Chataři musí z Harty zmizet

Diskuse k bleskovce Chataři musí z Harty zmizet

Autor diskuse: foxxx - Profil , 18.12.2010
94 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NLeoC - Profil | St 22.12.2010 16:49:01

lipenak >> SQĚLÝ ZÁPIS !!! a poslední Jarochův taky.

    Nlipenak - Profil | Út 21.12.2010 15:06:40

    Jaroch >> vyjádřil jsem prostě názor na problematiku Lipenska.Vím o spoustě věci jenž nejsou košer ,ale to co zde prezentoval R ...2 bylo ve spoustě věcí smyšlené,lživé.Proto má reakce,ale tvůj názor respektuji a s vývěskama máš pravdu.Víš ono je to i tak starosta má kamaráda ten taky kamaráda no pokud vyleze nekde něco lukrativního tak se nejdřív to doví tito nejbližší no pak teprve to jde ven. A tohle bylo, ,je a bude tento system nikdo nikdy nezmění a může se to příčit slušnejm lidem jak chce.Taky se mi spoustu věcí nelíbí ,ale co jako jedinec změním nic ,proto k tomu přistupuju tak jak to je a pokud se problematika týkala mých věcí dotáhl jsem to vždy do zdárného konce a válčil jsem s úřady taky.Popsat problém tažení optického kabelu přes můj pozemek by zabralo pul dne ,jediný co napíšu kabel na pozemku nemám ,úřad musel najít jiné řešení a byl to veřejný zájem.S těma vlkama máš 100% pravdu.

      NLeoC - Profil | Út 21.12.2010 14:09:43

      Roberto2 >> 1) Mihy_san po Tobě chtěl, aby jsi napsal konkrétní věci a ne obecné fráze, na to pak napsal, že jsi trouba a ne pitomec, a to je rozdíl.
      2) Jestli si myslíš, že jsi jediný, který si dopisuje s úřady, tak vem na vědomí, že nejsi. Já jsem soudil s úřady a vyhrál jsem, takže vím, o čem mluvím.
      3) Taky nejsem spokojen s tím, co se u nás děje, ale znám svá práva a když je úřady porušují, tak se bráním a ne že budu jenom plkat tam, kde se nic nevyřeší.

        NJaroch - Profil | Út 21.12.2010 13:36:58

        lipenak >> .Uzemní plány jsou k nahlídnutí na všech obecních úřadech .
        Ano lipenaku v tomhle máš pravdu ale všiml jsi si někdy že když se objeví tyto vývěsky tak už jsou nejlukrativnější pozemky prodané ? Nebo jsou s nimi momentálně nějaké nevyjasněné problémy a tudíž ho nemůžeš koupit ( má ho zamluvený někdo kdo prostě či sprostě maže ) a zamluvení pro tebe dokud se problém nevyřeší není možné z důvodů údajné průhlednosti prodeje atd.
        Takže výraz podnikatelská mafie není možná to nejsprávnější pojmenování problému ale ten problém tady je ! I když máš , tak na to prostě nemáš :-)
        Není to závist ale bezmoc .
        Nazval bych to - když chceš s vlky býti , musíš s vlky výti . A to se slušnému člověku příčí .
        Pravděpodobně jsi osobně neprošel touto zkušeností a tak máš na tuto problematiku nějaký názor , který ovšem nekoresponduje s osobními zkušenostmi jiných .
        Já po revoluci postavil jednu z pěti povolených chat v CHKO takže vím o čem mluvím . Ač se může zdát že tím pádem stojím na druhé straně tak opak je pravdou a užil jsem si s tím tolik nepříjemností a házení klád pod nohy jak ze strany zájemců tak i příslušných úřadů že už bych se podruhé s molochem nepouštěl do boje .

          Nlipenak - Profil | Út 21.12.2010 12:58:24

          Roberto2 >> jen se pousměj a přitom se dívej do zrcadla abys viděl jak vypada usmívající se lhář a člověk trpící závistí. taky se měj.

            NRoberto2 - Profil | Út 21.12.2010 12:25:42

            hraji >> nechci se tu předvádět .. odsuzuju jen , že někdo prostě nesnese diskusi , nebo neví co to je .. Nelze přeci , když nesouhlasíš začít někomu nadávat do pitomců neschopů , chudáků a pod .. O tom to tu snad není . Nepotřebuji si masírovat ego , na úkor druhých . Vypouštím to tu . Sorry .

              Nhraji - Profil | Út 21.12.2010 12:18:11

              Roberto2 >> no snad aby sis ty příspěvky po sobě taky přečetl. Z mého úhlu pohledu jsi nic extra nepředvedl. Tedy nic, co by tvoji úroveň jakkoliv vyvyšovalo nad ty, co odsuzuješ.

