                            Člověk by si divil na koho na mrku narazíš....

                                                                              Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 10:58:00

                                                                              aleš vavřina >> Jsi obyčejnej vysírač co se sere do otázek kam nepatříš!Já mám pro strach uděláno a kontrola může přijít třeba zítra!

                                                                                Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 10:54:20

                                                                                ladikxxx >> Komu není rady, tomu není pomoci - jsi prostě bezprecedentní blb. No a tvůj postoj k respektování a porušování pravidel (tvá reakce na šedého psa) by mohl zajímat finanční úřad, vzhledem k tomu že jsi osvč. Nebo se pletu? Broučku hádej copak ti přinesou dny budoucí? Finanční úřad je ti schopen udělat fakt luxusní kontrolu i na základě anonymu. Taže už drž pusinku a nes.r si do vlastního hnízda. Já jen o tom respektování a porušování pravidel, tentokrát mám na mysli pravidla v kodexu MRKu týkající se respektování slušně podaného názoru mezi diskutujícími.

                                                                                  Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 10:46:36

                                                                                  šedý pes >> S následky počítám,neboť to k tomu patří.Udivují mě jen ty lidi co maj k článku takovýhle kecy aniž by věděli o co jde.Kaprů si vem kolik chceš,mě to nevadí,nejsem ortodoxní kaprař!Jinak do IT chlastu moc nevozím,mají tam svůj a moc dobrej:-))))

                                                                                    Nšedý pes - Profil | St 5.1.2011 10:40:26

                                                                                    ladikxxx >> no potom ale musíš nést následky bez keců a výmluv, a ne ze sebe dělat oběť. Ale máš pravdu, jsem připraven nerespektovat K70 (K65) a množství odnesených kaprů :-)

                                                                                      Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 10:37:44

                                                                                      aleš vavřina >> Jsi nudný!

                                                                                        Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 10:36:13

                                                                                        šedý pes >> Pravidla jsou od toho aby se porušovala,jinak by byl život nuda!:-))

                                                                                          Nšedý pes - Profil | St 5.1.2011 9:44:13

                                                                                          ladikxxx >> to, že jedeš na ryby ve třech na deset dní, tě snad nestaví do pozice, ze které by jsi mohl ignorovat veškerá pravidla. Je možné, že ty sám chápeš svoji rybařinu jako poslání, ale to jsi asi sám. Ale jde to v tomto případě vyřešit větším autem, nebo vozit méně chlastu, třeba :-)

                                                                                            Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 9:37:15

                                                                                            ladikxxx >> Ach ty svatá prostato!!! Chyb mám a hodně, ale umím je uznat. Vím co jsou dlouhodobější výpravy ve více lidech, minimálně mám rodinu. Ale ty pořád zaměňuješ důsledek za příčinu. Nechtěl jsem být netaktní, ale ty jsi fakt dost omezený ťulpas. Kdyš poruším pravidla, nemůžu se divit za flastr. To ale takové zvířátka jako ty nejsou schopny pochopit a pak se diví proč je u nás tak neskutečná anarchie a u vody se děje to co se tam děje. A máš pravdu, já si Všude(!!!) na rybách vystačím s batohem a jedním či dvěma pruty. Jsem vláčkař a nestydím se za to.

                                                                                              Nladikxxx - Profil | St 5.1.2011 8:13:16

                                                                                              aleš vavřina >> Nevím o co jde tobě pane bez chybný!Je vidět že jsi na rybách v cizině nebyl a pokud ano tak s batohem na kole,a to ses ještě musel několikrát vážit!Jednou si zkus naložit auto pro tři lidi s potřebami na deset dní.

                                                                                                Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 7:01:46

                                                                                                ladikxxx >> Tak jsem potěšen za dalšího člena mého fan klubu. Hochu raději drž jazyk za zuby pokud umíš pouze urážet a nezmůžeš se na nějaký smysluplný protiargument. S ohledem na úroveň a způsob tvé reakce zřejmě ani nechápeš o co v této diskuzi jde.

                                                                                                  Naleš vavřina - Profil | St 5.1.2011 6:55:48

                                                                                                  foldik >> Jasně že můžeš, v tom ti nikdo nebrání. Ale pak člověk nemůže být překvapen a musí chlapsky nést následky svého konání a nestavět se do role oběti.

                                                                                                    Nrover - Profil | Út 4.1.2011 20:44:57

                                                                                                    Kdo se věnuje zahraniční rybařině, tak ví, že se může setkat s čímkoliv, ...např. thermokamera ve vrtulníku na odhalení vařiče je pouze slabý odvar toho, co případně můžete zažít. Tak se nedivte takové banalitě, jako je váha zavazadel, profesionální dopravci se po přečtení této diskuze musí dobře bavit ...

                                                                                                      Nfoldik - Profil | Út 4.1.2011 20:33:52

                                                                                                      Aleš Vavřina: No já nevím Aleši jestli pokaždé když někam jedeš vážíš všechny věci. Já tedy ne:-) Některý pravidla se občas porušit můžou, nejsme přeci ovce....

                                                                                                        NHrdobec - Profil | Út 4.1.2011 17:50:01

                                                                                                        bobrman >> bohuzel je jaro jeste daleko a zima se moc vlece.Asi pojedu v sobotu tam k vam zkusit kudlu s Rafem a spol tak setreba potkame a proberem to polepseni.

                                                                                                          Nladikxxx - Profil | Út 4.1.2011 16:34:46

                                                                                                          aleš vavřina >> Ty seš dobrej Vůl!!!

