For Fishing 2010

zítra začína tohle podujatí a sem mužete vkládat vaše fotky, náměty, poznatky, ako se vám libily přednášky, akce vystavovatelu atd atd.
Autor diskuse: buldozer - Profil , 27.1.2010 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nbuldozer - Profil | St 5.1.2011 20:14:22

mexik >> no nebolo to ako v Brně ale docela to šlo.dúfam že tento rok príde viac vystavovatelov?

Nmexik - Profil | St 5.1.2011 19:11:01

buldozer >> No loni tam měli celkem prd..:o)) Tak snad letos tu výstavu nezmenší tak jako loni...a bude tam něco pěkného k vidění:o)

Nbuldozer - Profil | St 5.1.2011 17:12:25

Bosanac >> no největší tak to je trochu přehnané,ale opět se pojedu podívat:-)

NBosanac - Profil | St 5.1.2011 3:11:44

buldozer >> Staci precist prvni vetu :
Největší východoevropský rybářský festival, aneb výstava tak trochu jinak

Nevim jestli budu v Praze , na ten vikend mam jine plany , kazdopadne novinky bych nerad propasnul .
Nastesti je hned potom vystava v Brne .

Nbuldozer - Profil | St 5.1.2011 0:00:03

onedlho to začne,jedete? http://www.mrk.cz/kalendar.php?id=19239

Nparmovec - Profil | Ne 7.2.2010 20:23:03

Já bych to "po boji" už nijak nehrotil. Prej tam bylo nějakých dvacet tisíc lidí a tady o tom diskutuje cca 30 lidí. Mě osobně se ta výstava zamlouvala,žádnou echt kritiku vypustit nemůžu, nakoupil jsem co jsem potřeboval a pokud to tak bude i příští rok a bude eště co chytat, tak se tam mrknu znova. Tady sem čet i názory na stránkách festivalu. : http://www.for-fishing.cz/2010/cz/dotazy.asp#formu​lar

Taky co člověk, to odlišnej názor. Tak to je a je blbost si kvůli tomu vjíždět do vlasů.

NRashid 28.93 - Profil | St 3.2.2010 21:12:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

FOR FISHING >> nevím jestli budu mít úplně stejný názor jako kolega Pike-Pájka a už vůbec nechci mluvit za něj, to mi nepřísluší.
Za sebe osobně: ANO, stojím osobně o každého zákazníka, byť sebevíc nepříjemného. Protože prostě a jednoduše stojím o jejich peníze. A nejen dnes, tedy i zítra, pozítří, za týden, za měsíc, za rok.......
Proč? Z těch jejich peněz, přestěhovaných do mé kasičky, se vypočítává moje výplata. Asi tak.....

Npepa-č - Profil | St 3.2.2010 14:33:46

Turňa >> bo dobří holubi se vracejí.

NTurňa - Profil | St 3.2.2010 14:32:15

pepa-č >> Já ano, dokonce jsem se s ním i na jedné rybačce potkal, proč?

NMajsher - Profil | St 3.2.2010 14:13:44

pepa-č >> jojo, už na to někdo upozorňoval .. :)

NMajsher - Profil | St 3.2.2010 14:12:44

Brouček >> Čekal jsem, kdy se připojíš. Přidá ti moje SZ nepřiměřená, za to, jak jsi mě nazval, aniž bys o mě cokoliv věděl? Mě ne a proto je mi jedno, žes ji zveřejnil.
ps.: co ty i/y?

NGigi1893 - Profil | St 3.2.2010 14:11:39

Brouček >> ...pro mě ale byla šatna uplně zásadní,bylo tam vedro,dvě hodiny jsem chodil s věcmi na ruce a tudíž nemohl zkoumat např. rybářské pruty...ptal jsem se už ani nevím koho,ale na dvou místech a nikdo mi neporadil...poslední záchrana byla,že mě napadlo dát si věci do auta...šli jsme s kámošem ke vstupu jestli mají vrácenky a tam nám řekli že jelikož je čtvrtek tak k autu mužeme...takhle jsme tedy přebíhali v tý kose v tričkách tam a zpět...dnes jsem nachcípanej jak kráva a nemužu do háku :-) ....

Npouzy - Profil | St 3.2.2010 14:04:34

Mrknato >> Tak to je dobrý,neříkám nic,akorát se chechtám jak blázen.

Npepa-č - Profil | St 3.2.2010 14:01:48

Vzpomínáte si na nick Elhierro?