                NRoberto2 - Profil | Út 21.12.2010 12:08:29

                hraji >> Když s někým nesouhlasím nezačnu mu sprostě nadávat ... třeba .

                  NRoberto2 - Profil | Út 21.12.2010 11:57:30

                  lipenak >> Tomu co jsi vyplodil se lze jen pousmát ... ,v podstatě jsi mi vše sám potvrdil ..Chodí to tam tak .. nemá cenu reagovat ...))) Měj se .

                    Nhraji - Profil | Út 21.12.2010 11:56:03

                    Roberto2 >> máš na svůj názor právo, ale pokud se chováš stejně, jaký je rozdíl? Edit: tím jako myslím, zda se domníváš, že ty máš úroveň?

                      NRoberto2 - Profil | Út 21.12.2010 11:54:01

                      hraji >> Toho "pitomce" od něj jsi asi přehlédl .. tím je pro mě mrtvej i kdyby byl nejchytřejší na Mrku . Nemá úroveň .

                        Nhraji - Profil | Út 21.12.2010 11:40:10

                        Roberto2 >> i já znám Mihy_sana osobně a nechápu, proč jsi na něj útočil. Nenapsal nic, co by nebylo v souladu s obecně platnými pravidly.
                        Dovolil si pouze s tebou nesouhlasit, a to je asi ten kámen úrazu.

                          Nlipenak - Profil | Út 21.12.2010 11:30:47

                          Roberto2 >>Kde žiju narozdíl od tebe 80m od jezera, jsi hlupák ,nerozumíš vůbec ničemu jen meleš kraviny ,ty pozemky jsou vykoupený a převedeny jako stavební ,tudíž co si kdo tam postaví je jeho věc.Frymburská zátoka na ní byli zpracovány investiční zaměry v roce 2000 a do uzemního plánovaní vzaty v 2002 ted se tam staví a o co jde .Vše je mimo zátopovou oblast a je to v rámci regionalního rozšiřování obce..Ten kdo to koupil mél na to peníze ,kdybys je měl taky mohls koupit taky .Uzemní plány jsou k nahlídnutí na všech obecních úřadech ,vyhlíni si pozemek který bude v uzemním plánu jako stavební vem peníze ,kup a stav Nikdo ti nebude bránit naopak obec za tebe jeste něco dostane.Realitní kanceláře nabízejí pozemnků okolo Lipna dost ale všechny mimo zátopovou oblast..Lipenská podnikatelská mafie ,máš peníze dej se k ní a dělej to jako oni ,pokud na to nemáš tak to nekritizuj a neřeš to .Starej se sám o sebe .Jsi lempl co neumí vydělat peníze a závidí jinem co jsou šikovní.Já jsem obyčejnej člověk ,živim se těžce rukama ale nepochopim tuhle závist z která z tebe čiší na dálku.Jsi velice negativní a neschopnej človíček jenž umí jen kritizovat a závidět..Hausbotáři -byls tam ,videls co tam bylo ,já ano/kolonie bordelu/ .Tys kritizuješ RS ,píšeš jak dostavá na Lipně přes hubu ,byls u toho že to můžeš napsat ,jestli jsi u toho byl a tý RS jsi nepomohl jsi obyčejnej hajzl,pokud nebyl tak nic nepiš jsou to lži .Jelikož jsem RS tak nevím za posledních 10let o žádnem fyzickém napadnutí.Stan se taky milionářem a obcházej úřady taky ,jenže na to abys byl milionářem potřebuješ vyšší IQ a to ti očividně chybí.Stavební úzavěra víš vůbec co to je ,víš vůbec že v současné době platí pouze na druhé straně jezera. Jsi úplně mimo ,plácáš nesmysly ,výmýšlíš si abys tu ukázal jak jsi chytrej ale přitom tu ze sebe děláš hlupáka. Více na tebe nemíním reagovat ,obrázek co jsi zač mi stačí a pleskat si jatra s někým kdo je mimo je pro mne ztráta času.

                            NRoberto2 - Profil | Út 21.12.2010 11:17:49

                            LeoC >> Díky za hodnocení .. Jasně že poměry u nás jsou skvělé ... jen nevím proč se občan musí neustále před státem a úřadama bránit a být v opozici aby ho neokradl a neudělal pitomce . Oni tady nejsou pro nás a nežijou z našich daní ? Co myslíš tou neznalostí a leností ty chytráku ? Zkus si někdy dopisovat s úřady ..uvidíš sám .