                                                                                                            NHrdobec - Profil | Út 4.1.2011 15:49:26

                                                                                                            aleš vavřina >> vse v pohode,delam si srandu.Mej se

                                                                                                              Naleš vavřina - Profil | Út 4.1.2011 14:10:53

                                                                                                              bobrman >> Ne, nerozčiluju se. Nemějte mi za zlé můj, byť trochu striktní, názor. Lepší co na srdci to na jazyku, než mít na srdci kardiostimulátor z potlačení emocí. Jisté přísloví praví : "Pes který štěká nekouše." A jak píše hrdobec, ať už je zima pryč a můžeme k vodě.

                                                                                                                NHrdobec - Profil | Út 4.1.2011 13:58:13

                                                                                                                bobrman >> Hlavne at uz je zima pryc a muzu se zacit polepsovat

                                                                                                                  Naleš vavřina - Profil | Út 4.1.2011 13:30:22

                                                                                                                  Hrdobec >> Děkuji za poklonu. Ale když chceš pořádek tak to jinak nejde. Bohužel. A při požadavku za dodržování stanovených pravidel je člověk za extremistu. Achych ouvej!!!

                                                                                                                    NHrdobec - Profil | Út 4.1.2011 13:15:03

                                                                                                                    tak to mame velke stesti ze se kolem PO neprohani Ales coby karabinier.To by bylo na masli.

                                                                                                                      Naleš vavřina - Profil | Út 4.1.2011 10:29:36

                                                                                                                      bobrman >> Chlape,
                                                                                                                      tak to jsi špatně četl - článek hodnotím fakt dobře. Co se týče dodržování pravidel, tak k tomu mám opravdu velmi striktní postoj a žádné omluvy a výmluvy při jejich porušení nepřipouštím. Jednou jsou pravidla daná, tak je třeba je respektovat. A tečka. Opravdu nějaké výmluvy a ospravedlňování na mne neplatí. A nevědomost prohřešek neomlouvá. Co se týče toho rakouského policajta, tak to ste měli spíše štěstí. Hlavně si uvědom, že svým chováním v zahraničí děláš reklamu svým kolegům. Jen si vzpomeň, jak po převratu v Rakousku nejrůznější vykutálenci (např. Poláci) kradli v obchodech s trikolorou na klopě a jaké pak byly v těchto obchodech výzvy od jejich majitelů (např. Češi nekraďte tu, u pokladny můžete zaplatit.). Za to je mi trapně ještě po 20 letech. A ve tvém případě se jedná o ten samý princip, byť jen u jedné policejní hlídky.

                                                                                                                        NFinnnp - Profil | Po 3.1.2011 19:50:38

                                                                                                                        Pěkný článek.....Někdo mě říkal,že ty zákazy vjezdu neplatí pro držitele rybářských povolenek.

                                                                                                                          Nšedý pes - Profil | Po 3.1.2011 16:59:33

                                                                                                                          aleš vavřina >> jo, je smutné, když člověk, který z titulu své funkce jinde kontroluje a vyžaduje dodržování pravidel, ale s dodržováním jiných si hlavu neláme. Inu, je to obraz této doby.

                                                                                                                            NHrdobec - Profil | Po 3.1.2011 16:59:07

                                                                                                                            aleš vavřina >> kolem padu jsou tyto cedule skoro vsude takze neporusit zakaz znamena nechytat.

                                                                                                                              NKolda28 - Profil | Po 3.1.2011 16:44:29

                                                                                                                              peknej clanek - hezky se o tom cte ale prozit bych to nechtel, hlavne ne ty akce s cajtama :-D

                                                                                                                                Naleš vavřina - Profil | Po 3.1.2011 12:03:22

                                                                                                                                Článek moc pěkně napsaný a průvodní nezdary jsou brány se zdravím nadhledem.
                                                                                                                                Co se mi ale vůbec nelíbilo je skutečnost, jak účastníci této rybářské výpravy "zapisuji" naše další kolegy u zahraničních policistů. Ignorování zákazu vjezdu - proč tam je ten zákaz? Kvůli našim rybářům určitě ne! Přeložení auta v Rakousku - proč asi je v techničáku uvedeno maximální přípustné zatížení auta? Jistě ne pro srandu králíkům! Jde o to, že naši rybáři zahraničním policistům opět ukázali, že nějaké normy a zákazy našim občanům nic neříkají a nehodláme nic respektovat. Jen tak dál. Dotyční výtečníci si neuvědomují, že svým chováním dopředu kazí renomé svým dalším kolegům. Jeden takový výtečník vydá minimálně za deset slušných. A vzrušovat se nad konečnou výší pokuty? Ten rakušák byl ještě hodně slušný, správně by to mělo být za plnou palbu. U obou přestupků se v žádném případě nejednalo o neúmyslný prohřešek, ale o úmyslný přestupek.

                                                                                                                                  NRybatorstr - Profil | Po 3.1.2011 9:28:15

                                                                                                                                  Moc hezky a působivě napsáno. Škoda jen, že jste nebyli úspěšnější, když uvážím tu cestu a problémy s ní spojené. Jinak super počteníčko, přeji dodatečně do Nového roku mnohonásobně víc úspěchů a zdraví, štěstí atd atd atd.

                                                                                                                                    NMARTINESKU - Profil | Po 3.1.2011 9:11:27

                                                                                                                                    Clanok sa mi velmi pacil, ale hlavne by som chcel poznamenat nieco k jeho pointe... U nas na Slovensku na taketo nieco hovorime: Ked sa dari, tak sa dari! :) Nuz, aspon nebudem mat kolosalny mindrak ak aj ja niekde poriadne vyhorim! Dik a pis urcite dalej, je to vyborne citanie! Martin

                                                                                                                                      NHrdobec - Profil | Ne 2.1.2011 23:14:20

                                                                                                                                      hezkej clanek jako ostatne i ty predchozi o amurech.