Diskuse k článku: Zakázané ovoce nejvíc chutná…?

Autor diskuse: Nej Vydra - Profil , 3.3.2010

Májí se na MRKu objevovat články s příhodami od vody, při kterých autor vědomě porušil RŘ?

A) Ano65%

B) Ne35%

Od 3.3.2010 hlasovalo 278 čtenářů.

882 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nflašinet - Profil | St 2.3.2011 0:04:10

nazdar ja chytam ryby od 6 let(30let) a nejkrasnejší zážitky mám z nočního rybolovu klid pohoda neplave ti pod pruty nejakej magor. ale pravdu mate tak trochu všichni. U nás to ale zatím povolit nejde,je tady hodně k.r.v. Který mají pořad hlad.

    NŠevča :) - Profil | So 22.1.2011 21:34:15

    hezký článek a ten metráček by se taky líbyl :) ale ta masna už tolik ne :)))

      N-mira- - Profil | Čt 6.5.2010 12:46:55

      Moc hezký článek. Připadám si jako ve snu. Kéž by se i mě povedl chytit takový kousek. Co se týče porušení RŘ, tak já bych si to neriskl. A ani nijak RŘ vědomě neporušuji. Na druhou stranu nechápu, proč u nás není povolen 24 hodinový lov. Ale možná neznám všechny důvody.

        NJirka 24 - Profil | Pá 12.3.2010 12:02:32

        Raduz >> Možná máme jiný názor na závažnosti přestupku. Pominu-li všechny (rozumné i ty méně rozumné argumenty), zůstává mi tu ještě jeden: jak asi bude vychované "Vydorovo" dítě, když je už odmalička vedeno k porušování pravidel? (Bohužel si i sám odpovím: "jako většina tohoto národa".

          NHooks - Profil | Pá 12.3.2010 10:35:21

          Brix - ® --- - napadají -------mne jiné otázky,proč to sem dal:1,...
          ---A v nepolední řade:Kdo jsme bez viny-hoďme kamenem.
          tadyšlo o to slovíčko" napadají "
          ...bez další reakce z mé strany,co se tim vyřeší...

            NBrix - Profil | Pá 12.3.2010 9:25:33

            farevelak >> Tak to chápu. Mimochodem, to psaní příchodu, to se mi taky už stalo, málem jsem na to zapomněl. Ale teďka jsem na to vyzrál a příchod si píšu ještě v rámci přípravy než vyrážím k vodě :-) Jo, u vody je krásně - jenže tady v Práglu teď zase padá to bílý svinstvo !

              Nfarevelak - Profil | Pá 12.3.2010 7:09:08

              Brix >> Aha,tak to sme si nerozuměli :-D Taky se k tobě nastěhoval?? Mně sa ani neptal a už tu bývá roky :-DD Mám čtvery brýle a kolikrát nemožu najít ani jedny :-DDDDD
              Holt , stane se. No chválit sa, že chytil rybu bez papírů, k tomu není co dodat. Jenomže s tím tady nic neuděláme. Vedle mě seděl loni, jeden "rybář", a divil sa (nevím,ale dařilo se-byli asi najetí) ,
              že hážu zpátky kapry 50-55cm. Tak mladý a už nervozní :-DD On měl kuličky, já krmítko s chlebem :-DD Jdu si k vodě odpočinůt, no ale jak zapracuje Alcajmr, moc dobře sa mě nechytalo, to sa mosím přiznat.Ale jet zpátky na kole 7km, to sa mě nechtělo.Chápeš. A kdo z nás hned po příchodu píše příchod? Každý je natěšený, že je u vody a už to tam mrská. Pak otevře pivko, zapalí cigáro a ohlédá sa po papíroch. Já to stejně dycky svedu na babku, že mě dělá "pořádek" v hadrách :-DD

                NBrix - Profil | Pá 12.3.2010 7:03:15

                farevelak >> tys mě nepochopil: právě že zapomenout papíry, to se může stát každýmu (já toho Němce moc dobře znám :-) ) a není to úmyslný. To je něco úplně jiného, než vědomě porušovat pravidla a pak to prezentovat na webu jako hrdinství.

                  Nfarevelak - Profil | Pá 12.3.2010 6:53:24

                  Brix >> To nebylo úmyslně kámo. Holt , každému se jednou do baráku nastěhuje ten Němec, bez povolení :-DD Nikdys nic nezapoměl? :-D

                    NBrix - Profil | Pá 12.3.2010 6:47:18

                    farevelak >> Kocába sem radši netahej:-) Ale zapomenout papíry je něco jinýho, než úmyslně porušovat RŘ a pak se tím ještě veřejně chlubit na webu.