                              NRoberto2 - Profil | Út 21.12.2010 10:56:58

                              lipenak >> Kde to žiješ ...? Na Lipensku se staví pořád a jen kousek od zátopového pásma .. Jde to ale musíš patřit k těm " správným " lidem ... Zkus si jako normální člavěk / ke kterým asi nepatříš / chtít postavit na břehu Lipna chatu ... I když seženeš pozemek není šance na povolení / stavební uzávěra /. Přesto se na březích čile staví pod záminkou podnikání / stavba penzionů / obrovský haciendy .. Koukni se třeba do Frymburský zátoky ..Zrovna teď se tam staví mega barák 20 metrů od břehu v panenské části ... Zaslechl jsem něco o Lipenské podnikatelské mafii ... ty ještě ne ? Zkus se podívat kolem sebe a ne jen citovat vyhlášky , který stejně platí jen pro někoho .. Většinou pro méně majetné že ? Snadno se vyhazují třeba hausbotáři , milionáři obcházející úřady s naditými obálkami už moc ne ....)))

                                N(o)_(o) - Profil | Út 21.12.2010 10:35:09

                                Osobně nezastávám ten názor, že když mi státní moc nechá na mém pozemku položit kabely nebo kanalizaci bez mého souhlasu, tak si vlastně za to mohu sám, jelikož jsem z nějakého důvodu nevyužil nebo nemohl využít 100% možných obranných prostředků. Takto hodnotit podvedeného člověka považuji za zvrhlou bezohlednost, která nahrává padouchům všeho druhu.

                                  NLeoC - Profil | Út 21.12.2010 9:26:16

                                  lipenak >> Hezky napsané.
                                  Dost mě zarazilo, když se tady obviňoval Mihy_san (kterého mimochodem celkem znám a vím, co je zač) a pak se napíše, že je to záležitost z roku 1988.
                                  Mám takový pocit, jakoby si potřeboval někdo jen zanadávat na poměry a vylít svoji zlost a nebere už ohled na vlastní neznalost, strach či lenost.

                                    Nretrívr - Profil | Út 21.12.2010 7:41:47

                                    Jaroch >> Máš pravdu,vytrvale určitě, no a rychlost se zvyšuje. Největším pomocníkem je zákon na ochranu dítěte.

                                      NJaroch - Profil | Út 21.12.2010 6:33:43

                                      retrívr >> A kam to myslíš směřuje u nás :-) Možná ne tak rychle , zato vytrvale .

                                        Nretrívr - Profil | Po 20.12.2010 21:48:13

                                        novaroma01 >> To máš stopro pravdu.Je to ve finále hloupý národ ale asi to tam celkově jinak funguje.No oni poznaj, že se jim to vymklo, v roce 2024 nebo tak nějak bude nadpoloviční většina barevných v USA.Já se možná dožiju, budu ale rád, že jsem tady.

                                          Nretrívr - Profil | Po 20.12.2010 21:45:42

                                          Dasny >> Tam to tak je.No ale prasáci jsou i dospělí.

                                            Nlipenak - Profil | Po 20.12.2010 21:38:57

                                            Psalo se tady o lipně všechno co zde proběhlo jsou lži a nesmysly jednotlivce/Roberto2/ jenž je uplně mimo mísu.Tady na Lipensku platí územní plán,který se jednou za 5 let upravuje dle návrhu jednotlivých obcí.Nikdo si nedovolí postavit černou stavbu nebot tu zaroven je chráněné uzemí Šumava a to se vyjadřuje ke všem stavbám v regionu lipenska..Z toho člověka je mi zle co tady furt lže o Lipně .Nic neví a kecá nesmysly.V roce 2008 proběhla z jara kontrola stavebního úřadu ve spolupráci s povodím a vysledek veškeré stavby v záplavove časti museli zmizet.V Perneku hausbotáři museli zlikvidovat dřevený záchody,skladky dřevaboudy/ ,a různý přístřešky a posezení/pergoly/,hausboty musí splnovat technický stav a kdo to nezvládl tak vše musel odstranit.Pak následovali kontroly ochranářů přírody. Takže to je skutečnost dnešní doby na LIpně.Kdo si zkusí postavit na černo cokoliv v blízkosti jezera tak je to otázka krátkého času kdy bude řešen.Za komančů mi nátahly přes pozemek kanalizaci ,pokud existovali nic se nedelo, skončili já požádal příslušný úřady o vyjádření ,dnes je to věcné břemeno zapsáno na LV a dotyční majitelle kanalizace mi platí metrovné na mém pozemku.Ono stačí nebejt vůl a starat se a jde všechno.Důležitý je mít dokumentaci a vedet co a jak.Výmluva na komanče je nesmysl.

                                              NDasny - Profil | Po 20.12.2010 16:45:58

                                              luft >> Jo, je to jiné než dřív. Ale stejně si myslím, že je to na hony vzdálené tomu, než jsme psali.:-)

                                                Nluft - Profil | Po 20.12.2010 16:23:39

                                                Nevím, jestli jste si všimli, ale tahle výchova, nebo spíš nevýchova dětí se už i u nás hodně rozmohla. Jenom u nás se i v dospělosti drží pořád máminy sukně, nebo spíš máminy kuchyně a tátových peněz.