NBrouček - Profil | St 3.2.2010 13:56:45

Majsher >> dovolte abych Ván připoměl co jste mě napsal v SZ když jsem reagoval na Vaši nepřiměřenou kritiku výstavy FF

předmět: sprosťáku
Hele frajere, myslím, že seš ještě dost velkej cucák na to, abys mě v diskusích označoval jako idiota (FOR FISHING), navíc, za slušný názory, který se do tebe nenavážej. Takže si to pro příště rozmysli, než něco takovýho veřejně napíšeš.

aby jsi take o vás udělaly lidé obrázek kdo tu je velký tlučhuba ty krizová odálosti s nickem Majsher

to že jsem obchodník neznamená že jsem obchodník s rybařinou. Jen hodnotím akci jako takovou z pohledu obchodníka. Vím jak složité je něco takového zorganizovat proto Vaše připomínky tipu, že nebyla označená šatna se mě zdají směšné a malicherné, proto jsem Vám doporučoval koupit jsi Brýle. Protože jste chybu tam kde není. Pokud máte problém se zrakem a nevidíte, kde co je.

NMrknato - Profil | St 3.2.2010 13:35:07

pouzy >> Soutěž dopadla ještě velmi dobře, to na jiné literární soutěži se z krásné vietnamské slečny Pham Thi, vyklubal chlap Cempírek......

NTAV - Profil | St 3.2.2010 13:03:44

skruff >> :-))

Npouzy - Profil | St 3.2.2010 12:46:37

skruff >> No co na ní říct,to víš nebyla to výstava aut a na rybářský si moc vybírat nemužeš,ale právě proto jí beru že to nebyla náka rádoby modelka.

Nskruff - Profil | St 3.2.2010 12:32:37

a jak se vám líbila rybářská Miss ??? :-)

NRoman C. - Profil | St 3.2.2010 12:22:47

Pike-Pájka, boysout >> Presne tak. Navic diky internetu se vesele ke vsemu vyjadruji i ti, kteri normalne klopi oci a chodi s ocasem stazenym mezi nohama. V hospode u piva je pak ticho po pesine a byvali bojovnici spolu kecaji jako nic (az na cestne vyjimky). Po zasednuti k PC valka casto zacina znovu :-) Internetove diskuse je treba brat s rezervou a vybirat si z nich to podstatne...

Nboyscout - Profil | St 3.2.2010 12:15:34

Roman C. >> já neříkám že ji máš smazat nebo schovat. Jen ji prostě dej jako obyčejnou otázku a koho to zajímá ať si v ní diskutuje. A příští rok ji přejmenuješ (dáš datum 2011) a zase dáš do TOP menu aby mohla diskuze o dalším ročníku plynule navázat na předešlý ročník. Ale dnes už nemusí strašit v hlavním menu jako by to bylo něco extra aktuálního :-)

Nbuldozer - Profil | St 3.2.2010 12:15:11

boyscout >> otázku zatial nechám aspon do konca týždna.pokial máte očom psát.ked tu začne osočovanie,nadávanie,urážanie a hádky tak ju uzamknem.

Nboyscout - Profil | St 3.2.2010 12:12:08

Pike-Pájka >> aspoň si můžeš udělat obrázek o tzv. obyčejných lidech. A přestaneš se divit kde se furt berou ty procenta preferencí pro...... (doplň si dle libosti) :-)

NPike-Pájka - Profil | St 3.2.2010 12:09:59

Roman C. >> Diskuze na MRKu jsou opravdu velmi slabý odvar toho, co se děje pod některými články na iDNESu. Tam se člověk někdy nestačí divit.

NRoman C. - Profil | St 3.2.2010 12:09:49

boyscout >> objevuji se zde hodnoceni vystavy, takze ji asi schovame do konce tydne.

Nboyscout - Profil | St 3.2.2010 11:58:37

Roman C. >> a není už čas tuto "otázku" vyřadit z hlavního menu MRK-u? Nebo je snad ta výstava ještě aktuální?

NRoman C. - Profil | St 3.2.2010 11:25:24

Kdyz pominu diskusi nize, tak my jako MRK jsme byli s vystavou take spokojeni. Poznali jsme spoustu nasich ctenaru osobne (zaslechli i pochvaly na nasi praci, takze to asi nebude takova tragedie :-)), navazali zajimave spoluprace, prodali nejake DVD a po strance obchodni (inzerenti) si take nestezujeme. Navic jsme pokecali i s konkurenci :-)) Veci, ktere by se daly zlepsit samozrejme byly, ale uz tu parkrat zaznely.
K diskusi nize se mi nechce vyjadrovat, silu MRKu nechci hodnotit...Snad jen tolik, ze vice prestrelek v diskusich na MRKu uzce souvisi s vysokou navstevnosti. V dobach kdy jsme meli 700 lidi/den to byvala take pohoda, pak 2000lidi/den, 4000 lidi/den se jeste zvladalo, ale ted mame 20 000lidi/den a casto pres 5000 zapisu/den. Co clovek to nazor a pravdepodobnost, ze se potkaji dva lide, co se virtualne stretnou kvuli odlisnym nazorum, pak roste geometrickou radou. Staci se podivat na diskuse na idnes.cz - to je teprve masakr. Ale radsi zpet k vystave :-)

NPetr Havlíček - Profil | St 3.2.2010 11:21:19

... říká se chytrému napověz, hloupého kopni. Řekl bych, že těch rádobykritiků nebylo zase tolik (mě se výstava vcelku líbila) aby se nad ně For Fishing nepovznesl. Ale on si naběhnul sám, když vcelku dobře míněné rady komentoval, tak jak komentoval. Hloupě.