                      Nfarevelak - Profil | Pá 12.3.2010 6:37:53

                      Tak sem dostal od doktora nové brýle,abych na ty vaše cocotiny lépe viděl :-D vy 100% rybáři :-D komu se nestalo něco,čím porušil RŘ ? Mě několikrát.Zapomět v jiných hadrách papíry, je snad na odstřel? A odchytal sem tak nejednou celý den. Je to zvláštní pocit, mět všecko zaplacené v pořádku,papíry ale doma :-D No a co? Odstoupí kvůli tomu Kocáb z vlády ? :-DDD

                        NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 22:14:01

                        vyuzenka >> "neokusili tu krásu kaprařiny,!:" Nemám pocit, že právě porušování RŘ je krása kaprařiny, to spíš napiš "krása pytlačiny".

                          NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 22:12:31

                          Hooks >> Komu není rady tomu není pomoci. Můžeš nám prozradit, co jsi udělal pro to, aby RŘ netrouchnivěl?
                          A omlouvat porušování RŘ tím, že někdo porušuje ještě víc... to není moc dobrý argument.

                            NHooks - Profil | Čt 11.3.2010 18:13:24

                            Nej Vydra-nechci ho za ten čin chválit.Ale kdo z nás by to takhle napsal,a k tomu doložil pravdivost svojí povídky fotkami.Vždyť mohl svoji tvář klíďo-píďo zaretušovat.A napadají mne jiné otázky,proč to sem dal:1,-buď si myslí,že je machr-když chytá přes noc ačkoli je to protiRŘ.
                            2,-nebo chce upozornit RŘ je místy strouchnivělí a potřeboval by změnu.

                              NHooks - Profil | Čt 11.3.2010 17:42:19

                              Patas - ® So 6.3.2010 23:32:10
                              Chtělo by se zamyslet nad RŘ jestli by nechtěl změnu.Čím víc poctivých rybářů u vody v nočních hodinách tím méně pytláků.-
                              Tos určitě nemyslel vážně,nedokážu si představit,nikoho,ba ani sám sebe,jak
                              sedím u vodÿ/sám/a příjdou dva ranaři,nahodej osm prutů a já jim pudu vysvětlit,že je to protoRŘ.
                              To není proti RŘ,to je proti zdravímu rozumu.Ledaže by bylo vRŘ napsáno,že na ryby musíme minimálně ve dvou a nebo ozbrojený.A v nepolední řade:Kdo jsme bez viny-hoďme kamenem.

                                Nvyuzenka - Profil | Čt 11.3.2010 17:17:42

                                Hooks >> sně tag!!:d řešej každýho!:D bez ohledu na jeho chování u vody, k rybám atd..:D

                                  NHooks - Profil | Čt 11.3.2010 17:15:09

                                  Neblbněte- porušil RŘ,ale kde není žalobce-není ani soudce.
                                  Co je lepší:jeden takovýhle pseudorybář,nebo jeden "rádoby"rybář,kterej,když chytne kapra 10+kg,tak zavolá svímu známímu a ten si ho odveze na svůj soukromák.

                                    Nvyuzenka - Profil | Čt 11.3.2010 17:10:39

                                    njn, když se na vás podívám, tak je mi hned jasný proč na to máte takovej názor, že ste neokusili tu krásu kaprařiny,!:D to proti sobě sou dva různý světy!!:D

                                      NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 12:44:24

                                      Brix >> dobrym synonymem k modernímu je neo.... ovšem to se asi klukum moc líbit nebude..... sportovní Neo-kaprař zní to tak jak se to tváří...

                                        NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 12:42:58

                                        Slaughter Maniak >> Hlavně "moderní" :-))))

                                          NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 12:42:02

                                          Brix >> sportovní a to předevšim..... za chvíli to bude samej sportovní pytlák, sportovní zloděj, sportovní vrah, sportovní podvodník

                                            NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 12:39:59

                                            Slaughter Maniak >> ...a budu vášnivej pstruhař! :-))))

                                              NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 12:38:02

                                              Brix >> asi máš pravdu... zřejmě pudu taky chytat pstruhy půlkama...v RŘ o tom nic nepíšou a chce to jenom bystrý reflex a pevný stisk...