                                                  Nnovaroma01 - Profil | Po 20.12.2010 16:11:14

                                                  Dasny >> Víš,ja sem to taky těžko rozdýchával ale v těchto krajinách,stejně jako i v USA se rodiče snaží dětem zabezpečit naprosto bezstarostné dětství,jakmile ale děti dospějí,tj.vyjdou školu,musí se o sebe starat samy.Halt,je to trochu jiná výchova,než na jakou sme zvyklí u nás.

                                                    NDasny - Profil | Po 20.12.2010 15:17:39

                                                    novaroma01 >> No, to je pěkný. To aby jsi se ve stáří bál, jestli tě nezbijou a nebo nevyhodí z baráku :-)

                                                      Nnovaroma01 - Profil | Po 20.12.2010 14:38:55

                                                      Dasny >> Ještě lepší je to v Belgii.Tam jsou "děti"nedotknutelné a kdybys je chtěl byť jen napomenout,neřkuli pokárat,se zlou by ses potázal.Tím totiž ohrožuješ jejich vývoj a narušuješ jejich osobnost.Omlouvám se,že sem odbočil od tématu.

                                                        NDasny - Profil | Po 20.12.2010 14:25:07

                                                        retrívr >> U nás děti, alespoň vetšina se snaží vychovávat. A nebo, okřiknout. Oni vůbec ne, mají jinou mentalitu, nebo nevím. To co jsem viděl, musel bych ty smrady střískat na hromadu. Fakt masakr.

                                                          NKocháč - Profil | Po 20.12.2010 9:15:11

                                                          Roberto2 >> no to jsi ale nenapsal, že to bylo položeno za bratrů komančů.

                                                            NRoberto2 - Profil | Po 20.12.2010 8:05:26

                                                            Jaroch >> Ahoj . Tak nějak nelze než souhlasit ...

                                                              Nretrívr - Profil | Po 20.12.2010 7:57:51

                                                              Dasny >> Ano Holanďani jsou takoví, znám to z Krkonoš.

                                                                NJaroch - Profil | Po 20.12.2010 7:55:20

                                                                mihy.san >> Možná Roberto2 použil tvrdší výraz(vyvlastnění) ale všichni dobře pamatujeme případ stavby továrny Philips v Hranicích , kde majitelce pozemků hrozillo vyvlastnění .
                                                                Spory státu s majiteli pozemků kolem stavby dálnic , opět s pohrůžkou vyvlastnění apod.
                                                                Kde je záruka že se plánované stavby okolo S.H. nepokusí někdo prohlásit za státní zájem ve věci nutného rozvoje obcí .
                                                                Aby jsi se mohl dožadovat práva a soudit se se státním aparátem tak na to musíš mít hodně peněz protože žádný advokát se nepustí do nejisté kauzy bez toho aby jsi mu průběžně platil .
                                                                Tohle je moje vlastní zkušenost a soudní pře s celní správou . Sice jsem spor vyhrál ale výlohy se mi na celní správě vysoudit nepodařilo . Takže můj výsledek byl takovýto : soudil jsem se o 50000Kč za , ale stálo mně to 10000Kč .
                                                                A proč ? Protože na celnici mají jeden obrovský bordel v papírech a nemohli najít co potřebovali , tak to chtěli raději ještě jednou .
                                                                Lidumilové a advokáti chudých byli akorát ve filmech pro pamětníky .

                                                                  NRoberto2 - Profil | Po 20.12.2010 7:47:07

                                                                  LeoC >> Nejsem pro všechno řešit přes soud ale asi k tomu musí dojít .. Nic proti nim nepomáhá .. ani na dopisy už nereagují .. Co se týče Mihy_sana tak než pomoc od něj / co je to vlastně za boha ?/ tak jim ten pozemek raději věnuju ..))))

                                                                    NRoberto2 - Profil | Po 20.12.2010 7:39:40

                                                                    Kocháč >> Aha zapoměl jsem uvést kdy to tam dali ... 1988 ... Tj. za komančů ... To ale na tom moc nemění , že s tím nelze hnout . Věcné břemena nikdo ,jak jsem uvedl nepodepsal .. 10 let ti nový slibovali řešení a 10 let se s nimi bezúspěšně snažím nějak dohodnout mimosoudně . 20 let to leží bezplatně a beztrestně na pozemku kde by se dalo jinak postavit .. Pěkně středem ... Ale co je to mimo téma , hovg ...

                                                                      NRoberto2 - Profil | Po 20.12.2010 7:31:01

                                                                      mihy.san >> Díky za hodnocení , nebudu ti oplácet stejně , nechám si to pro sebe ...S lidmi co slovně urážejí mám své zkušenosti . Typ na tebe byl správný ....