Ncarpous - Profil | St 3.2.2010 10:30:28

No a je to. For fishing už nebude odpovídat a my ostatní se budeme těšit na další ročník.

NMajsher - Profil | St 3.2.2010 10:12:10

FOR FISHING >> chlap by se neměl stydět za to, co uvede, notabene ve Vaší pozici. Pokud máte odvahu se takto vyjadřovat o druhých, předpokládal jsem, že máte odvahu to ustát i veřejně.
Mrk.cz je naopak skvělé místo, kde si každý může uvést svůj vlastní názor. A i když tu jsou často silné emoce, tak to má své meze, které Vy ale nerespektujete.
ps: netušil jsem, že jako platící a nakupující zákazník nejsem přínosem pro organizátory a vystavovatele... Jedno vím ale jistě, Vy nejste přínosem pro mne.

NFOR FISHING - Profil | St 3.2.2010 10:06:31

Pike-Pájka >> Kdybyste Vy měl obchod a někdo neopodstatněně na Vás kydal hnůj, asi byste o takového zákazníka nestál. Nebo ano? A pozice v této diskuzi nehraje vůbec žádnou roli. Oprávněnou kritiku přimu rád. Chápu, že si někdo stěžuje na občerstvení, ale je potřeba brát v úvahu, že organizátor festivalu nemá bohužel s občerstvením nic společného. My můžeme garantovat jen výstavní plochu, doprovodné programy, to je v naší moci. Služby které poskytuje výstaviště již ne, jsme tam pouze v nájmu. Takže než začnu kritizovat, zjistím si jak se věci mají a poté kritizuji. Bude-li kritika oprávněná, vyvodíme z toho závěry pro další ročník. Do této diskuze jsem záměrně vstoupil až po ukončení festivalu a chtěl seriózně s návštěvníky diskutovat. Jak jsem uvedl, drtivá většina návštěvníků byla spokojených, mizivé procento ne a diskuze s touto částí návštěvníků vlastně stejně nikdy nemá cenu. Nicméně pokud zprávu adresuje mě, odpovím. Bohužel výsledek bude vždy stejný. Odpovím-li, je to špatně, neodpovím-li, je to ještě špatnější.Předem se omlouvám, ale na další názory, které budou zaslány k nicku FOR FISHING nebudu reagovat. Výsledek? Ten kdo chtěl diskutovat seriozně má díky "rejpalům" smůlu. Jinak děkujeme i za časté pochvaly (kocháč a ostatní), nicméně není to pouze naše, či má zásluha. Na tomto úspěchu mají obrovský podíl vystavovatelé, odborní garanti, mediální partneři a samozřejmě návštěvníci. A to, co se nepovedlo, bude příště snad lepší. Všem díky!

NMrknato - Profil | St 3.2.2010 10:01:56

Kocháč >> Když se to vezme obecně, tak máš samozřejmě pravdu, ale lidé co chodí na podobné výstavy tam budou chodit stále, bez ohledu co tam bude a na jaké úrovni. V tom má for fišink krutou pravdu. Stejnou pravdu jako to, že pro bolelíz tam nepřišli ti, co kapry chtějí pouštět, ale ponechávat si je a všechny a proto jim nesmí chybět žádná novinka...... Na výstavě jsem nebyl.

NKocháč - Profil | St 3.2.2010 9:57:03

FOR FISHING >> Mimochodem jsem opomenul poblahopřát k akci. Stačí mi reakce Michala Kučery, abych věděl, že to mělo úroveň. Gratulace, jistě to byl záhul a kus poctivé práce.

NKocháč - Profil | St 3.2.2010 9:55:03

FOR FISHING >> to je kolego dost zásadní omyl. Díky MRKu se o této akci dlouho dopředu mluvilo v různých debatách a ty tady čtou tisíce lidí za den. Bych se divil, kdyby jste si neuvědomoval tuto nezanedbatelou sílu. Troufám si říct, že to je víc než reklama na celou stranu v nějakém časopise nebo pokec nekde na Chytej.

NPike-Pájka - Profil | St 3.2.2010 9:50:55

FOR FISHING >> Pane kolego rybáři. Nebudu hodnotit, jestli máte pravdu ve sporu s panem Majsherem nebo ne, to je v tuto chvíli vedlejší.
Hodnotit budu vaše následné chování, které je dle mého názoru zcela neprofesionální. Chápu, že Vámi cloumají emoce, můžete se cítít nedoceněn za jistě kus poctivé práce, kterou jste odvedl, ale takhle by se obchodník chovat opravdu neměl. Nesouhlasit lze i slušnou formou a tu jsem ve Vašem příspěvku postrádal. Pokud byste měl nějaký obchod a takhle byste se choval, již bych k Vám nepřišel.
Pakliže byste reagoval slušně a asertivně, řekl bych si, to je kabrňák.