                                                NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 12:36:36

                                                Se mi zdá, že se asi vrátím do dětství a budu lovit pstruhy rukama. Přece jim nebudu vůbec ubližovat na rozdíl od těch saďourů co jim rozpíchávají tlamky. RŘ na to nepamatoval a fandí jim, tak ho proto nebudu dodržovat. O tom bych si taky mohl napsat nějakej oslavnej článek na MRK, jakej to byl adrenalin a jaký macky jsem pod břehem nachytal! A kdyby mě za to snad někdo chtěl kritizovat, řeknu mu, že je mu po tom prd. Podle lidskýho rozumu na to mám právo, tak co.

                                                  NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 12:35:07

                                                  vyuzenka >> aha takže když ti ukradnu auto , budu snim celou noc jezdit po bordelech, k ránu do něj doplnim benzín a vrátim ho tam odkud jsem ho sebral .... nebude to podle tebe vlastně trestnej čin ani přestupek.... s timdle přístupem to daleko nedotáhneš.... mužu jenom děkovat prozřetelnosti že eště nemáš volební právo... uvědom si že rybářskej řád nezná rozdíl mezi masařem a sportovnim rybářem.... a proto platí pro všechny stejně... podle lidskýho rozumu má právo a povinost dodržovat RŘ a jestli se mu to nelíbí může se klidně přidat do nějaký jiný organizace , která bude jeho laxní přístup ke svým povinostem tolerovat...ps : mě to teda rozhodně u prd. neni... protože jsem stejným členem svazu jako on a pravidla pro nás platí stejně....

                                                    Nvyuzenka - Profil | Čt 11.3.2010 12:30:37

                                                    Slaughter Maniak >> víš já nemyslel doslova proč sportovní rybáři by to neměli dodržovat, smamozřejmě až po změně řádu!!:D ale když nikdo nepude na schůze tak se nic nestane!!:D proč platí stejné peníze za povolenku, když nestojí rybářský svaz ani korunu, a ti co odtahaj 50 kaprů ročně tak platěj stejně!!:D tak něřešte nějaký porušení Rř. když podle lidskýho rozumu na to má právo, a chytil ho někdo??:D né viď, tak ať si to porušuje!!:D tobě to může být u prd..!:D pokud ty kapry řádně pustil!:D

                                                      NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 12:26:20

                                                      vyuzenka >> význam sousloví : práva a povinosti ti ve věku kdy jsou za tebe zodpovědní rodiče asi nic neříká, jak evidentně vyplývá z tvého příspěvku....

                                                        Nvyuzenka - Profil | Čt 11.3.2010 11:30:39

                                                        Já jsem také vášnivý kaprař, a zastávám se Nej vydry, proč sportovní rybáři , ktaří se řídí chyť a pusť mají dodržovat pravidla, ktaré jsou uzpůsobeny pro ty, kteří berou ryby, a ty pravidla jim mají omezit jejich možnost odtahat více ryb!:D viz denní doba lovu,! diť ten Nej Vydra ničemu neškodí, a svaz na na něm není škodnej. je to sice Rř, který platí pro všechny, ale určitě bych se více zajímal o ty, kteří si zakládají soukromé vody, a tahají tam nádherné ryby ze svazovek,!:D řešíte tady zase jenom kraviny a činy sportovních rybářů!:D vesměs kdo tady píše a je proti tomuto článku, tak jste buď ,,masaři" a nebo závidíte jen úspěch jiného rybáře:D

                                                          NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 11:07:17

                                                          Slaughter Maniak >> Přesně to je důvod, proč si osobně myslím, že zavádět u nás 24h je předčasné.

                                                            NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 10:56:07

                                                            Raduz >> hmm tak to jde potom o tradiční přístup většiny členů rybářského svazu k jeho vnitřním předpisům....... s členy tvého kalibru se místo úlev dočkáme brzo jen dalších tvrdších sankcí....což ti samozřejmě může bejt tam kde ti to je teď.....

                                                              NRaduz - Profil | Čt 11.3.2010 10:50:58

                                                              Slaughter Maniak >> já se ničeho nechytám, já tady z toho mám akorád prd*l .)

                                                                NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 10:47:12

                                                                Raduz >> řečeno slovy klasika : tonoucí se stébla chytá??? pokud vim šel si do svazu dobrovolně .... nebo tě snad někdo nutil???

                                                                  NRaduz - Profil | Čt 11.3.2010 10:44:34

                                                                    NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 10:42:30

                                                                    Brix >> pravidla sou pro děti .... frajeři jezděj v obci 150 km/h autem bez STK........proti tomu je rybářskej řád leporelo pro žáky mateřský školky.....