                                                                        NKocháč - Profil | Po 20.12.2010 7:14:00

                                                                        Roberto2 >> Musím nesouhlasit, příkladně položení sítí bez souhlasu majitele je nesmysl. Investor by nedostal na takový projekt ani územní souhlas natož stavební povolení. Jeden z nutných dokladů je souhlas vlastníka či smlouva o smlouvě budoucí na zřízení věcného břemene.
                                                                        Uvedu dva příklady:
                                                                        1. Chystal jsem projekt skupinového vodovodu za desítky miliónů a prostě neprošel, protože z cca 150ti vlastníků se asi 5 seklo a nešlo s nima hnout.
                                                                        2. Firma postavila omylem kanalizaci 0,5m do sousedního neprojednaného pozemku a musela majiteli po dlouhých jednáních zaplatit statisíce co si řekl nebo stavbu odstranit.

                                                                        Dle mého názoru si za to můžeš sám.

                                                                          NLeoC - Profil | Po 20.12.2010 7:01:15

                                                                          Roberto2 >> Dovedu si představit, že je to pro Tebe rána pod pás. Rozumím Tvému naštvání z postupu státních orgánů, ale dovol mi otázku: jak ses bránil?

                                                                          Nesouhlasím s Tebou, že jak píšeš " ... nemáš proti nim jako plebejec šanci..." Na to právě úředníci čekají, že se člověk lekne a bude držet hubu. Divil by ses, co dokáže takové trestní oznámení za zneužití pravomoci veřejného činitele !! Vím, o čem mluvím, znám pár takových případů a sám mám obdobnou zkušenost s FÚ.

                                                                          Mihy_sana nemusíš obviňovat, že kope za druhou stranu, spíš si myslím, že pokud by jsi měl zájem a bylo by to možné, tak by Ti spíše pomohl než aby Tě ještě více potopil

                                                                            Nmihy.san - Profil | Po 20.12.2010 0:43:03

                                                                            Roberto2 >> Bohužel musím konstatovat, že jsi trouba. A s těmi já nediskutuji. Tečka.

                                                                              NRoberto2 - Profil | Ne 19.12.2010 18:20:40

                                                                              mihy.san >> Nikdy jsem jim věcná břemena nepodepsal .. , poslal jsem je zpátky . Přesto to tam natáhly , chápeš tu drzost ? S čím asi počítali ..? Vědí dopředu, že v našem zákonodárství nemáš proti nim jako plebejec šanci ... Kde je nedotknutelnost soukromého majetku ? Kde je ten " kapitalismus " ? Je tu , ale se socialistickou tváří a stejnýma aparátníkama ...)))) Proto jsem zvědav jak to na Hartě dopadne !
                                                                              Ale co , nemá ti cenu asi něco vysvětlovat , jasně kopeš za druhou stranu ...

                                                                                Nmihy.san - Profil | Ne 19.12.2010 17:27:53

                                                                                Roberto2 >> Ty mi neodpovídáš na moji otázku, jen jsi přeběhl k jinému tématu. Jestli máš na pozemku věcná břemena, za nevýhodných podmínek, které jsi ovšem musel přijmout i ty osobně, zlob se jen sám na sebe. "Překopnout něco" a jít sedět? Nesmysl.

                                                                                Ale znovu, zkus mi odpovědět, když jsi o tom už sám začal: Kdo bude vyvlastňovat pozemky, aby je následně prodal soukromému vlastníkovi? Odkud máš tyto informace? Uveď konkrétní případ, když se to v podle tebe v Čechách děje. Já ti uvěřím, ale podlož to nečím konkrétním.

                                                                                  NRoberto2 - Profil | Ne 19.12.2010 14:15:18

                                                                                  mihy.san >> A kde žiješ Ty ? Na Marsu ? Ve věci veřejného blaha se toho v Čechách děje .. A jak donutit současné vlastníky prodat ? Necháme se překvapit .....Mám vlastní zkušenosti s vlastními pozemky , znehodnocenými městem / natáhli si přes ně ing sítě / a už se mi 10 let vysmívají do očí ... Veřejný zájem , promlčecí doby , nouzový stav apod. jim jen srší z hub ... Jako majitel nemáš proti nim šanci . Zkus tam ale něco překopnout / na vastním pozemku /... jsdeš sedět a nedoplatíš se .

                                                                                    NLeoC - Profil | Ne 19.12.2010 13:27:01

                                                                                    mihy.san >> Mihymu věřím, dost dobře ví, co píše, bo na rozdíl od nás má s tím zkušenosti, a ne malé...

                                                                                      Nmihy.san - Profil | Ne 19.12.2010 12:30:28

                                                                                      Roberto2 >> Prosím tě, kdo bude vyvlastňovat pozemky, aby je následně prodal soukromému vlastníkovi? Odkud máš tyto informace? Přečetl sis to v Blesku, nebo to říkali na Nově? Pokud jsi občan obce Nová Pláň, zajdi si na veřejnosti přístupné zastupitelstvo a tam se na to v klidu zeptej. A pak mluv. Asi se tam dozvíš i něco o udržitelném rozvoji, územním plánu a dalších pojmech. Pokud místní nejsi, nemůžeš logicky mít informace v kontextu.