NFOR FISHING - Profil | St 3.2.2010 9:44:45

Kocháč >> MRK festivalu žádnou propagaci neposkytl, vyjma té, která byla zaplacena.

NFOR FISHING - Profil | St 3.2.2010 9:42:58

Majsher >> Zveřejňování SZ považuji za ubohost pane CHYTRÝ. Jen to potvrzuje to, že Vám nejde o pruduktivní diskuzi, ale o neopodstatněné rejpání. Zřejmě jsem Vás neměl poslat na jinou rybářskou výstavu, ale úplně někam jinam. Vy totiž nejste přínosem ani pro nás organizátory, ani pro vystavovatele.

Nroman_monfish - Profil | St 3.2.2010 9:36:12

Výstavy FF10 jsem se zúčastnil jako vystavovatel. Pro nás byl překvapením přístup organizátorů k nám. Snad s výjimkou závěrečného mírného zmatku v parkování vozidel vystavovatelů mezi halami zvládali organizaci s nadhledem a ochotou nám vyhovět v našich požadavcích.
Pokud jde o orientační plánky tak je nepovažuji při tomto rozsahu výstavní plochy a časové náročnosti na projití celé expozice za nutný. Spíše bych uvítal např. na koncích uliček velkoplošné televize s informacemi o aktuálním doprovodném programu, který byl zcela nevídaný u nás v ČR, raději, než pravidelná málo srozumitelná hlášení z chraplajících reproduktorů.
Sám za sebe mám rád prosvětlené prostory a proto zejména v tomto období, kdy venku je skoro stále ponuro, by se mi líbil výstavní prostor v bílé barvě a nikoliv nic neříkající tmavošedá, která mnoho světla pohlcuje.
A jak už tady někdo taky uvedl, bylo by dobře pro vystavovatele zajistit lepší možnosti stravování. My jsme na výstavě nebyli od toho, abychom stáli frontu u restaurace, ale abychom se mohli věnovat návštěvníkům.
Organizátorům patří dík za PR, které předvedli a které i přes nepřízeň počasí zejména ve čtvrtek a pátek přivedlo na výstaviště v konečném součtu velmi slušný počet návštěvníků.
Takže my Monfisháci děkujeme všem návštěvníkům i organizátorům za podařenou akci a za rok neshledanou v Letňanech.

Njees - Profil | St 3.2.2010 9:33:59

Část návštěvníků jakékoliv akce hodnotí i dostupnost, kvalitu a cenu občerstvení. Co je divného na tom, že se někomu nechce stát půl hodiny frontu na hnus a ještě za cenu kvalitního jídla v pořádné restauraci?

NKocháč - Profil | St 3.2.2010 9:31:39

FOR FISHING >> Na výstavě jsem nebyl a pouze si přečetl všechny reakce a konkrétně ta vaše mě celkem překvapila. Podobný vyjadřování bych možná čekal od sebe, ale ne od pořadatele akce s takovým potenciálem do budoucna. Vždy se najde někdo, kdo nebude spokojen a podle mě by stačilo si reakci přečíst a vyhodnotit si, zda je oprávněná či nikoliv. Reakce typu, že Chytej.cz je vyšší level a že na MRK.cz chodí ředitelé zeměkoule to je trochu překvapující reakce, která Vám moc nepomůže. Nějak mi z toho vychází provázanost s konkurenčním návštěvností nesrovnatelně horším webem. Prostě to vyznělo tak, že MRK je dobrej na propagaci, protože je největším a bezkonkurenčním webem u nás, ale moc velkou radost z toho nemáte :o) No a to je škoda si takhle podřezávat větev :o)))
Jednoduše bych od pořadatele čekal profesionálnější stanovisko.

NMajsher - Profil | St 3.2.2010 9:26:43

zde je SZ, kterou mi pan FOR FISHING napsal(a):

Ano, máte pravdu. Bez veřejnosti působit nemůžeme. Ale vzhledem k tomu, že drtivá většina návštěvníků byla spokojena, tak můžeme "oželet" těch pár nespokojených, pro které, kdybychom zřejmě snesli modré z nebe, tak stejně budou kritizovat. Prostě o problémové návštěvníky není zájem nikde, ani v hospodě. I ve IV. cenové skupině takového vyvedou za límec a klidně ho pošlou ke konkurenci. 99% kritiků vůbec nezná pozadí příprav festivalu, nemá představu o financování, prostě nula. A opět se mi potvrdilo, že MRK je skvělým mediálním prostorem pro kdejakého, pardon, pitomce.

Má reakce: pane Chmelíku, nic o mě nevíte, tak nesuďte. Pro vaši informaci, na FF jsem utratil cca 12 tisíc. To ale neznamená, že bych byl bůhví jak s festivalem spokojený. Věci jsem potřeboval, tak jsem si je koupil - za cenu 150 Kč na jednom místě. Měl jsem v plánu utratit mnohem víc, jenže už jaksi nebylo za co. Pokud jsem se pro vás stal svými názory problémovým návštěvníkem nebo dokonce pitomcem, kterého je nutno odvést ke konkurenci, tak lze litovat jen Vás.
Ps.: pokud by jste si byl skutečně sám sebou jistý, tak by jste takto nikdy nereagoval.