                                                                      NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 10:39:28

                                                                      Raduz >> Ano nenapsal, ale jasně z toho vyplývalo. Dopravní předpisy - tam jde o život, ale RŘ.... kdo by to bral vážně, že?
                                                                      Popravdě, já už si ten podpis taky nepamatuju, ale to je asi jedno, svojí příslušností ke svazu se tím myslím jasně zavazujeme k dodržování pravidel.

                                                                        Ngrizzly72 - Profil | Čt 11.3.2010 10:36:55

                                                                        Brix >> tak něco podobného jsem tu psal hned na začátku, nějak se k tomu nikdo nevyjádřil :-))

                                                                          NRaduz - Profil | Čt 11.3.2010 10:35:51

                                                                          Brix >> nikde jsem nenapsal " že dodržování pravidel není třeba brát příliš vážně", zlehčil jsem pouze příměr k dopravním předpisům. To jednak a co se týče mého podpisu, tak si vůbec nepamatuju že bych něco takovýho podepisoval :-) To sem byl ještě malinkej a je vidět že už tenkrát sem tomu velkou váhu asi nepřikládal .-)

                                                                            NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 10:28:12

                                                                            Raduz >> Asi takhle: předpokládám, že jsi členem ČRS. Při vstupu jsi podepisoval, že se budeš řídit RŘ. A teď ti připadá, že dodržování pravidel není třeba brát příliš vážně? A jak si vážíš svého podpisu?

                                                                              NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 10:19:00

                                                                              Raduz >> na to netřeba reagovat.....

                                                                                NRaduz - Profil | Čt 11.3.2010 10:17:00

                                                                                Slaughter Maniak >> ooo ano, jak si někdo může dovolit nadlehčovat situaci okolo "písma svatého" (RŘ)

                                                                                  NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 10:14:20

                                                                                  Raduz >> nadlehčování situace ohledně porušování RŘ je opravdu šlechetné....

                                                                                    NRaduz - Profil | Čt 11.3.2010 10:08:53

                                                                                    Slaughter Maniak >> ale no tááák, už zase začínáš. Víš moc dobře že takhle sem to nemyslel. Samozřejmě to bylo myšlený jako určitý "nadlehčení" situace..

                                                                                      NSlaughter Maniak - Profil | Čt 11.3.2010 10:04:56

                                                                                      Raduz >> pro ryby je to určitě hrozná sranda...... a nádhernej koníček....vono vlastně takový pytláctví je taky pěknej koníček a děsná sranda tak ho proč ho trestat že??? když na to má vlastně každej jinej názor....

                                                                                        NRaduz - Profil | Čt 11.3.2010 10:03:58

                                                                                        Jirka 24 >> nesouhlasím, příde mi to dost přehnané. Rybaření je koníček, sranda. Kdežto dopravní předpisy,.. tam jde o život. Každej máme prostě jinej názor...

                                                                                          NJirka 24 - Profil | Čt 11.3.2010 9:56:51

                                                                                          Raduz >> To nejsou jablka a hrušky! Jsou lidé, kteří zákony dodržují a lidé, kteří je porušují. Prvních si vážím, ti druzí jsou pro mě dobytek, a je úplně jedno jestli porušují zákon 001 nebo 12598.

                                                                                            NSihanuk - Profil | Čt 11.3.2010 9:29:18

                                                                                            Brix >> No to je nápad :-))) rád si ho přečtu

                                                                                              NBrix - Profil | Čt 11.3.2010 6:42:09

                                                                                              Sihanuk >> Copak já, já ti to věřím :-)
                                                                                              Vlatně, teď si vzpomínám, i já jsem jednou zhřešil. Přepadla mi jednou tak rychlá srágora, že jsem musel odběhnout do lesa a nestačil stáhnout pruty. Asi tady o tom napíšu oslavnej článek ...

                                                                                                NSihanuk - Profil | St 10.3.2010 23:30:48

                                                                                                Vladik.c >> Vladik.c, Brix - 10.3.2010 18:53:22 >> Věř nebo ne ale řád neporušuju , místo po sobě uklízím a vlastně i před tím než tam přijdu ,velký ryby vždy pouštim a jsem pro lov 24 h denně. A když chci chytat 24h denně tak jedu na soukromák nebo tam ,kde se to smí.