                                                                                      A to platí i všude jinde, nejenom v Nové Pláni.

                                                                                        NAlov_na_MRK_rezignující - Profil | So 18.12.2010 18:07:17

                                                                                        LeoC >> S tímto souhlas :-)

                                                                                          ND.O.K. - Profil | So 18.12.2010 17:49:04

                                                                                          vsak jen at vypadnou, vcera bylo pozde

                                                                                            NLeoC - Profil | So 18.12.2010 17:44:30

                                                                                            Alov_na_MRK_rezignuj >> Alov_na_MRK_rezignující - 18.12.2010 17:35:33 >> jo, to je kapitola sama pro sebe. Situaci kolem p. Fialy neznám, na rozdíl od Tebe. Ale celkem dost dobře jsem na vlastní kůži zažil novináře a to, co dokáží napsat.

                                                                                            A pokud vím, tak maringotka není stavba, stejně tak jako tzv. Mobilhausy nepotřebují žádné stavební povolení. Jen vyřešit odpady, případně napájení vodou a elektřinu.

                                                                                              ND.O.K. - Profil | So 18.12.2010 17:43:06

                                                                                              a na rade budou snad dalsi vody

                                                                                                NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 17:35:37

                                                                                                asi to tu nemá cenu řešit .. nic s tím neuděláme ..)))

                                                                                                  NAlov_na_MRK_rezignující - Profil | So 18.12.2010 17:35:33

                                                                                                  LeoC >> Ale já tady neřešil to, že je nebo není třeba oživit cestovní ruch. Spíš mi šlo a praktiky, jak tohodle dosáhnout a za jakou cenu......

                                                                                                    NLeoC - Profil | So 18.12.2010 17:34:39

                                                                                                    Roberto2 >> souhlas, zvláště s tou poslední větou. Když se podíváš na naše politiky, jedno z které politické strany, tak bys blil v podstatě nonstop.

                                                                                                      Nsliver - samolibý vůl - Profil | So 18.12.2010 17:30:47

                                                                                                      LeoC >> opět vedle, ale úplně vedle. Mluvíš z cesty, nebudu s tebou ztrácet čas.

                                                                                                        NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 17:29:17

                                                                                                        LeoC >> jasně neda se to paušalizovat , nejsou u nás jen nabubřelí pracháči .. Ale budou tam opravdu český podnikatelé nebo zase Holand'ani , rusáci,a germáni ? Bude asi záležet kdo víc namastí .. A v té disciplíně naši zase rupnou ...No uz je to asi jedno republika je stejně rozprodaná , jde jen o to tu poslední dobou nechcípnout hlady ....

                                                                                                          NLeoC - Profil | So 18.12.2010 17:27:48

                                                                                                          sliver - samolibý vůl >> zato ty to víš naprosto přesně, že jo. A názor jako kovaný rudokožec.
                                                                                                          Kolikrát je na blití z lidí, kteří tam přijedou bivakovat a dělají akorát bordel. Na celé Hartě je zákaz rozdělávání ohňů, ale vatry tam jsou co 100 metrů. To raději penzion na břehu než 5 partiček "rádoby rybářů", kteří v podstatě nejdou na ryby, ale jde jim jen o to, vypadnout z baráku a pořádně se zchlastat.

                                                                                                            Nsliver - samolibý vůl - Profil | So 18.12.2010 17:22:03

                                                                                                            LeoC >> ty ale opravdu nevíš, o čem vlastně píšeš. Na Mrku ovšem běžná věc.

                                                                                                              NLeoC - Profil | So 18.12.2010 17:20:11

                                                                                                              mihy.san >> souhlas

                                                                                                                NLeoC - Profil | So 18.12.2010 17:17:34

                                                                                                                Roberto2 >> Zas tak jasně bych to neviděl. O tom, že je to kraj, kde "lišky dávají dobrou noc" snad není třeba mluvit. Nevím, jak vy ostatní, dlouho jsem nevěděl, že v podstatě to byla skoro čistě německá oblast. Nevrážely se tam peníze za komančů, průmysl tam nikdy nebyl a zemědělci díky klimatickým podmínkám vydělají sotva na přežití. Obce, jako je Nová Pláň, tam žádné jiné nejsou.
                                                                                                                Vzhledem k nezaměstnanosti v regionu jsou plány na oživení turistického ruchu na Hartě stejně staré jako přehrada sama. Je jasné, že nám rybářům je to proti srsti, že se poničí v podstatě panenská příroda, ale být starousedlík, tak budeš vděčen za každou možnost přivydělat si nějakou tu kačku.
                                                                                                                Ne každý, kdo má peníze je tunelář, podnikatelská šlechta pro kterou jsou všichni ti, kteří mu nejsou rovni pouze svoločí, jak píšeš. Znám dost lidí, kteří jsou tzv. "za vodou", ale vydřeli si to po revoluci sami, svojí píli, pracovitostí a nápady. Nevím, kdo vlastní pozemky a domy v Pláních, ale když se podíváš na to, jak to vypadá tam a jak to vypadá třeba v Rázové, tak je z toho na blití.
                                                                                                                Klidně ať je třeba dalších pět "Nových Plání", vždyť ještě zbude dost krásných míst na chytání...