Nm.kindl - Profil | St 3.2.2010 9:10:45

Tulo >> Protože i průměrně důvtipný jedinec pozná že je jedná o kritiku která nepramení z žádného reálného základu a navzdoru drtivé většině spokojených návštěvníků z nich čpí ona závist,neúcta a nepřejícnost o jaké jsem psal níže....

NTulo - Profil | St 3.2.2010 9:01:48

Nevím proč někteří lidé považuji kritiku za závist?

Nm.kindl - Profil | St 3.2.2010 8:29:58

Tak jsem si přelouskal celou diskusi a musím uznat že se tradičně potvrdilo že jsme v česku...Lidi by si měli uvědomit že to byla výstava ne charitativní činnost pro méně majetné a zakomplexované rybáře.Vsadim se že tito "socialističtí" kritikové jsou přesně ti zákazníci co spí ráno před obchodním domem když je šance nakoupit něco skoro zadarmo...Nikdo vás přece nenutí tam chodit a něco kupovat..a že byla výstava hlavně o kaprařině ? No tak si uspořádejte svojí třeba o mušce a dejte tam jídlo zadarmo...uvidíte kdo se vám tam kromě romů a bezdomovců nahrne.Jak říkám...typická česká vlastnost,nepřejícnot....závist.Já jsem na výstavě byl dvakrát a musím na první ročník vyseknout poklonu.Moderní rybařina nabízela komletní sortiment....ale úspěch se neodpouští.Přeji organizátorů hodně štěstí při plánování dalšího ročníků a málo polodementních rádoby intelektuálních rejpalů.

NMajsher - Profil | St 3.2.2010 8:21:28

FOR FISHING >> pane Chmelíku, řediteli obchodního týmu FF, když si projdete mé příspěvky v této diskusi, napsal jsem jen svůj názor, neosobní, na nikoho neútočící. Možná tak na Vaše zbytnělé ego, ale s tím nic neudělám. To že obchodník s nickem Brouček se Vás zastal s tím, že podobné "rejpaly a hanitele" nazval idioty, kteří se najdou všude, taky svědčí o tom, od jakých typů máte podporu (s ním jsem si to vyříkal po SZ). Naprostá většina lidí z rybářského byznysu jsou lidé slušní, příjemní a osobně sympatičtí, Vy jim ale moc dobrou vizitku neděláte. Nechápu, jak vyskakovací čertík z krabičky může působit na pozici jako Vy, pokud ovšem není omezená na tyto opravdu "profesionální" vztahy s veřejností. Pokud jste tuto diskusi považoval za vhodnou propagaci Vaší akce, tak se Vám to, myslím, moc nepovedlo. Doufám, že jednou pochopíte, že veřejnost může bez Vašeho festivalu existovat, ale Vy bez ní nikoli!

NMallos - Profil | St 3.2.2010 8:18:44

FOR FISHING >> Bohužel jste nepochopil, že vy nezastáváte pouze svůj osobní názor, váš pohled by měl být více shora, což jste bohužel nepochopil a tím si zde uškodil. Mně se výstava celkem líbila, pokud máte pocit, že byla úspěšná, nechápu ty vaše výstřelky...

NFOR FISHING - Profil | St 3.2.2010 8:06:57

Bosanac >> Bosanac >> Takový rejpal jako Vy, žádnou škodu nenapáchá. Zřejmě přeceňujete svou osobu. A tak jako Vy si sem můžete psát co chcete, tak to samé právo mám i já! Navíc netuším, kde mnoho z Vás bere ten názor, že nemůžeme komunikovat takto na přímo s veřejností. Je to přesně naopak, vaše názory nás zajímají, i podle nich budeme připravovat další ročník. Pokud bylo více jak 80% spokojených návštěvníků, zbylých 20% je zcela v normálu. Jsme v Česku, a co Čech to kritik zcela všeho.
Tímto končím příspěvky do této diskuze, tradičně se potvrdilo, že na MRKu je mnoho skvělých lidí, ale ještě více "rejpalů" a ředitelů Zeměkoule. Je zajímavé, že podobné diskuze na serveru Chytej.cz nejsou. Vyšší level? Mějte se všichni krásně a přeji Vám dobrou rybářskou sezónu.

NFOR FISHING - Profil | St 3.2.2010 7:56:29

Bosanac >> Takový rejpal jako Vy, žádnou škodu nenapáchá. Zřejmě přeceňujete svou osobu. A tak jako Vy si sem můžete psát co chcete, tak to samé právo mám i já!
Tímto končím příspěvky do této diskuze, tradičně se potvrdilo, že na MRKu je mnoho skvělých lidí, ale ještě více "rejpalů" a ředitelů Zeměkoule. Je zajímavé, že podobné diskuze na serveru Chytej.cz nejsou. Vyšší level? Mějte se všichni krásně a přeji Vám dobrou rybářskou sezónu.

