Diskuse k článku: Domácí míchání krmení

Autor diskuse: Pavel S. - Profil , 24.6.2009

NJuraj - Profil | St 1.7.2009 21:52:15

KóĎA >> Já tyhle "jedy" přímo miluju. Ať už je to 3000, perform Gutkiewitz, nebo dokonce Gold Traper. X-21 jsem neviděl od Kuvajtu napadení. Pochopitelně se s tím musí opatrně občas to netrefím (rád experimentuji a ne vždy se držím vyzkoušených receptů). Většinou to taky nedopadne, ale občas má "prudce jedovatá" směs překvapivé účinky.

    NJuraj - Profil | St 1.7.2009 21:45:01

    Beebo >> Jak říkám nečetl jsem celou diskuzi a napsal k tomu jen svůj názor. Pokud někdo hodká autora roznést na kopytech, protože se na to dívá jinak, měl by vyhledat pomoc odborníka.

      NJuraj - Profil | St 1.7.2009 21:42:33

      Miki >> To se omlouvám, teď už se k tomu vracet nebudu, takže číst to celé taky ne.

        NWasabi - Profil | St 1.7.2009 20:31:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Ahoj ve spolek, precet jsem si tu celou debatu o krmeni a je to pro mne prinosna vec. Taky bych chtel podekovat Mikymu za jeho recept ktery urcite vyzkousim a ne mene i ShimPaulovi. Myslim ze spousta tady, tim myslim mlady kluky co jeste nevstavaj kazdy rano do kolbenky ale potej se ve skolach a maj pouze kapesny. Pak i takovy recepty se do zacatku hodej a casem si to kazdej nejak doladi pripadne prejde na kupovany smesi. No a jeste bych tu chtel uvest jednu historku ktera se stala mymu strejcovi. Nekde v 80tejch letech jel s kamosema na ryby nekam k cesky lipe nebo kam to bylo. Kousek byl kemp no a tak sedeli u vody i s jednim domorodcem a chytal tam i jeden z kempu. Domorodec vedel cim zakrmit a na co chytat jako asi kazdej kdo jezdi na vodu kterou ma zmaknutou. Takze mel sem tam nejakej ten zaber. No a kempar hodiny nic a tak mu to nedalo a dal se do reci s tim domorodcem na co vlastne chyta. Domorodec mu rekl ze chyta na testo a postupne mu rekl co do nej dava no a na konec rika "a jeste to ale to vam nepovim" . Ale pak rika no vy tu budete tak na tejden nebo dva takze nam to tu nevychytate tak vam to reknu. A uplne s kamenou tvari mu rika davam tam detsky hovno ale pozor jen hovna od batolat stary do tri mesicu a jeste mu to vysvetlil jako ze to je samy mliko a nic vic. No proste mu to ten domorodec umel prodat. Kempar se pak vytratil. Domorodec se rozchechtal a vsechno pak rekl strejcovi a jeho kamosum. Jak mu pekne poradil a jak mu na to skocil. U vody byla ukrutna sranda jen do ty chvile nez se asi za hodku vratil kempar s pytlikem a rekl "MAM" Normalne to zamichal do toho testa. bylo tam hrobovy ticho nechteli se pred nim smat. No jo jenze asi za 20 minut mu to prasklo do prutu a vytah 6kg kapra. Tak mi pak strejc rekl ten chlapik na to urcite chyta dodnes. No kdyz mi to dopovedel byl jsem hotovej a mel mokry voci. :D

          NKóĎA - Profil | St 1.7.2009 19:58:33

          Miki >> já to taky s humorem beru :-) Smrdí to jako nějaká chemická havárie. Na feederových závodech tím někdo krmí. Zažil jsem člobrdu vedle sebe na Mělníku (samozřejmě nad sebou) a málem mi praskly pruty, abych to hodíl aspoň o pět metrů dál než krmil lajnu. Chytal jsem tam solidně, on kulový. Ovšem třicet minut před koncem chytil prvního cejna, dobře o deset centimetrů delšího než je místní standard. A za chvíli dalšího. A dalšího. Vzhledem k tomu, že jsme bojovali o vrchní příčky jsem málem omdlel. Naštěstí čas byl tentokrát náším dobrým spojencem. Pokaždé když zavanul vítr po směru toku, myslel jsem si že ve Spolaně vznikla nějaká havárie... Takže asi tak ;-) Krmení je to zajisté legendární, ovšem můj šálek čaje to rozhodně není.

            NMiki - Profil | St 1.7.2009 19:50:03

            KóĎA >> Ahoj KóďO, člověče, ty jsi zvláštní človíček--ve vší úctě samozřejmě a ber to s humorem. Ty tomu říkáš svinstvo, ale pošleš nám všem "na to svinstvo" webowky, kde to to dá sehnat--to se trošku s tím "svinstvem" vylučuje ne??
            Jestli můžu ve vší počestnosti položit dotaz, tak bych se rád zeptal, proč je to svinstvo a co ti udělalo špatného?? Chcípnul ti potom králík??--díky za odpověď.