                                                                                                  NBrix - Profil | St 10.3.2010 18:59:37

                                                                                                  Sihanuk >> No jasně, přiznej se. A chlub se tím, jinak nejseš žádnej hrdina :-)))
                                                                                                  Asi jsme nějak pozadu...

                                                                                                    NVladik.c - Profil | St 10.3.2010 18:53:22

                                                                                                    Sihanuk >> To je trochu rozdil nn?Chytat přes noc nebo chytat na živé žáby. A pochybuji že i ty dodržuješ nebo jsi někdy neporušil RŘ. Jen to nechcete přiznat...

                                                                                                      NVladik.c - Profil | St 10.3.2010 18:49:40

                                                                                                      facit >> Ja si nemyslim že je to pytlák, ba naopak, souhlasím s tebou...

                                                                                                        NSihanuk - Profil | St 10.3.2010 9:08:21

                                                                                                        facit >> Co je na tom za odvahu?

                                                                                                          Nfacit - Profil | St 10.3.2010 2:15:51

                                                                                                          Vladik.c >> Jakej pytlák? Proberte se lidi a sáhněte si do vlastního svědomí, kdo nikdy a ničím neporušil RŘ? Navíc je třeba ocenit odvahu se veřejně přiznat a nechat se za to pranýřovat.

                                                                                                            NSihanuk - Profil | Út 9.3.2010 12:31:15

                                                                                                            Už se moc těšim až tu někdo napíše o tom jak chytá boleny v květnu na Berounce na přívlač ,ale když je pouští tak je to přece v pořádku, štiky na živý žáby candáty na raky atd...atd... jen tak dál

                                                                                                              NSmetana - Profil | Po 8.3.2010 22:20:47

                                                                                                              Slaughter Maniak >> Smetano předpokládám že ti sem tam kde sem společně s RŘ....tak téhle větě fakt nerozumím :-D Nandavat to nikomu nepotřebuji,vola ze sebe děláš sám.
                                                                                                              Brix- nevim jak uspokojuješ vlastní ego ty :-D Ale to co píšeš je holý nesmysl :-D Podle mě je to jen závist masařko :-)

                                                                                                                NWamp - Profil | Po 8.3.2010 21:32:19

                                                                                                                Nej Vydra >> do prd...., ještě se klepu nádhernej článek - svrbí mne ruce, já se snad nedočkám, díky za zážitek.

                                                                                                                  NNetipa - Profil | Po 8.3.2010 19:34:56

                                                                                                                  Patas >> Ahoj. Hele výborný a neuvěřitelný přirovníní pytláka k fotografovi, který přinese do lesa pytel s jablkama a pak si vyfotí jelena, který si na nich pochutnává. Rád bych se o tomto přirovnání dověděl více.

                                                                                                                    NVladik.c - Profil | Po 8.3.2010 19:31:09

                                                                                                                    Lepší rybáři, kteří porušují RŘ tím, že chytají v době, kdy nesmí, než takový, kteří porušují RŘ tím, že si domu odnesou každou mřenku co chytí! A že jich je! Nechápu výroky jako to, že autor je PYTLÁK.

                                                                                                                      NRaduz - Profil | Po 8.3.2010 12:25:00

                                                                                                                      jabka a hrušky

                                                                                                                        NJirka 24 - Profil | Po 8.3.2010 12:20:03

                                                                                                                        Tomu článku chyběl už jen závěr: "domů jsem to valil 150 km/h obec neobec (omezení rychlosti je přece blbost), a ta blbá zatáčka, nemít v sobě těch pět piv, tak jsem ji vybral (nenapít se před jízdou jen kvůli tomu, že je to zakázaný - to je škoda) ..."

                                                                                                                          NBrix - Profil | Po 8.3.2010 9:42:53

                                                                                                                          Slaughter Maniak >> Víš Slaughtere, oni tihle mistři světa nevědí, že k uspokojení vlastního ega většině rybářů není potřeba porušovat RŘ a že si krásně zachytají i bez honění rekordů a strachu z RS. Oni to nepochopí, v diskuzi se tě budou snažit "osolit" a ještě si tak víc posilovat svoje ego. Ostatní rybáře může utěšovat jen naděje, že tito lidé brzy narazí na RS a přispějí svými pokutami do společné kasičky. Možná tohle právě některé vyléčí...

                                                                                                                            Nsedlo - Profil | Po 8.3.2010 9:05:39

                                                                                                                            Nej Vydra >> moc pěkné čtení,krásný ryby ..1*