NDulf - Profil | St 3.2.2010 7:49:23

Chlapi,není potřeba nic hrotit.Každá strana má svoji pravdu.Ceny za vstup,občerst. atd bych neřešil,to je všude.Osobně jsem moc nadšenej nebyl,ale také si uvědomuji proč.Jsem tak trochu rozmazlenej(co se týká rybařiny)už tzv.pacient a od toho se vše odvíjí.Ale co mi tam opravdu chybělo byl ORIENTAČNÍ PLÁN UMÍSTĚNÍ VYSTAVUJÍCÍCH FIREM.Jinak všem Petrův zdar.

NDEPRESS - Profil | St 3.2.2010 1:53:30

už se perou..držky si rozbijou...:))) bejt autorem diskuze tak jí smažu a je po ptákách... Stejně už je po akci ...

NTAV - Profil | St 3.2.2010 1:06:11

FOR FISHING >> Hodně věcí je docela úsměvných :-)) Zajímalo by mě, proč neustále používáš oslovení vážený pane? Patrně ti asi nedošlo, kde jsi. Tady na MRKu to působí opravdu divně a nepřirozeně... :-)) Nikdy bych nevěřil, že se takhle prezentuje člověk na tvé pozici. To, že toho, kdo si dovolí poukázat na něco, co mu nevyhovuje, posíláš na jinou výstavu, hovoří za vše. Celkově jsi tady asi nadělal víc škody, než užitku. Příště bych ti doporučil se do takové debaty raději nezapojovat, když na to nemáš psychické síly :-))

NBosanac - Profil | Út 2.2.2010 23:05:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

FOR FISHING >> Vazeny pane okopiruji vam Vas " empaticky" prispevek ktery se mi nelibil , a dle reakci nejen mne :
FOR FISHING - ® Út 2.2.2010 0:05:49
Majsher >> Vážený pane, na úspěchu festivalu mají zásluhu především lidé, co festivoval pro návštěvníky (tedy i pro Vás) připravovali. Píšete o nějakém podkuřování vystavovatelům. Možná kdybyste věděl o čem vůbec hovořite, změnil byste váš mylný názor. Vůbec si nedovedete představit, jaké úsilí a i finanční prostředky musí vynaložit vystavovatelé a i organizátoři, aby mohli podkuřovat Vám. Pokud máte pocit, že pro návštěvníky bylo uděláno málo (levný parking, festivalové noviny zdarma, skvělé přednášky zdarma, více jak 100 tisíc Kč v návštěvnických soutěžích atd), pak mi Vás je líto. Mám pocit, že i Vy patříte k těm, co si slovo výstava (vystavovat) pletou se slovy sleva nebo zadarmo. Pokud se Vám v Letňanech nelíbilo, přeji Vám příjemnější zážitky na jiné rybářské výstavě.

Dobry obchodnik - organizator by dle mne odpovedel jinak . Mne - nas nezajima kolik organizator vynalozil prostredku a usili , organizuje vystavu s ucelem zisku a ne jako nejaku bohulibou cinnost . Vystavytele zaplatili za zabor mista , nedostali ho zadarmo , prevazna cast navstevniku - konzumentu zaplatila vstupenku v cene 150 kc a chce nejakou uroven sluzby za te penize . Nekdo je spokojeny nekdo neni , nekdo jen tise remca a nekdo napise svuj nazor na tomto nejnavstevovanejsim rybarskem serveru v Ceske republice .
Neposila se nekam na jine vystavy , jak ho vy posilate .
Neodkazuje se na komunikaci emailovou cestou jako vy mne . Kdybych mel problem s vasi osobou primo na vystave tak bych se obratil na vase nadrizene , te ktere vas plati . Svuj nazor jsem napsal tady , verejne a vam se muze libi nebo ne , je to muj nazor a za nim si stojim .
Mimohodem pracuji v cestovnim ruchu a vim co skody napacha jen jeden nespokojeny host . Jestli se na jeho stiznost opravnenou nebo neopravnenou , je to uplne jedno , reaguje jak jste reagoval vy v tom prispevku neco opravdu neni v poradku .
A jeste jedno mimohodem , zaklad dobre vystavy je orientacni plan umisten na nekolik mist , na vhodu a na hlavnich "krizovatkach" se znacenim kde se navstevnik nachazi a kde je kdo umisten .

NMallos - Profil | Út 2.2.2010 22:29:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Neznám pana For Fishing, ale jak píše drda, dobrý obchodník má trochu jiný přístup. Navíc si myslím, že je nanejvýš zbytečné z této pozice do podobných diskuzí zasahovat...