              NKóĎA - Profil | St 1.7.2009 18:54:16

              odmítám říkat něčemu takovému jako je X21 krmení :-)))) jinak to "svinstvo" se dá koupit zde http://www.vltava2000.cz/royalbait/default.asp?lng​DepartmentID=24

                NMiki - Profil | St 1.7.2009 18:30:31

                wet >> Ano, to máš pravdu, my jsme to rovněž používali jako posilovač.

                  Nwet - Profil | St 1.7.2009 18:25:45

                  Miki >> spominam si asi tak v 94tom dedko pribehol do rybaraku a chcel zltu Xku a hovoril, ze s tym chytil 5kg kapra na jednej sutrovni v centre Blavy. Vtedy a ani dnes sa tam take kapre nelovia bezne. Tak som si kupil tiez pytlik, ale cervenej a bolo to fakt silne krmivo uz na pricuchnutie.A dokazalo to stiahnut kvanta bielej ryby do okolia krmneho miesta. Ale rozhodne by som to daval skor ako posilovac v malych mnozstvach.

                    NMiki - Profil | St 1.7.2009 17:47:16

                    wet >> Ne jen bylo, ono stále je, ale už mě to připadá tak trošku jinačí-slabší, ale to může být jen můj dojem, protože tehdy nic nebylo-tak jsme z toho byli přirozeně vydření- a dneska je všeho fůra.
                    Kdysi se to vyrábělo pod firmou tuším: La Sirene , ale dnes to seženš pod jménem Marcel Van Den Eynde v ceně cca 160,- a hmotnost je tuším 850gramů. Myslím, že to není ani celé 1kg. Ono to účinkovalo spíše na drobnější ryby a v chladnějším období, ale je pravda že ten, kdo to dříve (před 15-20 lety) měl, to byl král.

                      NMiki - Profil | St 1.7.2009 17:42:50

                      Pavel S. >> ShimPaul >> Já jsem to občas přidával, ale jen asi 25% do celkového množství. Taky to chce potom dobře zatížit, protože je to lehký a vyplavuje se to.

                        Nwet - Profil | St 1.7.2009 17:28:05

                        Miki >> jo La Sirene X21 to bolo krmivko..

                          NShimPaul - Profil | St 1.7.2009 16:55:15

                          Miki >> Zkoušej jsem normální perník(buchta),ale přišel mi moc mastnej,ale ryby reagovali akorát to mastný oko na hladině:-)

                            NMiki - Profil | St 1.7.2009 16:47:47

                            Pavel S. >> ShimPaul >> Tohle je dobrej nápad a občas taky používám. Posílám foto, jak to vypadá upečené a následně rozdrcené.

                              NShimPaul - Profil | St 1.7.2009 15:50:50

                              Martin M. >> velice pěkná cena a všim sem si,že je ho dokonce 1,25kg.Tak to si ho asi objednám,ale chtěl jsem vyzkoušet upéct doma placku a tu pak nastrouhat,takovou jak se z ní dělaj ty perníkový chaloupky a bůh ví co ještě.To by mělo bejt v podstatě to samý a má to i dlouhou trvanlivost,někdy je to k jídlu i po 4 měsících :-)

                                NShimPaul - Profil | St 1.7.2009 15:46:38

                                jojokill >> ty vole,zkus to,a uvidíš ty vole.

                                  Njojokill - Profil | St 1.7.2009 8:59:52

                                  y vole jeste ze tam je rozdil mezi krmenim na bilou rybu a kapra zarucis se ,ze na krmeni na kapra nechytnu bilou ryby ??

                                    NBeebo - Profil | St 1.7.2009 8:10:30

                                    Juraj >> V podstatě s tebou souhlasím, taky si většinou kupuji už hotové směsi, ale spíš mi jde o to, že článek byl napsán s dobrým úmyslem a spousta lidí tady pak jeho obsah odusuzuje (a to se bohužel netýká jen tohoto článku). Kdyby neexistovali lidi, kteří dokáží toto napsat, tak si tady nebudeme mít co přečíst. Já sám těch zkušeností s různými vychytávkami moc nemám a většinou kupuju to co je osvědčené a léta praxe vyzkoušené a jsem pak rád za každou radu, kterou si tady můžu přečíst.
                                    Co se týče vlastní vnadící směsi, tak spíš nastavuju ty kupované (přidávám různé šroty, strouhanku, řepku, červy ..atd.), ale osvědčilo se mi i krmení pro kachňata od nás z výkupu do kterého přidám posilovač.

                                      NMiki - Profil | St 1.7.2009 7:18:03

                                      Juraj >> Samozřejmě máš pravdu, ale myslím, že by jsi měl mít trpělivost a opravdu si přečíst všechny reakce od začátku, protože začínáš probírat zase všechno od začátku, co už zde bylo probráno.

                                        NCeP - Profil | St 1.7.2009 0:45:18

                                        Juraj >> ...Je to stejné, jako kdyby si dva srovnatelní cyklističtí závodníci vzaly špičková závodní kola s rozdílem roku výroby 25 let...

                                        do kopce, nebo z kopce?? :-))