                                                                                                                  NFil@s - Profil | So 18.12.2010 17:01:12

                                                                                                                  b.gun >> Nemáš svou slovní zásobu, že přepisuješ příspěvky ostatních?

                                                                                                                    NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 17:01:06

                                                                                                                    Fild@ >> Fil@s - 18.12.2010 16:53:58 >> ovšem za tichého souhlasu RS ... Co kdyby už nepřijeli a nekoupily předražené povolenky a neubytovali se v místních penzionech a hotelích ..? Jsou v tom těžký prachy .. Nelze je pokutovat , na to jsou jen český našinci ...

                                                                                                                      NDasny - Profil | So 18.12.2010 17:00:10

                                                                                                                      Mám kamaráda, co má něco mezi chatou a penzionem na Lipně. Já mu to nevěřil. Říká přijeď a uvidíš. Měl tam dvě rodiny holanďanů. Má to tam pěkný, ale to co tam vyváděli. Jejich smradi lítali v zablácených botech po gauči, všude ukrutnej bordel. Takovej já nemám, ani v garáži. Na břehu nahozený asi 4 pruty, povolenku snad ani neměli - to nevím. V popelnici mi ukazoval zbytky z ryb a mezitím i ryby celý. No hnus. Chovají se tam jako zvířata. Jo, ale co naděláš dobře platí. A pokud je budeš buzerovat, už nepřijedou. Je to dneska všechno o prachách. Bohužel

                                                                                                                        Nb.gun - Profil | So 18.12.2010 16:58:27

                                                                                                                        Fild@ >> Fil@s - 18.12.2010 16:53:58 >> Chlapi, to Lipno je kapitola sama o sobě. To, co jsem tam viděl mi bohatě stačilo. Třeba to, jak ty prasata české chytají ryby...

                                                                                                                          NFil@s - Profil | So 18.12.2010 16:53:58

                                                                                                                          Chlapi, to Lipno je kapitola sama o sobě. To, co jsem tam viděl mi bohatě stačilo. Třeba to, jak ty prasata německé a holandské chytají ryby...

                                                                                                                            NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 16:45:20

                                                                                                                            Alov_na_MRK_rezignuj >> Alov_na_MRK_rezignující - 18.12.2010 16:30:31 >> komančové byli ksindl ale to ce děje tedˇ na všech úrovních je taky k zblití ...

                                                                                                                              NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | So 18.12.2010 16:35:27

                                                                                                                              nebudeme si nic namlouvat.. ty maringotky a podobná "stavení" jsou hnus..
                                                                                                                              na druhou stranu se mi nelíbí ani představa, že si na Hartě nebude kam sednout a to nemluvím o variantě, kdy budeme vejrat na Alovem zmíněná monstra..

                                                                                                                                NAlov_na_MRK_rezignující - Profil | So 18.12.2010 16:30:31

                                                                                                                                Roberto2 >> Proč??? Protože hafo peněz na úplatcích pro ouředníky na "správných pozicích" :-((

                                                                                                                                  NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 16:24:35

                                                                                                                                  Alov_na_MRK_rezignuj >> Alov_na_MRK_rezignující - 18.12.2010 16:10:47 >> Stačí se podívat jak dopadlo Lipno .. Místní tam paběrkují a posluhují Holandˇanům Němcům apod. v jejich luxus rezidencích . Přehradu jim ale postavili komunisti a normální lidi .. Bez nich by tady asi totiž přehrada nebyla žádná ...Smutné .... proč tam nemůžou bejt český chataři / Harta / ?

                                                                                                                                    Nnovaroma01 - Profil | So 18.12.2010 16:21:59

                                                                                                                                    mihy.san >> Proto sem psal níže,že prachy jsou všemocné.To není jen problém Harty.Své by mohli vyprávět lidé z okolí Lipna,Jesenice,Březové a já nevím kterých ještě.Prostě všude kde jsou lukrativní pozemky a bylo vždy dost místa pro všechny,najednou obce ty nelepší pozemky prodaly,a ze dne na den všude již zmiňované cedule Zákaz vstupu,soukromý pozemek.A největší sranda je ty,že obce které to prodaly jsou stejně v prdeli,peníze se "někam rozkutálely" a na investice není zase.Maximálně se postaví nová cesta právě k těm novým parcelám.Bylo by to na několika stránkový elaborát ale čemu by to pomohlo?Akorát k nasrání ještě většího počtu lidí.A "nejlepší" nakonec.Tenhle stav je nevratný,tyhle rusáky již žádný Kocáb domů nepošle.