NMichal Kučera - Profil | Út 2.2.2010 21:36:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

mé hodnocení z hlediska vystavovatele - návštěvnost velmi dobrá, až nad očekávání, tady se určitě zhodnotilo úsilí vložené do propagace i nevšední nápady (různé soutěže, přednášky, bál atd), které daly tomuto festivalu či výstavě jakýsi 3D rozměr. Podmínky v hale celkem dobré, i když zde byl dost vydýchaný vzduch, takže jsem byl každý večer zralý na lázně a tucet masérek :-) Celková organizace velmi slušná. Pokud mám shledat nějaká negativa, tak byla ve většině případů daná výstavištěm v Letňanech, ne pořadateli. Mám na mysli katastrofální občerstvení, vystát frontu na hnus se nám nechtělo a tak jsme pro jídlo raději jezdili do KFC (v Brně vám donesou několikrát denně výborné teplé i studené jídlo až na stánek, navíc za velmi přijatelné ceny), také menší prostory okolo hal byly pro nakládání i vykládání zboží dost problematické. Jiné závažnější nedostatky jsem nezaznamenal. To, že tam (ne)vystavuje ta a ta firma nebo převládá ten a ten obor je dáno sílou firem, což ovlivňují zákazníci, ne pořadatelé. Vždy se najdou kritici a vždy je co zlepšovat, určitě se dá zlepšit i FF, ale osobně si myslím, že tato výstava pro většinu soudných zákazníků i vystavovatelů byla přínosem.

Ndrda - Profil | Út 2.2.2010 21:34:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

FOR FISHING >> mluvil jsem sice víceméně všeobecně, ale vás jsem měl na mysli samozřejmě taky. Takže vaše reakce byla na místě :-)
Že se musíte hodně učit, pokud chcete být úspěšný, je nasnadě. V žádném případě vás tady nehodlám školit na dobrého obchodníka, ale jeden postřeh vám řeknu - snad vám k něčemu bude.
Klient má právo i na názor, který je dle vašeho mínění nesprávný, nespravedlivý a třeba i hloupý. Dobrý obchodník ví, že i tento zákazník není pro něj zcela ztracený s jedinou výjimkou - když ho bude považovat za hlupáka a dá mu to taky najevo.
Doufám, že mi už rozumíte, co jsem tím měl na mysli.

NFOR FISHING - Profil | Út 2.2.2010 21:24:26

eman >> Hezký večer pane!

Neman - Profil | Út 2.2.2010 21:20:26

FOR FISHING >> Z Vašich komentářů a ironických poznámek se zdá že Vám někdo opravdu šlápl na kuří oko.

NFOR FISHING - Profil | Út 2.2.2010 21:19:36

drda >> Vážený pane, rozhodně nám nejde o chválu, nevím kde jste na to přišel. Ale pokud někdo hodnotí festival podle toho, že byla špatně označená šatna a drahý párek v rohlíku, je to úsměvné. Pro tyto kritiky mohu doporučit návštěvu kina či Matějské pouti. Tam je šatna a ten párek na pořadu dne. Na festivalu šlo ale především o rybařinu.

NFOR FISHING - Profil | Út 2.2.2010 21:11:38

Bosanac >> Vážený pane, v mém příspěvku není sebemenší náznak nevhodnosti, nevím o jakém sebeovládání hovoříte. Pokud sdělím, že mi je někoho líto, nevidím na tomto vyjádření nic špatného. Pokud Vy ano, pak mi TO je líto. Pokud máte nějaký osobní problém, kontaktujte mne e-mailem, nemám zájem se tu dohadovat a už vůbec ne veřejně, protože kritiků je na MRKu vždy mnoho.

Ndrda - Profil | Út 2.2.2010 20:52:11

Bosanac >> podobný názor, že pražská výstava byla menší a stísněnější, jsem slyšel.
Početní zastoupení stánků s potřebami pro jednotlivé rybolovné způsoby je v podstatě víceméně dané (a logické) a obě výstavy na tom budou podobně. Ono to má ale pro tu početně malou skupinu rybářů i své výhody - málo muškařů = málo muškařiny na výstavě (v obchodech) = málo muškařů u vody :-)
Co se týká názorů různých stěžovatelů, ať už ze strany návštěvníků nebo vystavovatelů, je to pro mě z valné části zdroj dobré zábavy.
Ovšem pokud někdo organizuje podobnou akci s tím, že očekává jen pochvalné reakce a ostatní považuje za útok, má se ještě hodně co učit. Ale to by bylo minimálně na samostatnou otázku.

NBosanac - Profil | Út 2.2.2010 20:31:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

drda >> Co napsat , bylo o nekolik stanku mene nez v Brne . Sestava odrazi zajem zakladny , kakpr , kapr , kapr .......... plavacka solidni , neco malo vlacka a nakonci muskarina , Monfish a mali stanek Hobby g . V nedeli jsem v klidu promluvil s jeho majitelem panem Grofem , muskarina je opravdu na okraji zajmu a vystav slouzila spise jako prezentace noveho sortimentu , coz u nej byl pan z firmy Hardy .
Vystavu bych nenavstivil kdyby nebyl stanek MRKu a volnase od MM a RC . Poklabosil jsem s lidma ktere jsem dlouho nevidel . Kopil jsem jen knizku o vazani musek co byla ve sleve na stanku chytej .
Jeden z plusu prazske vystavy je parking za 50 kc . Ostatni je opravdu docela srovnatelne .

Co se mi nelibi je predposledni prispevek pan Chmelicka - FOR FISHING - ® Út 2.2.2010 0:05:49
Clovek ktery ma funkci reditele vystavy by se mel lepe ovladat . Receno jeho slovnikem , mily pane je mi Vas lito , navstivte kurz sebeovladani nebo vymente praci jestli to psychycke napeti nezvladate a nechte pracovat nekoho kdo to lepe zvlada .

NFOR FISHING - Profil | Út 2.2.2010 20:16:39

Děkujeme všem, kteří festival navštívili a těší nás, pokud se Vám líbil. Již nyní máme v hlavě takové věci, které příští ročník ještě vylepší. Bereme na vědomí problém s kuřáky, i moje malá dcera tímto kuřáckým tunelem musela proběhnout a pravila že to tam smrdí. Též šatnu o něco lépe označíme. No a těm návštěvníkům, kterým jsme způsobili újmu na zdraví ze špatného festivalu, tak těm se omlouváme a doporučujeme návštěvu výstavy v Brně a pan Majsher ať zavítá na akci, kterou uvedl. Již teď je na těch stránkách strašně moc zajímavého.... :-) Mějte se krásně, přejeme Vám prima rybářskou sezónu a za rok zase v Letňanech na festivalu FOR FISHING, protože RYBY NÁS BAVÍ..... :-)

Npikaču - Profil | Út 2.2.2010 19:55:59

výstava byla moc dobra ,pochvala organizatorum a vystavovatelum.........

Nmexik - Profil | Út 2.2.2010 19:47:34

drda >> Praha byla takové menší Brno..ale jinak spokojenost..:o) Rozhodně letošní výstava předčila všechny, které kdy v Praze byli..ty se nedali ani tak nazvat výstavou, spíše jarmarkem všeho možného..;o)

NMajsher - Profil | Út 2.2.2010 19:46:21

Nchřenovák - Profil | Út 2.2.2010 19:34:56

FOR FISHING >> Výstava byla dobra až na ty kuřaky ,smrad jako v nalevně

Ndrda - Profil | Út 2.2.2010 18:48:39

Mně by spíš zajímalo nějaké srovnání výstavy v Praze a v Brně těch, co na obou byli. Zatím mám k dispozici dva názory přesně opačné.

NDEPRESS - Profil | Út 2.2.2010 18:21:28

Nechápu,že někdo může bejt tak rozhořčenej výstavou..Kritizujou, ale neví co to vše obnášelo takovou výstavu z realizovat..S tím, že tam byl o víkendu nával..tak to jste s tím měli přátelé počítat..Já tam byl čt(kolegové) a já v pátek ráno od 11-17h a vše bez problémů..Žádná tlačenice..možnost popovídat s vystavovateli,prohlédnout vybavení atd.Nic ničemu nebránilo..Bezvadná atmosféra..občerstvení také fungovalo a komu se to nelíbilo, tak si měl žrádlo přinést z domu..Z mého hlediska fajn výstava.Sice jsem tam nebyl jako kupující či zákazník, ale jako pozorovatel a foto report... mi výstava zkrátila čekání na chytání a mojí sezónu..fauwk

Npřemysl - Profil | Út 2.2.2010 17:54:49

FOR FISHING >> kolegové Brouček, El Duffus, Fotojakes: to jsou pánové kteří vyjadřují slova které bych v nějaké podobě opakoval.
3x Díky Díky, Díky pořadatelům za tuto akci a již se opravdu těším na FF 2011.

NSlavík - Profil | Út 2.2.2010 17:45:32

Výstava v pohodě sice mě tam pár značek a výrobků chybělo ale na to že to byl první ročník bylo na co koukat.Kdyby byla úplně stejná za měsíc šel bych zase když je venku taková kosa,lepší čumět na rybařinu než doma!!!Potkal jsem tam profesionálního kapraře tak mam zážitek na hodně dlouho :)))

NBauer - Profil | Út 2.2.2010 12:39:05

Superakce nechal jsem tam za navijáky Tribal, pak lehátko a křeslo Nash šílený peníze, ale radost obrovská, čest všem kdo se na tom podíleli, v Brně budou mít co dělat

NPetr Havlíček - Profil | Út 2.2.2010 12:26:16

... pro mě dobrý. Příšerná byla jen gulášovka v bistru ... brrrr

Npouzy - Profil | Út 2.2.2010 11:32:58

Letnany je strategické místo,lidi se tam naučili na výstavy chodit stejně jako čumět do marketu,berou to jako vycházku,vejlet,je jim i jedno co tam je,elektro,nábytek,koberce atd,to nic nesnižuje ale kvalitu For Fishing a to že za tím stojí spousta prace mnoha lidí a za to jim dík.