                                                                                                                                      NAlov_na_MRK_rezignující - Profil | So 18.12.2010 16:10:47

                                                                                                                                      mihy.san >> Zákony tržní ekonomiky jsou jasné. O tom ale tohle není. Tu je zcela bezostyšně používáno křivých praktik a ojebů, které nemají s tržní ekonomikou nic společného. Něco společného mají snad jen s dnešní dobou, kdy se spousta lidí snaží vyjebat se vším a se všema ve jménu rozvoje obcí...

                                                                                                                                      Jinak obce už se mohly rozvíjet dávno. Nebýt stavební uzávěry, dnes už mohly na pozemcích kolem SH stát pěkné chaty pro rekreanty, pohostinství by si přišlo na své atd. Ale z toho by starostové měli prd...
                                                                                                                                      Např. pan Fiala má pozemek v katastru obce Nová Pláň, což je v poměru počet obyvatel /rozloha obce jedna s nejbohatších vesnic u nás. Díky firmě "Horský pramen". Na pozemky kolem pana Fialy je ideální příjezd, břeh Harty v tomto místě je krásná pláž bez překážek a nerovností, takže stačí je pouze vyštvat a může tam začít růst nějaké určitě do okolní krajiny zapadající monstrum..

                                                                                                                                        NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 16:02:25

                                                                                                                                        mihy.san >> Takže se ty pozemky pro pracháče vyvlastní , když jsou v majetku boudaře ? To už tu taky bylo ...Kam vytlačí ty nemajetné do dalsích ghet ? Taháš za druhou stranu že jo ... ? Na co tam bude stavba na hektaru pro jednoho pracháče když tam muže bejt místo toho 20 rybářu .. ?

                                                                                                                                          Nsliver - samolibý vůl - Profil | So 18.12.2010 15:53:56

                                                                                                                                          mihy.san >> projeď si ÚP ostatních obcí na březích Harty. Je naplánována výstavba soukr. investorů až ke břehům přehrady. A proč ? Za čí peníze přehrada vznikla ? Podle těch plánů bude znemožněn volný a nerušený pohyb po březích v mnoha atraktivních (dneska ) oblastech. A proč ? Myslím, že břehy měly zůstat ušetřeny jakýchkoli změn, baráky by ze břehu ani neměly být vidět. To nemluvím o aqua parku, hotelech apod. Kdyby si tu přehradu postavil někdo za svoje prachy, ať si ju obestaví třeba kolotočama, ale takhle ?

                                                                                                                                            Nštikobijec - Profil | So 18.12.2010 15:45:04

                                                                                                                                            NEJVÍC mě sere ---- vstup a vjezd zakázán --- soukromy pozemek.

                                                                                                                                              Nštikobijec - Profil | So 18.12.2010 15:42:08

                                                                                                                                              mě by vyhovovalo ,kdyby byly postaneny RYBÁŘSKÉ DOMY něco podobného jak v ROUDNĚ,

                                                                                                                                                Nmihy.san - Profil | So 18.12.2010 15:28:36

                                                                                                                                                Roberto2 >> A co by jsi navrhoval? Ať se tam postaví něco, co bude "patřit všem"? To už tady (ne)fungovalo před 89.

                                                                                                                                                Obce se chtějí rozvíjet, to je logický a pochopitelný trend. A kdo jiný by tam měl stavět, než ti, kteří mají peníze? A dokážou tedy za pozemky zaplatit a vybudovat stavby v souladu s architektonickým záměrem. Vždyť je to jasné, v obchodě ti přece taky nedají nic zadarmo a můžeš argumentovat, že jsi nezaměstnaný a kdo ví, co ještě. Stejně ti to nepomůže. Říká se tomu také tržní ekonomika.

                                                                                                                                                To je přece život - někdo si to může dovolit a někdo ne. Vždyť to tak ale přece funguje u všeho ...

                                                                                                                                                  Nštikobijec - Profil | So 18.12.2010 15:13:09

                                                                                                                                                  zdar mě to nerozhaže , na jaře stěhuji T I T A N I C na hartu,bebojte svezu vás ??????!!!!!

                                                                                                                                                    NRoberto2 - Profil | So 18.12.2010 15:00:04

                                                                                                                                                    LeoC >> Jasně asi takto : Chudina vypadněte tedˇ tu budeme my pracháči .../ tuneláři, politici,podnikatelská šlechta / Svoloč přeci patří do fabrik a ne na rekreaci k vodě ..)))) Není taková tendence jen na Hartě ...